Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
EllaBella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 836
Liittynyt: 11 Tammi 2010, 09:44

Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja EllaBella »

Tämä idea on otettu LHC-foorumilta, eli suora suomalainen copypaste ideasta:

Eli täällä on hyviä hiuspäiviä ja huonoja hiuspäiviä, mutta mihin olet tyytyväinen hiuksissasi? Onko se pituus, hiusten rakenne, väri, suoruus tai kiharuus, tuuheus, käsiteltävyys tai sileys?

Aloitan omastani: Olen hyvin tyytyväinen hiusteni tuuheuteen, jota kyllä aika ajoin manailenkin. Olen myös tyytyväinen hiusten kiharuuteen joka on tasoittunut loiviksi kiharakimpuiksi, mikä tyydyttää silmääni.

Kerro omista hiuksistasi, areena on teidän :)
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.
Tohtori Sykerö
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 148
Liittynyt: 04 Helmi 2010, 22:37

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja Tohtori Sykerö »

Tämäpä onkin hankalaa, kun ekana tulee vain mieleen kaikkea, mistä en pidä hiuksissani. ::)  Tykkään hiuksissani siitä, että ne kasvaa tosi nopeasti. Ja vaikka hiuslaatuni on suora, melko ohut ja lasimainen, niin hiukseni ovat tuuheat, ne niinku kasvavat tiheässä.
Kutakuinkin 1b M ii - kuontalo, jossa chelsea cut -tyyppinen leikkaus. Värjätty rehuilla sinimustaksi. Kasvattelu käynnissä, tavoitteena klassinen bob.
maatis
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 612
Liittynyt: 15 Loka 2007, 14:07

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja maatis »

Hiukseni ovat hyväkuntoiset.
Luciana
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 534
Liittynyt: 29 Joulu 2010, 15:25

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja Luciana »

Pituus, kiilto, väri ja lukumäärä ovat kohdillaan.
kiskis
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 61
Liittynyt: 25 Helmi 2010, 20:03

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja kiskis »

Hiukseni ovat tosi paksut.
Muu onkin sitten tällä hetkellä aika kehnolla tolalla...  ::)
Sassy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 698
Liittynyt: 01 Tammi 2010, 18:35

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja Sassy »

Pidän omasta väristäni, joka on tasan 7 asteinen ja sävy maitokahvimainen hiekka. Ei oikeastaan ollenkaan harmaa, mutta selkeästi viileä sävy.

Myös tuuheus on ehdotonta plussaa, vaikka hiukset eivät ole erikoisen paksut, muistuttaa pääni usein silti leijonanharjaa. Tämä ominaisuus oli kiva varsinkin pidemmissä hiuksissa, kun tukassa oli sen verran massaa, ettei se sojottanut ihan kaikkiin suuntiin.
Sans élégance de coeur, il n'y a pas d'élégance.
- Yves Saint-Laurent
Merial
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 662
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 09:07

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja Merial »

Olen tyytyväinen siihen muutokseen, minkä hiukset ovat käyneet lävitse noin kolmen vuoden aikana - kuivista, epämääräisistä, ei-mitenkään-asettuvista nykyiseksi helppohoitoiseksi ja melkein itsekseen pärjääväksi kuontaloksi. Aiempi hoitoainerumba on siis pelkistynyt (hennaamisen tai iän myötä) markettihoitsikoihin, välillä saattaa olla pitkäkin aika ettei hoitoainetta tule edes käytettyä.

Malli on nyt hieman hakusessa (hiusten ollessa pisimmillään vyötärölle ja lyhyimmillään kymmenen senttistä kesäisen piilosängen leikkauksen johdosta), mutta yleisesti ottaen koko tukka on nykyisellään pelkkä "pese ja pidä", ainakin verrattuna aikaisempaan. Me likes. :-*
Tukka hyvin, kaikki hyvin!
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Olen tyytyväinen tämän hetkiseen pituuteen (BSL) sekä hiusten kiiltoon.
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja Horros »

Aivan täysin tyytyväinen en ole oikein mihinkään, paksuuteen ehkä, se on juuri sopiva eikä herätä oikeastaan juuri minkäänlaisia tunteita. Omasta väristäni pidän, ehkä hieman vaaleampi se saisi olla. Pituuskin on ok, keskimääräistä hiukan pitempi (BSL/Mid-back), hiuksista on helppo tehdä erilaisia kampauksia, mutta vielä kymmenisen senttiä lisää pituutta ottaisin mielelläni. Kyllä, paksuus on hyvä.  :)
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
Salamanteri
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 330
Liittynyt: 07 Elo 2008, 14:00

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja Salamanteri »

Omaan luonnolliseen väriin.
Luonnonkihara 7-8-asteinen käsittelemätön hiuksisto, kasvatus käynnissä. Nyt lyhyt polkka, tavoitteena solisluumitta. Pääasiassa käytössä luonnonkosmetiikkaa.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja Mena »

Laineikkuus/kiharuus. Mä en kestäisi jos mulla olisi piikkisuorat hiukset.
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

Laineet/kiharat, paksuus, tuuheus (ei latistu ei sitten millään), kiilto ja helppo muokattavuus.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Hiusväriini, joka on sinisenmusta <3

Niin ja kiiltoon ja vahvuuteen!
Viimeksi muokannut Chaos, 10 Helmi 2011, 13:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja Manna »

1. pituuteen
2. sävyyn
3. vahvuuteen
4. tuuheuteen
5. kiiltoon
6. hyvään kuntoon

;D
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Merial kirjoitti: Olen tyytyväinen siihen muutokseen, minkä hiukset ovat käyneet lävitse noin kolmen vuoden aikana - kuivista, epämääräisistä, ei-mitenkään-asettuvista nykyiseksi helppohoitoiseksi ja melkein itsekseen pärjääväksi kuontaloksi. Aiempi hoitoainerumba on siis pelkistynyt (hennaamisen tai iän myötä) markettihoitsikoihin, välillä saattaa olla pitkäkin aika ettei hoitoainetta tule edes käytettyä.
Tää vois olla myös se, mihin mä oon tyytyväinen hiuksissani. :)
Joskus muutama vuosi sitten mun hiukset oli tosi huonokuntoiset, kuivat ja käkkärä. Nykyään munkaan ei tarvi aina käyttää edes hoitoainetta (käytän ehkä kerrran viikossa), mikä taas ei vielä muutama vuosi sitten tuntunut ollenkaan mahdolliselta. Hiukset kiiltää tuntuu välillä melkeen liiankin hyväkuntoisilta.
3b F ii
Vastaa Viestiin