L'Oreal-hiusvärit

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
ZEN
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 491
Liittynyt: 15 Heinä 2013, 07:52

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja ZEN »

^^Mullakin toi värjäsi vaalentamattoman juurikasvun lähinnä kullertavaksi, enkä itse saanut sitä millään taittumaan viileäksi, koska mun hiukset ilmeisesti kaipaavat värinpoistoa alleen jotta suoravärit tarttuisi. Pituuksista on vähän vaikeampi arvioida, kun ne pystyi taasen niin helposti taittamaan viileiksi. Vähän turhan tummiksi kuitenkin vetäisi.

Kuitenkin kun värjäsin klipsipidennyksiä, tuo väri oli aivan täydellinen! Juuri tuollainen kuin avatarkuvassasi. En ymmärrä, miksi se omiissa hiuksissa ei ollut lainkaan tuollainen. ???
Cogito ergo doleo.
Puf
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 481
Liittynyt: 05 Tammi 2011, 17:32

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Puf »

^ Tuota avatarkuvan sävyä lähdin itse asiassa tavoittelemaan mutta aika kauas jäin ;D Toivoin todella tuhkaista väriä, jota ei välttämättä tarvitsisi edes värjätä muutamaan kuukauteen koska tyvikasvu sulautuisi väriin niin hyvin. Täytyy ehkä taas tutustua pelkistävään värinpoistoon ellei tämä tästä merkittävästi haalistu parempaan suuntaan. Onneksi värjäystulos on sentään melko tasainen eikä tyven kullertavuus hyppää silmään muuta kuin silloin kun hiukset ovat märät. Seuraavalla kerralla koitan seiskasävyä :)
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Jewely »

^Mä hain kerran kans juuri tuollaista sun avatarkuvan väriä ja sain sellaisen Sublime Moussen 700:lla, sulautui just hyvin mun perussuomalaisenväriseen juurikasvuun ja muutaman kuukauden juurikasvua ei huomannut yhtään. Mulla oli alla kultakuparia jota poistin B4:llä ja sitten laitoin tuon päälle ja taittoi kyllä hyvin sitä lämpöä pois, joihinkin kohtiin taisi jäädä jotain kullertavuutta mutta ei niitä huomannut kuin oikein tarkasti tutkimalla :)
Puf
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 481
Liittynyt: 05 Tammi 2011, 17:32

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Puf »

^ Okei kiitos :)! Täytyy koittaa saada pohja tarpeeksi vaaleaksi ja sitten yrittää uudemman kerran seiskasävyllä. Toivoisin vielä todella harmahtavaa tulosta, pitää ehkä kokeilla kaapissa olevaa tuhkaista seiskaa ja sekoittaa siihen vielä hiukan harmahtavaa suoraväriä (mulla on Wellan 7/19 suoraväri).
ainokainen

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Värjäsin eilen hiukset L'Orealin Excellence Creme -sarjan sävyllä 8.1 Natural Ash Blonde.

Kuva

Oma värini on noin 7-asteinen maantienharmaa, mutta tykkään sävyttää sitä himppasen vaaleammaksi, ettei kokonaisvaikutelma ole tunkkainen. Lisäksi tykkään siitä miten kestovärjäys muuttaa hiuksen tekstuuria tuuheammaksi ja pöyheämmäksi. Ehdin kasvattaa omaa tyveä noin 2 kk, kunnes jatkuvasti rasvaisen ja lättänän näköiset juuret alkoivat ärsyttää. Ei kun Cittarin värihyllylle.

Sieltä lähti sitten mukaan tämä kyseinen paketti ja täytyy sanoa että olen tosi tyytyväinen. Ihan alussa värjäämisen jälkeen olin vähän pettynyt, kun sävy tuntui edelleen olevan noin 7-asteinen ja jotenkin punaiseen taittava ja vähän tunkkainen. Outoa kyllä, tänään kun olin pessyt hiukset, huomasin, että väri oli kirkastunut huomattavasti.

