Hyviä kampaajia - Tampere

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
KoJo

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja KoJo »

Ei luxroom mielestäni ole nostanut hintoja ???
Tehtiinkö sulle sama työ mitä ennenkin?
Batsy

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Batsy »

Kävin viimeviikolla vähän syrjäsemmällä peruskampaajalla kuin anne rajala, löytyy läheltä viinikan liikenneympyrää. Leikkaus oli 22e ja pesun kanssa 27e, paikalla meni 50min.

Minulla oli ylikasvanut  puolipitkä, kerrostettu tukka otsiksella, molemmilta ohimoilta löytyi muutaman sentin mittaisen puolikaljut.

Käyn aika harvoin kampaajalla (viime kerralla Hämeenlinnassa heti vaalien jälkeen kampaaja leikkas mun otsikseen loven kun "innostui" hieman puhumaan politiikkaa)

Olin todella tyytyväinen lopputulokseen, leikattiin semmoi takaa lyhyt pitkä polkka, jota kevennettiin ja leikattiin rikotuksi. Kampaaja osasi ammattimaisesti löytää pyörteeni ja soveltaa niiden mukaan leikkausta. Paikalla oli myös harjoittelija joka hoiti pesun, jonka aikana hierottiin perusteellisesti päänahkaa. Jäi tosi kiva fiilis ja hintakin aika jees.

Sieltä saisi myös ilmeisesti vielä tällä viikolla Cutrinin uuistuneita shampoo ja hoitsikoita 1l/10e.. :D joku kampanja menossa..

Laittelen kuvaa kun saan värjättyä tämän reuhkan manic panicin electric lavalla :)
Gigli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1347
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:25

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Gigli »

Pitikin kirjoitella tänne jo aiemmin... Kävin Profsissa Saaralla kuukausi takaperin. Hinta kirpaisi aikaa varatessa, muttei todellakaan maksaessa. Saara hoiti hommansa tosi varmoin ottein ja sain palvelua varmasti koko rahan edestä.

Pyysin väriä mahdollisimman lähelle omaani ja se meni todella nappiin, vaikka pohjalla olikin puolen vuoden takainen värjäyskatastrofi (violettiin taittava mustanruskea ja vaaleanruskea ovat joissakin kampaamoissa synonyymeja), auringossa palaneet latvat ja 10-senttinen juurikasvu. Latvoja piti aluksi vain tasata, mutta hiusten huonon kunnon vuoksi jouduttiinkin leikkaamaan vähän reilummin. Saara leikkasi hiuksiin loivan U-mallin ja kevensi latvaa aavistuksen verran. "Malli" on edelleen pitkä, todella luonnollisen näköinen ja hiukset laskeutuvat kivasti. Tykkään.

Menen aivan varmasti uudelleen. Hintakaan ei ole mulle kynnyskysymys, käyn kampaajalla kuitenkin harvoin.
When life gives you lemonade, make lemons. Life will be all like" Whaaaat?!"
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Onko kenellekään kokemusta Satakunnankadulla sijaitsevasta Parturi-kampaamo Taikasta (vai Taiasta?). Hinnasto näytti aika edulliselta!

http://www.parturikampaamotaika.com/index.html
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
lynx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3032
Liittynyt: 01 Syys 2006, 15:32

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja lynx »

Profille pisteet siitä, että kun kävin ohi kulkiessa kyselemässä että voisko joku trimmata mun otsiksen, niin tekivätkin sen ilmaiseksi. Siis kyllä mä tosta voisin jopa maksaa, koska en todellakaan osaa itse sitä leikata. Pitkä otsis kuitenkin kasvaa äkkiä silmille, ja mä käyn leikkauttamassa sitä aina varsinaisten kampaamokäyntien välillä. Oli ihan kiva ylläri ettei siitä veloitettu. Tuommoinen on ihan kivaa asiakkaan huomiointia, ja tulee varmasti mentyä takaisinkin. Monesti tosta pelkästä otsistrimmistä on veloitettu semmoisen 5-7 euroa.
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja zubi »

^ No onpas kyllä kiva! Toisaalta hinnat on sen verran kovat, että ihan reiluahan tuo.

