Sivu 1/1

Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 29 Elo 2006, 12:51
Kirjoittaja deko
Arvaus: lähemmäs sata kun väritkin lasketaan mutta palaan asiaan tarkistuslaskennan jälkeen.

edit:
Uhhhh.. meni sata pikkuisen rikki, värejä kun on vähän kertynyt ja muitakin tuotteita on näemmä hamsteroitu urakalla hyvistä tarjouksista...  ::)

kirjanpidon mukaan (ei elämää)
värit, hennat ja muut: 28 paketillista
shampoot: 18 purnukkaa
hoitoaineet: 21 purkkia
jätettävät: 12 kpl
tehohoidot: 21 purkkia
muotoilutuotteet: 12 kpl vaikka en edes juuri näitä puunaa...

Pitäisi varmaan kasvattaa useampi pää tai enemmän tukkaa  ;D

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 29 Elo 2006, 12:55
Kirjoittaja Serafi
Mä arvaisin, että joku 35. Mutta kaikki tärkeitä ja rakkaita. :D

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 29 Elo 2006, 13:00
Kirjoittaja veera
vastasin siis 1-25 ja todellinen luku taitaa olla lähempänä tuota ykköstä...en siis todellakaan ole mikään hamsteri tukkatuotteiden suhteen. kaapissa lojuu käyttämättömänä ehkä kymmenisen purkkia, käytössä on vain viisi enkä enempää tarvitsekaan :)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 29 Elo 2006, 13:11
Kirjoittaja Mustikka
Mie arvasin 76-100

Täältä löytyy melkein kaikki minun hiustuotteet:
http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=63.30

Hiustuotteita (shampoot, hoitoaineet, tehohoidot, muotoilu) mulla on luullakseni 47kpl.
Sain laskettua koko kaappini hiustuotteet (vaahtovärit, hennat, hiusvärit yms. mukaan lukien) ja tulos on 77. Laskin tuohon summaan hiusvärien mukana tulleet hoitoaineet (värin olen jo käyttänyt), mutta jos niitä ei lasketa niin sitten tulos on 68.

Tulos varmaan vähän heittelehtii (tuotteita on tod.näköisesti vielä enemmän), mutta tuossa on kaikki minun tuotteet suunnilleen.
Ehdottomasti pitäisi vähentää! :o Vievät yhden kaapin tilan!

edit. hiushärpäkkeitä on jäljellä enää 35 kpl ja hiusvärejäkin olen käyttänyt pois. :)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 29 Elo 2006, 13:18
Kirjoittaja Withering
Mulla taitaa jäädä siihen pariinkymmeneen. Tosin siinäkin suurin osa pölyttymään jääneitä muotoilutuotteita.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 29 Elo 2006, 13:22
Kirjoittaja si3nna
Arvelisin että sellaiset 15-20 putelia tällä hetkellä, tarkkaan en pysty laskemaan kun osa on eri osoitteessa. Lukumäärä on laskenut viime aikoina, olen onnistueesti rajoittanut hamstrailua. Mutta paljoakaan tätä vähemmällä en voi kuvitella tulevani toimeen. :)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 29 Elo 2006, 14:15
Kirjoittaja RockQueen
Ihana ketju :D Pitääpi laskea omat putelit kun kotia pääsen. Voisin itseasiassa ottaa uuden kuvankin samalla, jonkun verran on liikkumista tapahtunut viime vuoden kevättalven jälkeen kumminkin ku viimeksi otin kuvaa tukkakamoista.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 29 Elo 2006, 14:23
Kirjoittaja Vivi
Pikaisella laskennalla 26, josta yli puolet hoitoaineita. Muotoilutuotteita 2, shamppoita 4. Tuohon ei ole laskettu öljyjä, kookosmaitoa yms, vain varsinaiset tukkatuotteet.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 29 Elo 2006, 14:24
Kirjoittaja iines
Tein pikaisen laskun ja tulos oli jotain reilu neljäkymmentä. Luku koostuu shampoista, hoidoista ja muotoilutuotteista.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 29 Elo 2006, 14:47
Kirjoittaja Huuhkaja
Mulla taitaa olla alle 10. En ole tullut laskeneeksi sen tarkemmin. Yritän käyttää aina edelliset ennen kuin ostan uutta.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 29 Elo 2006, 14:58
Kirjoittaja Rory
Mulla on jotain 25 tuotetta jos laskee kaikki mukaan. Aika vähän mutta nyt on menossa tuotteiden käyttövaihe, ei ole varaa ostella uusia.

edit. No nyt niitä on jo 33kpl suunnilleen.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 29 Elo 2006, 16:18
Kirjoittaja Viola
Mulla on myös noin 25 tuotetta. Shampoita on vain kaksi + kaksi matkakokoa. Muotoilutuotteita ei ole kovin paljoa ja nekin on vanhoja, kun en ikinä niitä käytä. Suurin osa on siis tehohoitoja ja muita hoitoaineita ja niitä kyllä kuluukin aika paljon  8)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 29 Elo 2006, 17:48
Kirjoittaja sonj
Muistikuvien mukaan löytyy pikahoitiksia kuusi, tehohoitoja neljä, shampoita kolme, muotoilutuotteita seitsemän ja erinäisiä jätettäviä seitsemän. Muotoilutuotteita tosin kuluu harvakseen ja valtaosa noistakin on pölyttymään jääneitä kun käyttöä ei ole.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 29 Elo 2006, 18:38
Kirjoittaja Lafanque
Aika tarkkaan 200 tuotetta käytössä. Ja lisää ostetaan sitä mukaa kun kiinnostavia tuotteita tulee eteen :)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 29 Elo 2006, 18:59
Kirjoittaja Apricot
Shampoot: 12 kpl
Hoitoaineet: 12 kpl
Tehohoidot: 3 kpl
Jätettävät: 3 kpl
Värit: 2 kpl
Muotoilu: 2 kpl

yht. 34 purnukkaa ( Tarkoitus kyllä olisi että kerralla ei olisi käytössä kuin paria eri shampoota, hoitoainetta jne.. ::) ;D )

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 29 Elo 2006, 20:52
Kirjoittaja Tepa
40 purnukkaa löysin hyllystä ja kaappien kätköistä. Ihmeesti niitä kertyy  :o Mutta kylläpä teillä joillain on ihan mielettömät varastot  :D Jos itse sais kaikki mielihalunsa toteuttaa, niin varmaan purkkien määrä triplaantuisi...

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 29 Elo 2006, 20:58
Kirjoittaja Lapanen
Mulla on

-3 pikahoitista
-3 tehistä
-3 jätettävää hoitista
-7 shampoota
-8 muotoilutuotetta

Eli yhteensä 24 purkkia (miksköhän mulla on eniten hamstrattuna shampoota ja muotoilutuotteita, vaikka niitä kulutan kaikkein vähiten  :D)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 30 Elo 2006, 09:54
Kirjoittaja Wanda
Taitaa olla yhteensä vähän vajaa 40 purkkia ja purnukkaa. Ihan riittävästi tämän kokoiseen asuntoon!

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 30 Elo 2006, 14:19
Kirjoittaja Supervixen
Mulla laskujen mukaan 46 putelia. Ei kun sittenkin 47 jos lasken antiikkisen Osmosen Cuti Long -jätettävän jota en kyllä oo käyttänyt vuosiin. (Miksi niitä vanhoja puteleita ei vaan voi heittää menemään?)

Mulla oli ennen tän foorumin löytämistä ehkä max 15 hiushärpätintä mutta nyt on tietysti pitänyt ostella kaiken maailman tuotteita juuresten innoittamana. Täytyy sanoa että mulla on noista puteleista jo pieni ahdistus kun tiedän että niiden käyttäminen kestää varmaan viisi vuotta. Mulla kun yksi 250ml shampoo kestää 4-6 kk! Nyt olen lujasti päättänyt että en osta uusia shampoita ja hoitoaineita ainakaan pariin vuoteen mutta samalla jo ahdistaa ajatus entä entäs jos joitain tällä hetkellä hehkutettuja tuotteita ei enää sitten olekaan saatavilla...? Noidankehä... huokaus.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 30 Elo 2006, 14:24
Kirjoittaja Natalija
Laskeskelin, että 52 hiustuotetta omistan. Noista osa on sellaisia, joita en enää käytä, mutta en kehtaa heittää poiskaan ja käytän vaikka sheivailuun. Yritän pitää järjen mukana näissä ostoissa ja nytkin kaikkea on riittävästi, on kosteuttavaa ja rakennepaikkaavaa, huuhdeltavaa ja jätettävää, muhitus-tehiksiä ja "pikatehiksiä" (NG)...Mutta kyllä esim. Tigin S-Factor vähän alkaa himottaa ;)!!

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 30 Elo 2006, 18:53
Kirjoittaja petomaani
Nakkasin ihan arviolta 26-> jotain, kun en tosiaankaan tiedä, paljonko noita tuotteita on. Jännää että sitä ostaa kaapit täyteen tavaraa ja sitten on vaan ne 2-4, joita käyttää ikään kuin vakkarina.  :)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 30 Elo 2006, 19:50
Kirjoittaja Selena
Olen ihan nössö: mulla on alle 50 hiushärpätintä  >:( . No, kyllä näilläkin pärjäillään. Eniten on kaiken maailman hoitotuotteita, joita en muka voi heittää pois kun kerran on ostettu, mutta tiedän nyt juuresvalaistuksen kokeneena  ;) ettei ne silikonit ja alkoholit ym. ole mun päänahalle ja tukalle hyväksi. Joten voisin samantien kipata muutaman putelin roskiin...

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 31 Elo 2006, 00:22
Kirjoittaja Lafanque
ChaosBlack kirjoitti: Huh, Lafanquella on kyllä törkeä määrä! Eihän niitä saa koskaan käytettyä loppuun ;D
Otan tuon kohteliaisuutena, kiitos  ;D On niitä kyllä pelottavan paljon. Ja tosiaan tuntuu siltä ettei yksikään tuote kulu mihinkään, mutta kaipa ne vähitellen... ;)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 31 Elo 2006, 08:39
Kirjoittaja Dinky-di
Mulla on nykyään enää noin 30 purnukkaa. Olen viimeinkin löytänyt ne itselleni sopivat tuotteet ja pitkä sairasloma rajoitti tehokkaasti ostamista. Mutta uuden kämpän (ja säilytystilan!) sekä työn myötä, tulee purnukoiden määrä varmasti kasvamaan huimasti lähiaikoina :D

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 31 Elo 2006, 09:31
Kirjoittaja Chronos
Suunnilleen 22  putelia,luulin että paljon vähemmän.

Sampoita 5
hoitsikoita 6
tehiksiä 5
jätettäviä 2
muotoiluun 4

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 31 Elo 2006, 10:10
Kirjoittaja Erykah
Laskin just, että suunnilleen 35 purkkia ja mukaan laskee nekin, mitä on poikaystävän asunnolla. Ja kuitenkin olisi ostoslistalla lisää tavaraa  :)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 31 Elo 2006, 10:12
Kirjoittaja sugar!
kymmenen.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 31 Elo 2006, 10:15
Kirjoittaja Eirene
Tällä hetkellä 20 purkkia löytyy, mutta lookfantasticiin olisi kai kohta lähdössä tilaus...

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 31 Elo 2006, 15:06
Kirjoittaja pinkfrank
56 laskin. Voi olla enemmänkin, jos unohdin jonkun poikaystävän luona olevan purkin.
Lisäksi 5 väriä.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 31 Elo 2006, 15:16
Kirjoittaja Moonflower
Mähän en ole ollenkaan niin kova ostelemaan hiusjuttuja mitä mies antaa ymmärtää! 20 purnukkaa tuolta kaapista löytyy... pitänee näytää näitä tuloksia miehelle, ehkä se sitten ymmärtää  ;).

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 31 Elo 2006, 15:57
Kirjoittaja Seela
Shampoot: 19 kpl

Hoitoaineet: 21 kpl

Tehohoidot: 13 kpl

Jätettävät hoitoaineet: 18 kpl

Muotoilutuotteet: 27 kpl

Yhteensä: 98 putelia  :P

Osa purkeista majailee suihkuhyllyssä, osa vessojen kaapeissa ja loput makuuhuoneen kaapissa  ;D


Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 01 Syys 2006, 19:27
Kirjoittaja sadelma
Pikaisen laskutoimituksen perusteella n. 30.
Purnukoiden joukossa on muutamia sellaisia mitkä voisi heittää surutta roskiin.. esim. sunsilkin joku jätettävä ja pari vanhaa muotoilutuotetta, jotka ei toimi nykyisessä tukassa. Sitten voisi taas hyvällä omallatunnolla ostaa pari uutta parempaa.  ;)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 01 Syys 2006, 19:36
Kirjoittaja siili
Joku 35, pikaisella laskutoimituksella. Hoitoaineita  huomattavasti enemmän kuin shampoita. Värejä minulla ei tällä hetkellä ole, olen todennut jo kauan sitten että on halvempaa värjäyttää kampaajalla kuin uusia kylpyhuoneen sisustus. Mitään pikkuruisia testipurkkeja ja matkakokoja en kyllä laskenut.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 01 Syys 2006, 21:08
Kirjoittaja marenki
Tarkka luku shampoot 12, joitakin on kaksin kappalein
Hoitoaineet ja tehikset 15
jätettävät 7
muotoilu 18
yhteensä 52, ja värit unohtui, eli hennaa 3 pakettia ja yksi Color Pulsen jämä.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 02 Syys 2006, 08:44
Kirjoittaja Shi Shi
Mun lukemat menee suunnilleen näin:

Shampoita 6, + matkakoot => 8.
Hoitiksia 5, + matkakoot => 7
Muotoilu 12, + matkakoot => 14

Suunnilleen siis se 29. Mies alkoi rutista jo kymmenen kohdalla.  :P

Koitan pitää varaston sen verran pienenä, että ehdin käyttää edellisiä pois ennen kuin ostan uusia. En myöskään säilö huonoja tai melkein hyviä, vaan pistän ne aika nopeasti kiertoon.

[EDIT] Varaston inventaario helmikuulta '07

Shampoita 4x + 1 varastossa = 5
Hoitiksia 9x + 2 varastossa = 11
Jätettäviä 6x + 1 matkakoko = 7
Muotoilu 8x + 3 matkakokoa = 11

Yhteensä 34, melko hyvin oon pysynyt aisoissa.  ;D

[EDIT] Tilanne lokakuussa '07

Shampoita 8x + 0 varastossa = 8
Hoitiksia 15x + 2 varastossa = 11
Jätettäviä 8x + 1 varastossa = 9
Muotoilu 12x + 2 matkakokoa = 14

Yhteensä 42, on siis tullut hankittua uutta ennen kuin vanhat on käytetty.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 02 Syys 2006, 15:11
Kirjoittaja RockQueen
Shokki. 68 tuotetta.

Shampoita 17kpl, joista varastossa odottaa vuoroaan 5kpl.
Hoitoaineita 15kpl, joista varastossa 2kpl.
Tehohoitoja 9kpl, joista varastossa 3kpl.
Jätettäviä hoitoaineita 11kpl, varastossa 3kpl.
Muotoilutuotteita 16kpl, varastossa 3kpl.

Mukaan on kyllä laskettu matkakoot sun muut sellaiset mutta on tuo vähän... Öhm. Joo en osta enempää mitään ennen ens vuotta..

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 02 Syys 2006, 21:06
Kirjoittaja marenki
RockQueen, haluatko järkyttyä lisää? Sulla on tullut laskuvirhe, sullahan on 70 putelia.  ;)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 02 Syys 2006, 22:12
Kirjoittaja Luomo
Jos oikein laskin niin 43. Artikkelit löytyy "Omistamasi hiustuotteet"-ketjusta, muutamista löytyy varastosta extra-kappaleita.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 03 Syys 2006, 02:03
Kirjoittaja RockQueen
marenki kirjoitti: RockQueen, haluatko järkyttyä lisää? Sulla on tullut laskuvirhe, sullahan on 70 putelia.  ;)
Ohmygod, laskin tehnyt tepposet.. Kiitti tästä... ;D

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 03 Syys 2006, 08:55
Kirjoittaja Zippo
Sitkeän ja järjestelmällisen vähentämisen seurauksena luulin päässeeni alle 60:n putelin...  ::) mut varastot paljastavat, että vielä pitää hillitä ostovimmaa  ;D

Shampoita 10
Hoitiksia 12, varastossa 2
Tehohoitoja 15, varastossa 4
Jätettäviä 5
Muotoilutuotteita 12, varastossa 1
Muita 2

Yhteensä 63

Shampoita yritän saada vähennettyä, mut niitä kuluu niin vähän, et yks normaali 300ml:n pullo kestää ikuisuuden. Muotoilun kanssa oon vähän pulassa, kun en käytä niitä enää kuin muutaman kerran vuodessa (lakkaa lukuunottamatta), niin kulutus on minimaalista. Myydäkään ei kannata, joten ne ovat tuolla vaan odottamassa... jotain  ::)

EDIT. Päivitänpä vähän tilannetta ja totean olevani älytön hamstraaja  ;D

Shampoita 10 (edelleen käyttelen loppuun, enkä osta uusia)
Hoitiksia 12, ei varastoa  :)
Tehohoitoja 16, varastossa 11  ::)
Jätettäviä 5, varastossa 1 (samoilla mennään)
Muotoilutuotteita 13
Muita 3

Yhteensä 58 erilaista, mutta varastot mukaanlukien tuotteita on 71, eikä se sisällä minipulloja.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 03 Syys 2006, 11:59
Kirjoittaja calypso
Veikkasisin 60 putelia. En kuitenkaan vielä äänestä enkä laske niitä koska meillä on muutto edessä ja olen suuren osan puteleista jo pakannut. Palaan sitten asiaan kun ollaan muutettu  :) (sitten pitää päivittää myös omistamasi hiustuotteet -ketjun listaus myös.)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 04 Syys 2006, 20:14
Kirjoittaja Kikka
Pikaisesti laskettuna purnukoita taitaa olla viitisenkymmentä. Siis ihan liian vähän.  :)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 04 Syys 2006, 20:35
Kirjoittaja masked sinner
Sain nippa nappa 50, mutta laitoin vaihtoehdoksi tuon 51+ laukussa kulkevan minilakan ja -vahan takia. Vähenemään päin saisivat olla...

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 05 Syys 2006, 19:02
Kirjoittaja Jadey
Tein pikaisen laskutoimituksen ja kyllä noita purnukoita joku 45-50 kpl on.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 08 Syys 2006, 20:14
Kirjoittaja Miua
En ole hamsteri kyllä yhtään hiustuotteitten kanssa, tuotteet käytetään tiukasti loppuun ja parhaat tuotteet on aina hakusessa.

Hävettää myöntää, mutten omista yhtään omaa shampoota. Pesen niillä mitä kylppäristä perheen kokoelmista löytyy. Tämä on kuitenkin helpotus, koska olen muuttamassa Englantiin ja ei huvittaisi raahata purkkivuorta mukana sinne. Olen tehnyt jo listan mitä ostaa Englannista, siellä tuotteet on halvempia! :)

Aa, mutta hei. Onhan minulla syväpuhdistava shampoo. Se on ikioma! :D

Sitten vielä listaan yhden normaalin hoitsikan ja tehonaamion. Muotoilutuotteita en juurikaan käytä. Omistan 2 pulloa markettilakkaa, toisen olen saanut veljeltä. Ne varmaan kestävät seuraavat 5 vuotta!

Tulevaisuudessa haluan omistaa useamman shampoon ja paljon hoitotuotteita ;D

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 11 Syys 2006, 17:14
Kirjoittaja Mustikka
Ei voi olla mahdollista, että 690 jäsenestä mie olisin neljänneksi pahin/suurin hamstraaja. En voi hyväksyä sitä, varsinkaan kun en omasta mielestä ole mikään hamsteri. ::) :D

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 11 Syys 2006, 17:20
Kirjoittaja Twinkley
Laskin ja minulla on yhteensä n. 45 tuotetta. En kyllä käytä kaikkia säännöllisesti ja säännöllisessä käytössä olevat purkit ovat litraisia tai 750 millisiä. :)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 16 Syys 2006, 20:39
Kirjoittaja Triina
Pikaisesti laskien sellaiset 110-120. Ja ei, en todellakaan tiedä, miten saan kaikki kulutettua. Tykkään kyllä kokoelmastani :)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 16 Syys 2006, 23:10
Kirjoittaja Hunajapupu
Hiustuotteisiin en ole (vielä) hurahtanut ihan yhtä pahasti kuin kosmetiikkaan, jos laskin oikein niin purnukoita on yhteensä 54 kappaletta mukaanlukien Matrixin Amplify tuuheuttava sh+ha jotka tulevat HQHairista ensi viikolla. Mulla ei ole ikinä ennen ollut näin paljoa hiustuotteita! Hui. Taitaa hiushulluuskin olla pahenemaan päin...  ;) Himoitsen kyllä lisää tuotteita, mm. Tigin paria muotoilutuotetta. Eihän näitä nykyisiäkään saisi käytettyä parissa vuodessa vaikkei ostaisi mitään uutta, mutta mitäs siitä...  ;D

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 17 Syys 2006, 08:46
Kirjoittaja sipe
Ahkerasta kulutuksesta huolimatta hiustuotteita on yhä aivan liikaa. Etenkin muotoilutuotteita...

- 5 shampoota
- 24 hoitoainetta/tehistä
- 4 jätettävää
- 28 muotoilutuotetta
- 6 tuubia suoraväriä

yht. 67 putelia. Älytön määrä vieläkin, vaikka tein ostolakon aika tarkalleen vuosi sitten (tosin "ostolakon" jälkeenkin olen hankkinut 2 shampoota, 9 hoitoainetta, 12 muotoilutuotetta ja kaikki nuo suoravärit). Pitää nyt sitten vissiin aloittaa ihan täydellinen ostolakko (ei siis enää edes supertarjousten hyödyntämistä), ennen kuin hoitis- ja muotoiluputelien määrä hupenee alle kymmeneen.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 17 Syys 2006, 08:59
Kirjoittaja Butterfly
muotoilutuotteet: 8
jätettävät: 14
tehohoidot: 3
shampoot: 7
hoitoaineet: 7

Yhteensä siis 39.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 17 Syys 2006, 19:27
Kirjoittaja Sandaali
shampoita 12
hoitiksia/tehiksiä 13
jätettäviä 3
muotoilutuotteita 8

Muuten ihan hyvällä mallilla verrattuna aikaisempiin varastoihin, paitsi että shampoita ja muotoilutuotteita on ihan liikaa. Oikeesti, kuinka kauan kestää että saa kulutetuksi 12 shampoota??  ::) Sitäkän ei tarvitsisi kuin pieni nokare, mutta tulee sitten törsäiltyä vähän liikaa että saisi kulumaan.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 27 Syys 2006, 20:59
Kirjoittaja Daniela
Noin 40 putelia ja siinäkin on jo muutama kpl samaa tuotetta, kun hamsterin on pitänyt kerätä varastoon.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 27 Syys 2006, 21:42
Kirjoittaja Minni
30 pulloa löysin. Varmaan niitä lojuu jossain laatikon pohjalla vielä pari lisää. Myös värejä on pari, mutta niitä tuskin enää käytän. Tarkoituksena olisi hommata kolmisen putelia lisää tässä lähiaikoina, joten vajaa 40 niitä sitten tulee olemaan. Iso osa on hoitoainejämiä. Pitäisi käyttää pois. :P

Muoks. Tarkka laskelma osoitti, että shampoita on 7, hoitiksia (ml tehikset) 14, jätettäviä 8 ja muotoilutuotteita 9. Eli yht. 38.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 28 Syys 2006, 11:30
Kirjoittaja Mustikka
sipe kirjoitti: Ahkerasta kulutuksesta huolimatta hiustuotteita on yhä aivan liikaa. Etenkin muotoilutuotteita...
yht. 67 putelia. Älytön määrä vieläkin, vaikka tein ostolakon aika tarkalleen vuosi sitten (tosin "ostolakon" jälkeenkin olen hankkinut 2 shampoota, 9 hoitoainetta, 12 muotoilutuotetta ja kaikki nuo suoravärit). Pitää nyt sitten vissiin aloittaa ihan täydellinen ostolakko (ei siis enää edes supertarjousten hyödyntämistä), ennen kuin hoitis- ja muotoiluputelien määrä hupenee alle kymmeneen.
Sama vika Rahikaisella.
Kovasti olen yrittäny päästä puteleista eroon ja lopettaa turhan ostelun, mutta aina välissä on tullu sorruttua. Tämän vuoden saalis taitaa olla... 5 shampoota ja 6 pulloa hoitoainetta ja tehohoitoa (väreistä en edes alota). Tuo määrä on ihan riittävä, kun vielä ajattelee, ettei  mulla ole tässä tukassa enää mitään hoidettavaa kun permiskin leikattiin pois. Pitäs varmaan tehä muutama värinpoisto, että nuo tuotteet pääsevät näyttämään tehonsa. Tällä hetkellä mulle riittäis ihan hyvin joku markettihoitis (tai pärjäisin varmasti pelkällä miracle mistilläkin).


Carrie Bradshaw: I’ve spent $40,000 on shoes and I have no place to live? I will literally be the old woman who lived in her shoes!

Tiedätte kyllä mitä ajan takaa. ::)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 28 Syys 2006, 11:58
Kirjoittaja Ananas
Hitsi, 54 pulloa pikaisen laskun mukaan. Tuntuu aika järkyttävältä määrältä ottaen huomioon omat rahavarat, kyllä noihin on euro poikineen uponnut. Toisaalta tuolla määrällä aineita puunaa tukkaa aika monta vuotta, joten tulevaisuudessa rahojen pitäisi säästyä. Pahoin kuitenkin pelkään, että kokeilun himo ajaa vieläkin ostoksille, vaikka mitään ei tarvitsisikaan. ::)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 28 Syys 2006, 21:20
Kirjoittaja stinttapo
Oiskos jotai 15-20 näin äkkiä laskettuna... Tuskin yli kahtakymmentä, varsnkaan kun sais aikaseks heitettyä roskiin kaapin perältä vuonna 2000 vanhentuneet tuotteet... ::)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 03 Loka 2006, 09:24
Kirjoittaja -j-
Voi apua, 34 kpl!
Miten noita voi noin paljon kertyä, vaikka eihän mullakaan ole kuin pari shampoota, vähän hoitoaineita ja 2 pkt väriä jemmassa... Ja just eilen tilasin lisää. Ajattelin kyllä muutenkin lahjoittaa jotain pois ja viskata menemään ikivanhoja mömmöjä, mutta nyt ainakin, olen järkyttynyt (eikä tää mun tulos edes ole kovin paha).

6 shampoota
11 huuhdeltavaa hoitoainetta (tehohoidot mukaan luettuna)
8 jätettävää hoitoa
2 auringonsuoja-ainetta
5 muotoilutuotetta
2 väriä

Niin ja ihan varmasti unohdin jotain listasta...

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 03 Loka 2006, 14:03
Kirjoittaja deko
(deko haaveilee)

Jos vaikka saisi karistettua viiteen purnukkaan / tuoteryhmä niin sekin olisi positiivinen juttu... Olen nyt lieventänyt ostolakkoani eli annan itselleni luvan ostaa uuden purnukan kunhan vähintään toinen vastaava loppuu tai saan lahjoitettua eteenpäin. Jospa tällä tekniikalla ei ainakaan purkkimeri kasvaisi niin nopsaan  ::)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 03 Loka 2006, 14:50
Kirjoittaja sipe
Jeps, eipä se meikäläisenkään totaalinen ostolakko kestänyt kuin kaksi viikkoa, kun sorruin lisäämään Perfumebayn tilaukseeni myös pari hiushärpäkettä.

