"Tavisten" kommentteja hiustenhoidosta

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Kronia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2144
Liittynyt: 07 Helmi 2007, 08:22

Vs: "Tavisten" kommentteja hiustenhoidosta

Viesti Kirjoittaja Kronia »

^Juu, mä kanssa kuuntelin vähän tuskastuneena töissä, kun ihmiset puhelivat, että "nää nykyajan hiusvärit on niin hoitavia, että tukka on ihan mahdoton vähän aikaa värjäyksen jälkeen"  ::)
“Another belief of mine: that everyone else my age is an adult, whereas I am merely in disguise.” -Margaret Atwood
Chronos
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 948
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:35

Vs: "Tavisten" kommentteja hiustenhoidosta

Viesti Kirjoittaja Chronos »

Ex avo uskoi että henna on yhtä myrkyllistä kuin kaupan värit kun meillä oli aina viemäri tukossa,mulla oli normaalia hiusten lähtöä mutta huono viemäri..Asiasta kiisteltiin vaikka kuinka ja suomensin jopa sisällysluettelon mutta ei.Myrkkyä on ja musta tulee kalju.Oli kyllä hyvä myös kun tokaisi että ei viitsi käyttää mitään Head&shoulderseja kun niissä on niin paljon silikonia,niin eivät auta mitään,mutta fructiksen hilseshampoo on niin mahtavaa ja sitä kun käyttää niin ei tule hilsettä.Siis "ennaltaehkäisevästi".
1a M ii, vyötäröpituus. Hennavärjäilyä vuodesta 2003. Musiikilla toimiva ihminen <3
Lyx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1666
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:29

Vs: "Tavisten" kommentteja hiustenhoidosta

Viesti Kirjoittaja Lyx »

Margot kirjoitti: Mun yksi kaveri uskoo, että nykyiset hiusvärit ei vahingoita tukkaa, vaan hoitaa. On aika järkyttävää, että mainoksissakin saa väittää noin. :-\
Niinpä! Siinä Garnierin mainoksissakin sanotaan että se väri ei vahingoita hiusta vaan päinvastoin hoitaa ja hiuksista tulee kiiltävät ja hyväkuntoiset... Jepjep. ::)

Täälläpäin kuulee enimmäkseen kommentteja hoitoaineista; kuulemma pitäisi "normaalitukkaisten" käyttää ainoastaan kevyita hoitosuihkeita, muuten hiuksista tulee ylihoidetut ja menevät pilalle. Tämä totuus tuli työkaverin kampaajalta...
Valentine

Vs: "Tavisten" kommentteja hiustenhoidosta

Viesti Kirjoittaja Valentine »

Off: Vois joku tuhota hiuksensa useamman kerran värjäyksellä ja lähettää ennen jälkeen kuvat + vaatia tietysti korvauksia asiasta, kun "luuli" kys. värin hoitavan hiuksia 8). Valentinen ilkeät piirteet alkavat tulla esiin.
Eldus

Vs: "Tavisten" kommentteja hiustenhoidosta

Viesti Kirjoittaja Eldus »

Lyx kirjoitti: Niinpä! Siinä Garnierin mainoksissakin sanotaan että se väri ei vahingoita hiusta vaan päinvastoin hoitaa ja hiuksista tulee kiiltävät ja hyväkuntoiset... Jepjep. ::)
Mutta eihän se nyt niin suoraa valettakaan ole- itse olen paristi noilla värjännyt ja kyllä ne ekat pari viikkoa ovat todella terveen näköiset ja tuntuiset, oikein unelmahiukset. Mutta sen jälkeisestä ajasta kai turha puhuakkaan- mulla ainakin latvat ihan kököt nyt. ;/
Lyx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1666
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:29

Vs: "Tavisten" kommentteja hiustenhoidosta

Viesti Kirjoittaja Lyx »

^Mutta onhan se nyt fakta että jatkuva kestoväreillä värjääminen ja värien vaihtelu käy hiuksille raskaaksi. Minua vaan ihmetyttää kuinka ne siinä mainoksessa voi pitää sellaista dialogia:

- Mutta eikö tuo jatkuva värjääminen vahingoita hiusksia?
- Ei, äiti. Päinvastoin; tämä tekee hiuksista kiiltävät ja hyväkuntoiset.

Eihän se väri hoida hiusta pätkääkään, mutta se mukanatuleva hoitsikka saa tukan ihan kivantuntuiseksi. Harhaanjohtavaa siinä mainoksessa on se että siinä väitetään värin tekevän tukasta hyväkuntoisen.

