Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

Eilen kaupassa n. 10-vuotiaat tytöt osoittelivat minua.
Tyttö 1: Look at her!
Tyttö 2: Oh my god, she's so prettyyy!
Olin ihan 8) Pinkillä hattaratukalla taisi olla osuutta asiaan.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
Lila
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4933
Liittynyt: 01 Huhti 2008, 11:07

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Lila »

^Ihana&nbsp; <3&nbsp; :ts
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.
rhoda
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 614
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 09:07

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja rhoda »

Meillä oli ryhmätapaamisessa tehtävä, jossa kehuttiin nimettömänä opiskelukavereita. Yhden kommentin mukaan mulla on kauniin väriset hiukset. :D 8)
bubbs
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1504
Liittynyt: 20 Marras 2013, 02:48

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja bubbs »

Teen yhtä työharjoittelujuttua asiakaspalvelussa, ja tänään palvelutilanteen päätteeksi ehkä lähi-itätaustainen nainen kysyi multa, millä värillä värjään hiuksiani, hän haluaa kuulemma omistaan täsmälleen samanväriset. Mun luomu maantietukka ;D
Lila
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4933
Liittynyt: 01 Huhti 2008, 11:07

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Lila »

^Ihana! Luomumaantie on kyllä ihan kiva väri - eikä tosiaan mitenkään yleinen koko maailman tasolla.


Haha, minulla on kuulemma "foxy hair"&nbsp; ;D .
Viimeksi muokannut Lila, 16 Marras 2016, 07:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Oon muutellut vähän tukkatyyliä tummempi tyvi ja vaaleat latvat --> kokonaan vaalea --> laitoin pidennykset ja eilen sävytin tukkaa liukuvärjäystyylillä pastelli lila/pinkiksi (tyvestä kirkkaampi väri ja latvoissa vain häivähdys väriä) ja kun aamulla näytin meidän 4v pojalle, että värjäsin tukan niin reaktio oli "Ei taaaas!". ;D
3b F ii
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Manna »

Kävin pari viikkoa sitten hiushoidossa ja entuudestaan tuntematon kampaaja ihasteli hiuksiani. "Ovatpa nämä tosi ihanat hiukset". Juu, on ne pitkät, mutta tosi kulahtaneet ja ihmeellisen mattaiset. Onneksi kampaajan tekemä hoito muutti tilanteen ;)
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
bubbs
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1504
Liittynyt: 20 Marras 2013, 02:48

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja bubbs »

Kampaajan kanssa mietittiin, tehdäänkö tukkaan kerroksia. Mä sanoin epäröiväni, kun latva näyttää sitten niin harvalta. "Katso nyt paljonko sulla on tätä latvaa. Kenelläkään ei ole näin paljoa latvaa!"&nbsp; ;D Hiveli harvalatva-vainoharhaista sielua.
Happy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 77
Liittynyt: 26 Joulu 2017, 00:17

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Happy »

Kolmivuotias kummityttö näki hiusten koko pituuden kun otin lakin pois ja tokaisi "kauniit hiusset", hän haaveilee samanlaisista mutta kuulema "ei kasva". Kaikki ajallaan :)

Kun leikkautin tukan lyhyeksi polkaksi mummi suutahti:"Miten kehtaa kun on kerta tuommone tukka", viitaten aiempaan pitkään luonnonkiharaan päähän. Totta puhuen hänen vuokseen päätinki kasvattaa oman värin ja pituudet takaisin.

Oon katsellut The Crownia tässä putkeen jonku aikaa ja teki mieli tehdä kuningatar Elizabethin inspiroimana kampauksen. Vanhanaikaisesti sitten laitoin tukan yöksi pinneille ja seuraavana päivänä asettelin kiharaa tötteröön että tulis haluttu efekti. En muista koska olisin saanut niin paljon kommenttia tukastani viimeksi, yksikin täti halusi ottaa valokuvan.

Kävin tuossa viikonloppuna maaseudulla pyörähtämässä ja eräs poika sanoi jälkeen, "unohdin sanoa kuinka kauniisti sun hiukset oli", ihmettelin että nämäkö kolmannen päivän pinnikiharat? "Taidat pitää pörröisestä?", poika korjas "eiku pidän kauniista".
Viimeksi muokannut Happy, 09 Touko 2018, 14:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bubbs
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1504
Liittynyt: 20 Marras 2013, 02:48

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja bubbs »

^Haluaisin nähdä sun kauniit hiusset! Kuulostaa ihanalta&nbsp; <3
Happy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 77
Liittynyt: 26 Joulu 2017, 00:17

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Happy »

Just sain päivitettyä tuonne hiuslaatuketjuun kuvan ja sit tuosta kotisivulinkistä voi hieman vilkuilla myös. Koitan nyt hieman ahkerammin panostaa tukkaan niin ehkä niitä kuviakin alkaa tässä tippumaan enempi :)

Linkkiä -> Hiuslaatuketjuun

http://www.aamiaiskone.fi/2018/05/paivan-asu-pt2.html
Viimeksi muokannut Happy, 09 Touko 2018, 15:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
pitkätukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 945
Liittynyt: 05 Heinä 2008, 19:25

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja pitkätukka »

Viimeisen vuoden aikana on kuulunut pääasiassa yhtä ja samaa kommenttia, silloin kun on kuulunut ylipäänsä mitään: Oho, en ole nähnyt koskaan ennen livenä noin pitkiä hiuksia 0_0

Minä itse olen nähnyt kyllä muillakin, mutta ei taida olla kovin tavallista, koska tuo kommentti on kuulunut sekä muutamalta virolaiselta tutultani että parilta suomalaiselta.
1c/F/M/ii, oma väri, pituus kohta polviin asti (nyt reilut 130 cm). Hiukseni pitävät silikonista ja hiuspohjani inhoaa sulfaatteja. Siispä sulfaatiton shampoo ja silikonillinen hoitoaine. Merkillä ei ole suurta väliä. Kookosöljy kaikkialle hiuksiin noin tunti ennen pesua.
bubbs
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1504
Liittynyt: 20 Marras 2013, 02:48

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja bubbs »

Föönaan hiukseni tosi harvoin, mutta ilmeisesti pitäisi useammin, kun saan aina silloin tosi paljon kehuja. Eilinen kommentti ylitti kyllä kaikki aiemmat - asiakas duunissa oli niin vaikuttunut mun tukastani, että kuulemma ne pitäisi virallistaa maailman 8. ihmeeksi.&nbsp; ;D
Midnight

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Midnight »

Nyt on tullut pelkkiä kehuja, että ne on mahtavat ja upeat ja ovatko luonnonkiharat, etteivät ole permanentatut.
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Olen alkanut pitämään hiuksia välillä luonnontilassa kiharalla ja 5-vuotiaan poikani mielestä korkkiruuveille menevät hiukseni ovat vieteriukkoja, joita täytyy aina nukkumaan mennessä lasta peitellessä pompauttaa vetämällä kihara suoraksi ja päästämällä irti.&nbsp; ;D
3b F ii
Vastaa Viestiin