No, onneksi yksi shampoo, kaksi hoitista ja yksi jätettävä ja yksi muotoilutuote ovat ihan loppumaisillaan. Eli kahdesta uudesta purnukasta huolimatta suunta on onneksi oikea. :-\

Mun ideaali olisi tämä:

3 sahmpoota (1 kosteuttava, 1 syväputsari ja 1 värisarja)
3 tehistä (2 kosteuttavaa ja 1 paikkaava)
2 pikahoitista (1 kosteuttava ja 1 värisarja)
3 jätettävää (1 kosteuttava suihke, 1 kosteuttava voide ja 1 paikkaava suihke/voide)
1 latvaseerumi

Muotoilut:

1 pehmentävä ja lämpösuojaava silikonilitku
1 voimakkaan tuen antava kohottava juurivaahto
1 muotoiluneste
1 tuuheuttava tuote
1 pehmeän tuen antava muotovaahto
1 hiuskiinne
1 kiiltosuihke

Eli noin 20 purnukkaa olisi tavoitteena... :-\

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 10 Loka 2006, 12:20
Kirjoittaja kerttuli
Ihan mielenkiinnosta laskin ja 31 löytyi :o

5 shampoota
4 hoitoainetta
5 tehohoitoa
9 jätettävää
7 muotoilutuotetta
1 suoraväri

Käytän edes joskus ehkä puolta tuosta arsenaalista. Mulla näyttää olevan ihme himo jätettäviin hoitoaineisiin, vaikka oikeesti muistan laittaa niitä päähänä varsin vaihtelevasti... Ja muotoilutuotteista käytän säännöllisesti vaan yhtä lakkaa...

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 10 Loka 2006, 15:45
Kirjoittaja -j-
Hahaa, olen saanut 34 purnukasta käytettyä loppuun 4 ja annettua yhden pois, mutta tänään tulee postista 5 uutta tököttiä tilalle. Plus miinus nolla  :)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 18 Marras 2006, 23:27
Kirjoittaja Hunajapupu
Tajusin tässä just että mun kategoria on muuttunut, tällä hetkellä purtiloita on kaapeissa 81 kappaletta mukaanlukien 2 pakettia hiusväriä sekä 5 purkkia jotka olen tilannut LookFantasticista ja jotka toivottavasti tulevat pian. Omistamistani purkeista 6 on Tigin 750ml purkkeja joten tuosta tulee yhteensä laskettuna aika iso kasa shampoita, hoitiksia ja muotoilutuotteita.  :-[ Tosin neljän purtilon pitäisi loppua piakkoin joten lähenen taas entistä kategoriaani...

Edit. Korjasin luvun kun löytyi pari purnukkaa lisää...

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 18 Marras 2006, 23:37
Kirjoittaja Sheppa
Shampoita 4
Hoitoaineita 6
Tehohoitoja 5
Jätettäviä 6
Vaalennusaineita 3 (1 suihke, 1 vajaa pkt)
Muotoilutuotteita 4 (äippäkin saattaa käyttää)

28 tekee yhteensä. Ei tunnu mitenkään isolta määrältä mutta shampoot kuluvat hitaasti...

Edit, pääsin eroon Sunsilkin jätettävästä.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 19 Marras 2006, 00:27
Kirjoittaja Magda
Nopeasti laskettuna 76, jos mukaan ei oteta matkakokoja

Shampoita 20
Hoitsikoita 27
Muotoilutuotteita 29

Suurin osa noistakin makaa jemmassa odottamassa nyt käytössä olevien loppumista ja varasto vaan kasvaa. Kun ne on poissa silmistä, ei edes muista mitä omistaa.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 19 Marras 2006, 16:47
Kirjoittaja doomsower
Mä jo kerkesin laittaa itseni tuohon ensimmäiseen ryhmään, kun ajattelin ettei niitä ole kuin muutama.. Löysin kuitenkin 29 ja vasta tilasin 6 tai 7 purkkia lisää. Taloudessa on kyllä enemmän, mutta ne on ukon purnukoita joihin en koske.


Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 23 Joulu 2006, 19:32
Kirjoittaja calypso
- shampoot: 13
- hoitikset: 11
- tehikset: 10
- jätettävät: 9
- muotoilu: 17
- matkakoot: 10
- värit: 7

----------------------
yht: 77 kpl

No ei paha, odotin jotain järkyttävämpää lukua. Eniten ihmetyttää tuo muotoilutuotteiden määrä vaikken hiuksiani juurikaan muotoile  ::)  Osa niistä on tosin jotain puoli-ilmaisia ja siksi on pitänyt hankkia kokeeksi, kuitenkaan koskaan en muista noita käytellä, siinä asiassa voisi melkein ryhdistäytyä  :D

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 23 Joulu 2006, 20:43
Kirjoittaja Ilyasviel
Shampoita, hoitiksia ym. yhteensä 12! Ihmeen vähän :) värejä tällä hetkellä 6. Varasto kasvaa uhkaavasti, kun kerran vauhtiin on päässyt.. ;)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 23 Joulu 2006, 23:01
Kirjoittaja Bamboo
En tiedä tarkkaa lukua, kun pulloja on kämpällä ja vanhempien luonakin. Kämpällä mulla on parhaimmat tuotteet ja kotiin tuon pulloja, joita jätän sitten tänne, pistän vahingon kiertämään. Pitääpäs joku päivä tehdä tarkempi inventaario, mutta uskon että pullojen määrä jää alle 50.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 23 Joulu 2006, 23:26
Kirjoittaja Paulina
Siis törkeetä. Kyllä se tuonne lähemmäs sataa menee. Ei edes kiinnosta tehdä inventaariota tai erittelyä. Ainakaan vielä. Apua.  ;D

Edittiä.. siis eihän tuossa mitkään väriputelit olleet edes mukana.. laitetaan +10. Ai-jaa-ja-mitäs-tuossa-laatikossa-on...

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 24 Joulu 2006, 10:57
Kirjoittaja Hunajapupu
Näköjään olen kivunnut Lafanquen seuraksi tuonne 126+ tuotetta kategoriaan, harmi ettei omaa kategoriaansa voi päivittää. Pitää päivitellä hiustuotelista lähiaikoina kun se ei ole enää yhtään ajantasalla.
Edit. Ilmeisesti tarkka putelimäärä tällä hetkellä 143 purkkia.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 24 Joulu 2006, 11:06
Kirjoittaja Eläimellisyys
4 shampoota
3 pikahoitista
5 tehohoitoa
6 jätettävää (2 voidetta, 2 vaahtoa, 2 suihkutettavaa)
1 muotovaahto
1 muotoiluvoide
1 hiuslakka
1 kiiltovaha
2 elumen sävyä
1 kestoväri



Tässä ei ole laskettu sitä jos joitain puteleita on useampi kappale (Lähinnä Joicon color endurancen vaahtoa olen hamstrannut lopetuksen vuoksi.) Eli 25 eri tuotetta on käytössä... Mun mielestä tämä määrä on aika ideaali, muutamia aijon karsia kunhan loppuvat mutta toisaalta ostaa muutamia uusia kokeiluun.


Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 25 Joulu 2006, 22:59
Kirjoittaja Tuu
Minulla on yli sen 25kpl, mutta alle 30kumminkin. En nyt yhtään muista, kerran olen ne purkit laskenut. Muotoilutuotteita ei ole kuin yksi per tuote, paitsi hiuslakkoja on kolme, joista yksi vetelee viimeisiään.
Shamppoita ja hoitoaineita sitten onkin, ja vielä on muutama sellainen, joista haluan ehdottomasti eroon, eli hutiostoksia löytyy... Mutta kun olen sellainen, että mitään en voi pois heittää, ennenkuin tuote on kulutettu loppuun, niin täytyy pitkin hampain kaikki huonotkin tuotteet kulutella pois.
Onneksi olen pystynyt olla olematta ostamatta kuukausiin mitään sellaista, mitä minulla jo on. :)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 25 Joulu 2006, 23:49
Kirjoittaja Lafanque
Mulla pysyy vakaasti purkkimäärä samoissa, laskin äsken tarkan luvan ja hiustuotteita on nyt yhteensä 201 kappaletta, edellinen vastaus tähän ketjuun näytti olevan ihan samoissa luvuissa. Noh, ilmeisesti sitten kulutan ja ostan samalla tahdilla jatkuvasti, oisin odottanut vähän enemmän heittoa.
Hunajapupu kirjoitti: Näköjään olen kivunnut Lafanquen seuraksi tuonne 126+ tuotetta kategoriaan, harmi ettei omaa kategoriaansa voi päivittää. Pitää päivitellä hiustuotelista lähiaikoina kun se ei ole enää yhtään ajantasalla.
Edit. Ilmeisesti tarkka putelimäärä tällä hetkellä 143 purkkia.
Hunis hei, enää sun tarvii shopata joitakin kymmeniä puteleita niin ylität mun kanssa maagisen kahdensadan rajan ;)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 25 Joulu 2006, 23:52
Kirjoittaja Cerise
Laskin kaikkia olevan yhteensä 17, nyt on pari juttua loppumassa niin pitää mennä ostamaan
lisää tilalle. Noin vähän niitä on ja silti tuntuu pursuavan kylppäristä ulos  ::)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 25 Joulu 2006, 23:59
Kirjoittaja Sheppa
Tuu kirjoitti: Mutta kun olen sellainen, että mitään en voi pois heittää, ennenkuin tuote on kulutettu loppuun, niin täytyy pitkin hampain kaikki huonotkin tuotteet kulutella pois.
Onneksi olen pystynyt olla olematta ostamatta kuukausiin mitään sellaista, mitä minulla jo on. :)
Sama vika ;D Roskikseen en vain voi heittää helpolla edes halpaa tuotetta, mut on kasvatettu siihen että tuotteet käytetään aivan loppuun, purkit halkaistaan (jos mahdollista) ja kaavitaan viimeisetkin rippeet käyttöön; esim. meikkivoidetuubista saa vielä moneksi käyttökerraksi kun sen halkaisee.

On kyllä välillä hieman tuskaa käyttää niitä huonoja tuotteita pois... Simin Energymask saisi jo loppua, tuntuu karheuttavan tukkaa. Sunsilkin jätettävää voidetta mulla on ollut jo kauan, sen voisi toisaalta heittää pois mutta kun sekin on ihan siedettävää selvittävänä tuotteena... ::)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 26 Joulu 2006, 01:01
Kirjoittaja Triina
Hih, minäkin keikun pronssipallilla Fankun ja Huniksen varjossa. 127 tuotetta, jos matkakoot lasketaan mukaan. Ilman niitä noin 115.

Ihan tosi, ei tämä kyllä oikein terveen touhua ole  :-[  ;D

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 26 Joulu 2006, 01:24
Kirjoittaja Lafanque
^ Hihi, aika kova sijoitus sullakin jo, onnittelut! Tjooh mä en kans tiiä onko tää ihan normaalia että pitää jatkuvasti päälle kahtasataa tuotetta kylppärin hyllyillä aseteltuna värien ja merkkien ja ties minkä luokittelujen mukaan ;) Koska tuotteita tulee jatkuvasti lisää, pitää tuota niiden värijärjestystäkin muutella toisinaan, ja ei oo ihan pieni duuni siirrellä pariasataa putelia 8) Taidetaan olla aika pahasti tosiaan friikahtaneita hiustuotteisiin, nyt oon vaan überkiitollinen siitä etten ole ongelmani kanssa yksin vaan täällä on muitakin ;D

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 26 Joulu 2006, 09:58
Kirjoittaja Hunajapupu
^Jos vain rahaa riittää niin ensi kuussa olisi tarkoitus tehdä tilaus LookFantasticiin ja shopata llisää Redkeniä joten pullomäärä kasvanee noin kymmenellä.  ::) Laskin omiin tuotteisiini mukaan myös matkakoot ja kaikki putelit mitä löytyy, myös jos on samasta tuotteesta useampi pullo niin laskin ne erikseen. Tosin en laskenut mukaan noin viittä tuotetta jotka on periaatteessa mun mutta olen luovuttanut ne miehen käyttöön. Mulla on vähän tilaongelmaa kun kylppärissä ja makkarissa ei kaappitila yksinkertaisesti riitä, tällä hetkellä mulla on osa hius- ja ihonhoitotuotteista lattialla koreissa ja paperikasseissa säilössä kun eivät mahdu minnekään muualle. Pitää varmaan väsätä joku hylly joka kiertää katon rajassa asunnon ympäri ja säilöä sinne osa tavaroista, tosin sittenhän mä en pääsisi helposti käsiksi rakkaisiin tuotteisiini.  :P

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 26 Joulu 2006, 14:51
Kirjoittaja Hunajapupu
^Ei se määrä vaan se laatu.  ;) Eihän tuo määrä nyt tosiaankaan ole mikään itseisarvo, itsekin olen hullaantunut hiustuotteista vasta oikein kunnolla nyt syksyllä ja tuotteiden määrä on sitämyötä yli tuplaantunut. Eihän näitä kaikkia tuotteita ehdi edes käyttää tasapuolisesti, mutta kaikkea uutta on kiva kokeilla ja olen hamsteriluonne. Hiusjutuista voi olla hyvinkin kiinnostunut vaikkei paljoa tuotteita omistaisikaan vaan kuluttaisi aina ensin vanhat tuotteet pois ennen uusien hankkimista.  :)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 26 Joulu 2006, 15:07
Kirjoittaja Hunajapupu
^Se voi kyllä olla totta että jos käyttää aina samoja tuotteita niin hius ei enää hyödy niistä täysillä vaan käy kuten ihonhoitotuotteissa kun iho tottuu tuotteisiin jos käyttää liian kauan samoja. Itse en ihan muutamalla purkilla tulisi toimeen siitä syystä että hius vaatii monenlaisia eri tuotteita: rakennepaikkausta ja kosteutusta, toisinaan tuuheuttavia tai silottavia shampoita ja hoitoaineita tietyn lookin pohjaksi, käytän myös värjättyjen ja vaalennettujen hiusten tuotteita ja joskus tarvii syväpuhdistavaa jne. Sama juttu muotoilutuotteissa, pidän sekä tuuheuttavista että suoristavista tuotteista tilanteen mukaan ja lisäksi vaativia kampauksia varten tarvii kunnon lakat jne.  :) Jos pitäisin aina hiuksia suht samalla tavalla niin putelimäärä olisi luonnollisesti pienempi kun ei tarvitsisi esim. tuuheuttavia tuotteita ollenkaan.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 26 Joulu 2006, 21:09
Kirjoittaja Lafanque
Hunajapupu kirjoitti: Mulla on vähän tilaongelmaa kun kylppärissä ja makkarissa ei kaappitila yksinkertaisesti riitä, tällä hetkellä mulla on osa hius- ja ihonhoitotuotteista lattialla koreissa ja paperikasseissa säilössä kun eivät mahdu minnekään muualle. Pitää varmaan väsätä joku hylly joka kiertää katon rajassa asunnon ympäri ja säilöä sinne osa tavaroista, tosin sittenhän mä en pääsisi helposti käsiksi rakkaisiin tuotteisiini.  :P
Hehee samis! Mulla vasta onkin tilaongelmaa, mutta sanonkin aina että oon ihan pro tukkaputelien tiivistämisessä, eli saan ne kyllä jollain tapaa aina mahdutettua kylppäriin vaikka tiukkaa tekeekin ja toisinaan pullot tippuilee hyllyiltä lattialle 8) Mulla on hyllyjä kylppärissä pikaisen laskutoimituksen jälkeen 12 kappaletta ja ihan suht tilava kylppäri mulla kai on, mutta osa kahdestasadasta hiustuotteesta on valitettavasti päätynyt jo lattiallekin. Tarvisin hetipaikalla lisää hyllyjä kylppäriini että saisin omat rakkaani pois lattialta. Niin loistava kuin tuo sun hyllyt katonrajassa idea onkin, en taida kuitenkaan viitsiä sitä toteuttaa, purkkien pitää tosiaan olla sillä etäisydellä että niitä on mahdollista kiillotella ja silitellä sillioin kun siltä tuntuu ;) Jos sä saat jotain muita hyviä ideoita tälle tilaongelmalle niin saa kertoa ;)
Jos nyt siirryn ihan asialliselle linjalle, niin mäkin tykkään kovasti hoitaa hiuksia mahdollisimman monipuolisesti eikä mulle riitä se että mulla ois esim. vain kahta eri värisuojasarjaa, vaan toisiaan vastaavia sarjoja pitää olla todella useitakin samaa aikaan käytössä. Tämä asenne mulla on aina ollut hiustenhoidossa, ja vähitellen tuotteita on vaan kertynyt eikä joku tietty tuote meinaa kulua sitten enää millään. Muotoilen tukkaa todella tarkasti joten hoitotuotteiden lisäksi tulee ostettua muotoilua vähintään yhtä paljon. Hiukset nyt vaan on niin tärkeet mulle, että kyllä niihin rahaa on valmis laittamaan.


No mutta TopShop, ohan tuossa jo oikein hyvä alku, varsinkin kun tiedän mitä merkkejä sä suosit hiustenhoidossa, ja ne on laatukamaa ;)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 26 Joulu 2006, 21:19
Kirjoittaja Luomo
Lafanque kirjoitti:Mulla vasta onkin tilaongelmaa, mutta sanonkin aina että oon ihan pro tukkaputelien tiivistämisessä, eli saan ne kyllä jollain tapaa aina mahdutettua kylppäriin vaikka tiukkaa tekeekin ja toisinaan pullot tippuilee hyllyiltä lattialle 8)
Täältä säilytysvinkkejä ;): http://juurikasvu.org/smf/http://localhost/\/viewtopic.php?p=64392#p64392. Kostea ja usein myös lämmin kylppäri ei välttämättä ole paras säilytyspaikka tuotteiden säilyvyyden kannalta.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 26 Joulu 2006, 23:46
Kirjoittaja Lafanque
^ Hahaa, no kiitos vaan paljon hyvästä linkistä, enköhän mä taas onnistu saamaan lisätilaa pulloille runsaasti kunhan opiskelen tarkasti tuon koko ketjun eka läpi, kerrassaan mainio vinkki ;)
Mulla tarkasti asetellut hiustuotteet on niin tärkee elementti kylppärin tyylissä etten niitä kyllä sieltä aio pois ottaa koskaan, sitäpaitsi tarvisin vähintään kottikärryjä jos haluaisin jostain syystä roudata pulloja muualle ;)


Jep Toppis (do you mind, tää on lyhyempi ku Topshop ;) ), hyvä idea käyttää ne kortit puteleihin, sinne vaan Stockalle katteleen Redkeniä ja Tigiä! L'Occitanen tuotteista mulla ei olekaan yhtään kokemusta :) Muistahan sitten kirjotella joihinkin ketjuihin mitä tuotteita tuut ostaneeksi.


Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 30 Joulu 2006, 21:15
Kirjoittaja Nienna
Hiushömpötys alkoi vasta muutama kuukausi sitten, ja kampaamotuotteita on ~15, markettituotteita ~10, muotoilutuotteita pari. Ei todellakaan olisi varmaa.

Kuka ottaaa vastaan haasteen "(hius)tuotteeton tammikuu"?

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 30 Joulu 2006, 21:23
Kirjoittaja Mustikka
Keltis kirjoitti:
Kuka ottaa vastaan haasteen "(hius)tuotteeton tammikuu"?
Uskallankohan vastata haasteeseen? Enköhän. :P

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 30 Joulu 2006, 23:01
Kirjoittaja Eleven
Olen huono juures, omistan vain MOPin kosteuttavan shampoon (Ainetta jäljellä varmaan maksimissaan kolmeen pesuun) ja XZ Tyrni-hoitoainetta  ::).

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 31 Joulu 2006, 15:40
Kirjoittaja Merial
Keltis kirjoitti: Kuka ottaaa vastaan haasteen "(hius)tuotteeton tammikuu"?
Itse muuten olisin ottanut, mutta shampoo on juuri loppumassa ja ja.. ;)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 05 Tammi 2007, 00:41
Kirjoittaja Mariatar
Kategoriani on vaihtunut. Syyskuussa minulla oli vielä 17 tuotetta, joiden jaottelu oli seuraava:

Shampoot: 4
Hoitoaineet: 4
Tehohoidot: 1
Jätettävät (sis. latvasuojat): 5
Muotoilu: 3

Nyt sitten onkin jo 33 tuotetta (jos pikkupullot lasketaan mukaan). Näiden jaottelu menee seuraavasti:
Shampoot: 9
Hoitoaineet: 6
Tehohoidot: 5
Jätettävät: 8
Muotoilu: 5

Shampoita on kertynyt, koska olen saanut niitä eri pakkausten mukana. Olen koittanut myydä niitä, mutta tuloksetta. Olen nyt ostolakossa.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 05 Tammi 2007, 14:08
Kirjoittaja Tuulikaappi
^ Mullekin kertyy noita sampoita ja olen kohta hukassa niiden kanssa. Tosin mä olen niitä ihan käyttänytkin, mutta kun settinä ostaa, niin siinä vaiheessa, kun hoitis loppuu, ni sampoota on jäljellä vielä puoli pulloa. :-\

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 05 Tammi 2007, 14:56
Kirjoittaja Mariatar
^ Jep, sama ongelma.  :-\

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 05 Tammi 2007, 19:11
Kirjoittaja Nienna
OT, mutta itseäni harmittaa kun hoitoaineet ovat yleensä 100ml pienempiä mitä shampookaverinsa. Minulla ainakin menee hoitista (etenkin jotain marketin) sellainen puoli kourallista, kun taas shampoota ehkä nokare päänahkaan.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 05 Tammi 2007, 21:27
Kirjoittaja Tuulikaappi
Keltis, noinhan se on. Ja sitten on hyvä jonkun lyhythiuksisen selittää, miten herneen kokoinen määrä hoitoainetta riittää. ::) Ei kyllä tähän kuontaloon!

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 05 Tammi 2007, 21:35
Kirjoittaja Sheppa
Tuulikaappi kirjoitti: Keltis, noinhan se on. Ja sitten on hyvä jonkun lyhythiuksisen selittää, miten herneen kokoinen määrä hoitoainetta riittää. ::) Ei kyllä tähän kuontaloon!
Uskon, kerta sulla tosiaan on n. vyötärömittaiset hiukset kuten allekirjoituksesta selviää :P
Shampoolla pestään vain päänahka mutta hoitoainetta on tapana laittaa koko pituuksiin, joten mustakin on selvää että pitkähiuksisena sitä hoitsikkaa menee vähän enemmän... Mullakin siis hoitoaine on ensin lopussa.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 05 Tammi 2007, 21:54
Kirjoittaja Magdalena
Mulla on jotain 20 tietämissä ja muotoilutuotteita on n. puolet, shampoita ja hoitiksi on loput.

Muotoilutuotteita on vähän liikaa siinä mielessä, että enää en juuri tarvi tuollaisen lyhyen tukan muotoiluun tarvittavia juttuja, mies käyttää niitä pois jonkun verran. Shampoita ja hoitiksia käytän pois, en ole lisää hankkimassa lähikuukausina ja viime shampoo/hoitisostos tais olla kesän loppupuolella.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 06 Tammi 2007, 15:52
Kirjoittaja LaMaariah
lakkoja 2
muotovaahtoja 1
latvasuojia 2
hoitoaineita 9
shampoita 3
hoitosuihkeita 2
silottavia seerumeita 1
hiusnaamioita 1
kiharoiteita 1
vahoja 1
suoristusrautaseerumeita 1

Lähestulkoon kaikki tuotteet on Schwarzkopfin kampaamotuotteita, muttama muutama markettituotekin löytyy. Niitä ei pahemmin tuu käytettyä paitsi joskus harvoin.  ;D :D

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 06 Tammi 2007, 18:43
Kirjoittaja marien
Valitsin ensimmäisen vaihtoehdon. Shampoita, huuhdeltavia hoitoaineita ja tehohoitoja taitaa olla yhteensä vajaa kymmenen, suihkittavia ja voidemaisia jätettäviä siihen lisäksi ehkä vajaa kymmenen purkkia. Muotoilutuotteita ei tule paljoa kätettyä, eli pari hiuslakkaa, muotovaahto ja pari hiusgeeliä löytyy varastosta.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 08 Tammi 2007, 14:23
Kirjoittaja deko
Pääsin alle sadan! Ja minä idiootti en hoksannut tehdä äänestyksestä muutettavaa... pöh.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 08 Tammi 2007, 17:07
Kirjoittaja Shine
Noin 30 purkkia löytyy, tosin vain muutamia käytän. Hamsterina ei vaan osaa heittää mitää roskiin, vaikka tietää ettei kaikkiin noihin purkkeihin halua enää koskaan koskeakaan  :D

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 08 Tammi 2007, 17:49
Kirjoittaja Bimmer
Laskin omat purkkini, kääk, niitähän löytyi 38 kpl. Miten musta tuntuu nyt siltä, että en osta  enää yhtään purkkia varastoon...tai sitten pitää noista saada käytettyä vaikka 10, ennenkuin taas sortuu johonkin tarjouksiin.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 08 Tammi 2007, 19:57
Kirjoittaja MAS
mulla kanssa hqhairista hamstratut joicot heitti luvun kakkoskategoriaan, nyt kaikkia tuotteita päälle 30.. muotoilutuotteita en tarvitse pariin vuoteen yhtään ja shampoot, hurjat 10 kipaletta, riittää varmaan ikuisuuden  ::) Tossa luvussa kyl sit mukana kaikki herbinat yms, mut saattaa vielä lisääntyä parilla kun hoitoaineitakin tekee mieli kokeilla erilaisia..

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 25 Tammi 2007, 15:32
Kirjoittaja Moonflower
Mä olen muuttanut myös kakkoskategoriaan, tuotteita nyt 40+, eli olen saanut tuplattua tuotteeni  :-[.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 25 Tammi 2007, 17:43
Kirjoittaja Sheppa
Shampoita 6
Hoitoaineita 5
Tehohoitoja/naamioita 6 (7 koska yhtä naamiota on 2 täyttä tuubia, plus vielä pari pohjaa jotka loppuvat kohta mutten laita tähän :P)
Jätettäviä 5 (7, paria on tuplaten)
Vaalennusaineita 2
Muotoilu / kiiltotuotteita 7 (äippäkin saattaa käyttää)

Yhteensä 31 erilaista, 34 laskien kaikki tuplatkin. Olen tyytyväinen määrään, en aio lisätä tai vähentää toistaiseksi.

Edittiä, rankkaa päivittelya kun en ole moneen kuukauteen muistanut päivittää

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 26 Tammi 2007, 15:12
Kirjoittaja Deadly Nightshade
Mä laskeskelin, että mun Omistamasi hiustuotteet-viestissä on nyt 63 hiustuotetta. Mukaan ei ole laskettu iänikuisen vanhoja Body Shopin ja Yves Rocherin shampoita ja hoitoja. Tuo määrä koostuu siis shampoista, hoidoista, tehohoidoista ja jätettävistä. Muotoilutuotteita en omista ja Herbatint-hiusväriä en laskenut mukaan.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 26 Tammi 2007, 22:43
Kirjoittaja Cherry
34 näkyy olevan, en olisi uskonut että sentään noin montaa... En kyllä oikeasti osta enää mitään uutta ennenkuin saan vanhimpia kulutettua pois. Nuo ehtii varmaan vanheta muuten, vanhimmat tuotteet kun on ainakin kolme vuotta sitten ostettuja...

Edit. Olen näköjään joskus äänestänyt mulla olevan 1-25 tuotetta, kummasti on päässeet lisääntymään... Ja minkä takia noiden tuotteiden pitää olla vielä niin riittoisia :D

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 27 Tammi 2007, 09:30
Kirjoittaja Lilly Missy
Mäkin olin vastannut liian vähän 26-50. Tarkkaa lukua en vieläkään tiedä, mutta opiskeluboxin kylppäristä löytyy jo 32 purkkia, ja kaapeista lisää+ sitten kaikki mitä on täällä kultsin varjeltavana kotona(en kehtaa alkaa laskemaan, ajattelis varmaan, että nyt se on lopunkin pyörähtänyt ;D)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 27 Tammi 2007, 14:22
Kirjoittaja Haylie
Shampoita 6
Hoitoaineita 6
Tehohoitoja 5
Jätettäviä 8
Muotoilutuotteita 15

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 27 Tammi 2007, 22:43
Kirjoittaja Viivi
shampoita: 8
hoitoaineita:7
tehohoitoja: 7
jätettäviä: 6
muotoilu: 11

Yhteensä 39, ihan liian vähän  :D.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 28 Tammi 2007, 12:05
Kirjoittaja Mischa
Tein tuossa juuri inventaarion: 46 putelia.
Noista kahdeksan on korkkaamattomia, elikkä varastoon hamstrattuja Joicoja.

