Tietoa klipsijatkoja himoaville

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
Avena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 919
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:11

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Avena »

Klipsitouhu ja -pakkomielle täällä vain jatkuu. Lähetin siis nuo Afroditen klipsit eilen takaisin ja tänään Helsingissä tihkusateessa kävelin Kinnusen ovelle vakaana aikomuksena ostaa klipsejä sieltä, mutta paikka onkin kiinni lauantaisin. Argh! Kävin kysymässä niitä Forumin Hairlekiinistä, mutta ei ollut. En tunne Helsingin kampaamoliikeitä, joten en keksinyt mistä niitä olisin voinut lähteä etsimään eikä oikein ollut aikaakaan. Epätoivoissani ostin sitten Glitteristä kaksi kuitulisäkettä, joissa oli klipsit. Yksi lisäke maksoi 11,90 ja siinä oli kaksi klipsiä, joten kalliiksi tuli nuo klipsit, melkein 6 e kappale. Neljä siis yhteensä niitä sitten sain. Äsken täällä kotona revin nuo klipsit lisäkkeestä pois (olivat liimatut) ja huomenna ompelen ne omaan aitohiusnauhaani. Vihdoinkin mulla on klipsejä! Itse asiassa ne ovat oikein hyviä klipsejä. Ne ovat sopivan kokoisia, tummia ja niissä on joku kumi- tai silikonireuna. *Hypistelee tyytyväisenä klipsejään*  ;D


Edit. Nyt on klipsit ommeltu. Ihan ongelmitta ei homma sujunut. Kävi vähän niin kuin pelkäsinkin eli mun hiukset on niin ohuet, että mun on vaikea saada noita lisäkkeitä peittoon, varsinkin kun ovat vaaleampia kuin omat hiukset. Mun oli pakko luopua ajatuksesta kiinnittää pitempi kaistale hiusnauhaa ja tehdä vain neljä raitaa. Ne saa kinnitetyä ja piilotettua vähän helpommin, mutta toisaalta eivät juurikaan tuo lisää tuuheutta tukkaani ja juuri sitä haluaisin. Nyt pitäisi saada muutama vielä klipsi, että saa tehtyä pari raitaa lisää.

Lisäksi klipsien pysyvyys mun todella liukkaassa hiuksessani on myös ongelma. Laitoinkin hiukset kiinni, eivät ne silloin kyllä ainakaan pudota voi. Onpahan vähän paksumman näköinen ponnari, kun pelkkä oma on sellainen hiirenhäntä. Kiinnittämistä olisi vielä helpottanut se, että olisi nähnyt pään taakse silloin kun kiinnittää niitä. Mutta mulla ei ole sellaista peilikaappia, jonka ovien avulla voisi nähdä takaraivonsa. Esim. vanhemmilla on sellainen ja se on kyllä näppärä. Käsipeiliä ei voi käyttää apuna, kun kumpaakin kättä tarvitaan lisäkkeen kiinnittämiseen.

Mulla on hiusnauhaa vielä jäljellä ja ajattelin värjätä lopun tummemmaksi samalla kun seuraavan kerran värjään oman tukkani. Ehkä ne lisäkeraidat sitten piiloutuvat paremmin tukkaani, jos ovat ihan saman väriset.  Mä jotenkin arvasin, että tämä projekti ei voi onnistua niin hyvin kuin toiveilin (näin jo itseni ihanalla paksulla tukalla varustettuna). Mun hiukset vaan on niin ohuet, että niitä ei saa hyvän näköiseksi millään poppakonstillakaan.
Viimeksi muokannut Avena, 02 Huhti 2006, 17:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1bFi
*Kimallus*

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja *Kimallus* »

Arrakki kirjoitti: ] Nyt on klipsit ommeltu. Ihan ongelmitta ei homma sujunut. Kävi vähän niin kuin pelkäsinkin eli mun hiukset on niin ohuet, että mun on vaikea saada noita lisäkkeitä peittoon, varsinkin kun ovat vaaleampia kuin omat hiukset. Mun oli pakko luopua ajatuksesta kiinnittää pitempi kaistale hiusnauhaa ja tehdä vain neljä raitaa. Ne saa kinnitetyä ja piilotettua vähän helpommin, mutta toisaalta eivät juurikaan tuo lisää tuuheutta tukkaani ja juuri sitä haluaisin. Nyt pitäisi saada muutama vielä klipsi, että saa tehtyä pari raitaa lisää.