Kävin itse viimeksi myös Profissa ja tällä kertaa Saaralla. Tosi mukava tyyppi, meiltä löytyi vähän yhteistä opiskelu- ym. taustaakin ja juttua riitti. Värjäsi kovin huolellisesti ja väri on nätin luonnollinen. Mutta leikkauksesta tuli liian lyhyt, aion nyt pikkuisen kasvatella takas pitempää polkkaa. Ei se silti Saaran vika ollut, kun itse annoin luvan tehdä jotain erilaista. Taas meni yli kolme tuntia aikaa, siitä kyllä vähän miinusta (takamus puutuu täysin tuossa ajassa).
Viimeksi muokannut zubi, 24 Syys 2011, 14:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elliotta
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 480
Liittynyt: 21 Syys 2006, 20:40

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Elliotta »

Mä kävin Profissa perusleikkauksella. Olin varannut ajan Saaralle, mutta aikatauluyhteensattumien vuoksi tukan leikkasi lopulta Antti. Huolellista työtä ja rentoa jutustelua. Tykkäsin kyllä.

Ensi kerralla varaan varmaan taas Saaralle, hinta on kuitenkin vähän kivuttomampi, vaikka siis tälläkin kertaa meni perus-stylistin hinta kun aikatauluhässäkkä johtui kampaajasta. Itselleni jäi hyvä mieli, sain odotellessani tosi nopsaan kahvia ja asia hoitui muutenkin melkein huomaamattomasti.

OT, lynx, olitko sä lauantaina otsista leikkauttamassa? Muistan, että tuolissa istuessani joku asiakas piipahti kyselemässä otsiksen lyhentämistä. Mä kävin joskus pitkätukka-aikana kans lyhentämässä otsista säännöllisesti, ja maksoin mukisematta siitä 9 euroa. Onneksi sentään perusleikkaus oli silloin edullisempi.
lynx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3032
Liittynyt: 01 Syys 2006, 15:32

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja lynx »

Joo, olin lauantaina. Oliskohan kello ollut jotain kymmenen korvilla? :)
Elliotta
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 480
Liittynyt: 21 Syys 2006, 20:40

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Elliotta »

Oho, sinä se sit olit. Mulla oli aika ysiltä, pois pääsin puol yhdeltätoista.

Profiin on kuulemma tulossa GHD-koulutuksia, siis kuluttaja-asiakkaille.
Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

Kävinpä minäkin nyt Profissa Saaralla, ihan näiden viimeaikaisten suosituksien valossa valitsin. Leikattiin n. 15 cm hiuksista, kerrostettiin ja kevennettiin etukerroksia. Saaralla oli kivasti ideoita ja näkemystä siitä, mitä kannattaa tehdä ja mitä ei, ja lopputulos on ihan miellyttävä. Tosin pesun jälkeenhän sen vasta näkee miltä sitten oman laittamattomuuden jälkeen tuo näyttää.. Puolitoista tuntia kesti, joten melko huolellisesti kyllä leikkasi.
Plussaa siitä, että ehdotteli kampauksia, näytti muutamia lettityylejä ja antoi kyllä ideoita, minkätyyppisiä kampauksia kokeilla! Antoi myös mielipiteitään otsiksesta, todella hyvää palvelua siis. Jännä kun lähes kaikki kampaajat kävivät vuorotellen hipelöimässä ja katselemassa hiuksia ja kyselivät niitä peruskysymyksiä värjäyksestä jne :D
Ainoa miinus tulee kuivauksesta, siinä hiuksia ehkä hieman liikaa omaan makuuni revittiin. Pesusta en osaa sanoa, olin pessyt edellisenä iltana hiukset joten sitä ei tarvinnut sitten suorittaa.