Kummastuttaa se, että multa löytyy jopa 15 eri shampoota, mutta monesti tuntuu ettei ole mitään kivaa millä pestä pää :D

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 28 Tammi 2007, 13:19
Kirjoittaja Bamboo
Laskin ja pulloja löytyi 52. Ihan liikaa, toivon että joku päivä onnistun löytämään itselleni sopivimmat tuotteet. Ideaalimäärä pulloja olisi n. 10. Pitäisi joku päivä tehdä inventaario ja laittaa pulloja myyntiin.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 28 Tammi 2007, 18:21
Kirjoittaja Lilian
Tasan 25, toivottavasti vielä joskus enemmän.  ::)

Shampoita 8
Hoitoaineita 7
Tehohoitoja 3
Jätettäviä 5
Muotoiluun 2

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 28 Tammi 2007, 22:11
Kirjoittaja Kia
Onhan noita... luullakseni noin 50 kaikki härpättimet mukaan lukien, nyt onkin ostolakko  menossa, mutta katsotaan kauan kestää. Miehen mukaan purkkeja on viideksi seuraavaksi  vuodeksi, kun täyttävät kaikki kaapit.... ei nyt sentään :D

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 29 Tammi 2007, 18:29
Kirjoittaja Anissa
Kauhistuin,kun laskin omani,eli 55 tuotetta yhteensä.Nyt on onneksi ostolakko päällä,koska noista riittää pitkään.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 02 Helmi 2007, 13:07
Kirjoittaja Varis
Ei jumaliste, 29 hiustuotetta ??? Haloo, ostolakko on todellakin tarpeen.

Edit. Laskin pieleen ensin.

5.2.2007 Tilanne on tällä hetkellä 18 hiustuotetta. Vähentäminen on onnistunut,  mutta miten noita on vieläkin noin paljon!

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 04 Helmi 2007, 16:30
Kirjoittaja Hallonnikas
27 näkyy olevan tätä nykyä.. luku kasvaa hitaasti mutta varmasti  ;D

värit : 6 (joista 2 hennaa)
muotoilu : 7
shampoot : 5
hoitoaineet : 5
jätettävät : 3
naamiot: 1

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 15 Helmi 2007, 09:56
Kirjoittaja ilona
Vastasin silloin joskus kun tää kysely tuli, että jonkun verran alle 50, mutta nyt taitaa olla jo sen yli  :-\. Pitää tosissaan käyttä vanhoja pois, ennen kuin hankkii mitään uutta! 

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 15 Helmi 2007, 10:04
Kirjoittaja Opossumi
30, ei niin vähän mitä oisin kuvitellut, nyt oon ostolakossa kesään asti. Oon päättänyt et max 10 hoitotuotteella on pärjättävä (muotoilumömmöjä ei lasketa). Mihin sitä loppujen lopuksi tarviin, niin ison keräilykokoelman? Joskus muinoin oon pärjänny ihan 2 pullolla, sh+ha, molemmat kaupan halpiksia ja hiukset oli peppupituset ja paljon paremmassa kunnossa ku nykyisin. 

Aika monta virhe/mitäänsanomatonta ostosta on tehty,onneks  nyt oon niistä viisastunut ja  mömmöarsenaalin kutistamisen pitäs olla suht helppoa. Poikaystäväkään ei ymmärrä tätä touhua lainkaan, mut siitä avaudun tarkemmin aiheeseen sopivammassa ketjussa.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 15 Helmi 2007, 16:38
Kirjoittaja Iina-
Minulta löytyi 17 tuotetta + jotain pieniä matkaversioita. Eli aika vähän...

Shampoot: 4
Hoitoaineet: 2
Jätettävät: 5
Tehohoidot: 2
Muotoilu: 4

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 15 Helmi 2007, 16:41
Kirjoittaja Jenni.
19 mun laskujen mukaan..on aika vähän mutta kyllähän sitä ehtii vielä ostelemaan
vaikka mitä ;)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 15 Helmi 2007, 17:03
Kirjoittaja grizzie
No jopas jotakin. Äiti olisi ylpeä minusta, jos tämän keskustelun lukisi. ;D Eli tuotteita on kertynyt kaappiin vasta 22kpl ja niistäkin puolet ihan täyttä caccaa. Eli käytössä semmosen 10 purtiloa. :p

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 17 Helmi 2007, 22:56
Kirjoittaja veera
jos oikein muistan niin tällä hetkellä taidan omistaa 21 purkkia. näistä käytän...eh...viittä :-[

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 24 Helmi 2007, 16:22
Kirjoittaja Peachtwist
Pikalaskulla sain 27 tuotetta ja lisää olisi todellakin tarkoitus hankkia  :)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 25 Helmi 2007, 18:43
Kirjoittaja Piitu
Aikalailla kolmisenkymmentä tuotetta löytyy. (Laskinkohan oikein, luulin että ois ollu paaaaljon vähemmän)  Ihan liikaa, pärjäsin aikoinaan ihan hyvin yhdellä shampoolla ja yhdellä hoitsikalla. Tosin enää en voisi hyväksyä ajatusta tällaisesta, mutta kyllä tämä pulloarsenaali on saatava pienemmäksi ja tilalle vain joitakin huippuvakkarituotteita.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 26 Helmi 2007, 14:01
Kirjoittaja nectar
Hmmm, veikkaisinpa, että erilaisia puteleita löytyy reilusti yli 30 ;D!

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 26 Helmi 2007, 15:06
Kirjoittaja Tarabel
Jaahas, pitihän noi omatkin putelit laskea ja tulokseksi sain 61 tuotetta. :o
Niistä tehiksiä on 11 kpl..
Muotoilutuotteista taisi tulla 15 pulloa..
On se kyllä aikamoinen määrä, huh!

Mutta toisaalta oli kyllä ihana näky kun kaikki putelit oli koottu samaan paikkaan ;D

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 07 Huhti 2007, 21:35
Kirjoittaja LadyRaven
21 purnukkaa löysin, avokin tuotteita en laskenut, kun en niitä käytä. No, en kyllä käytä niitä ikivanhoja muotoilutuotteitakaan, joita oli neljän purkin verran. En viitsi heittää niitä poiskaan, jos joskus bilekampaukseen tarvii.


Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 07 Huhti 2007, 23:09
Kirjoittaja Kissatukka
-shampoot 1
-hoitikset/tehikset 2
-muotoilutuotteet 5
-jätettävät 0 (osa muotoilutuotteista hoitavia)
-värit 2

yht. 10

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 08 Huhti 2007, 01:24
Kirjoittaja Eleonora
69 on tilanne tällä hetkellä eli lisää mahtuu ihan hyvin :)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 08 Huhti 2007, 10:31
Kirjoittaja Magia
30 putelia löytyi.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 08 Huhti 2007, 10:34
Kirjoittaja Merial
Shampoita 3
Hoitoaineita 1
Jätettäviä 2
Muotoilutuotteita 2

Yhteensä 8.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 25 Huhti 2007, 14:40
Kirjoittaja deko
Nyt saa vaihtaa ääntä, minä siirryin pykälän verran normaalimpaan suuntaan ;D eli yhteismäärä nyt 76 putelia. Laskevaa käyrää pyrin ylläpitämään, noita on edelleenkin järjettömän paljon liikaa.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 25 Huhti 2007, 22:42
Kirjoittaja FairyTale
Ihan liikaa, jo muotoilutuotteita ja jätettäviä on yli 60. Pesuun ja hoitoon on arviolta 30 :o. On tullut hamstrattua ihan liikaa, nyt yritän käyttää loppuun pian , että saan Tigiä :). Onneks meillä on kuitenkin käyttäjiä monta ja kavereille voi lahjoitella.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 26 Huhti 2007, 01:04
Kirjoittaja Misato
Ankaran tehokulutuksen myötä on määrä saatu laskemaan 44:ään... jokohan kohta olisi aika ostaa uusia?  :)
Shampoita 7, huuhdeltavia/tehiksiä 9, suoravärejä 5, jätettäviä 5, muotoilutotteita 18.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 27 Huhti 2007, 12:33
Kirjoittaja Kissatukka
Mulla on nyt tuotteiden määrä melkein tuplaantunut parissa viikossa(!). Innostuin vähän hamstraamaan. Sinällään ei haittaa, mutta en todellakaan halua sellaiseen tilanteeseen, että tuotteita on joka nurkassa, enkä saa niitä käytettyä pois millään.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 30 Huhti 2007, 17:46
Kirjoittaja jean
37, joista varmaan yli puolet turhia. Tilasin muutaman igora color glossin, sitten kun ne tulee, niin tuotteita on 42.
Tein itseni kanssa diilin, etten osta tigejä, ennen kuin olen noita turhimpia kuluttanut pois. Harmi kun ittensä kanssa tehdyt diilit ei yleensä pidä  ;D

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 02 Touko 2007, 20:59
Kirjoittaja Furtiva
N. 35, kun lasketaan pullot myös koti-kotoa sekä miehen luona, sekä ne sunsilkit tms, jotka nakkasin aikoinaan kaapin pohjalle. Ei ole vielä mikään paha määrä, mutta toivon, että kun löydän ne Oikeat, niin saan lukumäärän laskemaan hieman. Laskeskelin, että semmoiset 20 olisi melko ideaalimäärä; siihen mahtuu kaikki, mitä tarvitsen ja hitusen myös ylimääräistä vaihtelua tuomaan. Välttämättömät ovat ainakin kaksi shampoota, kolme hoitoainetta, tehohoito, jätettävä voide, latvahoito, latvasuoja, suihkutettava jätettävä kuiville hiuksille, muotovaahto, vaha, hiuslakka, kiiltotuote ja muutama muotoilutuote esim. Tigiltä.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 03 Touko 2007, 08:01
Kirjoittaja -j-
Mun purkkimäärä on hieman yli 30, eli vähentynyt jonkun verran. N.10 kpl olisi tavoite.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 03 Touko 2007, 12:27
Kirjoittaja Nemain
Yhteensä 35, joista

shampoot 7
hoitoaineet 8
tehikset 3
jätettävät 11
muotoilut 3
värit 3

Tuossa on kyllä mukana muilta saatuja jämiä, joita käyttelen välillä pois, mutta oli silti yllätys että noita on noinkin paljon.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 03 Touko 2007, 14:09
Kirjoittaja Ilyasviel
14. Joista n. 4 nyt lähdössä pois :) niiden jäljellejäävien tilalle ostan lisää vasta kun loppuvat.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 03 Touko 2007, 15:08
Kirjoittaja -j-
TopShop kirjoitti:
-j- kirjoitti: Mun purkkimäärä on hieman yli 30, eli vähentynyt jonkun verran. N.10 kpl olisi tavoite.
Saanko udella kuinka monta noista kymmenestä olisi sitten jätettäviä?
eiköhän pari jätettävää riittäisi, latvasuoja ja suihke.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 03 Touko 2007, 15:17
Kirjoittaja LaMaariah
about 30 kappaletta  :)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 03 Touko 2007, 16:51
Kirjoittaja princess
39 kpl, mutta kotiin olen jättänyt muotoiluja 4 kpl eli 43 purkkia.  :o

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 03 Touko 2007, 19:18
Kirjoittaja Tepsu
Tällä hetkellä on noin 20 ja lisää tilaan heti kun raha tilanne on parempi.  ;D

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 04 Touko 2007, 01:15
Kirjoittaja Senda
Laskin pullolleen 35 kpl, olipa järkytys :o Nyt pitää alkaa tsemppaamaan, että pääsis tuohon 1-25 kastiin mielummin..

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 04 Touko 2007, 18:03
Kirjoittaja Hunajapupu
Ostolakkoilun ja tehokulutuksen myötä tammikuun alun 153 purkkia on muuttunut 108 purkiksi. Suunta siis alaspäin. Laskeskelin tuossa yks päivä että montako purkkia minimissään tarvitsen ja tulos oli jotain 30 purkkia. Tämä sisälsi mm. seuraavaa: hopeashampoo ja hopeahoitis, syväpuhdistava shampoo, kosteuttava sh+ha, rakennepaikkaava sh+ha, tuuheuttava sh+ha, siloittava sh+ha, kolme jätettävää (suihke, voidemainen, ja joku kolmas), rakennepaikkaava tehis, kosteuttava tehis, väriä syventävä/silottava/joku muu kolmas tehis, tuuheuttava muotoilutuote, tyvikohottaja, pari erivahvuista hiuslakkaa, suoristusaine, kiiltosuihke, silottava viimeistelytuote, wet-look tuote, joku muotoiluvoide/geeli etuhiuksiin, suihkutettava vaha/muu pörrötystuote... Mä en vaan osaa tulla toimeen vähällä.  ;D

Joku 50 tuotetta vois olla aika realistinen tuotemäärä, suunnilleen sen verran mulla on yleensä ollutkin hiustuotteita ennen kuin viime vuonna kertyi "vähän" extraa. Silloin kaikkia tuotteita tulee käytettyä.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 01 Kesä 2007, 13:29
Kirjoittaja Seela

Shampoot: 21 kpl
Hoitoaineet: 19 kpl
Tehohoidot: 15 kpl
Jätettävät: 16 kpl
Muotoilut: 27 kpl

Yhteensä: 98  :P

Mun realistinen pitkän tähtäimen tavoite on tuo Huniksen mainitsema 50 tuotetta.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 04 Kesä 2007, 23:32
Kirjoittaja Ice
laskettuna ihan kaikki ammattipuoleen että oman pään puoleen liittyvä jokaisesta paikasta jossa pullojani on, päästään tulokseen 347 ::)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 05 Kesä 2007, 12:05
Kirjoittaja si3nna
Mun hiustuotteiden määrä on pienentynyt, vaikkei kovin suuri ollut aiemminkaan. Parikymmentä putelia on kutistunut kymmeneen, olen löytänyt itselle parhaiten sopivat tuotteet.

Tarkemmin mietittynä shampoita taitaa olla 3, hoitoaineita 3 ja jätettäviä 1. Loput kolme sitten muotoilutuotteita.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 05 Kesä 2007, 20:51
Kirjoittaja Mena
Hmmh. Shampoota löytyy 3 purkkia ja 1 jemmassa. Hoitiksia 2 purkkia ja 2 jemmassa. Tehiksiä 4 purkkia ja jätettäviä juttuja 3 purkkia. Eli 15 kpl yhteensä :) Muuton yhteydessä pistin eteenpäin/heitin pois kaikki mitä en käytä. Ainiin, ja miehellä on yks Lorealin hilseshampoo (tuli ilmaiseksi silloin) joka ihme kyllä on toiminut  :o

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 05 Kesä 2007, 21:17
Kirjoittaja Mella
Shampoot: 9
Hoitoaineet: 8
Tehohoidot: 3
Muotoilut: 4

Yht.23 pulloa... Ja ainakin kolme  uutta aion vielä ostaa. :D

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 07 Kesä 2007, 02:15
Kirjoittaja Miia
Luulen että 30 purkin pintaan löytyy tukkakamaa. Suurinta osaa ei tule käytettyä. En jaksa laskeakaan.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 08 Kesä 2007, 13:46
Kirjoittaja PollyJean
Ei pahakaan tilanne, shampoita ja hoitiksia kymmenkunta, niistäkin pari sh ja ha melko finaalissa ja pari on jotain hätätilassa ostettua sunsilkiä, joita en ole käyttänyt kuin pari kertaa eli varmaan menevät  roskiin jonain ei-niin-nuukana päivänä.

Naamioita/tehohoitoja 3 kpl, jätettäviä 4, 1 latvasuoja. Muotoilutuotteita reilu 10 putelia ja purnukkaa, jotka nekin olisivat inventoinnin tarpeessa, eli vähäiselle käytölle jääneet vikaostokset pois.

Ei nutri-glosseja eikä värejä hamstrausvarastossa, eli kaikkiaan noin kolmisenkymmentä hiustuotetta. Ja lisää tietysti tekee mieli jatkuvasti, mutta yritän pitää tiukan "one in-one out"-linjan...

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 08 Kesä 2007, 14:30
Kirjoittaja Annelina
34, joista viisi ostin tänään, ja pari väriä aion käyttää ihan lähipäivinä, joten ei paha tilanne. Tosin lisää tietenkin haluaisin :D suurin osa miulla on muotoilutuotteita, koska tukkani on lyhyt ja sehän tarvitsee paljon aineita. Etsin edelleen sitä parasta vahaa.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 09 Kesä 2007, 20:31
Kirjoittaja Fii
mulla on 1 shampoo ja 3 hoitoainetta. Syvähoitoja, jätettäviä yms. löytyy 7. Muotoilutuotteita 3. Ei siis mitkään aivan järkyttävät varastot täällä  :D Ajattelinkin tilata muutamia tuotteita kunhan vain tämän kuun palkka tulee loppukuussa  ;D

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 10 Kesä 2007, 21:20
Kirjoittaja Fii
Oi mitä listoja teillä on  :D Onneks oon onnistunu hillitisee itseni ja omaan vain muutaman hassun purnukan  ;)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 10 Kesä 2007, 21:21
Kirjoittaja Jadey
Laskin eilen pitkästä aikaa hiusputelit ja niitä oli enemmän kuin osasin odottaa. 69 kpl, lisäksi kotikotona on muutama purkki, joista odotan ja toivon pääseväni eroon.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 11 Kesä 2007, 00:02
Kirjoittaja Sheppa
Oho, mun kamat on vähentyneet kymmenellä! (Vrt helmikuun loppu edellisessä viestissäni muutama sivu taaksepäin) Kyllä sen huomaa kun ei ostele kuukauteen tukkajuttuja :P Sekin on ollut aivan tahatonta, olen kuluttanut sen sijaan meikkeihin. Tämänhetkinen tilanne:

Shampoita 5 kpl
Hoitoaineita 4 kpl
Tehiksiä/naamioita 8 kpl
Jätetäviä 4 kpl
Muotoilu/kiiltotuotteita 6 kpl
Yht. 27

Kaipa tämä on aika hyvä määrä mulle kun en ole tullut ostaneeksi lisää. Toki tekis mieli kokeilla jotain uusia mutta näilläkin pärjää. Kohta moni noista alkaa jo olla lopussa, apuah... (samaten meikeistä, kääks) :D Tulee kalliiksi ostaa kaikkia loppuneita kerralla eli pitää vähän porrastaa hankkimista. Noi määrät tuntuu aika pieniltä mutta joku o&h nyt menee sekä pikahoitiksena, tehiksenä että jätettävänä, samoin Joiocon Silk Result -hoitista käytän joskus jätettävänä. Useat käyttötarkoitukset saa aineen kulumaan nopeammin mutta eipähän tarvitse niin montaa eri tuotetta.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 12 Kesä 2007, 16:50
Kirjoittaja ilona
Ihanaa, laskin omat purnukat pitkästä aikaa ja sain vaihtaa alempaan kategoriaan, eli alle 50 tuotetta löytyy kaapista. Näköjään putelimäärä on vähentynyt, vaikka en muistakaan monta niitä viimeksi oli kun laskin. Tällä hetkellä niitä on tosiaan noin 40, tarkoituksena olisi saada kulutettua niitä niin, että kerralla olisi vain muutama luottoshampoo ja -hoitsikka käytössä. Muotoilutuotteita saakin sitten olla vähän enemmän, sillä pitäähän niitä olla eri tarkoituksiin sopivia  ;D.

Eli toivottavasti saan joku päivä vaihtaa tuohon 1-25 tuotetta.

Edit: Päivitin omistamasi hiustuotteet ketjua ja siellä on nykyisin 31 tuotetta, jos jotain matakakokoja ei lasketa. Putelimäärä siis todella vähenee!

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 12 Kesä 2007, 17:51
Kirjoittaja sweet jane
Mulla on kahdeksan hiustuotetta. Kolme shampoota, päänahkahoitoneste, muotoiluvoide, kampausneste ja kaksi hiuslakkaa. Lainaan kyllä joskus poikaystävän (päänahan)hoitoainetta ja shampoota.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 12 Kesä 2007, 18:15
Kirjoittaja Tristy
Mäkin laskeskelin äsken purkkejani ja huomasin, että kokoelma on pienentynyt aika kivasti. Aikaisemmin olin vastannut tuon 51-75, mutta en muista kuinka monta purkkia silloin oli kaikenkaikkiaan. Tällä hetkellä purkkeja on 41 :) En ole viimeaikoina ostanut kun hiuslakkaa ja yrittänyt kulutella jämiä pois.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 12 Kesä 2007, 18:47
Kirjoittaja Lafanque
Lafanque kirjoitti: Mulla pysyy vakaasti purkkimäärä samoissa, laskin äsken tarkan luvan ja hiustuotteita on nyt yhteensä 201 kappaletta,
Kovasti on kyllä ollut tarkoitus lähteä vähitellen pienentämään tukkapurkkikasoja, mutta ilmeisesti no can do. Tällä hetkellä hiustuotteitta on 212 kappaletta. Eli suunta on aivan päinvastainen kuin mitä sen piti olla.........
Olisi ihan jees jos saisi rajattua 150 kappaleeseen hiustuotteet, mutta ilmeisestikään se ei onnistu multa. Mua kiinnostavia uutuustuotteita ei tosin ihan hirmuisen usein nykyään tule myyntiin, eli ehkä se ei kuitenkaan ole totaalisen mahdoton tehtävä. Kaikki tukkatuotteet on mulla aina Redkeniä, Tigiä, Kerastasea, L'anzaa, Joicoa ja Sebastiania. Vain muutamia tuotteita löytyy muiltakin merkeiltä, mutta en aio niitä enää luultavastikaan ostaa, joten se onneksi karsii muutaman tuotteen pois kun nuo pari ei kiinnostavan merkin tuotetta loppuvat aikanaan.

Juuri muutama päivä sitten järjestelin tukkatuotteita kylppärissä hyllyihin ja tasoille hienosti värien/ merkkien/ tuotteen toimintaperiaatteen mukaan ;D, ja osa purkeista seisoo yhä lattialla kun en tiedä mihin niitä sulloisin. Eh. Tykkään pitää kylpyhuoneen kauniina, tunnelmallisena, koristeellisena, siten että siellä on pääasiassa vaaleita kynttilöitä ja enkeleitä esillä eikä niin että toivoton tukkapurkkivuori peittää kaiken tarkasti suunnitellun ja toteutetun koristellisuuden alleen. Tilanpuutetta purkeilla.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 12 Kesä 2007, 23:12
Kirjoittaja Ilyasviel
^ Miten olisi erillinen huone tukkapurnukoille? Purnukoiden valtakunta..  ;D

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 15 Kesä 2007, 22:35
Kirjoittaja Anissa
Helkkari,tsekkasin taas tilanteen.62 purkkia ja niistäkin riivatuista monet vielä litrasia tai ainakin yli puoli litraa (tyyliin 600 ml tai 750 ml).Enkä ole ostanut mitään kahteen kuukauteen.Shampoiden ja hoitoaineiden kanssa mulla on sellainen tilanne,etten tarvitse niitä ainakaan kahteen vuoteen.Tavoittena olis joku 30,siitä noin 10 muotoilutuotetta ja 20 hoitotuotetta.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 16 Kesä 2007, 13:14
Kirjoittaja Cherry
Tammikuussa mulla oli hiustuotteita 34, nyt niiden määrä on vähentynyt 25:een :) Pikahoitisten suhteen olen ottanut tavoitteeksi käyttää yhtä kerrallaan. Mulla kun näkyy olevan yksi kolme vuotta sitten ostettu hoitoaine, enkä tosiaan halua, ettäö se ehtii mennä pilalle kun siitä niin paljon maksoin. pitää nyt ensin saada se käytettyä.

Edit. 25.6.07. Tuotteiden määrä väheni 24:ään, kun annoin vo5 fade defy-jätettävän siskolleni, en itse saanut ko. tuotteesta oikein mitään irti.

26.6.07 Ostin Oysterin color booster smoothing elixirin, nyt tuotteita 25

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 30 Kesä 2007, 14:50
Kirjoittaja Eudokia
Laskin juuri hiustuotteeni: yhteensä 15 pulloa. Hoitoaineita ja shampoita tasapuolisesti, jätettäviä kolme kappaletta. Olen hiustuotteiden ostolakossa.  8)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 01 Heinä 2007, 15:07
Kirjoittaja Luna
Vaihdoinpas sitten ääneni astetta isompaan lukemaan eli 51-75. On aika hyvin kertynyt purkkia ja purnukkaa. Itse asiassa lisää tulossa koko ajan  :D Ajattelin heittää pois mahdollisesti vanhentuneet ja lahjoittaa käyttämättömät hyvät purkit pois kaapista lojumasta, ihan turhaan sitä säilyttää tuotteita mitä ei aio enää käyttää. Tulee vielä testattua aika monta tuotetta ennen kuin aion "vakioida" tukkapurkkimereni sisältämään mulle parhaat tuotteet. Siinä vaiheessa lukumäärän tavoite on 7-10 shampoota, 12-15 hoitoainetta (sis myös tehikset), jätettäviä (sis myös latvasuojat) 7-10, kiiltotuotteita 5, muotoiluja 5, hiuslakkoja 5. Eli pyöreästi 50 purkilla pitäisi tulla toimeen, en halua edes laskea paljonko ne tekee euroissa mutta toisaalta ne kestääkin sitten pienen iäisyyden.

Muoks. Jemmapurkit, hapetteet ja värit on sitten erikseen....

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 01 Heinä 2007, 18:59
Kirjoittaja deko
Luna kirjoitti:
Muoks. Jemmapurkit, hapetteet ja värit on sitten erikseen....
Eipäs kaunistella tuloksia ;D

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 01 Heinä 2007, 19:15
Kirjoittaja Luna
deko kirjoitti:
Luna kirjoitti:
Muoks. Jemmapurkit, hapetteet ja värit on sitten erikseen....
Eipäs kaunistella tuloksia ;D
Mutkun mutkun niitä ei nyt vaan huomioida ja sillä selvä  ;D
Mietin tuossa että kyllähän sitä pärjäisi vaikka kahdella shampoolla ja hoidolla, mutta kyllä tämä on ehdottomasti jo elämäntapa ja tärkeä harrastus mulle  :D

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 01 Heinä 2007, 20:05
Kirjoittaja Minsku
hmm näin muistinvaraisesti veikkaisin, että mulla on
3 shampoota
3 hoitoainetta
1 tehohoito
3 jätettävää
2 hiuslakkaa

eri asia on sitten että mitä kaikkea löytyy porukoitten luota, kun siellä tulee asusteltua aika paljon töitten takia...

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 02 Heinä 2007, 10:29
Kirjoittaja Mango
Noin 26, jotakin saattoi unohtua.

shampoita: 7
hoitiksia: 8
jätettäviä: 3
muotoilutuotteita: 8

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 02 Heinä 2007, 14:40
Kirjoittaja Satine
Noin 30, ja joukko kasvaa koko ajan  :D

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 05 Heinä 2007, 15:43
Kirjoittaja Lilja
10. Joitain purkkeja on 2-3 kpl, koska ei saa olla pienintäkään mahdollisuutta, että hoitoaine loppuisi kesken pesun.

Shampoot: 3 kpl
Hoitoaineet: 3 kpl
Tehohoidot: 3 kpl
Jätettävät: 1 kpl
Muotoilut: 0 kpl
Hiusvärit: 0 kpl (tällä hetkellä; muuten max 1 pkt)

Onpa ihmisillä ollut mielenkiintoisia listoja ja vastauksia. :D Onneksi en pidä ylimääräisistä ympäriinsä lojuvista purkeista, joten purkkiarmeijani on vain pieni sissiliike.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 06 Heinä 2007, 21:35
Kirjoittaja Cerise
Shampoita, hoitiksia ja tehiksiä yhteensä 16, sitten on vielä jätettävät ja muotoilutuotteet,
yhteensä saattaa siis olla ~25. Yritän tosin käyttää vanhimpia pois (ja tilalle tietty uusia  ;)).

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 20 Heinä 2007, 11:22
Kirjoittaja Hue
Emi-lyn kirjoitti: Valikoimasta löytyy 29 hiustuotetta:

Shampoot: 5kpl
Hoitoaineet: 18kpl
Jätettävät: 5kpl
Kiiltotuoteet: 1kpl
= 29kpl

Näiden lisäksi löytyy värituubeja 8 kpl, hapetteita (6% ja 9%) 2kpl ja suoravärejä 2kpl = 12kpl.
Tallinnan reissun myötä määrä kasvoi viidellä purkilla.

