Hyviä kampaajia - Lahti

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
lillamilla
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1316
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 22:54

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja lillamilla »

Toivottavasti et pety, kun mä sitä mainostin. Osa heistä on sitten kovia puhumaan  :)
2a /b F ii. Hunajanvaalea, lapaluille yltävä hennon kiharainen tukka. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.
Sanguine
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1283
Liittynyt: 16 Huhti 2006, 15:54

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Sanguine »

^ No se ei ainakaan haittaa, enemmän kiusallista se on olla jonkun nuivan ja vähäpuheisen kampaajan käsittelyssä.  :D
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 
Auringonkukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 905
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 14:25

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Auringonkukka »

lillamilla kirjoitti: Mä olen viime aikoina käynyt Salon Mazigissa Tiinalla (omistaja) ja Sinillä.
Olen tykännyt, Tiina osaa laittaa oman luonnonkiharan tukkani hyvin ja viimeksi leikkuu Sinillä kanssa meni kivasti. Tosin mun operaatiot ovat tyyliä "tasoita ja jos jotain muotoa saisi pitkään tukkaan".
Sini onkin mun entinen luokkakaveri ja jo silloin reipas ja osasi jo silloin hyvin hommansa ja koska on laittanut munkin tukkaa, voin mäkin suositella, ja mainittakoon että mähän olen niuhojen niuho (kouluaikoina tais tasan kaks ihmistä opettajan lisäksi  koskea mun kuontaloon, toinenkin niistä kerroista pakon edessä...) ;D
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.
Lapanen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1577
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 14:47

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Lapanen »

Sanguine kirjoitti: ^ Joko olet Imagoalia kokeillut?  :)
Anteeksi, tämä on mennyt multa ihan ohi. Kävin tammikuussa Imagoalissa Annukalla. Tykkäsin kyllä tuloksesta. Mulle laitettiin tyveen kestoväri ja pituuksiin sävyte ja latvoista leikattiin huonot pois ja tukkaa kerrostettiin aika reilusti. Annukka teki mielestäni huolellista jälkeä. Välillä myös juteltiin jotain, ihan miellyttävän oloinen kampaaja siis oli. Hinta oli muistaakseni n.110€. Mulla on lapaluupituinen paksu tukka. Ainoa miinus on ehkä siitä, että tyven väri on selkeästi erisävyinen kuin pituuksissa. Myös 2 muuta kampaajaa laittoi kivan näköiset hiukset muille asiakkaille.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.
Sanguine
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1283
Liittynyt: 16 Huhti 2006, 15:54

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Sanguine »

Nostelen taas tätä. Tietääkö kukaan ketään hyvää värjääjää? Haluaisin värjätä hiukset tähän tyyliin:

Kuva

mutta hiukan epäilyttää että mihin sitä viitsii mennä, että onnistuu?
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 
pekaani
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1514
Liittynyt: 06 Helmi 2008, 11:38

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja pekaani »

^ Samis, mulla on joku tuon tapainen värjäys harkinnassa. Saa nähdä, tyydynkö noin pieneen muutokseen... Yleensä haluan aina jotain ihan erilaista  ;D.

Mä luotan aina vaan Imagoaliin, etenkin Anu ja Kaisa on hyviä, varmasti kyllä Annikakin. Myös Hiustiimi Ilme saattaisi olla ihan hyvä paikka. Heillä on aika nuorekasta porukkaa töissä. Asiakkaita kun katsoo, niin on kyllä kaikenlaista vipeltäjää  :).

Täällä on myös Hittihius. Siellä en ole käynyt, mutta on käsittääkseni edullinen. Usein työmatkalla kuljen tosta Saimaankadun putiikista ohi, eikä näytä pahalta lainkaan.
Lapanen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1577
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 14:47

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Lapanen »

Täällä jälleen kyselen.  ;D Onko kukaan käynyt The Placen Millalla tai Studio Savonin Katilla? Kati laittoi mulle tosi kivan kampauksen ystäväni häihin ja nyt mietin, pitäsikö käydä hänellä värjäyttämässä ja leikkaamassa. Hinta vaan on aika suolainen. Millasta taas olen kuullut kehuja, mutta omaa kokemusta ei ole.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.
QueenOfWinter
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 328
Liittynyt: 09 Maalis 2007, 12:17

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja QueenOfWinter »

Hei, kuinkahan helposti tuonne Salon Mazigiin saa aikoja? Oliko niin että siellä saa myös Elumenilla värjättyä ja jos saa, maksaako se enemmän kuin tavallinen värjäys? Kiitos jos joku osaa vastata, soittelisin tuonne itse muuten, mutta en ole Suomessa tällä hetkellä. Ajattelin että kun parin viikon päästä olen menossa, voisi käydä hiuksia laittelemassa parempaan kuntoon  :)
lillamilla
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1316
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 22:54

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja lillamilla »

Laita sinne sähköpostia. Luulisin että nyt aikoja saa suhteellisen helposti, mutta varmaksi en voi vannoa. Ja joo, niillä on Elumenit käytössä. Itse lakkasin käymästä, kun tyvikäsittely ja väri ellulla maksoi yhteensä 150 euroa olkapääpituiseen tukkaan.
2a /b F ii. Hunajanvaalea, lapaluille yltävä hennon kiharainen tukka. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.
Mordred
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 63
Liittynyt: 06 Touko 2006, 21:48

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Mordred »

Onkos kellään kokemuksia hiusstudio SaMa:sta? Varasin sinne ajan perjantaille leikkaukseen ja väriin, saa nähdä mitä tulee kun tuollainen vähän erikoisempi on mielessä (liukuväri ja sidecut). Tuli nyt vasta mieleen että kun varasin ajan niin paikalla oli vain ripsiteknikko (hänellä oli siis ripsienlaitto menossa), että en nyt sitten tiedä onko aika kyseiselle henkilölle vaiko jollekkin muulle... Toivottavasti tulee kuitenkin hyvä  :) Ihan nuorekas ja vakuuttava ilme kampaamolla ainakin oli, tosin sehän nyt ei välttämättä kerro mitään kampaajien ammattitaidosta.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Upitan tätä. Juuri kun löysin (kampaajakaverin suosituksesta) hyvän leikkaajan NAPSista, niin hän lähti äitiyslomalle (Tiina). Kävin Snazzyssa Jetalla, ja tukasta tuli aivan hirveä. Kävin korjailukäynnillä ja pyysin toista kampaajaa, ja korjailun tehnyt Tuire vaikutti taitavalta mutta hänkin oli juuri jäämässä mammalomalle.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Lapanen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1577
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 14:47

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Lapanen »

Mä oon nyt käynyt 1,5v Studio Savonissa ja oon ollut tyytyväinen. Oon käynyt Lauralla ehkä n. 4 kertaa ottamassa leikkauksen ja värin, mielestäni Laura kuuntelee, mitä haluaisin ja osaa myös ideoida, mitä voisi tehdä. Tykkään hänen rauhallisesta tyylistään työskennellä huolellisesti, vaikkakin pitkähkön ja paksun tukkani aikaa meneekin aika kauan. Lisäksi hän laittaa aina lopuksi hiukseni kauniisti, joten kampaajalta lähtiessä on hemmoteltu olo. Oon ollut kerran myös Katin asiakkaana, kun mulle laitettiin kaason kampaus ja silloinkin olin tosi tyytyväinen: kampaus kesti hyvin eikä pinnin painaneet tai kiristäneet päänahkaa koko päivänä. Olen koittanut katsoa muidenkin kampaajien jälkeä viereisillä tuoleilla ja uskaltaisin hyvin mennä muidenkin käsittelyyn.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.
Sanguine
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1283
Liittynyt: 16 Huhti 2006, 15:54

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Sanguine »

Onko kellään kokemusta Hittihiuksesta? Nykyään se ei taida olla enää ihan yhtä edullinen paikka kuin aikaisemmin  :P Väri ja leikkaus olisi taas hakusessa, pirun vaikeaa kyllä aina päättää että mihin sitä menee.
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 
pekaani
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1514
Liittynyt: 06 Helmi 2008, 11:38

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja pekaani »

^ Mä kävin keväällä Trion Hittihiuksessa, kun iski akuutti hiuskriisi, enkä saanut vakkarille aikaa.
Tiedän tyyppejä, jotka käyvät tuolla ja ihan nättejä leikkauksia ja värjäyksiä ovat kyllä saaneet. Mä en itse vakuuttunut. Ainoa tyyppi, jolle sain aikaa, oli harkkari. No ok, aattelin että miksikäs ei, kyllähän niiden työtä aina joku valvoo.
Joopa joo, sen tytön piti leikata A-linja, mutta ensin hän leikkasi ihan liian vähän, jotta A-muoto olisi näkynyt. Hän siinä jo kuivaili ja muotoili, kun ohjaaja tuli ekan kerran paikalle toteamaan ettei tää muoto näy. No, seuraavaksi harkkari leikkasi ihan liikaa. Toiveeni oli, että pituutta jäisi sen verran, että hiukset saisi kiinni. Ei kyllä saanut. Taaskaan ei ohjaajaa näkynyt missään.

Ei sinänsä siis mitään katastrofia sattunut ja saatan mennä uudelleen joskus, mutten välttämättä ihan ekana vaihtoehtona - en ainakaan harjoittelijalle :D. Vakkarimestassa harkkaritkin on olleet tosi hyviä kyllä... Jotenkin paikassa oli myös kiireinen tunnelma, se rentouttava fiilis jäi kokematta, mitä yleensä kampaamosta toivon.

Musta Hittihiuksen leikkaushinnat on ihan jees, mutta heti jos haluaa jotain lisää, pomppaa hinta muiden kampaamojen tasolle.
Lapanen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1577
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 14:47

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Lapanen »

Tietäiskö joku Lahdesta kampaamoa, jossa saisi hyvän hääkampauksen ja -meikin samassa? Kaveri on menossa naimisiin parin kuukauden päästä ja pitäisi melko nopealla aikataululla löytää kampaaja.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.
Vastaa Viestiin