Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Simppu

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Simppu »

^Oi, joo, muistan sen Yvesin omenashampoon! Se oli aivan ihana.

Käynpä nuuskuttelemassa Moisture Maniacia vähän. L'Anzan tuotteiden tuoksusta olen tykännyt pääsääntöisesti kovastikin, mutta rekkua en ole testannutkaan. Sille itse asiassa olisi nyt muutenkin kysyntää, joten ehkäpä laitan sen seuraavaksi ostoslistalle.

Kiitos vinkeistä! Lisääkin saa laittaa, jos jollekulle tulee mieleen.


Ah joo, sitten kaamea hajukokemus on Paul Mitchellin hiuslakka, jonka vastikään ostin. Haisee ihan joltain kumisaappailta tms.
Viimeksi muokannut Simppu, 20 Marras 2010, 11:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Simppu

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Simppu »

No, nyt tein elämäni löydön. Apteekista saatava Elivo Hypotuoksushampoo ja hoitis tuoksuvat aivan puhtaalta, raikkaalta omenalta. Olen muutenkin näistä tykännyt, ja nyt on mukana vielä ihana tuoksu!
Maasha
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 115
Liittynyt: 23 Tammi 2009, 11:24

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Maasha »

Pahapahapaha tuoksu:
Tigi O&H hoitis Miten joku tuote voi haista näin pahalle? Haju tuntuu kitalaessa asti! En keksi minkä tässä pitäisi tuoksua kauralta ja hunajalta. Lähinnä haisee viinalta ja voilta. Yök. Muutamat viimeiset pesut suorittanut muilla tuotteilla, ja silti hiukset haisevat edelleen tältä  ;D Pullo joutaa kaapinperälle ainakin raskauden ajaksi. Vielä kerran YÖK.

Ihana tuoksu:
Tigi Ego boost Tietäisinpä olevan muita tämän tuoksuisia shampoita/ hoitoaineita/hiustuotteita. Raikas, muttei liian kirpeä sitruksentuoksu &nbsp;<3

Tigi Dumb Blonde sh&ha Tuoksuu tuoreelta ananakselta omaan nenääni. Tähän ei voi kyllästyä.

Aussie Miracle Moist sh Tuoksuu makealta purkalta. Namia. Saman sarjan ha tuoksuu pähkinäiselle, ei yhtään näin hyvälle.

EHS Lasten shampoo&hoitoaine Ihana omenantuoksu &nbsp;<3 Pesen poikasen hiukset tällä ja välillä myös omani.. tuoksun takia &nbsp;:)
Viimeksi muokannut Maasha, 13 Maalis 2011, 17:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2b M iii
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja deko »

Simppu kirjoitti: No, nyt tein elämäni löydön. Apteekista saatava Elivo Hypotuoksushampoo ja hoitis tuoksuvat aivan puhtaalta, raikkaalta omenalta. Olen muutenkin näistä tykännyt, ja nyt on mukana vielä ihana tuoksu!
Myyty ;D
... paitsi että en saa ostaa hallitsemattoman himon takia yhtään lisätuotetta ennen kuin lakkotavoitteeni alittuu eli joskus sitten keväämmällä ehkä. Mutta pistän tiukasti korvan taakse ;D eli kiitos vinkistä&nbsp; :-*
this too shall pass.
almiros
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 965
Liittynyt: 03 Joulu 2006, 18:38

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja almiros »

Niiskuneiti selvityssuihke&nbsp; 0_0 Yööööh.
hennaaja
iherb alekoodi DUW569
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Aussie Colour Mate shampoo - Ihana, herkullinen persikantuoksu
BlueBerry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 913
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 19:59

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja BlueBerry »

Ostin tänään kokeeksi paljon kaikkea uutta ihan marketista. Löysin ihania tuoksuja&nbsp; <3

Erittäin hieno suomalainen; lasten shampoo & hoitoaine (2in1) tuoksuu ihanan raikkaalta ompulta! Melkein tekisi mieli maistaa sitä...

Tutustuin ensimmäistä kertaa myös XZ:n niiskuneiti suihkeeseen ja tykkäilin senkin tuoksusta kovin. On vaan aika makea, toivottavasti en kyllästy.

Sitten Urtekramin ruusu -shampoo! Tuoksui ihan oikealta ruusulta. Tein itse lapsena kasvovettä ruusun terälehdistä ja tuoksu oli aivan sama. Ihana.

Oon niin tohkeissani näistä kaikista uusista tuoksuista&nbsp; :D
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865
LP_Alice

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja LP_Alice »

^Munkin mielestä toi ruusu-shampoon tuoksu on luomava... :l Pitäisi käydä hakemassa uusi puteli kun on kohta Aloe Vera shampoo loppu. Etenkin helteisen ja hikisen kesäpäivän jälkeen tuo tuoksu on jotain taivaallista. <3
Tristy

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Tristy »

En tiedä kuinka kauan XZ:n Karpalo & kinuski -tuotteita on ollut olemassa, mutta bongasin ne itse vasta noin viikko sitten. Ostin itse toistaiseksi vain tuon shampoon ja se tuoksuu todella hyvälle. :-* Ihana kirpeän makea, hieman karkkimainen tuoksu. Hoitoainekin täytyy ehkä hakea.
Linnee-
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 222
Liittynyt: 24 Tammi 2011, 23:24

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Linnee- »

O&H haisee pullosta suoraan nuuhkittuna järkyttävälle mutta kun hiukset kuivuvat tuoksu jää ihanasti tukkaan.
Hiuslaatu 1b M/C ii. Pituus n.mid back
Antur
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1510
Liittynyt: 04 Marras 2008, 04:08

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Antur »

Sain joululahjaksi tämmöisen setin: http://www.hairstore.fi/productimages//7791332.jpg, ja herranjee miltä tuo Xclusive Modpaste haisee&nbsp; :o En tiedä onko minun nokassa jotain vikaa, mutta mieleen tuli aivan ketsuppi! Onneksi katku ei jää hiuksiin, mutta ei tuota silti ole oikein kiva käyttää. Menee johonkin toiseen geelin tapaiseen sekoitettuna, mutta yksistään haju häiritsee liikaa.
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."


Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.
kivi

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja kivi »

Franck Provostin Expert Nutrition -naamio haisee minun nenääni tunkkaiselta ja raskaalta. Muuten loistotuote!
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Horros »

Alba Botanican (tuoksuton muka!) jätettävä haisee allekirjoittaneen nenään pullonpalautusautomaatilta.&nbsp; :-X
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

XZ:n tyrni haisee omaan nenään hieman pistävälle&nbsp; :P Tosin inhoankin oikeaa tyrniä. Tukka tykkää joten tulee aina ostettua.
Cecilia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 846
Liittynyt: 05 Huhti 2009, 10:59

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Cecilia »

Horros kirjoitti: Alba Botanican (tuoksuton muka!) jätettävä haisee allekirjoittaneen nenään pullonpalautusautomaatilta.&nbsp; :-X
O-ou, tilasin tuota itse nimenomaan sen tuoksuttomuuden takia :D Pullonpalautusautomaatti ei kuulosta mukavalta.

XZ:n Karpalo-Kinuski-hoitoaine on minulla vähän kiikun kaakun. Välillä rakastan sitä tuoksua, ja välillä taas vihaan. Tällä hetkellä olen taas vihan puolella. Jokin outo pistävä haju siinä on.
Vastaa Viestiin