Kuinka usein käyt kampaajalla?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Kuinka usein käyt kampaajalla?

Kerran viikossa
0
Ei ääniä
Kerran kahdessa viikossa
1
0%
Kerran kuukaudessa
20
6%
Kerran kahdessa kuukaudessa
50
14%
Kerran kolmessa kuukaudessa
75
21%
Kerran puolessa vuodessa
94
26%
Kerran vuodessa
30
8%
Kerran kahdessa vuodessa
19
5%
En käy kampaajalla
68
19%
 
Ääniä yhteensä: 357

Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Ennenkään en ollut mikään ahkera kampaajalla kävijä (ehkä noin kerran vuodessa), mutta nykyään en käy ollenkaan. Pituuksia ja otsatukkaa trimmaan itse.
mar.ia
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 143
Liittynyt: 03 Huhti 2011, 14:52

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja mar.ia »

Vastasin kerran vuodessa. Latvat ei juurikaan haaroitu joten käyn kampaajalla todella harvoin napsimassa kuivimmat latvat pois.
1b/F/ii
iHerb-alekoodi: UTI515
Mindie
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 372
Liittynyt: 03 Tammi 2008, 15:14

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja Mindie »

Vaihdoin vastaukseni kerran kuukaudessa -> kerran kahdessa kuukaudessa. Nykyään kun tämä reuhka on pidempi, niin ei tarvitse leikata aivan niin usein  ;D
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein
Vivianna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1591
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 11:27

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja Vivianna »

Kävin viimeksi joskus syksyllä ja vaalennan yleensä itse ja teen raidat itse. Vastasin että puolen vuoden välein, mutta se aina vaihtelee. Nyt saattaa mennä pitempäänkin ja varmaan menee ja joskus kävin ihan parin kuukauden välein, kun leikkasin lyhyemmän, mutta nyt olen antanut hiusten kasvaa ja en aio leikata, korkeintaan voisin käydä siistimässä etuhiuksia tai kerrostaa sitten joskus hamaassa tulevaisuudessa.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja deko »

Oli hauska huomata että vakikampaajani on lopettanut (en tiedä koska) ja paikalla oli joku lemmikkikauppa. Ei siis hajuakaan missä normikampaajani piilee. Olen siis leikannut itse omat hiukseni jo useita vuosia ja piipahtanut kunnon kampaajalla tasaamassa helmaa vain tarvittaessa parin vuoden välein. Oh well, pitänee olla tarkempi ja täsmällisempi latvojen leikkauksen suhteen...
this too shall pass.
Jenje
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1146
Liittynyt: 21 Syys 2011, 17:55

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja Jenje »

Vuosiin en ole käynyt kampaajalla. Värjään ja leikkaan itse. Ihan hemmottelumielessä voisin tosin joskus käydä, vaikka en uskokaan, että mun hiuksilleni kampaaja voisi sen kummempaa tehdä, mitä osaan itsekin. :)
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397
Mai
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 04 Syys 2011, 03:57

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja Mai »

En ainakaan miljoonaan vuoteen ole käynyt kampaajalla. Oho - paitsi viime kesänä latvoja leikkauttamassa!  ;D Mutta noin muuten, kotona hoidan hiukseni vaikka kyllä kampaajallekin meno houkuttaisi, jos vaan sattuisin olemaan yhtään rikkaampi.
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!
zzww
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 431
Liittynyt: 29 Maalis 2010, 12:18

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja zzww »

olen käynyt harvemmin ja vaihdoin ääneni kerran puolessa vuodessa.
Kirjoitin nimesi taivaalla,mutta tuuli pyyhki sen pois.Kirjoitin nimesi hiekkaan,mutta aallot pyyhkivät sen pois.Kirjoitin nimesi sydämmeeni ja ainiaan siellä pysyy.Joka ilta kun suljen silmäni,tulet uniini.

http://lovinglife92.blogspot.fi/
Jenni.
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1638
Liittynyt: 03 Kesä 2006, 14:42

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja Jenni. »

Minä vaihdoin ääneni "kerran vuodessa" -kohdasta "en käy kampaajalla" -kohtaan. Nykyään rahatilannekkin tekee sen ettei kampaajalla käydä. Avomies leikkaa tukkani ja jopa värjää. Luotan hänen osaamiseen ja kyllä hän onkin osannut. :D Seuraavaksi pitäisi taas leikata tukka ja tehdä värinpoisto ja värjätä uudella värillä kun vaan saa aikaiseksi.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.
Kisumirri
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 250
Liittynyt: 21 Syys 2011, 13:35

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja Kisumirri »

Käyn yleensä kahdesti vuodessa, eli laitoin että kerran puolessa vuodessa  :) Pitkistä hiuksista ei niin huomaa jos käy harvakseen, tosin etuhiukset venähtävät ja ne pitääkin taas pinnittää kiinni joka aamu.
Käyn aina vain leikkaamassa ja värjäilen kotona.

Nyt on kyllä mennyt yli puoli vuotta edellisestä kerrasta ihan rahatilanteen takia. Jos ennen kesää pääsis niin olisin tyytyväinen  :D
Eiffe
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:27

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja Eiffe »

Väli sen kuin pitenee. Kerran kahdessa vuodessa on nyt kampaajaväli.  :D
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja deko »

Juuri leikkasin sentin verran ihan itse, tällä eletään muutama kuukausi :) Kampaamoni on siis dekolandia, ei ajanvarausta, kampaaja leikkaa vain sovitun määrän ja käytössä on aina terävät sakset :D

Sinänsä vaikka jaksaisinkin metsästää mihin vakikampaajani on muuttanut normikampaamoni lopetettua en ehkä viitsisi vaivautua. Ehkä jossain vaiheessa piipahdan tasaamassa latvat oikein ammattilaisella, mutta toisaalta osaan leikata nämä itse ja pidän joka tapauksessa hiuksiani töissä nutturalla eli pienet epätasaisuudet latvoissa eivät juurikaan stressaa.
this too shall pass.
Unnu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1303
Liittynyt: 03 Maalis 2010, 23:18

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja Unnu »

Kolmisen kuukautta on nykyinen välini. Kävisin harvemmin mutta pilalle värjätyt latvat on pakko siistiä.
Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.
anilliini
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 107
Liittynyt: 15 Touko 2012, 22:18

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja anilliini »

Vaihtelee. Noin puolen vuoden välein. Mielellään vakkarikampaajalla (joskus joku tuttu leikkaa tai itsekin). Mallin leikkautan mieluiten kampaajalla. Hiukseni ovat usein kerrostetut harteille asti, tai pidemmät. Ei niitä kovin usein tarvi leikata. En ole sellainen parin sentin siistijä vaan kerralla enemmän jos tarvis. Jos on etuhiukset, niin lyhennän niitä itse. Hiukseni kasvavat kai vähän alle 10cm siinä puolessa vuodessa. Mulla on usein jotain puolivuotistavoitteita hiuksille, ja en ajattele paljoa pidemmälle kuin vuoden päähän mitä aion tehdä. En yleensä värjää, joskus saatan raitoja vähän ottaa.
2a/2c M ii bsl (Edestä kiharammat)
Muffin

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja Muffin »

Viimeksi kävin kampaajalla 2008. Sen jälkeen en ole käynyt kertaakaan ja olen leikannut hiukseni aina itse. Otsiksen, latvojen ja kerrostusten leikkuuta tulee vain harrastettua mikä hoituu itse  :)
Vastaa Viestiin