Shampoot: 6kpl
Hoitoaineet: 21kpl
Jätettävät: 6kpl
Kiiltotuoteet: 1kpl
= 34kpl

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 23 Heinä 2007, 09:30
Kirjoittaja -j-
Mulla on enää 21 putelia. Juures-alkuaikojen osto/kokeiluhurma alkaa poistua.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 23 Heinä 2007, 12:49
Kirjoittaja -Iina
Shampoot: 6kpl
Hoitoaineet: 10kpl
Jätettävät: 7kpl
Muut: 1kpl

yhteensä 24 tuotetta.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 24 Heinä 2007, 10:49
Kirjoittaja Annelina
Määrä on kasvanut yllättäen...

Shampoot 5
Hoidot 3
Päänahan hoidot 2
Jätettävät 6
Värit 3
Muotovaahdot 4
Vahat, voiteet 6
Geelit 2
Hiuslakat 4
Kiilto 1

yhteensä 36

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 24 Heinä 2007, 11:37
Kirjoittaja MissSpookiness
Shampoot 7
Hoidot 2
Jätettävät 3
Geelit 1
Hiuslakat 1

Shamppoita pitäs saada kulutettua pois...  ::)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 24 Heinä 2007, 14:25
Kirjoittaja NarnianQueen
Shampoot  6 kpl
Hoitikset & tehohoidot 8 kpl
Jätettävät suihkeet 2 kpl

Lisäksi erinäinen määrä matkapakkauksia ja pikkupulloja, öljyjä, karite-, kaakaovoita ym. hoitonaamioiden raaka-aineita...

Olen iloinen toivuttuani melko kiitettävästi nuoruuden pullohulluudesta. Purnukoita kun tuppasi olemaan joka kaappi täynnä..

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 26 Heinä 2007, 11:15
Kirjoittaja Deadly Nightshade
Hihhei! Mulla on enää 43 erilaista hiustenhoitotuotetta joita käytän. :) Joitakin tuotteita tietenkin on sitten enemmän kuin yksi.  ;) Jos laskee nekin mukaan niin sitten on 51.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 29 Heinä 2007, 11:47
Kirjoittaja Lorena
Mä varmasti eroan nyt paljon massa-juureksista, mutta uusi tavoitteeni on karsia hiustuotteet minimiin ja ostaa uusia vasta kun vanhat loppuvat  :D Katsellessani kylppäriäni, näen hyllyttäin hiuspurkkeja, joita käytän ehkä max. 1 kuukaudessa ja joilla en tee mitään! Minulta löytyy esim. 3 eri kiiltosuihketta, joista en mitään käytä. Miks olen edes ostanut näitä, miksi niitä löytyy 3?! Seuraavaan määrään olisi tarkoitus pyrkiä:

1-2 Shamppoota
1-2 Hoitoainetta
1 Jätettävä hoitoaine
1 Eritttäin hoitava tehohoito

1 muotovaahto/muotoilusuihke
1 hiuslakka

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 10 Elo 2007, 18:10
Kirjoittaja Misku
Shampoot: 2
Hoitoaineet: 2
Tehohoidot: 1
Jätettävät: 3

Yhteensä: 8 kpl

Mun puolesta määrä sais pysyäkin noin pienenä. ;) Yli neljäkymppiä parissa kuussa hiusmömmöihin on _hiukka_ liikaa mun kukkarolleni, vaikka se kesällä pullistuukin

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 19 Elo 2007, 16:43
Kirjoittaja Heleena
Olen aiemmin vastannut ns. sormituntumalla tähän kyselyyn tuon ensimmäisen vaihtoehdon 1-25. Nyt kun kirjasin omistamani tuotteet tuonne sille varattuun ketjuun sain lukemaksi 20 kpl. Olisin voinut vaikka vannoa, että luku on lähempänä kymmentä, mutta niin sitä vain on tullut osteltua...

Tässä vielä jakauma tuotteittain:

shampoot: 7
hoitoaineet/jätettävät: 11
hoitosuihkeet: 1
muotoilutuotteet: 7

Tämä on mulle ihan hyvä määrä tuotteita. Tuota muotoilutuotteiden määrää voisi kyllä supistaa, kun niitä käytän niin vähän.

Edit. Ostosten myötä jouduin vaihtamaan ääntäni ja siirtymään ylempään sarjaan. 


Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 21 Elo 2007, 12:05
Kirjoittaja Vovka
Huomaa kyllä, että olen vielä aika untuvikko tämän hiushöperyyden kanssa  ;D Lisäksi miulla on jonkinlainen periaate käyttää vahnat purkit loppuun (tai lahjoittaa muille) ennen kuin ostan uusia.

shampoot: 3
hoitoaineet: 2
tehohoidot: 1

Hoitosuihke ja jätettävä ovat ostoslistalla. Muotoilutuotteita en käytä.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 22 Elo 2007, 20:39
Kirjoittaja Lizine
shampoot: ei tällä hetkellä yhtään omaa  ;D
hoitoaineet: 1
tehohoito: 1
jätettävä: 2
Muotoilutuotteet: 10

Hankintalistalla kyllä on vaikka mitä :D varsinkin tuohon pesu ja hoitopuoleen.. Vähän jäänyt muotoilun jalkoihin.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 24 Elo 2007, 15:40
Kirjoittaja Tristy
12.6 saldo oli näköjään 41 purkkia, äsken tein inventaarion ja purkkimäärä on pienentynyt kuudella, eli yhteensä 35 putelia :) Tosin pari hoitoainetta pitäisi hankkia aika piakkoin.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 02 Syys 2007, 22:51
Kirjoittaja Zippo
Haa, saan onnistuneen lakkoni myötä siirtyä pykälää pienempään vaihtoehtoon  :D.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 06 Loka 2007, 17:51
Kirjoittaja marketta
36 löytyy pikaisen laskemisen tuloksena. Tästä jäi varmaan pois jotain purnukoita mitä mulla saattaa olla Calypson kämpillä kun osa tavaroista on tällä hetkellä siellä. En myöskään laskenut Tigin MM-shampoota jonka jätin Dubliniin koska siitä oli korkki hajonnut.

Shampoot: 5 kpl
Hoitoaineet: 19 kpl (Tähän kuuluu myös 4 kpl CO-hoitiksia)
Jätettävät: 5 kpl
Muotoilu: 7 kpl

Edit. Lisäilin määrää
Edit2. 37 tällä hetkellä

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 08 Loka 2007, 15:24
Kirjoittaja Emmuh
Shampoot: 4kpl
Hoitoaineet: 3kpl
Tehikset: 1kpl
Muotoilu: 6kpl

Yhteensä. 14kpl

Hiushulluus tullut kesän jäljiltä. ;)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 12 Loka 2007, 16:32
Kirjoittaja Angie
5 shampoota
5 hoitoainetta+tehistä
5 jätettävää hoitista
11 muotoilutuotetta

eli 26 purkkia löytyy nyt kun tarkkaan tutkin.  ;D varsinkin muotoilutuotteista haluaisin päästä eroon.


Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 12 Loka 2007, 16:41
Kirjoittaja anskuu
Shampoot: 2 kpl
Hoitoaineet+tehikset: 6 kpl
Jätettävät hoitoaineet: 6 kpl
Muotoilutuotteet: 2 kpl

Yht. 16 kpl  :D

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 12 Loka 2007, 22:25
Kirjoittaja Magia
38 putelia on, jos oikein laskin. Suunnilleen sopiva määrä, vanhoja muotoilujuttuja on ylimääräisiä.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 12 Loka 2007, 23:00
Kirjoittaja MissWorld
Tällä hetkellä on:
6 shampoota
9 muotoilutuotetta
3 Tehohoitoainetta
4 Hoitoainetta
3 Jätettävää hoitoainetta

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 21 Loka 2007, 20:41
Kirjoittaja deko
Sain raskaan tuotteiden tehokulutuksen + lähes vuoden kestäneen shoppauslakon ansiosta siirryttyä kategoriaan 26-50 ja tässä on aikomus pysyä. 50 purkin ylitse ei ole mitään asiaa millään tekosyyllä ja itseni tuntien myöskään alle 26 ei tule onnistumaan ilman hankaluuksia.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 21 Loka 2007, 21:11
Kirjoittaja Kameleontti
Shampoot: 4 kpl
Hoitsikat ja tehikset: 4 kpl
Jätettävät hoitoaineet: 2 kpl
Muotoilutuotteet: 13 kpl
Suoravärit: 1 kpl

Yhteensä 24. Huh. En ole huomannutkaan että niitä nyt noin paljon on.  ???

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 22 Loka 2007, 12:59
Kirjoittaja Kemuli
Shampoita 12
Hoitiksia 9
Tehiksiä 6
Jätettäviä 6
Muotoilutuotteita 4

Yhteensä 37. Hups ;D

Ja vastasin 26-50.

Edit. päivitystä..

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 22 Loka 2007, 13:45
Kirjoittaja nancy
24 purkkia löytyi. Jossain tällaisissa lukemissa olisikin tarkoitus pysyä, niin tulee kaikkia varmasti käytettyä.

Edit. Voi ei, unohdin laskea jättipullot kylppärin lattialta. Eli oikea lukema onkin 28  ;D

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 22 Loka 2007, 14:31
Kirjoittaja stinttapo
Nyt rupee kaikki "tarpeellisimmat" oleen koossa :)

Shampoot: 9
Hoitoaineet: 13
Tehohoidot: 5
Muotoilutuotteet: 12
Jätettävät: 1

40 yhteensä, noin hätäsesti laskettuna. Tarvis taas kunnolla laskee kaikki...

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 23 Loka 2007, 21:10
Kirjoittaja Lingon
12. Ja noistakin monet melko lopuillaan, uusia pitäisi ostella.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 21 Marras 2007, 12:11
Kirjoittaja Aquatar
Huih, mä laskin omani ja summa on 39, en tiennytkään että niitä on noin monta :o No, onneksi on kaapin tyhjennys menossa ja yritän kuluttaa turhat pois ennen kuin ostan mitään uutta.

shampoot: 8
hoitoaineet: 8
jätettävät: 5
tehohoidot: 3
muotoilu: 15

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 21 Marras 2007, 13:14
Kirjoittaja Norppa
Osa saattaa puuttua kun en muista kaikkia vanhoja purkkeja mitä tulee käytettyä harvemmin/ei ollenkaan.

Shampoot: 10 (kaks miniä)
Hoitoaineet: 9
Jätettävät: 8
Tehikset: 5
Muotoilu: 18

Olipa tuo muotoilutuotteiden määrä suuri vaikka niitä niin vähän käytän. On ainakin joka tilanteeseen tarvittavat aineet.
Noita on kyllä käytettävä pois ennen kun lisää kannetaan kaappeihin.

Edit. Ohhoh, yksi vielä niin siirryn luokituksessa pykälän ylöspäin. Täytyy yrittää tyhjentää muutama purkki ennen uusien hankkimista.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 21 Marras 2007, 13:51
Kirjoittaja Margot
Lasken nyt vaan sellaiset, jotka on oikeasti käytössä ja nimenomaan päähän (en siis laske esim. sheivailuun käytettäviä vikaostoksia).

Shampoot: 3 (+ 1 yhteinen miehen kanssa)
Hoitoaineet: 2
Tehikset: 3
Suihkeet: 2
Muotoilutuotteet: 3

Aika pienissä lukemissa aion pysytelläkin. Siinä auttaa köyhyys kummasti. :D

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 21 Marras 2007, 16:33
Kirjoittaja Eudokia
shampoot: 2
hoitoaineet: 5
tehohoidot: 3
jätettävät: 3

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 26 Marras 2007, 20:22
Kirjoittaja Mir
Uusia purtiloita tuli. Silti tosin taidan yhä pysyä siinä kymmenen paikkeilla, mutta lisävoimia on siis tullut kuitenkin kolmella tuotteella.  :D Näillä sitten pärjääkin vaikka kuinka kauan.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 28 Marras 2007, 20:22
Kirjoittaja Anissa
Jes, pääsin muuttamaan vastausta. Enää 43 tuotetta, tosin nekin on ihan liikaa. 25 olisi hyvä luku, 5 shampoota, 10 hoitsikkaa/tehohoitoa, 5 jätettävää ja 5 muotoilutuotetta. Siihen pyritään.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 30 Marras 2007, 17:24
Kirjoittaja kivi
Mulla on yksi shampoo, kaksi hoitoainetta ja kaksi suihkittavaa jätettävää (toisen ostin tänään kun edellinen on melkein lopussa). Lisäksi kaapista löytyy muotovaahto ja kaksi vahaa, mutta niitä en käytä lainkaan. Tietoisesti pidän tuotteiden määrän vähäisenä, en halua turhaa tavaraa ympärilleni ja näilläkin pärjään mainiosti.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 18 Joulu 2007, 18:52
Kirjoittaja Säde
Oivoivoi... Pulloja on nyt 32, mikä asettaa minut seuraavalle portaalle äänestyksessä. Ei tässä näin pitänyt käydä! Voisi ruveta jotain lakkoa harkitsemaan. Hiustuotteita on reippaasti yli oman tarpeen  :-\

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 18 Joulu 2007, 19:21
Kirjoittaja Memmuuh
Vielä ihan hetki sitten mulla oli hiustököttejä noin 30, ja yhtäkkiä niitä onkin noin 40. :o
Ehkä minäkin voisin pikkuhiljaa rueta suunnittelemaan jotain ostolakkoa ;D

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 19 Joulu 2007, 21:57
Kirjoittaja J. Doe
Täti Kukkahattu kirjoitti: Ihan kevytsarjalainen täällä:

- shampoita 9
- huuhdeltavia hoitoaineita 8
- jätettäviä hoitoaineita 10
- muotoilutuotteita 6
- suoravärejä 3
Yhteensä 36

Eli lisää mahtuu ja paljon!
Päivitystä tilanteeseen. (Poistin vanhan viestini.)

- shampoita 11
- huuhdeltavia hoitoaineita 13
- jätettäviä hoitoaineita 7
- muotoilutuotteita 10
- suoravärejä 11
Yhteensä 52

Mielenkiintoisia nämä listaukset. Härpäkkeitä on kertynyt hirveästi, koska kaikkea on täytynyt saada kokeilla. Minulta ei oikein mikään tahdo koskaan kulua loppuun. Nykysuuntaukseni on se, että shampoita voisi olla reilusti vähemmän, kolmisen kappaletta voisi olla optimi. Hoitoaineita kyllä saa olla monta erilaista, kyllästyn helposti ja kaipaan vaihtelua. Muotoilutuotteita en tarvitsisi kuin muutaman.

Kyllähän siinä aikaa ja rahaa menee, ennen kuin löytää ne "omat tuotteensa".

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 20 Joulu 2007, 21:15
Kirjoittaja Sheppa
Piti vaihtaa oma vastaus 26-50:stä pienimpään vaihtoehtoon, koska purkkeja on nyt hädin tuskin 20. Lisää tosin on tulossa, muttei taida silti enää yltää 26:een.

Edit: Kaipa näitä nyt on 24 sitten kun Joicon rekkukin saapuu jälkijunassa. Ei mitään tarvetta kasvattaa määrää, on kivempi käyttää ensin jonkun aikaa entisiä ja sitten ostaa Hyvällä Omallatunnolla uusia kokeiltavaksi. ;)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 27 Joulu 2007, 15:55
Kirjoittaja calypso
- shampoot: 9
- hoitikset: 8
- tehikset: 12
- jätettävät: 8
- muotoilu: 11
- matkakoot: 9
----------------------
yht: 57 kpl

Ohops, olen saanut vuodessa käytettyä tai lahjoitettua 20 purnukkaa pois ja näin pääsen yhden pykälän alemmalle tasolle  8)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 28 Joulu 2007, 13:15
Kirjoittaja Tepa
Tullasin lomapäivän kunniaksi hiustuotevarastoni, jotka jakautuivat seuraavasti

- shampoita 9
- hoitoaineita 14
- tehiksiä 7
- jätettäviä 15
- muotoilutuotteita 1 ( ;D )

Eli yhteensä 46 hiustuotetta lymyilee mun jemmoissani  :o Lisäks sit karite- ja kaakaovoi ja mustaherukansiemen- ja jojobaöljyt (5 kpl).

Joulun alla "tehokäytin" viisi pullonpohjaa pois. Jämäpulloja riittää vieläkin ja näemmä noita puteleita onkin enemmän kuin mitä olin kuvitellut... Tulee aina hamstrattua, kun näkee jonkun hyvän tarjouksen ja sit jemmaa putelit kaapin perille...

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 28 Joulu 2007, 19:09
Kirjoittaja wendy
Mulla on 98 hiustuotetta... Ja äipän luona vielä reilu kymmenen ::) Nii ja asustellaan 26neliön kämpässä poikiksen kanssa, sitten kun ottaa huomioon, että ihon ja vartalonhoito on vielä suurempi intohimo,(puhumattakaan meikeistä) niin kyllä kämppä on puteleita pullollaan.. Pieni omaisuus noihin on mennyt, mutta ihanaa kun löytyy kaikennäköisiä purnukoita.!

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 14 Tammi 2008, 18:42
Kirjoittaja Mindie
Laskeskelin tuossa että 12 hiustuotetta omistan ja kaikkia käytänkin ihan säännöllisesti.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 16 Tammi 2008, 20:39
Kirjoittaja Pikkunen
Vastasin 25-50 kpl.
Muotoilutuotteita on n.25-30kpl.
Shampoita 3kpl
värejä 4kpl
ja hoitiksia 10kpl.

Tarkastuslaskeminen pitää suorittaa lähiaikoina. ;D

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 17 Tammi 2008, 06:08
Kirjoittaja Mindy
68 kappaletta kaikenmaailman mömmöjä. kaikkea pitää olla ettei sormi mee suuhun kun tarvitsee jotain, Tykkään kokeilla uusia tuotteita paljon. :)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 17 Tammi 2008, 12:10
Kirjoittaja Tiiti
23 kpl löytyy. Mä taidan olla ihan höyhensarjaa täällä. :D Sen sijaan omassa kaveripiirissäni olen kummajainen tolla määrällä.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 17 Tammi 2008, 12:19
Kirjoittaja Ilyasviel
22 purkkia. Aika hyvin olen pysynyt kurissa.  :D tosin viikon sisällä on loppunut n. 6 tuotetta.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 17 Tammi 2008, 22:03
Kirjoittaja Iia
Mulla kohtuus tässäkin asiassa; vain parikymmentä purkkia löytyy.  :)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 19 Tammi 2008, 20:24
Kirjoittaja Ursula
Mulla on suunnilleen 4-5 erilaista shampoota ja hoitoainetta, tehohoitoja pari kappaletta, muotoilutuotteita myös pari ja jätettäviä samoin kaksi. Näiden lisäksi löytyy silkkitippaa, kertahoitoainepussukoita ym. tuotetta. Lisäksi löytyy yksi vaahtoväri odottamassa sopivaa tilaisuutta. Eli aika vähän tuotteita on, mutta sitäkin enemmän yritän panostaa laatuun.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 19 Tammi 2008, 20:35
Kirjoittaja ZombieQueen
En jaksa laskea mutta veikkaisin noin kolmeakymmentä tukkahärpäkettä. Meikkejä omistan ehkä miljoona tuotetta. :P

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 24 Tammi 2008, 16:40
Kirjoittaja marenki
Sain vaihtaa pienempään kategoriaan. :D 47 härpäkettä löytyy taloudesta ja ihan oikeasti, kaksi noista ei edes ole minun (vaan tytön). Ne vähenee ihan oikeasti, kunhan ei osta uusia.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 24 Tammi 2008, 16:57
Kirjoittaja saukko
Hmm, olisikohan niitä jotain kolmisenkymmentä. Paha ihan tarkkaa lukua lähteä arvailemaan, koska en ole ihan varma kuinka monta purkkia lojuu poikkiksen kämpillä.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 24 Tammi 2008, 17:18
Kirjoittaja Vovka
Hmm...

Sampoot 4
Hoitoaineet 2
Tehohoidot 1
Jätettävät 1
Latvasuojat 1

Eli enpä päässyt edes kymmeneen. Ja ihan hyvä niin.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 24 Tammi 2008, 17:38
Kirjoittaja Misku
Shampoot: 4
Pika- ja tehohoidot: 5
Jätettävät: 3

11 siis

Mulla ei oo mitään pakkomiellettä (ainakaan vielä) tuhlata satoja euroja hiusmössöihin ja nyt, kun oon jo lemppareita löytänyt, purkkien määrä luultavasti pysyykin pienenä (ainakin vähän aikaa :P) Pärjäisin varmaan kolmella shampoolla, kahella pikahoitsikalla, tehiksellä ja kahella jätettävällä

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 24 Tammi 2008, 19:46
Kirjoittaja Sheppa
Sheppa kirjoitti: Piti vaihtaa oma vastaus 26-50:stä pienimpään vaihtoehtoon, koska purkkeja on nyt hädin tuskin 20. Lisää tosin on tulossa, muttei taida silti enää yltää 26:een.

Edit: Kaipa näitä nyt on 24 sitten kun Joicon rekkukin saapuu jälkijunassa. Ei mitään tarvetta kasvattaa määrää, on kivempi käyttää ensin jonkun aikaa entisiä ja sitten ostaa Hyvällä Omallatunnolla uusia kokeiltavaksi. ;)
Jaahas, taas pääsen takaisin tuohon 26-50 kategoriaan. Pulloja löytyy

Shampoita 6
Pikahoitsikoita 6
Tehiksiä/naamioita 12
Jätettäviä 6

Eli yhteensä 30. Raja noiden pikahoitsikoiden ja tehiksien välillä on häilyvä, käytän oh-hoitsikkaa muhitteluun, joskus jätettävänä ja saatanpa pikahoitsikkanakin käyttää. Luvut ei ole siis ehdottomia, totuuden kertoo yhteisluku.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 14 Helmi 2008, 09:17
Kirjoittaja Ilyasviel
Ilyasviel kirjoitti: 22 purkkia. Aika hyvin olen pysynyt kurissa.  :D tosin viikon sisällä on loppunut n. 6 tuotetta.
Ja nyt, 14.2., tilanne on enää 18.5 purkkia. Hitaasti mutta varmasti laskussa, ja monia tuotteita löytyy useampi (se perinteinen: kun halvalla sai)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 16 Helmi 2008, 20:17
Kirjoittaja Apricot
Apricot kirjoitti: Shampoot: 12 kpl
Hoitoaineet: 12 kpl
Tehohoidot: 3 kpl
Jätettävät: 3 kpl
Värit: 2 kpl
Muotoilu: 2 kpl

yht. 34 purnukkaa ( Tarkoitus kyllä olisi että kerralla ei olisi käytössä kuin paria eri shampoota, hoitoainetta jne.. ::) ;D )
Mielenkiintoista laskea, että mikä nyt on tilanne kun olen semilakkoilut (=järkevöittänyt härpättimien hankkimista) suht onnistuneesti kohta vuoden päivät.

Eli..

Shampoot: 8 kpl
Hoitoaineet: 5 kpl
Tehohoidot: 3 kpl
Jätettävät: 2
Värit: 0 kpl
Muotoilu: 7 kpl

yht. 25 purnukkaa  8)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 16 Helmi 2008, 21:25
Kirjoittaja Chaos
ChaosBlack kirjoitti: Tällä hetkellä yhteensä:

Shampoot: 5
Hoitoaineet: 5 (joista pari hopeahoitoainetta)
Tehohoidot: 7
Jätettävät: 10 (joista pari pian loppuu ja pari varastossa)
Muotoilutuotteet: 0

Yhteensä 27 tuotetta. Mielestäni sopiva määrä. Kunhan alle 30 pysytään niin hyvä on. Mä en halua luopua tehohoitojen ja hoitoaineiden määrästä (myöskään jätettävistä), koska tykkään vaihdella. Ei ainakaan hiukset kyllästy :D
Päivitystä tilanteeseen:

Shampoot: 6 (josta pari hopeashampoota, toinen 50 ml)
Hoitoaineet ja tehohoidot: 9 (näitä en enää erottele, koska joitakin hoitoaineita käytän pitkällä vaikutusajalla)
Jätettävät: 10

Yhteensä: 25

Mahtavaa vähentynyt! Paria lempparia löytyy varastosta, mutta pian niistä ne toiset loppuukin, joten niitä en laske. Tällä määrällä pärjään hyvin. Hoitoaineita kyllä tulee pari lisää jossain välissä ja jätettäviä ja eka muotoilutuotteeni = kiiltotuote. Näköjään pysyn kiltisti alle 30:ssä niin ei ongelmaa, eikä tartte lakkoilua miettiä.

Edit. Piti lisätä, että Tigin O&H:ta ostan heti ison pönikän, kunhan jossain tulee hyvä tarjouis vastaan, tosin en usko silti tarvitsevani ennen kesää isoa, vaikka tuotetta kuluukin. Lisäksi haluan kokeilla Laveran paria shampoota, koska samplen perusteella on tosi hellävaraista, mutta näitäkään en ennen kesää osta (voi pyytää synttärilahjaksi ;)) Jos ne tulee osoittautumaan hyviksi niin laitan pari shampoota eteenpäin.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 21 Helmi 2008, 12:07
Kirjoittaja ansq
vastasin ekan vaihtoehdon, mutta musta seki on liikaa...yritän epätoivosesti käytellä..

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 22 Helmi 2008, 23:16
Kirjoittaja meriucha
31 niitä näkyy nyt tällä hetkell olevan, voi olla että jossain on vielä joku purkki piilossa.

Lasken vaikka myöhemmin että montako on mitäkin kun nyt justiin en jaksa... silmät ihan ristissä.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 08 Maalis 2008, 14:34
Kirjoittaja Tuulikaappi
Sain vihdoin tehtyä inventaarion hiusväreistä. Aiemmin en niitä jaksanut edes laskea, kun niitä kuitenkin kuluu kerrallaan vähintään se yksi purkki, joten pitäisi olla jatkuvasti päivittämässä määriä. Nyt kuitenkin kannoin vaatehuoneesta väripurkit tuohon keskelle olkkarin lattiaa ja laskeskelin.

Kaikkineen mulla on hiustuotteita nyt 64. Väripaketteja tuosta on 25, ja niistä suoravärejä 20 - seurausta Color Pulsen hamstrauksesta. Vaikka purnukoiden kokonaismäärä on iso ja mukaan mahtuu joistain pulloista myös jättikokoja, niin suht tyytyväinen olen. Mulla on nyt vakikäytössä kaksi sampoota ja pari hoitoainetta, mikä on aikalailla ihannetilanne. Tehiksiäkin on suht sopivasti. Jätettävien ja muotoilutuotteiden määrää aion karsia luonnollisen poistuman kautta. Varsinkin muotoilujuttuja mulla on liikaa, koska en niitä juurikaan käytä. Jätettävien kanssa en taas jaksa nipottaa niin, kun niitä kuitenkin kuluu ihan hyvin - valikoimaa voisin kuitenkin pienentää.

Pysyn siis edelleen ryhmässä 51-75.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 12 Maalis 2008, 11:35
Kirjoittaja Eläimellisyys
Tasan 30 tällähetkellä.

6 shampoota, 6 pikahoitoa, 6 tehohoitoa, 6 jätettävää, 2 latvasuojaa, ja 4 muotoilutuotetta.

Tavoitteena olisi 3 shampoota, 3 pikahoitista, 3 tehohoitoa, 2 jätettävää, 2 latvasuojaa ja 2 muotoilutuotetta. Eli puolitus - ja kaikki ryhmänsä parhaita tuotteita tietty. Mikään mun tuotteista ei ole turha tai sellainen mistä en tykkäisi, ja pienoinen kertyminenkin johtuu lähinnä siitä että olen saanut tuotteita ilmaiseksi kun olin hiusmallina... tosin annoin pienen kasan niitä lahjaksi kahdelle kaverilleni, koska shampoita alkoi olla jo ihan liikaa...

