Kuinka usein käyt kampaajalla?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Kuinka usein käyt kampaajalla?

Kerran viikossa
0
Ei ääniä
Kerran kahdessa viikossa
1
0%
Kerran kuukaudessa
20
6%
Kerran kahdessa kuukaudessa
50
14%
Kerran kolmessa kuukaudessa
75
21%
Kerran puolessa vuodessa
94
26%
Kerran vuodessa
30
8%
Kerran kahdessa vuodessa
19
5%
En käy kampaajalla
68
19%
 
Ääniä yhteensä: 357

Ilyasviel
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1299
Liittynyt: 21 Marras 2006, 17:59

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja Ilyasviel »

Kaksi kertaa vuodessa. Sopiva tahti kun pitää lähinnä tasata latvoja se pari senttiä. Värjäykset hoituu kotona.
Säde
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 471
Liittynyt: 21 Helmi 2007, 21:13

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja Säde »

Käyn kerran tai kaksi kertaa vuodessa nyt kun kasvatan. Saa nähdä, koska pääsen seuraavan kerran käymään, kun muutin niin kauas vakkarikampaajastani, eikä huvittaisi etsiskellä uuttakaan :(
lillamilla
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1316
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 22:54

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja lillamilla »

Olen käynyt noin kerran kahdessa kuukaudessa, vaalentamassa tyvikasvun. Mutta nyt olen saanut tarpeeksi tästä ja varmaankin palaan omaan maantieväriin, jota sitten suoravärillä tuunailen. Toistaiseksi vastaus kuitenkin 1 krt / 2 kk.
2a /b F ii. Hunajanvaalea, lapaluille yltävä hennon kiharainen tukka. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.
Tiukunen
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 259
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:57

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja Tiukunen »

Käyn kerran kahdessa kuukaudessa, hiukset värjätään ja leikataan. Pari kuukautta on sopiva väli, ei tosin haittaa vaikka venähtäisi vähän pidemmäksikin, tukka ei ehdi päästä ihan kamalan ylikasvaneeksi. Punapää kun olen, väriä täytyy toki jonkun verran pitää itse yllä, muuten haalistuu ihan liikaa.
Hiukset: puolipitkät,tummanruskeat,värjätyt,melko hyväkuntoiset, luonnonkiharat, hennot ja kuivat. 2c-3bFi/ii.
Mimiya
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 123
Liittynyt: 14 Maalis 2008, 15:21

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja Mimiya »

Luulin jotenkin kuuluvani vähemmistöön, mut ilmeisesti aika moni muukin käy noin kerran kolmessa kuukaudessa. Ja kyllä, käyn yleensä aina samalla henkilöllä ottamassa värin ja leikkauksen. Mun oma väri ei oo niin kovin kaukana värjätystä sävystä, joten juurikasvua ei helpolla edes huomaa. Mulla on joitain kampaajatuttuja, jotka tarvittaessa päivittävät leikkausmallia useamminkin, mutta kun nyt kasvatan tukkaa niin ei sitä joka viikko tarvitse eikä saakaan karsia :) Kävisin kyllä mielelläni useamminkin kampaamossa ottamassa vaikka erilaisia erikoishoitoja ja hienoja kampauksia, mutta valitettavasti taloudellinen tilanne ei anna oikein myöten.
Ensi tiistaina on kampaaja, vihdoinkin! :)
Viimeksi muokannut Mimiya, 15 Marras 2008, 19:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Helposti innostuva humanisti ja ikuinen ihmettelijä.
kiwi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1320
Liittynyt: 21 Marras 2007, 11:51

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja kiwi »

Ennen kaupunkiin muuttoa tuli käytyä kampaajalla kerran puolessa vuodessa (eri kampaaja). Kaupunkiin muuton jälkeen olen käynyt kampaajalla kolme kertaa vuodessa (tai näin olen suunnitellut käyväni). Eilen kävin leikkauttamassa myös etuhiukset, joten sitä varmaan pitää käydä siistämässä useammin.  :) Minun kampaajalla käyntini riippuu hirveästi myös rahatilanteestani, mutta tällä hetkellä näyttää olevan vielä varaa.
si3nna
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 565
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:16

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja si3nna »

Vastasin että kerran kolmessa kuukaudessa, vaikka todellisuudessa n. 3-4 kk välein. Tänä vuonna oon tähän mennessä käynyt kolme kertaa kampaajalla, ja neljännen kerran tulee varmasti vielä käytyä, koska edellinen käynti oli syyskuussa.

