Kuinka usein käyt kampaajalla?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Kuinka usein käyt kampaajalla?

Kerran viikossa
0
Ei ääniä
Kerran kahdessa viikossa
1
0%
Kerran kuukaudessa
20
6%
Kerran kahdessa kuukaudessa
50
14%
Kerran kolmessa kuukaudessa
75
21%
Kerran puolessa vuodessa
94
26%
Kerran vuodessa
30
8%
Kerran kahdessa vuodessa
19
5%
En käy kampaajalla
68
19%
 
Ääniä yhteensä: 357

sininen kissa
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 287
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 09:52

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja sininen kissa »

En käy kampaajalla. He leikkaavat aina liikaa, repivät ja raastavat hiuksia väkivaltaisesti niin että niitä katkeilee valtavasti, ja lisäksi koen turhana maksaa tästä kaikesta. Itse osaan tasata latvoista juuri sen verran kuin haluan, käsittelen niitä taatusti hellästi, eikä maksa mitään. Silloin harvoin kun värjään, teen senkin itse, halvemmalla ja paremmalla tuloksella sekä vähemmillä vaurioilla.
1a Mii. Liukkaat ja lasimaiset, vaalennetut solisluumittaiset hiukset. Kasvatusta BSL:ään. Lempisarjat XZ ja Joico.
kleio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 17 Marras 2008, 19:13

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja kleio »

Minä myös leikkaan hiukseni itse. Kun on pitkä tukka, ilman mitään erikoisia leikkauksia, pääsee NIIN vähällä ja helpolla ja halvalla. Ei oo hiuskriisiä ikinä!  :)
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v
olivia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 512
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 15:16

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja olivia »

Vastasin kerran kolmessa kuukaudessa..riippuu hieman värin kulumisesta ja rahatilanteesta mutta se kolmekuukautta aika maksimi kun tummassa haluan pysyä enkä jaksa itse värjäillä ja malli pysyy sen aikaa kunnossa.
Eli aina leikkaus ja väri. Ja samalla kampaajalla käyn.
Breathe me.
-j-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2285
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:15

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja -j- »

En käy kampaajalla. Viimeisen 10 v aikana olen käynyt 2 kertaa ja molemmat meni pahasti pieleen.

Jos kävisi säännöllisesti, voisi ehkä löytää hyvän ja itselle sopivan kampaajan, mutta mitäs sitä turhaan, kun itsekin saan tukkani operoitua, ja tulihan mulle yksi muukin rahareikä (auto!).
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...
Kronia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2144
Liittynyt: 07 Helmi 2007, 08:22

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja Kronia »

Sanoisin, että noin kerran puolessa vuiodessa käyn leikkauttamassa hiuksia kampaajalla. Etuhiuksia trimmaan kotosalla silloin tällöin ja värjäys hoituu samassa paikassa.

Mä oon itseasiassa yllättynyt, että keskimääräinen juures käy niin harvoin kampaajalla...
“Another belief of mine: that everyone else my age is an adult, whereas I am merely in disguise.” -Margaret Atwood
Valentine

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja Valentine »

Vastasin kerran kuukaudessa, vaihdellen n. 3-5 viikon välein  :). Ei oikein muuten onnistu näidän lähes valkoisten ja lyhyiden hiusten pito.
Kikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2669
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:10

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja Kikka »

Mä käyn about 2,5 kuukauden välein. Olen jättänyt värjäyksen kampaajan hommaksi kokonaan ja kun vihdoinkin olen löytänyt kivan vakikampaajan, on siellä käyminen kaikinpuolin piristävää niin ulkoisesti kuin sisäisestikin. :)
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli
taiqa

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja taiqa »

Kampaajalla tulee käytyä n. neljä kertaa vuodessa. Usein otan sekä leikkauksen että värin, jos vain opiskelijabudjetti sallii. Useamminkin tekisi mieli käydä värjäyttämässä, kotiväreillä kun harvemmin saa juuri toivomaansa tulosta.
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja calypso »

Vastasin että kerran puolessa vuodessa. Tavoitteenani on käydä 3 kuukauden välein mutta aina se käyntiväli valitettavasti venähtää joko kroonisen rahapulan tai jonkin muun syyn takia. Onneksi se ei pitkissä hiuksissa niin näy, muuten kuin otsatukassa ja omasta mielestäni todella ylikasvaneessa lookissa. En nimittäin enää tavoittele mahdollisimman pitkää tukkaa vaan koitan tasapainoilla pitkän ja silti kivasti leikatun ja muotoiltavan mallin välimaastossa.. Tällä kertaa, kun viime käynnistä alkaa olla taas pian se puoli vuotta, syynä on se että vakkarikampaajani on jäänyt äitiyslomalle enkä oikein tiedä mihin sitä uskaltautuisi.

