Tigin muotoilutuotteet

Leikkaukset sekä kampaukset
silikooni
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 157
Liittynyt: 18 Syys 2010, 22:53

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja silikooni »

silikooni kirjoitti: Superstar- kiinteen hävittyä markkinoilta tilasin CheapSmellsistä Love Peace & Planetin Free ur mind-kiinnettä ja ihastuin! Paljon hienojakoisempi suihke kuin Superstarissa ja todella hyvä pito muutamalla suihkauksella ja hiuksiin jää tosi hyvä kiilto. Tässähän ei ole mitään keinotekoisia hajusteita, vaan tuoksuu luontaisesti kirsikalle ja mantelille ja tykkään tuoksusta kirsikan ystäväna. Tuoksu haihtuu kyllä melko nopeasti.
Niinpä. Juuri kun tykästyin johonkin, niin sitä ei enää saakaan mistään. No, nyt kun CheapSmellsistä saa kaikkia Tigejä törkeän halvalla, niin tilasin kokeeksi S-Factorin Finishing Chic Shine Hairsprayta. Lieneekö täällä kellään kokemusta siitä? Vähäinen on tuo pumppulakkatarjonta. Hard Headiahan minä himoitsisin, mutta kun ne aerosolit ovat saavuttamattomissa...
Koodilla JIB015 $10 alennus iHerbin ensitilaajille.
Kathy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 842
Liittynyt: 04 Elo 2010, 16:19

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Kathy »

Olen nyt käyttänyt Sugar Shockia ja Sugar Dustia tuomaan karkeutta ja pörheyttä ällösileään tukkaani. Aluksi tosin petyin Sugar Dustiin, kunnes tajusin että sitä pitää kirjaimellisesti kopsutella kalloa vasten, jotta tavara ei leiju ympäri kylppäriä. Sugar Shock toimii itselläni parhaiten kuivaan tukkaan suihkutettuna ja on siitä kiva, että ei lähmää vaikka vähän yliannostelisikin. Pitkä miinus tosin tuoksusta, joka muistuttaa Dieselin Loverdosea.  :-X ;D
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)
kaarina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 955
Liittynyt: 27 Marras 2007, 13:34

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja kaarina »

Iiris kirjoitti:
garme kirjoitti: Kampaaja käytti mun hiuksiin taannoin Candy Fixations -sarjan Mega Whip -vahaa/voidetta, ja piti hankkia sitä heti itsellekin. Tää on todella ihanaa ainetta.
Onko tämä lähinnä silottava tuote, vai saako sillä aikaiseksi myös kuohkeutta? Ja onko sulla pitkä vai lyhyt tukka, ohut vai paksu? Sori kyselyikä, mutta yritän hahmottaa tuon tuotteen toiminta. :D
Ensimmäisillä kokeilukerroilla tämä tuote ei tehnyt hiuksilleni mitään. Ei siis yhtään mitään, joka on ennenkuulumatonta helposti läsähtävässä, hennommanpuoleisessa puolipitkässä tukassani.
Jatkoin sinnikkäitä yrityksiäni saada tämä toimimaan, ja oikeastaan tykkäänkin tästä. Tuo vähän painavuutta/paksuuden tunnetta, poistaa Sugar Dustin tuomaa lentävyyttä/keveyttä. Itselleni annostus oli se ratkaiseva tekijä, millään ihan pikkunokareella en saa mitään aikaan. Tämä ei tee mattapintaa eikä rasvoita (mutta voi tällä hörsöjä kai silottaakin), enkä osaisi verrata tätä muihin vahoihin. Pito ei ole kovinkaan mainittava ja lisäillä voi melkein loputtomiin, mutta sen kivan painavuuden tunteen ansiosta pysyy hyllyssäni. En tykkää liian kevyen kuohkeasta lopputuloksesta, vaan kaipaan myös sellaista "raskasta" tuuheutta.
Tuoksuu ihan hattaralta purkissa, muttei jää leijumaan hiusten ympärille.
Kuririn
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 450
Liittynyt: 02 Heinä 2007, 14:48