Anteeksi OT.
Margot
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1383
Liittynyt: 23 Heinä 2007, 23:34

Vs: "Tavisten" kommentteja hiustenhoidosta

Viesti Kirjoittaja Margot »

Joo, siis tekeehän (tummaksi) värjäys ainakin aluksi tukan tosi kiiltäväksi. Juurekset kuitenkin tietää, että se on vaan kosmeettista ja tukkaa pitää silti hoitaa hyvin. ;) Mutta mistäs sen voisi tietää "tavis", joka ei ole koskaan ottanut selvää hiustenhoidosta?
Auringonkukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 905
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 14:25

Vs: "Tavisten" kommentteja hiustenhoidosta

Viesti Kirjoittaja Auringonkukka »

Iskän kommentti viime kauppareissulla "No se nyt on se ja sama mitä mönjää sitä päähänsä tunkee!"&nbsp; ;D Ei isi, ei se ole..

Vaikka toisaalta&nbsp; hassua, sit se aina kysyy että mikä shampoo olis sille hyvä ja miten se leikkaa hiukset ja miten voi värjätä harmaaksi jne. ;)

Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.
Humppasusi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1026
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 17:48

Vs: "Tavisten" kommentteja hiustenhoidosta

Viesti Kirjoittaja Humppasusi »

Kun tänään kerroin kaverille kasvattavani hiuksia, se totesi "ala sit leikkaamaan latvoja vähän useammin, kasvaa tukka paljon nopeammin". Joopa joo, niinhän se tekee ::)
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.
Eudokia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 672
Liittynyt: 07 Maalis 2007, 21:59

Vs: "Tavisten" kommentteja hiustenhoidosta

Viesti Kirjoittaja Eudokia »

^ Aika jännä, minäkin oon törmännyt samanlaiseen uskomukseen tuttavien taholta. ::) Silloin kun kasvatin hiuksia niin tuollaiset mielipiteet tuntuivat turhauttavilta.
But you're not alone, you realise
You try to speak but you can only cry.

The Fauns: 4 am
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: "Tavisten" kommentteja hiustenhoidosta

Viesti Kirjoittaja Amilo »

Tänään taas yksi sanoi että ei käytä pois huuhdeltavaa hoitisikkaa pitkiin hiuksiinsa, koska oli huomannut sen pitkällä aikavälillä olevan tukallea huonoa, siis WTF :o
Mrs. Priest
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 234
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 16:54

Vs: "Tavisten" kommentteja hiustenhoidosta

Viesti Kirjoittaja Mrs. Priest »

^ Johtuukohan tuo siitä, että hoitoaineet latistavat hiuksia? Eihän monesti näe, kuinka kuiva se oma pehko on. Tavallisesti kaikki haluaa, että hiukset olisivat runsaat...paitsi minä.

Itselläni ei ole mitään hauskoja tarinoita. Sukulaiset ovat innokkaana ottamassa "huonoja" pulleroita käytöstäni pois ja kuuntelevat minua. Kampaajilta olen kuullut ne oudoimmat kommentit, kun on tarjottu vaikka mitä outoa ainetta hiuksiini. Eipä se Alcohol Denat. taida sitten kuivattaa ollenkaan hiuksia siinä INCI:n alussa ;D. No, joo...olen todella vaikea asiakas, jos on innokas asiakaspalvelu kampaamossa.
Viimeksi muokannut Mrs. Priest, 19 Maalis 2008, 09:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Käsittelemättömät, loivasti kihartuvat pitkät hiukset. Herkkä hiuspohja.

The Voluntary Human Extinction Movement
&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; Anti-Psychiatry
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: "Tavisten" kommentteja hiustenhoidosta

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

N kirjoitti: Isin kaveri pesee tukkansa Mäntysuovalla.
Hmm, ei loppujen lopuksi ehkä niin kovin huono idea - onhan se aito luonnontuote ilman synteettisiä myrkyjä.&nbsp; ;)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
Margot
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1383
Liittynyt: 23 Heinä 2007, 23:34

Vs: "Tavisten" kommentteja hiustenhoidosta

Viesti Kirjoittaja Margot »

Tää on valitettavasti taas kampaajan kommentti, mutta juuresten näkökulmasta useimmat kampaajatkin taitavat olla taviksia. ;)

Luin ikivanhoja Demi-lehtiä. Yhdessä kampaaja kertoi, että nykyään hiustenhoitotuotteissa on silikonia vain vähän ja useimmiten silikonit ovat vesiliukoisia tai haihtuvia. Siis haihtuvia?! :o
Eleonora
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2149
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 00:25

Vs: "Tavisten" kommentteja hiustenhoidosta

Viesti Kirjoittaja Eleonora »

NarnianQueen kirjoitti:
N kirjoitti: Isin kaveri pesee tukkansa Mäntysuovalla.
Hmm, ei loppujen lopuksi ehkä niin kovin huono idea - onhan se aito luonnontuote ilman synteettisiä myrkyjä.&nbsp; ;)
Nimenomaan. Itse en lähtisi tekemään, mutta äitini, jolla alaselkään oleva luonnonmusta, paksu tukka pesi nuorena tukkansa aina mäntysuovalla. Kenelläkään en ole yhtä upeaa tukkaa koskaan nähnyt.

Kaveri kommentoi tänään, että ei käytä hoitoainetta, ettei tukka tule siitä riippuvaiseksi...
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.&nbsp; Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.
Vastaa Viestiin