Hiustesi tavoitepituus nyt?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Mikä on tämänhetkinen tavoitemitta hiuksillesi?

Korvaan asti
5
1%
Leukaan asti
12
2%
Olkapäille
21
3%
Hartioille
40
6%
BSL
247
39%
Vyötärölle
196
31%
Takapuoleen
61
10%
Reiden puoliväliin
3
0%
Polviin
3
0%
Muu mitta, kerro mikä
8
1%
Ei tavoitepituutta, olen tyytyväinen nykyiseen
43
7%
 
Ääniä yhteensä: 639

Trillian

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Trillian »

Mä haaveilen myös hieman yli BSL-pituisista kutreista, Tosin nyt jo näyttää latvat sen verran huonoilta ja koko tukka ohuelta lirulta, että en tiedä, miten tässä käy, kasvaako nämä kuitenkaan tämän pitemmiksi.  :-\ Tällä hetkellä olen siis BSL-pituudessa.
Opossumi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 150
Liittynyt: 07 Maalis 2006, 20:52

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Opossumi »

Vyötärölle ainakin, nyt ovat juuri ja juuri bsl-pituiset eli ainakin reilu vuosi-kaksi vielä. Pidemmätkin ois kiva saada, mutta kunpa sais ensin sen vyötäröpituuden.
Tukka: Karhea ja melko kuiva luonnonkihara, värjäämätön, vyötäröpituus saavutettu, kasvatus jatkuu.
Luokitus: 2cCii, kuvia hiuksista hiuslaatuketjussa s.10.
Surrur
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 507
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 09:48

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Surrur »

Vastasin hartioille, ja sekin on aika yltiöpäinen tavoite, nimittäin hiusten pituus on nyt ehkä n. 5-8 cm  :o Kampaaja leikkasin monta senttiä liian lyhyeksi, mutta toisaalta tästä on hyvä aloittaa kasvattaminen kun huonokuntoisin osa on leikattu pois. Harmittaa kuitenkin kun tuohonkin mittaan on matkaa ainakin 5 vuotta..  :(
lumy

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja lumy »

Äänestin leukaan asti koska leikkautan ihan just tän pois. Ihanaa päästä eroon siitä nihkeestä tunteesta kun hiukset roikkuu pesun jälkeen kolme tuntia märkänä puhumattakaan siitä kuinka säästän kaikissa hoitotuotteissa  ;)

Tämmöiseen pituteen mennään, nyt hiukset vähän yli hartioiden
http://soapnet.go.com/gallery/images/FarahFath.jpg
Mariia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 586
Liittynyt: 29 Marras 2006, 12:54

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Mariia »

Kuulun enemmistöön eli vyötärölle :) Tällä hetkellä hiusten pituus on tuossa hartioiden ja kainaloiden välillä... Aika nopsaan kasvanut viime aikoina, tai ainakin tuntuu siltä, liekö sitten biotiini vaikuttanut...
1b M ii Tummanruskeat, taipuisat, vähän luonnonkiharat. Suunnilleen olkapäille ulottuvat.
J. Doe
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 789
Liittynyt: 20 Loka 2006, 14:12

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja J. Doe »

Vastasin vyötärömittaan. Siinä pituudessa hiukseni olivatkin ennen kuin aloitin nykyisessä työpaikassani puolitoista vuotta sitten. Koko päivän istuminen näyttöpäätteen ääressä rutikuivassa toimistoilmassa + mahtava työstressi syövät tukkaa. :(
hunaja
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 54
Liittynyt: 02 Marras 2006, 14:53

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja hunaja »

Nyt on hyvät, kun ovat hartioille. En tykkää yhtään pidemmistä.
Zippo
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 345
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:29

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Zippo »

Edellinen tavoite, eli BSL on saavutettu jo reilusti, seuraava piste on vyötärömitta  :). Tällä kasvu- ja tasoitusvauhdilla saavutan sen reilussa kahdessa vuodessa.
Iina-
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 121
Liittynyt: 02 Huhti 2006, 18:36

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Iina- »

Minun tavoite on oikeastaan toiseen suuntaan eli lyhyemmäksi. Tällä hetkellä nämä ylettää vähän olkapäiden alapuolelle ja haluaisin tästä vähintään viisi senttiä pois. Ja sivuilta vielä enemmän.
Elliotta
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 480
Liittynyt: 21 Syys 2006, 20:40

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Elliotta »

Olen vähemmistön edustaja, eli tyytyväinen nykyiseen mittaan, joka on muutaman sentin korvan alle.
Josi
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 215
Liittynyt: 11 Tammi 2007, 12:40

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Josi »

BSL tavoitteena, ehkä vähän jopa alle riittäisi.
nectar

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja nectar »

Vastasin, että olen tyytyväinen nykyiseen pituuteen. Ehkä vähän pidemmäksi voisin vielä kasvattaa. Tykkään, että hiukset saavat olla takaa melko pitkätkin, mutta kerrostetusti leikattu ja edestä reippaasti lyhyempi. Vaikea selittää ::)!
Piitu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 122
Liittynyt: 26 Marras 2006, 14:33

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Piitu »

Vastasin, että ei tavoitepituutta. Olen nyt oikein tyytyväinen puolipitkään tukkaani. Tavoitepituus tosin voisi mulla olla vaikka vyötärölle, mutta tämän hiirenhännän kanssa se ei ole käytännössä mahdollista, joten olen luopunut ajatuksesta kasvattaa enempää. Päinvastoin välillä on hetkiä, jolloin tekisi kovasti mieli taas leikkauttaa lyhyeksi. Se kun on niin paljon helpompaa ja nopempaa kuin kasvattaminen ;D
1bMii
Annie

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Annie »

Laitoin että hartioille. Mutta toisaalta hivenen yli olkapäiden olevat hiukset ovat tällä hiuslaadulla aika maksimi. Pitää nyt katsoa kunhan saan hiuksen koko pituudelta hyvään kuntoon, että kasvattelenko sitten pidemmäksi.
almiros
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 965
Liittynyt: 03 Joulu 2006, 18:38

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja almiros »

Vyötärölle. Nyt on sillai... vähän yli olkapäiden  ::)
hennaaja
iherb alekoodi DUW569
Vastaa Viestiin