Hinta, no, siihen en osaa sinänsä sanoa mitään, jos käy muutaman vuoden välein kampaajalla ( ::) ) niin ei se niin tunnukaan kukkarossa. Ajan sai mukavan nopeasti, tosin miinusta nettisivuista: Prof Tampereen kautta kun menee, on siellä väärä osoite.
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
Nala
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 149
Liittynyt: 01 Kesä 2006, 14:12

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Nala »

Varasin sitten itsekkin ajan Profiin Saaralle ensi perjantaiksi teittien kehujen takia. Olen käynyt pariin otteeseen Katilla Luxroomissa ja vaikka tulos onkin ollut ihan hyvä, niin toivoisin silti vielä parempaa. Katotaan siis josko tuolla saisivat mun kuontaloni uuteen uskoon  ;D

Eikä hintakaan mielestäni ole niin paha, Luxissa maksaa nykyään sen 33€ tällä pehkolla niin jos tolla 41€:lla saa paremman tuloksen niin olen valmis maksamaan muutaman euron enemmän, vaikka opiskelijabudjetilla mennäänkin :)
Ensimmäisestä iHerbin alle 40$ tilauksesta 5$ alennusta ja yli 40$ tilauksesta 10$ alennusta koodilla IRA890
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Ice »

Onko kokemuksia Mallihius - nimisestä paikasta Enqvistinkadulla?
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Mintti
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 110
Liittynyt: 11 Joulu 2006, 16:38

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Mintti »

Löytyykö Tampereelta kiharien hiusten leikkuuseen erikoistunutta kampaajaa? Tai kampaajaa jolla olisi Curly Girl -metodi tiedossa, eli hiusten leikkaus kuivana, harjaamatta ja kihara kerrallaan?
Luonnonmukaiseen kosmetiikkaan hairahtanut kotikemisti.
3b F ii
iHerb -alennuskoodi: OPI742
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Sain vihdoin aikaiseksi varata ajan Profiin. Soitin aamulla aikaa poiskasvatetun etutukan siistimiseen, että on vähän helpompi jatkaa poiskasvattamista, ja sain iltapäiväksi ajan Jennille. Ajanvarauskalenterin mukaan iltapäivät oli täynnä, mutta soittamalla löytyikin sopiva väli, ehkä peruuntunut aika.

Jenni oli toooodella huolellinen ja leikkasi tosi vähän kerrallaan. Sanoikin, että leikkaa ensin vähän ja sitten lisää jos haluan. Musta olisi kivempi, jos se olisi vain leikannut menemään kysymättä. On niin vaikea sanoa, että milloin on tarpeeksi, kun hiukset on märät..  Pelkän etuhiuksiston leikkaamiseen meni 1h 15min ja veloitti sen junior stylist hinnan eli 32 euroa. Musta tunti on vähän liian kauan etutukan leikkaamiseen vaikka hyvää jälkeä olikin. Melko hiljainen oli eikä kommentoinut, kun kysyin millainen etutukkamalli hänestä minulle sopisi.
Lopputulokseen olen todella tyytyväinen, mutta vähän tulee moitteita siitä, että sormet haisivat röökille. Lisäksi Jennillä on pitkät kynnet, jotka nitisivät äänekkäästi kun hän suki käsillään hiuksia läpi. :D Kuulosti siltä kuin kynnessä olisi repeämä, johon jää hiuksia kiinni.

Mutta suosittelen kyllä Jenniä! Mukavanoloinen ja jälki oli tarkkaa.  :)
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Hyviä kampaajia - Tampere

Viesti Kirjoittaja zubi »

^ Itse kävin myös kerran Jennillä ja hän oli kyllä mun makuun liian huolellinen = hidas. Leikkauksessa varmaan ihan ok, mutta värin kanssa se tuntien istuminen oli mulle vähän liikaa. ;) Teki kyllä hyvää jälkeä, siitä en valita.
Vastaa Viestiin