Hyviä kampaajia - Lahti

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
pekaani
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1514
Liittynyt: 06 Helmi 2008, 11:38

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja pekaani »

No niin, nyt oon sitten huomenna menossa Fizziin. Ensin soittelin "kantispaikat" (Ilme ja Vizion) läpi, mutta eihän niillä näin lyhyellä varoitusajalla aikoja ollut.  En ole paikalla seuraavaan kahteen viikkoon, ja eilen tuli himo saada vapuksi uudet hiukset.  :D Vähän kyllä jännittää, uskaltaisko antaa vaan vapaat kädet, kun on ihan uusi paikka. Mutta kun tarkoitus olis jotain vähän radikaalimpaa muutosta saada.. 

Menen jollekin Raisalle, mutta eiköhän hänkin asiansa osaa. Toivotaan  ;D Jos ei miellytä lopputulos, ainahan voin värjätä pehkon vihreällä ja pinkillä, tulee ainakin vapputukka!
Lonka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1132
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:19

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Lonka »

Mä varasin tuonne Fizziin ajan, sain Pialle. En ole koskaan aiemmin käynyt, mutta tarttee taas etsiä uutta kampaajaa. Mistä sitä löytäis kunnollisen, kun en kuitenkaan yli 30 euroa ala pelkästä leikkuusta maksamaan...

Viimeisimmät kokemukset on Alexianista. Viime kesänä kävin kerran Maikun käsittelyssä (taisinkin täällä kertoa). Leikkasi todella huolellisesti, mutta tuli niin lyhyt, että ei tarvinnut miettiä parturia seuraavaan puoleen vuoteen ;D  (ja se on jo aika hyvin lyhyilä hiuksilla!)  Tämän vuoden puolella kävin Sannalla ja hän veteli veitsellä tukan. Ihan ok, mutta ei kuitenkaan sävähdyttänyt. Ja tuntuu, että tukka meni ihan kiillottomaksi ja sojottavaksi kun veitsellä raapi... Ja ehkä vähän kesy oli kuitenkin se lopputulos, vähän räväkämpää kaipailisin.

Saas nähdä nyt sitten miten tänään käy. Annan taas muuten vapaat kädet, mutta sivut saa jäädä aika pitkiksi. Eikä tästä hirveesti kyllä mitään ihmeellistä saakaan, kun on sen verran kynitty taas. Mutta katotaan! Raportoin sitten tänne!

--

Edit. No niin, leikkuu takana. Nyt täytyy sanoa, että olen TODELLA tyytyväinen. Lopputulos on juuri sellainen, mitä hainkin! Heti ehdotti, että ottaa pituudesta päältä ja takaa kunnolla pois, jotta saadaan kevennettyä ja tukka nousee eri tavalla. Tätä mä olen hakenut nää muutamat kerrat, mutta en ole oikein saanut haluamaani. Ja tämä ei koskenutkaan veitseen, ihanaa. Se veitsileikkaus ei vaan mun tukkaani tunnu sopivan, raapii elottomaksi. Varmasti menen uudelleen tuonne ja otan tämän saman Pia-tätin ;)   Niin ja hinta oli tosiaan sen 23 €, eli erittäin kohtuullinen. Myynnissä Tigiä, Matrixia ja Osista ainakin.
Viimeksi muokannut Lonka, 15 Huhti 2008, 22:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
pekaani
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1514
Liittynyt: 06 Helmi 2008, 11:38

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja pekaani »

^ Minkäs näköinen tyyppi tuo Pia on?

En tässä mitenkään hitaalla käy, mutta nyt vihdoin vähän kommenttia, Fizzistä tääkin.
1. Lopputulos oli ihan hyvä, annoin vapaat kädet, mutta eipä mitään erityistä muutosta näkynyt. Lähinnä otsiksen leikkasi aiempaa vähemmän vinoksi, se siitä. Oisin toivonut vähän radikaalimpaa muutosta. Ois kai pitänyt sanoa.
2. Jotenkin hurjalla vauhdilla tuntui leikkaavan, hetkittäin pelotti että on kohta sakset korvassa
3. Hirmu hiljainen tyyppi, yleensä kampaajat yrittää jutella, mutta tällä kertaa mä yritin pitää jotain keskustelun tynkää yllä. Tai keskustelua ja keskustelua, mutta turvallisemmalta tuntuu jos aluksi edes pari sanaa vaihtaa..
Hinnan puolesta ihan jees, mutta mitään radikaalia ei ehkä ainakaan oman kokemukseni perusteella kannata odottaa (ellei erikseen mainitse että oikeasti muutosta). Fizziin voisin kummiskin mennä vielä uudelleenkin, ehkä vaan miettisin jos vaihtaisin kampaajaa tai sitten tälle samalle, jos en kaipaa uutta mallia.
Lapanen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1577
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 14:47

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Lapanen »

