Mitä ET ostaisi uudestaan?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Vanilla

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja Vanilla »

Minulla ei ole mitään yksittäistä tuotetta, mitä en ostaisi uudelleen, mutta nyt kun olen viisastunut, niin en ostaisi enää ikinä mitään shampoota tai hoitoainetta, mikä sisältää silikonia.
Cadsuane
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 89
Liittynyt: 13 Touko 2008, 13:45

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja Cadsuane »

Biozell Original- hiuskiinnettä. Pitävyys ja kiilto on kyllä jonkinlaiset, mutta se haju... päätä alkaa särkeä vähemmästäkin... :P
Natsu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 62
Liittynyt: 03 Tammi 2008, 16:11

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja Natsu »

Paul Mitchellin värjätyille hiuksille tarkoitetut shampoo, hoitsikka ja hoitosuihke eivät tehneet tukalle yhtään mitään.... shampoo ei pessyt kunnolla, hoitsikasta ja suihkeesta olivat hoitotehot kaukana....
Ja lisäksi tuotteet ovat ylihinnoiteltuja :o noh eipä tarvitse ostaa tuotteita enää toista kertaa..
Lauretta

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja Lauretta »

En ostaisi uudelleen esim. Garnier Fructista tai jotain vastaavaa silikonimömmöistä shampoota. Yksi Fructisin pullo mulla tuolla kaapin pohjalla on, ja sitä on ihan oikeasti käytetty. Kaikki karvatpa mulla sillä päästä lähtikin...
nuuki

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja nuuki »

Tigin Brunette Goddessia. Shampoo on liian pesevää ja hoitoaine ei alkuunkaan tarpeeksi hoitavaa.  :-\ Ja se tuoksu on huumaava, eikä suinkaan hyvässä mielessä.
stylist

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja stylist »

EN ostaisi mitään perusmarketti tuotteita. Kampaamotuotteista ehdoton ei  on
WWW-sarja
Wellan Lifetex
Kaduksen slalom muotoilutuotteet
TIGIN controll freak
Constian shampoot ja hoidot
Bonacuretkin alkaa tökkiä suurimmalta osin

Nuo nyt äkkiseltään tuli mieleen.
Aleese
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 127
Liittynyt: 23 Heinä 2008, 09:57

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja Aleese »

En ostaisi enää silikonia sisältäviä shampoita, päänahkani ei vain yksinkertaisesti siedä silikonia.
Lemmy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 143
Liittynyt: 06 Tammi 2009, 13:01

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja Lemmy »

Lanzan protein plus -shampoo saa meikäläisen tukan tuhannelle takulle, ei toiminut yhtään ja hajukin karmea.
Kaikki markettishampoot ja hoidot, aina tukka takussa ja pörhöllä.
Korresin shea butter -maski karmiva haju, muuten hyvä.
www-tuotteet saa mun hiukset pahoinvoimaan, eivät toimineet niinku yhtään.
Lorealin tuotteet saa myöskin letin takkuun ja muutenkin yliarvostettu merkki (hyvä perustelu). ::)
Wellan Lifetex -sarja ei vaan toimi.
Oatmeal & Honey -shampoo jättää mun letin tyvestä rasvaiseksi ja joskus muualtakin  >:( :o, ihme shampoo ja sitä on 750 milliä ammeen reunalla, kun LF laittoi mun pakettiin 750 ml:n hoidon lisäksi ton shampoonkin ilmatteeks  :P

Ei nyt tule muita mieleen.
Viimeksi muokannut Lemmy, 09 Tammi 2009, 18:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vaalennetut/raidoitetut, puoleen selkään olevat hiukset. Tukkamaniaa jo muutama vuosi, eikä loppua näy!
-kata-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1390
Liittynyt: 11 Touko 2006, 15:53

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja -kata- »

Onhan näitä varmaan paljonkin, mutta päällimmäisenä tulee mieleen TIGIT. Näistä tuli aikoinaan innostuttua ja kokeilin tosi montaa sarjaa. Muistaakseni osa niistä ensin toimikin, mutta nykyään ne on mun tukalle aivan täyttä kuraa ja ovat vaan seisoneet kaapin perällä.
Sainkin vihdoinkin aikaiseksi kerättyä kaikki ylimääräiset putelit koriin jemmaan odottamaan sitä kunnes keksin mihin pistän ne kiertoon. Ikinä en enää kyseiseltä sarjalta osta mitään shampoita ja hoitiksia, en vaikka tulis mitä uutuuksia niin ei kiinnosta! Poikkeuksena Tigin muotoilutuotteet joista löytyy edelleenkin muutama luottotuote; hard head ja masterpiece -hiuslakat, sekä After Party -siloittava voide.
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
pitkätukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 945
Liittynyt: 05 Heinä 2008, 19:25

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja pitkätukka »

Hehkutin ensimmäisen käytön jälkeen Herbinan biohajoavaa hoitoainetta (CO-pesuissa). Pidempi käyttö kuitenkin näytti, että tuote ei sovellukaan minulle kovin hyvin. Se kuivattaa useamman käytön jälkeen. Käytän tämän yhden pullon loppuun enkä osta sitä enää. LV:tä sen olla pitää jatkossakin  ;D.
1c/F/M/ii, oma väri, pituus kohta polviin asti (nyt reilut 130 cm). Hiukseni pitävät silikonista ja hiuspohjani inhoaa sulfaatteja. Siispä sulfaatiton shampoo ja silikonillinen hoitoaine. Merkillä ei ole suurta väliä. Kookosöljy kaikkialle hiuksiin noin tunti ennen pesua.
Painted Lady
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1537
Liittynyt: 25 Joulu 2008, 22:33

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja Painted Lady »

En osta ikinä mitään
Redkenin tuotteita. Kokemusta kolmsta tai neljästä muotoilutuotteesta ja All Soft ja Extreme sarjoista (shampoo, hoitoaine + jätettävä/tehohoito). Muotoilutuotteet ei vaan toimineet. All Soft jätti hiukset karheiksi ja Extremellä ei ollut mitään hiusten kuntoa parantaa vaikutusta.

