Tietoa klipsijatkoja himoaville

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
Eiffe
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:27

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Eiffe »

Jos nauha on 120 senttinen niin luulenpa, että se riittää. Mulla on puolipitkät, normaalipaksuiset hiukset ja puolet hiusnauhasta riittää tähän päähän ihan hyvin  :)
sipe
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 977
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 08:38

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja sipe »

Lara kirjoitti: Kuinka paljon hiusnauhaa tarvitaan, jotta saa hyvännäköiset klipsutinjatkeet? Oma tukka on lyhyt ja tilasin afrocarelta yhden nipun hiusnauhaa, mahtaako riittää?
Lara: mä kun en noista pidennyksistä mitään tiedä (mutta ajatus klipsijatkeista kiinnostaa suunnattomasti), niin mitkä noista afrocaren pidennysjutuista on hiusnauhaa? Siellä kun oli karvoja vähän joka lähtöön...
Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.
Lara
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 104
Liittynyt: 16 Helmi 2006, 10:04

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Lara »

Yleensä niissä lukee weaving, jotka on hiusnauhaa. Korjatkaa, jos olen väärässä.
Silver
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 580
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 06:14

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Silver »

Täällä muuten aika hyvä valikoima klipsipidennyksiä ym hiuksia.
ja pituuksia löytyy myös reilusti ja toimittavat suomeen.

http://www.caramello.nl/
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat
Stationery
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3902
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:48

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Stationery »

Vieläkään ei eräästä tukusta saanut noita klipsejä, mutta ihmeen kaupalla onnistuin saamaan ystäväni kautta juuri tarpeellisen määrän ja ompelin hiuksia klipseille perjantaina ja lauantaina ja sain ne vihdoin eilen päähän. Ostin hiuksia puoli punttia lisää vanhan puolen puntin lisäksi, joten päässä on tällä hetkellä lähes koko puntti. On kyllä aivan mahtava idea tuo klipsipidennys, paljon kätevämpi kuin se minulla aiemmin ollut lettipidennys. Minulla on varsinkin päällä paljon kerrostuksia ja lettipidennyksessä ylin letti jouduttiin jättämään sen verta alas, että lyhyet kerrotstukset näkyivät selkeästi. Nuo klipsut voi vetää todella ylös ilman, että erottuvat hiuksien seasta. Muutenkin lettipidennyksellä ollutta tukkaa pystyi pitämään vain takana tai koko tukkaa jommalla kummalla sivulla, ei niin, että puoli tukkaa toisella puolella ja puoli toisella, sillä muuten letit olisivat näkyneet. Klipsejä voi pitää miten vaan ja oi että miten käytännöllisiä ovat! Itse olen sellainen, että kun saan pitkän tukan, kaipaan lyhyttä koska "sitä voi muotoilla vaikka miten kivasti". Sitten kun saan lyhyen, niin en jaksa muotoilla ja haluan pitkän tukan, koska "se on niin helppo vaan olla laittamatta ja näyttää silti hyvältä". Nyt voin pitää pitkää tukkaa silloin kun huvittaa ja lyhyttä koska huvittaa.
Tämä on kyllä ehdottomasti paras tukkajuttu, jonka olen täältä saanut päähäni!  ;)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Penny »

Stationery, niin sulla ei enää ole sitä lettipidennystä? Kauanko se kesti päässä ja miksi otit pois? Tuo kuvailemasi klipsihomma kuulostaa kyllä sen verran hyvälle, ettei oikein enää edes huvittaisi testata ompeluversiota...
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja deko »

Stationery kirjoitti: Hei te klipsejä himoavat! Kävin eilen Sellon Hennesin asuste- ja meikkiosaston puolella ja bongasin tuollaisia feikkihiuksesta tehtyjä klipsikiinnitteisiä hiuspätkiä. Klipsit vaikuttivat melko hyvin pitäviltä kuitenkin ja hintaa yhdelle klipsille oli vain 1,9e.
Kiits! Pitääpä poiketa jos paikallsessa henkassa olisi vastaavia vastaavalla hinnalla. Niitä kuitenkin kokopidennykseen tarvitsee kymmenkunta (?) . Tosin raitoja himoitsen ja siinä kävisi tekokarvakin kun olisivat vain hippatikäytössä... (suunnittelukone hyrrää)
this too shall pass.
Lilly Missy

