Hiusmallikriisi

Leikkaukset sekä kampaukset
BlueBerry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 913
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 19:59

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja BlueBerry »

Eiffe kirjoitti: Tahtoisin peruspolkkatukan etuhiuksilla, mutta a) se ei varmasti sopis mulle b) joudun tupeeraamaan hiuksia päältä ja siinä katoaisi koko mallin perusajatus. En halua polkasta kuitenkaan pallotukkaa ja tuupeeraus tekee palloefektin. Ja miks ihmeessä menisin tuhoamaan vaivalla kasvattamani hiukset kun kuitenkin katuisin sitä hetken päästä. Haluan myös joka toinen päivä pitkän tukan sekaisilla laineilla niin kuinkas suorasta polkasta sellainen taiotaan... Puhukaa järkeä mulle :).
Ootko koskaan kokeillut sellaista kampausta, missä pitkien hiusten latvat kiinnitetään niskaan niin, että tulos näyttää ihan sellaiselta tuuhealta peruspolkalta? Jos kokeilisit ensin olla sellaisella kampauksella, niin näkisi vähän, että miltä ne "lyhyet" hiukset tuntuu ja näyttää? Kannattaa tosiaan harkita tarkkaan, sillä jälkeen päin voi helposti harmittaa, jos leikkaa kovin pitkistä hiuksista paljon pois. :)
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865
catjuska
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2253
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 15:15

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja catjuska »

Voi hitsi, täällähän luetaan mun ajatuksia&nbsp; ;D Itsekin olisin halunnu tumman hiusvärin, mutta kaveri puoliväkisin ostatti tän värin ja sanoi et tarpeeksi punaista ni naama jää piiloon. Kuinkahan pian sitä uskaltaisi läntätä uuden värin päälle? Ja jos joku ihana ihminen vielä kertoo mulle minkä värin marketista nappaan mukaan, ni olen ikuisesti kiitollinen&nbsp; <3

Onko olemassa mitään kampausta, missä niskasta olisi oikein lyhyet ja päältä sitten kerrostetut? Tuo otsari jänskättää, mutta uskon teitä viisaampia. Vielä kun oppis sitten olemaan nykimättä sitä.

"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett
catjuska
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2253
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 15:15

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja catjuska »

Tämmöinen löytyi googlesta, olenko yhtään oikeilla jäljillä värin tai leikkauksen suhteen?
Kuva
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett
|Piija

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja |Piija »

^ Kannattaa katsoa tämä kasvojen muoto ja hiusmallit, jossa on hyviä esimerkkejä hiusmalleista pyöreille kasvoille. Värinä itse voisin ajatella jotain tuhkaan vivahtavaa keskiruskeaa. Kannattaa kuitenkin miettiä itsekin mistä tykkää ja mikä omasta mielestä saattaisi sopia, sillä pelkän kuvan perusteella on täällä vaikea sanoa minkäänlaista "totuutta". :)
Viimeksi muokannut |Piija, 15 Kesä 2010, 21:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eiffe
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:27

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Eiffe »

BlueBerry kirjoitti:
Eiffe kirjoitti: Tahtoisin peruspolkkatukan etuhiuksilla, mutta a) se ei varmasti sopis mulle b) joudun tupeeraamaan hiuksia päältä ja siinä katoaisi koko mallin perusajatus. En halua polkasta kuitenkaan pallotukkaa ja tuupeeraus tekee palloefektin. Ja miks ihmeessä menisin tuhoamaan vaivalla kasvattamani hiukset kun kuitenkin katuisin sitä hetken päästä. Haluan myös joka toinen päivä pitkän tukan sekaisilla laineilla niin kuinkas suorasta polkasta sellainen taiotaan... Puhukaa järkeä mulle :).
Ootko koskaan kokeillut sellaista kampausta, missä pitkien hiusten latvat kiinnitetään niskaan niin, että tulos näyttää ihan sellaiselta tuuhealta peruspolkalta? Jos kokeilisit ensin olla sellaisella kampauksella, niin näkisi vähän, että miltä ne "lyhyet" hiukset tuntuu ja näyttää? Kannattaa tosiaan harkita tarkkaan, sillä jälkeen päin voi helposti harmittaa, jos leikkaa kovin pitkistä hiuksista paljon pois. :)
Itse asiassa testasin yks ilta ja mulla on hiukset edestä leikattukin niin, että sais helpommin tehtyä huijauspolkan. Vielä en ole silti uskaltanut ihmisten ilmoille sillä tukalla lähteä, vaikka mieskin tuntui siitä tykkävän. Kumma kynnys näissä kampausasioissa ottaa se ensimmäinen askel julkisille paikoille&nbsp; ;D.
BlueBerry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 913
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 19:59

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja BlueBerry »

^Tuo on muuten ihan totta! Vaikka kokeilisi jotain uutta kampausta kuinka monta kertaa kotona, niin siinä on aina se tietty kynnys lähteä sen kanssa julkiselle paikalle ensimmäistä kertaa :D
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865
BlueBerry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 913
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 19:59

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja BlueBerry »

Apua! Mulla on yllättäen huomenna kampaaja. Värin puolesta olen nyt päättänyt jatkaa samantyyppisellä linjalla, mutta entä malli? Tällä hetkellä on jo lähes vyötäröpituinen, mutta melko tasapitkä tukka. Olen miettinyt, josko leikkauttaisi sen loivaan V-malliin. Mutta en tosiaan osaa päättää mitä sitä tekisi, sillä tuo V-malli lyhentäisi sivuhiuksia aika roimasti, vaikka "takatukka" pysyisikin melko pitkänä. Toisaalta sivuilta hiukset ovatkin kuivemmat kuin takaa, joten loivan V-mallin avulla pääsisi noista huonoista eroon.. Mutta entä jos kyllästyn siihen pian ja sitten harmittaa.. Olen meinaan aika pitkään haaveillut tasapitkästä, hyväkuntoisesta tukasta. Silti se loiva V houkuttaa..