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 12 Maalis 2008, 17:22
Kirjoittaja Jippii
Pikainen laskusuoritus osoitti, että hiusputeleita löytyypi 27 kpl.  :o Ja luulin, että niitä on korkeintaan 15. Mulla kun on tapana laittaa kiertoon tuotteet, jotka on kuukauden tai pari lojuneet käyttämättömänä.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 16 Maalis 2008, 12:28
Kirjoittaja Tristy
Äh, 24.8. pulloja on ollut 35 kappaletta ja tänään laskettuna pulloja on 36 kpl, vaikka olen yrittänyt kuluttaa huonompia loppuun. Jotenkin alkanut ärsyttämään tämä kauhea purkkimeri, olenkin yrittänyt kuluttaa nyt huonoimpia tuotteita pois, jotta pääsisi käyttämään ja ostamaan vain hyväksi todettuja tuotteita. Samalla sitten yritän karsia pullojen määrää. Onneksi lähiaikoina on taas loppumassa 3-4 purkkia. Harmillisesti tämä huonojen tuotteiden käyttäminen tuntuu kyllä näkyvän hiuksissakin.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 16 Maalis 2008, 12:30
Kirjoittaja Magia
Magia kirjoitti: 38 putelia on, jos oikein laskin. Suunnilleen sopiva määrä, vanhoja muotoilujuttuja on ylimääräisiä.
.. 49 purkkia. ::) Ja jotain jäi kyllä vielä laskemattakin.

edit. eli toisin sanoen 52 purkkia.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 16 Maalis 2008, 14:02
Kirjoittaja Mena
Tasan 30. Noista käytän ehkä kymmentä ja muut on huonoja / epäsopivia mun päälle mutta en oo raaskinu luopuakaan.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 17 Maalis 2008, 10:38
Kirjoittaja kiwi
19, kun äsken laskin.  Muutaman luovutin viikonloppuna äidille.  :)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 29 Maalis 2008, 13:06
Kirjoittaja Valentine
Tällä hetkellä / kun tilaukset ovat saapuneet

shampoita: 4
hoitoaineita: 3
tehiksiä 3
jätettäviä: 2
muotoilutuotteita: 6
värejä + värinpoistoja / hapetteita 2

= 20
en nyt ole ihan varma jäikö jotain pois, toivottavasti ei.
Pelottavasti kasvanut tuo hiustuotteiden määrä, hauska nähdä paljonko tulee olemaan esim. puolen vuoden sisällä, kun kaikki nykyisetkin hankittu tammikuu 2008 jälkeen. Mielestäni määrä on pieni ja on vaikka vielä mitä ostoslistalla.  Äitini tämän aamuinen kommentti kertoi aika paljon: "sun ja pekan harrastuksissa on vain yksi ero, toisella menee kaikki rahat päähän juomalla ja toisella suihkumyssyn alla." ;D

Pelottavasti tuntuu tulevan 26-60 lähemmäksi...

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 23 Huhti 2008, 07:40
Kirjoittaja Memmuuh
Tehdääs nyt vähän tarkempi lista kun tilannekkin on taas hieman muuttunut.. :)

Shampoot: 8
Hoitoaineet: 7
Tehohoidot: 6
Jätettävät: 5 (joista yksi latvasuoja)
Muotoilu: 9

Yhteensä: 35

Hmm.. Miks mulla on muotoilutuotteita ja shampoita eniten, kun juuri niitä käytän ja ostelen kaikista vähiten.  ::)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 27 Huhti 2008, 12:20
Kirjoittaja Anissa
Anissa kirjoitti: Kauhistuin,kun laskin omani,eli 55 tuotetta yhteensä.Nyt on onneksi ostolakko päällä,koska noista riittää pitkään.
Kiitettävästi onnistunut vähentämään tuosta reilun vuoden takaisesta tilanteesta. Tällä hetkellä 33 tuotetta. Oikeastaan muuta en ole ostanut, kun tarpeeseen lakkaa ja co-hoitista. Jemmat riittää kuitenkin vielä tosi pitkään, shampoota en varmaankaan tarvitse vielä pariin vuoteen.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 27 Huhti 2008, 22:14
Kirjoittaja Miiu
Vastasin muutama päivä sitten tuotteita olevan alle 25. Olinkin oikeassa silloin.. Nyt tuotteita taitaa olla tasan se 25 ja LFästä on tilaus tulossa  ::) Täytyy joku päivä  heittää tarpeettomat pois ja eritellä tuotteet tarkemmin. Nurkissa pyörii vuosia vanhoja tuotteita, joita en ole ikinä edes käyttänyt. Innostuksissaan sitä vaan aina ostaa kaikenlaista turhuutta.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 27 Huhti 2008, 22:27
Kirjoittaja NarnianQueen
Ihanaa, taas muutamasta hankkiuduttu eroon & pari tuotetta vetelee loppujaan. Nyt alkaa jo vaikuttaa realistiselta, että valikoimassani on pian vain tuotteita, joista oikeasti pidän ja joista todella on hyötyä. Joicot, Nexxukset ja muut luksusmerkit jäävät kyllä osaltani unholaan. LV ja öljyt jatkaa voittokulkuaan...  8)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 09 Touko 2008, 12:23
Kirjoittaja Noanna
Mulla on 18 joista käytössä 15. Tosin yhtä vahaa käytän lähinnä kulmakarvoihin :D.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 25 Touko 2008, 17:33
Kirjoittaja jeppu
Haa, 50!  :D Olen onnistuneen lakkoilun myötä onnistunut nyt laskeutumaan viimeisen vuoden aikana kaksi palkkia alaspäin, wuhuu!

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 31 Heinä 2008, 21:35
Kirjoittaja Valentine
Valentine kirjoitti: shampoita: 4
hoitoaineita: 3
tehiksiä 3
jätettäviä: 2
muotoilutuotteita: 6
värejä + värinpoistoja / hapetteita 2

= 20 
Nykyinen tilanne=
shampoita: 5
hoitoaineita: 3
tehiksiä: 3
jätettäviä: 2
muotoilutuotteita: 8
värejä: 2

=23

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 31 Heinä 2008, 22:20
Kirjoittaja Sheppa
Sheppa kirjoitti: Jaahas, taas pääsen takaisin tuohon 26-50 kategoriaan. Pulloja löytyy

Shampoita 6
Pikahoitsikoita 6
Tehiksiä/naamioita 12
Jätettäviä 6

Eli yhteensä 30. Raja noiden pikahoitsikoiden ja tehiksien välillä on häilyvä, käytän oh-hoitsikkaa muhitteluun, joskus jätettävänä ja saatanpa pikahoitsikkanakin käyttää. Luvut ei ole siis ehdottomia, totuuden kertoo yhteisluku.
Samassa kategoriassa ollaan edelleen, pulloja on tulut noin 10 lisää eli oliskohan 40. Ai niin, vaalennusaineet... ::) 3 sellaista joita aion käyttää eli karkeasti 43. Olen laiska enkä jaksa päivittää nyt tuota lajittelua shampoiden ym. mukaan.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 01 Elo 2008, 19:36
Kirjoittaja Stationery
Siis Oh My GOD, laskin juuri kaikki tuotteeni ja järkytyin. Olin jo järkyttynyt listattuani tuotteet, mutta nyt kunlasin vielä kakkoskappaleet joita joistakin tuoteista on ja värit ja isot hapetepakkaukset yms. niin tulos oli 101!

Edit. Kauhuissani kävin heti hiusvärituubit läpi ja löysin kaksi vanhentunutta, jotka heitin hyvällä omallatunnolla roskiin.  :D

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 12 Elo 2008, 11:17
Kirjoittaja Kuririn
shampoot: 7
hoitikset: 6
tehikset: 6
jätettävät: 3
muotoilu: 5

= 27

(Ennen juureksia luku oli 2)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 12 Elo 2008, 13:32
Kirjoittaja Jouana
Shampoot: 6
Tehot: 5
Pikahoitikset: 7
Jätettävät: 4
Muotoilu: 12
Värit: 5
Öljyt: 4

=43

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 12 Elo 2008, 17:02
Kirjoittaja Tristy
Pulloja oli maaliskuun puolivälissä 36kpl ja tänään 28kpl! Noistakin purkeista 2-3 on loppumassa pian ja yksi on matkalla kohti roskista tai lahjoituskohdetta. En olekaan ostanut tammikuun jälkeen oikeastaan muuta kuin XZ:n hoitiksia co-pesuihin. Selviäisin noin 10 tuotteella oikein hyvin (2-3 shampoota, 3 hoitoainetta, 1-2 tehistä, lakka, vaha ja tuuheuttava aine föönauksen alle), joten tavoitellaan lähelle sitä arvoa.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 13 Elo 2008, 10:55
Kirjoittaja Aleese
Olen juuri tehnyt hiustuotteideni inventaarion ja heittänyt roskiin/antanut miehen ja äidin käyttöön ison kasan tuotteita, joten tilanteeni on suorastaan erinomainen ja voin ostaa lisää hiustuotteita puhtaalla omalla tunnolla. ;D Tällä hetkellä mulla on siis vain:

3 Shampoota
6 Hoitista (pika & jätettävät sekä yksi latvasuoja)
1 Tehis (:o)
4 Muotoilutuotetta

= 14 tuotetta 8)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 13 Elo 2008, 11:55
Kirjoittaja Katjes
Vielä kesän alussa pulloja oli ehkä kolme. Juuresten myötä luku kasvoi yhtäkkiä lähemmäs pariakymmentä  :D Vasta nyt alkaa osa pulloista vähitellen tyhjentyä ensi-innostuksen jäljiltä. Sehän tarkoittaa sitä, että pääsee ostelemaan lisää pulloja!

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 14 Elo 2008, 13:13
Kirjoittaja Charleen
Iik.. uskallanko edes laskea...

Shampoita 4
hoitoaineita 3
tehis 1
muotoilutuotteita 15  ::)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 17 Elo 2008, 16:12
Kirjoittaja Jenni.
Poistin vanhan viestin ja lisään nyt uuden:

Shampoot: 2
Hoitoaineet: 4
Tehohoidot/hiusnaamiot: 2
Jätettävät: 2
Muotoilu: 6


Ja yhteensä siis: 16

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 02 Syys 2008, 00:20
Kirjoittaja lindaw
36, olisin arvannut jotain 25. Suurin yksittäinen ryhmä on hiusvärien mukana tulleet hoitoaineet.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 06 Syys 2008, 17:14
Kirjoittaja pitkätukka
Heh, en tunnustaudu hardcore-hamsteriksi. Laskelma vahvistaa, että en sitä taida tosiaan ollakaan. 24 tuotetta löytyi.

Shampoot: 2, mutta käytän vain satunnaisesti ja useimmiten pelkkiin etuhiuksiin oikeiden pesujen välillä.
Hoitoaineet: 7
Jätettävät: 3
Öljyt: 4
Muotoilu: 5

Näyttääpä muuten oudon epäsuhtaiselta, koska muotoiluaineita käytän kaikista vähiten. Kaapissa on lyhyempien hiuksien ajoilta muotovaahtopullon ja kiiltogeelin jämät, joita en koe enää tarvitsevani. Siellä on lisäksi 3 pullon setti Erisanin hajustamatonta lakkaa, jonka ostin kesällä tarjouksesta ja joka riittää mulla varmaan kolmeksi vuodeksi  ::).

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 06 Syys 2008, 18:26
Kirjoittaja zubi
Shampoot 2 kpl
Hoitoaineet 2 kpl
Suoravärit 2 kpl
Vaha 1 kpl
Hiuslakka 2 kpl
Föönausvoide 1 kpl
Jätettävä hoitoaine 1 kpl

= 11 kpl

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 07 Syys 2008, 18:58
Kirjoittaja Cabello
Valitsin tuon 1-25 kappaletta. Oikea summa on varmaan jotain kymmenen, en ole ihan tarkkaan laskenut.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 15 Marras 2008, 23:31
Kirjoittaja Tunturikarpalo
Shampoot: 8 (en käytä kaikkia)

Hoitoaineet: 4

Jätettävät: 4

Muotoilutuotteet: 4

1-25 on siis minun valintani. :)

Edit. Päivittelyä! Nyt tilanne on sellainen, että kaikkia muita edellä mainittuja on kolme paitsi muotoilutuotteita kaksi.


Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 16 Marras 2008, 16:12
Kirjoittaja Tristy
Mä pääsin vaihtamaan ääntäni ja siirryin tuohon 1-25 tuotetta -kategoriaan. Helpottaa, kun pääsee huonoimmista tuotteista eroon ja voi jatkossa ostaa vain niitä tuotteita, jotka olen huomannut sopivimmiksi. Tällä hetkellä tällainen tilanne:

Shampoot: 3 kpl
Hoitoaineet: 4 kpl
Tehohoidot: 4 kpl
Jätettävät: 4 kpl
Muotoilutuotteet: 7 kpl

= 22 kpl

Shampoista voisin nipistää yhden tuotteen pois, hoitoaineista 2, tehiksistä 2, jätettäviä riittäisi yksi kerrallaan ja muotoilun osalta tulisin varmaankin toimeen Superstarilla, vahalla ja lakalla. Eli vieläkin löytyy aika paljon turhia tuotteita.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 09 Joulu 2008, 18:49
Kirjoittaja Valentine
Valentine kirjoitti: Nykyinen tilanne=
shampoita: 5
hoitoaineita: 3
tehiksiä: 3
jätettäviä: 2
muotoilutuotteita: 8
värejä: 2

=23
Ja päivitetty tilanne :
shampoita: 6
hoitoaineita: 3
tehiksiä:3
jätettäviä: 2
muotoilutuotteita: 9
värejä: 3

= 26

Luulin näiden purkkejen vähentyneen ja kohta uusi tilauskin lähtemässä o.O

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 09 Joulu 2008, 22:27
Kirjoittaja minnaliini
shampoot 6
hoitikset 5
tehikset ja rekut 3
jätettävät suihkeet ja muut 6
muotoilu: muotovaahto 1, suihkeet 2, vaha 1, hiuslakat 2.

= 26


Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 12 Joulu 2008, 02:24
Kirjoittaja Opossumi
Hmm..Lasketaanpas:

Shampoot: 5
Hoitoaineet: 6
Tehikset: 3
Jätettävät: 8
Muotoilutuotteet: 5

Yhteensä: 27

Ei kovin paha, mutta kyllä pitää vähentää. Ei noita kaikkia kuitenkaan tarvii.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 12 Joulu 2008, 14:55
Kirjoittaja Niina
82 sain saldoksi eli eriteltynä:

Shampoot: 18
Hoitikset: 14
Tehikset: 13
Jätettävät: 10
Öljyt ja voit: 4
Muotoilutuotteet: 14
Värit: 9

Ihmeen paljon noita muotoilutuotteita, kun en niitä juuri koskaan käytä...Muutenkin aika paljon kaikkea löytyy ja silti tuntuu, ettei mulla ole mitään ja kaikki loppuu kesken ihan just  ::) Puolustukseksi sanottakoon, että ainakin shampoista aika moni on kohta lopussa.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 14 Joulu 2008, 21:41
Kirjoittaja Nukkumatti
Shampoot 4
Öljyt/voit 3
Hoitoaineet 1 plus omat seokset
Jätettävät 2
Vahat 1
Muotovaahto 1

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 25 Joulu 2008, 12:37
Kirjoittaja deko
Jei! Deko on normalisoitunut eli purtilomäärä 25, alin hamsteritaso! Yli sadasta lähdettiin eli ei paha...

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 22 Tammi 2009, 14:00
Kirjoittaja Magia
Magia kirjoitti:
Magia kirjoitti: 38 putelia on, jos oikein laskin. Suunnilleen sopiva määrä, vanhoja muotoilujuttuja on ylimääräisiä.
.. 49 purkkia. ::) Ja jotain jäi kyllä vielä laskemattakin.

edit. eli toisin sanoen 52 purkkia.
Huppista, 56 purkkia. ::) Puolustaudun sillä, että suuri osa noista on vuosia kestäviä shampoopaloja, ja hoitiksia on kertynyt kokeiluun vähän liikaa. Öljyjä tai muita lisukkeita en edes laskenut, ehkä hyvä niin..

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 22 Tammi 2009, 15:17
Kirjoittaja Aquatar
Aquatar kirjoitti: Huih, mä laskin omani ja summa on 39, en tiennytkään että niitä on noin monta :o No, onneksi on kaapin tyhjennys menossa ja yritän kuluttaa turhat pois ennen kuin ostan mitään uutta.

shampoot: 8
hoitoaineet: 8
jätettävät: 5
tehohoidot: 3
muotoilu: 15
Reilussa vuodessa on muutama pullo vähentynyt vaikka uusiakin on tullut. Tällä hetkellä summa on 34.

shampoot: 6
hoitoaineet: 4
jätettävät: 5
tehohoidot: 3
muotoilu: 15
värit ja sävyt: 1

Muutama purkki on juuri loppumassa joten hyvällä mallilla on edelleen jatkuva kaapintyhjennysprojekti :) Noin 50 hiustuotetta on puolessatoista vuodessa loppunut tai mennyt eteenpäin ;D Kummasti on silti lukumäärät pysyneet suht samoina.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 22 Tammi 2009, 15:32
Kirjoittaja nelma
Mulla on nyt 26.

6 shampoota
9 sarjassa hoitikset, tehikset yms
3 jätettävää hoitista
8 muotoiluun

Ja viel tekis mieli mennä hamstraamaan EHS hunajahoitoa...

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 24 Tammi 2009, 20:36
Kirjoittaja Kuririn
Shampoot: 7
Hoitikset + tehikset: 12
Jätettävät: 5
Muotoilu: 7
Öljyt/voit: 8
värit: 1

yht. 40  ::)

Edit. unohdin (ainakin) yhden shampoon, yhden hoitiksen ja yhden muotoilutuotteen, joten oikea luku on 43.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 25 Tammi 2009, 23:17
Kirjoittaja Hermione
Päivittelen taas viestiäni, poistin samalla edellisen.

Tällä hetkellä lista on varsin mukavan oloinen. Olen tyytyväinen lähes kaikkiin omistamiini tuotteisiin, vain muutamasta pitäsi päästä eroon.
Shampoot 5, hoitoaineet 11, muotoilut 12 + hiuksiin ja iholle tarkoitettuja öljyjä, rasvoja ja yrttejä ja palashampoosampleja. Yhteensä 28 purkkia. Tavoitteena päästä alimpaan kategoriaan!
Hermione kirjoitti:
Hermione kirjoitti: Shampoita 11
Hoitiksia 24
Muotoiluita 18

yhteensä 53 (tarkempi listaus täällä)

Shampoista pitäisi päästä eroon. Olen huomannut, että parasta jälkeä tulee CO:lla ja sulfaatittomilla shampoilla, joten entäs ne kaikki muut? Muotoiluitakin on ihan liian paljon. Muotoilen hiuksia niin vähän ja aina samoilla hyvillä tuotteilla, joten ylimääräiset pölyyntyvät kaapissa.
Noin kolmessa kuukaudessa olen päässyt siirtymään yhden tason alaspäin, eli ääntä oli vaihdettava. Jees!!! Muutenkin näyttää paremmalta uusi lista:

Shampoot 6
Hoitoaineet 17
Muotoilut 15

yhteensä 38 purkkia

Varsinkin shampoiden osalta luku näyttää varsin kohtuulliselta. Parista vikatikistä pitäisi vielä päästä eroon. Tämän hetkinen tarkempi listaus löytyy edelleen täältä.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 26 Tammi 2009, 20:51
Kirjoittaja Tristy
En ole ostanut vuoteen mitään ylimääräisiä hiustuotteita ja nyt alan kohta olemaan tavoitteessa hiustuotteiden määrän suhteen. Jossain vaiheessa tuotteita oli jotain 60 kappaleen luokkaa ja nyt niitä on enää 13 kpl!

Shampoita 2 kpl (tavallinen ja syväpuhdistava)
Hoitoaineita 2 kpl
Tehiksiä 1 kpl
Jätettäviä 3 kpl
Muotoilutuotteita 5 kpl

Kymmenen tuotetta vaikuttaisi olevan sellainen määrä, millä pärjäisin hyvin ja silloin kaikki olisi käytössä lähes päivittäin. Jätettävistä pyrin karsimaan kaksi tuotetta pois ja muotoilusta yhden tuotteen. Ihanaa, kun kaikki mahtuu kylppäriin ja niitä voi pitää siellä, kun ovat jatkuvassa käytössä.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 05 Helmi 2009, 18:31
Kirjoittaja Amanda
26-50, veikkaisin että noin 30 tuotetta löytyy tällähetkellä.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 03 Maalis 2009, 10:36
Kirjoittaja Iina-
Tällä hetkellä kaapista löytyy:
shampoot 3
hoitoaineet 2
jätettävät 3
tehohoito 1
muotoilu 6

Näistäkin vain 4 tuotetta on aktiivisessa käytössä. Varsinkaan muotoilutuotteita ei tule enää paljoa käytettyä, vaan nuo samat purnukat pyörii tuolla kaapissa vuodesta toiseen.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 03 Maalis 2009, 11:27
Kirjoittaja minnaliini
Vaihdoin tohon 1-25 osastoon! Laskin just että tällä hetkellä kaapista löytyy 24 tuotetta. Sit ku saan kunnolla päätettyä, mitkä tuotteet on niitä parhaita, ni tilastot näyttäis varmaan tältä:

shampoot: 2
hoitikset: 3
tehikset yms.: 3
jätettävät: 3
muotoilu: 4

eli yht. 15 =)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 03 Maalis 2009, 11:55
Kirjoittaja garme
Löysin 61 tuotetta kylppäristä ja hiustuotekaapistani sekä laukusta. Lisää on vanhempieni luona ja varmaan myös joissakin muissa laukuissa, laatikoissa ja ties missä, ja matkalla tänne on pari lisäpulloa.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 03 Maalis 2009, 16:37
Kirjoittaja Kaltsa
26 tuotetta löytyi tällä hetkellä kaapeista ja hyllyistä. Onneksi on postissa jo tulossa lisää!  :D Sen jälkeen en hanki enää mitään, ennen kuin entiset vähenee..  :-\

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 03 Maalis 2009, 18:22
Kirjoittaja irina
Täältä löytyy
shampoot: 6
hoitoaineet: 4
tehkiset: 5
jätettävät: 5
muotoilu: 5

Yhteensä siis 25 tuotetta. Joukossa on muutamia susia, joiden tilalle pitää parempia etsiä.
Eli pitäs saada lisää kaikkee kivaa  8)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 04 Maalis 2009, 17:49
Kirjoittaja Ophelia
Shampoot: 6
Hoitoaineet: 3
Tehikset: 2
Jätettävät: 2
Muotoilutuotteet: 6

= 19 kpl

Kaikki ei ole ihan suosikkituotteita, mutta onneks mulle on tulossa pari paketillista uusia purnukoita! :D

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 26 Maalis 2009, 01:26
Kirjoittaja marenki
Tällä hetkellä on kova tehokulutus käynnissä ja pyrkimys tuotteiden vähentämiseen.
-Shampoot: 9kpl
-Hoitoaineet & tehikset: 8kpl
-Jätettävät: 3 kpl
-Muotoilu: 13kpl
Eli yht. 33 tuotetta omassa omistuksessa. Lisäksi taloudesta löytyy lapsille yht. 2 shampoota.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 31 Maalis 2009, 08:07
Kirjoittaja Camilla
Laskin nopeasti, että minulla on noin 12 omaa hiuspurnukkaa. Sekin tuntuu paljolta näin tarkasteltuna. Ehkä ostoslakko pitää paremmin nyt  :D

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 06 Huhti 2009, 21:01
Kirjoittaja Cecilia
Juuri viikonloppuna heitin menemään varmaan puolet omistamistani purnukoista, osa oli alkanut jo tuoksua vähän inhalle ja suurin osa oli vain osoittautunut huonoksi. Joten tässä nykytilanne (lasken mukaan myös LF:n tilauksen, jonka pitäisi saapua joskus lähiaikoina):

Shampoot: 6
Hoitoaine: 7
Jätettävät: 3
Muotoilutuotteet: 12

= 28 kpl  :o

Jukra, pitää kyllä nyt oikeasti aloittaa se lakko, nykyisillä varastoilla pärjäisin varmaan pari vuotta.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 06 Huhti 2009, 21:11
Kirjoittaja Kameleontti
Tilanne onkin muuttunut positiivisesti ja pääsin vaihtamaan pienempään luokkaan.  ;)

Shampoot: 3
Hoitoaineet ja tehikset: 5
Jätettävät: 4
Muotoilutuotteet: 7

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 09 Huhti 2009, 13:52
Kirjoittaja Kunis
Kolme palasaippuashampoota, sekä öljyjä ja huuhteluyrttejä sun muuta vaihteleva määrä. Näiden kanssa en ole tarvinnut hoitoaineita, mutta muutamasta pullosta on vielä pohjat jäljellä.
Muotoilutuotteita on vain nimeksi, käytän niitä niin marginaalisesti, ettei kannata laskea.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 09 Huhti 2009, 21:45
Kirjoittaja ilona
Ei herranjestas, laskin purnukat ja niitä on kertynyt yhteensä 48 kappaletta!! Mielestäni en ole pitkään aikaan mitään ihmeitä ostanut, mutta silti varastot pursuilee. Tavoite olisi päästä siihen alempaan kategoriaan, alle 25 tuotetta, mutta siihen taitaa pieni ikuisuus mennä. Nytkin käyttelen pois jotain vuonna 2005/2006 hankittuja shampoita  :-[.

Ihanne olisi
-shampoot 4 kpl (nyt 8)
-hoitoaineet/tehohoidot 3 kpl (nyt 14)
-jätettävät 3 kpl (nyt 8 )
-muotoiluja saakin sitten olla reilummin, mutta käytetään nyt vanhoja ensin pois ennen uusien hankkimista.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 08 Touko 2009, 05:11
Kirjoittaja Anissa
Haa, pääsin muuttamaan omaa kategoriaani ja purkit näköjään  vähentyneet ihan mukavasti. Aiemmin siis 26-50, tänä aamuna laskettuna tasan 20 tuotetta. Ja hyvin pärjään näilläkin. :)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 16 Touko 2009, 16:50
Kirjoittaja Katariina
Ei ole paljoa, tod. vähän.

XZ xylitol shampoo
XZ xylitol hoitoaine
Erittäin hieno Hunajahoito

Tigi S-factor one curl at the time seerumi
Tigi Catwalk Smooth & shine
Tigi Bedhead Foxy curls hi-def curlspray
Tigi Superstar Volumizing spray
Swartskopf (?) Silhouette aerosol lakka värjätyille hiuksille

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 15 Kesä 2009, 00:26
Kirjoittaja Bosbon
32 kappaletta löytyy täältä. Aika paljon on hamstrattuja varastokappaleita, kuten sampoot ja jätettävät hoitoaineet. Varastojen käyttelyvaihe on ollu menossa jo pidemmän aikaa. Poishuuhdeltavia hoitiksia tosin on pakko hankkia piakkoin lisää, tai loppuu muuten kokonaan.

Minulle soveltumattomia muotoilutuotteita lojuu kaapissa harmittavan monta, niitä kun ei väkisin tuu käytettyä niinku vaikkapa sampoita. :( Täytyis pistää myyntiin, kun vaan sais aikaseksi, ehkä niistä ois iloa jollekulle toiselle.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 05 Elo 2009, 00:47
Kirjoittaja Reeta-
Täältä löytyy kaikkiaan 37 kappaletta. Osa kaapin perälle jämähtäneitä, jotka eivät minulle sovi tai en muuten niistä tykkää.

Edit. Oho, nyt on jo 43 kappaletta, kun etsiskelen sopivan mietoa markettishampoota tähän päähäni. Äkkiä kertyy :).

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 05 Elo 2009, 02:23
Kirjoittaja Sheppa
Laskin juuri äsken tuoreimman luvun, 38. Tavallaan fuskasin koska en laskenut tuohon purkinpohjia ::) joita on muutama, mutta ne on ihan oikeasti pieniä pohjia ja loppuvat 1-2 käyttökerralla, enkä kumminkaan muistaisi korjata uutta lukua tänne. Eipä tuo määrä ahdista, osa on nimittäin kaksois- tai kolmoiskappaleita (mm. Lorkun Nutri Gloss-naamio, Nivean IR naamio). Lisää himottais hommata, mutta en halua purkkien määrän lisääntyvän liikaa, joten ensin käytellään kiltisti loppuun ne pohjat ennen kuin hankitaan uusia juttuja kokeiltavaksi.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 08 Elo 2009, 22:29
Kirjoittaja ilona
ilona kirjoitti: Ei herranjestas, laskin purnukat ja niitä on kertynyt yhteensä 48 kappaletta!! Mielestäni en ole pitkään aikaan mitään ihmeitä ostanut, mutta silti varastot pursuilee. Tavoite olisi päästä siihen alempaan kategoriaan, alle 25 tuotetta, mutta siihen taitaa pieni ikuisuus mennä. Nytkin käyttelen pois jotain vuonna 2005/2006 hankittuja shampoita  :-[.

