Mitä ET ostaisi uudestaan?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Emiliana
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 100
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 19:46

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja Emiliana »

K-Pakit saa näillä näkymin jäädä hyllylle odottelemaan enemmän tarvitsevia. Mun hiukset huutaa kosteutta eikä niinkään kaipaa rakennepaikkausta. K-Pakien sisältämä keratiini saa ne pörrööntymään ja koppuroitumaan, ainakin jos usein käyttää. Silloin tällöin käytettynä ja kosteutuspommeihin yhdisteltynä ne on kyllä olleet ihan hyviä, mutta ei niin hyviä että haluaisin uudelleen hankkia.
Riia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 811
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:13

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja Riia »

Bonacuret saa kyllä mun puolesta jäädä kaupan kampaamon hyllylle. Latvasuoja oli ainoa kelvollinen tuote, mutta nyt sekin "pilattiin" uudistumisen myötä, lemuaa aivan kamalalle >:(. Harmikseni olen huomannut että Tigin Moisture&Shine on alkanut aiheuttamaan kamalaa päänahan kutkaa. Eihän mulla olekaan sitä kuin litraset pönikät odottamassa :(
Kutrit: Alaselkään ulottuvat, tummat ja muutamalla punaisella raidalla tehostetut, kuivat, karkeat ja luonnonkiharat.
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja calypso »

-Osis Session (Kuivattaa ja kutittaa päänahkaa. Kamalaa tököttiä, ja joka ikisen käyttökerran jälkeen menee suutin tukkoon.)

-Bonacure värinsuojashampoo (Sitä vanhaa sarjaa. Ei peseytynyt pois kunnolla ja jätti lismaisen kerrostuman ja kauhean hajun tukkaan.)

-Goldwell Color Glow, Stay Red fluid jätettävä hoito (Mikä ihmeen hoito?!??, olikohan heti toisena incis:ssä alcohol denat ja sen kyllä huomasi käytössä)

-WWW hoitava hiuslakka (No, koko sarja jää ostamatta mutta tuo lakka oli kaikkeista oksettavin, kirjaimellisesti. Haisi järkyttävälle ja tunkeutu nokkaan asti.Aina jos aamulla erehtyi laittamaan tuota niin heti kun lähti ulos liikeelle niin se alkoi "valumaan" pitkin limakalvoja aina nieluun asti, yöks  :-\

Tässä ainakin muutama mitä tulee heti mieleen. Varmasti on muitakin hutiostoja  ;D
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Penny kirjoitti:
Memmu kirjoitti: Cutrin cocos-lime hoitis (voiko tämän hajuinen tuote olla ihmisille tarkoitettu :o)
Ei voi. :-X Pitääkin lisätä tuo listalle. Se haisi niin voimakkaasti vielä seuraavana päivänäkin hiuksissa, ja tukka jäi totaalisen takkuun.
Ai niin, unohtui multakin. Eipä tosta oikeen mihinkään ole, sekä inhoan kookoksen tuoksua :-X
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Neo, mikä Tigin Chocolate headissa mättää? Olen meinannu jo kauan aikaa ostaa sen, joten kiinnostais kuulla kokemuksia. :)
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja deko »

Penny kirjoitti:
deko, kokeilitko sekoittaa tuota K-pakia O&H:hon? Testaamisen arvoinen, jos sattuu omaan päähän sopimaan, banskunhajukin hälvenee kummasti...
Pitääpäs ensi tehohoitoiltana testata, tosin rakennepaikkauksen tarve on melko vähäinen tässä päässä eli yleensä teen paikkauspesun värjäyksen jälkeen ja jatkan sitten kosteuttavammilla tehiksillä. Toki tuo tuubi pitää loppuun käyttää ;D mutta uutta en osta.
this too shall pass.
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja Ice »

Mustikka kirjoitti: Neo, mikä Tigin Chocolate headissa mättää? Olen meinannu jo kauan aikaa ostaa sen, joten kiinnostais kuulla kokemuksia. :)
Se, että se ei tunnu tekevän yhtään mitään :-X

