Montako hiustuotetta?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Kaikki hiustuotteet laskurin alle. Värit, muotoilut, shampoot ja hoidot. Myös ne jemmapurkit NutriGlossia. Hardcore-hamsterin metsästys alkaa.

1-25
292
54%
26-50
184
34%
51-75
43
8%
76-100
16
3%
101-125
2
0%
126-asunto ihan pullollaan
8
1%
 
Ääniä yhteensä: 545

kerttuli
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 72
Liittynyt: 22 Maalis 2006, 09:53

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja kerttuli »

Ihan mielenkiinnosta laskin ja 31 löytyi :o

5 shampoota
4 hoitoainetta
5 tehohoitoa
9 jätettävää
7 muotoilutuotetta
1 suoraväri

Käytän edes joskus ehkä puolta tuosta arsenaalista. Mulla näyttää olevan ihme himo jätettäviin hoitoaineisiin, vaikka oikeesti muistan laittaa niitä päähänä varsin vaihtelevasti... Ja muotoilutuotteista käytän säännöllisesti vaan yhtä lakkaa...
"Elo on tanssia ruusuilla ja amarylliksillä."
-j-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2285
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:15

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja -j- »

Hahaa, olen saanut 34 purnukasta käytettyä loppuun 4 ja annettua yhden pois, mutta tänään tulee postista 5 uutta tököttiä tilalle. Plus miinus nolla  :)
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

Tajusin tässä just että mun kategoria on muuttunut, tällä hetkellä purtiloita on kaapeissa 81 kappaletta mukaanlukien 2 pakettia hiusväriä sekä 5 purkkia jotka olen tilannut LookFantasticista ja jotka toivottavasti tulevat pian. Omistamistani purkeista 6 on Tigin 750ml purkkeja joten tuosta tulee yhteensä laskettuna aika iso kasa shampoita, hoitiksia ja muotoilutuotteita.  :-[ Tosin neljän purtilon pitäisi loppua piakkoin joten lähenen taas entistä kategoriaani...

Edit. Korjasin luvun kun löytyi pari purnukkaa lisää...
Viimeksi muokannut Hunajapupu, 19 Marras 2006, 11:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Sheppa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1044
Liittynyt: 14 Loka 2006, 18:13

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja Sheppa »

Shampoita 4
Hoitoaineita 6
Tehohoitoja 5
Jätettäviä 6
Vaalennusaineita 3 (1 suihke, 1 vajaa pkt)
Muotoilutuotteita 4 (äippäkin saattaa käyttää)

28 tekee yhteensä. Ei tunnu mitenkään isolta määrältä mutta shampoot kuluvat hitaasti...

Edit, pääsin eroon Sunsilkin jätettävästä.
Viimeksi muokannut Sheppa, 30 Joulu 2006, 23:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.
Magda
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 663
Liittynyt: 25 Loka 2006, 23:11

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja Magda »

Nopeasti laskettuna 76, jos mukaan ei oteta matkakokoja

Shampoita 20
Hoitsikoita 27
Muotoilutuotteita 29

Suurin osa noistakin makaa jemmassa odottamassa nyt käytössä olevien loppumista ja varasto vaan kasvaa. Kun ne on poissa silmistä, ei edes muista mitä omistaa.
Viimeksi muokannut Magda, 19 Marras 2006, 00:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena
doomsower

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja doomsower »

Mä jo kerkesin laittaa itseni tuohon ensimmäiseen ryhmään, kun ajattelin ettei niitä ole kuin muutama.. Löysin kuitenkin 29 ja vasta tilasin 6 tai 7 purkkia lisää. Taloudessa on kyllä enemmän, mutta ne on ukon purnukoita joihin en koske.

calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja calypso »

- shampoot: 13
- hoitikset: 11
- tehikset: 10
- jätettävät: 9
- muotoilu: 17
- matkakoot: 10
- värit: 7

----------------------
yht: 77 kpl

No ei paha, odotin jotain järkyttävämpää lukua. Eniten ihmetyttää tuo muotoilutuotteiden määrä vaikken hiuksiani juurikaan muotoile&nbsp; ::)&nbsp; Osa niistä on tosin jotain puoli-ilmaisia ja siksi on pitänyt hankkia kokeeksi, kuitenkaan koskaan en muista noita käytellä, siinä asiassa voisi melkein ryhdistäytyä&nbsp; :D
Ilyasviel
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1299
Liittynyt: 21 Marras 2006, 17:59

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja Ilyasviel »

