Markettien muotoilutuotteet

Leikkaukset sekä kampaukset
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Minä olen kovasti tykännyt XZ tyrni hiuskiinteestä :) Antaa sopivan pidon, lähtee harjatessa pois ja tuoksukin on kiva. Parasta kuitenkin on pieni 100ml pakkausvaihtoehto! Istuu käteen mukavasti ja tuote on sopivan pienikokoinen. Pullo on myös nätti ja sen voikin jättää kylppärissä vaikka ihan näkyvälle paikalle :)
Jenje
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1146
Liittynyt: 21 Syys 2011, 17:55

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Jenje »

Mun lempparini markettimuotoilutuotteista on kyllä Klippoteketin hiuslakka. Tuolla saa mukavan vahvan pidon, mutta lähtee kuitenkin harjaamalla pois, eikä kerrostu hiuksiin. Got2be hiuspuuteri on myös vaikuttanut ihan pätevältä.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Neriana kirjoitti: Minä olen kovasti tykännyt XZ tyrni hiuskiinteestä :) Antaa sopivan pidon, lähtee harjatessa pois ja tuoksukin on kiva.
Meidän kuntosalilla on myös tota tyrni-hiuskiinnettä käytettävissä. Pito on ihan yllättävän hyvä, ja eniten mua ihastuttaa tasainen ja hienojakoinen sumu. Tuoksu on mun makuun vähän outo ja sais olla miedompi, mutta menee kyllä. Kotiin en kyllä hankkis siltikään.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Luurankka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1661
Liittynyt: 24 Maalis 2007, 21:12

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Luurankka »

Tarvisin lähinnä otsatukan muotoiluun ja tarvittaessa kiharoiden korostamiseen jonkun vahan, mitä markettivahaa suosittelisitte tähän?

Got2be Rockin it-lakka lähtee kyllä viimeistään loputtuaan vaihtoon, sillä se taitaa olla liian tujua mun tukalle ja korputtaa, kaipaan siis vähän pehmeänpää pitoa. Tyrniä voisin kokeilla, kiva että on minikokokin saatavilla.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.
Lalla
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1589
Liittynyt: 25 Helmi 2008, 21:44

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Lalla »

En oikein tiennyt, mihin tämän vinkin olisin lykännyt mutta laitetaan nyt vaikka tänne. Eli omana ongelmana oli hiuspinnien pysyminen hiuksissa. Hiuksissa on nyt melkein kokonaan oma väri ja muutoksen myötä ne ovat myös entistä liukkaammat. Hiuspinnit pysyvät niissä ehkä pari minuuttia mikä on todella ärsyttävää kun pitää saada etuhiukset silmiltä tuulessa, jumpassa jne. Kaupoissa ja marketeissa ei meinannut missään olla tarpeeksi pieniä hiusklipsejä (isot eivät pysy paikkalla), mutta onneksi sopivat löytyivät Franck Provostilta. Klipsit ovat tarpeeksi pieniä ohuemmille hiuksille ja tämän takia pysyvät paikallaan - ei enää liukuvia pinnejä! Näitä löytyy ainakin Stockalta ja onneksi löytyi vielä sopiva värisetti (musta, ruskea, v.ruskea, valkoinen), hintaa oli 3,50.
Linnee-
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 222
Liittynyt: 24 Tammi 2011, 23:24

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Linnee- »

^Pysyvätkö nuo kauan napakoina, jotkut pinnit kun venähtävät käyttökelvottomiksi todella nopeasti.
Hiuslaatu 1b M/C ii. Pituus n.mid back
Lalla
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1589
Liittynyt: 25 Helmi 2008, 21:44

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Lalla »

^
On vasta muutaman päivän olleet käytössä, joten en tiedä miten kestävät pidemmän päälle. Pinni on aika pieni, eli sen väliin ei mahdu kauhean isoa hiustuppoa - sopivat siis hyvin nimenomaan ohuille hiuksille esim sivuhiusten paikalla pitämiseen.
Viimeksi muokannut Lalla, 11 Joulu 2011, 19:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja wilma »

muori Pippuri kirjoitti: Varoitus:

