Kiharanvirkistäjä

Leikkaukset sekä kampaukset
Peeb

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja Peeb »

Serafi kirjoitti: Peeb; Mites sulla on jatkunut hiusten kanssa yhteiselo? Heinäkuussa (pari viestiä sitten) oli lupaavaa, toimiiko edelleen?
No ei hyvin mene. Ottaa niin päähän. Silloin pari kk sitten mulla oli ihan kiharat hiukset vielä ja heti tosiaan kasvivärin laiton jälkeen (Sante) ei ole enää kihartunut ja ihan onnetonta lainetta on nyt vaan, ei edes kivaa sekään. Eli en tiedä nyt, mitä tehdä. Halusin niin hyödyntää luonnonkiharoitani, että olisi helppo tukka. Ei ole aikaa eikä halua föönata, mutta ei tällä päälläkään voi luonnollisesti olla. Joko (hellävaraisin mahdollinen) permis tai lyhyeksi kai, mitä muita vaihtoehtoja tässä nyt on :( En tiedä, mitä hiuksille tapahtui, et onko tuo värin laitto sattumaa, vai olisiko tämä tapahtunut sitä ilmankin. Jotain väriä kyllä haluan tylsään omaan väriseeni (7) päähän laittaa, se on varma.
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja calypso »

Peeb kirjoitti: En tiedä, mitä hiuksille tapahtui, et onko tuo värin laitto sattumaa, vai olisiko tämä tapahtunut sitä ilmankin. Jotain väriä kyllä haluan tylsään omaan väriseeni (7) päähän laittaa, se on varma.
Eikö nuo kasvivärit yleensä sisällä hennaa, joka tekee hiuksista kovemmat ja sitämyöten suoristaa hiusta. Kannattaa kokeilla markettien vaahtovärejä ellei halua omaa väriä katsella. Ne ovat hellävaraisia (ei sisällä hapetetta) mutta ne eivät tee mitään suoristavaa efektiä  :)  En sitten tiedä kuinka kauan siinä kestää että hennan aiheuttama kovuus kuluu pois hiuksesta koska siitä on reippaasti yli kymmenen vuotta aikaa kun olen kasviväreillä värjännyt.
Peeb

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja Peeb »

calypso kirjoitti:
Peeb kirjoitti: En tiedä, mitä hiuksille tapahtui, et onko tuo värin laitto sattumaa, vai olisiko tämä tapahtunut sitä ilmankin. Jotain väriä kyllä haluan tylsään omaan väriseeni (7) päähän laittaa, se on varma.
Eikö nuo kasvivärit yleensä sisällä hennaa, joka tekee hiuksista kovemmat ja sitämyöten suoristaa hiusta. Kannattaa kokeilla markettien vaahtovärejä ellei halua omaa väriä katsella. Ne ovat hellävaraisia (ei sisällä hapetetta) mutta ne eivät tee mitään suoristavaa efektiä  :)  En sitten tiedä kuinka kauan siinä kestää että hennan aiheuttama kovuus kuluu pois hiuksesta koska siitä on reippaasti yli kymmenen vuotta aikaa kun olen kasviväreillä värjännyt.
Kiitti sulle :) Noin olinkin aatellut, et melkein pakko sen oli olla toi kasviväri. Kantsipa laittaa :( Olin sitten aatellut, että näkeepä sitten joskus, kun hiukset on kasvanut niin paljon, ettei Sante-värjättyä hiusta ole enää ollenkaan, että palautuuko kiharuus. No, iskin tänään päähäni Herbatint 5N ja tulipa tumma, huh! :0 Vaikutusaika piti olla 40min, pidin n. 50min, kun ajattelin, ettei kuitenkaan tule tarpeeksi tummaa... Toivottavasti haalistuu vähän pesuissa! En ole tsekannut INCIÄ, toiv hennaa ei ollut tuossa!

