Hiustesi tavoitepituus nyt?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Mikä on tämänhetkinen tavoitemitta hiuksillesi?

Korvaan asti
5
1%
Leukaan asti
12
2%
Olkapäille
21
3%
Hartioille
40
6%
BSL
247
39%
Vyötärölle
196
31%
Takapuoleen
61
10%
Reiden puoliväliin
3
0%
Polviin
3
0%
Muu mitta, kerro mikä
8
1%
Ei tavoitepituutta, olen tyytyväinen nykyiseen
43
7%
 
Ääniä yhteensä: 639

Nipsu
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 214
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:43

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Nipsu »

Mitä mahtaa olla tuo BSL suomeksi? ??? :D
Zippo
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 345
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:29

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Zippo »

Bra Strap Length eli rintsikkapituus
Todia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 19:38

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Todia »

vyötärö on aina ollut tavoitepituus, ja on vieläkin. Vielä reilu vuosi sitten hiukset olivatkin vyötärölle. Nyt taas toivottavasti nopeasti sinne.
hiukset huijausmitalla 79 cm,  laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii
Iherb alennuskoodi VEG903
petomaani

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Kyllä mie tyydyn BSL-pituuteen. Nytkin ok, mutta vielä muutamia senttejä lisää ja olen happy!  :)
Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

Vastasin vyötärölle, vaikka nämä siellä jo ovat. Korkeintaan kymmenisen senttiä enää lisää, ja sen jälkeen uskon ettei enää näytä mulla hyvältä. Tässä pituudessa ois kiva pitää ja saada vähän parempikuntoista tukkaa..
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
Suomineito

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Suomineito »

No mulla on tavoitteena saada ainakin takapuoleen asti olevat hiukset, mutta saas nähdä kasvavatko mun hiukset niin pitkiksi. Eli se olisi tällä hetkellä se päätavoite, katsotaan sitten jos kasvattelisi omaan ns. terminaalipituuteen jokatapauksessa. Onhan mulla välitavoitteena bsl-pituus, mutta se on vain välitavoite odotellessa varsinaista tavoitetta. Oikeastaan voisin sanoa että eniten olen haaveillut takapuoleen asti yltävistä hiuksista, mutta koitan mahdollisesti kuitenkin kuinka pitkiksi minun hiukseni voivat kasvaa. Vastasin nyt tuon takapuoleen asti.
Chronos
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 948
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:35

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Chronos »

Nyt on suunnilleen vyötäröllä,vielä ehkä 15cm niin olisi kirkkaasti takapuolen kohdalla.Jotenkin kuvittelen hiukset lyhyemmiksi kun ne ovat,sitten jossain vaiheessa havahtuu että,oho onko ne jo noin pitkät.
1a M ii, vyötäröpituus. Hennavärjäilyä vuodesta 2003. Musiikilla toimiva ihminen <3
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Minun tavoitepituus on enemmän kuin rintsikkamitta, mutta kuitenkin vähemmän kuin vyötärömitta eli olisikohan se tavoite puoleen väliin selkää. Varmaan menee vielä kaksi vuotta koska pituuttaa puuttuu 15cm. :(
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
Ginia
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 93
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 11:58

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Ginia »

Rintsikkapituus riittää mulle mainiosti. Itse asiassa tuntuu että ei tähän tartte enää kun muutama sentti ja on tarpeeks pitkät mulle. Mitään perseeseen asti ulottuvia en halua, ei siinä onhan ne hienon näköset mutta ei taida olla mun juttu&nbsp; :)
si3nna
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 565
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:16

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja si3nna »

Valitsin rintsikkapituuden, taidankin kyllä melkein siinä mitassa jo olla. Tähän pituuteen olen aivan tyytyväinen, mutta joitakin senttejä pitempi kyllä käy jos hyväkuntoisena pysyy. :)

Aika yllättävää mielestäni että noin moni haaveilee vyötäröpituudesta, itse en varmasti osaisi sellaisten kanssa ollakaan...&nbsp; luulen ainakin että hankaloittaisivat elämää kun tämänkin pituuden kanssa hiukset tuntuvat olevan monesti tiellä, ne joutuu huomioimaan eri tavalla kuin lyhyempinä. Mahtavan näköiset tietysti sellaiset vyötärömittaiset, eikä todellakaan helppo saavuttaa/pitää hyväkuntoisena.
Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

Kronos kirjoitti: Nyt on suunnilleen vyötäröllä,vielä ehkä 15cm niin olisi kirkkaasti takapuolen kohdalla.Jotenkin kuvittelen hiukset lyhyemmiksi kun ne ovat,sitten jossain vaiheessa havahtuu että,oho onko ne jo noin pitkät.
Tuo on kyllä niin totta, mitä pidemmäksi tukka kasvaa sitä lyhyempänä sen itse näkee. :)
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
pinkfrank
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 338
Liittynyt: 19 Huhti 2006, 14:45

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja pinkfrank »

Rintsikkapituus on mulle se optimaalinen. Sillon on vielä helppo pitää auki ja tarvittaessa saa tehtyä myös kivoja kampauksia. Vielä on mulla matkaa, noin 30cm pitäisi saada pituutta lisää...
irvikissa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 961
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:51

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja irvikissa »

Vyötäröpituus täälläkin tavoitteena, nyt tukka on muutamaa senttiä vaille rintsikkapituudesta. Hassua kyllä, ajattelen aina että hiukset ovat jonnekin olkapäille ja hämmästyn suuresti joka kerta, kun katson peilin kautta hiuksia takaapäin :D
Lapanen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1577
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 14:47

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Lapanen »

BSL vastasin. Siihen mulla on matkaa vajaa 10cm. Luulen että se on mulle ihan tarpeeks pitkä. Sitte varmaan lopulta leikkaan lyhyemmäks ja sen jälkeen ihan lyhkäseks. Ja kun siihen kyllästyn niin varmaan taas kasvattelen.&nbsp; :D
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.
Moonflower
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 565
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:22

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Moonflower »

Mustikka olikin jo hienosti kuvannut mun tavoitemittaa&nbsp; :). Eli siis BSL:n ja vyötärömitan välissä.

Tuo BSL on ainakin pisimpien hiuksien osalta jo saavutettu, ja varmaan tyytyväinen olisin jo siihenkin, että lyhimmätkin olisivat siinä mitassa. Sama asia vähän eri tavalla sanottuna: haluaisin saada niin pitkät kutrit, että ne ulottuisivat peittämään rintani. Omakeksimä tavoite, eh... en kuitenkaan aio viuhahdella pelkkien hiusten verhoamana sittenkään, don´t worry&nbsp; ;).
Vastaa Viestiin