Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Leikkaukset sekä kampaukset
sommarsnö
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 110
Liittynyt: 05 Marras 2008, 11:24

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja sommarsnö »

^ Mun puteli sanoo näin:

aqua (water/eau), peg-60 passiflora edulis seed glycerides, peg-60 passiflora incarnata seed glycerides, silicone quaternium-8, pvp, polyquaternium-55, polyquaternium-., panthenol, ammonium dimethicone peg-7 sulfate, glycerin, propylene glycol, benzophenone-4, polysorbate 20, cocamidopropyl betaine, tetrasodium edta, peg-60 lanolin, methylparaben, methylisothiazolinone, parfum (fragrance), hexyl cinnamal, linalool.

Pitänee lisätä tuonne muotoilutuotteiden inci-ketjuun, kun ei tosiaan näytä siellä vielä olevan. :)
BlueBerry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 913
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 19:59

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja BlueBerry »

^Kiitos vaivannäöstä :)
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865
tiikeri
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 180
Liittynyt: 07 Syys 2007, 14:54

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja tiikeri »

Itse kokeilin tuota herbinan rootboosteria kun alekorista löysin. Riitii tehot kyllä tähän tukkaan ihan hyvin ja antoi kivasti muotoiltavuutta. Mun tukkaa itseasiassa kohotti melkein liikaakin kun on lyhyt ja karhea. Aika hankalaa suihkittavaa kylläkin tuntui että meni liikaa tai liian vähän ja osa tippui paidalle.
Olkamittainen hennattu paksu, kuivahko ja taipuisa tukka. Kasvatus käynnissä.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Mikä voisi olla hyvä tyvivaahto, joka ei korputa ja olisi mielellään alkoholiton? Fudgen Pump Up tuntuu lähmäävän aika helposti. Olisiko Lanzalla tai Sebastianilla jokin? Ehdotuksia? Voi toki olla suihkekin, mutta mulla on sellainen mielikuva (täysin omaa mietintää), että vaahto tuuhentaisi paremmin eikä korputtaisi?
Kettusieni
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 267
Liittynyt: 30 Maalis 2010, 21:19

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Kettusieni »

Shockwaves (Wella) Root Boost Spray-gel on täällä käytössä, kunnes saisi paremman ostettua. Käytän sitä tyveen suihkautettuna ja föönin kanssa, mutta se aiheuttaa aivan jumalattomat korput ja takut :x Inhottaa harjata hiuksia sen jälkeen, oikein tuntuu kun se alkoholi (Alcohol denat.) haihtuu ja kuivattaa.. Yäk. Poiskaan ei kyllä kehtaa heittää, kun on näin pihi :O En tykkää niin yhtään. Lyhyempään tukkaan tosin voisi toimiakin.
Sylver
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 400
Liittynyt: 01 Heinä 2007, 22:20

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Sylver »

Super Sexy Hairin kaikki vaahdot ja kohottajat  on aika tujua tavaraa ja kohottaa kyllä aivan varmasti.. Kuten se tupeeraus pullossa- tuote.. Kannattaa kokeilla jos haluaa maksimaalista tuuheutusta tai kohotusta! :)
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

^Onko noissa alkoholia? Korputtaako?
Tintu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2578
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 14:16

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Tintu »

Omasta mielestäni Tigin Root Boost on todella hyvä :) Kohottaa varsinkin lyhyempää tukkaa upeasti, pidemmässä tukassa (yli olkapään) ei ihan niin hyvin. Ja sain nyt lahjaksi 2 tyvimuotoiluainetta joten tuo ylimääräinen puteli joutaisi pois -laittakaa yksäriä jos haluatte vaihtaa tai ostaa!
Sylver
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 400
Liittynyt: 01 Heinä 2007, 22:20

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Sylver »

en ole ihan varma tosta alkoholista.. täytyy tarkistaa.. mutta ei mun mielestä kyllä korputa, ihan hyvän näköiseksi jätti hiukset, ei kuivan näköiseksi.
tuutikuu
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 227
Liittynyt: 04 Marras 2009, 01:11

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja tuutikuu »

^^^Tigin Root Boost on kyllä todella tujua tavaraa, ehdottomasti toimiva tuote, mutta ainakin omaan hentoon ja pehmoiseen tukkaani en ole onnistunut sitä käyttämään niin, etteikö korputtaisi. Queen for a day on Tigiltä vähän kevyempi tyvikohottaja, ihana tuoksu mutta se taas ei jotenkin tunnu pysyvän. Ja on omaan makuuni ehkä sekin liian korppu.

Big Sexy Hairin Root Pumpia löytyy kahta vahvuutta, en ole niitä vielä testailllut mutta kevyemmästä versiosta löytyy matkakoon testeri. Laitan kokemuksia myöhemmin. Backcomb in a bottle, eli tuo mainittu "tupeeraus pullossa" on kyllä loistotuote jos tahtoo todella tukan irti hiuspohjasta.Pehmoiseen, luonnolliseen volyymiin kyllä aivan liian styde, mutta toimii näyttäviin kampauksiin!