Lisäksi klipsien pysyvyys mun todella liukkaassa hiuksessani on myös ongelma. Laitoinkin hiukset kiinni, eivät ne silloin kyllä ainakaan pudota voi. Onpahan vähän paksumman näköinen ponnari, kun pelkkä oma on sellainen hiirenhäntä. Kiinnittämistä olisi vielä helpottanut se, että olisi nähnyt pään taakse silloin kun kiinnittää niitä. Mutta mulla ei ole sellaista peilikaappia, jonka ovien avulla voisi nähdä takaraivonsa. Esim. vanhemmilla on sellainen ja se on kyllä näppärä. Käsipeiliä ei voi käyttää apuna, kun kumpaakin kättä tarvitaan lisäkkeen kiinnittämiseen.
Minullakin on ohuet ja liukkaat hiukset, mutta hyvin pysyvät nuo lisäkkeet päässä vaikka ovat niin pitkät ja painavatkin aika paljon! Eikä klipsitkään näy....

Minä olen käyttänyt peiliä apuna sen osion, mihin lisäke laitetaan, tekemiseen, mutta sokkona olen minäkin klipsit napsutellut. Olen sitten katsonut peilistä ja jos on mennyt vinoon niin korjannut. Kyllä siihen jakaukseen on kuitenkin aika helppo klipsit napsutella kun tuntee sormillaan missä jakaus menee. Mutta tässäkin varmaan harjaantuu kun vaan tarpeeksi napsuttelee...
eOwyn
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 237
Liittynyt: 27 Helmi 2006, 15:53

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja eOwyn »

Tiedättekö, mistä Turusta voisi saada noita silikoninauhalla varustettuja klipsejä, vaikka vähän kalliimmallakin? Tai tilata?esim Afroditen klipsien en usko olevan tarpeeksi pitäviä pitkään hiusnauhaani.

Olen tähän asti liittänyt hiusnauhan hiuksiini siten, että olen tehnyt poikittain menevän letin takaraivon yli, ja sitten kiinnittänyt tavallisilla pinneillä, mutta se on tosi hidasta, ja pinnit törröttää inhottavasti >:(. Haluaa klipsit! :D
Efva
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 869
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:36

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Efva »

Kyllä ne yllättävän hyvin pysyy noilla Afroditen pikkuklipseilläkin, jos ei muuta keksi. Laittaa sitten vaikka useampaan kohtaan niitä.

Tosin ymmärrän, jos ei halua tukea sitä "huijausta" (tuotteesta väärä kuva nettisivuilla).
Avena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 919
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:11

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Avena »

Kirjoitin tuolla ylempänä näin:

Epätoivoissani ostin sitten Glitteristä kaksi kuitulisäkettä, joissa oli klipsit. Yksi lisäke maksoi 11,90 ja siinä oli kaksi klipsiä, joten kalliiksi tuli nuo klipsit, melkein 6 e kappale. Neljä siis yhteensä niitä sitten sain. Äsken täällä kotona revin nuo klipsit lisäkkeestä pois (olivat liimatut) ja huomenna ompelen ne omaan aitohiusnauhaani.

Tuo epätoivoissaan tehty teko osoittautuikin oikein hyväksi, sillä nuo Glitterin klipsit, jotka irrotin kuitulisäkkeestä ovat olleet tosi hyvät. Taidan hankkia niitä lisää. Kyllä ne loppujen lopuksi ovat ihan hyvin pysyneet ainakin nyt kun tein niistä vain raitoja. *Kimallus* oli oikeassa siinä, että harjoittelu auttaa...
1bFi
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja deko »

^ onkohan r-kioskilla myynnissä olevissa vappu-irtokuituhiustupsuissa hyvät klipsit ;D
this too shall pass.
Silver
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 580
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 06:14

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Silver »

Aargh! juuri kun tuolla edellisessä viestissä ehdin hieman jo kehaistu tuota afroditen palautus tsydeemiä,että hyvin on toiminut.Niin eipä olisi pitänyt!
Nyt sitten olivat palauttaneet minulle rahat vain osittain! Elikkä,kun palautin nuo klipsit niin ne oli kyllä maksettu takaisin,mutta postikuluja ei! yleensähän,kun palautussopimus on postissa niin saa myös postikulut takaisin jos kaikki tuotteet palauttaa! Mutta ei palautin kaikki ja silti muka saan maksaa siitä hyvästä eli tyhjästä tässä tapauksessa 6,9 €
kun minulle ei jäänyt käteen mitään!
Saa nähdä mitä vastaavat.
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat
Avena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 919
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:11

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Avena »

Äh, mä en ole edes tarkistanut, mitä ne on mulle palauttanut sieltä tilille vai onko mitään tullut. On kyllä aika kakkeli firma.

Tein pääsiäisenä itselleni uusia klipsituuhennuksia. Värjäsin aitohiusnauhaa samalla värillä kuin oman pääni ja tein kaksi sellaista noin 8 cm:n levyistä tuuhennusta (kumpaankin kaksi klipisä)  ja yhden kapeamman, mutta paksumman kaistaleen (laitoin hiusnauhan kaksinkerroin). Käytin taas noita Glitterin klipsejä  :). Nämä kaistaleet olen sitten iskenyt aamulla päähäni. Eivät ole mitään pidennyksiä, mutta tuovat vähän tuuhennusta omaan tukkaani, ettei poninhäntä olisi niin hiirenhäntämäinen. Olen ihan tyytyväinen pieneen huijaukseeni.

