"Tavisten" kommentteja hiustenhoidosta

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Venin
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 124
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 16:43

Vs: "Tavisten" kommentteja hiustenhoidosta

Viesti Kirjoittaja Venin »

^ Voipi olla, mutta puhui nimenomaa niistä jäljistä mitä jää pulisonkeihin jne eikä niinkään tummuudesta. Mutta mene ja tiedä.
Vaalennettu, BSL. Oman värin kasvattelua.
Pähkinä
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1502
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 15:25

Vs: "Tavisten" kommentteja hiustenhoidosta

Viesti Kirjoittaja Pähkinä »

^ Jotkut kestovärit ottavat todella tiukkaan kiinni päänahkaan ja muualle minne nyt iholle osuvatkaan. Ja jos hiukset vaikka pesee vielä suht harvakseltaan, on mun mielestä ihan fiksuakin olla hieman aikaisessa liikkeellä - etenkin jos kokemuksesta tietää, minkälainen tulos on vaikka sen kahden viikon päästä.  :)
Tunturikarpalo
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 254
Liittynyt: 13 Marras 2008, 22:13

Vs: "Tavisten" kommentteja hiustenhoidosta

Viesti Kirjoittaja Tunturikarpalo »

Olin tänään Prismassa katselemassa hiustenhoitotuotteita, kun siihen hyllylle tuli kaksi noin 60-vuotiasta naista. He hypistelivät Herbinan shampoota ja juttelivat siitä ja keskustelu meni näin:

N1: tässä Herbiinassa ei oo ollenkaan sitä huonoa silikonia
N2: aijaa, sekö on huonoa, niinkö oot kuullu?
N1: joo-o, sehän kuivattaa hiusta
N2: ihanko tosi!
N1: joojoo, niin minä oon kuullu

;D
1a F ii
SannaS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 751
Liittynyt: 05 Kesä 2009, 20:08

Vs: "Tavisten" kommentteja hiustenhoidosta

Viesti Kirjoittaja SannaS »

Eräs nainen huudahti kaverilleen erään tavaratalon avajaisissa että "hei täältäkin löytyy näitä kampaamotuotteita!" Ja osoitteli Tresemmejä...  ;D
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.
muutettu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1432
Liittynyt: 21 Maalis 2008, 06:14

Vs: "Tavisten" kommentteja hiustenhoidosta

Viesti Kirjoittaja muutettu »

Eipä tämä nyt ihan tavis ole, mutta: http://cocoperez.com/2011-04-15-hayley- ... f-hair-dye
Millaisenhan värin aikoo Hayley keksiä? Kevytvärin, hennan? :D Ja hiusvärin vikahan se on, kun tukka palaa tai menee väärän väriseksi...
So it goes.
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: "Tavisten" kommentteja hiustenhoidosta

Viesti Kirjoittaja Horros »

En tiedä, meneekö tämä enemmän tänne vai "kommentteja hiuksista"-ketjuun, mutta usein, jos tulee ilmi, että pesen hiukseni noin kerran viikossa, joku toteaa että "ei nuo rasvoitu niin kun ne on niin kiharat". Haloo, jos hiukseni ovat suoristetut niin ne ovat siinä päänahan lähellä ihan yhtä lailla kuin luonnostaan suorempihiuksisilla!   ;) Vai vaikuttaako se "sisäinen kiharuus" siihen, ettei päänahka rasvoitu? Tuohon kiharuuteen ja rasvoittumiseen on vielä joku toinenkin "vakiokommentti", mutta sitä en tietenkään muista juuri nyt...
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
kaksisarvi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 141
Liittynyt: 04 Touko 2011, 11:54

Vs: "Tavisten" kommentteja hiustenhoidosta

Viesti Kirjoittaja kaksisarvi »

Maikkarin sivuilta löytyi tämmöinen helmiartikkeli: http://www.mtv3.fi/kilpailut/?helmi/obh_nordica/1305354

"Nämä tuotteet takaavat kauniit hiukset" "Mitä jokaisen hiuksistaan välittävän naisen kaapista tulisi löytyä?" Ja ne tuotteet on hiustenkuivaaja, suoristusrauta, shampoo ja hoitoaine sekä kuivashampoo ja hiuslakka.  ::) No joo, hoitoaine ja kuivashampoo on okei, mutta noi muut.  :o Mutta eipä mikään ihmekään, kun "artikkelin tarjoaa" OBH Nordica.  ;D Eikä hiusten kasvattajat taida kuulua kohderyhmään ja otsikkohan ei ollut: "Nämä tuotteet takaavat TERVEET hiukset". Joo. En kyllä päästäisi jutussa esiintyvää kampaajaa pääni lähietäisyydelle.

PS. Toivon, etten nyt loukannut ketään. Itselleni tärkein asia on hiusten terveys ja hyväkuntoisuus. Kaikki eivät kuitenkaan halua elää luonnontilaisen pehkon kanssa ja se on ihan okei. Tää artikkeli vaan pisti luomuilijan silmään.  ;)
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: "Tavisten" kommentteja hiustenhoidosta

Viesti Kirjoittaja Mena »

Luin eilen jotain Trendi-lehteä salilla polkiessa, siinä oli joku hiusextra ja siellä yksi kysymys suurinpiirtein "Tehoaako hoitoaine paremmin jos sen antaa vaikuttaa kauemmin?". Vastaus oli sitten nasevasti "Hoitoaine vaikuttaa vain hiuksen pintakerrokseen joten hoitotehoon ei vaikuta aika, yli 2min vaikutusaika on turhaa". ;D
Marni
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 159
Liittynyt: 12 Huhti 2010, 07:00

Vs: "Tavisten" kommentteja hiustenhoidosta

Viesti Kirjoittaja Marni »

^Taisin lukea tuon saman lehden jossakin, juurikin tuon hiusextran innoittamana. Siellä taisi muitakin kuolemattomia viisauksia olla...

