Mitä ET ostaisi uudestaan?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
ainokainen

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Schwartzkopfin Got2Be -sarjan Rise & Shine hiuslakkaa.

Kuva

Tää haisee niin järkyttävälle, että tätä ei voi käyttää. Toimisi korkeintaan ehkä landella puuceessä kärpästen tappamiseen.  :-X

Mikähän siinä on, että nykyään lennetän kuuhun, mutta ei osata tehdä hiuslakkaa, joka ei saisi käyttäjää tukehtumaan omaan oksennukseensa?

All time Hall of Fame -surkeimmat hiustuotteet -gaalassa mun äänen saisi tämä tuote:

Kuva

Elnett. Hirveää kuraa sukupolvesta toiseen. Ja se haju... Kuva
Viimeksi muokannut ainokainen, 26 Heinä 2015, 15:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

^Minä ihmettelenkin tuon Elnett-lakan suosiota. Yhden kerran olen sitä ostanut, enkä muistaakseni käyttänyt puolloa loppuun. Halu oli tyrmäävä, eikä pitokaan mielestäni mikään loistava ollut.

Minä en aio ostaa Nivean Volume-lakkaa, koska minulla se ei toimi. Ei pidä kampausta kovin kauaa. Eipä tätä onneksi Suomesta saakaan enää.

Olen muuten harkinnut muutaman kerran tuon Rise & Shine-muotovaahdon ostamista, mutta jos se haisee hirveälle, niin ei kiitos. Mille se muuten haisee? Onko kamalampi haju kuin niissä pinkeissä Volume-tuotteissa?
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
ainokainen

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Mä en osaa edes kuvailla. Joku tosi pahanhajuinen, halpa miesten partavesi tuosta lemusta tuli mieleen. Myski?
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja evergreen »

Valitan aina Lumenesta ja vannon kyllä nyt taas kerran, että en enää tuhlaa ropoakaan Cutrineihin. >:( Uusien moisture-ismien tuoksu tuntui alkuun sentään edellistä, virtsaista "mustikkaa" siedettävämmältä, mutta ei siihen kauan mennyt, että uuden tuoksun sai todeta allergisoivaksi ja tuhdisti käytön myötä hiuksiin kertyväksi. Tuoksu jää myös tuntuvasti pintoihin/tiloihin. Hoitoainetta inhosin heti ensikokeilusta, ja shampookin päätyi hajun takia pian miehen käyttöön, mutta tämänkin heivasin äskettäin kaapin perukoille, koska en vain kestä tuoksua miehenkään hiuksissa. Ei siitä alati voimistuvasta tuoksusta kyllä tykännyt mies itsekään. Kun yksittäinen tuotesarja feilaa joka uudistuksen myötä vain entistä pahemmin, niin pitänee jo ottaa opiksi...

Samalla täytynee yleistää ostolakko ainakin joksikin aikaa ylipäätään kaikkiin synteettisiä hajusteita sisältäviin hiustuotteisiin. Lähes kaikki viimeaikaiset kokeilut ovat allergisoineet ja/tai haisseet muutenkin vain aivan liian vahvasti ja pitkään. Myöskään mitään isothiazolinoneja sisältävää en enää osta. Esimerkiksi Tresemmen Perfectly Undone -hoitis sai co-pesukokeilussa päänahan araksi ja kuumottavaksi. En halunnut jatkaa käyttöä tavallisena hoitiksenakaan, vaikka tämän tuoksu sattuikin olemaan mulle ihan ok. Sääli että nämä säilöntäaineet ovat tulleet ihan älyttömän yleisiksi.
1cFii, oma väri.
Nakitar
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 233
Liittynyt: 03 Syys 2014, 16:28

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja Nakitar »

Herbinan MarjaSpa-hiuslakkaa, tosin nyt ovat vissiin uudistaneet sarjaa joksikin Gloss-nimiseksi. (edit. eipä ookaan, on tullut Gloss -tuotteet vaan rinnalle).
Mutta siis hiuslakka oli sen verran äklön hajuista ja pito aika lailla olematon. Muutenkin tykkään nykyään enemmän hajustamattomista hiuslakoista, ei jää hajupilveä pyörimään pään ympärille.
(Herbinan hajustamaton sensitive-lakka taas on pidoltaankin ihan ok kamaa! Ja ha, pitipä Herbinan sivuilta tarkistaa: Sensitive lakka on pitotasoltaan 2, MarjaSpa muka 3  :o mun kokemus ihan päinvastainen).

