Hyviä kampaajia - Tampere

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Verna

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Verna »

Minäkin liityn Placen kannattajiin. Aina hyvää palvelua ja tyytyväinen lopputulos.
stinttapo

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja stinttapo »

Elliotta kirjoitti: ]
Varasin juuri ajan Aticiin, olen menossa ensimmäistä kertaa. Kenellä stinttapo olet tuolla käynyt?
Toivottavasti ei tule liian myöhään, Tanja on hiukseni leikannu nyt kaksi kertaa, ja kyllä tästä lähtien pyydän aina Tanjan :) Toki muutkin ovat oikein asiansa osaavia, mutta Tanja osaa lukee mun ajatukset :D 
kirmeli
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 138
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 16:54

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja kirmeli »

haluaisin varata ajan pelkkään latvojen tasaukseen.kasvatan hiuksia,joten en halua leikattavan kun sentin pari.
Minne kampaajalle uskallan mennä etten tuu takasin letti kymmenen senttiä lyhyempänä  :o
Olen juuri muuttanut Tampereelle enkä oikein tiedä mitään hyviä kampaajia,jotka todella noudattaa asiakkaan toiveita
huppeli

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja huppeli »

Mun kokemusten perusteella ainakin I.L.O Pyynikintorin vieressä on hyvä toiveiden toteuttaja..
Ren

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Ren »

Kenelläkään kokemuksia Rastasta?
Johmi

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Johmi »

Kävin kerran Rastassa...Oli ihan ok paikka, kampaaja oli ok (en muista nimeltä kumpi oli kyseessä, kaksi niitä siellä on), mutta ei oikeastaan kuunnellut toiveita. Leikkaus ei ollut niin hyvä kuin olisi toivonut, liekö johtunut siitä, että joutui hieman kiireessä leikkaamaan (oli itse aikataulusta myöhässä). Kaverit tosin kehuvat paikkaa, mutta mulla kävi vain huono tuuri.  :-\
Wanda
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1012
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 20:16

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Wanda »

Ren kirjoitti: Kenelläkään kokemuksia Rastasta?
Mä kyllä tykkään kovasti. Aina on toiveet toteutettu ja nykyään en enää muualla käykään.
Jekku
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 277
Liittynyt: 03 Marras 2007, 05:06

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Jekku »

Mitäs ootte tykänneet CM Hiustalosta? :) Mä olen alkanut käydä Turtolan citarilla Hiustalossa, oon tykännyt  :)

www.hiustalo.fi
kirmeli
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 138
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 16:54

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja kirmeli »

Onko kellään kokemuksia ps-hiusstudiolta ?
Drops kirjoitti: Nonih, käväsin sitten tänään kampaajalla Tampereen Napsissa. Oli kyllä ihana kokemus!
kelläs kampaajalla kävit ? =)  Rupesi tuokin paikka kiinnostamaan kun mietin minne parturiin menisin värjäyttämään ja leikkauttamaan tukkani ?  Viimeksi kävin I.LO.: ssa.Paikka oli ihan ok,muttei hiuksille tapahtunut oikeastaan kummoisempaa.

Peräkkäiset viestit yhdistetty ja lainausta lyhennetty. -Hunis
Viimeksi muokannut kirmeli, 01 Helmi 2008, 19:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnuli

Kampaamo Tampereella

Viesti Kirjoittaja ninnuli »

Ei ole hajuakaan mihinkä osioon kysymykseni kuuluisi, joten laitan sen tänne..  :)
eli siis..tarvis löytää kampaaja Tampereen alueelta..olisko kenelläkään suositella??
täytys saada jotain piristystä tähän pehkoon..olen kuullut et ainakin Place olis hyvä, kokemuksia??

Siirsin tänne - Kikka =)
Viimeksi muokannut ninnuli, 20 Maalis 2008, 20:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jenni.
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1638
Liittynyt: 03 Kesä 2006, 14:42

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Jenni. »

Onkos juureksilla millaisia kokemuksia Hairlekiini:sta?
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.
Miiu
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 272
Liittynyt: 25 Maalis 2008, 17:42

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Miiu »

Mun äänen saa kanssa Rasta. Palvelu on hyvää ja lopputulokseen olen ollu aina tyytyväinen. Meidän perheen komeampikin osapuoli käy siellä. Hinnat on sopivia, vaikka toki halvemmallakin varmaan jossain selviää. Olen tykännyt myös siitä, että tuotteita suositellaan muttei tuputeta, kuten monessa muussa paikassa.
"Nainen ei koskaan tiedä millaista mekkoa hän ei tarvitse, ennen kuin on ostanut sen."
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja ellen »

Mieki oon Wandan suosituksesta löytänyt Rastaan, oon käynyt sekä Katrilla, Katilla että Annalla ja varmasti meen taas takaisin, kun pehko kaipaa ojennusta. Kiva paikka, edullinen, tuotteita ei tuputeta ja kampaajat ovat kaikki mukavia.
Viimeksi muokannut ellen, 30 Kesä 2008, 10:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Efva
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 869
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:36

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Efva »

Mäkin kävin Rastassa. Ihmettelen vähän käyntini hinnoittelua. Sivuilla on nähtävillä tällainen hinnoittelu:

Muotoon leikkaus (n.30–60 min.): 17–25 e

Multa tasattiin latvat ja hiukan siistittiin etuhiuksia. Aikaa kului 20-25 min ja hintaa oli 24 euroa.

Ei ihan ynnäydy mun matikalla. En sitten kuitenkaan saanut suutani siinä kassalla auki.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja ellen »

^ Mulla maksoi 22 €, kun vain hiukan siistittiin latvoja ja leikattiin hiukset U-malliin. Tiiä sitte miten ne siellä hinnoittelevat.
Vastaa Viestiin