Mitä ET ostaisi uudestaan?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
~vail~

Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja ~vail~ »

Tuossa oli ketjua suosikkituotteista, mutta mitkä tuotteet eivät kovista suositteluista/tuoteselostuksista huolimatta sopineet ollenkaan hiuksillenne?

Mulla tökkii:
* XZ suklaa-vaniljahoitis CO-pesussa -> hilseilee jo seuraavana päivänä (norm. mulla ei ole hilsettä) -> ehkä CO ei vain sovi mulle, mutta uudestaan en tätä itselleni hanki
* BC-latvasuoja -> kestämätön haju, mikä tahansa markettimössö on oikeasti käytössä yhtä hyvä (vanhasta mallista on jo vuosien kokemus)
* L'Oreal Hot Straight suoristusvoide -> ei toimi mulla sen kummemmin kuin vesi

Lisäksi huonosti toimii:
* VO5 Instant Rescue yksinään tehohoitona -> kookoskäsittelyn jälkeen passaa oikein hyvin ja saatan ostaa toisen kerran

Apuja saa antaa, mikäli osaa itse selostaa paremman käyttötavan tuotteille (noiden ensin listattujen kanssa oon tehnyt monta yritystä ja olen valmis luovuttamaan) :)
Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

Tähän on kyllä tosi vaikea sanoa mitään. :) Olen löytänyt vain hyviä tuotteita  storefoorumin kautta.

Joskin K-pak Reconstructor oli jotakin, joka ei tuntunut tuovan mitään lisää tukkaan.. Luultavasti se jäisi siis ostamatta.
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
MariAnn

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja MariAnn »

Joicon Altima oli kyllä pettymys. Sitä niin paljon kehuttiin, että sorruin sen ostamaan. Mutta ainakaan mulla Altima ei toimi ollenkaan. Sitä on hirveän vaikea saada levittymään hiuksiin ja ainetta kuluu joka kerralla tosi paljon. Silti hiukset jää aina takkuisiksi ja kuivan oloisiksi. Ehkä  se ei vaan sovi mun tukalle.  :-\
Zessa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 681
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:51

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja Zessa »

Kaikki WWW-tuotteet.. ;D
Ihmisellä on yksi suu puhuakseen, mutta kaksi korvaa kuunnellakseen Kuva
Eläimellisyys
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3186
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:28

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja Eläimellisyys »

Aika monia markettituotteita, mm. fructista, jota on joskus tullut käytettyä, samoin halvempia kampaamosarjoja, kuten wellaa ja bonacurea. Nämä nyt varmaan ovat kaikille itsestään selvyyksiä.

Paremmista tuotteista en osta uudelleen luultavasti seuraavia:
-Joicon Moisturizer, Koska IHT on parempaa
-K-pakvaahto, koska Color endurance on parempaa
-MOP c- system  reconstructing treatment, koska saman sarjan hydrating conditioner on parempaa

Muuta nyt ei tämän hetkisistä käyttötuotteista tule mieleen mitä en ostaisi uudestaan.
Metku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 466
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 14:11

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja Metku »

XZ Muumisuihke kyllä jää kauppaan. Eikä VO5:n Miracle Mist vakuuttanut sen enempää.
1b F ii
Väri 3.0
Pituus n. 74 cm
Hiuskuvia löytyy Hiuslaatuketjusta (s. 2)
Susse
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 297
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:22

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja Susse »

Ei mulla varsinaisesti ole mitään niitä kampaamo Welloja vastaan, mutta en kyllä niitä tule enää ostamaan... sama koskee Bonacurea, poikkeuksena tehis (josta kokemukset on mooonen vuoden takaa, ei taida olla samaa kamaa enää).

Redkenin All Soft shampoosta tykkäsin jonkun verran, tai siis sen kanssa oli ihan kiva pestä mutta ei se kyllä tehnyt hiuksille juuri mitään... sitä on kyllä parjattu niin paljon, shampoo parkaa, onneksi mun päänahka kesti sen hyvin.