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Lilly Missy »

deko kirjoitti:
Stationery kirjoitti: Hei te klipsejä himoavat! Kävin eilen Sellon Hennesin asuste- ja meikkiosaston puolella ja bongasin tuollaisia feikkihiuksesta tehtyjä klipsikiinnitteisiä hiuspätkiä. Klipsit vaikuttivat melko hyvin pitäviltä kuitenkin ja hintaa yhdelle klipsille oli vain 1,9e.
Kiits! Pitääpä poiketa jos paikallsessa henkassa olisi vastaavia vastaavalla hinnalla. Niitä kuitenkin kokopidennykseen tarvitsee kymmenkunta (?) . Tosin raitoja himoitsen ja siinä kävisi tekokarvakin kun olisivat vain hippatikäytössä... (suunnittelukone hyrrää)
;D toivottavasti niillä on niitä enemmän kuin kaksi piikillä roikkumassa... Voi tulla tulinen taistelu, mäkin aion juosta sinne...
Stationery
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3902
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:48

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Stationery »

Penny kirjoitti: Stationery, niin sulla ei enää ole sitä lettipidennystä? Kauanko se kesti päässä ja miksi otit pois? Tuo kuvailemasi klipsihomma kuulostaa kyllä sen verran hyvälle, ettei oikein enää edes huvittaisi testata ompeluversiota...
Pidin päässä 2kk ja olivat kasvaneet tyvestä jo melko reilusti, ei ollut siis enää kovin kivat pitää. Sitten kun sain nuo klipsit niin oli pakko repiä nuo pois päästä äkkiä ja päästä kokeilemaan klipsejä, vaikka olisi noilla vielä sen pari viikkoa sinnitellyt hyvinkin. Hyvä että otin pois, klipseillä tuli paljon paremmat ja käytännöllisemmät. Klipeillä saa muutenkin enemmän rivejä kiinni kuin leteillä ja nuo klipsit eivät "pullota" yhtään, toisin kuin letit (voi siis laittaa todella ylös). Itse suosittelen kyllä enemmän klipsejä varsinkin sen takia, että kaikki pesu ja hoito on todella kätevää eivätkä takkuunnu yhtä helposti kun hiukset voi ottaa yöksi pois ja laittaa sitten tarvittaessa esim. viikon valein hoitiksen kanssa muovipussiin pariksi tunniksi. Ei tarvitse shampoopesuakaan kuin ehkä varmaan kerran kuussa. Itselläni on yhdeksän hiusriviä noissa klipsissä ja tilanpuutteen vuoksi tein niin, että ompelin kahteen hiusriviin toisen hiusrivin päälle, eli siis että kaksi riviä on yhdessä ja kiinnitetään yksillä klipsuilla. Todella kätevää. Yhteen riviin meni kolme klipsiä (niskassa yksi lyhempi kahden klipsin rivi).
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.
Ishamael
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 538
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 12:37

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Ishamael »

Hyvä että tykkäät  ;D
Noissahan on tosiaan sekin loistava homma, että lettipidennyksellä on todella hankalaa yrittää täyttää myös "etuosa" eli sivustat ylösasti, koska sieltä letit näkyvät helpommin.
Ja useasti pitkän tukan haluavat, että ne megapitkät suortuvat lähtevät jo tuosta kulmakarvan päältä, niin että aivan kasvojen viereenkin saadaan täyspitkää hiusta.
Tuollahan on helppo laittaa vaikka pienempiäkin paloja tuohon aivan jakauksen vierustaan  ;)
Kävin tukusta kyyläämästä noita klipsuja, värivaihtoehtona oli pelkkä valkoinen (  :-X ) joissa ei ollut sitä silikoninauhaa jarruna. HInta ei ollut toisaalta paha, 4.70/5kpl.

