Hyviä kampaajia - Tampere

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Efva
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 869
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:36

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Efva »

^ Ok, hyvä tietää, etten ole ainoa ;D Eihän tuo tuollaisenakaan pahan hintaista ole, mutta miksi sitten ilmoittaa ollenkaan tuollaista aikaperusteista hinnoittelua, jos se käytännössä ei pidäkään paikkaansa. Kyllä se ainakin mulle toimi jonkinlaisena valintakriteerinä, kun mietin, mihin menisin.
Elliotta
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 480
Liittynyt: 21 Syys 2006, 20:40

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Elliotta »

Olen käynyt Aticissa, jossa lopputulos on ollut aina tosi kiva, mutta nyt kun kasvattelen pitkää tukkaa, niin otsiksen siistimisestä (15 minuuttia) maksamani 17 euroa tuntui vähän korkealta. Harkitsen otsiksen vuoksi siirtyväni esim. Rastaan, ehkä en ole vielä liian tätityylinen sinne  ;)

Onko tamperelaisilla erityisen hyviä kokemuksia otsiksen leikkuussa tietyltä kampaajalta? Eipä siinä nyt voi kovin pitkäaikaista vahinkoa saada aikaan.
Sminka

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Sminka »

Mä oon nyt käynyt reilun kolme vuotta Napsissa ja muutaman kokeilun jälkeen päädyin Tuomolle, jolla oon käynyt nyt vajaat kolme vuotta. Oon todella tyytyväinen ollut, minkä voi varmaan päätellä siitä, että oon siä pysyny. Tuomo on tosi ammattitaitoinen(osaa ainakin mun reuhkani leikata tosi hyvin) sekä sosiaalinen eli voi jutella jos haluaa, muttei oo pakko :D Joku kyseli siitä otsatukan trimmailusta. Mulla on maksanut vitosen tai ei mitään, mut se riippuu varmaan kuinka leikataan ja onko alunperin Tuomolla käynyt.
Sylvia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 704
Liittynyt: 15 Marras 2007, 15:39

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Sylvia »

Mä oon nyt Tampereella asuessani käynyt Rastassa ja tykkäsin paikasta ihan todella paljon. Hiukseni sain just eikä melkeen sen näköiseksi kuin halusinkin. :-* Mitään ei minullekaan tuputettu, mutta ihan päteviä vastauksia sain, kun huvikseni jotain vinkkejä kyselin. Hintataskin on varsin kohtuullinen verrattuna moneen muuhun tuon tasoiseen paikkaan. Myös mies siirtyi Rastan asiakkaaksi minun jälkeeni ja ollut myös tyytyväinen jälkeen aina. :) Ja multa otettiin pitkien hiusten tasaamisesta + kerrostamisesta 24e muistaakseni tuolla. Tiedä sitten mitä sillä 17 eurolla saa. :P
1c M ii
billabong
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 252
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 15:43

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja billabong »

kirmeli kirjoitti:
Drops kirjoitti: Nonih, käväsin sitten tänään kampaajalla Tampereen Napsissa. Oli kyllä ihana kokemus!
kelläs kampaajalla kävit ? =)  Rupesi tuokin paikka kiinnostamaan kun mietin minne parturiin menisin värjäyttämään ja leikkauttamaan tukkani ?  Viimeksi kävin I.LO.: ssa.Paikka oli ihan ok,muttei hiuksille tapahtunut oikeastaan kummoisempaa.
Sori, huomasin tän vasta nyt, enkä kyllä enää kuollaksenikaan muista kampaajan nimeä.


Kävin minäkin rastassa, mutta päätin kirjoittaa siitä tuonne parhaat kampaamokokemukset ketjuun  ;)
The difference between who you are and who you want to be, is what you do

Hiukset: 1b M ii. Vaaleat ja itsepäiset
Surrur
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 507
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 09:48

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Surrur »

Toi Rasta kuulostaa aika kivalta paikalta! :) Osaatteko yhtään sanoa, miten helposti sinne saa aikoja? Esim. samana päivänä? Olisi myös ihanaa, jos joku voisi vähän vinkata tarkemmin, missä toi sijaitsee. Itse en asu Tampereella, niin joku Kehräsaari piha ei kerro mulle yhtään mitään. Onko jossain keskustan alueella?
Sylvia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 704
Liittynyt: 15 Marras 2007, 15:39

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Sylvia »

Kehräsaari jää siihen Laukontorin (eli se sataman tori, kun lähdetään keskustorilta alaspäin Ratinaan päin) ja Koskikeskuksen väliin. Kun kävelee sitä rantatietä Laukontorilta Koskikeskukselle päin niin Rasta on siinä heti kohta tien varressa olevan punatillisen talon alakulmassa, jonka vieressä alkaa kosken ylittävä silta. Ja joo, olen itsekin asunut Tampereella vasta muutaman kuukauden eli paikat vähän hakusessa, mutta jos tästä nyt edes suunnilleen selvän saisi.. :D Mutta tosiaan ihan keskustassa on, keskustorilta tuohon kävelee max. 5min eikä ole vaikea löytää, vaikkei sitä välttämättä heti huomaa, kun ikkunat jää vähän sellaisen "katoksen" varjoon.

Aikoja voi ehkä saada samalle päivälle, jos on valmis ottamaan päiväaikoja vastaan, mutta iltapäiväaikoja en usko löytyvän ellei käy joku peruutustuuri. Mies on ainakin varatessaan saanut aina parturiajan vasta abt viikon päähän, kun ei pääse kovin paljoa ennen neljää tulemaan. Itse taas varasin aikaa viime perjantaina ja sain sen juuri sille päivälle ja siihen kellonaikaan kun halusinkin eli tiistaille puolilta päivin.
1c M ii
Surrur
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 507
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 09:48

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Surrur »

^ Saa hyvinkin selvää, kiitos opastuksesta :) Pitääkin käydä heti huomenna vilkuilemassa, miltä paikka näyttää!

