Valkit + muut kampauksentekovälineet

Leikkaukset sekä kampaukset
peachvodka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 14 Helmi 2012, 21:03

Vs: Valkit + muut kampauksentekovälineet

Viesti Kirjoittaja peachvodka »

Olettekos kokeilleet näitä "jousellisia hiusnauhoja" ?
Yks päivä törmäsin H&M:s näihin, ja ihmettelin että mitäs piruja nää on. Pakkohan siitä oli ottaa selvää, ja onneksi H&M nettisivuilla olikin aika hyvin havainnollistava kuva, josta tein nopsan kollaasin:

Kuva
(klikkaa kuva isommaksi)

En tiedä sitten kuinka nuo käytännössä käyttäytyy/miltä näyttävät, mutta täytyy napata seuraavalla H&M reissulla mukaan ja kokeilla (: Näitä oli kahta väriä, musta ja vaalea beige, ja hintaa 2,95€ :)
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi
Hermione
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1140
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 22:24

Vs: Valkit + muut kampauksentekovälineet

Viesti Kirjoittaja Hermione »

^ Mä ostin mustan version eilen shoppailureissulla. Samettinen pinta pitää hiukset yllättävän hyvin paikoillaan. Mulla on tietysti lyhyempää hiusta joukossa, joten kaikkien haivenien saaminen mukaan on mahdotonta. Kampauksesta tulee vähän sukkanutturan tyyppinen. Itse en ole saanut vielä aikaiseksi muotoa, jossa näkyisi selvästi noi kärjet, jotka rullaantuvat. Mutta aina on kiva kokeilla uusia välineitä, kun kampauksia kerran tulee joka päivä tehtyä!

Vinkiksi vaan: kampauksia tehdessä mulla on tapana pitää pinnejä ym. hampaiden välissä, jotta ovat helposti saatavilla. Tätä ei avattuna kannata laittaa suuhun. Jousi on aika herkkä vapautumaan ;D
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.
Vuhi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 118
Liittynyt: 14 Tammi 2012, 18:07

Vs: Valkit + muut kampauksentekovälineet

Viesti Kirjoittaja Vuhi »

Mistä mahtaisi löytyä kampavalkki?
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Valkit + muut kampauksentekovälineet

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

^Glitterissä olen nähnyt kampavalkkejakin, tosin en voi vannoa ovatko edelleen valikoimissa. Muistaakseni ainakin viime vuoden puolella noita vielä oli.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: Valkit + muut kampauksentekovälineet

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

^^Hennesillä näin tänään.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
Vuhi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 118
Liittynyt: 14 Tammi 2012, 18:07

Vs: Valkit + muut kampauksentekovälineet

Viesti Kirjoittaja Vuhi »

Taisin johonkin keskusteluun jo laittaa, että hiusruuveja näin Tokmannilla. Helmi päässä ja 2kpl 1.99e. Onkohan missään ohjeita nutturapiikin käytöstä? Pieni U mallinen. Näin kaupassa. Kammalla saan vain banaaninutturan hyvin tehtyä. (ilman lakkaa ja muita pinnejä!)
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: Valkit + muut kampauksentekovälineet

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

Minkä merkkiset pinnit on parhaimpia? Viimeksi kun ostin paketin pinnejä (taisi olla hennesiltä) niin ne oli kyllä melkein kertakäyttökamaa, ei minkäänlaista napakkuutta vaan heti venähtivät löysiksi.