Onhan nuo kyllä ihan loistojuttu, kun miettii että joskus toisena päivänä sitä ehkä haluaa hiuksensa kiinni tai olla muuten vain lyhyemmän letin kampauksella, ja seuraavana päivänä sitten ihan pitkällä liehulla.
Ja kiharataminen käy paaaljon helpommin kun iskee ne johonkin lattialle/pöydälle.. mihin vain ja kihartaa ne siinä.
Dark nights, silvery moon in the frozen sky.
Black cape over the world where nobody waits the dawn, thats where i live.
-Ishamael, betraitor of hope-
Supa
Haiven
Haiven
Viestit: 37
Liittynyt: 31 Tammi 2006, 21:16

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Supa »

Ostin Hennesistä 5 kpl klipsijatkoja ja olen kyllä ihan tyytyväinen. Hintaakin tuli siis alle kympin. Klipsit pysyvät hyvin hiuksissa, vaikka hiukseni ovatkin liukkaat. Ongelmana oli että hiukset ovat lievästi kihartuneet pussissaan ja haluaisin ne suoriksi. Ajattelin kastella ne ja kuivattaa pyykkinarulla tai jotain  :) kun eivät oikein lämpöäkään kestä. Jos näillä klipseillä tuuheutta hakee niin 5 kpl ei siihen kyllä vielä oikein riitä. Väreinä oli ruskea ja vaalea.
Stationery
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3902
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:48

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Stationery »

Minä olen nyt aina välillä pitänyt nuo klipsit päässä ja välillä taas aamulla jättänyt laittamatta, todella kätevää kun voi muokata tukan tarpeiden mukaan. Täytyy viikonloppuna kokeilla kihartaa nuo lisäkkeet lämpörullilla, saa nähdä miten onnistuu.

Kävin eilen Helsingin asematunnelin Euroihmeessä ja sieltä löytyi eurolla noita klipsuj, joissa on tekohiusta kaiken maailman kirkkaissa väreissä ja taisi olla joku normaalikin väri joukossa. Eurolla sai myös kaksi pienempää klipsua, joissa oli puolet lyhyemmät hiukset. Jos jotakuta kiinnostaa nuo klipsut, tai miksi ei tuo tukkakin.
Viimeksi muokannut Stationery, 15 Touko 2006, 11:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.
rolla

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja rolla »

Teettekö kaikki itse noi pidennykset eli ostatte hiukset ja klipsit erikseen.. kukaan siis ei ole ostanut sitä valmista kokonaisuutta? Miksei kukaan ennen ole tällaista keksinyt vaikka klipsejä on myyty aina..

Kuvissa näyttää kivalta nuo pidennykset, mutta miten käytännössä. Eikö noinkin isot klipsit näy sieltä alta kun tukka hulmuaa tuolla tuulessa tai on vaikka pilettämässä .. tai mitä vaan. Voisin laittaa tuollaiset pysyvästi, kun en viitsi joka päivä olla eripituisessa tukassa  ;D
Stationery
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3902
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:48

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Stationery »

Rolla, eivät näy yhtään, jopa vähemmän kuin lettipidennykset. Olen ihan in love näihin.  ;) Ja moni on tosiaan hankkinut hiusbauhan ja klipsut ihan erikseen.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.
Avena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 919
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:11

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Avena »

Mulla on kyllä siinä ja siinä, että eivät näy. Mulla on yksinkertaisesti niin ohuet hiukset. Nostan puolet tukasta ylös ja loppupuoleen laitan ne klipsit. Kun lasken sen ylös nostetun tukan takaisin alas, klipsit peittyvät juuri ja juuri ohuella hiuskerroksella. Jos nostaisin enemmän ylös, ei alas jäisi tarpeeksi tukkaa, johon kinnittää klipsit. Ja minä laitan aina vain kaksi leveämpää ja yhden kapean kaistaleen tuuhennukseksi. Pidennyksiä en pystyisi tekemään klipseillä, en saisi mitenkään piiloon niin isoa määrää klipsejä ja hiusnauhaa. Tilanteen pelastaa se, että klipsit ovat hyvin samanväriset kuin oma tukkani ja ne hiukset värjäsin samalla värillä kuin omani.

Viikonloppuna pesin nuo klipsilisäkkeeni ja ne menivät ihan takkuun. Houduin repimään ne auki ja varmaan puolet hiuksista irtosi. Nyt joudun taas metsästämään uutta hiusnauhaa jostain ja ompelemaan uusia lisäkkeitä. Ääh! Joka tapauksessa olen nyt niin tottunut tuohon edes hieman tuuheampaan tukkaan, että en osaa olla enää yhtään päivää ilman noita lisäkkeitä. 
1bFi
Vastaa Viestiin