Montako hiustuotetta?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Kaikki hiustuotteet laskurin alle. Värit, muotoilut, shampoot ja hoidot. Myös ne jemmapurkit NutriGlossia. Hardcore-hamsterin metsästys alkaa.

1-25
292
54%
26-50
184
34%
51-75
43
8%
76-100
16
3%
101-125
2
0%
126-asunto ihan pullollaan
8
1%
 
Ääniä yhteensä: 545

Tepa
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 115
Liittynyt: 23 Maalis 2006, 21:23

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja Tepa »

40 purnukkaa löysin hyllystä ja kaappien kätköistä. Ihmeesti niitä kertyy  :o Mutta kylläpä teillä joillain on ihan mielettömät varastot  :D Jos itse sais kaikki mielihalunsa toteuttaa, niin varmaan purkkien määrä triplaantuisi...
Lapanen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1577
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 14:47

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja Lapanen »

Mulla on

-3 pikahoitista
-3 tehistä
-3 jätettävää hoitista
-7 shampoota
-8 muotoilutuotetta

Eli yhteensä 24 purkkia (miksköhän mulla on eniten hamstrattuna shampoota ja muotoilutuotteita, vaikka niitä kulutan kaikkein vähiten  :D)
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.
Wanda
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1012
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 20:16

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja Wanda »

Taitaa olla yhteensä vähän vajaa 40 purkkia ja purnukkaa. Ihan riittävästi tämän kokoiseen asuntoon!
Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

Mulla laskujen mukaan 46 putelia. Ei kun sittenkin 47 jos lasken antiikkisen Osmosen Cuti Long -jätettävän jota en kyllä oo käyttänyt vuosiin. (Miksi niitä vanhoja puteleita ei vaan voi heittää menemään?)

Mulla oli ennen tän foorumin löytämistä ehkä max 15 hiushärpätintä mutta nyt on tietysti pitänyt ostella kaiken maailman tuotteita juuresten innoittamana. Täytyy sanoa että mulla on noista puteleista jo pieni ahdistus kun tiedän että niiden käyttäminen kestää varmaan viisi vuotta. Mulla kun yksi 250ml shampoo kestää 4-6 kk! Nyt olen lujasti päättänyt että en osta uusia shampoita ja hoitoaineita ainakaan pariin vuoteen mutta samalla jo ahdistaa ajatus entä entäs jos joitain tällä hetkellä hehkutettuja tuotteita ei enää sitten olekaan saatavilla...? Noidankehä... huokaus.
Natalija
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 258
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 19:55

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja Natalija »

Laskeskelin, että 52 hiustuotetta omistan. Noista osa on sellaisia, joita en enää käytä, mutta en kehtaa heittää poiskaan ja käytän vaikka sheivailuun. Yritän pitää järjen mukana näissä ostoissa ja nytkin kaikkea on riittävästi, on kosteuttavaa ja rakennepaikkaavaa, huuhdeltavaa ja jätettävää, muhitus-tehiksiä ja "pikatehiksiä" (NG)...Mutta kyllä esim. Tigin S-Factor vähän alkaa himottaa ;)!!
Hiukset: 1b M ii. Suorat, pitkät, paksut, keskiruskeat.

- Onnellisuus ei ole päämäärä, vaan tapa matkustaa.
petomaani

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Nakkasin ihan arviolta 26-> jotain, kun en tosiaankaan tiedä, paljonko noita tuotteita on. Jännää että sitä ostaa kaapit täyteen tavaraa ja sitten on vaan ne 2-4, joita käyttää ikään kuin vakkarina.  :)
Selena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 621
Liittynyt: 18 Kesä 2006, 09:02

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja Selena »

Olen ihan nössö: mulla on alle 50 hiushärpätintä  >:( . No, kyllä näilläkin pärjäillään. Eniten on kaiken maailman hoitotuotteita, joita en muka voi heittää pois kun kerran on ostettu, mutta tiedän nyt juuresvalaistuksen kokeneena  ;) ettei ne silikonit ja alkoholit ym. ole mun päänahalle ja tukalle hyväksi. Joten voisin samantien kipata muutaman putelin roskiin...
Make it a great day
Lafanque

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja Lafanque »

ChaosBlack kirjoitti: Huh, Lafanquella on kyllä törkeä määrä! Eihän niitä saa koskaan käytettyä loppuun ;D
Otan tuon kohteliaisuutena, kiitos  ;D On niitä kyllä pelottavan paljon. Ja tosiaan tuntuu siltä ettei yksikään tuote kulu mihinkään, mutta kaipa ne vähitellen... ;)
Dinky-di
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 937
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 16:51

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja Dinky-di »

Mulla on nykyään enää noin 30 purnukkaa. Olen viimeinkin löytänyt ne itselleni sopivat tuotteet ja pitkä sairasloma rajoitti tehokkaasti ostamista. Mutta uuden kämpän (ja säilytystilan!) sekä työn myötä, tulee purnukoiden määrä varmasti kasvamaan huimasti lähiaikoina :D
1b M ii
Chronos
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 948
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:35

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja Chronos »

Suunnilleen 22  putelia,luulin että paljon vähemmän.

Sampoita 5
hoitsikoita 6
tehiksiä 5
jätettäviä 2
muotoiluun 4
1a M ii, vyötäröpituus. Hennavärjäilyä vuodesta 2003. Musiikilla toimiva ihminen <3
Erykah
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 873
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:32

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja Erykah »

Laskin just, että suunnilleen 35 purkkia ja mukaan laskee nekin, mitä on poikaystävän asunnolla. Ja kuitenkin olisi ostoslistalla lisää tavaraa&nbsp; :)
sugar!

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja sugar! »

kymmenen.
Eirene
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 100
Liittynyt: 21 Elo 2006, 11:37

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja Eirene »

Tällä hetkellä 20 purkkia löytyy, mutta lookfantasticiin olisi kai kohta lähdössä tilaus...
pinkfrank
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 338
Liittynyt: 19 Huhti 2006, 14:45

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja pinkfrank »

56 laskin. Voi olla enemmänkin, jos unohdin jonkun poikaystävän luona olevan purkin.
Lisäksi 5 väriä.
Moonflower
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 565
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:22

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja Moonflower »

Mähän en ole ollenkaan niin kova ostelemaan hiusjuttuja mitä mies antaa ymmärtää! 20 purnukkaa tuolta kaapista löytyy... pitänee näytää näitä tuloksia miehelle, ehkä se sitten ymmärtää&nbsp; ;).
Vastaa Viestiin