Nuo Glitterin kuitulisäkkeet eivät ole muuten hassumpia. Ne ovat noin 7 cm leveitä ja ne kiinnitetään kahdella klipsillä. Värejä on kolme-neljä vaihtoehtoa ja yksi lisäke maksaa 11,90 e. Ensi kerralla ajattelin ostaa pari lisäkettä ja käyttää niitä ihan sellaisenaan. Tähän asti olen ostanut niitä vain klipsien takia ja repinyt klipsit irti niistä. Tuollaisessa klipsilisäkkeessä kuituhius ei varmaankaan ole hankala, kun nehän laitetaan vain päiväksi päähän.

Stationery: Nuo pari kaistaletta pistän päähäni parissa minuutissa aamuisin, mutta en minä ainakaan joka aamu jaksaisi ruveta laittamaan pidennystä klipseillä.
1bFi
Lilly Missy

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Lilly Missy »

Mun mielestä nuo postimaksut kyllä kuuluu jäädäkkin itselle maksettavaksi. Tai kuuluu ja kuuluu, mutta näin vain yleensä on tilaa mistä tahansa. Esim. mulla on tili h&m:n postimyyntiin, kun tilaan ja päätänkin palauttaa kaikki(mikä on usein totta..) postimaksut tännepäin jää maksettavaksi, palautuksesta ei tietty tarvi maksaa.
Illusia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1593
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 08:32

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Illusia »

Mulla taas ei ole koskaan jäänyt postikulut maksettavaksi esim.ellokselta,josefssonilta tai jotexilta tilatessa.
Lilly Missy

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Lilly Missy »

Illusia kirjoitti: Mulla taas ei ole koskaan jäänyt postikulut maksettavaksi esim.ellokselta,josefssonilta tai jotexilta tilatessa.
Aika jännä... Oon kyllä paljon tilaillut ellokselta ja josefssoniltakin, mutta niihin ei oo tainnut koskaan olla tarvetta palauttaa kaikkea takaisin.

Itseasiassa nyt kun oikein mietin asiaa, voi kyllä olla että nuo postikulut on myös palautettu, mutta tilille ostaessa ostot ovat kasvaneet korkoa vähän ja ne korot olen sitten saanut maksaa... ääh... en tiedä ::)
Eiffe
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:27

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Eiffe »

Mulla on toisinaan klipsupidennysten kanssa käynyt niin, etten ole jaksanut ottaa niitä yöksi pois. Eipä siitä ole ollut sen suurempaa haittaa. Joku klipsu on saattanut vähän löystyä, mutta äkkiähän sen napsauttaa paikalleen  :)
Silver
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 580
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 06:14

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Silver »

Lilly Missy kirjoitti: Mun mielestä nuo postimaksut kyllä kuuluu jäädäkkin itselle maksettavaksi. Tai kuuluu ja kuuluu, mutta näin vain yleensä on tilaa mistä tahansa. Esim. mulla on tili h&m:n postimyyntiin, kun tilaan ja päätänkin palauttaa kaikki(mikä on usein totta..) postimaksut tännepäin jää maksettavaksi, palautuksesta ei tietty tarvi maksaa.
No ei tod tarvii maksaa postikuluja ainakaan noissa h&m,josefssons,ellos,jotex,anttila,halens ym. putiikit,jos siis kaikki palauttaa ja aina on kyllä yleensä muualtakin saanut kaikki takaisin jos on kaikki palauttanut.Ei oo mitään vastausta kuulunut vielä viestiin,kas,kas  ::) kun yleensä ovat melkeen aina vastanneet suht pian.

edit.
dodii selvishän se, tällasta:

Hei!

Normaalisti yritysten kanssa kauppaa tehdessä yritys joutuu aina
maksamaan
Tilauksensa postikulut. Minä olen tehnyt sinun tapauksessasi virheen.
Eli en valitettavasti huomannut että olet kuluttaja asiakas. Sinun
palautussummastasi on miinustettu lähetyskulut.
Olen todella pahoillani.
Palautamme puuttuvat rahat tilillesi pikimmiten.
Viimeksi muokannut Silver, 20 Huhti 2006, 16:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat
Lilly Missy

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Lilly Missy »

Eli tähän täytyy todeta, että varmasti minultakin on sitten miinustettu kaikki postikulut palautuksia tehdessäni. Korkoja ovat sitten varmaan kasvelleet, tai jotain.. Ihan sama.
Lara
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 104
Liittynyt: 16 Helmi 2006, 10:04

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Lara »

Kuinka paljon hiusnauhaa tarvitaan, jotta saa hyvännäköiset klipsutinjatkeet? Oma tukka on lyhyt ja tilasin afrocarelta yhden nipun hiusnauhaa, mahtaako riittää?
Vastaa Viestiin