Cutrineista, vaikka pidänkin kookoksen tuoksusta, tuo cocos-lime sshampoo on aika ala-arvoista. Jättää hiukset rasvaisen tuntuiseksi, hoitoaine taas ei tee yhtään mitään. Mutta tuo värjättyjen hiusten hoitis, oranssietikettinen, siitä pidän :) hyvä appelsiininen pirteä tuoksu, sulkeekin aika kivasti ja jättää pehmeäksi. Toimisi varmaan loistavasti parempikuntoisilla hiuksilla
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Jeyzie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3204
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:06

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja Jeyzie »

stinttapo kirjoitti: Lidlin hiuslakka..tuhottoman huonoa ja haisee aurinkorasvalle
Tämä pitää kyllä täysin paikkansa! Tuoksu ei ole mikään miellyttävin.
Anna tuulen puhdistaa
nostaa helmoja
heittää hiukset sekaisin
kevätmyrskyn kastella
mekko liimata kiinni vartaloos
niin olet kaunis
kaunis
ja maailma on sun

Treeniblogi! (tauolla)

Ruokablogi!
Serafi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3016
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 15:17

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja Serafi »

En osta uudelleen:

-Mitään Wella Lifetexiä (  ;D )
-Joicon moisturizeria, IMT:a aion testata.
- Tigin shampoita

Aika jännä muuten tämä ketju: kun aloitin storeilun joskus lähes pari vuotta sitten lukijalinjalla, L'anza ja Redken olivat kuningatarsarjat. Tämän jälkeen alkoi molempien dissaaminen ja Joicon voittokulku sekä tietenkin Nexxuksen ylistys hieman myöhemmin. Ja nyt tämän ketjun perusteella näyttää siltä, että näitäkin on alettu kritisoimaan voimakkaasti- Joskus vuosi sitten aika harva esimerkiksi kritisoi K-pakia ja nyt tuntuu, että se on haukutuin sarja tämän otsikon alla. Kai näissä hiushärpätinpiireissäkin muodit vaihtuvat ja innostus laantuu tasaisin väliajoin. Mielenkiintoista nähdä, mistä tulee seuraavia suuria hittejä...  :)
Eläimellisyys
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3186
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:28

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja Eläimellisyys »

Cemistra, tuo voi johtua siitä, että nyt kun kaikki ovat suunnilleen kokeilleet k-pakkia, ja osalle se ei ole tietenkään sopinut, ja he haukkuvat sitten niitä. Sama juttu muissa aineissa. Tuntuu myöskin siltä että pidempään henganneet vakkarit ovat löytäneet itselleen jo ne parhaat aineet, niin ei paljoa uutta hehkutettavaa löydy.
Serafi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3016
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 15:17

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja Serafi »

Varmasti ihan totta tuokin, Kuukunen. Olen itse huomannut myös sen, että parempien tuotteiden kanssa ensimmäisiä kertoja seikkaillessani kokemukset olivat nykyistä mullistavampia: Ensimmäisten hyvien tuotteiden tuomalle ilolle ei mikään päähän tungettava enää vedä vertoja. Ja toisaalta olen itse huomannut myös sen, että toisiin tuotteisiin kyllästyy, vaikka alkuun tulisikin hyvä tulos.

Ehkäpä tuon edellisen viestin pointti olikin huomauttaa siitä, ettei kannata välttämättä niellä kaikkea hehkutusta sellaisenaan. Vaikka kaikilla mainituilla merkeillä on epäilemättä erinomaisia tuotteita, niin ne muotituotteet eivät sovi kaikille, eivätkä välttämättä kestä kriittistä tarkastelua pidemmän päälle. Hillitön hurmaantuminen ei ehkä ole aiheellista.
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja Penny »

