Hyviä kampaajia - Oulu

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Piitu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 122
Liittynyt: 26 Marras 2006, 14:33

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Piitu »

mooniga kirjoitti: Onkos täällä ketään Oululaisia? Ollaan todnäk lähössä sinne pikkujouluilemaan ja tarvitsisinkin kivan kampaajan yhteystietoja. Tarvitsen siis pitkiin hiuksiin pikkujoulukampauksen. Ei mitään hiusten raastajaa ja mieluusti tigi-kampaamo  ;D Vinkkejä?
Entisenä oululaisena voin sydämellisesti suositella Ponnarin Jonnaa. Osaa hommansa eikä mun ainakaan tarvinnu pelätä hiusten repimistä. Kysyy aina että saako laittaa tätä ja tätä tuotta tukkaan jne. Leikkasi mulle aikoinaan elämäni kampauksen, johon olin niiiiin tyytyväinen. Kävisin vieläkin jos välimatka ei ois näin pitkä :'(
1bMii
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Ice »

Piitu kirjoitti:
mooniga kirjoitti: Onkos täällä ketään Oululaisia? Ollaan todnäk lähössä sinne pikkujouluilemaan ja tarvitsisinkin kivan kampaajan yhteystietoja. Tarvitsen siis pitkiin hiuksiin pikkujoulukampauksen. Ei mitään hiusten raastajaa ja mieluusti tigi-kampaamo  ;D Vinkkejä?
BellaBellasta olen kuullut kehuja, omaa kokemusta ei kuitenkaan ole :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Mariia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 586
Liittynyt: 29 Marras 2006, 12:54

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Mariia »

Minunkin pitäisi pian leikkauttaa ja värjäyttää hiukset enkä ole sitä ennen Oulun kampaamoissa tehnyt, joten vähän hirvittää mennä varailemaan aikaa tuosta vain kun lueskelin noita kauheita kampaamokokemuksia :D Salon Saraa olen harkinnut, siellä ainakin käytetään (tai ainakin myydään :D ) tigejä ja vaikuttaa ihan ok paikalta mut en sitte tiiä...

En oo vaan keksiny mitn kivaa mallia tähän tukkaan, tuntuu ettei tästä enää saa nättiä kun on kerrostettu ja noi lyhyemmät hiukset tulee aina naamalle !!
1b M ii Tummanruskeat, taipuisat, vähän luonnonkiharat. Suunnilleen olkapäille ulottuvat.
Ellamari
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 193
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:01

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Ellamari »

kuuleeko Oulu?
Yritin soitella ponnariin,onkohan nro muuttunut kun eivät vastaa?Netistä sain haettua tuon 5-alkuisen numeron.
Varasin sitten ajan Zeal-kampaamoon josta luin kehuja.Kampaajan nimi ei jäänyt mieleen mutta ei ollut Päivi (jota jossain kehuttiin),mutta nuorelta kuulosti ja alkoi heti hirvittämään..
Jadey
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 439
Liittynyt: 23 Elo 2006, 17:13

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Jadey »

Mä varasin nyt ajan Divasta, siellä oon käyny pari kertaa aiemminkin ja olen ollut tyytyväinen. LS- Stylessa oon käynyt myös, mutta kun mun vakikampaaja lähti pois sieltä niin vaihdoin paikkaa. Tietääkö kukaan muuten missä Oulussa myytäisiin Tigin S-Factoreita? Kun ei oo mun silmiin osunut missään.
Pelätä ei saa jos tahtoo milloinkaan onnen saavuttaa
Mariia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 586
Liittynyt: 29 Marras 2006, 12:54

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Mariia »

Marilla kirjoitti: Tietääkö kukaan muuten missä Oulussa myytäisiin Tigin S-Factoreita? Kun ei oo mun silmiin osunut missään.
Kaveri on ainakin ostanut Hiusten maailmasta S-Factoreita, osoite on Asemakatu 9. Muualla en ole itsekään kyllä nähnyt, lähinnä olenkin kyllä käynyt Tigejä vain Salon Sarassa katselemassa.

1b M ii Tummanruskeat, taipuisat, vähän luonnonkiharat. Suunnilleen olkapäille ulottuvat.
Jadey
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 439
Liittynyt: 23 Elo 2006, 17:13

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Jadey »

Kaveri on ainakin ostanut Hiusten maailmasta S-Factoreita, osoite on Asemakatu 9. Muualla en ole itsekään kyllä nähnyt, lähinnä olenkin kyllä käynyt Tigejä vain Salon Sarassa katselemassa.
Kiitos tiedosta, kävin tuolta hakemassa eilen pari tuotetta:) Itsekin oon yleensä Salon Sarasta Tigini hankkinut. Salon Sarahan on avannut myös Gallerian alakertaan liikkeen. Siellä oli edullisia tuotepaketteja Tigiltä ainakin vielä viikon alussa.
Pelätä ei saa jos tahtoo milloinkaan onnen saavuttaa
Bamboo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1523
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:47

