Ponnarin ympärysmitta

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Ponnarin ympärysmittasi?

alle 5 cm
44
10%
5-7 cm
135
31%
7-10 cm
213
49%
yli 10 cm
46
11%
 
Ääniä yhteensä: 438

Kiivi

Vs: Ponnarin ympärysmitta

Viesti Kirjoittaja Kiivi »

^ Olisipa minunkin hiukset ohentuneet yhdeksään senttiin. Entinen kuuden sentin ponnarini on nyt viisi senttiä.  :'( Saan kohta vaihtaa hiusluokituksessani kaksi i:tä yhdeksi.
eslyn
Haiven
Haiven
Viestit: 17
Liittynyt: 04 Syys 2008, 10:55

Vs: Ponnarin ympärysmitta

Viesti Kirjoittaja eslyn »

Itselläni on ponnari ohentunut kuuteen senttiin. Tuntuu, että hiuksista on enää vain murto-osa jäljellä.  :(
1c F ii
Tunturikarpalo
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 254
Liittynyt: 13 Marras 2008, 22:13

Vs: Ponnarin ympärysmitta

Viesti Kirjoittaja Tunturikarpalo »

^ Te jotka surkuttelitte tuossa ylempänä ohentunutta ponnaria, niin ei tilanne ole välttämättä niin paha miltä näyttää. Se mittaustulos on voinut muuten vain heittää, tai sitten hiukset olivat enemmän litissä kuin viime kerralla... ehkä? ::)
1a F ii
Kiivi

Vs: Ponnarin ympärysmitta

Viesti Kirjoittaja Kiivi »

^ Varmasti joskus noinkin, mutta minulla on tukka ohentunut ihan oikeasti. Päälaelta lähtenyt niin paljon tukkaa, että päänahka meinaa paistaa.  :-[
Cecilia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 846
Liittynyt: 05 Huhti 2009, 10:59

Vs: Ponnarin ympärysmitta

Viesti Kirjoittaja Cecilia »

Mittasin äsken ekaa kertaa ponnarin ympärysmitan, ja 9 cm sain paksuudeksi. Ihan sopiva minusta, paljon paksumpia hiuksia olisikin varmaan melko työlästä muotoilla (kun jo nytkin menee tukan kihartamiseen piippaus-/suoristusraudalla noin tunti).
Kunis

Vs: Ponnarin ympärysmitta

Viesti Kirjoittaja Kunis »

Nyt on 13cm, ja kun hiusmäärittelyä varten mittasin niin oli lähemmäs 15. Silleen reilusti kuitenkin. Aiemmin ihmettelin kun kampaajat yms. kehuivat tukkaani paksuksi, ja hiljalleen olen ymmärtänyt että onhan se kai sitten.
Heillow

Vs: Ponnarin ympärysmitta

Viesti Kirjoittaja Heillow »

Ponnarin ympärys 7,5 cm. Yllätyin positiivisesti, sillä omistan aika runsaat etuhiukset, sekä paljon lyhyttä hiusta, jotka eivät ponnarille ylety.  :)
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Ponnarin ympärysmitta

Viesti Kirjoittaja Chaos »

ChaosBlack kirjoitti: Nyt kun huonot hiukset on kerran leikattu pois ja hiukset on paremmassa kunnossa, tasapitkät ja vahvat, mittasin ponnarin ympäryksen hyvin tarkasti niin tulokseksi tuli 12,5 cm. Ei enää harmitakaan niin kovasti, kun tukka lyheni ;D Nytpähän se kasvaa vahvana pitkäksi (toivottavasti).
Mun hiukset on ohentuneet ihan hirveän paljon :'( Ensinnäkin painoa on tippunut n. 10 kg, oon syönyt huonosti ja lisäksi tuossa oli noi värinpoistot minkä jälkeen päädyinkin takas mustaan lettiin. Siksi ponnarin ympärys on 8 cm enää. Tosin eihän sekään ohut ole, mutta silti! Tuntuu tosi pahalta.

Jos saan tässä nyt painon nostettua takas, syötyä monipuolisemmin ja riittävästi ja hoidan hiuksia kiltisti (siirryn ehkä hennailemaan mustaksi, jos se vaan onnistuu), niin ehkä se paksuuntuu joskus.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Fii
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1202
Liittynyt: 06 Elo 2006, 19:02

Vs: Ponnarin ympärysmitta

Viesti Kirjoittaja Fii »

Mullakin on tällainen säälittävä 6,5cm ympärys. Mulla ei kyllä näytä hiukset ihan sairaan ohkaisilta. Nää on ohuet, mutta on kuitenkin paljon hiuksia, vaikka siis ohuita ovatkin. Ihan tyytyväinen oon näihin, ei mitään valittamista ympäryksen suhteen.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Ponnarin ympärysmitta

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

Piti muuttaa vastaus kategoriaan yli 10 cm. Vuonna 2006 paksuus oli 10 cm, vuosi sitten maaliskuussa 9 cm kun hiuksia lähti edellisenä syksynä tosi paljon ja nyt mitta oli 11 cm.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Aleese
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 127
Liittynyt: 23 Heinä 2008, 09:57

Vs: Ponnarin ympärysmitta

Viesti Kirjoittaja Aleese »

Mun ponnari oli 6,5 cm. Hiukset on pesty eilen illalla, eikä mitään muotoilutuotteita ole käytetty. Joskus hiukseni tuntuvat paljon paksummiltakin, mutta eiköhän tämä "luonnontila" kerro kuitenkin parhaiten totuuden. Mulla yksittäiset hiukset ovat ihan superohuita ja niiden määrä on varmaan suht normaali.
Nemain
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 248
Liittynyt: 29 Touko 2006, 01:29

Vs: Ponnarin ympärysmitta

Viesti Kirjoittaja Nemain »

5,2 cm. Luulin, että olisi mennyt alle viiden sentin, kun sulkasatoa on sentään kestänyt jo aika kauan.
1bFii
Manicure - raha parantaa
waif
Haiven
Haiven
Viestit: 29
Liittynyt: 04 Touko 2009, 18:32

Vs: Ponnarin ympärysmitta

Viesti Kirjoittaja waif »

mitataanko tä nyt arkitukalla paskasina (se 10cm) vai just tällättynä? :)

edit: mitattu siis kaksi päivää pesun jälkeen täysin ilman muotoilutuotteita, ponnarilla ollut sen kaksi päivää myös ja 10cm sain. voisin tukkapesupäivänä vielä mitata mitä se sitten on kun on tuuheutta lisää
Viimeksi muokannut waif, 08 Touko 2009, 22:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Ponnarin ympärysmitta

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

^Varmaan ihan kummin itse haluat, voit sitten vaikka mainita miten mittaustulos on saavutettu. :)

Mun 11 cm tulos tuli kahden kotipäivän päätteeksi puolilikaisilla hiuksilla, joissa ei ollut kummoisempia muotoiluaineita eikä tukkaa oltu mitenkään tupeerattu tai laitettu vaan se oli ollut sotkuponnareilla ja -nutturoilla tai auki edellisen pesun jälkeen.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
kiwi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1320
Liittynyt: 21 Marras 2007, 11:51

Vs: Ponnarin ympärysmitta

Viesti Kirjoittaja kiwi »

Aikaisemmin olin laittanut 8cm, mutta viikonloppuna (ei suoristettuna) oli 10cm.
Vastaa Viestiin