Hyviä kampaajia - Tampere

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja zubi »

^ Löytyykö sulta jo se alekuponki?

Tutkin äsken oikein kunnolla tätä tukkaa, enkä kyllä taida vaihtaa vakkariani Profiin. Lopputulos on kyllä hyvä, mutta aivan vastaavan saan Luxroomista halvemmalla ja rennommalla meiningillä. Luxroom saisi kyllä vaan myös investoida tuohon nettiajanvaraukseen, se on mun mielestä vaan niin kätevä!
Viimeksi muokannut zubi, 30 Kesä 2011, 17:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elliotta
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 480
Liittynyt: 21 Syys 2006, 20:40

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Elliotta »

^ Kuponki on matkalla, juureskeiju laittoi tulemaan  ;)

edit. Kävin tänään Saaralla. Tykkäsin huolellisesta suunittelusta ja työskentelystä. Lisäksi uudet ideat lyhyen tukan laittamiseen olivat kivoja. Voisin käydä uudestaankin.
Viimeksi muokannut Elliotta, 04 Heinä 2011, 18:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
KoJo

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja KoJo »

zubi kirjoitti: ^ Löytyykö sulta jo se alekuponki?

Tutkin äsken oikein kunnolla tätä tukkaa, enkä kyllä taida vaihtaa vakkariani Profiin. Lopputulos on kyllä hyvä, mutta aivan vastaavan saan Luxroomista halvemmalla ja rennommalla meiningillä. Luxroom saisi kyllä vaan myös investoida tuohon nettiajanvaraukseen, se on mun mielestä vaan niin kätevä!
eikö se ole hankalaa itse määritellä hiuksiin menevä aika? Esim jos joku tummatukkainen varaa netistä väriajan 2h ja haluaa lähteä vaaleahiuksisena pois, ei 2h riitä. Eikö tuolloin olisi parempi että ajan voi varata puhumalla toisen ihmisen kanssa joka osaa varautua yllätyksiin? Vai? Onko kellään negatiivisia kokemuksia nettiajanvarauksesta?
Pitääkö kaiken tapahtua nykyään netissä? Silloin kuin itselle sopii? :-\
Elliotta
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 480
Liittynyt: 21 Syys 2006, 20:40

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Elliotta »

^ Nettivaraus toiminee parhaiten perustapauksiin, useinhan sitä itse tietää aikaa varatessa, että haluaa tyvikasvun värjäyksen tai siistimisleikkauksen hiuksiinsa. Itse olin valtavan tyytyväinen, että sain varattua ajan sunnuntaina illalla netissä, jotta pääsin kampaajalle maanantaiaamupäivällä. Ainakaan itselläni samana aamuna varaaminen ja lähtö kampaajalle samoin tein ei olisi onnistunut.

Kampaajan ydinpalvelu on hiusten kanssa tehtävä työ, joten ymmärrän oikein hyvin, että kaikki sen ulkopuolinen työ siirtyy pois kampaajalta. Ja mitä enemmän tuo muu työ on itsepalveluna tehtävää, sitä enemmän säästyy kampaajan/ajanvaraajahenkilökunnan aikaa varsinaiseen työhön, ja sitä kautta ajanvarausta ei tarvitse välillisesti laskuttaa asiakkaalta. Toki erikoistapaukset on mukava hoitaa puhelimitse/kasvokkain, kuten esim. ellen oli tehnyt. Eli tilanteen mukaan lienee tässäkin viisainta tehdä.
lynx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3032
Liittynyt: 01 Syys 2006, 15:32

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja lynx »

Mulla on kyllä kaikki aina mennyt ihan hyvin nettiajanvarauksen kanssa. Laitan yleensä vielä siihen lisäkuvaukseen että millainen tukka ja mitä haluan. Mulle sopii nimenomaan parhaiten nettiajanvaraus niin pystyn samalla vertailemaan sitä kalenteriin ja suunnittelemaan aikasemman töistälähdön jne. Muutenkin se on vaan todella kätevä, kun voi vähän kartoittaa kuinka ruuhkaista kampaajalla.
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

Käykääs proffissa antilla leikkauttamassa tukkanne. Tekee ihan mielettömiä juttuja. Hän on pitänyt mulle päivän koulutuksen helsingin proffissa jossa välillä on kouluttamassa. Itse olen prof Porissa töissä ja siis kaikki proffit ovat sassoon kampaamoja ja meillä on suomen parhaimmat kouluttajat. Jos jotakuta kiinnostaa kuulla tarkemmin sassoonin ideologiasta joka poikkeaa paljon mm. siitä mitä muut kampaajat tekevät niin kerron mielelläni lisää.
annnma
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 102
Liittynyt: 04 Joulu 2009, 19:05

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja annnma »