Onkohan tämä tyypillistäkin, että väri tekeytyy vielä hiuksissa seuraavan päivän aikana? Mielestäni tämä on nyt selvästi astetta vaaleampi kuin eilen heti värjäämisen jälkeen. Ja ihanan tuhkainen lopputulos, ei yhtään pissankeltainen vaan just sellainen ihanan luonnollisen kaurapuuron värinen!  :l
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

^ Kuulostaa hyvälle, ja varmasti näyttääkin :) hienoa, että onnistui noin hyvin. Minkä sävyiset sun latvat oli, varmaan aika lähellä tuota sävyä?
ainokainen

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Joo ne latvat oli valmiiksi jo suunnilleen tuota sävyä, mutta aiemman värinpoiston jäljiltä (jota vielä latvassa) on näkyvillä vähän sellaista ärsyttävää kellertävyyttä, joka lähtee taittamaan pissankeltaiseen jos en käytä hopeashampoota säännöllisesti.
Tuo Natural Ash Blonde kyllä taittoi tosi hyvin sitä keltaisuutta pois. Tarpeeksi tuhkaisia sävyjä on vaikea löytää, yleensä tuloksena on aina enemmän tai vähemmän kupariin tai just siihen ällöön pissankaltaiseen taittava väri, näin ainakin mun hiuksissa.
peachvodka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 14 Helmi 2012, 21:03

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja peachvodka »

Värjäsin tukan eileen ekaa kertaa casting creme glossilla. Sävy oli muistaakseni 100 intensiivinen musta. Vähä kyllä pähkäilin sielä hyllyllä sen 200 eebenpuu mustan kans, mutta tykkään enemmän itselläni "luonnottomasta" mustasta, ja valitsin tuon 100. Väri oli oikein osuva. Kiiltävä ja TOSI musta. Melkein jopa muovisennäköinen ;D Luulen kyllä, että tuo muovisuus taittuu pois seuraavis shampoopesuis.

CCG:lla värjäämisestä jäi hyvät fiilikset! Hyvä koostumus, helppo levittää ja ei haissut pahalta! Ostin vain yhden purkin ja vähän jännitinkin, että riittääkö koko päähän, mutta väripurkki riitti just ja just tähän paksuun mbl pehkoon (:! Lisäksi olin ollut 5kk värjäämättä tukkaa, ja mulla oli n.5cm omaa vaaleaa juurikasvua. Yleensä mikään musta ei peitä sitä täysin, mutta CCG peitti!
Ja mikä tärkeintä, ammoniakiton! Jes, tätä mä käytän lisää!
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi
Saranna
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 70
Liittynyt: 17 Touko 2012, 19:39

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Saranna »

Onko kellään tietoa miten hyvin CCG glossy blond- värit järjäävät? Haluaisin liian vaaleaksi menneitä kohtia värjäillä 9-asteiseksi ja koska käsittääkseni yleensä noista väreistä kannattaa valita astetta vaaleampi, ajattelin vaihtoehdoksi 1021.

Onkohan liian vaalea värjätäkseen? 9-asteisia en harmikseni ole CCG:ltä nähnyt ja 8 liian tumma.
Parturi-kampaajaopiskelija, jolla puolipitkät, taipuisat 9,01 hiukset 8.13 raidoilla. Suosikit Elumen, Igora Royal, SIM system 4, Kc Luxima, Forme.
Kathy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 842
Liittynyt: 04 Elo 2010, 16:19

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Kathy »

^Mä värjäsin 8-9-asteisen tyvikasvun 8034-sävyllä ja jos todella tarkkaan katsoo, niin kai mun tyvikasvu vähän kultaisemmaksi muuttui... Turha varmaan odottaa mitään huimaa muutosta noilla vaaleilla väreillä, korkeintaan sävy taittuu kylmempään/lämpimään. Mä korjasin joskus liian vaaleaksi mennyttä tukkaa Preferencen sävyllä 9.13, enkä silläkään saanut oikeastaan yhtään tummuutta, sävy vain muuttui luonnollisemmaksi.