L'orealin serie expertit kuuluvat kastiin "en osta -  ihan vaan periaatteesta", jostain syystä en tykkää niistä, vaikkei ne muutamat tuttavuudet nyt niin huonoja oo ollu.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja Chaos »

En ostaisi mitään markettituotteita enää koskaan, poikkeuksena on vaan se Nutri Gloss-naamio ja XZ vaniljasuklaahoitis. Enkä WWW:tä, joskus vuosia sitten tuli sitä käytettyä, mutta ei enää ikinä, ei varmasti! :|

Enkä ostaisi myöskään Bonacuren kosteuttavaa shampoota enkä korjaava pikahoitista. Hmm. Enkä Wella Lifetexiä. Mutta nämä nyt olikin niitä ekoja kampaamotuotteita, joita käytin.

Niin. Ja kun olen saanut Bonacuren Moisture Kick-tehohoidon käytettyä loppuun, en osta sitä enää. L'oreal Absolut Repair parempaa ja nyt etsin jotain muuta siis (ostan Redkeniä seuraavaksi).

Niin ja pettymyksen tuotti Joicon K-Pak tehohoito, tosin en tiedä laitoinko sitä liian vähän tms, mutta odotukset oli liian suuret sen suhteen. Ja se vaahtokaan ei ollut hyvä mun hiuksille. Toi Color Endurance huomattavasti parempaa!

Myöskään en hiuksiini enää pistäisi Kerastasen maskia, en nyt muista mikä se tarkalleen oli, mutta ai kamala!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Nove

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja Nove »

Näitä on paljon, mutta niistä mistä monet tuntuu tykkäävän ja joiden päässä ne tuntuu toimivan joudun sanoa K-Pakit, lukuunottamatta rekkua. Ei vaan toimi mun päässä. Varsinkin se hoitosuihke on ihan kauhistus

Markettituotteet on tietysti itsestäänselvyys, eikä Bonacuret ja vastaavatkaan kamalasti houkuttele.
Jeyzie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3204
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:06

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja Jeyzie »

Mä en kyllä sano tähän mitään. Ei sitä voi tietää opiskelijana (tällä hetkellä vielä vanhempien hoivissa), että koska on niin huono rahatilanne ettei voi ostaa mitään muuta kuin jotain markettipaskaa ::)
Anna tuulen puhdistaa
nostaa helmoja
heittää hiukset sekaisin
kevätmyrskyn kastella
mekko liimata kiinni vartaloos
niin olet kaunis
kaunis
ja maailma on sun

Treeniblogi! (tauolla)

Ruokablogi!
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja Penny »

Hmm, paha kysymys... näitä on kyllä miljoona, mutta tässä ne mitkä tulevat ekaksi mieleen:

- Bonacure latvasuoja, nykyisin tosi inha haju ja tuntui liimaavan latvat yhteen (eli tahmasi).
- Cutrin Oyster Color Booster latvasuoja, tahmasi ja teki latvoista nihkeät.
- Cutrin Oyster Color Booster tehohoito värjätyille (vaalea purkki), suht sileä tukka, ummehtunut haju, paljon parempiakin aineita olemassa.
- VO5 Instant Rescue, olisi suht ok muuten, mutta kun paljon parempiakin tuloksia saa..
- Joicon CE-vaahto, korppuunnuttaa hiukset
- Joicon Moisturizer, ei toimi, Hydrating treatment on paljon parempaa tähän päähän.
- Redken All Soft shampoo, pehmeä tulos, mutta ei silikonia shampoisiin..
- Redken Color Extend uudistunut naamio, inhaa löysää keltaista "räkää", kamala haju ja silikoninen tukka.
- Nexxus Nectaress-hoitoaine, inhottava ummehtunut "mudan" haju, eikä tehokaan päätä huimannut.
- Nexxus Luxxtress, ihana tulos, mutta nykyisin todella tökkivä haju.
- Cutrin Cocos-lime hoitoaine, takkuinen tukka ja hirveä ummehtunut parfyymikookoshaju, josta päänsärkyä.
- SIM Energymask, ihan jees, tukka tuntuu todella karhealta ja siten paksummalta, mutten enää osta uusia (kaapissa vielä 2 purkkia)
- SIM Profuce-suihke, viimeksi kokeiltuna teki todella tahmaisen tukan. Ja tämä oli joskus suosikki...