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Kuririn »

Tilasin ketjun inspiroimana Sugar Shockin ja otin sen tänään kokeiluun. Yllätyksekseni hiukset asettuivat tosi näteille ja rennoile laineille/kiharoille ihan itsestään kun suihkutin pituuksiin ja puristelin vähän kasaan. &nbsp;<3 &nbsp;Tyveen en saanut mieletöntä nostetta, mutta ei onneksi lähmännytkään. Tuoksu yllättävän voimakas verrattuna siihen mitä odotin ketjun perusteella. Meillä koko avokonttori kommentoi sokerista tuoksupilveä...

Hiukset vyötäröpitkät ja suorat. Pesin nämä toissa päivänä eli normaalisti olisin laittanut tukan tänään kiinni.

Edit. Onko joku saanut Sugar Shockin toimimaan pitkän tukan tyvessä?? Olen nyt kokeillut useita kertoja, mutta en saa aikaiseksi mitään kuohkeuden tapaistakaan. Latvoissa ja pituuksissa suihke sen sijaan toimii tosi kivasti, tuuheuttaa ja saa hiukset pysymään näteillä laineilla.
Viimeksi muokannut Kuririn, 09 Loka 2012, 12:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

Joillekkin Tigin tuotteille on tullt "halloweenpakkaus". Yksi näistä oli Small Talk, jonka ostin tänään. Lähinnä siloittamaan ja tuomaan pientä pitoa tähän pörröiseen ja sotkuisen näköiseen kiharaan. Ja siinä se toimi! Small Talk tuntuu pitävän tukan ihan hyvin muodossaan ja siloittaa erinomaisesti. Tuoksu oli yllätys. Tuoksuu ihan samalle kuin Fashionista hoitoaine, jota aikoinani rakastin.
Retro

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Retro »

Mä olen muutaman kerran käyttänyt Totally Bakedia. Tykkäisin tästä paljon, tuuheuttaa mukavasti koppuroittamatta, tuoksuu ihanalta ja on helppo käyttää, mutta mä saan tuosta päänahkaan ja hiusrajaan niin karmeita peukalonpään kokoisia paukamia, että on pakko luopua käytöstä.&nbsp; :-\ En tiedä mikä ainesosa noita aiheuttaa, koska kaikki päänahan lähelle menevät muotoilutuotteet ei tuota tee.
Firestarter
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 395
Liittynyt: 17 Loka 2007, 11:56

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Firestarter »

Tykästyin sen verran Sugar shockiin että se on ollut päivittäisessä käytössä jo reippaasti yli puoli vuotta. Käytän tuota kuiviin hiuksiin tyvikohottajana. Ostin hiljakkoin myös Totally Bakedin ja siis nam mikä tuoksu!&nbsp; En varmaan voi olla tänään leipomatta täsmälleen samalta tuoksuvia sitruuna-cupcakeja&nbsp; :D
Liisu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 106
Liittynyt: 05 Elo 2006, 10:03

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Liisu »

Mistä saa halvimalla tilattua Tigin Totally Bakedia ja Sugar Schokia. Nuuka kun oon ;D
Od3ssa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2318
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 09:37

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Od3ssa »

^Cheapsmellsissä ainakin joku aika sitten oli (tilasin itekin), vilkase sieltä :)
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann
grizzie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1002
Liittynyt: 03 Marras 2006, 21:18

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja grizzie »

Ducky kirjoitti: Mä olen muutaman kerran käyttänyt Totally Bakedia. Tykkäisin tästä paljon, tuuheuttaa mukavasti koppuroittamatta, tuoksuu ihanalta ja on helppo käyttää, mutta mä saan tuosta päänahkaan ja hiusrajaan niin karmeita peukalonpään kokoisia paukamia, että on pakko luopua käytöstä.&nbsp; :-\ En tiedä mikä ainesosa noita aiheuttaa, koska kaikki päänahan lähelle menevät muotoilutuotteet ei tuota tee.
Mulla Totally Baked sai aikaan aivan saman reaktion. Mietin pitkän aikaa mikä päänahkaani oikein vaivaa, kunnes tajusin luopua tästä. Missään muissa tuotteissa ei ole samanlaista ongelmaa ollut.
Happiness is the highest form of health.