Edit. Sori peräkkäiset viestit, saa yhdistää :)
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865
Luscious
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1227
Liittynyt: 06 Marras 2006, 15:05

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Luscious »

U-mallissa ne sivuhiukset ei olis niin paljoa lyhyemmät? Itse voisin sanoa kampaajalle että loiva u/v-malli siten että sivuhiukset on 10 senttiä lyhyemmät kuin takaa. Ei sitten tuu mitään väärinkäsityksiä..
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
BlueBerry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 913
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 19:59

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja BlueBerry »

^Joo, noin mä taidan sanoa, kiitos neuvosta! Taidan taas käydä vähän hitaalla kun en itse edes älynnyt, että kampaajalle voi jopa sanoa, miten suuren pituus eron haluaa keski-ja sivuhiusten välille&nbsp; :D
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865
Luscious
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1227
Liittynyt: 06 Marras 2006, 15:05

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Luscious »

^No, tuliko kivat?&nbsp; :D
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
BlueBerry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 913
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 19:59

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja BlueBerry »

^Tuli, ja sanoin kampaajalle juuri noin kuin vinkkasitkin&nbsp; :) Avauduin tästä vähän lisää hiusmuutoksia -ketjussa.

Niin ja muuten, vähän OT:na tähän: mun kampaaja tykkää tehdä ennemmin iltaisin töitä, kun kyseessä on sen oma yritys. Mulla oli aika klo 19 ja tukka oli valmis puoli kymmeneltä. Sopii mulle kivasti, kun olen nyt päivittäin 8-16 töissä. Aika harva kampaaja on noin joustava :)
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865
catjuska
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2253
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 15:15

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja catjuska »

Tää lähtee nyt kampaajalle, joka on vielä niin nätti poika ettei sille voi ees sanoa pahasti vaikka ajelis mut kaljuksi&nbsp; ::) Saas nähdä millaisena tuun takaisin&nbsp; :D
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett
arkkibakteeri

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja arkkibakteeri »

Joo, jonkin sortin hiuskriisi päällä mulla. Kun siis tää pituus on sinänsä sopiva, puolipitkä, mutta haluaisin erilaisen mallin tähän pehkooni, mutta kun mulla on nää hiton luonnonkiharat, jotka asettaa kivat rajoitukset mallien suhteen.. Nyt nää on hieman kerroksittain leikatut ja otsatukka on vino, sivulta ulottuu hieman korvien alle ja takaa pisimmillään olkapäille. Tykkäisin niin paljon tän tyylisistä http://www.hairfinder.com/hairshows/haircolour8.jpg hiuksista, mutta kun sitten sitä saisi olla joka ilta tai aamu niitä suoristamassa ja kostealla ilmalla ne vetäisi itsensä takaisin kiharalle. Haluaisin jotain rokahtavaa tyyliä, mutten vielä ole törmännyt sellaiseen malliin joka sopisi sitten luonnonkiharalle ilman että juuri tarttisi aina olla se suoristusrauta käytössä ennen kuin ulos voi lähteä.&nbsp;
Kukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 921
Liittynyt: 04 Heinä 2007, 08:39

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Kukka »

Mulle tuli kriisi kun olin kasvattanut tukan hieman yli olkapäiden. Menin ja pätkäisin tänään. Näytti ihan ok:lta kampaajalla, mutta päätin pestä ja laittaa uudelleen kun oli niin littanaksi suoristettu. En oikein tykkää, sivut saisivat mennä loivemmin ja edessä oleva töyhtö saisi sulautua malliin. Mietin mitä teen, en tiedä kehtaanko mennä kampaajalle ja pyytää korjausta. Vai pitäisikö kokeilla pätkäistä töyhtöä loivemmaksi itse. Malli on jotenkin hassun näköinen kun takaa on niin suora ja sivusta yhtäkkiä pitenee noin rankasti.

Kuva

EDIT: Kävin korjaamassa tänään, näyttää jo paremmalta kun sivu menee nyt vinoon alaspäin koko matkalta. Hieman oilsi saanut vielä keventää, mutta ihan hyvä nyt.
Viimeksi muokannut Kukka, 29 Kesä 2010, 19:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Luscious
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1227
Liittynyt: 06 Marras 2006, 15:05

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Luscious »

^ Kyllä toi laskeuma munkin mielestä vähän hassusti on.. siinä on tollanen porras. Jos kehtaat niin ihan aiheellisesti voit mennä pyytämään korjausta.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
Vastaa Viestiin