Markettien muotoilutuotteet

Leikkaukset sekä kampaukset
Maii*
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 103
Liittynyt: 30 Joulu 2008, 23:41

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Maii* »

zeldu kirjoitti: Got2b:n Powder'ful toimii täällä lantiopituisissa hiuksissa vallan mainiosti! Mulla on siis pitkäksi kasvanut sivuotsis, ja muotoilen sen aina kuohkeaksi. Tuolla hiuspuuterilla ei tarvinnut lainkaan tupeerata, ja hiukset pysyy puhtaampina tuossa kasvojen ympärillä. Tykkään :)
Minä pidän myös tuosta hiuspuuterista. Olen tätä käsien kautta pöyhinyt polkkaani "toisen päivän hiuksiin" ja hyvin toimii. Tuo tuuheutta, pitoa ja vähän puhtauden tuntua hiuksiin.
Belle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2117
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 14:02

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Belle »

Pointsit Got 2 be:n puuterille täältäkin! Rahapulassa ostin sitä, eikä toiveet olleet kovin korkealla. Aikaisemmin olen käyttänyt Osiksen hiuspuuteria, mutta tämä on ihan yhtä hyvä ja tuoksu on parempi :).

Millaisia kokemuksia teilläo n Got 2 be:n hiuslakoista? Mulla on tällä hetkellä käytössä kiiltoa antava lakka, vaaleanpunainen pullo, mutta pito on sen verran kevyt että tarvitsisin voimakkaamman lakan. Katselin marketissa sellaista keltaista ja punaista putelia, mutta en oikein päässyt selvyyteen kumpi sopisi paremmin kampauksen kiinnitykseen ja koppuraisuuden pelossa jäi ostamatta kun hintakin oli 6e. Olen nimittäin käyttänyt 2,5e Tuulitukkaa jo monta pulloa, joten 6e markettilakka tuntuu kalliilta jos se osoittautuukin ihan surkeaksi  ;D.
Tintu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2578
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 14:16

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Tintu »

^Got2be 2 sexy on paras markettilakka mitä itse olen käyttänyt! Tuoksuu vadelmalimulle ja pito on todella hyvä ilman korputtamista. Se on juuri se punainen pullo. Suosittelen! :)
Lalla
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1589
Liittynyt: 25 Helmi 2008, 21:44

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Lalla »

Lemmy kirjoitti: Osaisiko joku sanoa alkoholittoman suoristusraudalla kiharoiden tekoon sopivan muotoilutuotteen, ei siis käsittääkseni vaahto? Lakoissa siis alkoholi on aika välttämätöntä pitävyyden kannalta, mutta päteekö tämä myös kampausnesteisiin ym? Kommentteja. :)
Herbinalla on ainakin lämpösuoja. Itse en ole tuota kokeillut, mutta muuten olen tykännyt Herbinan sensitive-tuotteista, koska ovat hajusteettomia ja silikonittomia. Muuten olen tehnyt kiharoita ihan muotovaahdolla eikä ole hiukset tuhoutoneet. Tosin aika harvoin teen kiharoita raudalla, mutta lämpörullat on useammin käytössä.
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Triina »

Belle kirjoitti: Pointsit Got 2 be:n puuterille täältäkin! Rahapulassa ostin sitä, eikä toiveet olleet kovin korkealla. Aikaisemmin olen käyttänyt Osiksen hiuspuuteria, mutta tämä on ihan yhtä hyvä ja tuoksu on parempi :).

Millaisia kokemuksia teilläo n Got 2 be:n hiuslakoista? Mulla on tällä hetkellä käytössä kiiltoa antava lakka, vaaleanpunainen pullo, mutta pito on sen verran kevyt että tarvitsisin voimakkaamman lakan. Katselin marketissa sellaista keltaista ja punaista putelia, mutta en oikein päässyt selvyyteen kumpi sopisi paremmin kampauksen kiinnitykseen ja koppuraisuuden pelossa jäi ostamatta kun hintakin oli 6e. Olen nimittäin käyttänyt 2,5e Tuulitukkaa jo monta pulloa, joten 6e markettilakka tuntuu kalliilta jos se osoittautuukin ihan surkeaksi  ;D.
Mulla on ollut noita kaikkia, tällä hetkellä juuri se vaaleanpunainen, jonka pito on todella kevyt ja toimii ihan eri tavoin kuin Too Sexy (punainen) ja Glued (keltainen). Nämä olen omistanut muutama vuosi sitten, joten aivan tuoreita musitikuvia ei ole, mutta kummasssakin on kova pito ja korppuakin saa aika helpolla aikaan, kiva tuoksu ja riittävän hieno suihke. Punaisella saa enemmän tuuheutta. Tykkäsin siitä ehkä enempi.

Tuon koppuroittamisen takia olen käyttänyt muita merkkejä sen jälkeen, tykkään enemmän Fructiksesta ja Sebastianista. Ihan hyviä lakkoja kyllä ovat ja marketin parhaimmistoa, varsinkin jos arvostaa karkkista tuoksua.
Belle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2117
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 14:02

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Belle »

Kiitos Tintu ja Triina! Taidan kokeilla sitä punaista pulloa :). Tykkään noista Got 2 be -tuotteista tuoksun takia. Vähän kuin köyhän Tigi ;). Esimerkiksi Osiksen tuoksusta en tykkää, vaikka olen niitä käyttänyt ja pitänyt kyllä itse tuotteista.

Fructiksen vihreä bambulakka on kyllä yksi markettien helmi, ei korputa ja suihke on tarpeeksi hienojakoinen :). Olinkin jo unohtanut koko lakan kun mulla on ollut pitkä Tuulitukka-putki  ;D. Nyt vasta muistui mieleen kun Triina siitä mainitsit.

Linnee-
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 222
Liittynyt: 24 Tammi 2011, 23:24

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Linnee- »

Uusi lempparini on Herbinan hajusteeton muotovaahto. Siinä ei ole alkohoilia, joten se ei kuivata tukkaani ärsyttäväksi takkuuntuvaksi tahmakorpuksi vaan antaa juuri sopivasti pitoa ja rakennetta. Olen todella iloinen että löysin tuon koska hiusten kasvattamsen takia olen kauan vältellyt muotovaahtoja yms. alkoholipommeja.
Hiuslaatu 1b M/C ii. Pituus n.mid back
muori Pippuri
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3826
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:35

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja muori Pippuri »

No niin, pääsin ostamaan uuden otsarivahan, kun kaksi vuotta kestänyt Shockwavesin mess contructor loppui  ;D.

Ostin Kicksistä Lee Staffordin Messed Up puttyn, ja tuo on ihan jees. On helkkarin vaikea löytää vahaa, joka ei ole vain pelkkää rasvaa  >:( Lee Staffordissa on sentään kiinnittävääkin ainesosaa mukana. Tuo ei latista eikä kiillota otsaria ja otsis tuntuu pysyvän siinä asennossa, mihin sen laittaa ja sitä on helppo muotoilla jälkeenpäinkin. Harmi vaan kun tuossakin ON rasvoja, mutta toivottavasti ne ei aiheuta otsan räjähdystä.
Eli voin suositella.
jeba
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 120
Liittynyt: 20 Elo 2009, 15:37

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja jeba »

Olisiko tuommoinen hiuspuuteri sopiva korvaaja vahalle lyhyttä tukkaa ajatellen? Kiinnostaisi kokeilla! ;D

Itse tykkään Got2b:n Rockin' it hiuslakasta, tarpeeksi hienojakoista ja pito keskivertoa parempi. Tuoksu on ehkäpä hieman osismainen, eli mahdollisesti aavistuksen maskuliininen.
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

jeba kirjoitti: Olisiko tuommoinen hiuspuuteri sopiva korvaaja vahalle lyhyttä tukkaa ajatellen? Kiinnostaisi kokeilla! ;D

Itse tykkään Got2b:n Rockin' it hiuslakasta, tarpeeksi hienojakoista ja pito keskivertoa parempi. Tuoksu on ehkäpä hieman osismainen, eli mahdollisesti aavistuksen maskuliininen.
Eikö nuo Got2b-tuotteet ole aivan samaa kamaa kuin Osis? Ainakin se hiuspuuteri on mielestäni aivan samanlaista. Minulla ainakin toimii lyhyissä hiuksissa, mutta se tekee pestessä takkutukan. Aivan kuten Osiksen puuterikin.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
cilla
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 117
Liittynyt: 15 Syys 2008, 22:02

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja cilla »

Musta taas Osiksen puuteri on parempaa kuin Got2b.. En oikein tiedä miksi en tykkää Gotista mutta ensinnäkään pöyhkeys ei pysy päässäni varmaan edes tuntia ja tekee jotenki hirveän sotkuisen ja takkuisen ja siivottoman näköisen lookin. Kuitenkin kun sitä laittaa, se tuntuu tosi jämäkältä, mutta kun se ei vaan pysy. En sitten tiedä laitanko sitä liian vähän vai, mutta kerran sattu menemään enemmän niin tuntui ettei se lähteny ollenkaan edes pesussa pois.
Kata

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Kata »

Onko kukaan kokeillut Nivea Volume Sensation -muotovaahtoa?
Hakusessa olisi siis tuuheuttava, lämpösuojan sisältävä muotovaahto, joka ei sisältäisi denaturoitua alkoholia. Tykkäsin kovasti Nivean tuuheuttavasta föönaussuihkeesta, mutta en haluaisi ostaa uutta pallopulloa sen sisältämän alcohol denatin takia. Kyseisessä muotovaahdossa sitä ei kai ole?
muori Pippuri
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3826
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:35

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja muori Pippuri »

Varoitus:

Jos muotoilutuotteen pakkaus vetoaa värillä ja "seksikkyydellä", on sisältö luultavasti silkkaa p****.  ;D
Tämä pätee ainakin Got2Ben 2sexy muotovaahtoon. Edes otsaria tuolla ei saa föönattua vaan lopputulos on sileä ja lässähtänyt. En oikeastaan tajua, miksi menin edes tuohon lankaan, että ostan muotovaahdon, jonka nimessä on sana "sexy"  ;D
Lalla
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1589
Liittynyt: 25 Helmi 2008, 21:44

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Lalla »

Tresemme Naturals (?) aerosoliton hiuskiinne kokeiltu ja ihan hyvä tuote  :) Tuoksu on aika vesimäinen/melonimainen ja suihke saisi olla mielestäni hajusteeton tai kevyemmällä tuoksulla, mutta nykyisellään tuoksu ei ole niin ällö että jäisi hyllyyn. Mun hiuksissa ei mitkään lakat meinaa pysyä, mutta näköjään aerosoliton sen olla pitää, sillä tupeeraukset pitää normaalia paremmin tämän kanssa. Mun hiukset on taipuisat, mutta liukkaat ja niistä yleensä muotoilutuotteet katoaa alle aikayksikön ellei suihki koko purkkia.

Jos kaipaa liukkaille hiuksille pitoa niin kannattaa kokeilla vaikka tätä - hinta muistaakseni n.6 euroa ja omani ostin Tarjoustalosta, mutta marketeistakin varmaan löytyy.
Chantel

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Chantel »

Franck Provost lämpösuojasuihke! Jättää ihan mielettömän pehmeät hiukset  :-* ainoa vika, että tosiaan liukastuttaa lattian, eli maton päällä jos ei halua kuhmuja kampauksen seuraksi  ;)
Vastaa Viestiin