Jos muotoilutuotteen pakkaus vetoaa värillä ja "seksikkyydellä", on sisältö luultavasti silkkaa p****.  ;D
Tämä pätee ainakin Got2Ben 2sexy muotovaahtoon. Edes otsaria tuolla ei saa föönattua vaan lopputulos on sileä ja lässähtänyt. En oikeastaan tajua, miksi menin edes tuohon lankaan, että ostan muotovaahdon, jonka nimessä on sana "sexy"  ;D
Sorruin, ja ostin kaksi erilaista Got2Ben hiuslakkaa kun oli "alennuksessa". Kumpikin täyttä kuraa!  Pakko nämä on silti käyttää pitkin hampain, kun tyhmänä menin ostamaan.

Got2b 2 sexy collagen hiuslakka. Kyllä, tällä saa tukan vaikka pystyyn ja pitoa löytyy, mutta tätä ei ihan oikeasti saa millään harjattua pois. Tukka menee ensin kovaksi siitä kohdin missä on lakkaa, ja siinäpä sitten riittää hupia kun sitä lähtee harjaamaan auki. Haju on etova, mutta onneksi haihtuu nopeasti pois.  ;D Pitoa siis löytyy, liikaakin näin hennoille hiuksille. Arkilakaksi tästä ei ole, mutta kampauksiin varmasti hyvä.

Got2b smoothn chic hiuslakka. Tästä taas ei löydy pitoa yhtään.  ;D Haju on vielä etovampi, sellainen makea banaanimainen tuoksu mikä jää leijailemaan joka paikkaan. Ajattelin, että tämä olisi hyvä siloittamaan niskavilloja kun käytän ponihäntää mutta lopputulos on pahempi. Ensin näyttää lupaavalta ja tukka tuntuu jopa siloiselta ja siltä että se pysyisi aloillaan, tunnin päästä hiukset leijailee sähköisinä miten sattuu.  :-\

Liputan XZ tyrni hiuslakan puolesta. Hinta/laatu hyvä. Hyvä arkilakka, sopivasti pitoa ja siloittaa tukkaa kivasti. Helppo harjata pois, ei koppuroita. Suihke hyvä.  :) Tuoksu ei mikään maailman paras ole, mutta onneksi mieto ja haihtuu nopeasti.
Viimeksi muokannut wilma, 26 Tammi 2012, 21:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mar.ia
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 143
Liittynyt: 03 Huhti 2011, 14:52

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja mar.ia »

Onko joku kokeillut Schwarzkopfin Volume Powderia? Kyseessä siis tämän näköinen paketti:
http://insouciantdetails.blog.com/files ... taft02.jpg

Omaa väriä kasvattessa ajattelin testata hiuspuuteria ettei hiukset valuisi muodottamana päätä pitkin. Tuo Volume Powder oli Got2Be:n vieressä marketissa ja pari euroa halvempana, eli olisi hinnan puolesta hyvä lähtökohta kokeiluille.
1b/F/ii
iHerb-alekoodi: UTI515
Jenje
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1146
Liittynyt: 21 Syys 2011, 17:55

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Jenje »

^ Kuinkahan tuo sitten eroaa Got2Be-versiosta, kun molemmat kuitenkin on Schwarzkopfin tuotteita ja pakkauskin näyttäisi olevan ihan samanlainen?

Got2Be-hiuspuuteri nyt ainakin on mun mielestäni ihan pätevää, eikä sekään taida kallista olla. :)
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397
Belle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2117
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 14:02

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Belle »

Vertasin Osiksen ja Got2Ben hiuspuuterien incejä ja olivat 99,9% identtiset  :o. Molemmathan ovat Schwarzkopfia, eli vaikuttaisi siltä että ovat samaa kamaa ja ainoa ero on siinä, että Osis on kampaamotuote ja Got2Be markettikamaa.

Mulla on siis nuo molemmat käytössä, Osiksen alkaessa loppua ostin rahapulassa Got2Be:n hiuspuuterin ja huomasin että toimii ihan yhtä hyvin. Incejä verratessa eipä ihmekään.

Olen tykännyt tosi paljon kaikista Got2Be -tuotteista mitä olen kokeillut ja on ehdottomasti mun markettisuosikki.
Viimeksi muokannut Belle, 12 Maalis 2012, 16:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mindela
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1225
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 00:55

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Mindela »

^ No hemmetti! Mä olen pitkään toitottanut, että Got2Be on ihan yhtä hyvää kuin Osiskin, mutta vaan paljon halvempi... ja kukaan ei ole uskonut  ;) Mutta joo, olen siis samaa mieltä siitä, että Got2Be:n hiuspuuteri on todella kokeilemisen arvoinen tuttavuus, itselläni pitää muotoilutuotteiden HG-asemaa.
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Ice »

muori Pippuri kirjoitti: Ostin Kicksistä Lee Staffordin Messed Up puttyn
Saisiko INCIä?
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Tresemmen (paljon hehkutettu) lämpösuoja on kyllä ihan loistotuote! Ostin kokeiluksi sellaisen ihan pienen 60ml matkakoon kiharrinsauvan kanssa käytettäväksi, mutta ei tarvinnutkaan kihartaa hiuksia sauvalla, vaan pelkästään tuo spray tuo kiharat ihan loistavasti esiin! Tuote tuoksuu hyvälle (tottunut niihin perus alkoholimaisiin tuoksuihin muotoilutuotteiden kanssa) ja sopivan kevyt, ei lähmää tai tahmaa hiuksia. Täytyy ostaa ensi kerralla se isompi pullo, mutta pitää tuo pieni tallessa esim. matkoja varten :)
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Mena »

wilma kirjoitti:
muori Pippuri kirjoitti: Varoitus:

Jos muotoilutuotteen pakkaus vetoaa värillä ja "seksikkyydellä", on sisältö luultavasti silkkaa p****.  ;D
Tämä pätee ainakin Got2Ben 2sexy muotovaahtoon. Edes otsaria tuolla ei saa föönattua vaan lopputulos on sileä ja lässähtänyt. En oikeastaan tajua, miksi menin edes tuohon lankaan, että ostan muotovaahdon, jonka nimessä on sana "sexy"  ;D
Sorruin, ja ostin kaksi erilaista Got2Ben hiuslakkaa kun oli "alennuksessa". Kumpikin täyttä kuraa!  Pakko nämä on silti käyttää pitkin hampain, kun tyhmänä menin ostamaan.
Pakko vähän puolustaa: Got2Be 2sexy big hair (punainen pullo) on ihan hyvää hiuslakkaa! :ts Käytin yhden pullollisen silloin kun nuo tulivat markkinoille, ja tykkäsin. Smoothin' lakka sen sijaan vain haisi tosi ällöltä eikä antanut pitoa.

Tänään ostin Got2Be Smooth'n'Chic Smoothing Lotionin, puristelin lähes kuiviin hiuksiin ja toi kiharat tosi nätisti esiin. :-* Etsin jotain kiiltovahan tapaista mutta en löytänyt ja päädyin sitten ostamaan tuon. Pitää vielä testata ihan kuivaan tukkaan. Olen nyt innostunut laittamaan hiukset kiharalle.
Näiden mun hiusten kanssa voi siis valita; voi vetää suoraksi jätettävän kanssa niin jää vähän laineikkaaksi, tai sitten puristelee pituussuunnassa jätettävän levittämisen jälkeen ja saa kivat kiharat. Tämä kihara toimii nykyään enää MOPin C-system hoitiksen jälkeen, hennaaminen on suoristanut/jämäköittänyt sen verran ettei ilman tuota hoitista jää kiharalle kuivuttuaan vaikka kuinka puristelisi (poikkeuksena Thaimaan ilmankosteus joka teki käkkärän väkisin ;D).
Vastaa Viestiin