En ollut markettien vaahtovärejä miettinyt (tarkoitatko kevytvärejä?), mutta kampaajien kevytvärejä kyllä. Kestoväri kyllä miellyttää muuten enemmän, kun ei lähde pois, kuten kevytväri.
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja Ice »

Peeb kirjoitti: vaahtovärejä miettinyt (tarkoitatko kevytvärejä?)
Vaahtoväri meinaa suoraväriä :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Pampula
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 148
Liittynyt: 04 Touko 2007, 10:16

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja Pampula »

Onko kenelläkään kokemusta Kerastase Nutritive Oleo Curl  -tuotteista ? Kampaaja suositteli permishiuksilleni muistaakseni  Nutritive Oleo Curl  Creme Huile -jätettävää voidemaista hoitista. Mulla ei vaan ole oikein hyvää kuvaa Kerastasen tuotteista. Lanzan kiinnostaisi enemmän tai Sebastianin Potion 9.
MiuMiu

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja MiuMiu »

Pampula kirjoitti: Onko kenelläkään kokemusta Kerastase Nutritive Oleo Curl  -tuotteista ? Kampaaja suositteli permishiuksilleni muistaakseni  Nutritive Oleo Curl  Creme Huile -jätettävää voidemaista hoitista. Mulla ei vaan ole oikein hyvää kuvaa Kerastasen tuotteista. Lanzan kiinnostaisi enemmän tai Sebastianin Potion 9.
Mulla on taman sarjan shampoota ja tuota voidemaista hoitista. Ostin nama oman kampaajani suosittelemana, tosin en ehka ole aivan "oikeaa" kohderyhmaa tuotteita ajatellen (mulla on aivan aavistuksen verran luonnonkiharat hiukset, 1c tai 2a).
Tuo voidemainen hoitis on mun mielesta hyvaa, tekee hiuksista sileat ja antaa kiiltoa jonkun verran. En oikein osaa sanoa tekeeko omista hiuksista enemman kiharat...ehka ennemminkin tuottaa sen tuloksen, etta hiukset on kaikkialta yhta kiharat/suorat (eika siis jata osaa paasta laineille ja osaa suoraksi, mika helposti ainakin omalle hiuksistolleni tapahtuu). Olen kayttanyt tata joskus myos lamporullien alla kiharoita tehdessani, ja silloin kylla tuli ihan hyvan nakoiset, kivasti erotellut ja sileat kiharat! Taa tuoksuu ihanalle, raikkaan persikkaiselle. Tuoksu tuntuu laitettaessa, ja hyvin hennosti hiuksissa paivan mittaan.

Tuo shampoo on ihan ok perusshampoota, aika pesevaa. Tanaan kaytin sita ensimmaista kertaa sen jalkeen, kun leikkasin puoleenselkaan ulottuvat hiukseni hartiamittaisiksi. Tuntuu etta ehka vetaa enemman laineille hiukset kuin MOPin C-system hydrating shampoo, jota olen nyt lyhythiuksisena kayttanyt.

Tuota voiedmaista hoitista olen kayttanyt vain silloin kun mulla oli viela pitkat hiukset, voisinpa kokeilla nykyiseenkin paahani ja katsoa mita tapahtuu...
Viimeksi muokannut MiuMiu, 07 Joulu 2007, 15:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja ellen »

Oon löytänyt aivan ihanan kiharanvirkistäjän tai paremminkin kiharoiden korostajan ja muotoilijan: Kevin.Murphy Hair.Resort-muotoilutuote. Se tekee nimensä mukaisesti ihanat kesälomahiukset, sellaiset huolettomat kiharat, jotka pysyvät. Ensin luulin, että tuote antaa mattaisen lopputuloksen, mutta tuotteessa onkin selvästi jotain helmiäistä, joka antaa hyvän kiillon kiharoille. Tuote tuoksuukin ihanalle, vienosti kookokselle. Antaa myös hiuksille paljon voluumia, munkaan kiharat eivät ole enää niin kamalan spanielmaiset. Sopii myös suoristuksen alle loistavasti ja antaa suorillekin hiuksille voluumia ihan ilman alkoholia.
Ulrika
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 997
Liittynyt: 06 Marras 2007, 16:54

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja Ulrika »

^ OT, mut mistä oot hankkinut tuota kiharanvirkistäjää? Kuulostaa todella lupaavalta ja mielenkiinto heräsi heti. Laitetaanko tuota sitten kuiviin hiuksiin vai pesun jälkeen, kun ne ovat vielä hieman kosteat?
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!
Beatrix
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 777
Liittynyt: 03 Marras 2006, 19:27

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja Beatrix »

^^Kuulostaa kyllä hyvältä. :) Toimiiko tuo myös ilman fööniä, eli että kosteita kiharoita vain puristelisi esiin?