Vitsit että muuten ärsyttää, kun löysin Lorkulta täydelliseltä vaikuttavan hiusvärin (Superior Preference 9GR), mutta sitä ei saa Suomesta! Tarvitsisin juuri tuollaisen oikeasti vaalean kultakuparin, mutta eipä mistään tunnu löytyvän. Onneksi on Ebay...
Viimeksi muokannut Kathy, 17 Touko 2014, 16:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)
arianna

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja arianna »

Onko kenelläkään kokemuksia Casting Creme Glossin sävyistä 6354 Toffee Delice tai 743 Kuparinen kullanvaalea?

Ostin äskettäin "vahingossa" tuon 743 koska ihastuin väriin, kotona sitten ihmettelin mitä olin mennyt tekemään, kun tarkoitus oli vähentää hiusten punaisuutta ja tuohan on selvästi punainen?

Ihmettelen, miten 743 Keskivaalea kuparikulta voi olla noin tumma?

**

6354 näyttää aika kivalta, mutta onko se kovin tumma? Kaupassa pakettia silmäillessäni muistaakseni paketin sivulla olevat kuvat näyttivät kansikuvaa vaaleammilta, 743:lla myös.
Heiku
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 163
Liittynyt: 22 Tammi 2011, 19:01

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Heiku »

Mun on pakko tulla tänne nyt kehumaan nuita Lorkun sublime mousse värejä. Joo, lopputulos on paljon tummempi kuin mitä värikoodit ja paketin kuva antaa ymmärtää jos niitä täyden ajan pitää. Mutta noin 5-10 minuutin vaikutusajalla väristä tulee oikein passeli eikä liian tumma. Oon jo vuoden käyttänyt pelkästään näitä värejä ja vaikutusaikaa lyhentämällä ei ole koskaan mennyt pieleen :) Väri ei myöskään haalistu normaalia enempää vaikka vaikutusaika on noinkin lyhyt. Viikonloppuna värjäsin noin kasiasteisen tukkani sublime moussen sävyllä 535 ja 5 minuutin vaikutusajalla sain noin vitos-kutosasteisen kultaisen ruskean sävyn tukkaani.
MerGirl
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2819
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 22:33

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja MerGirl »

Mää taas laitoin viikko sitten moussesta seiskaa kun se on tunnetusti tumma ja voin todeta tummuuden jo kadonneen. Oikeastaan väri on sama kuin mistä lähdin&nbsp; :P
Taidan seuraavaksi kokeilla Castingia vaikka kevytväri onkin ja ihan kolmosta, sekin varmaan haalenee hetkessä.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”
Sanguine
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1283
Liittynyt: 16 Huhti 2006, 15:54

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Sanguine »

Värjäsin tänään Sublime moussella pitkästä aikaa, sävynä 450 tumma mahonginruskea. Pidin ihan sen puoli tuntia mitä pakkauksessa luki, eikä tullut ollenkaan liian tumma lopputulos.&nbsp; :) Pikkasen hirvitti kun monilla on kokemuksia siitä että väristä tulee paljon haluttua tummempi, mutta tämä on oikein passeli. Pikkaisen punavivahteisempi olisi voinut tulla, mutta väri on ihan ok, vähän hailakaksi jäi latvoista jotka olivatkin entuudestaan ombre-värjäyksen jäljiltä muuta reuhkaa vaaleammat. Juuri pakkaukset ostettuani tajusin, että olen joskus muinoin onnistunut sotkemaan tämän värin kanssa oikein urakalla, mutta nyt oli kyllä siistiä puuhaa, huomattavasti miellyttävämpi levittää vaahtoa kun sitä tyypillistä hiusväri-mönjää.&nbsp; :D
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä.&nbsp;
enna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1030
Liittynyt: 30 Tammi 2011, 20:16

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja enna »

Värjäsin lorkun Excellence creme -värillä tukan ja huhhuh sitä hajua! En kyllä sen vuoksi suosittele tätä kenellekään, kun miellyttävämpiäkin hiusvärejä on markkinoilla vaikka kuinka. Nenän kautta hengittäessä hiusvärin haju suorastaan polttelee nenän hengitysteitä. Ei tätä enää ikinä, vaikka väriä oli muuten reilusti ja levittyvyys sekä lopputulos oli ihan hyviä.
Vastaa Viestiin