http://myrsel.tumblr.com/
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Onko jollakulla kokemuksia Catwalk-sarjan Sleek Mystique Blow Out Balmista? Tuoksu, kuinka tehokas, auttaako hiusta suoristumaan? Mun marketti-Loreal alkaa loppua ja mietin mitä seuraajaksi..
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Ophelia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 365
Liittynyt: 12 Elo 2008, 14:49

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Ophelia »

^ Mun mielestä tuo on sellainen "ihan kiva" tuote. En ehkä ole sopivin henkilö arvioimaan suoristavuutta koska mun hiukset on melko suorat luonnostaan, mutta kyllä tuo ainakin hyvin silottaa tukkaa. Annostelussa kannattaa olla aika nuuka, muuten tukasta saattaa tulla likaisen tuntuinen. Tuoksu on sellainen parfyymimäinen, ihan hyvä mun mielestä, ei jää mitenkään leijumaan pään ympärille. Mun suosikkisilottaja on kuitenkin Candy Fixations -sarjan Glaze Haze, se on jotenkin kevyempi (siinä ei tosin taida olla mitään erityistä suoristusominaisuutta, mutta mä en sitä kyllä tarvitsekaan).
Shinea
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 65
Liittynyt: 22 Marras 2012, 23:05

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Shinea »

Ostin useiden suositusten, kaverit ja bloggarit, Tigin Small Talkin. Jouduin valitettavasti pettymään. Small Talk ikään kuin samensi hiukseni pinnan, eikä hius enää kiillä sille ominaisella tavalla. Tuote kyllä tuuhensi, mutta hiukset tuntuvat käytön jälkeen ihan nuken tukalta. Hiuksista tuli siis elottoman tuntuiset.

Pesin hiukset normaalisti hoitsikan kera ja levitin tuotteen pyyhekuiviin hiuksiin. Tämän jälkeen annoin kasvustolle kyytiä föönillä. Miten te käytätte kyseistä tököttiä? Kuiviin hiuksiin, märkiin? Tekeekö se teidän hiuksistanne elottoman tuntuiset?

???

Edit: Onko teillä käyttökokemuksia TIGI Bed Head Superstar Blow Dry Lotionista? Miten eroaa käyttötavaltaan Small Talkista? Entä eroaako lopputulos??&nbsp; :)
Viimeksi muokannut Shinea, 29 Marras 2012, 17:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1b, M/C, iii. Punertavanruskea, hip lengthin ja tailbone lengthin välimaastossa roikkuva kasvusto. Back to Classic Length. Rakkaus neitsytkookosöljy ja avocadonaamio.<br /><br />
Ophelia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 365
Liittynyt: 12 Elo 2008, 14:49

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Ophelia »

^ Mä oon käyttänyt sitä juurikin noin, kosteisiin hiuksiin ennen föönausta. En oo huomannut mitään kiillon katoamista tai elottomuutta, sellaista ryhdikkyyttä vain. Paljonko laitoit sitä? Mulla on aika ohuet olkapäämittaiset hiukset ja mulle sopiva määrä on sellainen yksi painallus.
Shinea
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 65
Liittynyt: 22 Marras 2012, 23:05

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Shinea »

Ophelia, laitoin yhden koko pumppauksen ja sitten ihan pikkuisen verran vielä lisää.Se ei imeytynyt mun hiukseen, vaan jäi ikäänkuin siihen pintaan vaan. En tiedä, mistä ihmeestä mahtaa johtua. :( Kiilto on kaukana, kun sitä käyttää..&nbsp;
1b, M/C, iii. Punertavanruskea, hip lengthin ja tailbone lengthin välimaastossa roikkuva kasvusto. Back to Classic Length. Rakkaus neitsytkookosöljy ja avocadonaamio.<br /><br />
Vastaa Viestiin