Käyn Tampereella suht usein, eli voisinkin ens kerralla varata ajan tonne. Toiveikkaasti ajattelin jo huomista, mut jos ilta-ajat varataan ajoissa, varataan lauantait varmaan vielä aiemmin :-\ Tekee vaan mieli kokeilla kun on niin kehuttu paikka! Hintatasokin näytti aika kohtuulliselta, ainakin halvemmalta kun missä oon yleensä käynyt.
keijukainen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1010
Liittynyt: 13 Joulu 2007, 13:26

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja keijukainen »


Mä sain Rastassa 17 eurolla harjoittelijan leikkaamana mallinmuutoksen. Olin tosi tyytyväinen lopputulokseen, kerroin minkä tyylistä haluaisin ja kampaaja ehdotti mallia jostain Tigin kirjasta ja ihastuin siihen heti. Sitä sovellettiin vielä leikatessa ja tuntui, että kaveri oli ideoita täynnä. Työkaveri kävi vasta tasaamassa latvat ammattilaisella ja se kustansi 20-22e, en muista ihan tarkalleen.
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva
kivi

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja kivi »

Onko joku käynyt Formassa leikkauttamassa hiuksia? Paikka vaikuttaa sivujen perusteella ihan lupaavalta, mutta olisi kiva kuulla, jos joku on tuolla käynyt.
keijukainen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1010
Liittynyt: 13 Joulu 2007, 13:26

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja keijukainen »


^Olen käynyt kerran ja silloinen oppilas oli mun makuun vähän ujo ja piti ihan juurta jaksain selittää jokainen yksityiskohta mitä tukkaan haluan. Ehkä hän oli vasta aloittanut, koska opettaja kävi usein korjaamassa ja neuvomassa ja oikeastaan lopulta viimeisteli koko leikkauksen, jossa ei sinänsä ollut mitään vikaa. Katselin vierestä paria muuta oppilasta ja heiltä näytti sujuvan työ itsenäisemmin joten kannattaa ehkä kysyä pääsisikö "kokeneemmalle" aikaa varatessa.
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

^^Mie kävin tänään ja itkun kanssa lähdin pois. :-[
Luulin, että pääsin tytön kanssa samalle aaltopituudelle, mutta lopputulos oli kuitenkin ihan muuta. Kerron lisää asiasta Kamalimmat kampaamokokemukset ketjussa..
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

Mä kävin ensimmäistä kertaa nyt Tampereella kampaajalla, ja jos ihan totta puhutaan, niin myös ensimmäistä kertaa vuosiin. Aina olen itse tasoitellut tai antanut jonkun muun perheenjäsenen..

Paikkana oli siis Rasta, kampaajan nimeä en tiedustellut mutta nuorehko, lyhyttukkainen ja ihan mukava tyttö. Ihan kivasti otti kantaa siihen, kannattaako kerrostaa, mutta toisaalta jätti aika paljon itselle varaa sanoa pituudesta yms ja kyseli mielipidettäni pituusehdotuksiinsa. Vähän lyhyehköltä tuntuu, kerrostuksista tykkään ihan mielettömästi eli ihan taitava tyttönen. :) Ainoa mistä en pitänyt oli se, että etutukka vuoltiin lyhyemmäksi, olisin toivonut jotain muuta ratkaisua mutta enpä siinä sitten avannut suutani.. Ihan hyvältä sekin näyttää, mutta..
Toisenkin kerran voisin mennä, mutta saattaa olla, että kokeilen jotain muutakin. Hinta ei sinänsä ihan kamala ollut, 25 euroa ja suurinpiirtein tunnin, vähän ehkä ylikin, istuin siellä..
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
keijukainen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1010
Liittynyt: 13 Joulu 2007, 13:26

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja keijukainen »

Onko kellään kokemuksia Parturi-kampaamo Loisteesta (Tammelassa) ja onko havaintoja naisten leikkauksen hinnasta? Oon pari kertaa kävellyt ohi ja paikka houkuttelee hienoilla saksi-teipeillä ikkunoissa ja muutenkin kivannäköisellä sisustuksella. Olivat vaan kesälomalla kun olin menossa kyselemään paikan päältä hintoja..

Edit: Naisten hiustenleikkaus on 26e
Viimeksi muokannut keijukainen, 05 Elo 2008, 10:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva
nuuki

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja nuuki »

Olisiko kellään suosituksia kampaajasta jolle uskaltaisi mennä isoon muodonmuutosleikkaukseen? Mieluiten joku muu kuin Place tai Rasta. Hinnalla ei nyt tässä tapauksessa ole väliä. Kyseessä on siis suorat, puoleen selkään ylettyvät hiukset, joista pitäisi napsia leukalinjaan/alle ylettyvä rikkonainen, ilmava malli. Plussaa jos samassa paikassa saisi otettua myös shokkivärisiä lisäkeraitoja. Haussa olisi kampaaja jolla on vahvat mielipiteet, joka osaa sanoa mikä sopii ja mikä ei ja millainen malli on kannattavaa leikata, mutta joka myös ottaa asiakkaan mielipiteen huomioon ja kyselee erittäin tarkkaan mitä asiakas toivoo. Myös jatkokäsittelyohjeet ja -vinkit olisivat toivottavia.
Viimeksi muokannut nuuki, 30 Heinä 2008, 08:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin