Hyviä kampaajia - Lahti

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
mariea

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja mariea »

Kiitti Pekaani vinkistä! Tartteekin laittaa harkintaan. Sinänsä ois ihana antaa kampaajalle vapaat kädet, mitä teinkin aina vielä puolipitkillä hiuksilla, mutta enää ei vaan USKALLA. Mustakin on tullut pitkähiuksinen nyhvääjä, joka ei tee enää mitään radikaalia ;D. Se on vaan tälläisellä hiuksenpituudella törkeen pitkä rupeama lähteä korjaamaan jotain mallia, josta ei sitten tykkääkään. Saatika lähteä väriä hirveästi muuttelemaan.

Apua miten nöösiltä kuulostaakin.. Entinen minä raa-akasti kaikkea muutoksia hiuksissa, ja niitä kanssa oli. Hitsin Kaisu ja äippälomat :)
Lapanen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1577
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 14:47

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Lapanen »

Mulla alkaa olee ajankohtainen kohtapuoliin kampaajalla käynti ja olen ihan hukassa kun en taas tiedä mihin menisin.   :-\ Viimeksi kävin Vehmasaholla ja en oikeen välittänyt siitä kampaajasta, jolla kävin. En oo vieläkään löytänyt kampaajaa, jolla haluaisin käydä toistekin.

Olen harkinnut Napsia (siellä käynyt 4 kertaa ja 3/4 olin tyytyväinen), Salon Mazicia tai jotain ihan muuta. Täältä luettujen juttujen perusteella kiinnostaisi käydä katsomassa tuo Tahiti tai Imagoal. Myös joku halvempi paikka voisi olla ihan kiva juttu kukkarolle.

edit. Missä tuo Imagoal oikein on, kummassa päässä Saimaankatua?
Viimeksi muokannut Lapanen, 05 Loka 2008, 20:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.
mariea

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja mariea »

Mä oon käynyt leikkaamassa hiukseni nyt jo muutaman kerran peräkkäin M.Ilvosella ja siellä Mariannella, ja oon hurjan tyytyväinen ollut. Seuraavaksi aattelin väriä laittaa, kun on pikkujoulut yms. tulossa. Hinnathan tuolla ainakin leikkausten osasta superhalvat, oma mallinmuutosleikkaus 15e.

Tuo Imagoalhan muuten mainostaa, että niillä juhlitaan nyt lokakuussa 1v synttäreitä, ja sen kunniaksi monisävyvärjäys tavallisen värjäyksen hinnalla.
Paulina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 866
Liittynyt: 02 Kesä 2006, 15:44

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Paulina »

Lapanen kirjoitti: edit. Missä tuo Imagoal oikein on, kummassa päässä Saimaankatua?
Aika tarkalleen Hämeenkadun ja Saimaankadun risteyksessä.

Edit. Kävin itsekin kesällä ottamassa värin Ilvosen kampaamossa Mariannella, olen tosi tyytyväinen. Kannattaa kokeilla, varsinkin jos hakee jotain kohtuuhintaista käsittelyä.
Viimeksi muokannut Paulina, 05 Loka 2008, 21:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
unikko

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja unikko »

Sattuisiko kellään olemaan kokemuksia lahtelaisesta kampaamosta E+?
lillamilla
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1316
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 22:54

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja lillamilla »

^Valitettavasti tuo on jäänyt hämärän peittoon. Missä se sijaitsee?

Itse ole käynyt Salon RF:n Riikalla mutta viimeisimmän tukkakatastrofin jälkeen ( toivoin hunajaa tukkaan, sain kylmää ruskeaa) haluaisin vaihtaa kampaajaa. Lisäksi ottaa päähän se, että kampaukset ovat olleet muuta kuin tilattua hääkampausta lukuunottamatta.

Salon V & K:n ohitse kävellessä paikka vaikuttaa mukavalle ja myös tuo Ilvonen voisi olla harkitsemisen arvoinen.

Ellutuksessa kävin Kankolan parturikampaamossa pari vuotta sitten, tekijän nimeä en muista mutta oli ihanan rauhallista siellä.
2a /b F ii. Hunajanvaalea, lapaluille yltävä hennon kiharainen tukka. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.
Auringonkukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 905
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 14:25

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Auringonkukka »

Tämä ei ole aivan Lahtea, mutta Nastolassa toimii Cabello-niminen kampaamo johon olen menossa jo toista kertaa (ja se on jo jotain, tätä menoa mullakin on kauan haluamani luottokampaaja :o). Työntekijät hyvin ystävällisiä ja omaavat ideoita ja näkemyksiä mikä sopii mikä ei. Se on tärkeä ominaisuus kampaajalla mutta valitettavan monelta se puuttuu.

Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.
Lapanen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1577
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 14:47

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Lapanen »

Mä kävin maanantaina vaihteeksi Napsissa. Tää oli 5. kerta siellä, mutta en ole aiemmin muistanut kenenkään nimeä, niin olen käynyt eri kampaajilla siellä. Nyt edellisen kerran välissä oli yli vuoden tauko, kun viimeksi eräs kampaaja kiskoi tukkaani hyvin rankalla kädellä. Noh, oli aika järkytys, kun maanantaina oli aika istua kampaajan tuoliin ja kampaajana oli jälleen se sama kiskoja... Nainen kyllä osaa hommansa, tukka näyttää nytkin hyvältä ja niin näytti viime kerrallakin, mutta miksi ihmeessä se väri pitää levittää pituuksiin kammalla?  ??? Sattuu ihan pirusti kun kuiva, kihartuva tukka menee kosteasta väristä takkuun ja sitä kovakouraisesti kammataan. Istuin siinä vedet silmissä kun sattui, enkä taaskaan saanut suutani auki ja sanonut että nyt sattuu ja kovaa. Hän myös teki jakaukset tyveä värjätessään aika kovalla kädellä, tempaisi hiukset tiukalle jakaukselle. Sanoi, ettei värjää mun korvia kun kysyin otanko korvikset pois. No ei värjännyt korvia mutta otsan kyllä...  ::)

Kuuntelin korvat höröllä minkänimisiä muita kampaajia Napsissa on ja mieleen jäi Sanni, Essi ja Mari. Taidan pyytää jotain näistä seuraavalla kerralla jos vielä tuonne menen. Nyt selvisi nimi tällekin tädille, jolle en halua enää mennä.

Missä päin Nastolaa tuo Cabello on? Mäkään en tiedä, missä Lahdessa on tuo E+. 

Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.
Sylver
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 400
Liittynyt: 01 Heinä 2007, 22:20

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Sylver »

E+ on vesijärvenkadulla melkee mazigin vieressä.
Auringonkukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 905
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 14:25

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Auringonkukka »

Cabellon osoite taitaa olla Huokotie 11 (Arskan saattaa bongata huokotie 9 eli naapuriliikkeestä) ellen ihan väärin muista, samassa rakennuksessa on monta liikettä mutta kyllä se mielestäni 11 on. Siinä on Nastolan Kebab Pizzeria, joku sähköliike ja sit joku kehitysvammaisten päiväkeskus tms. samassa supussa. :)

Minkä hintainen väripaketti leikkauksineen (esim. väri+raidat+leikkaus) on Napsissa? ajattelin onko kuinka suuri ero tavan kampaamoihin..
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.
Lapanen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1577
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 14:47

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Lapanen »

Mulla puolipitkään tukkaan väri+leikkaus oli 87€. Joskus kun on ollut pitkät hiukset niin väri+raidat+leikkaus oli 104€. Vertailun vuoksi Salon RF:ssä väri+leikkaus leukapituisesta korvapituiseen maksoi 94€.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.
Auringonkukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 905
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 14:25

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Auringonkukka »

Onko kukaan värjännyt Elumenilla Lahdessa tukkaansa? Onko Lahdessa ylipäätään Elumen-kampaamoa, missä hinnoissa pyörii? Mä haluaisin keväällä värjätä ellulla ja mielellään löytäisin jonkun hyvän (mielellään huokeankin) paikan täältä ettei helsinkiin saakka tarvitse lähteä hiuksiaan värjäämään..
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.
lillamilla
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1316
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 22:54

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja lillamilla »

Elluja on tehty ainakin Kankolan parturi-kampaamossa Jalkarannassa. Pari vuotta sitten maksoi ~60e.

Muillakin niitä on, mutta kaikki eivät mainosta itseään tai ovat käyttäneet niitä joskus.
2a /b F ii. Hunajanvaalea, lapaluille yltävä hennon kiharainen tukka. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.
Sylver
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 400
Liittynyt: 01 Heinä 2007, 22:20

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja Sylver »

Ei varmaa sais mainostaa mut meillä on ainaki Elumenia nyt kun kysyttiin :) Lahden hiusklinikka Rautatienkatu 12.. Hinta riippuu hiusten mitasta jne.
kirmeli
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 138
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 16:54

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja kirmeli »

Onkos kellään kokemuksi glamour-nimisestä kampaamosta lahdessa ?

Loppukesästä olen muuttamassa Lahteen ja mietiskelen jo nyt kuka minun tukkani tulee laittamaan siellä asuessani  ;D
Vastaa Viestiin