Edit. Ainakin LF:n sivujen mukaan käytetään ihan puristelemalla. Täytyypä ottaa mukaan seuraavaan tilaukseen. :)
Viimeksi muokannut Beatrix, 18 Joulu 2007, 18:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2c F ii
Liisi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 449
Liittynyt: 20 Touko 2006, 16:48

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja Liisi »

^ LF:ssa näyttää olevan tuota Ellenin kehumaa tuotetta.

Tekisi mieleni kokeilla, mutta tilauksessa on jo kaksi muutakin muotoilutuotetta kiharille hiuksille, joten taidan malttaa vielä vähän aikaa.
2c M i
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja ellen »

LF:sta tosiaan tilasin, vaikka Kevin.Murphy-tuotteita saa muualtakin. Tuota Hair.Resort-tuotetta laitetaan kuiviin hiuksiin ihan vain puristelemalla. Jos on melkoisen suorat hiukset muotoilutuote annostellaan kosteisiin hiuksiin, hiuksiin tehdään usea isompi sormikihara, föönätään kuivaksi, annetaan jäähtyä ja avataan sormikiharat. Sillä tavalla saa sellaiset rantakiharat suoriinkin hiuksiin tän aineen avulla, niin ainakin luin jostain käyttöohjeesta.

Normaalisti mun kiharat näyttää todella valjuilta, mutta tuolla mönjällä saan edes hiukan voluumia niihin ja se pitääkin hiukset kiharalla paremmin kuin mikään kokeilemani vastaava tuote. Suosittelen kyllä kokeilemaan.
Lingon
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 308
Liittynyt: 20 Heinä 2007, 21:29

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja Lingon »

^ Jättääkö tuo hiukset pehmeiksi vai tekeekö koviksi?
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja ellen »

^ Hair.Resortin levityksen jälkeen kyllä huomaa, että jotain muotoilutuotetta hiuksissa on, mutta sitä tunnetta ei voi verratakaan esim. muotovaahdon jälkeensä jättämään koppuraan ja kovaan lopputulokseen.
Erykah
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 873
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:32

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja Erykah »

Kampaajalla laitettiin kiharoihin tänään Redkenin Ringlet-muotoiluainetta ja tulos oli niin hyvä, että ostin tuon itsellenikin kotiin. Tuotakin ihan vaan puristellaan hiuksiin ja voi föönata tai antaa kuivua itsestään. Erottelee ja tuntui tuuheuttavan kiharoita.

Pullossa käskettiin laittamaan kosteisiin hiuksiin, pitää testailla joku aamu toimiiko kuivaankin tukkaan virkistämään yöllä lässähtäneitä kiharoita.
Liisi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 449
Liittynyt: 20 Touko 2006, 16:48

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja Liisi »

Nyt on kiharahuolet ohi, sillä tänään saapui postissa täydelliset tuotteet! :-* Nimittäin Tigin Curls Curl Amplifier, Curl Booster ja Curl Hairspay. Uskomaton tuo Curl Booster! Hiukset meni upeasti kiharalle ja näyttää pysyvän niin. Curl Amplifier on vakuuttanut jo aiemmin 50 ml:n purkilla, nyt sain sen täysikokoisena.

Curl Hairsprayn tehoa en ole vielä kunnolla voinut testata, mutta odotan sen pitävän hiukset kiharalla koko työpäivän ajan. Toivottavasti täyttää odotukseni!
2c M i
Vastaa Viestiin