Viimeksi muokannut Nakitar, 30 Syys 2015, 12:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SC
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 483
Liittynyt: 24 Kesä 2009, 11:06

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja SC »

Biozell hoitava sävyte cappuccino
Ajattelin, että taitan hieman oranssisia kohtia tuolla kun en jaksanut laittaa hopeashampoota, mutta tämä sitten veti koko tukan oranssihtavaan beigeen ja näin ollen jo vaaleat kohdat sävyttyivät myös aivan väärään suuntaan. Tuote toimii hyvin, mutta värivalinta oli täysi pohjanoteeraus.
1aFMii, kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy
Nakitar
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 233
Liittynyt: 03 Syys 2014, 16:28

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja Nakitar »

Biozellin Color Maskeja on mulla ollut kahta eri sävyä samaan aikaan käytössä: black ja cappuccino. Yleensä olen sekoitellut puolet ja puolet. Mutta kun...ei nämä tee hiuksilleni oikeastaan mitään?!&nbsp; ???&nbsp; Mulla on tummanruskeiksi (melkein mustiksi) värjätyt hiukset, että en odota mitään mullistavaa värin syvenemistä tapahtuvan, mutta kun tuntuu että ihan hoitoaineenakin nämä ovat melkoiset onnettomat. Eivät tosiaan tuo mitään kiiltoa (kuten lupaavat), eivät pehmeyttä, eivät kammattavuutta. Tuntuu melkein kuin olisi lorauttanut jotakin...jotakin...noh, jotakin halvinta mahdollista hoitoainetta, joka ei tee hiuksille yhtään mitään.

En osta uudelleen.&nbsp; :(
Midnight

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja Midnight »

En ostaisi uudelleen Faith In Nature Choco shampoota. Aivan liian voimakkaasti pesevä kun sisältää sulfaatteja heti toisena veden jälkeen.
ainokainen

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

SC kirjoitti: Biozell hoitava sävyte cappuccino
Ajattelin, että taitan hieman oranssisia kohtia tuolla kun en jaksanut laittaa hopeashampoota, mutta tämä sitten veti koko tukan oranssihtavaan beigeen ja näin ollen jo vaaleat kohdat sävyttyivät myös aivan väärään suuntaan. Tuote toimii hyvin, mutta värivalinta oli täysi pohjanoteeraus.
Haha, mulle kävi tämän tuotteen kanssa jetsulleen samoin! Biozellin Color Maskien värit on ihan päin persettä, taisin valittaa aiheesta jo tuonne Biozell -ketjuunkin.

KC Color Maskit on paljon parempia, niissä on juuri sellainen väri mitä annetaan ymmärtää eikä ikäviä yllätyksiä tule. Mä en uskalla näitä Biozelleja enää kokeilla.
bubbs
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1504
Liittynyt: 20 Marras 2013, 02:48

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja bubbs »

^Mä oon kyllä eri mieltä noista kc color mask -sävyistä, että olisivat sellaisia, mitä annetaan ymmärtää. Ajattelin, että violettipurkkisella voisi taittaa keltaisuutta hiuksista, mutta se on ihan punaista ja värjää hiukset kylmänpunaisiksi, ei violetiksi. Myös oranssipurkkinen on erittäin punainen, ei mitenkäänpäin oranssi (eikä haalitukaan oranssiksi, vaan haaleanpunaiseksi).
ainokainen

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Tarkoititko violettipurkkisella sävyä Plum? Sehän on tosi tumma violetti jota ei todellakaan ole tarkoitettu vaaleille hiuksille vaan jos haluaa violettia hohdetta esim. punaisiin hiuksiin.
Sävyt Pearl, Silver ja Platinum on tarkoitettu taittamaan keltaista pois vaaleissa hiuksissa.

