Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Leikkaukset sekä kampaukset
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

^Mä en kyllä ole paras vastaamaan kun mun tukka ei ole yhtään samantyyppinen kuin sun, mutta itse tykkään tosi paljon tuosta Fudgesta. Sitä kun laittaa ja föönaa tukkaa pää alaspäin, niin tulee kyllä nostetta ja tuuheuden tuntua. Toimii siis hyvin. En osaa verrata PM:ään kun en sitä omista. Ehkä joku muu osaa vastata paremmin?
Blushing
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 555
Liittynyt: 03 Heinä 2008, 15:14

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Blushing »

Laitatko tyveen Fudgen jälkeen vielä lakkaa vai pitääkö yksinään?
Kumpikin tuote on kauheen kehuttuja joten valinnan vaikeushan se iskee... Haluu iiiison tukan  ::)
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

En ole laittanut lakkaa tyveen, mulla se pitää tuuheana ilmankin. Mulla on kyllä luonnostaan paksu tukka, että en senkään puolesta ole viitsinyt laittaa laikkaa ns. turhaan.
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

Tease, mulla on bsl-mittainen melko paksu tukka ja Fudge toimii mulla paremmin tyvikohotukseen ja tuuheutta tuomaan kuin Paul Mitchell. Paul Mitchelliä käytän enemmän tupeerauksen pohjana, Fudgella saa enemmän tulosta yksinään. Käytän kyllä yleensä aina lakkaakin hiuksissa ja ehkä muitakin muotoilutuotteita, mutta jos pitää Paul Mitchellistä ja Fudgesta sanoa että kumman tuote tuo yksinään enemmän tuuheutta tukkaan niin sitten sanoisin että Fudge.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Blushing
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 555
Liittynyt: 03 Heinä 2008, 15:14

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Blushing »

Selvä, eiköhän Fudge lähde sitten kokeiluun  :D
Pystyykö muuten Fudgea käyttää tupeerauksen alla vai korputtaako tms. sen verran ettei onnistu?
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

^Itse en laittaisi sitä välttämättä tuperauksen alle.  Hunajapupu viestissään mainitsikin, että hän käyttää tuperauksen alle PM:ää.
Blushing
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 555
Liittynyt: 03 Heinä 2008, 15:14

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Blushing »

Juup. Korputtaako fudge?
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

^Ei korputa.
Hue
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4497
Liittynyt: 29 Heinä 2006, 13:02

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Hue »

Miltäs kaikilta merkeiltä löytyykään Spray-vahoja? Mua on jostain syystä alkanut kiinnostaan noi ja nyt mietiskelen että miltä merkiltä löytyis paras spray-vaha lyhyeen hiukseen. Koen noi spray-vahat kätevämmiksi kuin töhnät, mutta ehkä sitä vois santsata johonkin hyvään kuivaan vahaankin. En vaan yhtään tykkään siitä tahmaisesta/lähmäisestä tunteesta, jonka jotkut vahat tekevät.

Mitchelliltä löytyis ainakin yksi, mutta en tiedä olenko valmis maksamaan pikku purkista reilu 35 euroa, kun en pääse edes kokeilemaan sitä. Osikseltakin löytyy, mutta mun mielestä se tekee hiukset jotenkin likaisen näköisiksi ja todella todella mattaisiksi.
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

^Voisin suositella KMS:n Paste Up Sprayta, mulla tämä on toiminut ihan mukavasti pitkissäkin hiuksissa joten lyhyelle hiukselle uskoisin olevan hyvä. En ole nyt käyttänyt tuota pitkään aikaan niin en muista kovin tarkkoja kokemuksia tuosta, mutta ainakin tyvikohotukseen sopi mulla tuo tuote eikä lähmännyt hiuksiakaan. Purkkikin on hyvän kokoinen, 200 ml.

http://www.lookfantastic.com/hair/kms-california/hairplay/kms-california-hairplay-paste-up-spray-(aerosol).html
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Kokeilin eilen Redkenin Wool Shakea. Vou, se todellakin toimii! Taisi mennä jopa edellisen suosikkini Fudgen ohi. Ensin laitoin siten, että suihkutin käsiin ja käsillä hieroin tyviin. Sitten koitin suihkia myös suoraan tyviin. Toimii ainakin omassa tukassa miellyttävämmin jos laittaa käsien kautta. Tuoksu on ihan ookoo. Kaiken kaikkiaan aikas mahtava tuuheuttaja.
Lynnei

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Lynnei »

^Osaatko sanoa kuinka pitkäkestoisen tuen tuolla saa?
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Tuen kestosta en osaa sanoa, koska menin melkein heti saunaan kun olin tuota kokeillut. En varmaan ole ihan lähiaikoina tuota uudestaan käyttämässä, koska en arkena käytä muotoilutuotteita...
lip_eh
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 198
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 14:40

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja lip_eh »

Pinkpepper: Miten Redkenin Wool Shake toimii? Pitääkö sitä föönata vai miten? Millainen hiuslaatu sinulla on? Itsellä on ei ole mitkään paksut. Olisi kiva tietää jos kyseisestä tuotteesta olisi minullekin hyötyä :)
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Amilo »

Emi- lyn
Goldwellilla on ainakin ihan pätevä spary vaha. Tasainen sumu ja hyvä pito.
Vastaa Viestiin