^ Mä olen alkanut kääntymään hiljalleen Sassoon -kampaajien puoleen - eihän siinä ole mitään järkeä, että vuosia mun luonnostaan tosi tuuhea tukkani on ohennettu päätä myöten meneväksi liiskaksi!  0_0 Pitäiskö Sassoon -ideologialle tehdä oma aihe? Kiinnostaa kyllä.
FairyC
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 263
Liittynyt: 04 Touko 2011, 10:24

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja FairyC »

Itse olen menossa taas Profiin perjantaina. Tällä kertaa kampaajana Antti. Kertokaahan Antilla olleet kokemuksia! Pitäisi saada nätit hiukset veljen häihin.
Tintu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2578
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 14:16

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Tintu »

En nyt viitsinyt lukea koko ketjua läpi mutta tiivistäkää kokemukset Rasta-kampaamosta? Vaikuttaa suht lupaavalta eikä ole huippukalliskaan :)
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja zubi »

^ Itse en ole tuolla käynyt, mutta vinkkinä, että voit painaa ketjun alapuolelta "print"-nappulaa jonka jälkeen pääset esim. CTRL+F:llä etsimään kaikki Rastaa koskevat kommentit. Voi olla, että tiesitkin, mutta tämä on omasta mielestäni kätevä tapa jos ei jaksa selata ketjua kokonaan läpi.

Voitais kyllä perustaa oma keskustelu Sassoon-ideologialle. Ihan mielenkiintoinen sinänsä, vaikka en saanutkaan omaan tukkaani viime käynnillä mitään merkittävää eroa (suurista puheista huolimatta).
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Tintu kirjoitti: En nyt viitsinyt lukea koko ketjua läpi mutta tiivistäkää kokemukset Rasta-kampaamosta? Vaikuttaa suht lupaavalta eikä ole huippukalliskaan :)
Mie olen käynyt muutaman kerron ja asiakaspalvelun taso vaihtelee tosi paljon. Ja välillä tuntui, että tukka leikattiin äkkiä hutaisten muiden asiakkaiden välissä tai sitten tahallaan kitkuteltiin niin kauan, että saatiin velottaa enemän rahaa: joskus mun latvat on tasoitettu 20 minuutissa (23€) ja toisella kertaa on mennyt 1,5 tuntia (32€).

Tosiaan tässä ketjussa on ollut Rastasta puhetta, samoin Elleissä on käyty keskustelua: http://keskustelu.plaza.fi/ellit/muoti- ... mpereelta/
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
Wanda
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1012
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 20:16

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Wanda »

Tintu kirjoitti: En nyt viitsinyt lukea koko ketjua läpi mutta tiivistäkää kokemukset Rasta-kampaamosta? Vaikuttaa suht lupaavalta eikä ole huippukalliskaan :)
Mä kävin vuosia Rastassa, mutta tosiaan tuo palvelun taso oli turhan vaihtelevaa. Tosin Anna kyllä leikkasi aina tosi hyvin.

Kävin eilen I.L.O.ssa Annen käsittelyssä ja oon kyllä tyytyväinen. Ensimmäinen kampaaja, joka ei nyrhinyt mulle kerrostuksia ja nyt latvat näyttää ihanan paksuilta, kerrankin! Mulle tehtiin siis mustaan tukkaan värinpoisto, sitten väri päälle ja raidat sekä otsiksen leikkaus ja muutenkin malliinleikkaus. Pituutta lähti n. 20 cm. Aikaa meni kauan (yli 3 h), mutta se oli odotettavissakin näin suurissa muutoksissa. Hintaa tuli 117 €, mikä ei mun mielestä ole lainkaan paha.

Anne oli lisäksi mukava ja meillä synkkasi. Taidan käydä toistekin!
Tintu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2578
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 14:16

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Tintu »

Okei, kiitoksia! Ehkä en sitten mene Rastaan, haluan tasaisen täydellisen tuloksen ;D Ja zubi, itse asiassa en tiennyt tuosta keinosta, kiitos vinkistä :)
mirabell

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja mirabell »

Mun vakkarikampaaja taas on Rastassa nimenomaan. Oon ollu aina tyytyväinen, saanut sen mitä olen hakenutkin ja nyt osaa hyvin avustaa mua mun uudessa tukkaprojektissa. Hinta on myös hyvä, kun saa opiskelija-alennuksen.  :ts
Elliotta
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 480
Liittynyt: 21 Syys 2006, 20:40

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Elliotta »

Voi harmistus. Profin Saara oli edennyt stylistiksi (aiemman junior stylist -nimikkeen jälkeen), ja nyt pelkkä leikkaus kustantaa 41 euroa. Lopputulos oli kiva, mutta epäröin vähän, että onko se ihan noin kiva. Kodinhoidontuki sanoo ei, tunne sanoisi kyllä.
Vastaa Viestiin