En ole koskaan ottanut mitään käsittelyjä kampaajalla, ainoastaan leikkauttanut hiukset. Yleensä lyhennetään jonkin verran, lisätään tai vähennetään kerrostusta (toiveideni mukaan) ja otsis leikataan uuteen kuosiin. Pieniä muutoksia jotka kuitenkin vaikuttavat niin paljon. :)
ZombieQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2053
Liittynyt: 22 Heinä 2007, 11:03

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja ZombieQueen »

Vastasin kerran kahdessa kuukaudessa, se on ainakin aiemmin pitänyt paikkansa. Katsotaan nyt kuinka usein käyn jatkossa kun kasvattelen omaa väriä raidoilla höystettynä, on hieman anteeksiantavampi väri kuin mulla on aiemmin ollut. Mun tukkaa on viimeksi leikattu viime joulukuun lopussa ja tavoitteena oli selvitä tämä vuosi leikkaamatta mutta katsotaan sitäkin vielä.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii
Camilla
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 263
Liittynyt: 18 Tammi 2009, 11:49

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Käyn kampaajalla noin 3-4 kertaa vuodessa, ihan riippuen kaipaanko leikkausvaihtelua. Ystävättäreni hoitaa hiusten tasoittamisen.
Mitä yhteistä on miehillä ja videoilla?
- Eteenpäin, taaksepäin, eteenpäin, taaksepäin, stop, eject.
Herbina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 563
Liittynyt: 19 Touko 2009, 10:58

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja Herbina »

Käyn joka toinen kuukausi värjäyttämässä ja vähän leikkauttamassa (yleensä lähinnä huonot latvat pois, joskus sitten enemmän ja kunhan otan taas otsiksen niin sitäkin saa olla korjauttamassa kuukauden välein). Joskus käyn myös välikuukausina värjäyttämässä tyvikasvun piiloon. Mä en ainakaan uskalla lähteä tuhoamaan ihanan hyväkuntoista tukkaani kotivärjäyskokeiluilla. Muutenkin tämä on sen verran paksu ja pitkä että tulisi varmaan joku laikukas lopputulos.
Bosbon
Haiven
Haiven
Viestit: 43
Liittynyt: 07 Huhti 2008, 13:40

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja Bosbon »

Minä käyn 2-3 kk välein. Värjäytän aina tyven ja joka toisella tai kolmannella kerralla myös leikataan, yleensä vain latvat. Latvoja tasaan silloin tällöin myös itse. Viime kerralla kampaajalla leikattiin kunnolla kerroksia tasapitkään tukkaani. Olis pitäny lyhentää niitä pisimpiä latvoja vielä reippaammallakin kädellä, pitkä yleiskuva säilyisi siitä huolimatta. Tahtoo kevyen ja huolettoman kesätukan!
nuunuu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 128
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 13:34

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja nuunuu »

Kolmen-neljän kuukauden välein. Seuraavaan kampaajakertaan viimekertaisesta on mennyt jo varmaan yli neljä kuukautta. Toisaalta, päässäni on "monisävy", eli vähän vaaleata, vähän tummaa, aurinkokin antanut oman tatsinsa, sekä malli on muutenkin aika pörrö ja tykkään etenkin kesäisin pitää sitä huolittelemattoman "sotkussa", joten juurikasvu ei haittaa menoa vaan sulautuu mukavasti muuhun.
Kampaajalla sitten ihan värjäys ja leikkaus. Oon löytäny niin mainion mestan että menen sinne oikein mielelläni lutraamatta itse kotona väreillä.
cenadra
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 306
Liittynyt: 02 Maalis 2011, 01:32

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja cenadra »

(Suunnilleen) kerran kahdessa vuodessa.
Joskus tosiaan harvemmin. En tykkää kun ne aina leikkaa liikaa, vaikka sanoisi että vain sentti tai kaksi.&nbsp; :-[
Nyt tosiaan kun kasvattelen, niin parempia pysyä kauempana kampaajista, ettei tarvitse pettyneenä kävellä pois.&nbsp; ;D
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.
Vastaa Viestiin