Wellan System Professional tuotteita, koska ne on tylsiä.

Cutrin Nordic Balance värjättyjen hiusten shampoo ja hoito jätti hiukset karheiksi ja hoitamattoman oloisiksi. Ei kiinnosta kokeilla onko tässä sarjassa mitään toimivia tuotteita.

Tigi Masterpiecella tuloksena kiiltävä kypärä (Siuhku tuli liian märkänä, liian suurella paineella pienelle alueelle). Jätettävät hoitoaineet Superstar ja S-Factor papaya leave-in moisture spray jätän jatkossa kaupan hyllylle. (Hoitoteho nolla, haisee pahakke). Shampoot ja hoitoaineet jää myös ostamatta (jos edes kaikkia omistamiani tuotteita ehdin edes ikinä käyttää loppuun). Erityismaininnat "Serious" Conditionerille (lainausmerkkien oikea paikka olisi ollut sanan Conditioner ympärillä) ja Treat Me Rightille (lakkautettu ja syystä. Sain tästä päänahkaan niin hirveät paiseet, että vieläkin puistattaa)  Tigin muotoilutuotteista jää uudelleenostamatta myös Enviro Shape (haisee lonkerolta), Superficial (kiilto ei kestä), After Party (minulle aivan turha tuote), Mastermind ja Manipulator (molemmat liimaa hiukset tehokkaasti käsiin. Ei mainittavaa muotoiluvaikutusta) ja Hard to get (Haisee pahalle).

En aio myöskään edes katsella ostomielessä Bonacure, Lifetex tai Seah tuotteita. Kaupan hyllylle jää myös XZ (suklaa vanilja shampoo haisee tolulle).
kleio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 17 Marras 2008, 19:13

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja kleio »

En osta enää ikinä XZ:n Xylitol-hoitista. Se ohensi mun hiukset puoleen ja teki niistä leijailevia haituvaisia ilman mitään kiiltoa ja ryhtiä. Ihan tyhmä tuote, epäonnistunein ostos ikinä.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v
pitkätukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 945
Liittynyt: 05 Heinä 2008, 19:25

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja pitkätukka »

^XZ-ksylitolihoitis on mullakin pannassa. Melkein sama tulos kuin kleiolla: ylipehmeä, lentävä, kiilloton ja yleensäkin vaikeast hallittava "hahtuva". Onneksi äitini  otti sen ja hän myös tykkäsi siitä.
Viimeksi muokannut pitkätukka, 13 Elo 2009, 09:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1c/F/M/ii, oma väri, pituus kohta polviin asti (nyt reilut 130 cm). Hiukseni pitävät silikonista ja hiuspohjani inhoaa sulfaatteja. Siispä sulfaatiton shampoo ja silikonillinen hoitoaine. Merkillä ei ole suurta väliä. Kookosöljy kaikkialle hiuksiin noin tunti ennen pesua.
Antur
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1510
Liittynyt: 04 Marras 2008, 04:08

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja Antur »

Rainbown hiuslakkaa... ::) Joskus hätätilanteessa reissun päällä piti saada halpislakka ja tuo sattui ensimmäisenä käteen. Ei tsiisus mikä lähmäletti  :-X Yhdessä tarkoituksessa tuo toimii sen sijaan hyvin, fiksatiivina hiilipiirrosten kanssa! :D Jokin käyttökohde siis sillekin löytyi, onpahan halvempaa kuin taiteilijakauppojen vastaavat.
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."


Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.
Cecilia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 846
Liittynyt: 05 Huhti 2009, 10:59

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Viesti Kirjoittaja Cecilia »

L'Oréal Professional Vitamino Color -shampoo - Hyi, hyi, hyi. Käytin tätä aivan liian pitkään, ennen kuin tajusin, mitä kuraa tämä on. Kampaajani kaupitteli tätä minulle, ja koska en tiennyt silloin hiusasioista juuri mitään, uskoin kaiken kuin mikäkin lammas. Shampoo ei pessyt kunnolla, vaan tukkani pysyi puhtaana maksimissaan päivän pesun jälkeen. INCI:ssä on Dimethicone neöjäntenä, mikä on shampoolta mielestäni melkoisen paljon. Sain lisäksi ensimmäistä kertaa elämässäni ikävän hilseen, mistä kampaaja syytti minua ("Peset hiukset huonosti!"), koska eihän tässä täydellisessä shampoossa voinut olla yhtikäs mitään vikaa. Vaihdoin sitten jossain vaiheessa Tigin shampoihin, ja hilse hävisi täysin. Nyt on iso pullo L'Oréalia vielä kaapissa, mutta itse en kyllä aio sitä käyttää.
Vastaa Viestiin