Shampoita, hoitiksia ym. yhteensä 12! Ihmeen vähän :) värejä tällä hetkellä 6. Varasto kasvaa uhkaavasti, kun kerran vauhtiin on päässyt.. ;)
Bamboo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1523
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:47

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja Bamboo »

En tiedä tarkkaa lukua, kun pulloja on kämpällä ja vanhempien luonakin. Kämpällä mulla on parhaimmat tuotteet ja kotiin tuon pulloja, joita jätän sitten tänne, pistän vahingon kiertämään. Pitääpäs joku päivä tehdä tarkempi inventaario, mutta uskon että pullojen määrä jää alle 50.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini
Paulina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 866
Liittynyt: 02 Kesä 2006, 15:44

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja Paulina »

Siis törkeetä. Kyllä se tuonne lähemmäs sataa menee. Ei edes kiinnosta tehdä inventaariota tai erittelyä. Ainakaan vielä. Apua.&nbsp; ;D

Edittiä.. siis eihän tuossa mitkään väriputelit olleet edes mukana.. laitetaan +10. Ai-jaa-ja-mitäs-tuossa-laatikossa-on...
Viimeksi muokannut Paulina, 23 Joulu 2006, 23:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

Näköjään olen kivunnut Lafanquen seuraksi tuonne 126+ tuotetta kategoriaan, harmi ettei omaa kategoriaansa voi päivittää. Pitää päivitellä hiustuotelista lähiaikoina kun se ei ole enää yhtään ajantasalla.
Edit. Ilmeisesti tarkka putelimäärä tällä hetkellä 143 purkkia.
Viimeksi muokannut Hunajapupu, 25 Joulu 2006, 12:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Eläimellisyys
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3186
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:28

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja Eläimellisyys »

4 shampoota
3 pikahoitista
5 tehohoitoa
6 jätettävää (2 voidetta, 2 vaahtoa, 2 suihkutettavaa)
1 muotovaahto
1 muotoiluvoide
1 hiuslakka
1 kiiltovaha
2 elumen sävyä
1 kestoväri



Tässä ei ole laskettu sitä jos joitain puteleita on useampi kappale (Lähinnä Joicon color endurancen vaahtoa olen hamstrannut lopetuksen vuoksi.) Eli 25 eri tuotetta on käytössä... Mun mielestä tämä määrä on aika ideaali, muutamia aijon karsia kunhan loppuvat mutta toisaalta ostaa muutamia uusia kokeiluun.

Viimeksi muokannut Eläimellisyys, 24 Joulu 2006, 11:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuu
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 217
Liittynyt: 25 Joulu 2006, 17:34

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja Tuu »

Minulla on yli sen 25kpl, mutta alle 30kumminkin. En nyt yhtään muista, kerran olen ne purkit laskenut. Muotoilutuotteita ei ole kuin yksi per tuote, paitsi hiuslakkoja on kolme, joista yksi vetelee viimeisiään.
Shamppoita ja hoitoaineita sitten onkin, ja vielä on muutama sellainen, joista haluan ehdottomasti eroon, eli hutiostoksia löytyy... Mutta kun olen sellainen, että mitään en voi pois heittää, ennenkuin tuote on kulutettu loppuun, niin täytyy pitkin hampain kaikki huonotkin tuotteet kulutella pois.
Onneksi olen pystynyt olla olematta ostamatta kuukausiin mitään sellaista, mitä minulla jo on. :)
Lafanque

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja Lafanque »

Mulla pysyy vakaasti purkkimäärä samoissa, laskin äsken tarkan luvan ja hiustuotteita on nyt yhteensä 201 kappaletta, edellinen vastaus tähän ketjuun näytti olevan ihan samoissa luvuissa. Noh, ilmeisesti sitten kulutan ja ostan samalla tahdilla jatkuvasti, oisin odottanut vähän enemmän heittoa.
Hunajapupu kirjoitti: Näköjään olen kivunnut Lafanquen seuraksi tuonne 126+ tuotetta kategoriaan, harmi ettei omaa kategoriaansa voi päivittää. Pitää päivitellä hiustuotelista lähiaikoina kun se ei ole enää yhtään ajantasalla.
Edit. Ilmeisesti tarkka putelimäärä tällä hetkellä 143 purkkia.
Hunis hei, enää sun tarvii shopata joitakin kymmeniä puteleita niin ylität mun kanssa maagisen kahdensadan rajan ;)
Cerise

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja Cerise »

Laskin kaikkia olevan yhteensä 17, nyt on pari juttua loppumassa niin pitää mennä ostamaan
lisää tilalle. Noin vähän niitä on ja silti tuntuu pursuavan kylppäristä ulos&nbsp; ::)
Vastaa Viestiin