Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Leikkaukset sekä kampaukset
masked sinner
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2374
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:38

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja masked sinner »

Ostin Herbinan tyvikohottajan reissuja varten pienen kokonsa vuoksi, ja sehän osoittautuikin tosi hyväksi tuotteeksi! Käytin ilman fööniä, antoi sopivasti tukea mun hennoille olkapäämittaisille hiuksille. Pitää vielä testata föönin kanssa myös.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Chantel kirjoitti: Arvoin tuon Redken Rootfulin ja Layer Liftin välillä, mutta makeupalleyn ja muiden arvostelujen perusteella ostin sitten jälkimmäisen. Oi oi oi!  :l  Ihanasti antaa tukea tyveenkin ja on minunlaiselleni maailman laiskimmalle hiusten laittajalle hengenpelastaja. Suihkii vain menemään illalla kosteisiin hiuksiin ja aamulla wool shaken kaverina antaa volaa koko päiväksi. Suosittelen! :)
Annatko sä hiusten kuivua itsekseen vai kuivaatko kuivaajalla? Tuon Rootfulin kuvauksessa kun puhutaan että pitäisi föönata. Itse välttelen fööniä, mutta joku tyviaine kiinnostaisi :)

Edit. Luin tänään Stockalla tota Rootfulin suomenkielistä tekstiä putelin kyljestä, ja siinä luki että voi antaa kuivua itsestään tai föönata. Taidanpa laittaa tilaukseen jommankumman :)
Viimeksi muokannut RockQueen, 04 Huhti 2011, 23:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Chantel kirjoitti: Arvoin tuon Redken Rootfulin ja Layer Liftin välillä, mutta makeupalleyn ja muiden arvostelujen perusteella ostin sitten jälkimmäisen. Oi oi oi!  :l  Ihanasti antaa tukea tyveenkin ja on minunlaiselleni maailman laiskimmalle hiusten laittajalle hengenpelastaja. Suihkii vain menemään illalla kosteisiin hiuksiin ja aamulla wool shaken kaverina antaa volaa koko päiväksi. Suosittelen! :)
Sori tuplapostaus.. Kysyin feeluniquesta milloinkohan heille tulis Layer Liftiä varastoon (oli loppu myös LF:stä). Vastaus on että tuote on lopetettu joskus keväällä. Onkohan tuo Rootful nyt sitten ihan huonoa, makeupalleyssä oli vain yksi (haukku)arvio..

Edit. Hahah vai FOOTful :D korjataanpas..
Viimeksi muokannut RockQueen, 13 Huhti 2011, 21:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Kaisa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 854
Liittynyt: 20 Syys 2006, 19:47

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Kaisa »

RockQueen kirjoitti: Kysyin feeluniquesta milloinkohan heille tulis Layer Liftiä varastoon (oli loppu myös LF:stä). Vastaus on että tuote on lopetettu joskus keväällä.
Redkenin Layer Liftiä saa vielä ainakin Hairsupermarketista ja Mansikkanetistä.
1c F ii
Miia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 830
Liittynyt: 25 Helmi 2007, 17:21

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Miia »

Minulla on käytössä Redkenin Rootful, se on ihan käypää tavaraa arkikäytössä. Nostaa tyveä ja pitää sen ilmavana, mutta mitään massiivista kohotusta tällä ei saa aikaiseksi. Ei lähmää pahemmin. Ei mikään kauhean hyvä tuoksu tässä, mutta ei leijaile päivän mittään nenään. Föönaus on kyllä ihan pakollista tämän kanssa, tuote on jotenkin todella märkää. Voi olla, etten osta toisen kerran, mutta eiköhän tuo loppuun tule käytettyä.
Herya
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1051
Liittynyt: 07 Syys 2007, 17:21

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Herya »