Onko kukaan käynyt Salon Jukka Vehmasaholla hiustenleikkauksessa? Mä varailin 2 viikon päähän ajan, katsotaan minkälaisella tukalla ulos tulen. Mulla on nyt ulos mallista kasvanut a-malliin leikattu tukka, pisimmät hiukset melkein solisluuhun asti. En tiedä leikkuttaisinko ihan lyhyen tukan vai kasvattaisinko pitkää ja tänään aikaa varatessa sanoin että kaipaan hieman kanmpaajan näkemystä siitä, millainen malli mulle voisi sopia.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.
Lonka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1132
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:19

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Lonka »

pekaani kirjoitti: ^ Minkäs näköinen tyyppi tuo Pia on?
Sellainen aika pitkä (tai no varmaan 170 ->, itse olen niin lyhyt että kaikki näyttää pitkiltä...), tosi hoikka, sillä on noin olkapäille olevat kerrostetut, punaiset hiukset. Ei sillä tavalla mitenkään kampaajan näköinen, että olisi erityisen tyylikäs tms. Ei puhunut paljoa ja hyvä niin, sillä en itsekään tykkää puhua. Joku puhelias nuori nainen siellä ainakin oli, puhui jotain karjalan murretta tai kymenlaakson murretta tai jotain sellaista. Vai olisko ollut savon murretta, en muista enää!
Sanguine
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1283
Liittynyt: 16 Huhti 2006, 15:54

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Sanguine »

Joku puhelias nuori nainen siellä ainakin oli, puhui jotain karjalan murretta tai kymenlaakson murretta tai jotain sellaista. Vai olisko ollut savon murretta, en muista enää!
Tuo taisi olla juuri se Jenni, josta minä olen kirjoitellut kokemuksia. Kiva kuulla muistakin Fizzin kampaajista kokemuksia.  :) Ainoa mikä tuossa Jennissä häiritsi oli se, että hänellä oli aika vahvat mielipiteet sen suhteen, mitä minun hiuksilleni pitäisi tehdä. Tuli vähän sellainen tunne, että kummankohan tukasta tässä nyt puhutaankaan.  ;D Muuten kivan oloinen tyyppi, käyn tuolla varmaan toisenkin kerran.
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 
pekaani
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1514
Liittynyt: 06 Helmi 2008, 11:38

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja pekaani »

Mun pitää varmaan taas varailla aikaa Fizziin, hinnan takia lähinnä. Tekis mieli värjäyskin ottaa samalla, tuolla se ois kyllä suht hyvän hintainen paketti. Toisaalta taas viime kokemuksen perusteella en oo ihan varma uskallanko..
Onkohan se just tuo Pia, jota viimeksi katsoin että saattais olla hyväkin vaihtoehto. Semmoinen vähän rokahtavan näköinen ehkä. Sitten siellä oli semmoinen hieman vanhempi tummatukkainen nainen, joka höpötteli kovasti. Niin ja tää Raisa joka leikkasi mun hiukset. (En muuten tajua, miksi nuoretkin kampaajat usein muotoilee kerrostetun lyhyen tukan karseaksi palloksi  ::)).

Onkos kellään kokemuksia Imagoalista, vissiin uusi paikka? http://www.imagoal.fi/yritys.htm Nettisivut on vähän kököt, ja hinnat epämääräisiä, mutta mutta.. Kaveri oli käynyt tuolla ja kehui, että oli tosi innokas kampaaja ja ehdotteli kaikenlaista. Lopputuloskin oli kuulemma tosi hyvä! Noi hinnat tuolla sivuilla on vähän oudosti, eikä kaverilla lopullinen hinta kuulemma edes ollut se mitä nettisivujen mukaan (tiedä sitten oliko enemmän vai vähemmän..).


edit. Niin siis "oli tosi innokas kampaaja ja ehdotteli kaikenlaista" viittaa siis ihan ammattitaitoon ja erilaisten ideoiden ehdotteluun, ei mihinkään epäsopivaan  ;D
Viimeksi muokannut pekaani, 10 Kesä 2008, 18:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
grizzie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1002
Liittynyt: 03 Marras 2006, 21:18

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja grizzie »

Kävin viime viikolla Marja Ilvosella ja hiuksistoani käsitteli Marianne-niminen nuori kampaaja. En voi muuta kuin kehua niin taidoiltaan kuin hinnaltaan. Tyven värjäys liukuvärimenetelmällä, raidat puoleen päähän sekä leikkaus 50e ;)
Happiness is the highest form of health.

http://myrsel.tumblr.com/
pekaani
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1514
Liittynyt: 06 Helmi 2008, 11:38

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja pekaani »

^ Sori kun oon täällä koko ajan utelemassa, mutta millainen tyyppi oli? Mä tarvitsen selkeästi rock-henkisen tai muuten räväkämmän kampaajan, että saan tarpeeksi rohkean leikkauksen. :)
Sylver
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 400
Liittynyt: 01 Heinä 2007, 22:20

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Sylver »