Ihanne olisi
-shampoot 4 kpl (nyt 8)
-hoitoaineet/tehohoidot 3 kpl (nyt 14)
-jätettävät 3 kpl (nyt 8 )
-muotoiluja saakin sitten olla reilummin, mutta käytetään nyt vanhoja ensin pois ennen uusien hankkimista.
Tästä tilanteesta purnukat ovat yllätyksekseni vähentyneet, vaikka uusiakin on hankittu. Tällä hetkellä kylpyhuonettani (ja kaappeja) koristaa 40 hiustuotetta. Kivasti ovat vähentyneet, mutta epäilen mahdollisuuttani päästä alempaan kategoriaan, sillä kaikki tuotteet käytän pois, en juuri myy niitä tai laita eteenpäin.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 20 Elo 2009, 15:20
Kirjoittaja sipe
sipe kirjoitti: Ahkerasta kulutuksesta huolimatta hiustuotteita on yhä aivan liikaa. Etenkin muotoilutuotteita...

- 5 shampoota
- 24 hoitoainetta/tehistä
- 4 jätettävää
- 28 muotoilutuotetta
- 6 tuubia suoraväriä

yht. 67 putelia. Älytön määrä vieläkin, vaikka tein ostolakon aika tarkalleen vuosi sitten (tosin "ostolakon" jälkeenkin olen hankkinut 2 shampoota, 9 hoitoainetta, 12 muotoilutuotetta ja kaikki nuo suoravärit). Pitää nyt sitten vissiin aloittaa ihan täydellinen ostolakko (ei siis enää edes supertarjousten hyödyntämistä), ennen kuin hoitis- ja muotoiluputelien määrä hupenee alle kymmeneen.
Huomaan, että tauti on helpottanut ja ostolakko tehonnut!

Nyt kaapissa on:
- 2 shampoota (yksikin riittäis, mutta ostin jo varastoon toisen, kun ekan pohja lähestyy)
- 3 hoitoainetta
- 1 tehohoito
- 3 jätettävää
- 5 muotoilutuotetta.
- 2 väripakettia.

Tämähän alkaa olla ihan terveissä kantimissa! :D

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 20 Elo 2009, 16:25
Kirjoittaja Misato
Olen muuttunut melkoiseksi minimalistiksi hiustuotteiden luonnonmukaistamisen ja varsinkin muotoilutuotteiden käytön lopettamisen jälkeen, tällä hetkellä löytyy vain:

- 2 shampoota
- 1 huuhdeltava hoitoaine
- 3 suoraväriä/sävytettä
- kasvivärejä ja yrttejä 6 pkt

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 21 Elo 2009, 11:11
Kirjoittaja keijukainen

Ei sinänsä mahdoton määrä tuotteita tuo 29, mutta pitäisi silti laittaa käyttämättömät myyntiin ennen tulevaa muuttoa.

-7 shampoota
-4 hoitoainetta
-2 jätettävää
-3 öljyä/voita
-10 muotoilutuotetta
-3 hiusväriä (henna+suoraväri)


Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 21 Elo 2009, 12:06
Kirjoittaja Virus
- kolme Babassu & marsh mallow -shampoopalaa
- kaksi XZ-hoitista, Xylitol ja Suklaa
+ olen ihan varma, että jossain kaapin perällä on joku vanha lakkapullo

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 30 Marras 2009, 14:50
Kirjoittaja SannaS
Taitaapa jäädä juureslaisittain aika vaatimattomaksi mun tuotemäärä, arvioisin että jää 1-25 välille, tosin joitakin tuotteita on useampia. Sen sijaan niitä mitä haluaisin hankkia ja kokeilla kun tietenkin niitäkin tarvitsisin, on varmaan toinen mokoma.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 17 Joulu 2009, 18:54
Kirjoittaja Valentine
Valentine kirjoitti: shampoita: 5
hoitoaineita: 3
tehiksiä: 3
jätettäviä: 2
muotoilutuotteita:  8
värejä: 2

=23
shampoita: 8
hoitoaineita: 7
tehiksiä: 4
jätettäviä: 5
muotoilutuotteita: 13
värejä: 9

= 46

Ihmettelinkin kun kaappitila on hieman lopussa  ;D


Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 24 Joulu 2009, 16:51
Kirjoittaja Camilla
Vaihdoin ääneni, kun olen kuluneen vuoden aikana innostunut enemmän hiustenhoidosta. Nykyään puteleita on enemmän, mutta onneksi vielä alle 50, ainakin luullakseni!

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 28 Joulu 2009, 13:16
Kirjoittaja Mustikka
Mustikka kirjoitti: Mie arvasin 76-100

Täältä löytyy melkein kaikki minun hiustuotteet:
smf/index.php?topic=63.30

Hiustuotteita (shampoot, hoitoaineet, tehohoidot, muotoilu) mulla on luullakseni 47kpl.
Sain laskettua koko kaappini hiustuotteet (vaahtovärit, hennat, hiusvärit yms. mukaan lukien) ja tulos on 77. Laskin tuohon summaan hiusvärien mukana tulleet hoitoaineet (värin olen jo käyttänyt), mutta jos niitä ei lasketa niin sitten tulos on 68.

Tulos varmaan vähän heittelehtii (tuotteita on tod.näköisesti vielä enemmän), mutta tuossa on kaikki minun tuotteet suunnilleen.
Ehdottomasti pitäisi vähentää! :o Vievät yhden kaapin tilan!
Jestas mikä määrä tuotteita mulla on ollut. Arvioisin, että nykyään on alle 40 kpl. Yhä on paljon, mutta mulla on jäänyt kaappeihin pyörimään mm. hoitoaineita (hiusvärien mukana tulleita, hutiostoja jne.), joita en ole käyttänyt varmaan vuoteen. En vain ole raaskinut niistä vielä luopua.
Säännöllisessä käytössä mulla on alle 10 tuotetta (2 shampoota, kolme hoitoainetta, hiuslakka, lämpösuojasuihke, muotoilutuote) hiusväri mukaan lukien ja näista mulla on muutamia tuplakappaleina, ettei vahingossa pääse loppumaan kesken.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 29 Joulu 2009, 14:38
Kirjoittaja BlueBerry
Hmph.. jouduin vaihtamaan ääntäni, sillä tällä hetkellä omistan 79 tuotetta jos laskin oikein.. Tuo aiempi ääneni perustui arvioon, joka oli reilusti alakanttiin eli noin 50kpl.. Enkä käytä läheskään kaikkia, sillä osa on ollut kokeiluita, kun olen etsinyt niitä itselleni parhaita hiushommia.  Onneksi nuo pullot vähenivät ennen joulua kun lahjoitin kavereille niitä joita en itse käytä. Eli noita lahjoituksia olen omistanut varmaan 85 hiustuotetta. Ja parhaillaan odotan nettitilausta (Joicon litranen IH ja rekku)...

Suurin osa noista hiustuotteista on erilaisia  tehiksiä, hoitoaineita ja jätettäviä..  

edit. Muistinkin että porukoitten luona on vielä lisää! Eli jos ne lasketaan mukaan, hiustuotteita taitaa olla 83.. ::)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 19 Tammi 2010, 22:23
Kirjoittaja Sassy
31 purkkia löysin, tulos voisi olla hyvä jos ostoslistalla ei olisi mitään  ::)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 22 Tammi 2010, 08:44
Kirjoittaja |Piija
Kyllä taitaa olla tuo 50kpl tai enemmänkin, en taida kuitenkaan rueta laskemaan, sillä siinä menisi kauan. Osa huonoksi todetuista tuotteista on kuitenkin "kaappienpohjalla".

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 25 Tammi 2010, 22:03
Kirjoittaja Bamboo
Tammikuun alun inventaarion mukaan minulla oli 9 shampoota ja 17 hoitista, eli yhteensä 26 pulloa. Nyt olen ottanut tavoitteeksi kuluttaa jämäpullot pois, koska niitä oli kertynyt aika monta. Jämäpullolla tarkoitan tuotetta, jossa on vain ihan vähän jäljellä ainetta. Kuukaudessa olen saanut kulutettua 4 hoitista ja yhden shampoon, jee! Mitään uutta en osta ellei tule tarve. Se hetki voi tullakin pian, kun syväpuhdistava loppuu ja XZ-hoitisvalikoima alkaa pienentyä.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 25 Tammi 2010, 23:46
Kirjoittaja sommarsnö
Aloitin laskeskelun ja lopetin sen kesken erittäin järkyttyneenä: olin sadan kohdalla ennen kun olin päässyt edes hamsterilaatikon sisällön kimppuun! Vissiin ihan hyvä hetki pienelle reality checkille, etenkin kun mielessä on "yksi jos toinenkin" tökötti, jotka olisi iiihan pakko saada kokeiluun. ::)

Voisi koettaa päästä tuohon 101-125 -ryhmään ennen kun investoi uusiin purtiloihin. Ei PITÄISI olla liikaa vaadittu!

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 26 Tammi 2010, 00:15
Kirjoittaja nelma
Mullakaan ei oo enää 50 kaukana  ::) Ei ihminen tarvitse näin paljoa hiustuotteita!
(Vai tarvitsisiko sittenkin.....)  ;D

Vähennys käynnissä, mutta mitään ei tietenkään voi heittää pois ja niin paljon löytyisi sellaista minkä tahtoisi hankkia.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 27 Tammi 2010, 00:00
Kirjoittaja Sassy
Sassy kirjoitti: 31 purkkia löysin, tulos voisi olla hyvä jos ostoslistalla ei olisi mitään  ::)
Purkkimäärä huvennut onnellisesti 25:een, ei enää kuin muutama turha muotoilutuote, muuten alkaa näyttää jo hyvältä ja voisikin kohta tehdä uuden hiustilauksen  ;D

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 27 Tammi 2010, 22:07
Kirjoittaja EllaBella
Voi itku, taitaa mulla olla ihan liikaa, 32 purkkia.
Puolustukseni täytyy sanoa, että olen etsinyt hiustenhoitotuotteita.
Esimerkiksi minulla on Kaduksen sarja, shampoo, hoitis ja jätettävä joita en käytä, koska ne eivät olleet hyvät.
Myös muita puteleita on, jotka eivät toimi tukkaan.

Minulla on myös paljon jätettäviä, koska lisään tukkaan kaksi kertaa päivässä jätettäviä ja niitä todellakin kuluu.
Olen joutunut kokeilemaan paljon, koska minulla ei ole paljoa kokemusta hoitoaineista.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 12 Helmi 2010, 03:39
Kirjoittaja muutettu
Tänään sain viimein kerättyä pullot yhteen, ja tuloksena oli 47 tuotetta. Onneksi monet näistä veteleekin pikkuhiljaa viimeisiään - jämiä on jäänyt "ihan ok" tuotteista, ja nyt missiona on kuluttaa ne pois ennen uusien tilausta. :) Olisi kiva saada hiustuotteisiinkin toimiva perusarsenaali, ison summittaisen pullomeren sijaan.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 25 Helmi 2010, 22:34
Kirjoittaja EllaBella
7 shampoota, 4 tehistä, 4 hoitoainetta, 6 jätettävää ja kasa öljyjä.
Aika hienosti karsittu. Olen lahjoitellut shampoita ja hoitsikoita eteenpäin.

Jotkin hoitsikat toimii  CWC-pesussa joten en niitä laske tähän joukkoon mukaan. Oikeasti niitä on kolmisen kipaletta.

Olen aika ylpee itestäni  :ts

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 28 Helmi 2010, 13:33
Kirjoittaja keksi
19 kpl, yritän saada 12 purkkiin. :)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 28 Helmi 2010, 14:37
Kirjoittaja Spirelly
Heitin lonkalta, että mun purkkimäärä olis osunut tohon 1-25 väliin, mutta kun laskin niin niitä olikin 30..  :P Yhden heitin eilen pois ja yksi on matkalla postissa. Näistä osa on kyllä yhteisiä miehen kanssa.. Tai no, yksi shamppoista oli hänen (mun ostama itselleni jonka hylkäsin) ja hiuslakat 2kpl yhteisiä. Joten ehkä MUN purkkeja on 29..

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 03 Maalis 2010, 21:57
Kirjoittaja Luscious
Mulla on vastaus 26-50 purkin kohdalla mutta toivon aina ettei sellaisia turhia pulloja olisi. Tavoite olisi että olis 1-2 tigin ihanan tuoksuista shampoota ja hoitoainetta niihin kertoihin kun haluan tukan erityisen hyväntuoksuiseksi (viikonloput).
Perus shampoona joku mieto ja edullinen, väriä säästävä kuten vo5 fade defy. Ja mielellään vo5 hoitoaine myös.. Haluaisin myös lisäksi Joicon daily conditioneria. Tehohoitona esim NG ja öljyt ja joku silaripikahoitis joka antaisi raskautta.  Lisäksi voidemainen (vo5 fade defy) ja suihkutettava (bonacure moisture kick ja bio rich) jätettävä ja latvasuoja (bonacure sealed ends). Kiiltosuihke on mieleinen muotoiluun (ihan ok on dermosilillä). Ja sitten tigin small talk. Hiuslakkaa otsatukan kurissa pitoon (mikä vaan kelpaa). Sit vähintään yksi pullo olisi kiva olla aina varastossa Crazy colorin coral red suoraväriä. Näillä tuotteilla pärjäisin loistavasti, elikkä 16-19 pulloo erilaisia tuotteita riittäisi mulle jo ihan erinomaisen hyvään hiustenhoitoon ja muotoiluun.
Mua vaan harmittaa törkypaljon kun näistä löytämistäni HG- tuotteista on lopetettu kokonaan vo5 ja NG (niitä sais vielä, olis korkea aika hankkia varastoja.. tosin mikään määrä noita ei mulla kovin kauaa kestä).

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 02 Huhti 2010, 19:59
Kirjoittaja jeppu
tällä hetkellä mulla taitaa olla hiukan päälle 40 purtiloa - eli ihan sillaisessa tilanteessa etten edes koe tarpeelliseksi pitää niistä tarkkaa numeroa! jei :) paljon on tultu niistä ajoista kun purkkimeri oli ihan ahdistavissa mittasuhteissa!

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 02 Huhti 2010, 20:23
Kirjoittaja tragedia
Hmm...en nyt lähde kaivelemaan kaappeja läpi eli jotain varmaan unohtuu, mutta pikainen laskelma tuotteista jotka nyt äkkiseltään muistan olisi 54, voi itku  :-\
Mä oon aika hyvin saanut kokoelmista karsittua turhia tuotteita eli noista valtaosa on onneksi sentään sellaisia, joita tykkään käyttää, mutta kun noista purkeista 6 on tween-kokoa/litrasia ja 3 niistä korkkaamattomia ja etenkin shampoot ja muotoilutuotteet kestää mulla ikuisuuden käytössä niin kyllä näissä kuluttamista riittää vielä.

edit. nyt Tallinnan reissun jäljiltä purnukkamäärä nousi 65:een...

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 02 Huhti 2010, 21:15
Kirjoittaja zzww
niit on varmaa joku lähemmäs 40 ja osa viel sellaii ku ei tuu käytettyy ku joskus tosi harvoin...

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 06 Huhti 2010, 15:12
Kirjoittaja wilma
shampoita ja hoitoaineita on 11 kpl ja muotoilutuotteita/tehohoitoja/suoraväriä ym. on 11 kappaletta myöskin :D Hassu sattuma.. Oikeasti pärjäisin yhdellä hoitoaineella, shampoolla, tehohoidolla, kahdella muotoilutuotteella ja yhdellä suoravärillä eli 6 tuotteella.
Toisaalta oon kyllä ostanu vähän varastoon noita tuotteita kun rahatilanne on sen verran huono ja on isoja hankintoja edessä, että vähän varmistelen vaan että on näitä mitä tarvitsen tarpeeksi pitkälle.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 25 Elo 2010, 21:12
Kirjoittaja Sassy
Sassy kirjoitti: Purkkimäärä huvennut onnellisesti 25:een, ei enää kuin muutama turha muotoilutuote, muuten alkaa näyttää jo hyvältä ja voisikin kohta tehdä uuden hiustilauksen  ;D
Tällä  hetkellä jäljellä enää 13 hiustuotetta. Tietenkin kaikki lempparit loppu ja vain tyhmiä jämätuotteita käytän pakolla loppuun, ehkä poikaystävän avustuksella pääsen niistäkin eroon vielä joskus  ;D

edit: 10 tuotetta

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 27 Elo 2010, 01:52
Kirjoittaja pitkätukka
Olin ennen toiseksi vähiten hiustuotteita omistavien ryhmässä. Vaihdoin nyt ääneni vähiten eli 1-25 tuotetta omistaviin.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 27 Elo 2010, 08:04
Kirjoittaja -j-
pitkätukka kirjoitti: Olin ennen toiseksi vähiten hiustuotteita omistavien ryhmässä. Vaihdoin nyt ääneni vähiten eli 1-25 tuotetta omistaviin.
Mulla oli jossain vaiheessa yli 50 tuotetta, mutta nyt taitaa olla ... (laskee vimmatusti)... 5-7. Se riittää ihan mainiosti :)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 27 Elo 2010, 16:40
Kirjoittaja muutettu
armi kirjoitti: Tänään sain viimein kerättyä pullot yhteen, ja tuloksena oli 47 tuotetta. Onneksi monet näistä veteleekin pikkuhiljaa viimeisiään - jämiä on jäänyt "ihan ok" tuotteista, ja nyt missiona on kuluttaa ne pois ennen uusien tilausta. :) Olisi kiva saada hiustuotteisiinkin toimiva perusarsenaali, ison summittaisen pullomeren sijaan.
Jee, helmikuulta olen onnistunut kuluttamaan 10 tuotetta! Nyt niitä on siis 37. Hämmästytti kuinka tehokkaasti olen vähentänyt saldoa, ottaen huomioon etten kuitenkaan osannut olla hankimatta uusia tuotteita vaan niitäkin on tullut samalla reilusti lisää.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 30 Elo 2010, 12:51
Kirjoittaja marenki
Wuhuuuu! Mä tein sen, pääsin ensimmäiseen luokkaan puteleissani. Niitä on nyt 23kpl ja pari on ihan lopuillaan. Muutama vuosi tähän toki menikin, äidille lahjoitin toisinaan helmiäkin, jotka itsellä jäivät käyttämättä ja nyt viimeisen vuoden aikana olen käyttänyt putelin kerrallaan pois. Muotoiluaineet eivät edelleenkään meinaa vähetä sitten millään.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 31 Elo 2010, 12:24
Kirjoittaja nelma
38.  ::) Tavoite 25, mutta jos nyt ekana pääsis alle kolmenkymmenen.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 05 Syys 2010, 09:57
Kirjoittaja Anissa
Tällä hetkellä 20 ja niistäkin pari vetelee ihan viimeisiään. Tavoite olisi suunnilleen 15, sillä pärjäisin hyvin.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 13 Syys 2010, 08:38
Kirjoittaja Sassy
Sassy kirjoitti: Tällä  hetkellä jäljellä enää 13 hiustuotetta. Tietenkin kaikki lempparit loppu ja vain tyhmiä jämätuotteita käytän pakolla loppuun, ehkä poikaystävän avustuksella pääsen niistäkin eroon vielä joskus  ;D

edit: 10 tuotetta
Oma ennätys, vain 5 purkkia! Tosin hiustuotteista vain 2 on mieleisiä. Ostolakko alkaa olla lopuillaan, vielä käytän sinnikäästi nuo muutamat ei niin mieleiset tuotteet pois niin voin alkaa täyttää kaappeja hyvillä ja toimivilla tuotteilla.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 14 Syys 2010, 22:40
Kirjoittaja bree hodge
12 tuotetta löysin kylppäristä. Tosin mukana on Tigin kiharasuihke ja pari muuta suihkemaista muotoilutuotetta sekä anopilta lahjaksi saatu kiiltotippa purkki, joita en käytä. En vaan raaski poiskaan heittää..mmm ja nivean tuuhentava shamppoo ja musse-hoitis jääny kans menneiltä ajoilta. Vois perheen miesväki käyttää ne pois, mutta taitavat pestä itteensä miehisemmillä tuoksuilla 8)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 05 Loka 2010, 20:41
Kirjoittaja scarface
En menny laskemaan, mutta arviolta jää tohon 26 - 50- välille, olen nimittäin onnistunu lakkoilussani ja pidättäytyny tilailemasta uusia tuotteita ennen kuin olen tyhjänny hyllyjä tarpeeksi  :ts

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 06 Loka 2010, 22:13
Kirjoittaja EllaBella
EllaBella kirjoitti: 7 shampoota, 4 tehistä, 4 hoitoainetta, 6 jätettävää ja kasa öljyjä.
Aika hienosti karsittu. Olen lahjoitellut shampoita ja hoitsikoita eteenpäin.

Jotkin hoitsikat toimii  CWC-pesussa joten en niitä laske tähän joukkoon mukaan. Oikeasti niitä on kolmisen kipaletta.

Olen aika ylpee itestäni  :ts
No tämähän on ihan hirveää. Löysin 35 hiustenhoitoainetta. 7 jätettävää ja 3 shampoota. Huhhuh ei voi muuta todeta.
Luulin että olen käyttänyt todella paljon hiustenhoitotuotteita kunnes tajusin että olen käyttänyt vain mieleisiäni ja jättänyt muita käyttämättä.
Kävisikö puolustukseksi että koin välttämättömän tarpeen tilata Tigin O&H, MM ja Headshot varastoon ja kokeilla vihdoin ja viimein tämä kuuluisa Dumb Blonde.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 07 Loka 2010, 08:11
Kirjoittaja Maasha
Jos olisi viimeviikolla vastannut, olisi purkkeja ja purnukoita ollut 51-75 ellei enemmänkin, mutta karsin surutta vähälle käytölle jääneet ja jämäpurkit kylpyhuoneremontin alta roskiin. Nyt on ehkä 25 hiustuotetta, eli tilaa uusille tuttavuuksille  :D

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 07 Loka 2010, 11:40
Kirjoittaja hibiskus
Minulta löytyy kaapeista 8(+1) hiustuotetta. 2 shampoota, 1 hoitoaine, 4 muotoilutuotetta ja 1 paketti hennaa, jota ei sitten ole tullut käytettyä. Lisäksi on kookosöljy, jota tulee joskus käytettyä hiuksiinkin, mutta on hankittu muuhun käyttötarkoitukseen.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 10 Maalis 2011, 18:21
Kirjoittaja Luciana
Laskin hiuspurkkini ja niitä on jo 86 kpl. Täytyy yrittää käyttää vanhat pois ennenkun ostan taas uusia.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 10 Maalis 2011, 22:12
Kirjoittaja eveleen
Heheh, laskemieni mukaan 57 purkkia ja putelia on päätynyt kylppäriin ja makuuhuoneen kaapin kosmetiikkahyllylle. Osa on kyllä vähän hutiostoksia, joita pitäisi laittaa kiertoon kavereille (addiktin selittelyjä...)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 10 Maalis 2011, 22:17
Kirjoittaja cenadra
Tällä hetkellä 9:

1 shampoo
1 kuivashampoo
2 hoitoainetta
1 seerumi
1 kiharavoide
1 hiuslakka
1 suoraväri
1 Blond Spray

Edit. Päivitystä :)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 11 Maalis 2011, 08:04
Kirjoittaja kivi
11 tuotetta, joista aktiivisessa käytössä 7.

2 shampoota (tavallinen ja syväpuhdistava)
3 hoitoainetta (yksi loppuu ihan kohta)
1 tehohoito
1 suihkittava jätettävä hoitoaine
1 voidemainen jätettävä hoitoaine
1 vaha
1 kampausneste
1 muotovaahto

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 19 Maalis 2011, 11:47
Kirjoittaja Kata
14 hiustuotetta

4 shampoota (joista yksi syväpuhdistava)
2 hoitoainetta
1 tehohoito
1 suihkittava jätettävä hoitoaine
1 hiuslakka
2 muotovaahtoa
1 lämpösuoja
2 kuivashampoota

Kuulun siis kesyimpiin hamstereihin. :> Vielä vähemmälläkin pärjäisi. Tosin yksi sh ja ha pitää olla myös poikaystävän luona.

Edit. Päivitystä täältäkin.


Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 19 Huhti 2011, 04:54
Kirjoittaja Anissa
Anissa kirjoitti: Kauhistuin,kun laskin omani,eli 55 tuotetta yhteensä.Nyt on onneksi ostolakko päällä,koska noista riittää pitkään.
Onneksi tässä neljässä vuodessa on tullut järkeä päähän ja tukkaputelimäärä on vähentynyt kiitettävästi. Nyt 15 tuotetta ja pärjään niillä mainiosti.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 22 Huhti 2011, 23:36
Kirjoittaja marenki
Päivitin äsken Omistamani hiustuotteet-ketjun viestini ja hämmästyin vähän, mulla on 20 tuotetta ja lapsilla yhteensä kolme, eli ei minusta ollenkaan paha tilanne. Ongelmana on edelleen muotoilutuotteet, joita en juurikaan käytä, joten niitä ei edes pysty käyttämään loppuun. Niitä voisi laittaa roskiinkin, alkaa osa olla sen verran iäkkäitä (ovat täyttäneet 5-v tässä keväällä).

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 23 Huhti 2011, 18:27
Kirjoittaja Lila
1 x shampoo (Desert Essence Tea Tree, ihan lopussa, en osta uudelleen. Paha haju ja parabeeneja. Nature's Gaten Tea Tree on sen sijaan ihana)
1 x hoitoaine (Nature's Gate Pomegranate&nbsp; <3)
2 x jätettävä (Paul Mitchell The Conditioner & Awapuhi Moisture Mist - jälkimmäisestä on itse asiassa kaksi pulloa, mutta en laske eri tuotteiksi kun olen säästänyt pienikokoisen pakkauksen matkakäyttöä varten ja täytän sitä isommasta pullosta)
2 x hiuslakka (Tigi Rockaholic Fun Times (noku näitä sai kaks yhen hinnalla&nbsp; :P))
1 x Paul Mitchell XTG Thickening Glue - tavallaan vähän hankala käyttää - mutta tuki on niin raivokas, että tykkään tästä kyllä!
1 x Tigi Rockaholic kuivashampoo
1 x Klippoteket kuivashampoo (oli niin halpa 3 + kakkosilla)
1 x Osis hiuspuuteri (en tykkää käyttää tätä, pöly menee henkeen, pitäisi heittää pois. Ja nuo kuivashampoot ajaa samaa asiaa)
1 x Redken Layer Lift (luottotuote pitkän tukan perusmuotoiluun, Juurikasvun kautta löytynyt)
1 x Schwartzkopf Essensity Styling Juice (tämäkin on kiva, kevyt, tuoksuttomuudesta plussaa!)
1 x KMS California Hairplay (erinomainen volyymikampauksiin, pörröpäähän, lähmää liikaa käytettynä ja hiukset likaantuvat nopeasti kun tätä on päässä, ei siksi mikään päivittäissuosikki)
1 x Tigi Rockaholic kiiltotipat (melko vähällä käytöllä, mutta kuitenkin kiva olemassa)
1 x Tigi Bed Head Spoil Me (ikivanha, melko turha tuote - käytän joskus kiharoiden rutisteluun kun en halua yhtään koppuraista lopputulosta)
1 x Aubrey Organics Mandarin Magic (olen kokeillut varmaan vaan pari kertaa, pitää selvittää, tekeekö tämä tukalle oikeasti jotain)
1 x turkoosi suoraväri, vajaa purkki

Edit. vielä löytyi
1 x Four Reasons matkahiuslakka (ihan hyvä lakka, olisin varmaan ostanut ison purkillisen jos tuoksu ei olisi niin voimakas)
1 x Wella Crystal Styler föönausneste (ikivanha, pitääpä jonain päivänä kokeilla onko tälle käyttöä. Tämähän on lämpösuoja, mutta antaa muistaakseni sellaista "karheaa" tukea, ei ehkä paras suoristusraudan alle?)