Quutti kirjoitti: Ostin Herbinan tyvikohottajan reissuja varten pienen kokonsa vuoksi, ja sehän osoittautuikin tosi hyväksi tuotteeksi! Käytin ilman fööniä, antoi sopivasti tukea mun hennoille olkapäämittaisille hiuksille. Pitää vielä testata föönin kanssa myös.
Mullakin toimii tosi hyvin. Suihkutin kuivien hiusten tyveen ja föönasin pää alas päin. Toimii siis myös kuivassa tukassa :)

Äh unohdin mainita että mun tukkani on melko liukas ja pituutta 5cm leuan alle.
Viimeksi muokannut Herya, 15 Huhti 2011, 19:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
beachbunny
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 647
Liittynyt: 31 Heinä 2006, 23:15

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja beachbunny »

Quutti kirjoitti: Ostin Herbinan tyvikohottajan reissuja varten pienen kokonsa vuoksi, ja sehän osoittautuikin tosi hyväksi tuotteeksi! Käytin ilman fööniä, antoi sopivasti tukea mun hennoille olkapäämittaisille hiuksille. Pitää vielä testata föönin kanssa myös.

Luettuani tän muistin että mullahan on tota kaapissa melkee täys pullo monen vuoden takaa, lieko enää kelvollista. - Oon karttanu useimpia muotovaahtoja ja hiuskiinnettä, aina ne rupee kutittamaan päänahkaa; kun vielä värjään hiuksia (etupäässä kevytväreillä) oon niiku ajatellu etten viitti liikaa ärsyttää -  Jos tota vaan laittaa tyviin eikä föönaa, niin onko aiheuttanu minkäänlaista kutinaa ? Ja kutina tarkottaa mulla sitä et se kutisee jossain määrin sit viel seuraavanakin päivänä, pesen hiukset yleensä joka toinen päivä - mut jos tyvikohottaja ois hyvä voisin pestä useinkin joka kolmas päivä.
masked sinner
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2374
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:38

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja masked sinner »

^ Ei ole mitään kutinaa tullut. Onkohan se tuote enää sama? Mä jotenkin luulin, että tuo on uutta, sellaisessa ihan pienessä vaaleanvihreässä pullossa.

http://www.herbina.fi/herbina.nsf/sp?op ... ikohottaja
Bamboo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1523
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:47

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Bamboo »

Täytyypä kehua iHerbistä saatavaa Giovanni Root 66 tyvisuihketta. Tämä oikeasti toimii kuiviin että märkiin hiuksiin. Eikä todellakaan ole kallis. Aiemmin en ole saanut hiuksia pysymään tuuheina tyvestä millään konstilla, mutta tätä kannattaa kokeilla.

http://www.iherb.com/Giovanni-Root-66-Max-Volume-Directional-Root-Lifting-Spray-8-5-fl-oz-250ml/8833?at=0
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini
beachbunny
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 647
Liittynyt: 31 Heinä 2006, 23:15

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja beachbunny »

Quutti kirjoitti: ^ Ei ole mitään kutinaa tullut. Onkohan se tuote enää sama? Mä jotenkin luulin, että tuo on uutta, sellaisessa ihan pienessä vaaleanvihreässä pullossa.

http://www.herbina.fi/herbina.nsf/sp?op ... ikohottaja
Sama tuote, ostin joskus 2007.
Mustakuu
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 865
Liittynyt: 24 Huhti 2006, 13:35

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Mustakuu »

Mullakin on tuota Herbinan tyvikohottajaa, ja toimii sekä kuivassa että kosteassa tukassa! Putelista meinaa tulla jopa liian paljon välillä, joka näkyy seuraavana aamuna melkoisena kökkö-tukkana  :D Mulla kyllä on hento hius joka menee helposti päätä myöten, ja tykkään tässä lyhyehkössä tukassa oikein overistä pörröstä, joten saattaa johtua myös tuotteiden liikakäytöstä..