Kuva
bubbs
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1504
Liittynyt: 20 Marras 2013, 02:48

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja bubbs »

^Mun hiukseni oli niin tummat, että niiden keltaisutta oli ihan turha yrittää taitella hopeashampoolla tms. Silloin kun omani ostin, ei noita vaaleiden sävyjä muistaakseni edes ollut. Ajattelin sen toimivan taittosävynä kuten muidenkin violettien suoravärien, hoitoaineeseen blandattuna, mutta kun se ei ole violetti vaan punainen.
Viimeksi muokannut bubbs, 18 Helmi 2016, 14:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yayah
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 85
Liittynyt: 17 Huhti 2008, 02:51

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja Yayah »

ainokainen kirjoitti: Haha, mulle kävi tämän tuotteen kanssa jetsulleen samoin! Biozellin Color Maskien värit on ihan päin persettä, taisin valittaa aiheesta jo tuonne Biozell -ketjuunkin.
Sama kokemus Biozellin sävytteistä. Vetää väriä väärään suuntaan ja hiukset jäävät mattapintaisiksi ja likaisen tuntuisiksi. Heitin lähes täyden purkin roskiin eli voisi sanoa, että en osta uudelleen.
bubbs kirjoitti: ^Mä oon kyllä eri mieltä noista kc color mask -sävyistä, että olisivat sellaisia, mitä annetaan ymmärtää. Ajattelin, että violettipurkkisella voisi taittaa keltaisuutta hiuksista, mutta se on ihan punaista ja värjää hiukset kylmänpunaisiksi, ei violetiksi. Myös oranssipurkkinen on erittäin punainen, ei mitenkäänpäin oranssi (eikä haalitukaan oranssiksi, vaan haaleanpunaiseksi).
KC Color maskit ovat juuri oikean sävyisiä, jos käyttää niitä siihen tarkoitukseen mihin ne on tarkoitettu eli värjättyjen hiusten alkuperäisen värin ylläpitoon. Liila Plum- väri on tarkoitettu liilahiuksisille. KC Colormaskit ovat kylmän sävyisiä, koska niillä on tarkoitus kompensoida hiusvärin tyypillistä kulumista, ei värjätä hiuksia. Sen sijaan Biozellit on tehty väärin. Värjätyistä hiuksista kuluu yleensä ensin pois tuhkaisuus tai kirkkaus. Kulunut hiustenväri on kellertävä, oranssihtava tai hailakka. Biozell Chocolate oli oranssihtavaa ja vain pahensi hiusten väriä, kun taas KC Color mask Cacao on väriltään tumman viinin väristä ja palauttaa väritasapainon. Sävytteillä on tarkoitus vähentää "brassy tones" (onko tuolle joku nimitys suomeksi?). Lähes valkoisten hiusten sävyä voi taittaa laimennetuilla perusväreillä, mutta jo 8-9 asteisten hiusten sävytteen on parempi olla jonkinasteinen beige, ruskea tai harmaa, jos haluaa välttää epätasaisia ja epäluonnollisia sävyjä.

Edit. Kirjoitin KC Color Mask Chocolate kun tarkoitin Cacaota. Asia korjattu.
Viimeksi muokannut Yayah, 19 Helmi 2016, 11:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olivia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 512
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 15:16

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja olivia »

Lorealin Smooth&Polish shampoo..En tätäkään itse ostanu vaan mies mulle lahjaksi mut ei nää silariset shampoot vaan toimi kun päänahka ja hiukset tuntuu rasvasilta pesun jälkeen.

Cameleon värjäävää "shampoota". Helpommalla pääsee värjäämällä ihan kestovärillä, aikaa ton kanssa sottaamisessa menee kuitenkin yhtä kauan ja hiukset pitää pestäkin ennen "shampoon" laittoa..en ymmärrä tän ideaa..Sotkee helposti ja lähti ekassa pesussa pois, toi kai vähän kiiltoa mut turha tuote.
Breathe me.
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

Garnier Respons Marvellous Nectar tuotteet
Nämä haisee aivan järkyttävän pahalle. Muuten ihan perus ok-tuotteita. Muilta sarjoilta onneksi löytyy vastaavaa paremman tuoksuisena.

Vastaa Viestiin