--> 18 kpl, voisi pudottaa pari pois noista tuskatta

Puuttuukohan tästä jotain? Ei ainakaan monta putelia&nbsp; :D. Mutta lisäksi käytän hiustenhoidossa ajoittain kookosöljyä - se ei ole listassa, koska se on niin yleiskäyttöistä... Varsinainen lämpösuoja on pitkään ollut lopussa (no enpä ole paljon muotoillutkaan föönillä tai raudalla), mutta nyt on tulossa Nexxuksen Canopy GHD:n kanssa samassa paketissa&nbsp; :P. Jonkun pienikokoisen purkkivahan voisi vielä hankkia tyvikohotukseen ja matkamuotoiluun - mutta samalla voisi hankkiutua noista turhista eroon.

En ole mikään muotoiluaineiden suurin ystävä, usein tukka on luonnontilassaan tai vaan kevyesti pinnalta lakalla kiinnitettynä. Silti on putelia kertynyt&nbsp; ::)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 14 Touko 2011, 20:07
Kirjoittaja Cassandra
Omistan 17 hiustuotetta... *jaiksis* joista 7 on shampoita, 7 hoitiksia, 2 serumeita ja 1 aurinkosuoja....

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 14 Touko 2011, 21:10
Kirjoittaja deko
Alle kahdessakymmenessä pysytään. Ilman mitään tekosyitä. Jos tuotteita on enemmän niin ennen uuden hankkimista pitää käyttää yksi vanha pois. Tästä ei enää tingitä ;D

Olen asettanut jalkani normaaliuden rappusille ja siitä ei pyörretä pois. 20 putelin raja on tällaiselle shoppailufriikille & kokeiluhullulle raskas raja, mutta koska se on The Raja niin sitä ei ylitetä.

Kaapissani majailee "muutama puteli" Nubian Heritage suihkushampoita joita voi käyttää kehon pesun lisäksi myös tukan pesuun, mutta näitä en laske Saldoon koska pääpainotus on joka tapauksessa kehon pesu ja tukka peseytyy samalla jos siltä tuntuu. Ainakin viikottaisen vaahtokyvyn yhteydessä...

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 16 Loka 2011, 18:36
Kirjoittaja Kimara
Kimara kirjoitti: Noh, katsotaas:
-shampoita 12
-hoitsikoita 8
-tehiksiä 4
-jätettäviä 10
-värejä (suora + kesto) 3
-muotoilutuotteita 29

yhteensä: 66

Shampoita 5
Hoitsikoita 4
Tehiksiä 3
Jätettäviä 10
Värejä (taittoja) 2
Muotoilutuotteita 19

yhteensä 43.

Määrä on onneksi vähentynyt , mutta silti ihmettelen, miksi niitä muotoilutuotteita pitää haalia kun tällä hetkellä olis oikeasti tarvetta kunnon tehikselle (noista kolmesta kaksi siis Redkenin keratiinisprayta..). No, onneksi niistä osa on edes ilmaiseksi saatuja hiusmallijutuista niin ei ole tarvinut omia rahoja uhrata..

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 16 Loka 2011, 20:42
Kirjoittaja kaksisarvi
Omistan 12 tuotetta. Toi oikeastaan seitsemän varsinaista hiustuotetta, loput ovat öljyjä.

1 shampoo
1 hoitoaine
1 jätettävä
2 muotoilutuotetta
2 hiusväripurnukkaa
5 erilaista öljyä

Ei paha ;D

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 07 Tammi 2012, 20:03
Kirjoittaja Manna
En löytänyt omaa vastaustani täältä, joten vastaanpa nyt:

shampoot 6 => oikeasti käytän näistä vain kahta tuotetta
hoitoaineet 4
tehohoidot 1
jätettävät 3
muotoilutuotteet 6

Yhteensä 20 tuotetta. En ole laskenut mukaan kahta vajaata KC Color Maskia. Listani on lyhentynyt viime vuosista huimasti. Tässäkin listassa on kyllä vielä parantamisen varaa.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 17 Helmi 2012, 11:01
Kirjoittaja SC
hiusväripaketit 3
shampoot 7
hoitoaineet 8
jätettävät 2
muotoilutuotteet 8

yhteensä 28

Tosiaan näitä ei ehkä kannattaisi ostella vähään aikaan

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 17 Helmi 2012, 12:57
Kirjoittaja Takiainen
Shampoita 2 (1 pala ja yhet jämät nestemäisestä)
Hoitoaineita 3 (joista yksi tehiskäytössä oikeastaan enemmän)
Latvasuojia 1
Muotoilutuotteita 2 (föönaukseen tuuheuttava, märkälakka)
Hiusvärejä 1 (hennaindigojauhetta henndigoglossaukseen)
Kuivashamoo 1
Syväpuhdistava 1
Jätettäviä 2

Yhteensä 13 tuotetta, mikä tuntuu paljolta. Kaikilla on oikeastaan jokin tehtävä, joten en oikeen tiedä mistä vähentäisikään, tosi kuivashampoota en osta uutta, koska ei ole oikeastaan tarvetta ja toisen shampoon loputtua jatkan palamuodossa olevan käyttämistä. Eli sen jälkeen ei olisi ns. ylimääräisiä. Toinen jätettävä on enemmän selvityssuihke, joka kulkee laukussa mukana.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 20 Helmi 2012, 19:17
Kirjoittaja Sassy
Päivitystä tännekin, aika paljon on hiustuotetilanne muuttunut sisällöltään, vaikka lukumäärät pysyvät yhä alle 25 tuotetta -kategoriassa.

shampoita: 4
hoitoaineita: 4
tehohoitoja: 3
jätettäviä: 4
latvasuojia: 2
muotoilutuotteita: 4

Yhteensä siis 19 tuotetta. Vähemmälläkin varmasti pärjäisin, mutta eivätköhän kaikki tule käytetyiksi.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 20 Helmi 2012, 20:17
Kirjoittaja mar.ia
Shampoot: 5
Hoitoaineet: 12
Jätettävät: 2
Muotoilutuotteet: 2
Värit: 3

Miten ihmeessä noita hoitoaineita on noin paljon, suuri osa vielä isoja pöniköitä :o Eipä tartte muutamaan kuukauteen hiusmömmöjä ostella...

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 20 Helmi 2012, 21:17
Kirjoittaja vilmalotta
Shampoita 3 (joista yksi litranen Freeman)
Hoitoaineita 2 plus väripakettien hoitiksia, joita en käytä kuin äärimmäisessä hädässä
Jätettäviä 5
Muotoilutuotteita 5

Eiköhän näillä pärjää taas hetken.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 22 Helmi 2012, 14:22
Kirjoittaja Jenje
Sainpas laskeskeltua hiustuotteeni:

shampoot: 13
hoitoaineet: 17
jätettävät & suihkeet: 8
muotoilutuotteet: 10

Yhteensä siis 48. Määrä tuntuu aika suurelta, mutta noista ehkä puolet on käytössä ja loput avaamattomina kaapissa. Mulla on vähän tapana jemmailla. ::) Tuohon listatuista hoitiksista osaa käyttää myös mieheke, mutta shampoot sillä on omat ja muotoilutuotteisiin se ei koske.

Shampoita on kyllä näköjään päässyt kertymään vähän liikaakin, eli ei niiden ostelua vähään aikaan. :P

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 22 Helmi 2012, 14:52
Kirjoittaja Kiivi
Olin joskus vastannut tähän 26-50, mikähän naksahdus päässä on silloin käynyt &nbsp;0_0 Tämän hetken saldo:

Shampoot: 2
Hoitoaineet: 1
Muotoilutuotteet: 1

Neljällä tuotteella on siis pärjätty jo pitkään.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 22 Helmi 2012, 19:47
Kirjoittaja versicolori
Sännöllisessä käytössä
shampoita: 2
hoitoaineita: 2
tehohoitoja: 1
jätettäviä: 4
latvasuojia: 3
muotoilutuotteita: 2 (kuivashampoo ja hiuskiinne)
muut: glyseriini, kookosöljy, karitevoi, aloe vera-geeli
Lisäksi kätköissä värjättyjen hiusten sh ja ha, palashampoo, tyvikohottaja ja tuuheuttava pikahoito, näille ei ole löytynyt hirveästi käyttöä vähään aikaan.
18 + 5=23

Ostan tosi harvoin mitään kaappiin, kun mulla on jo jotain käytössä (tai en ainakaan jos pullot on täysiä), esim. kolmekin eri hoitoainetta tuntuu liialta ja vie tilaa. En tykkää hamstraamisesta.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 24 Helmi 2012, 16:14
Kirjoittaja chai
Shampoot: 2 (tavallinen ja sulfaatillinen syväpuhdistajan tapaan käytettäväksi)
Hoitoaineet: 2 (tavallinen ja rekku)
Tehohoitoja: 1 (en osta uutta tilalle, kun loppuu)
Jätettävät: 3 (suihkittava (kun loppuu, en osta uutta tilalle), voidemainen ja silikoninen latvasuoja)
Muotoilutuotteet: 3 (muotovaahto, kampausneste ja lakka)

Yhteensä 11

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 25 Maalis 2012, 11:35
Kirjoittaja Varjotar
Shampoot: 4
Hoitarit: 3

Pyrin käyttää yhtä tai kahta kerrallaan, ihan riittävästi mulle. Enempi on aivan liikaa, kun menee jo kaaoksen puolelle.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 25 Maalis 2012, 23:37
Kirjoittaja Kassiopeia
1 palashampoo (itse asiassa vaan pieni kokeilupala)
1 hoitoaine
1 jätettävä hoitoaine

Eli kokonaista kolme tuotetta. Joskus voi olla jopa 5 tai 6 jos olen juuri ostanut tai tilannut uutta. Kokeilen tota palashampoota nyt ja jos en tykkää ni ostan jonkun pulloshampoon. Inhoan hamstraamista ja mua ahdistaa jos jotain asiaa on liikaa tai jos on sellaista kaapeissa mitä ei oikeasti käytä tai tarvitse.. Meillä on kaikki kaapit puolityhjiä- ;)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 25 Maalis 2012, 23:42
Kirjoittaja Mindela
Ulkomuistista;

Shampoot: 5
Hoitoaineet: 2
Jätettävät ja seerumit: 4
Ennen föönausta muotoilutuotteet; 3
Viimeistelytuotteet: 6
Lämpösuojat: 2

Onhan niitä jonkin verran, 22. Veikkaan että tähän voi lisätä +5 tuotteita mitkä unohdin... Ja mä mietin etten omista juuri mitään tukkatuotteita&nbsp; ;D

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 09 Heinä 2012, 15:26
Kirjoittaja anilliini
shampoot: 2
hiusnaamio: 1
jätettävät: 2
lämpösuoja:1
muotoilu ja viimeistely: 10
sävytteet: 2

=18

vanhoja muotoilutuotteita hengaillut vuosia kaapissa, joita harvoin käytän. esim geeli ja vaha käytössä vaan jos oikein pakotan hiukset suoriksi. sävytteitä en tarvitse enää. Jostain pitäisi yrittää luopua.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 26 Elo 2012, 17:42
Kirjoittaja Mai
Shampoot: 6
Hoitoaineet: 4
Jätettävät: 3
Muotoilutuotteet: 5
Hiusvärit: 7
Kuivashampoo: 1

= 26

Tässä näin ainakin ulkomuistista.

Muoks. Lisäilin unohtuneita tuotteen.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 26 Elo 2012, 20:02
Kirjoittaja masked sinner
Tällä hetkellä on aika hyvä tilanne:

shampoot: 1
hoitoaineet/tehohoidot: 1
jätettävät: 2 ja kolmas vanhempien luona
suoravärit, joita en tähän värjäämättömään hiukseen juurikaan voi käyttää: 3
muotoilutuotteet: 10-20, näitä on liikaa ja paljon sellaisia, joita en juurikaan käytä...

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 27 Elo 2012, 23:12
Kirjoittaja Horros
Shampoita 2 kpl
Hoitoaineita 4 kpl (1 rekku)
Jätettäviä 1 kpl
Muotoilutuotteita 2 kpl

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 28 Elo 2012, 00:27
Kirjoittaja Kauris
Shampoot: 4 (joista 1 syväputsari)
Hoitoaineet: 2 (joista 1 rekku)
Jätettävät: 0 (tai no Mill Creekin aloe veraa joskus sipaisen latvoihin jätettäväksi)
Muotoilutuotteet: 1

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 28 Elo 2012, 08:25
Kirjoittaja pekaani
Shampoot: 1 + 1 kuiva
hoitoaineet: 1 + 1 jätettävä
muotoilutuotteet 4
värit: 1 + 1 color mask + 1 pkt hennaa

+ kolme kiharalle tarkoitettua tuotetta, jotka on jääneet permisajoista...


Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 28 Elo 2012, 11:55
Kirjoittaja Tiukukello
Shampoot: 4, joista 1 on syväputsari
hoitoaineet: 3, joista 1 on rekku
jätettävät: 2
muotoilutuotteet: 3
hennapaketteja: 4

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 09 Loka 2012, 10:47
Kirjoittaja Memmuuh
Shampoot: 4
Hoitoaineet: 11
Tehohoidot: 5
Jätettävät: 4
Muotoilutuotteet: 10
Hiusvärit: 5

Yht. 39

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 09 Loka 2012, 13:15
Kirjoittaja Louna
Vastasin arviolta että 26-50, käyn myöhemmin laskemassa että pitääkö paikassa. Mulla on yksi sampoo- ja hoitisjemmahylly kohta tyhjä ja sieltä on kummallisesti kadonnut muutama pullo, olen ainakin kerran nostanut sieltä näkyville sampoo-hoitisparin kylppäriin vietäväksi ja kun olen mennyt suihkuun, en ole löytänyt niitä MISTÄÄN&nbsp; ;D Odotan mielenkiinnolla, että mistä vaatekaapista ne löytyy kenkään tyhjennettyinä lapsen jäljiltä tmv.&nbsp; ::) Pitäisi muutenkin tehdä suursiivous, niin aloitan hius- ja kosmetiikkatuotteiden läpi käymisestä.

Villit veikkaukset on, että muotoilutuotteita, jätettäviä, latvasuojia, kuivasampoita ym. ei-suihkussa-käytettäviä löytyy 20 putelia, hoitiksia ja sampoita 15. Hiusvärit ja niihin liittyvät annoin kaverille joka unohti ne meille lähtiessään, joten niitä ei tarvii laskea, kun ne ei ole enää mun&nbsp; ;D

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 21 Loka 2012, 14:06
Kirjoittaja Manna
Manna kirjoitti: En löytänyt omaa vastaustani täältä, joten vastaanpa nyt:

shampoot 6 => oikeasti käytän näistä vain kahta tuotetta
hoitoaineet 4
tehohoidot 1
jätettävät 3
muotoilutuotteet 6

Yhteensä 20 tuotetta. En ole laskenut mukaan kahta vajaata KC Color Maskia. Listani on lyhentynyt viime vuosista huimasti. Tässäkin listassa on kyllä vielä parantamisen varaa.
Päivitystä tammikuun tilanteeseen:

shampoot 2
hoitoaineet 2
tehohoidot 1
jätettävät 3
muotoilutuotteet 5

Yllä mainitut Color Maskit olen käyttänyt pois. Nykyinen purkkimäärä riittää aivan mainiosti suoran hiuksen ylläpitoon. Jatkossa tarvitsen ehkä lämpösuojan sekä tuotteen kiharoiden tekoon.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 21 Loka 2012, 14:10
Kirjoittaja Kauris
Shampoot 2 (toinen syväputsari)
Hoitoaineet 1
Tehohoidot 0
Jätettävät 2
Muotoilutuotteet 0

Askeettinen meininki on.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 18 Joulu 2012, 18:30
Kirjoittaja peachvodka
Tällähetkellä tilanne tämmöinen:

shampoot 3: xz öljy, xz muumi & axe syväputsari
hoitoaineet 3: nivea diamond gloss, xz vihreä savi, xz xylitol hunaja, x-tra hoitoaine, avon moroccan argan oil
jätettävät ym 6: &nbsp;l'oréal hot straight spray, tresemme lämpösuoja,goldwell curl refresher suihke, elvital anti-breakage jätettävä, &nbsp;l'oréal professional absolut repair jätettävä, tresemme split end latvasuoja

+tietenkin oliiviöljyt sun muut.

Kotona (=eli vanhempieni luona) taitaa pyöriä pari muotovaahtoa ja lakkaa, jotka eivät ole olleet käytössä kohta varmaan 1½ vuoteen.. :T

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 19 Tammi 2013, 13:38
Kirjoittaja -JI-
shampoot: 5
Hoitoaineet: 3
Jätettävät: 4
muotoilutuotteet: 2

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 19 Tammi 2013, 13:59
Kirjoittaja mar.ia
mar.ia kirjoitti: Shampoot: 5
Hoitoaineet: 12
Jätettävät: 2
Muotoilutuotteet: 2
Värit: 3
Vuoden jälkeen voisi katsastaa millaista muutosta on tullut, eli tällä hetkellä mömmöjä löytyy seuraavasti:
Shampoot: 4
Hoitoaineet: 8
Jätettävät: 2
Muotoilutuotteet: 6
Värit: 0

Yhteensä 20.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 19 Tammi 2013, 14:58
Kirjoittaja piste
Shampoot: 1
Hoitoaineet: 1
Jätettävät: 0
Tehohoidot tms.: 0
Muotoilutuotteet: 0
Värit: 0
Naamiot: 1, tavallaan, koska käytän kookosöljyä muhittelussa ja sitä löytyy 0,5 l pötti ;D

yht. 3

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 05 Helmi 2013, 11:46
Kirjoittaja -j-
Äänestin 1-25 tuotetta.

shampoita: 1-2
hoitoaineita: 2
jätettäviä: 4

EDIT. Ai niin ja hiuslakka, jolla käyttöä on alle kerran vuodessa... : 1


Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 05 Helmi 2013, 21:49
Kirjoittaja Painted Lady
Äänestin 26-50 tuotetta.

Shampoita&nbsp; 5
Hoitoaineita 2
Tehohoitoja 2
Jätettävät&nbsp; &nbsp; 3 (+ backupit 2 kpl)
Muotoilutuotteita 20+

Muotoilutuotteiden määrää kasvattaa muutama matkakokoinen lakka sekä muutama backup.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 06 Helmi 2013, 20:47
Kirjoittaja Jewely
Piti käydä itsekin laskemassa putelit!

Shampoot 11
Hoitoaineet 8
Jätettävät 6
Muotoilut 6

Ei ole ihan ideaalitilanne, vähennettävää siis on. Haluaisin että olisi pari noita kaikkia, yhdellä en pärjäisi koska tykkään vaihdella tuotteita. Noista kyllä osan saisi heittää roskiin kun ovat niin vanhoja ja huonoja, jospas tämän innoittamana tekisin inventaarion!

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 10 Helmi 2013, 19:54
Kirjoittaja Evela
Shampoot: 5 (+ 2 odottamassa)
Hoitoaineet: 4
Tehohoidot/naamio: 4
Jätettävät: 2 (+ 1 odottamassa)
Muotoilu: 18 (+ muutama odottamassa) :o

Eli jos ei noita täydennysversioita lasketa mukaan niin yhteensä 33. En todellakaan tarvitse noin paljon etenkään muotoilutuotteita, niiden määrä suorastaan ahdistaa nyt numeroiksi muutettuna. Ostolakko julistetaan alkaneeksi NYT.&nbsp;

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 12 Helmi 2013, 20:36
Kirjoittaja enna
Shampoot: 3
Pikahoitsikat: 2
Jätettävät: 1
Tehohoidot: 1

Sävyttävät/suoravärit: 6

Hiuslakat: 4
Muotoiluvaahdot: 2
Lämpösuojat: 1

Ihan kohtuullisissa luvuissa mennään, vanhat lakat pitäisi kyllä saada käytettyä loppuun

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 15 Helmi 2013, 17:11
Kirjoittaja |Piija
|Piija kirjoitti:
|Piija kirjoitti: Kyllä taitaa olla tuo 50kpl tai enemmänkin, en taida kuitenkaan rueta laskemaan, sillä siinä menisi kauan. Osa huonoksi todetuista tuotteista on kuitenkin "kaappienpohjalla".
On edistytty, äsken laskin kaikki tuotteet ja tulokseksi tuli 29. Josta 3 on jo loppumaisillaan ja muutamia taidan lahjoittaa uusien tuotteiden tieltä pois..S
Suihk.jätettävät:3 (yksi näistäkin turha)
Void.jätettävät:3 (yhden voisi laittaa roskiin)
Lämpö:1
Muotoilu:3 (näitä voisi laittaa myyntiin..)
Väri:1 (jonka annan jollekin pois..)
Maskit:3 (yksi heikommalla käytöllä)
Hoitoaineet:7 (2 loppumaisillaan ja lisää tulossa)
Shampoot:8 (1 loppumaisillaan, yhtä en käytä)
2013 tilanne näyttää tältä:
Shampoot 3
Pikahoidot 3
Maskit 1
Rekku 1
Jätettävät 3
Muotoilu 2
Värit 1

Tuota se oli pitkälti myös vuonna 2012, muutamien kappaleiden heitoilla.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 15 Helmi 2013, 20:49
Kirjoittaja SC
SC kirjoitti: hiusväripaketit 3
shampoot 7
hoitoaineet 8
jätettävät 2
muotoilutuotteet 8

yhteensä 28

Tosiaan näitä ei ehkä kannattaisi ostella vähään aikaan
2013 näyttää paljon paremmalta
shampoot 1
hoitoaineet 3
jätettävät 2
muotoilutuotteet 6

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 16 Helmi 2013, 17:39
Kirjoittaja Tristy
Viimeksi olin näköjään kirjoittanut tähän neljä vuotta (0_0) sitten ja silloin tuotteita oli 13. Mulla on ollut jo tuolloin tavoitteena karsia hiustuotteita ja nyt olen pyrkinyt siihen, että käytössä olisi kerrallaan pari tuotetta kustakin ryhmästä. Nyt tilanne näyttää tältä:

Shampoot: 1
Hoitoaineet: 3 (yksi huono juuri loppumassa!)
Jätettävät: 1
Muotoilutuotteet: 10

En tiedä mistä noita muotoilutuotteita on taas kertynyt. Pärjäisin tuuheuttavalla tuotteella, lakalla ja rullien/raudan kanssa käytettävällä suihkeella, joten kolme on tavoite. Osa tuotteista on kyllä sellaisia, että ovat maanneet kaapissa jo ikuisuuden eli roskis voisi olla oikea kohde niille. Tehikset olen todennut itselleni aika turhaksi, joten niitä tuskin tulee jatkossa enää hankittua.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 17 Helmi 2013, 20:55
Kirjoittaja Bamboo
shampoot: 1
hoitoaineet: 2
jätettävät öljyt: 2 (toinen näytekoko)
muotoilutuotteet: 2

Olen viime aikoina saanut käyteltyä pois paljon tuotteita, joten nyt ollaankin aika vähäisissä luvuissa. Tarkoituksena on ostaa uusi shampoo, joku tosi hellävarainen. Lisäksi hyviä hoitiksia tarvitsee aina. Eli vähän niin kuin annan itselleni luvan hiustuoteshoppailuun, kohtuudella toki&nbsp; :)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 19 Helmi 2013, 21:01
Kirjoittaja Mischa
On tullut tsempattua paljon verrattuna muutaman vuoden takaiseen!

Shampoot: 3
Hoitoaineet: 3 (+ yksi varakappale)
Jätettävät: 2
Muotoilutuotteet: 8

Muotoilutuotteet on paha. Kuluvat niin hitaasti, enkä käytä joka päivä. Hiuslakkoja on kolme, joista kaksi on lopuillaan, eli jatkossa uskoisin pärjääväni sillä viimeisellä yhdellä ihan hyvin.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 20 Helmi 2013, 12:50
Kirjoittaja Punajuuri
Ihan liika...

Sampoot: 3
Hoitoaineet: 6
Tehikset: 1
Jätettävät: 0
Muotoilutuotteet: 2 ( ovat ikivanhoja. Käyttöä ehkä 2 kertaa vuodessa)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 21 Helmi 2013, 16:56
Kirjoittaja olivia
Shampoot: 3 (mukana syväpuhdistaja mitä käytän vaan ennen värjäystä)
Hoitoaineet: 2 plus värin mukana tullut hoitsikkaputeli joka lopussa
Tehikset: 0
Jätettävät: 3
Muotoilutuotteet: En käytä kuin hiuspuuteria (välttämätön!) mut on mulla joku minilakka ja muotovaahto

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 22 Helmi 2013, 10:22
Kirjoittaja Shirley
Shampoot: 4
Hoitoaineet: 5
Tehohoidot/naamiot: 2
Jätettävät: 4
Muotoilutuotteet: 3

Nuo muotoilutuotteet on etupäässä aika turhia. Nykyisin en käytä muuta kuin harvoin lakkaa.&nbsp;

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 14 Maalis 2013, 12:19
Kirjoittaja Fethenwen
5 shampoota: 2 niistä miehenikin käyttää - yks on yrttipulveria, ja sitten yks niistä toimii myös pesuaineena :D Sitt on yks niistä shampoopala

3 hoitista: yks niistä on perus paksu hoitis, yks niistä mieto litku ja kolmas silikooni hoitis joka on melko paska - pitäis ehkä antaa se pois.

1 syvähoitoaine: se mulla on ollu kohta kaks vuotta, joskus toimii mutta joskus jättää hiukset pörrösiks - harvoin siis käytän

2 jätettävää hoitista: yks XZ suklaa vanilja, toinen niistä on itsetehty jossa on ruusuvettä ja ksylitolia

3 öljyä: yks sinapin siemen öljy - en oikein siitä tykkää, sitten kookosöljy jota myös käytän ruuanlaitossa, ja yks brihangaraj öljy

2x hennaa ja cassiaa, eli siis 4 pkt

mitäs tästä nyt sitt tulee, noin 18 tuotetta.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 16 Maalis 2013, 12:26
Kirjoittaja Jennq
3 shampoota: yksi on vielä täysin käyttämättömänä kaapissa, koska edellistäkin shampoota on jäljellä (käytän yleensä vain yhtä shampoota kerrallaan). Lisäksi vielä syväpuhdistava.

4 hoitista: yksi on myös käyttämätön, toinen on käytössä ja lisäksi vielä kaksi Loreal Preference-hiusvärien mukana tullutta hoitoainetta (hiuksissani on kahta väriä, joten värjäyksen jälkeen olen käyttänyt vain yhden hoitoaineen, vaikka toisesta paketista olen saanut toisenkin :D)

4 muotoilutuotetta: kaksi muotovaahtoa, hiuslakka ja lämpösuoja. Lähinnä lojuvat kaapissa, mutta hyvähän niitä on olla, jos vaikkapa tarviikin.

1 colour mask: KC Professional Silver, joka on kestänyt jo lähemmäs vuoden (minulla on vain yksi iso blondi raita).

1 sävyttävä hoitoaine: Loreal Paris Preference Les Blondissimes Pastel, vaaleanpunainen sävy. Toisinaan tykkään lisätä tätä blondiin raitaani, vaikkakaan se ei kestä kuin yhden pesun.

2 öljyä: en tiedä lasketaanko öljyjä tähän, mutta käytän säännöllisesti hiuksiini manteliöljyä ja hieman extra virgin oliiviöljyä.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 06 Huhti 2013, 20:49
Kirjoittaja Kauris
Tein vähän kattavampaa kosmetiikkainventaaria.

Shampoot: 6 (what happened, man?)
Syväputsarit: 1
Kuivashampoot: 2
Perushoitis: 2
Tehikset: 2 (joista toinen Joico IH)
Rekku: 1
Suihkittavat hoitikset: 4 (joista 2 mun tukassa aika kelvottomia silikonipommeja)

Eli tällä hetkellä ollaan tilanteessa, jossa mitään ei osteta, ennen kuin jokin loppuu. Ja se tulee olemaan perushoitis. Muotoilutuotteita ei ole, paitsi nuo listassa mainitut kuivashampoot.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 12 Huhti 2013, 22:38
Kirjoittaja RockQueen
Jesh, pääsin vaihtamaan täpän tuolta yli 50:stä yhtä pienempään kategoriaan. Laskelmieni mukaan pitäisi olla 35 tuotetta plus parit matkakokoiset mitkä ei mun listauksissa ole. Kyllä tää tuotteiden vähentyminen etenee, hitaasti mutta varmasti..

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 18 Huhti 2013, 13:30
Kirjoittaja asaariki
15 kaiken kaikkiaan. Luulin että olisi ollut enemmän, mutta en olekaan yhtään niin hamsteri kuin luulin.

