Sivu 1/1

Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 21 Tammi 2006, 15:31
Kirjoittaja ~vail~
Tuossa oli ketjua suosikkituotteista, mutta mitkä tuotteet eivät kovista suositteluista/tuoteselostuksista huolimatta sopineet ollenkaan hiuksillenne?

Mulla tökkii:
* XZ suklaa-vaniljahoitis CO-pesussa -> hilseilee jo seuraavana päivänä (norm. mulla ei ole hilsettä) -> ehkä CO ei vain sovi mulle, mutta uudestaan en tätä itselleni hanki
* BC-latvasuoja -> kestämätön haju, mikä tahansa markettimössö on oikeasti käytössä yhtä hyvä (vanhasta mallista on jo vuosien kokemus)
* L'Oreal Hot Straight suoristusvoide -> ei toimi mulla sen kummemmin kuin vesi

Lisäksi huonosti toimii:
* VO5 Instant Rescue yksinään tehohoitona -> kookoskäsittelyn jälkeen passaa oikein hyvin ja saatan ostaa toisen kerran

Apuja saa antaa, mikäli osaa itse selostaa paremman käyttötavan tuotteille (noiden ensin listattujen kanssa oon tehnyt monta yritystä ja olen valmis luovuttamaan) :)

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 21 Tammi 2006, 15:40
Kirjoittaja Henriikka
Tähän on kyllä tosi vaikea sanoa mitään. :) Olen löytänyt vain hyviä tuotteita  storefoorumin kautta.

Joskin K-pak Reconstructor oli jotakin, joka ei tuntunut tuovan mitään lisää tukkaan.. Luultavasti se jäisi siis ostamatta.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 21 Tammi 2006, 15:47
Kirjoittaja MariAnn
Joicon Altima oli kyllä pettymys. Sitä niin paljon kehuttiin, että sorruin sen ostamaan. Mutta ainakaan mulla Altima ei toimi ollenkaan. Sitä on hirveän vaikea saada levittymään hiuksiin ja ainetta kuluu joka kerralla tosi paljon. Silti hiukset jää aina takkuisiksi ja kuivan oloisiksi. Ehkä  se ei vaan sovi mun tukalle.  :-\

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 21 Tammi 2006, 15:48
Kirjoittaja Zessa
Kaikki WWW-tuotteet.. ;D

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 21 Tammi 2006, 15:51
Kirjoittaja Eläimellisyys
Aika monia markettituotteita, mm. fructista, jota on joskus tullut käytettyä, samoin halvempia kampaamosarjoja, kuten wellaa ja bonacurea. Nämä nyt varmaan ovat kaikille itsestään selvyyksiä.

Paremmista tuotteista en osta uudelleen luultavasti seuraavia:
-Joicon Moisturizer, Koska IHT on parempaa
-K-pakvaahto, koska Color endurance on parempaa
-MOP c- system  reconstructing treatment, koska saman sarjan hydrating conditioner on parempaa

Muuta nyt ei tämän hetkisistä käyttötuotteista tule mieleen mitä en ostaisi uudestaan.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 21 Tammi 2006, 16:11
Kirjoittaja Metku
XZ Muumisuihke kyllä jää kauppaan. Eikä VO5:n Miracle Mist vakuuttanut sen enempää.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 21 Tammi 2006, 16:11
Kirjoittaja Susse
Ei mulla varsinaisesti ole mitään niitä kampaamo Welloja vastaan, mutta en kyllä niitä tule enää ostamaan... sama koskee Bonacurea, poikkeuksena tehis (josta kokemukset on mooonen vuoden takaa, ei taida olla samaa kamaa enää).

Redkenin All Soft shampoosta tykkäsin jonkun verran, tai siis sen kanssa oli ihan kiva pestä mutta ei se kyllä tehnyt hiuksille juuri mitään... sitä on kyllä parjattu niin paljon, shampoo parkaa, onneksi mun päänahka kesti sen hyvin.

L'orealin serie expertit kuuluvat kastiin "en osta -  ihan vaan periaatteesta", jostain syystä en tykkää niistä, vaikkei ne muutamat tuttavuudet nyt niin huonoja oo ollu.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 21 Tammi 2006, 16:17
Kirjoittaja Chaos
En ostaisi mitään markettituotteita enää koskaan, poikkeuksena on vaan se Nutri Gloss-naamio ja XZ vaniljasuklaahoitis. Enkä WWW:tä, joskus vuosia sitten tuli sitä käytettyä, mutta ei enää ikinä, ei varmasti! :|

Enkä ostaisi myöskään Bonacuren kosteuttavaa shampoota enkä korjaava pikahoitista. Hmm. Enkä Wella Lifetexiä. Mutta nämä nyt olikin niitä ekoja kampaamotuotteita, joita käytin.

Niin. Ja kun olen saanut Bonacuren Moisture Kick-tehohoidon käytettyä loppuun, en osta sitä enää. L'oreal Absolut Repair parempaa ja nyt etsin jotain muuta siis (ostan Redkeniä seuraavaksi).

Niin ja pettymyksen tuotti Joicon K-Pak tehohoito, tosin en tiedä laitoinko sitä liian vähän tms, mutta odotukset oli liian suuret sen suhteen. Ja se vaahtokaan ei ollut hyvä mun hiuksille. Toi Color Endurance huomattavasti parempaa!

Myöskään en hiuksiini enää pistäisi Kerastasen maskia, en nyt muista mikä se tarkalleen oli, mutta ai kamala!