Kuitenkin oli iloinen yllätys, että tämä toimii mun tukassa, yleensä kaikki, joissa on tarpeeksi pitoa, ovat liian raskaita mun hiuksille. Pullokin on kestänyt yllättävän pitkään!
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Vähän tuppaa itseä naurattamaan kun ostin ihan ensimmäistä kertaa vuosiin hiuslakan ja tajusin etten osaa edes käyttää sitä ;D Valitsin XZ pienen lakkapullon halvan hinnan ja söpön pakkauksen takia, plus että en halunnut mitään isoa pulloa pyörimään kylppäriin jos ei sovikkaan.. Suihkin lakkaa vähän epätoivoisena sinne tänne mutta enemmän taisi mennä ohi kuin osua hiuksiin.. Näin amatöörille tuo tuntuu kuitenkin toimivan ihan hyvin, tuoksuu hyvälle ja jättää kivan pidon ilman lähmäisyyttä.
naapio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1381
Liittynyt: 02 Syys 2009, 20:39

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja naapio »

Mulla on n. lapaluihin ylettyvät ohuet, veltot ja lasimaiset hiukset ja lisäbonuksena kaksi raivokasta pyörrettä takaraivolla. Tukkaa ei voi pitää auki ilman todella voimakasta tupeerausta noiden pyörteiden takia ja vakkarikampaus onkin napakka ponnari. Kaikki karheuttavat ja tyveä kohottavat tuotteet ovat siksi kiinnostaneet aina kun saan hetkellisen kipinän kokeilla jotain muuta kuin ponnaria. Olen tykännyt Paul Michellin tuuheuttavasta Extra body -suihkeesta ja saman tyylisestä Matrixin Amplifyistä mutta ne vaativat föönauksen. Kokeilemani muotovaahdot ovat joko lähmänneet tai nostaneet pikkuiset hiuksenpätkät päälaella aivan pörrölle, niistä en ole tykännyt.

Kuivaan tukkaan olen käytellyt karhean pinnan jättävää kuivashampoota, joista suosikkini on Lee Staffordin suihkutettava. Halvin hankinta on ollut ihan perus tuoksutettu talkki, jolla saa pelastettua esim. hiusrajan rasvaisuuden samalla kun se antaa nostetta, vaaleassa tukassa ei jauhoisuus ole ongelma.

Syksyllä Sokoksen hiuspäivillä myyjä suositteli Wellan Ocean Spriz -suolasuihketta mutta se epäilytti silloin liikaa ja jäi kauppaan. Nyt näin Stokalla kaksi yhden hinnalla -paketin ja ostin kokeiluun - OMG mikä pito!&nbsp; :l Tupeerausta pullossa, tukka jäi sen verran jämäkäksi ja karheaksi jo pienellä määrällä, että sain sen sipaistua sivuponnarille noin vain, ilman normaalia tupeeraus-kiroilu-tupeeraus-kiroilu... tappelua. Pieni suihkaus lakkaa päälle ja pysyy kuin tauti! Parasta tosiaan se, että tämän voi laittaa kuiviin hiuksiin eikä tarvita mitään muuta, ei fööniä, suoristusrautaa, tupeerauskampaa tai vastaavia. Tosi helppo varmaan myös matkalla mukana kun pitää selvitä minimitarvikkeilla&nbsp; <3

Täältä lukemieni juttujen perusteella kiinnostuin myös Redkenin Wools Shakesta, osaisiko joku verrata näitä kahta keskenään? Ocean Sprizissä on alkoholia eli voi kuivattaa jatkuvassa käytössä, Wool Shake taitaa olla alkoton?
Raitoja käpälään!
lip_eh
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 198
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 14:40

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja lip_eh »

Minul olis hakusessa muotovaahto, jota viitsisi käyttää surutta. Eli haluan hoitavan muotovaahdon, joka kosteuttaisi ja olisi muutenkin loistava. Olisiko kellään ajatuksia/kokemuksia? :)
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.
muutettu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1432
Liittynyt: 21 Maalis 2008, 06:14

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja muutettu »

^ Aussien Dual Personality Mousse/Leave-in Conditioner voisi sopia sulle. :) Se on tavallisiin vaahtoihin verrattuna kosteuttava (tai ainakin ei-kuivattava) eikä lähmää.
So it goes.
Vastaa Viestiin