Lanzan Root Effects -tyvivaahtoon (vanha, punaisessa pullossa) olen aivan rakastunut!! Hiuksista tulee ilmavat ja kuohkeat, mutta ne jää silti ihanan pehmeiksi. Sopii pitkälle tukalle loistavasti - latvaan sitten jotain silottavaa. Miinusta vain tuoksusta, joka on jotenkin oudon miehinen..Mutta tämä jää kyllä käyttöön!

Jos varmasti korputtamatonta volyymia kaipaa, niin suosittelisin föönausgeelejä. Sexy Hairilta löytyy ainakin Blow Dry Gel, joka antoi ihanast volyymiä, mutta myös kiillon ja sileyden! Lanzalla on vastaava, josta vanhaa versiota olen testannut. Ihana appelsiinin tuoksuinen ja toimi hyvin hentoon tukkaan, mutta omana testipäivänäni tukka kyllä lätsähti aika nopeasti.
beachbunny
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 647
Liittynyt: 31 Heinä 2006, 23:15

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja beachbunny »

Sylver kirjoitti: Super Sexy Hairin kaikki vaahdot ja kohottajat  on aika tujua tavaraa ja kohottaa kyllä aivan varmasti.. Kuten se tupeeraus pullossa- tuote.. Kannattaa kokeilla jos haluaa maksimaalista tuuheutusta tai kohotusta! :)
Minkä sarjan tuotteita noi Super Sexyt on ?

------

Sitte kysyisin et onks kukaan hankkinu sitä Björn Axenin tyvikohotushärveliä ? Siin on semmonen kreppiraudan näkönen se rautaosa, näyttää vähän oudolta - miten se toimii ja tärveleekö hiuksia ?

---------

Ite oon harrastanu edelleen aina ku viitsin paplareilla kohotusta ja kuohkeutta hiuksiin, mut aina ei niitä viitti - paplareista todella vihaan tarrapaplareita => järjetön keksintö koska ne todella repii hiuksia - eli

- tietääks kukaan mitään kauppaa josta sais edullista ostettua samettipintasia ISOJA papiljotteja, halvemmalla ku hairstoressa - aikoinaan ostin mut ne on jo niin nuutuneita.
Sagu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 26 Elo 2009, 12:40

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Sagu »

beachbunny kirjoitti: Minkä sarjan tuotteita noi Super Sexyt on ?
Sarjan nimi on siis Sexy Hair, ja tässä kyseessä oleva "tuoteperhe" on Big Sexy Hair, jolla on tuuheuttavia tuotteita. Noita tuotteita löytyy muitakin samalla nimiperiaatteella, esimerkiksi Curly Sexy Hair on kiharoille tarkoitettua. Eli vaikkapa Feel Uniquesta nämä kaikki löytyy brändin Sexy Hair alta.

Tuo Backcomb In A Bottle kuulostaa kyllä tän perusteella pakkohankinnalta! ;D Multa löytyy ennestään jo tuo Blow Dry Gel, joka kyllä tuuheuttaa mahtavasti, mutta mulla myös korputtaa aika usein.
beachbunny kirjoitti:Sitte kysyisin et onks kukaan hankkinu sitä Björn Axenin tyvikohotushärveliä ? Siin on semmonen kreppiraudan näkönen se rautaosa, näyttää vähän oudolta - miten se toimii ja tärveleekö hiuksia ?
Volumaster! Ainakin Stationeryn blogissa oli kyseisestä härvelistä taannoin postaus, ja hän oli tykännyt. :) Täältä löytyy.
Viimeksi muokannut Sagu, 12 Huhti 2010, 15:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
keijukainen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1010
Liittynyt: 13 Joulu 2007, 13:26

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja keijukainen »

beachbunny kirjoitti:
Sitte kysyisin et onks kukaan hankkinu sitä Björn Axenin tyvikohotushärveliä ? Siin on semmonen kreppiraudan näkönen se rautaosa, näyttää vähän oudolta - miten se toimii ja tärveleekö hiuksia ?
Myös muotoilulaite-ketjusta löytyy Volumaster-kokemuksia.
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva
beachbunny
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 647
Liittynyt: 31 Heinä 2006, 23:15

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja beachbunny »

Kiitos molemmille vastaajille noista linkeistä Volumaster-informaatioon - näyttää olevan kyseessä laite joka mun on HETI pakko hankkia - just mun tyyppisille hiuksille tehty - ei voi tässä vaiheessa muuta sanoa ku kiitokset, en usko et toi laite voi olla mulle ainakaan ihan turha hankinta, odotukseni ovat kuitenkin realistiset, jos nyt tietynlaista kuohkeutta sais tyveen ilman enemmän tai vähemmän inhoamiani paplareita niin se ois loistavaa  -  Luulen että Volumaster tulee olemaan yks valopilkku mun keväässä  :T
Venin
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 124
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 16:43

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Venin »

Omaan liukkaaseen ja hyvin ohueen hiukseen tuo Herbinan tyvikohottaja toimi hyvin, tuli mukavan tuuhea lopputulos. Hiukset on pisimmillään olkapäille ja hyvin kerrostetut, ja nyt oikein tuntuu päänahassa miten hiukset on koholla  :D  Eikä hinta ole ollenkaan paha näinkin toimivaksi tuotteeksi.
Viimeksi muokannut Venin, 17 Huhti 2010, 16:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vaalennettu, BSL. Oman värin kasvattelua.
Vastaa Viestiin