Hiustesi tavoitepituus nyt?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Mikä on tämänhetkinen tavoitemitta hiuksillesi?

Korvaan asti
5
1%
Leukaan asti
12
2%
Olkapäille
21
3%
Hartioille
40
6%
BSL
247
39%
Vyötärölle
196
31%
Takapuoleen
61
10%
Reiden puoliväliin
3
0%
Polviin
3
0%
Muu mitta, kerro mikä
8
1%
Ei tavoitepituutta, olen tyytyväinen nykyiseen
43
7%
 
Ääniä yhteensä: 639

Ella

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Ella »

Näytti äänestys painottuvan tuonne vyötärömittaisiin... itselleni en osaa kuvitella niin pitkää, katselin että parin kuukauden kuluttua voisi olla BSL omalla kohdalla, tiedä onko niin pitkää hiusta koskaan ollutkaan tässä päässä. Se riittää nyt aluksi, sitten joutuneekin vähän siistimään ja katselemaan, miten hyvältä se itseasiassa näyttää.

Mutta tokihan sitä siitä voi taas siirtää tavoitetta.. Ehkäpä keväällä tukka on jo yli sen BSL:n, jos se sen pidemmäksi edes kasvaa. Tukkaa on lähtenyt ihan kiitettävästi viime aikoina, joten saattaapa olla, että oma hiukseni ei BSL pituudesta paljon pidemmäksi edes kasva.
Daniela
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 490
Liittynyt: 06 Touko 2006, 16:42

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Daniela »

Vastasin BSL ja vielä noin kk takaperin hiukseni olivatkin se mittaiset, mut sit menin pätkäisemään niitä lyhyemmäksi. Ja nyt sit taas haluankin takaisin pitemmäksi. ::) Ehkä ihanne voisi olla siinä BSL:n ja vyötärönmitan välissä, mutta ei missään nimessä siitä pitemmät.
1b M ii, vaalennetut puoleen selkään asti, vino otsis.
Eulaalia
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 156
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 06:39

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Eulaalia »

Vastasin BSL, vaikka en edes tiedä mitä se tarkoittaa..mut veikkaan että tarkoittaa puoleenselkään. Juuh, se on tavoite :P.
Nyt on vaan sen verran pitkät, että niska peittyy.
Belle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2117
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 14:02

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Belle »

Rintsikkamitta on minulla tavoitteena, sen pidemmät hiukset menevät jo epäkäytännöllisiksi. Huoh, onhan tuohon tavoitteeseen vielä matkaa aika lailla...
Silver
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 580
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 06:14

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Silver »

Vastasin tuon takapuoleen.Tällä hetkellä mitta on rintsikoihin tai vähän päälle joten matkaa vielä on.On se niin vaivalloista tämä kasvattaminen.Huoh*
Pidennyksellä saisi heti.  :D
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat
Candy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 113
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:23

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Candy »

Moonflower kirjoitti: Mustikka olikin jo hienosti kuvannut mun tavoitemittaa  :). Eli siis BSL:n ja vyötärömitan välissä.
Mullakin on sama tavoite.
Nyt pisimmät hiukset on juuri ja juuri rintsikkamittaiset.
1c M ii
Gigli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1347
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:25

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Gigli »

Tavoitepituus olisi tissien alle. Sellaiset mä olen aiiiiiina halunnut. Pidemmät on jo supermegahyper-hankalat meitsille. Tällä hetkellä on jo melkein BSL eli parisen vuotta vielä ::)
When life gives you lemonade, make lemons. Life will be all like" Whaaaat?!"
sininen kissa
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 287
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 09:52

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja sininen kissa »

Vastasin että takapuoleen asti, koska ihailen niin pitkiä hiuksia ja itsekin olen sellaiset omistanut teini-ikäisenä. Haluan kokeilla, kasvavatko hiukseni yhä niin pitkiksi ja näyttävätkö hyviltä. Jos tuntuvat epäkäytännöllisiltä tai näyttävät rumilta, niin siitähän on helppo ottaa vähän pois. Todennäköisesti rintojen alapuolelle ulottuva tukka mulla tulee loppujen lopuksi olemaan.

Takapuoleen asti menee varmaan 4-5 vuotta aikaa, mutta rintojen alle ei ehkä kuin 2-3. Huoh... :-\  Perskule, pitikin mennä kynimään tukka lyhyeksi reilu vuosi sitten  >:( :-X
1a Mii. Liukkaat ja lasimaiset, vaalennetut solisluumittaiset hiukset. Kasvatusta BSL:ään. Lempisarjat XZ ja Joico.
Seela
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 832
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 12:02

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Seela »

BSL on tämänhetkinen tavoite. Olin jo hyvin lähellä kunnes edellinen kampaaja tuhosi tavoitteeni. Vyötärö on sitten ultimate-pituus, sen pidempiä en edes halua. Täytynee lisätä tämä viiden vuoden projektimappiin.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.
peppi

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja peppi »

Tekisipä mieleni sanoa polviin asti...ja kaikki jotka näkisivät hiusteni pituuden nyt räjähtäisivät nauramaan  ;D Tuohon menisi ainakin 20 vuotta tai enemmän!! En edes halua pitkiä hiuksia, mutta ehkä edestä saisi edelleen kasvaa leukaan asti...Jos jaksaisi kasvattaa...
flash

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja flash »

BSL, ja siihen on matkaa vielä kymmenisen senttiä pisimmiltä latvoilta, kerrostetut kun nää on.
Pidemmät olisivat jo mulle liikaa, tosin tääkin tukka on pisin mitä mulla muutamaan vuoteen on ollut vaikka vuosi kasvatusta jo takana.
Ananas
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 744
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:33

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Ananas »

Vastasin että BSL, mutta kun tarkemmin ajattelee, niin tuo pituus alkaa olla jo saavutettu! Kasvattaminen ei lopu vieläkään, 10cm pitäis ainakin vielä venyä. Vyötärölle ulottuvat hiukset olisivat ihanat ja kasvattaisinkin sellaiset, mutta en  usko näiden hiusten kasvavan niin pitkiksi.
Syaani
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1259
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 18:46

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Syaani »

Rintsikoiden ja vyötärön puoliväli on tavoite. BSL:ään on matkaa vielä viitisen senttiä. Jos latvat pysyvät kunnossa, vuoden päästä tukka alkaa varmaan olla lähellä tavoitetta.
1a F ii
Jeyzie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3204
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:06

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Jeyzie »

Olkapäille kun saisi kasvatettua...
Anna tuulen puhdistaa
nostaa helmoja
heittää hiukset sekaisin
kevätmyrskyn kastella
mekko liimata kiinni vartaloos
niin olet kaunis
kaunis
ja maailma on sun

Treeniblogi! (tauolla)

Ruokablogi!
Fry

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Fry »

Vastasin hartiamitta.. Tämä on ollu mulla tavoitteena jo vuosia, mutta on se kumma kun en saa kasvamaan.. Juuri kun tukka on hyvässä kunnossa ja lähes sopivan mittainen, saan jonkun typerän päähänpiston, josta tukka kärsii hirveästi --> parturiin..

Nyt hiukset ovat niskasta melkein tavoitemittaiset.. Mulla tosin on runsaasti kerrostettu malli, ja edestä hiukset ovat säälittävän lyhyet.. Noin nenään asti.. Etuhiukset kun saisi kasvatettua sen verran pitkiksi, että ne yltäisivät suht hyvin ponnarille, niin olisin erittäin tyytyväinen.. Etuhiuksien kasvatuksessa on kuitenkin aina ollut ongelmia, eivät vaan kasva  ???
Vastaa Viestiin