Hiusbongauksia

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
slala
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 712
Liittynyt: 03 Tammi 2009, 22:00

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja slala »

Mä en yleensä hiusbongaile, mutta nyt osui silmiin tavattoman upea keijutukka! Pitkät, runsaat, löysästi aaltoilevat, joka paikkaan ulottuvat vaaleahkot hiukset, joista oli osa laitettu rennosti letille. Olis mennyt ihan täydestä vaikka jossain elokuvassa tai näytelmässä keiju- tai haltiahiuksina. Mä en tosiaan yleensä edes tykkää katsella muiden hiuksia, enkä kauheasti välitä tosi pitkistä hiuksista, mutta näissä oli jotain ihastuttavan satumaista. :)
Avatar
Fishbones
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 140
Liittynyt: 08 Maalis 2010, 20:24

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja Fishbones »

Neonkeltainen polkkatukka kahvilan jonossa! Oon ollu vähän ennakkoluuloinen keltaista hiusväriä kohtaan, mut toi olikin tosi kiva ja sopi kantajalleen kuin nakutettu!
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Pahoittelen jos kuulostaa vähän tökeröltä, mutta bongasin Prisman hiustuoteosastolta tytön jolla oli hieman (ei mitenkään siis älyttömän pahasti) rasvaisen näköiset hiukset ja se nappasikin hyllyltä sitten kuivashampoota. No ei siinä siis mitään, mutta jotenkin hieman huvittavaa kun itselläkin oli hieman ehkä likaisen näköinen tukka ja olin myös menossa nappaamaan sitä Batistea kun mullakin (kuten ilmeisesti sillä tytölläkin) oli kuivashampoo loppu. ;D
3b F ii
Virus
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 777
Liittynyt: 09 Syys 2008, 15:18

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja Virus »

Olen muutamana päivänä nähnyt yliopiston liepeillä tyttöä, jolla on päälaellaan pesuvadin kokoinen ja muotoinen tupeerattu nutturarakennelma. Varmasti suuritöinen ja taitoa vaativa, mutta omaa esteettistä silmää kirveltää ankarasti. Kuinkahan hyvin sen takaa näkyy taululle (siis jos ko. tyttö on opiskelija)? O:)
2b M iii, tukka sekasin kun tuuletinasentajalla.
kleio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 17 Marras 2008, 19:13

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja kleio »

^ Minua taas riepoo yhden yliopistolla hiihtelevän tytön nuttura, joka on siis vedettu suoraan tuohon otsalle. Takaraivolta asti hiukset jotenkin vedetty suoraan yläkautta eteen ja kääräisty siihen sellainen huonosti tehty pallero.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v
bubbs
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1504
Liittynyt: 20 Marras 2013, 02:48

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja bubbs »

Mua vastaan tuli metriksellä eilen ihan Pocahontasin näköinen nainen, lantiomittainen, kiiltävä, tuulessa (metron ilmavirrassa?) hulmuava musta tukka. Sykähdyttävä ilmestys.
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja Jewely »

Mä näin yhtenä päivänä töissä arviolta noin 70-vuotiaan naisen, jolla oli sellaiset hiukset etten ole ennen vastaaviin törmännyt. Hänen hiuksensa olivat yksi iso rasta. Siis sellainen yhtenäinen laatta harmaata tiheää takkua. Hiukset olivat ilmeisesti aika lyhyet mutta tietty sen verran oli pituutta että pystyivät tuollaista rastaa muodostamaan. Etuhiusten kohdalla törrötti muutamia hiustuppoja mutta muuten oli vain sitä huovuttunutta rastaa. Hän ei vaikuttanut aivan ns. selväjärkiseltä (jutut olivat todella sekavia) eli tuskin pystyy itsestään kunnolla huolehtimaan vaikka fyysisesti vaikutti olevan ihan hyvässä kunnossa. Tuli vain mieleen että kuinkahan kauan tuollaisen rastan muodostumiseen on kulunut aikaa  0_0
bast
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1561
Liittynyt: 10 Helmi 2007, 13:12

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja bast »

^ Mä näin eilen vähän vastaavan tapauksen, mutta tukka oli ilmeisesti suht pitkä ja laitettu joskus nutturalle päälaelle ja jätetty sitten siihen rastoittumaan tiheäksi takkumöykyksi.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja wilma »

Katsoin eilen Viaplaysta Lumikki ja metsästäjä 2 -elokuvan ja mä huokailin lähes koko leffan ajan, miten täydellinen tukka yhdellä leffan päähenkilöllä oli.  En nyt jaksanut perehtyä oliko tukka omaa vai ei, mutta väri väri hipoo täydellisyyttä.  :l

Kuva
Virus
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 777
Liittynyt: 09 Syys 2008, 15:18

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja Virus »

Näin tytön, jonka tukkaan oli käytetty paria pastelliväriä vähemmän onnistuneesti: hartiamittaiset pituudet olivat siniset ja kuivan säkkärät, juuret taas suunnilleen fuksianpunaiset. Kauempaa katsoen lopputulos näytti siltä että päänsä vaikeasti polttaneella palovammapotilaalla olisi jäljellä hieman sinne tänne lenteleviä sinisiä hiuksia. Tuli jotenkin oikein paha mieli ko. vaikutelmasta. :-\
2b M iii, tukka sekasin kun tuuletinasentajalla.
bubbs
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1504
Liittynyt: 20 Marras 2013, 02:48

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja bubbs »

^Voi ei, liikuttavaa, että sulle tuli paha mieli! :D <3

Mulla oli tänään asiakkaana mummo, jolla oli ihana vaalea tukka, joka oli letitetty monille leteille ja kokonaisuus kiedottu nutturalle. Oli pakko vähän kehaista, ja kuulemma hiuksia on napaan asti!
rhoda
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 614
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 09:07

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja rhoda »

Jostain syystä tämä ilmoitus hyppää mun fiidiin jatkuvasti ja tuon daamin tukka on kyllä niin 2006 että jos tuota ei olis niin se pitäis keksiä
Virus
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 777
Liittynyt: 09 Syys 2008, 15:18

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja Virus »

^ Tuota Elleniä on näkynyt telkkarimainoksissakin ja on kyllä pysäyttävä näky. Enkä voi sanoa että postitiivisessa mielessä.
2b M iii, tukka sekasin kun tuuletinasentajalla.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja wilma »

Ellenin tukka näyttää ihan super paksulta ja kiiltävältä, mutta mä en tajua tuota kypärämallia, miten se näkee tuon otsatukan alta??&nbsp; :o
enna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1030
Liittynyt: 30 Tammi 2011, 20:16

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja enna »

Mäkin olen nähnyt sen tv-mainoksen ja oon joka kerta miettinyt, että miksi kukaan haluaisi noin överisti hiuslisäkettä. Joskus less is more!
Vastaa Viestiin