deko kirjoitti:
Penny kirjoitti:
deko, kokeilitko sekoittaa tuota K-pakia O&H:hon? Testaamisen arvoinen, jos sattuu omaan päähän sopimaan, banskunhajukin hälvenee kummasti...
Pitääpäs ensi tehohoitoiltana testata, tosin rakennepaikkauksen tarve on melko vähäinen tässä päässä eli yleensä teen paikkauspesun värjäyksen jälkeen ja jatkan sitten kosteuttavammilla tehiksillä. Toki tuo tuubi pitää loppuun käyttää ;D mutta uutta en osta.
Jeps, ajattelinkin, että jos sulla on tosiaan vaikeuksia käyttää K-pakia hajun takia, tuo on ollut ilmeisen monellakin testaamisen arvoinen. ;)

Mulla taas tuo Cemistran mainitsema Ensimmäisten hyvien tuotteiden tuomalle ilolle ei mikään päähän tungettava enää vedä vertoja - menee ihan toisin päin, aina tuntuu löytyvän parempia, ja parempia aineita tähän päähän - aita tosiaan on vihreämpää ruohon toisella puolella, tai toisinpäin. ;D Ensimmäinen oikeasti hyvä tulos tuli All Softin hoitiksella, mutta nyt se ei tunnu enää yksinään oikein miltään, kun on niin paljon parempiakin hoitiksia tälle tukalle. Mutta melkein kaikki foorumilla ahkeraan hehkutetut tuotteet on olleet tälle päälle loistavia (esim. O&H, K-pakit, Nexxut), harvassa on vikaostokset suositusten perusteella. Muita vikaostoja kyllä on kertynyt... ja ne tulikin lueteltua tuolla aiemmassa viestissä.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
Eiffe
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:27

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja Eiffe »

Mun kokemukset Paul Mitchell(kirjoitinkohan oikein  ::)) ovat olleet tosi huonoja, joten siihen merkkiin en varmaan tule enää kajoamaan. Heat Seal ei mun tukkaan toiminut yhtään, sama kun olisi vettä suihkutellut. Samoten the  detangler ei tuntunut tässä päässä missään. Minkäänlaista hoitavaa vaikutusta en havainnut. Käyttämäni PM:n shampoon nimeä en muista. Kyseinen tuote ei kuitenkaan vaahdonnut yhtään. Piti aina pestä  kahteen kertaan ja laittaa kaks ruokalusikallista kerralla.

Kaikista huonoimmat kokemukset mulle on kertynyt shampoista, kun tuntuu ettei monetkaan vaahtoa/pese kunnolla. Paras tähän mennessä kokeilemani on ollut ehdottomasti o&h-shampoo  :)
Elisa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 540
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:30

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja Elisa »

Ice kirjoitti: kerronpas :)

joico IHTtä - tosiaan turhan paljon silareita, ei kunnolla paikkaava ja kosteuttavampiakin tuotteita löytyy, vielä suomestakin, esim o&h, ja silikonittomana :) tämä on hyvä, jos haluaa äkkiä hyvän yleiskivan helposti laitettavan tukan, mutta ei se siis juuri siksi oikein minuun iske
Minä jo säikähdin, että pitäisikö jättää tuote ostamatta, mutta vilkaisin INCIä;
Eikä se minun mielestäni ole ollenkaan voimakkaan silikoninen! Ensin tulee hyvin PITKÄ liuta hoitavia ainesosia, ainut silikoni amodimethicone löytyy vasta loppupäästä näiden hyvien jälkeen. Eli eihän sitä ole tuotteessa varmaan paljon ollenkaan.  ???

Informoin nyt ihan sen takia, ettei kukaan INCEistä ymmärtämätön turhaan säikähdä tuota IHT:tä.
sipe
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 977
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 08:38

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja sipe »

Minä myös ihmettelin tuota ICEn kommenttia, ensimmäinen silikonihan on kuitenkin vasta incissä sijalla 23. Ja sitä ennen on tosiaan paikkaavaa keratiinia, kosteutta sitovaa hyaluronaattia, pehmentäviä lipidejä jne.
Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.
Vastaa Viestiin