Edit: Kiitos korkkiruuvi, kokeilen noita seuraavaksi :-*
Viimeksi muokannut Morrigan, 02 Maalis 2016, 11:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
korkkiruuvi
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 219
Liittynyt: 11 Joulu 2015, 01:24

Vs: Valkit + muut kampauksentekovälineet

Viesti Kirjoittaja korkkiruuvi »

^ Mun mielestä Glitterissä myydään hyviä pinnejä. Ainakin omassa käytössä Glitterin on kestäneet paljon paremmin kuin mitkään muut (oon ostanu ainakin Hennesiltä ja Sokoksesta myös), vanhimmat reilusti yli vuoden ikäisiä ja pinnoitteet kunnossa eikä mitään venähdyksiä ole tapahtunut. Ja käytän pinnejä monena päivänä viikossa. Mulla on sellainen läpinäkyvä muovirasiallinen vaaleita ja tummia pinnejä sekä kalliimpi setti, missä oli myös pidempiä pinnejä, kummassakin on myös hengettömiä.
nukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 711
Liittynyt: 21 Loka 2006, 09:41

Vs: Valkit + muut kampauksentekovälineet

Viesti Kirjoittaja nukka »

Olen viime aikoina pitänyt hiuksia paljon niin että kiinnitän etuhiukset pinneillä ylös ja sitten kaikki hiukset ponnarille. Tai vaihtoehtoisesti pannalla hiukset ylös ja taas loput ponnarille. Tykkään hirveästi kun edestä tukka on vähän koholla. Nyt olen kuitenkin huomannut että hiukset katkeilee tosi paljon pinnien/pannan kohdalta.

Haussa olisikin nyt keino jolla laittaa hiukset kiinni hellävaraisesti. Ehdotuksia?
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234
bubbs
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1504
Liittynyt: 20 Marras 2013, 02:48

Vs: Valkit + muut kampauksentekovälineet

Viesti Kirjoittaja bubbs »

Mäkin kaipaisin kiinnitysvehjettä! Mä oon innostunut nyt ihan yhtenään tekemään isot kiharat, syvän sivujakauksen, litistämään päänmyötäiseksi sen matalan puolen, kiinnittämällä taakse ja jättäen siis sen koko jättikiharapilven yhdelle sivulle. Ikäänkuin nössöversio sivusiilistä.

Kuva

Oon tökkinyt peruspinnejä kiinnittämään sen litistetyn osan niskaan, mutta tuntuu aina, että se näyttää vähän tyhmältä, täytyy olla niin paljon pinnejä pysyäkseen. Olisikohan tähän jotain hyvää kiinnitysjuttua?
naapio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1381
Liittynyt: 02 Syys 2009, 20:39

Vs: Valkit + muut kampauksentekovälineet

Viesti Kirjoittaja naapio »

Mulla on vanhat tarrapapiljotit vielä jemmassa pitkän tukan ajoilta (epäonnistunut kokeilu; liikaa vaivaa, väärät tuotteet, väärä hiustyyppi) ja kietaisin ne kaapin siivouksen yhteydessä huvikseni kosteaan päähän ja vielä nukuinkin (auts!) niiden kanssa uteliaisuuttani. Lopputulos oli aivan järkyttävä Päivi Räsänen -tukka, joka onneksi päivän aikana laski siedettävämmäksi ja kesti lopulta kolme päivää kiharana. Mulla on nyt siis kerrostettu, edestä pidempi polkka, jossa on "volyymipermis" pohjalla eli normaalisti piikkisuora tukka pitää kiharaa eri tavalla kuin yleensä. Ilman laittamista se tosin kuivuu kamalaksi kreppiraudalla käsitellyksi lampaan ahteriksi eli föönaus tai kiharrus tarvitaan.

Tätä pitää selvästi harjoitella, näen paljon potentiaalia!

Raitoja käpälään!
naapio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1381
Liittynyt: 02 Syys 2009, 20:39

Vs: Valkit + muut kampauksentekovälineet

Viesti Kirjoittaja naapio »

En ole ikinä ennen saanut tehtyä liukkaaseen ja ohueen tukkaani siistiä banaaninutturaa, mutta koin valaistuksen you tube videon myötä. Siinä käteen kerätty ponnari kiepautettiin ensin käden ympäri ja siitä syntynyt lenkki kierretään nutturaksi. Sain tehtyä sen videota katsellessani, ilman peiliä varsin siististi ja tuntuj pysyvän häkellyttävän tiukasti hiuskammalla kiinnitettynä.&nbsp; :T
Raitoja käpälään!
Vastaa Viestiin