Jotta ei täysin ot:ksi menisi, on pakko kertoa kaveristani joka vängällä käyttää kaikkien väripakettien hoitoaineet, koska "pakkohan niiden on olla hyviä, kun ne käskee tässä ohjeessa niitä käyttämään". Jotkut varmasti onkin, mutta osassa on sen verran paljon silikonia ja muuta huttua että melkein hirvittää. Voihan se olla, että jollekin sopivat, mutta mutta... Vallankin, kun kaverini hiukset selvästi kaipaisivat sekä kosteutta että rakennepaikkausta.
SC
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 483
Liittynyt: 24 Kesä 2009, 11:06

Vs: "Tavisten" kommentteja hiustenhoidosta

Viesti Kirjoittaja SC »

Kumarruin tänään puhumaan ruokailupöydän ääressä vanhemmalle jo hieman huonokuuloisemmalle henkilölle ja pöytää vastapäätä istuva vanha rouva totesi minulle hiusteni olevan vaaleammat tuolta ylhäältä. Hymyilin ystävällisesti hänelle ja jatkoin jutusteluani tämän toisen henkilön kanssa hieman vaivaantuneena siitä, että pitäisikö koko tukka blondata tapahtui mitä tapahtui vai olla iloinen etten ole sortunut värjäämiseen kun näkyy noin hyvin juurikasvukin jo  :D.
1aFMii, kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy
SannaS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 751
Liittynyt: 05 Kesä 2009, 20:08

Vs: "Tavisten" kommentteja hiustenhoidosta

Viesti Kirjoittaja SannaS »

Työkaveri repi harjalla hiuksiaan auki, tosi järkevää pitää vyötärömittaista hiuksistoa auki ulkotöissä joissa joutuu tekemään ruumiillista työtä (=varma takkuuntuminen). Samalla hän tuskaili kuinka vihaa pitkää tukkaa mutta lyhyt ei hänelle kuulemma sopinut. Niin no, eihän sitä kannata sitten hoidon minimoimiseksi mitenkään sitoa tai kiinnittää työpäivän ajaksi niin ettei sitä tarvitsisi repiä auki tukka napsuen...
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.
LP_Alice

Vs: "Tavisten" kommentteja hiustenhoidosta

Viesti Kirjoittaja LP_Alice »

Tämä nyt ei välttämättä ihan kuulu tänne, mutta näin facebookissa seuraavan adin: "Oletko hiusexpertti?
Tiedätkö hiuksista enemmän kuin experttimme? Osallistu Sunsilk Challengeen ja mittaa tietosi."&nbsp; ;D

Teki kyllä mieli klikata, että kyllä minä nyt pentele soikoon tiedän enemmän hiustenhoidosta kuin joku Sunsilkin puolesta puhuva! ;)
Minsku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1169
Liittynyt: 07 Touko 2007, 17:10

Vs: "Tavisten" kommentteja hiustenhoidosta

Viesti Kirjoittaja Minsku »

^Hahaa minä klikkasin enkä tiennyt kuin jotain 70% :D Tosin kysymykset oli luokkaa "Mikä on tämän ja tämän henkilön mielestä oikea tapa tehdä sitä ja tätä?". Ei ei siinä mitään tietoa tarvittu, vaan olisi pitänyt muistaa mitä mainoksissa sanotaan. Ihan tyhmä.
LP_Alice

Vs: "Tavisten" kommentteja hiustenhoidosta

Viesti Kirjoittaja LP_Alice »

^Hah, tyypillistä. :( Tuohan olisi voinut olla ihan hauskakin, jos olisi ollut kunnon kysymyksiä hiustenhoidosta, eikä mitään tuollaista mainosten muistelemista!
SC
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 483
Liittynyt: 24 Kesä 2009, 11:06

Vs: "Tavisten" kommentteja hiustenhoidosta

Viesti Kirjoittaja SC »

Eihän minulle mitään sanottu, mutta ilmeestä sen jo huomasi. Olin siis kaupassa ja saavuin kassalle kahden pinnipaketin ja suihkumyssyn kanssa. Maanantaiaamuksi siellä oli ihmeellisen paljon väkeä ja jonottelin siinä sitten onnellisena kun vihdoin löysin suihkumyssyn (ja yhden kaverilleni) kun olin ennen sitä kauppaa kiertänyt puoli kaupunkia kysellen, että mistä löytyisi. Myyjänä oli nuori mies joka tervehti kohteliaasti hymyillen ja alkoi sitten lukea koodeja tuotteista ja kyllä sen huomasi, että tuo pidätti naurua kun huomasi suihkumyssyni. Kun tuo sitten antoi kuitin ja vaihtorahat niin kyllä melkein alkoi nauramaan, pientä hilpeyttä olin kuulevinani hänen äänessään ::) &nbsp;:D

edit. Sinimusta, olisi se niinkin voinut olla&nbsp; :)
Viimeksi muokannut SC, 12 Heinä 2011, 17:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1aFMii,&nbsp;kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy
Vastaa Viestiin