Mulla on tapana venyttää aikoja käyntien välillä melko pitkiksi, koska jotenkin nautin siitä että tukka on aika kaameassa kuosissa kampaajalle mennessä, silloin siistitty tulos näyttää aina niin upealta. ;D
SpicyApple
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 519
Liittynyt: 04 Syys 2007, 09:30

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja SpicyApple »

Mä laitoin käyväni kerran kuussa, vaikka oikeammin käyn tasan viiden viikon välein. Järkytyin siitä, miten harva käy näin usein. Mutta täällä tietty useat kasvattaa pitkiä hiuksia. Mun tukka pitää leikata noin tiheästi, muuten siitä tulee muodoton hapsuläjä ja otsiskin kasvaa naamalle. Itse en osaa edes sitä otsistani siistiä enkä jaksa kotona edes värjätä. Helpompi rampata kampaajalla.  ;D
Kayla
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 565
Liittynyt: 12 Joulu 2007, 20:43

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja Kayla »

Käyn kampaajalla 7-8 vkon välein normaalisti. Vielä ei ole löytynyt luottokampaajaa, joten käyntiväli riippuu aina edellisen käynnin onnistumisesta. Jos on leikattu ja värjätty hyvin, niin kestän hyvin sen 8 viikkoa, jopa ylikin. Jos taas joku menee pieleen, niin en yleensä kestä kärvistellä kahta kuukautta, vaan menen aiemmin  ;)
Tunturikarpalo
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 254
Liittynyt: 13 Marras 2008, 22:13

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja Tunturikarpalo »

Vastasin kerran vuodessa, vaikka saatankin käydä 1-2 kertaa, mutta leikkausväli on silti puolta vuotta pidempi. Aika sekavasti selitetty. ::)
1a F ii
Vovka
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 146
Liittynyt: 07 Touko 2007, 20:37

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja Vovka »

En käy ollenkaan. Ei viitsi maksaa ylihintoja tasapitkän tukan napsimisesta, kun saman voi tehdä itsekin. Siellä ne kuitenkin leikkaisivat liikaa, kuten on tältäkin foorumilta saanut turhan usein lukea. EVIL!
Prisku

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja Prisku »

Käyn leikkaamassa kampaajalla hiukset kerran puolessa vuodessa. Joskus saatan samalla laittaa raitoja. Viimeksi hiusten tasoittaminen maksoi noin 30 e, ja tuntui niin hurjalta hinnalta että ei tee mieli leikataan useammin, vaikka ehkä tarttis. Itse en uskalla/jaksa enää värjätä itse hiuksiani kun on niin monesti mennyt mustaksi tummanruskealla värjätessä. Ja onhan se sotkuista hommaa. Ajattelin jatkossa käydä värjäämässä opiskelijakampaamossa. Siellä saa värjäyksen koko tukkaan+raidan 30 eurolla. Itsellä menisi pelkkiin väreihin sama määrä rahaa.
Patrisia

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja Patrisia »

Vastasin kerran vuodessa, vaikka joskus se 2 vuotta taitaa olla lähempänä totuutta. Mutta kun se vaihtelee. Ja silloin kun menen, niin leikkaus ja raidat usealla värillä kuuluu pakettiin. Itse sitten värjäilen niitä raitoja väliaikoina mieleni mukaan, kunhan siellä on kampaajan käsittely pohjalla, mistä on helppo jatkaa.
Heleena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 889
Liittynyt: 15 Heinä 2007, 22:28

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja Heleena »

Vastasin kerran puolessa vuodessa, vaikka lähempänä totuutta olisi kai ollut kerran neljässä kuukaudessa. Sitä ei kuitenkaan ollut vaihtoehtojen joukossa. Aiemmin kävin 4 kertaa vuodessa, mutta kasvatusprojektin myötä olen harventanut käyntejäni. Etuhiukset kaipaisivat useammin trimmaamista, ja joudunkin kampaajan väliaikoina turvautumaan kaikenlaisiin jippoihin niiden kanssa.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!
Kiivi

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja Kiivi »

En koskaan. Värjään itse ja mies tasaa silloin kun tarvitsee.  ;D En ole koskaan päässyt yhteisymmärrykseen kampaajien kanssa siitä minkä verran leikataan kun olen kasvattamassa tukkaa.
Vastaa Viestiin