Tahitissa Vesijärvenkadulla on ainakin kaksi nuorta naista molemmat räväkkiä.. Tiedän, meinaan oli opiskelukavereita. Uskoisin että kannattaa kokeilla. Ihan vaan tuli yhtäkkiä mieleen :) En itse ole heidän käsissän koskaan ollut, mutta tiedän minkä luonteisia ovat ja tiedän että ovat hyviä :)
pekaani
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1514
Liittynyt: 06 Helmi 2008, 11:38

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja pekaani »

^ Kiitti Sylver! Melkein voisin harkita. Oon katsonut sitä Tahitia ja miettinyt, onko se joku ihan mummomesta vai no. Koska veikkaan ettei hinnat ois välttämättä ihan kauheet. Taidan käydä kurkistamassa siellä tässä joku päivä ja kysellä hintoja. :)
Sylver
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 400
Liittynyt: 01 Heinä 2007, 22:20

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Sylver »

Joo kannattaa.. En tosiaan silleen tarkkaan osaa sanoa minkä tyyppistä porukkaa sielä käy tai hintoja tai mitään :D Mutta ihmisinä ovat molemmat kyllä tosiaan räväkkää laatua :) Yksi kaveri on kyllä ollut Marjan käsittelyssä, mutta sillä on pitkä tukka, joten leikkaus oli aika perus, mutta väri oli kiva.
pekaani
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1514
Liittynyt: 06 Helmi 2008, 11:38

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja pekaani »

Laitetaas nyt tännekin vähän kommenttia uudesta mestasta. Kävin Imagoalissa jo kesäkuun lopulla. Tykkäsin kyllä.  Siellä on ainoastaan yksi työntekijä ja hänen lisäkseen harkkari, jonka käsittelyistä saa -20% alennusta. Mulla maksoi leikkaus ja monisävyvärjäys 62e tuon alennuksen jälkeen. Tyyppi vaikutti pätevältä, mitä nyt aika hidas. Ja puhelias (olisi tehnyt parin tunnin jälkeen sanoa ettei tarvitse väkisin jutunjuurta keksiä. Toisaalta en tykkää hiljaisistakaan.. )
Värjäykseen ja leikkaukseen kului yli 3h.  :-\ Aina välillä se toinen kampaaja kävi neuvomassa ja kuikuilemassa miten homma etenee. Niin ja sain vielä ilmaisnäytteitä joistain Ryorin kosmetiikkatuotteista, jota Imagoal kai jälleenmyy ainoana Suomessa. Ihan hyvät fiilikset, menen varmasti uudelleen. Nettisivuilla on aika epämääräiset hinnat, mutta menen hätävara-leikkaukseen (= iski paniikki, että pakko vaan nyt äkkiä saada hiukset johonkin kuosiin) tuonne tai Fizziin, kumpi nyt on halvempi. Syyskuun alussa täytyy kummiskin mennä uudelleen kun on juhlia tulossa. Silloin ehkä jotain radikaalimpaa.
mariea

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja mariea »

Mulla ois taas sen oman kampaamon etsintä, kun mo-oneen vuoden jälkeen Lahteen palailin. Kävin viimeksi nopeasti vaan pätkäisemässä latvat tuolla Marja Ilvosella, kampajan nimeä en yhtään enää muista, nuori kuitenkin.  Kuitenkin tosi hyvin leikkasivat (ja paljon enemmän kuin vaan nipsnaps tasaiset latvat) ja hinta tyyliin 15e. Meen leikkaustarkoituksissa varmasti uudestaankin.

Kuitenkin jos jotain isompaa muutosta haluan, en koe heitä ehkä kuitenkaan omakseni. Muistaako/tietääkö joku missä se vanhan Shampuun Kaisu nykyään työskentelee?

Edit: Löytyihän se, mutta näemmä äippälomalla, no höh.

MUTTA! Osaisko joku suositella hyvää kampaajaa nimenomaan pitkähiuksiselle? Ja siis todellakin haluan pitää tämän pituuden, ja kiva että kampaaja olisi samanhenkinen.
Viimeksi muokannut mariea, 21 Syys 2008, 09:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
pekaani
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1514
Liittynyt: 06 Helmi 2008, 11:38

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja pekaani »

^ Mä kävin Kaisulla kanssa joitain kertoja, ja just kun ehdin ajatella että hänestä tulee mun "luottokampaaja", jäi äitiyslomalle. Itelläni on lyhyet hiukset, mutta tosiaan Imagoalin Anu (Saimaankadulla toimii..) vois olla testaamisen arvoinen. Tosi mukava ja tekee hyvää jälkeä. Just viimeksi puhui kovasti kuinka paljon tykkää kun asiakas oikeasti antaa vapaat kädet. Että jos joku pyytää "jotain uutta", hän tosiaan kanssa pyrkii niin tekemään. No, varmaan muutkin kampaajat, mutta oman kokemukseni mukaan ei välttämättä tarpeeksi.

Anulla on itselläänkin pitkät hiukset, vähän rock-henkiseksi luonnehtisin. Että sinänsä luulis olevan hyviä visioita pitkähiuksisellekin.
Vastaa Viestiin