4 muotoilutuotetta
4 shampoota
loput hoitoaineita, ja niistäkin pari sellaisia joita en käytä enkä tule koskaan käyttämäänkään

Määrä tulee kyllä varmaankin lisääntymään, ainakin yhdelle shampoolle olisi tarvetta, ja tukan tästä kasvaessa myös jätettäville hoitoaineille ja tehohoidoille. Itse asiassa tarvitsen varmaan kohta uusia muotoiluaineitakin!

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 11 Touko 2013, 22:19
Kirjoittaja versicolori
shampoita: 3 nestemäistä, 1 pala
hoitoaineita: 2 (+1 kpl lempparihoitista kaapissa tallessa)
tehohoitoja: 0
jätettäviä: 0 (<-- tämä tilanne korjattava äkkiä)
latvasuojia: 2
muotoilutuotteita: 5

Viime viestin mukaan tuotteita oli 23, nyt 15 joista melkein kaikki säännöllisessä käytössä.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 22 Loka 2013, 12:26
Kirjoittaja nima
Pikaisella laskennalla 102kpl. Värejä on aika varmasti enemmänkin tuolla jemmassa, mutten lähtenyt niitä sieltä sen enempää kaivelemaan. Hiustenhoitotuotteita + muotoilutuotteita oli jo yksinään 88kpl :O Järkytys, luulin että ehkä puolet tuosta määrästä... Ja lisää pitää haalia lähes joka viikko, olenkohan hullu :D Raha seisoo hyllyssä, kaikki ovat kampaamotavaraa, eivätkä kaikki ihan halvimmasta päästä.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 01 Helmi 2014, 03:36
Kirjoittaja anilliini
Vertailin aiemmasta postauksesta olenko saanut yksinkertaistettua hiustenhoitoarsenaalia niinkuin oli suunnitelmissa. Näköjään en. En käytä vahaa enkä varsinkaan sävytettä. Voisin tinkiä syväpuhdistavasta, palashampoosta ja muutamasta muotoilutuotteesta. Mutta entä jos tarvin kampauksiin, joita teen harvoin.

shampoot: 2 -> 6 (2xtavallinen, sulfaatiton, syväpuhdistava) +1xpalashampoo +1xkuivashampoo
hoitoaine: 0 -> 1
hiusnaamio: 1 -> 0
jätettävät: 2 -> 3
lämpösuoja: 1 -> 1
muotoilu ja viimeistely: 10 -> 9 (1xgeeli, 2xmuotovaahto, 2xvaha, 2xlakka: tavallinen ja matkaversio, 1xhiuspuuteri, 1xkampausneste)
sävytteet: 2 -> 1

=18 -> 21

shampoot: 6 (2xtavallinen, 1xsulfaatiton, 1xsyväpuhdistava) +1xpalashampoo +1xkuivashampoo
hoitoaine: 1
+1 kookosöljy
jätettävät: 2
lämpösuoja: 1
muotoilu ja viimeistely: 9 (1xgeeli, 2xmuotovaahto, 3xvaha, 1xlakka, 1xhiuspuuteri, 1xkampausneste)
=20

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 01 Helmi 2014, 12:00
Kirjoittaja mar.ia
mar.ia kirjoitti: Vuoden jälkeen voisi katsastaa millaista muutosta on tullut, eli tällä hetkellä mömmöjä löytyy seuraavasti:
Shampoot: 4
Hoitoaineet: 8
Jätettävät: 2
Muotoilutuotteet: 6
Värit: 0

Yhteensä 20.
Shampoot: 5
Hoitoaineet: 4
Jätettävät: 3
Muotoilutuotteet: 3
Värit: 0

Yhteensä 15

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 20 Helmi 2014, 16:23
Kirjoittaja versicolori
sh: 6
ha: 3
tehohoidot: 0
jätettävät: 6
latvasuojat: 1
muotoilutuotteet: 2

Yhteensä 18. Shampoita on ihan tarpeeksi, mutta joku uusi hoitoaine ois kiva nyt, kun kaapista löytyy vaan vakkarit. Valmiita tehohoitoja ei ole, koska teen ne itse tarpeen mukaan. Jätettäviä suihkeita oon onnistunut hamstraamaan ja parista kaapin hyllylle jääneestä yritän päästä eroon. Kuivasampoota ja hiuslakkaa säilytän varalta, vaikka ei tule juuri ollenkaan enää käytettyä.
Ihan kätevä määrä karsimisen jälkeen. Tarkoituksena mulla on pitää tuotteiden määrä aika minimissä ja nyt yritän käyttää loppuun tuotteita, joita en halua muuttaessa viedä mukanani.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 20 Helmi 2014, 17:55
Kirjoittaja Puf
Shampoot: 3
Syväpuhdistavat shampoot: 3 (joista 2 ihan pian lopussa)
Hoitoaineet/hiusnaamiot: 3 + 6 (käytössä kolme, käyttöä odottelemassa kasa Nutri-Glossia, TIGI Outmeal & Honey ja muutama XZ Xylitol&Hunaja tehohoito)
Jätettävät: 2
Muotoilutuotteet: 5
Hiusvärit: 5 (2 kestoväriä, 2 suoraväriä ja 1 pelkistävä värinpoisto)

Yhteensä 27. Aiemmin hiustuotteita on ollut enemmän, mutta oon viimeaikoina pyrkinyt käyttämään pois pullojen loppuja sekä hankkiutumaan eroon turhista tuotteista. Nyt tilanne on oikeastaan aika kiva.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 22 Helmi 2014, 13:28
Kirjoittaja kraula
Mulla on laskujeni mukaan 32. Tuntuu että se on vähän liikaa, kun säilytystilat on rajalliset ja kaikki tuotteet eivät kuitenkaan ole käytössä.

Shampoita 7 (joista 3 "tavallista", 1 hilseshampoo, 1 hopeashampoo ja 1 syväpuhdistava, 1 sellainen jota en käytä hiusten pesuun vaan esim. meikkisiveltimien putsaukseen; pärjäisin siis 3-4 shampoolla, olisi 1 perusshampoo ja 2-3 noita erityisiä)

Kuivashampoita 3 (joista 2 vaan odottaa käyttöön pääsyä - jostain tarjouksesta oon hamstrannut Klippoteketiä)

Hoitoaineita 3 (joista 2 loppumassa ja 1 odottaa käyttöön pääsyä; hoitoaineissa kyllä tykkään että olisi 2-3 vaihtelun vuoksi)

Tehiksiä 4 (tämä ihan ok määrä, eri käyttötarkoituksia)

Jätettäviä hoitoaineita 3 (tämäkin ok, eri tarpeisiin erilaisia)

Lämpösuojia 3 (1 hyvä varmaan riittäisi)

Muotoilutuotteita 6 (useampi hiuslakka eri vahvuuksilla - ok, ja muutkin olemassaolevat ihan tarpeellisia; näitä sallisin olevan enemmänkin, kunhan olisivat tarpeellisia kaikki)

Viimeistelytuotteet 3 (kiiltovoiteita ja suihkeita; 1 hyvä varmaan riittäisi, toisaalta vaihtelu virkistää)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 22 Helmi 2014, 16:36
Kirjoittaja Tellukka
Sampoot:MillCreek biotiinishampoo ja&nbsp; Nature's Gate henna-shampoo yht. 2
Hoitkset: samaa sarjaa kuin shampoot yht. 2
Muotoilutuotteet: Rainbow sensitive hiuskiinne ja muotovaahto yht. 2

Lisäksi erilaisia öljyjä, kuten kookos-, risiini-, rypäleensiemen- ja avokadoöljyä, yht. n. 6-8

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 22 Helmi 2014, 20:47
Kirjoittaja helka
helka kirjoitti: Sampoot: 1
Hoitoaineet: 2
Jätettävät: 6, joista kaksi avaamatonta odottamassa edellisten loppumista eli käytössä 4. Kolmella tai kahdellakin pärjäisi, mutta käyttelen vanhoja loppuun.
Muotoilutuotteet: 1
Värit: 0

Yhteensä siis 10, joista jemmoja 2.
Vähän on tilanne muuttunut...

Sampoot: 4, kaikki samoja ja vain 1 käytössä
Hoitoaineet: 4, joista 2 (rekku ja tavallinen) käytössä ja loput 2 tuplakappaleita näille
Jätettävät: 3, joista 2 käytössä ja 1 on tuplakappale yhdelle käytössä olevista
Muotoilutuotteet: 4 (kuivasampoo, hiuslakka, lämpösuoja ja muotoiluvoide)
Värit: 0

Yhteensä 15, joista 9 käytössä

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 23 Helmi 2014, 11:59
Kirjoittaja Vieras
Shampoita, hoitiksia, tehiksiä, rekkuja ja syväpuhdistavia yhteensä 22.
Hoitosuihkeita 1.
Muotoilutuotteita 0.
Värejä 0.
http://splitsplease.blogspot.fi/2014/02 ... s-and.html

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 23 Helmi 2014, 21:06
Kirjoittaja Kauris
Shampoot: 4 (joista 1 syväpuhdistava ja 1 matkakoko)
Hoitoaineet: 4 (joista 1 matkakoko)
Tehohoidot / naamiot: 6 (joista yksi Colormask)
Rekku: 1
Jätettävät: 2 (joista toinen lämpösuoja, mutta käytän myös jätettävänä)
Muotoilu: 3 (kuivashampoo, hiuslakka, tyvikohottaja)
Värit: 1 (suoraväri)

Shampoot on kaikki käytössä, hoitoaineista pari on jemmoja ja tehohoidoista puolet on jemmoja. Muuten ovat enemmän tai vähemmän käytössä. Uusille ostoksille ei ole tarvetta lähiaikoina, ekana loppuu Colormask, joten sellainen tulee ostettua sitten uusi.

Yhteensä siis 21. Olen ihan tyytyväinen määrään, mitään turhaa ei oikeastaan ole.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 25 Helmi 2014, 19:21
Kirjoittaja Hilippa
Shampoot: 3
Hoitoaineet: 2
Tehohoidot/naamio: 5
Jätettävät/latvasuojat: 4
Muotoilutuotteet: 1

= 15

Tämän hetkiseen määrään olen tyytyväinen: ei aiheuta ahdistusta mutta kuitenkin pientä valinnan ja vaihtelun varaa löytyy tuotteissa.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 04 Maalis 2014, 14:37
Kirjoittaja Varjotar
Shampoot: 2
Hoitarit: 2
Suihkittavat :1
Jätettävät: 1
Muotoilutuotteet: 1
Värit: 2

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 15 Touko 2014, 09:45
Kirjoittaja SC
Shampoot: 2
Hoitoaineet: 4
Jätettävät: 1
Muotoilu: 7
= 14

Noita hiusvahoja tuntuu kertyvän tuonne hyllylle vaikka yhtäkään ei ole käytetty edes puolta purkkia, niitä on siis 5 muotoilutuotteista. Hoitoaineita on kaksi jättiputelia joista en kummastakaan oikein perusta (mutten ole vielä kokeillut öljyn/glyseriinin kanssa) ja pienemmät putelit on kohta loppumaisillaan. Shampoota en pahemmin käytä ja toinen niistä on täysi susi, mutta pidän sitä hyllyssä varalla kunnes saan ostettua uuden ja toinen onkin hopeashampoo.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 21 Touko 2014, 14:34
Kirjoittaja Lateysha
Shampoo x3
Hoitoaine x3
Tehohoito x1
Jätettävä/seerumi x2
Muotoilu x5
Hiusöljy x1
Sävyttävät tuotteet x2

= 17

Pärjään noin kahdeksalla tuotteella kerrallaan ja osa noista onkin jemmoja, jotka tulee varmasti käytettyä.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 24 Elo 2014, 14:17
Kirjoittaja arianna
Onpas ihmisillä paljon hiustuotteita... 0_0

Itse olen aika minimisti...

2 shampoota (piti ostaa toinen kun eka oli lopussa&nbsp; :D)
1 hoitoaine
1 jätettävä hoitoaina (jota ei tule oikein koskaan käytettyä)
1 muotosuihke
1 lakka
1 väri (vahinko-osto)

= 7

Olisin arvioinut että 3, mutta laskut paljastavat toisin :)

Muotoilutuotteita ei oikein tule käytettyä kun olen niin laiska&nbsp; :P

Hiuksiin laitan joskus öljyjä tai teen maskin esim hunajasta, ei tarvitse ostella erikseen hiusöljyjä tms.


Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 24 Elo 2014, 14:28
Kirjoittaja Fishbones
Nestemäiset shampoot: 2
Kiinteät shampoot: 3
Nestemäiset hoitoaineet: 3
Kiinteät hoitoaineet: 1
Jätettävät/seerumit: 3
Kuivashampoot: 2 (+ 1 itsetehty kuivashampoo)

=14 (+1)

Hupsista. Enkä edes käytä mitään muotoilutuotteita, värejä tai lämpösuojia...

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 14 Loka 2014, 16:04
Kirjoittaja enna
Shampoot: 1 + 1 syväpuhdistava
Hoitoaineet: 1
Lämpösuojat ja jätettävät: 3
Sävyttävät ja suoravärit: 5
Muotoilutuotteet: 6

Tosi vanhoja hiuslakkoja ja muotoiluvaahtoja tuskin saan koskaan käytettyä loppuun, mutta en viitsi roskiinkaan heittää kun niitä saattaa aina joskus satunnaisesti tarvita. En tiedä, miksi niitä on joskus pitänyt ostaa useampi ::)
Tehohoitoja ei ole lainkaan, mutta ajattelin aloittaa taas öljyn käytön hiustenhoidossa, joten niitä tuskin tulen tarvitsemaankaan.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 01 Helmi 2015, 17:32
Kirjoittaja syreeni
Siivosin just kaappeja ja heitin turhat pois, joten nyt on 12 purkkii.

1 hoitoaine
3 shampoota
1 jätettävä hoitoaine
1 latvasuoja
1 öljy
3 muotoilutuotetta
1 hiusväri
1 sävyttävä hoitoaine

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 01 Helmi 2015, 21:28
Kirjoittaja helka
helka kirjoitti:
helka kirjoitti: Sampoot: 1
Hoitoaineet: 2
Jätettävät: 6, joista kaksi avaamatonta odottamassa edellisten loppumista eli käytössä 4. Kolmella tai kahdellakin pärjäisi, mutta käyttelen vanhoja loppuun.
Muotoilutuotteet: 1
Värit: 0

Yhteensä siis 10, joista jemmoja 2.
Vähän on tilanne muuttunut...

Sampoot: 4, kaikki samoja ja vain 1 käytössä
Hoitoaineet: 4, joista 2 (rekku ja tavallinen) käytössä ja loput 2 tuplakappaleita näille
Jätettävät: 3, joista 2 käytössä ja 1 on tuplakappale yhdelle käytössä olevista
Muotoilutuotteet: 4 (kuivasampoo, hiuslakka, lämpösuoja ja muotoiluvoide)
Värit: 0

Yhteensä 15, joista 9 käytössä
Shampoot: 1
Hoitoaineet: 2, toista en tosin käytä oikeastaan ikinä
Jätettävät: 3, käytän pääsääntöisesti vain yhtä
Muotoilutuotteet: 4, samat kuin aiemmin
Värit: 0

Yhteensä 10, aktiivikäytössä vain shampoo, hoitoaine ja jätettävä

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 04 Helmi 2015, 20:15
Kirjoittaja Jenje
Jenje kirjoitti: shampoot: 13
hoitoaineet: 17
jätettävät & suihkeet: 8
muotoilutuotteet: 10
Shampoot: 4 (syväpuhdistava, tuuheuttava ja normishampoo, sekä yksi ylimääräinen)
Hoitoaineet: 4 (mulla ei varmaan koskaan ole ollut näin vähän hoitoaineita...)
Jätettävät: 8
Muotoilutuotteet: 14 (määrän kasvu johtuu aika pitkälti siitä, että valikoimaan ovat sittemmin tulleet mukaan kuivashampoot ja hiuspuuterit)
Värit: 5 (pari kestoväriä ja loput suoravärejä ja värihoitoja)

Yhteensä: 35

Kolmisen vuotta sitten olin näköjään laskeskellut hiustuotteeni. Tämän hetkinen tilanne näyttääkin oikein hyvältä siinä mielessä, että turhia jemmoja on tullut käyteltyä pois ja hamstraamistakin vähän vähennettyä...

Vaikka tuo määrä tuntuukin aika isolta, niin paljon vähemmällä en oikeastaan pärjäisi. Shampoita ja hoitiksia tarvitsen molempia muutaman eri käyttötarpeisiin, ja nuo muotoilutuotteetkin ovat melkein kaikki säännöllisessä käytössä. Toki lämpösuojia ja erinäisiä tyvikohottajia löytyy useampia, joten jonkin verran olisi varaa karsiakin. Jätettäviä mulla on tällä hetkellä kaksi voidemaista, kaksi latvasuojaa ja neljä suihkuteltavaa. Tykkään kuitenkin vaihdella käyttämiäni tuotteita, ja noita suihkeita pitää olla vähän joka huoneessa ja kaapissa omansa.

Kaiken kaikkiaan olen oikein tyytyväinen nykyiseen purnukkamäärään ja etenkin siihen, että olen saanut turhaa hamsterointia karsittua. :)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 21 Helmi 2015, 11:15
Kirjoittaja Puf
Puf kirjoitti: Shampoot: 3
Syväpuhdistavat shampoot: 3 (joista 2 ihan pian lopussa)
Hoitoaineet/hiusnaamiot: 3 + 6 (käytössä kolme, käyttöä odottelemassa kasa Nutri-Glossia, TIGI Outmeal & Honey ja muutama XZ Xylitol&Hunaja tehohoito)
Jätettävät: 2
Muotoilutuotteet: 5
Hiusvärit: 5 (2 kestoväriä, 2 suoraväriä ja 1 pelkistävä värinpoisto)

Yhteensä 27. Aiemmin hiustuotteita on ollut enemmän, mutta oon viimeaikoina pyrkinyt käyttämään pois pullojen loppuja sekä hankkiutumaan eroon turhista tuotteista. Nyt tilanne on oikeastaan aika kiva.
Tilanne vuosi myöhemmin:

Shampoot: 2 (+1 odottamassa käyttöä)
Hoitoaineet: 1
Jätettävät: 1
Muotoilutuotteet: 3

Yhteensä 8. Hiustuotteita on nykyään aika paljon vähemmän, oon tosi tyytyväinen! :ts

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 20 Helmi 2016, 16:36
Kirjoittaja rhoda
Yksi shampoo, yksi hoitoaine ja yksi öljy.

Ai joo, hiuskiinne, muotovaahto ja geeli pyörivät myös kaapissa, mutta meinaan unohtaa kun niin satunnaisesti niitä käytän.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 21 Helmi 2016, 09:39
Kirjoittaja Midnight
Kolme, eikun neljä shampoota ja hoitoainetta ;D
Nämäkin ovat aika hurjasti, minulle ;D

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 21 Helmi 2016, 17:47
Kirjoittaja korkkiruuvi
Tällä hetkellä 4 hoitista joista 1 poishuuhdeltava ja 3 jätettävää, 4 shampota ja 3 pakettia kasvivärejä eli 11 tuotetta. 2 shampoota, syväpuhdistava ja miedompi sekä 2 hoitista, yks poishuuhdeltava ja yks jätettävä ja vielä kasvivärit pitää olla, mut kyllähän nuo shampoot ja hoitikset koko ajan kuluu et ei varakappaleet/vaihtelun mahdollisuudet haittaa näissä määrin mitä nykyinen tuotearsenaali tarjoaa. :)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 21 Helmi 2016, 20:52
Kirjoittaja Sassy
Sassy kirjoitti: shampoita: 4
hoitoaineita: 4
tehohoitoja: 3
jätettäviä: 4
latvasuojia: 2
muotoilutuotteita: 4

Yhteensä siis 19 tuotetta. Vähemmälläkin varmasti pärjäisin, mutta eivätköhän kaikki tule käytetyiksi.
Nykyisin: 2
hoitoaineita: 2
tehohoitoja: 0
jätettäviä: 0
latvasuojia: 0
muotoilutuotteita: 2

Eli yhteensä 6 tuotetta. Nykyinen valikoima on turhan suppea, mutta näillä pärjää kyllä hyvin. Laitan hiuksia paljon enemmän kuin ennen, eikä pelkällä Tigin Small Talkilla ja lakalla pärjää kovin pitkälle. Siten optimaalista olisi lähinnä hieman muuttaa nykyisiä tuotteita, vaikka määrällisesti hurjaa kasvua en kaipaa. Esim. toinen shampoo voisi olla syväpuhdistava, ja toinen hoitoaine voisi olla tehohoito. Yksi jätettävä hoitoaine tulisi tarpeeseen, sillä viimeinen loppui tässä kuussa ja hiusöljy olisi mukava lisä. Muotoilutuotteisiin kaipaisin kampausnestettä pitämään kiharat paikallaan sekä kuivashampoota. Siten kymmenellä tuotteella pärjäisin jo loistavasti, mutta valikoimaa tosiaan pitäisi hieman muuttaa&nbsp; :)

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 21 Helmi 2016, 22:19
Kirjoittaja tipson
Yhdet hoitoaine, shampoo, hiuskiinne, muotovaahto ja muotoilua helpottava kuivashampoo. Ruoanlaittoon tarkoitettuja öljyjä nappaan jääkaapista latvoihin. Shampoo on miehen kaa yhteinen.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 21 Helmi 2016, 23:38
Kirjoittaja Reese
Shampoita 3
Hoitoaineita 2
Hopeatuotteita 1
Jätettäviä 2
Muotoilutuotteita 5

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 26 Huhti 2016, 13:21
Kirjoittaja Lipla
Shampoot: 10
Hoitoaineet: 3
Jätettävät: 2
Tehikset: 2
Latvasuojat: 2
Muotoilutuotteet: 16...
Värit: 3 (hennapussukoita)
Yht. 38
Lisäksi hiuspohjan kosteuttaja sekä öljyjä, jotka lasken ensisijaisesti ihonhoitoon. Alle 50 kategoriaan jäätäisiin kuitenkin. Toivottavasti.

Reilu puolisen vuotta olen pitänyt kirjaa ja yrittänyt rajoittaa purkkien määrää. Tuloksena ne on lisääntyneet vain vähän. :D Toisaalta esim. hoitoainetta ja muotoilutuotteita uppoaa silloiseen polkkaan verrattuna enemmän. Absoluuttisen purkkimäärän sijaan yritänkin miettiä mieluummin sitä, kuinka pitkäksi aikaa mömmöjä on, eli meneekö jotain väistämättä vanhaksi. Shampoiden ja joidenkin muotoilujen kannalta näyttää vähän huonolta nykyisellä kulutuksella kyllä, niitä riittää varmaan 2-3 vuodeksi. Siis lisää tukkaa tarvitaan!

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 14 Syys 2016, 08:44
Kirjoittaja Manna
Manna kirjoitti: Päivitystä tammikuun tilanteeseen:

shampoot 2
hoitoaineet 2
tehohoidot 1
jätettävät 3
muotoilutuotteet 5

Yllä mainitut Color Maskit olen käyttänyt pois. Nykyinen purkkimäärä riittää aivan mainiosti suoran hiuksen ylläpitoon. Jatkossa tarvitsen ehkä lämpösuojan sekä tuotteen kiharoiden tekoon.
Aika samoissa tuotemäärissä mennään nyt vuonna 2016 verratuna vuoteen 2012:

shampoot 2
hoitoaineet 1
tehohoidot 1
jätettävät 2
muotoilutuotteet 5

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 14 Syys 2016, 12:59
Kirjoittaja catjuska
Shamppoot: 3 (tai 2, mutta miehellä xz terva joka käyttelen joskus kun tykkään tuoksusta)
Hoitoaineet: 0
Jätettävät: 1 (vuodelta nakkisota)
Tehohoidot: 0
Muotoilutuotteet: 2 (batistan kuivashampoo ja joku random hiuslakka jota en edes käytä)

Hiusten hoitamiseen en kyllä panosta sitten ollenkaan. Olen miettinytkin, että vaikka on lyhyet hiukset niin voisin kai sitä edes yrittää saada ne näyttämään hyviltä.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 14 Syys 2016, 22:44
Kirjoittaja Triina
:o
Mulla on pelkästään avaamattomia shampoo- ja hoitoainepulloja tusinan verran...

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 15 Syys 2016, 13:02
Kirjoittaja Memmuuh
Shampoot 4 + 6 matkakokoa. Kaksi shampoista on hopeashampoota ja syväpuhdistava puuttuu tällä hetkellä.

Hoitoaineet 6 + 2 matkakokoa

Jätettävät: 2 (öljy ja suihkittava)

Muotoilutuotteet: 20 (joista 4 ns. BB-tuotteita, jotka hoitaa myös). Muut on sitten lakkaa, kuivashampoota, muotovaahtoa, muotoilusuihketta, vahaa, silottavaa, suoristavaa, tuuheuttavaa.. joo, mulla on hankalat hiukset. ;D Osa tuotteista on vähän pienempiä kokoja.

Hiusvärit: 1 (violetti suoraväri hoitoaineen sekaan)

Yht. 41

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 18 Syys 2016, 12:18
Kirjoittaja karpalo
9 shampoota
7 hoitoainetta
6 muotoilutuotetta
4 jätettävää hoitoainetta + 1 tulossa postitse

27 tuotetta, ja sitten on vielä kookos-, oliivi- ja risiiniöljy, joita käytän vain hiuksiin, eli yhteensä 30

Erityisesti shampoita pitäisi saada käytettyä pois, koska haluan kokeilla jotain uusiakin joskus (vajaita pulloja on kertynyt, koska suurin osa on liian peseviä). Muotoilutuotteista käytän ainoastaan kahta, joten loput voisi melkein heittää menemään... ovat varmaan vanhentuneitakin jo, koska käytin niitä silloin kun yritin vielä suoristaa hiuksia (eli ikuisuus sitten). 3 iherbin jätettävää hoitoainettakin mulla on tainnut olla jo parisen vuotta, koska niitäkään ei tule käytettyä kovin usein.

Vs: Montako hiustuotetta?

Lähetetty: 08 Touko 2020, 14:30
Kirjoittaja Sassy
Sassy kirjoitti: shampoita: 2
hoitoaineita: 2
tehohoitoja: 0
jätettäviä: 0
latvasuojia: 0
muotoilutuotteita: 2

Eli yhteensä 6 tuotetta. Nykyinen valikoima on turhan suppea, mutta näillä pärjää kyllä hyvin. Laitan hiuksia paljon enemmän kuin ennen, eikä pelkällä Tigin Small Talkilla ja lakalla pärjää kovin pitkälle. Siten optimaalista olisi lähinnä hieman muuttaa nykyisiä tuotteita, vaikka määrällisesti hurjaa kasvua en kaipaa. Esim. toinen shampoo voisi olla syväpuhdistava, ja toinen hoitoaine voisi olla tehohoito. Yksi jätettävä hoitoaine tulisi tarpeeseen, sillä viimeinen loppui tässä kuussa ja hiusöljy olisi mukava lisä. Muotoilutuotteisiin kaipaisin kampausnestettä pitämään kiharat paikallaan sekä kuivashampoota. Siten kymmenellä tuotteella pärjäisin jo loistavasti, mutta valikoimaa tosiaan pitäisi hieman muuttaa&nbsp; :)
Tänään tuotteita 5 kpl ja samat pohdinnat jatkuvat vuodesta toiseen. Shampoita voisi olla 1 lisää eli syväpuhdistava normishampoon lisäksi. Hoitoaineen kaverina voisi olla myös tehohoito, mutta en ole harmillisesti löytänyt itselleni sopivaa, kun haluaisin tuotteen olevan silikoniton ja mahd. hajusteeton. Silikonisen öljyn tilalla voisi olla joku luonnollinen öljy latvoille. Muotovaahdon tilalle taas vaihtaisin voidemaisen hoitavan jätettävät / kiharavoiteen. Hiuslakkakin voisi olla kevyempi&nbsp; ;D. Lisäksi olen pohtinut jonkunlaista geeliä niille päiville, jos haluan korostaa hiusten laineita. Muotovaahto ei oikein toimi hiuksissani ko. tarkoituksessa. Yhteensä siis 8 tuotetta tuntuisi tällä hetkellä ideaalilta, mutta täydellisten tuotteiden metsästys taitaa olla elinikäinen projekti.