Kiikunkaakun (ehkä saatan ostaakin vielä joskus)
- Nexxus Enphuse- teki myöhemmin joka kerralla todella sähköisen tukan, vaikka alussa oli aivan taivaallista.
- Lanza Magic Bullet, ihana tulos, kauhea haju
Viimeksi muokannut Penny, 22 Tammi 2006, 21:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
~vail~

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja ~vail~ »

Kuukunen kirjoitti: Aika monia markettituotteita, mm. fructista, jota on joskus tullut käytettyä, samoin halvempia kampaamosarjoja, kuten wellaa ja bonacurea. Nämä nyt varmaan ovat kaikille itsestään selvyyksiä.
---
Mun ekassa listassakin yllättäen näkyi, että hinnakkaammat tuotteet ei ole tuoneet vielä pettymystä - vaikka odotuksetkin olivat kovin korkealla. Noiden markettituotteiden kanssa tosiaan on onnen kauppaa jos joku on toiveiden täyttymys. Ja tämä on ihan kuvilla todistettava fakta eikä foorumin onnistunutta aivopesua ;)

Hienoa että täällä on niin omistautunut porukka, ettei tarvitse yksin yrityksen_ja_erehdyksen kautta koetella tuotteita vaan aika hyvin voi toisten suosituksiin luottaa laadukkaampien kamojen kanssa :)
Lucy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 159
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:37

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Shampoissa ja hoitoaineissa periaatteessa käy myös markettikamat, kunhan ei silikonia ole aivan mahdottomasti (lätsäyttää). Pannassa on markettien muotoilutuotteet, ainakin toistaiseksi. Niitä on tullut kokeiltua monia eri merkkejä, eikä mieleisiä ole löytynyt.
1b F ii
sipe
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 977
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 08:38

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja sipe »

- Paul Mitchell Super Skinnyt. Shampoo menetteli, hoitis ihan hirveä
- Redkenin shampoot ja pikahoitikset. Liikaa silikonia, eikä laatukaan säväytä
- L'anzan Be Longit. Latvaseerumi ja tehis ok (parempiakin on, joten en ostaisi näitäkään), shampoo ja pikahoitis ihan hirveitä
- L'anzan Magic Bullet. Sopii jokaiselle, joka tahtoo haista mummolle.  :-X
- Kerastasen muut paitsi vihreissä purkeissa olevat tuotteet. Mielummin maksan elvitaleista elvital-hinnat. ::)
- VO5 Miracle Mist. Sopii jokaiselle, joka haluaa haista puoliksikäyneelle kotiviinille. :-X
- L'anza detangler ja protein plussan leave-in protector. Ihan turhia tähän päähän.
- Sebastianin potion9. Turha ja toimimaton tuote
Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.
Twinkley
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4590
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:23

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja Twinkley »

- Lanza Magic Bullet - tulos on hyvä, mutta ei todellakaan hintansa arvoinen. Tuoksuu mielestäni puolukalle ja jollekin mummon hajuveden sekoitukselle.  ;D
- Alterna Hemp Oil Therapy -  en huomannut oikein mitään eroa tukassa, vaikka olen käyttänyt tätä pari kertaa. Sotkee, haisee kamalalta (yrttejä+mummohajuvettä). Onneksi en ostanut normaalihinnalla, koska tämä olisi silloin ollut aivan katastrofaalinen virheostos (normaali hinta siinä 40 euron kieppeillä  :o)
- Sleek Look muotoilutuotteet - haju on jotain niin käsittämättömän kamalaa, etten edes halua koskea näihin purkkeihin sen takia. Toimivuus on ok, mutta ei mitään erityisiä tuotteita. Haju on varmasti kamalimpia mitä on eteen tullut tässä purkkiviidakossa.  :-X
- SP System Professional Hyper Curl - olevinaan joku muotoilutuote kiharoille, mutta tahmaa tukan kamalaksi takkupalloksi, eikä meinaa lähteä pesussa.
- Sebastian Shaper Hand Press Flattening fluid - Aivan surkeaa kamaa. L'orealin markettisuoristusaine (Hot Straight) on parempaa kuin tämä. Tahmaa ja laatuunsa nähden liian kallista. Inci on täynnä alkoholia ja silikonia.
- Osis+ Curl Hydrating Spray - tekee kiharat koviksi ja natiseviksi. Kuivattaa.

Kiikun kaakun
- K-pak daily conditioner - periaatteessa tämä on ihan ok ja hintaansa nähden ihan kelpo kamaa, mutta ei selvitä tukkaa tarpeeksi, eikä ole tarpeeksi hoitavaa tukalleni. Jos löydän tarjouksesta, niin saatan ostaa, mutta ei tämä mitään ihmekamaa tukalleni ole.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com
Vastaa Viestiin