Kiharanvirkistäjä

Leikkaukset sekä kampaukset
suhina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 325
Liittynyt: 15 Loka 2006, 23:50

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja suhina »

Livia kirjoitti: Fudgen Liquid skrewd houkuttelee myös, onko siitä kokemuksia? Tuoteselosteen perusteella tuo tuntuu olevan enemmän luonnonkiharille, itselläni on vaan laineita ja pintapörröä.
Minulla on tuo ja tykkään tosi paljon. Käytän sitä itse kuiviin hiuksiin kiharanvirkistäjänä ja tulos on ihanaa huoletonta kesäkiharaa  :) Ja näitä mun hiuksia kai voisi sanoa luonnonkiharoiksi, mutta uskoisin tämän toimivan myös hieman suoremmalle, tuoden ryhtiä hiuksiin.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

^Jättääkö tukan rapsakaksi vai pehmeän luonnolliseksi? Tuoko kiiltoa vai mattamaisuutta? Millainen tuoksu tuossa on?
suhina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 325
Liittynyt: 15 Loka 2006, 23:50

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja suhina »

Kyllä tuo aika rapsakaksi jättää, itse olen puristellut sen rapsakkuuden pois. Tuosta kiillosta/mattaisuudesta en osaa sanoa mitään, mun pörrö on mitä on, en ole huomannut muutosta siinä suhteessa ja tuoksu karkkimainen, toffee?
Jonsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2334
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:21

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja Jonsu »

Mitenköhän Fudgen Salt Spray / nexxuksen ocean mist toimii suoraan, päätä pitkin menevään tukkaan?
Salvia
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 203
Liittynyt: 16 Huhti 2008, 22:59

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja Salvia »

Pinkpepper, vasta nyt huomasin ed. sivun kysymyksesi.

Mulla on siis Nexxuksen Phyto organics sarjan Sea Swell suihke. Se ei sisällä alkoholia. Väittää, että 'sisältämänsä merimineraalit ja merilevä antavat volyymiä ja kevyen pidon sekä hieman matan lopputuloksen. Siinä on myös luonnollinen UV-suoja.' Tuoksu on mielestäni mieto, hieman merellisen raikas eikä se jää leijumaan päiväksi vaan häviää melko nopeasti. Minulle suihke antaa kaipaamaani karheutta, joku toinen saattaisi sanoa sen korputtavan.

Sen lisäksi löysin kaapista kohtalaisen käyttämättömänä olleen Tigin S factor sarjan One curl at a time -kiharaseerumin, joka puolestaan on korputtavampi ja huomattavasti voimakkaamman tuoksuinen, mutta pikaisella katselulla senkään incistä ei löydy alkoholia. Tämä puolestaan antaa myös kiiltoa.

Näistä kahdesta pidän enemmän Neksusta, on jotenkin luonnollisemman oloinen. :)
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja ellen »

Kokeilin vähän aikaa sitten Aubrey Organics B5 -geeliä ensimmäistä kertaa kuiviin hiuksiin ja kyllä sillä sai puristeltua ihan hyvät kiharat kokoon. Ei kuivunut älyttömän koppuraiseksi, vaan kiharat olivat ihan kivat jämäkät. Ei tosiaankaan korputa, vaan paremminkin kosteuttaa. Ainakin yhden testauskerran jälkeen hyvä kokemus. Kiva myös silläkin tavalla, että vaikka hiustupsuja joutui tuulessa suuhun, ne eivät maistuneet niin älyttömän pahalle niin kuin Kevin.Murphyn Hair.Resort -tuotteella kiharretut kutrit maistuivat (en maistellut hiuslatvoja tahallani, niitä vain lensi tuulessa suuhuni makusteltavaksi :D).
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Paul Mitchellin Sculpting Foam ja Round Trip kiinnostavat. Millaiselle ne tuoksuvat, ja mahtaisiko ne toimia suht suoraan tukkaan jos niillä koittaisi puristella kiharoita aikaiseksi? Kummassa on voimakkaampi pito? Jättävätkö tukan pehmeäksi vai rapsakaksi?
Viimeksi muokannut pinkpepper, 21 Heinä 2009, 21:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Linnea

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja Linnea »

Round rip on mielestäni keskinkertainen kiharanvirkistäjä. Se on tosi litkumaista, pitoa melko vähän mutta korputtaa, jos laittaa vähänkään likaa. Lempparini kiharanvirkistäjistä on PPS Be bent ja Joicon Cream elixir toimii myös hyvin kiharoissa.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Myydäänkö PPS:ää vielä?
Linnea

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja Linnea »

En tiedä, voi olla ettei myydä. Ei ole ainakaan mun silmiini sattunut Suomessa, nettikaupoista en tiedä. Omani ostin reilu vuosi sitten Jyväskylän Sitruunan poistokorista ja nyt tarvisin uuden.
lillamilla
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1316
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 22:54

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja lillamilla »

Kokeiltuani rerilaisia mömmöjä olen huomannut parhaiksi joko suihkutettavan, kevyen hoitoaineen tyyliä XZ ( nyt mulla käytössä Lánzan Magic Bulletin) taikka lirumainen suoristaja, josta hyvä esimerkki Joicon vanha puteli. Näistä hiukset eivät tule koppuraan.

Kihara hius elää omaa elämäänsä, eikä siitä saa uudelleen samanlaista kuin edelliskerralla vaikka kuinka yrittää. 
2a /b F ii. Hunajanvaalea, lapaluille yltävä hennon kiharainen tukka. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.
Camilla
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 263
Liittynyt: 18 Tammi 2009, 11:49

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Kiharoiden kanssa leikittelyyn olen käyttänyt schwarzkopf natural styling kiharansäilyttäjää. Olen kyllä tykännyt ja pullo onkin melkein jo tyhjä. Sopii tällaiseen satunnaiseen käyttöön. En tiedä missä myydään, sain kerran tuon 100ml purkin kampaajaltani.
Mitä yhteistä on miehillä ja videoilla?
- Eteenpäin, taaksepäin, eteenpäin, taaksepäin, stop, eject.
PrettyMia

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja PrettyMia »

Oisko kellään suositella jotain hyvää kiharanvirkistäjää, joka toisi kiharoita esille, ei kuivattaisi ja pitäisi hiukset kuosissa lähes koko päivän? :)

Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

^Minua kiinnostaisi myös.  :P Omistan luonnonkiharan ja jotakin kiharanvirkistäjää/muotoilutuotetta siihen pitäisi laittaa, että ei näyttäisi hirveältä harakanpesältä.

Ostin sen Tigin Curlesquen Curls Rock Amplifier:in, mutta saan sillä aikaiseksi vain koppuraista kiharaa  ??? Se pitää kyllä kiharan nätisti muodossa koko päivän, mutta en tykkää yhtään siitä koppuraisesta pinnasta minkä se tekee. Laitan sitä siis kuivaan tukkaan.
PrettyMia

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja PrettyMia »

^Oon itseasiassa miettinyt Tigin curls rock boosterin ja leave-in moisturizerin ostamista, ilmeisesti on nyt poistumassa, sillä niitä myytiin 2 yhden hintaan tarjouksella. :D Tosin mietityttää toi "eläinkokeettomuus"... :-\
Viimeksi muokannut PrettyMia, 13 Joulu 2010, 16:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin