Tigin muotoilutuotteet

Leikkaukset sekä kampaukset
NekoNeko
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 862
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 00:09

Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja NekoNeko »

Voi että, jäin heti koukkuun After partyyn. Aivan ihanaa ainetta! Tuli niin sileä ja kiiltävä tukka kun föönasin sillä että oksat pois! Ja baarissa oli loistavaa kun hiukset tuoksui raikkaalle tupakan savussa. Nam. Jäin koukkuun myös Shine junkieen.


Uusi ketju Tigin muotoiluhärpäkkeistä
Viimeksi muokannut NekoNeko, 18 Helmi 2007, 11:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hang out the chick habit
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Neko, laitoitko After-Partya föönauksen alle kosteisiin hiuksiin?

Oon ehtinyt testailla omaani pari kertaa ja oon laittanut sitä kuiviin hiuksiin föönauksen jälkeen. Tämäkään ei taltuta kokonaan itsepäisimpiä sojokkeja päälaella, mutta muuten tekee kyllä tosi silkkiset ja kiiltävät hiukset. Annostelun kanssa pitää vain varoa, koska rasvaletin saa aika nopeasti. Ja minun pitää ainakin hieroa aine tosi kunnolla ensin käsiin ennen kuin uskallan edes suunnitella koskevani hiuksia, muuten tulee klimppejä.

Head Rush tuntuu ihan hyvältä kiiltosuihkeelta. Oon kokeillut aiemmin Cutrinia ja Trendlineä ja Tigi vie voiton, koska ei lemahda myrkylle. Muutenpa noita kiiltosuihkeita on hankala verrata, koska ovat ainakin tässä päässä niin samanlaisia...
NekoNeko
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 862
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 00:09

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja NekoNeko »

Joo, laitoin kosteisiin hiuksiin jätettävien hoitoaineiden jälkeen. Sekoitin siihen tällä kertaa tipan Cutrinin Chooz Creamy volymizeriä niin sain vähän ryhtiä päähän. Tekee aivan ihanaa jälkeä, tulee sileä, kiiltävä ja pehmeä tukka (+ihana tuoksu). Lisäilin vähän Arter partya+Shine junkieta vielä kuiviin hiuksiin silottamaan ja kiillottamaan. En ole huomannut ollenkaan että toi klimpittäisi tai lähmäisi föönauksen alla tai kuivissa hiuksissa, ja mä käytän sitä aika runsaasti lyhyisiin hiuksiini.

Ajattelin kokeilla sekoittaa Shine junkieta After partyyn seuraavan kerran kun föönaan, ja katsoa minkälaisen tuloksen se antaa. Mä tykkään tosi paljon Shine junkiesta, mutta myös Chooz kiiltospray on hyvä eikä tuoksu myrkyltä. Esim Redkenin Vinyl glam tuoksuu aivan kamalalta, enkä todellakaan halua laittaa hiuksiini viimeiseksi viinan hajuista tuotetta  :-X

Jokatapauksessa, After party pääsi heti suosikkilistalle!
Hang out the chick habit
masked sinner
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2374
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:38

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja masked sinner »

Mulla taas After party tekee maailman sähköisimmät hiukset! Oon kokeillu vaikka millä annostuksella, mutta aina tulee ongelmia. Silotuspuolella saan hyvällä vahalla saman aikaiseksi. En tykkää, voisin myydä pois.
nectar

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja nectar »

Mä tykkään myös After Partysta, tekee hiuksista ihanan pehmeät ja hyvän tuoksuiset. Ja poistaa sähköisyyden.
Rasvaiseksi tai klimppiseksi en kyllä hiuksiani tällä aineella ole saanut!
Nadine
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 281
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:12

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Nadine »

Miltä tuo After Party tuoksuu? Kävin haun avulla läpi kyseistä tuotetta koskevia viestejä, mutten löytänyt muuta tietoa kuin sen, että tuoksu on hyvä... Pahoittelen siis Demi-, Ellit- ja Suomi24 -tyylistä viestiäni eli hakua käytin, mutten tätä tärkeää tietoa siltikään löytänyt.  8)

Edit. Kiitoksia kaikille After Partyn tuoksua kuvailleille! Tuoksu kuullostaa ihan hyvältä ja mukava kuulla, ettei se tunnu jäävän hiuksiin. Taidanpa tilata kyseistä tuotetta tässä piakkoin.  :)
Viimeksi muokannut Nadine, 19 Helmi 2007, 18:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1bMii
MerGirl
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2819
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 22:33

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja MerGirl »

Onkohan tuo Superstar, Queen for a day tarkoitettu lyhyelle tukalle? Sinällään saan tuuheutta/ilmavuutta kun kuivaan pää alaspäin tai ilmakihartimella, mutta ei se nyt erikoisemmin tuuheuta. Jättää hiukset tahmaiseksi jos en heti kuivaa.
On muuten sika kylmää nestettä näin talvella laittaa, minua alkaa paleltaa.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

^Kyllä tuo Queen for a day -neste mulla jonkin verran tuuheuttaa, laitan sitä kämmenelle, hieron käsiä yhteen, levitän kaikkialle hiuksiin mutta etenkin juuriin, ja föönaan. Ilman fööniähän tuo ei tee mitään kun on lämpöaktivoituva. Ei tuo kuitenkaan mitenkään hurjasti tuuheuta, käyttelin tuota lähinnä bilekampauksiin ja tupeerasin aina lisäksi hiukset. Yhden purkillisen tuota käytin, kun ostin sen aikoinaan kampaajaltani, jolla oli vajaa olkamittaiset hiukset, niin hän varoitteli että tuolla tulee niin muhkeat hiukset että pitää varoa kun laittaa tuota ettei vain mene liikaa. Ilmeisesti siis toimii aika eri tavalla erilaisissa hiuksissa.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Tiukunen
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 259
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:57

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Tiukunen »

Minultakin löytyy tuo Queen for a day-neste, enkä ole mitään supertuuheaa tukkaa tällä saanut aikaan. Minulla on siis hartioille uottuva, luonnonkihara tukka. Tykkään kyllä paljon tästä, kun tosiaan jonkun verran tuuheuttaa, eikä korputa yhtään tukkaa. Tällaisella kovalla pakkasella ei ole mikään paras tuote, tukka lätsähtää nopeasti ja on sähköinen, mutta näinhän ei välttämättä tapahdu jonkun toisen tukalle.  ;)
Hiukset: puolipitkät,tummanruskeat,värjätyt,melko hyväkuntoiset, luonnonkiharat, hennot ja kuivat. 2c-3bFi/ii.
Mariia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 586
Liittynyt: 29 Marras 2006, 12:54

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Mariia »

Minä annoin oman Queen for a day suihkeeni siskolle jolla on lyhyet hiukset, minulla on melkein kainaloon asti pitkät ja melko paksut hiukset. Laitoin tuota suihketta hiuksiini ja föönäsin niin sain aikaan vain karhean ja kuivan oloisen tukan. Ehkä tuo ei vain ollut sopiva minun hiuslaadulleni. Miinusta myös siitä että suutin ei välillä toiminut kunnolla.
1b M ii Tummanruskeat, taipuisat, vähän luonnonkiharat. Suunnilleen olkapäille ulottuvat.
Hermione
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1140
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 22:24

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Hermione »

Nadine kirjoitti: Miltä tuo After Party tuoksuu? Kävin haun avulla läpi kyseistä tuotetta koskevia viestejä, mutten löytänyt muuta tietoa kuin sen, että tuoksu on hyvä... Pahoittelen siis Demi-, Ellit- ja Suomi24 -tyylistä viestiäni eli hakua käytin, mutten tätä tärkeää tietoa siltikään löytänyt.  8)
AP:n tuoksua on aika vaikea kuvailla. Siksi siitä ei mainintoja varmasti olekkaan. Tuoksu on aika makea, mutta sitä on vaikea assosioida mihinkään hedelmään tmv. Tuoksu on oikeastaan mun nenään ainakin aika saippuainen ilman sitä saippuan pistävyyttä. Sokerinen saippua ::)  Tuoksu joka tapauksessa ei jää hiuksiin (ainakaan mun).
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.
NekoNeko
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 862
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 00:09

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja NekoNeko »

After party tuoksuu samalta kuin Curls Rock sarja (Curl Amplifier tuoksuu täsmälleen samalta), Tigin sivuilla tuoksua on kuvailtu hedelmäcocktailiksi. Mulle tulee jotenkin mieleen oikein makea omena. Mulla kyllä jää hiuksiin mieto tuoksu.
Hang out the chick habit
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

Tuo After Partyn tuoksu on aika outo ja vaikea kuvailla, ihan jees kuitenkin eikä siis nenään mitenkään paha, etenkin kun se on niin mieto tuoksu. Ei jää hiuksiin mitenkään erityisesti tai huomattavasti. Mulle tulee siitä tuoksusta ehkä mieleen jonkinlainen muovintuoksuinen hedelmäsekoitus.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
irvikissa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 961
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:51

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja irvikissa »

Mulle taas tulee After Partyn tuoksusta mieleen joku karkki, mutta en vaan keksi mikä... Joka tapauksessa todella makea, hedelmäinen ja karkkinen, muovinen silikonituoksu :D Purkissa tuoksu on paljon voimakkaampi kuin hiuksiin laitettuna, joten ei kannata säikähtää, jos tuoksu onkin epämiellyttävä. Mun mielestä tuoksu on kyllä hyvä, eikä tosiaan jää hiuksiin kovinkaan voimakkaasti.
Elliotta
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 480
Liittynyt: 21 Syys 2006, 20:40

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Elliotta »

^ Kampin Salon Choicessa kampaaja suositteli tuota Superstaria (neste) pidemmälle hiukselle ja Superstar Queen for a daytä (suihke) lyhyemmälle hiukselle. Mulla on polkkatukka, ja kyllä tuo Superstar toimii, joten varmaan hiuslaadulla on iso merkitys asiaan.
Vastaa Viestiin