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Bamboo »

^ Mitä Tigejä ja mihin hintaan?  :)
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini
Jadey
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 439
Liittynyt: 23 Elo 2006, 17:13

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Jadey »

^ Mitä Tigejä ja mihin hintaan? 
Ainakin Greative Genius sekä Maxxed out. Sitten oli Control Freak Serum sekä Control freak extra extra straight. Vartalotuotteita oli myös pari pakettia. Papayarazzi suihkugeeli sekä Strawberry Lemonade in shower body lotion. Sekä Oatmeal cookie Body wash ja lotion + jokin meikkikynä. Muita ei ainakaan muistu mieleen. Näiden kaikkien hinnat oli 25 €:n tienoilla.

Pelätä ei saa jos tahtoo milloinkaan onnen saavuttaa
Mariia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 586
Liittynyt: 29 Marras 2006, 12:54

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Mariia »

Marilla kirjoitti: Kiitos tiedosta, kävin tuolta hakemassa eilen pari tuotetta:) Itsekin oon yleensä Salon Sarasta Tigini hankkinut. Salon Sarahan on avannut myös Gallerian alakertaan liikkeen. Siellä oli edullisia tuotepaketteja Tigiltä ainakin vielä viikon alussa.
Eikö Salon Sara ole jo ollutkin Gallerian toisessa kerroksessa, Raxia vastapäätä? Onko se nyt sitten lähtenyt pois jos alakertaan on auennut? Ja minkä liikkeen tiloihin se on sitten auennut? Kauhee kysely  ;D
1b M ii Tummanruskeat, taipuisat, vähän luonnonkiharat. Suunnilleen olkapäille ulottuvat.
Jadey
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 439
Liittynyt: 23 Elo 2006, 17:13

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Jadey »

Eikö Salon Sara ole jo ollutkin Gallerian toisessa kerroksessa, Raxia vastapäätä? Onko se nyt sitten lähtenyt pois jos alakertaan on auennut? Ja minkä liikkeen tiloihin se on sitten auennut? Kauhee kysely 
Joo on se siellä yläkerrassakin edelleen. Tässä alakerran liikkeenkin yhteydessä on kampaamo. Avasi siihen LM-putiikin paikalle, luontaistuotekaupan viereen.

Viimeksi muokannut Jadey, 21 Tammi 2007, 22:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pelätä ei saa jos tahtoo milloinkaan onnen saavuttaa
Mariia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 586
Liittynyt: 29 Marras 2006, 12:54

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Mariia »

Marilla kirjoitti: Joo on se siellä yläkerrassakin edelleen. Tässä alakerran liikkeenkin yhteydessä on kampaamo. Avasi siihen LS-Stylen paikalle, luontaistuotekaupan viereen.
Mietin eka et häh, minkä LS-stylen tilalle, kun Hallituskadulla on sen niminen kampaamo mut se Gallerian LS-style oliki se vaatekauppa.. :)
1b M ii Tummanruskeat, taipuisat, vähän luonnonkiharat. Suunnilleen olkapäille ulottuvat.
Jadey
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 439
Liittynyt: 23 Elo 2006, 17:13

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Jadey »

Mietin eka et häh, minkä LS-stylen tilalle, kun Hallituskadulla on sen niminen kampaamo mut se Gallerian LS-style oliki se vaatekauppa..
Ei hitto mä sekotin nyt nää nimet. Siis LM-putiikin paikalle ei LS-Stylen :D
Pelätä ei saa jos tahtoo milloinkaan onnen saavuttaa
Ellamari
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 193
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:01

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja Ellamari »

Täytyy ihan kommentoida tuota Ponnari-kampaamoa.Kävin siellä siis Oulun reissullani viime viikolla.Täällä oli kehuttu Jonna-nimistä kampaajaa ja kas vain,minunkin aika oli hänelle.Ja kyllä hän teki hyvää jälkeä!Todellakin osaa asiansa eikä tee mitään kysymättä.Hinta on tosi halpa verrattuna näihin Helsingin hintoihin!Kymmenen pistettä Ponnariin täältäkin suunnalta.
heijji
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 309
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 13:55

Vs: Hyviä kampaajia - Oulu

Viesti Kirjoittaja heijji »

Tilasin ajan Soul Womaniin, vaikka ei mitään tietoa minkälainen paikka se on. Nettisivut vaikuttivat ainakin asiallisilta: www.soulwoman.fi. Onko kenelläkään kokemuksia tuosta paikasta?
Ylikasvanut pixie omalla 8- asteisella värillä. Kasvatus käynnissä, tavoitteena hartiamitta.
Vastaa Viestiin