Hiustesi tavoitepituus nyt?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Mikä on tämänhetkinen tavoitemitta hiuksillesi?

Korvaan asti
5
1%
Leukaan asti
12
2%
Olkapäille
21
3%
Hartioille
40
6%
BSL
247
39%
Vyötärölle
196
31%
Takapuoleen
61
10%
Reiden puoliväliin
3
0%
Polviin
3
0%
Muu mitta, kerro mikä
8
1%
Ei tavoitepituutta, olen tyytyväinen nykyiseen
43
7%
 
Ääniä yhteensä: 639

Rory
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 17:17

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Rory »

Tavoittelen kasvattaa takaisin leukaan asti, entisen polkan mittaiseksi. Viikko sitten olin hiusmallina ja sen takia on nyt hieman lyhyempi ja rikotumpi malli. On tämäkin ihan kiva mutta hankalampi laittaa ja tykkäsin siitä polkasta. Aikaisemmin oli aina pitkät hiukset tuonne puoleen selkään melkein mutta kun reilu vuosi sitten leikkautin polkan, en enää kaipaile pitkää tukkaa.
Eiffe
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:27

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Eiffe »

Tavoitteena olisi saavuttaa se maksimimitta, mihin hiukseni pystyvät kasvamaan. Veikkaan, että ainakaan rintsikkamittaa pitemmäksi ei kasva. Ultimateunelma olisi rintsikkamitta+10cm  :) Ajallisesti tuon pituuden saavuttaminen veisi ainakin kaksi vuotta. Yli 20 cm olisi matkaa.
Fantti
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1056
Liittynyt: 22 Syys 2006, 13:58

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Fantti »

Hartioille et eiköhä nämä kohta ole tavoitteessa. En tosin ole varma, allekin riittää kun en erityisemmin pitkästä tukasta välitä.
Lara
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 104
Liittynyt: 16 Helmi 2006, 10:04

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Lara »

Vastasin BSL, koska sinne asti ainakin on tarkoitus päästä. Ihan sitten loppuviimeksi haluaisin kuitenkin sellaisen vyötärö-/alaselkä-pituisen liehukkeen.

Keväällä saavutettiin tavoite "korvamitta" ja joulun tienoilla ollaan "leukamitassa". Ensi kesänä tukka on jo varmaan vähän yli hartioiden. Tavoitteeseen on matkaa siis vielä kaksi pitkää vuotta ja siinä lopullisessa tavoitteessa ollaan varmaan vuonna 2010. Toisaalta tavoitteena on myös paksu ja terve tukka. Ponnarin ympärys on ennen ollut varmaan n. 7 senttiä, mutta nyt tukan ollessa kunnossa ja vain 1/3 ulottuessa kiinni ympärys on sama. Joten tämäkin tavoite on toteutumassa.

Mutta nyt mennään täysillä kohti BSL:llää!!
Sheppa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1044
Liittynyt: 14 Loka 2006, 18:13

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Sheppa »

Mun tavoite on vyötärölle. Nyt tukka yltää suunnilleen kainaloihin, hieman lyhyempi kuin BSL. Arvioisin saavuttavani vyötärömitan vajaan parin vuoden päästä, kasvuvauhti aika täsmälleen 1cm kuussa. Aion tasoitella noin sentin puolen vuoden välein, seuraavaksi maaliskuussa. Mulla ei koskaan ole ollut vyötärölle asti, toivon että kasvaa sinne asti :)
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.
nanai
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 374
Liittynyt: 08 Helmi 2006, 08:11

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja nanai »

Tavoitepituus taitaa olla rintsikkapituus + noin 10-15 cm. Nyt olen melkein saavuttanut rintsikkapituuden :). Jos hiukset kuitenkin näyttävät ohuilta ja rumilta pitempinä niin en aio kasvattaa niitä niin pitkiksi.
I'm a tree that grows hearts
One for each that you take
You're the intruders hand
I'm the branch that you break
Ninamia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 410
Liittynyt: 29 Syys 2006, 09:17

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Ninamia »


^sama kuin yllä eli hiukset saisi ylettää vähän ohi tuon BSL:n. Nyt puuttuu noin 2 senttiä BSL:stä, mutta hiukset melko kerrostetut, eli vielä kestää pitkään.
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe
kivi

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja kivi »

Tällä hetkellä tavoite on leukaan asti, ja minulle ne on jo todella pitkät  ;D Edes hartiamittaisia hiuksia en osaisi itselleni kuvitella, olisivat aivan liian pitkät.
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Ice »

leukamittaan välitavoite, siihenkin menee varmaan vuosi ::)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Eläimellisyys
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3186
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:28

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Eläimellisyys »

BSL on tukka nyt, takaa jopa vähän yli ja edestä vajaa. Tavoitteena takaa vähän vötärön yläpuolelle ja edestä Giglin mainitsemaan tissien yli. N. 15 cm on vielä matkaa, vuosi menee kasvattaessa.
Ella

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Ella »

Tukka alkaa olla aikalailla pisimmillään (takaa keskeltä :) ) BSL ja jostain syystä se näyttää lyhyeltä. Ehkä kerrostettu mallikin vaikuttaa asiaan mutta kovasti tekisi mieli lisäpituutta. Pakko napsaista jossain välissä kerrostuksista vähän kuivia, mutta pisimmät hiukset vaikuttavat hyviltä. Ei se BSL nyt niin kovin pitkä olekaan...  ???
bbee

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja bbee »

Haluisin mun hiukset tissien korkeudelle eli BSL? Se tuntuu kyllä mahdottomalta tehtävältä, enkä tiedä edes kasvavatko hiukseni niin pitkiksi. Minulla ei ole koskaan ollut pitkiä hiuksia. Hiusten kasvamisen avustamiseksi syön biotiinia 10 mg/vrk  :) :)
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Husky »

Saisi nyt ensin korvat peittoon  ;D Sitten voisi alkaa haaveilla leukapituudesta. Päätin alkaa kasvattamisprojektiin kun katselin vanhoja kuvia joissa oli pitkä tukka ja se oli niin hieno. Tai siis siitä olisi saanut oikeilla tuotteilla ihanan. Kaduttaa. Mutta onneksi hiukset on uusiutuva luonnovara.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Amilo »

Vastasin BSL, vaikka en ehkä en ihan niin pitkiä haluaisi, riittäisi vähän allekin. Nyt omat hiukset tuossa olkapää mitassa ja pidennykset on vähän pidemmät, tosin olen niitäkin klipsinyt koko ajan lyhyemmiksi... :)
Inotti
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 338
Liittynyt: 20 Loka 2006, 17:49

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Inotti »

Rintsikkapituus kelpaisi tännekkin. Olin jo aika lähellä sitä, mutta sitten tuli todella hieno päähänpisto ottaa spiraalipermis!  >:( Miten Inotti voikaan olla näin tyhmä!? Kuitenkin hiukset paloivat täysin (olivat sitä ennen todella hyvässä kunnossa) ja ne piti leikata... Toisin sanoen myöhemmin tapahtuneesta voidaan tehdä lauseke poikaystävä+hiukseni+keittiösakset = kaaos joka korjattiin kampaajalla. xD;;; Tyhmästä pääkopasta kärsii koko tukka.
hiukset: 1bFii Hiuskriisi<br />Hiusmittauksia
Vastaa Viestiin