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 21 Tammi 2006, 16:21
Kirjoittaja Nove
Näitä on paljon, mutta niistä mistä monet tuntuu tykkäävän ja joiden päässä ne tuntuu toimivan joudun sanoa K-Pakit, lukuunottamatta rekkua. Ei vaan toimi mun päässä. Varsinkin se hoitosuihke on ihan kauhistus

Markettituotteet on tietysti itsestäänselvyys, eikä Bonacuret ja vastaavatkaan kamalasti houkuttele.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 21 Tammi 2006, 16:22
Kirjoittaja Jeyzie
Mä en kyllä sano tähän mitään. Ei sitä voi tietää opiskelijana (tällä hetkellä vielä vanhempien hoivissa), että koska on niin huono rahatilanne ettei voi ostaa mitään muuta kuin jotain markettipaskaa ::)

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 21 Tammi 2006, 16:24
Kirjoittaja Penny
Hmm, paha kysymys... näitä on kyllä miljoona, mutta tässä ne mitkä tulevat ekaksi mieleen:

- Bonacure latvasuoja, nykyisin tosi inha haju ja tuntui liimaavan latvat yhteen (eli tahmasi).
- Cutrin Oyster Color Booster latvasuoja, tahmasi ja teki latvoista nihkeät.
- Cutrin Oyster Color Booster tehohoito värjätyille (vaalea purkki), suht sileä tukka, ummehtunut haju, paljon parempiakin aineita olemassa.
- VO5 Instant Rescue, olisi suht ok muuten, mutta kun paljon parempiakin tuloksia saa..
- Joicon CE-vaahto, korppuunnuttaa hiukset
- Joicon Moisturizer, ei toimi, Hydrating treatment on paljon parempaa tähän päähän.
- Redken All Soft shampoo, pehmeä tulos, mutta ei silikonia shampoisiin..
- Redken Color Extend uudistunut naamio, inhaa löysää keltaista "räkää", kamala haju ja silikoninen tukka.
- Nexxus Nectaress-hoitoaine, inhottava ummehtunut "mudan" haju, eikä tehokaan päätä huimannut.
- Nexxus Luxxtress, ihana tulos, mutta nykyisin todella tökkivä haju.
- Cutrin Cocos-lime hoitoaine, takkuinen tukka ja hirveä ummehtunut parfyymikookoshaju, josta päänsärkyä.
- SIM Energymask, ihan jees, tukka tuntuu todella karhealta ja siten paksummalta, mutten enää osta uusia (kaapissa vielä 2 purkkia)
- SIM Profuce-suihke, viimeksi kokeiltuna teki todella tahmaisen tukan. Ja tämä oli joskus suosikki...

Kiikunkaakun (ehkä saatan ostaakin vielä joskus)
- Nexxus Enphuse- teki myöhemmin joka kerralla todella sähköisen tukan, vaikka alussa oli aivan taivaallista.
- Lanza Magic Bullet, ihana tulos, kauhea haju

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 21 Tammi 2006, 16:34
Kirjoittaja ~vail~
Kuukunen kirjoitti: Aika monia markettituotteita, mm. fructista, jota on joskus tullut käytettyä, samoin halvempia kampaamosarjoja, kuten wellaa ja bonacurea. Nämä nyt varmaan ovat kaikille itsestään selvyyksiä.
---
Mun ekassa listassakin yllättäen näkyi, että hinnakkaammat tuotteet ei ole tuoneet vielä pettymystä - vaikka odotuksetkin olivat kovin korkealla. Noiden markettituotteiden kanssa tosiaan on onnen kauppaa jos joku on toiveiden täyttymys. Ja tämä on ihan kuvilla todistettava fakta eikä foorumin onnistunutta aivopesua ;)

Hienoa että täällä on niin omistautunut porukka, ettei tarvitse yksin yrityksen_ja_erehdyksen kautta koetella tuotteita vaan aika hyvin voi toisten suosituksiin luottaa laadukkaampien kamojen kanssa :)

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 21 Tammi 2006, 16:36
Kirjoittaja Lucy
Shampoissa ja hoitoaineissa periaatteessa käy myös markettikamat, kunhan ei silikonia ole aivan mahdottomasti (lätsäyttää). Pannassa on markettien muotoilutuotteet, ainakin toistaiseksi. Niitä on tullut kokeiltua monia eri merkkejä, eikä mieleisiä ole löytynyt.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 21 Tammi 2006, 17:00
Kirjoittaja sipe
- Paul Mitchell Super Skinnyt. Shampoo menetteli, hoitis ihan hirveä
- Redkenin shampoot ja pikahoitikset. Liikaa silikonia, eikä laatukaan säväytä
- L'anzan Be Longit. Latvaseerumi ja tehis ok (parempiakin on, joten en ostaisi näitäkään), shampoo ja pikahoitis ihan hirveitä
- L'anzan Magic Bullet. Sopii jokaiselle, joka tahtoo haista mummolle.  :-X
- Kerastasen muut paitsi vihreissä purkeissa olevat tuotteet. Mielummin maksan elvitaleista elvital-hinnat. ::)
- VO5 Miracle Mist. Sopii jokaiselle, joka haluaa haista puoliksikäyneelle kotiviinille. :-X
- L'anza detangler ja protein plussan leave-in protector. Ihan turhia tähän päähän.
- Sebastianin potion9. Turha ja toimimaton tuote

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 21 Tammi 2006, 17:28
Kirjoittaja Twinkley
- Lanza Magic Bullet - tulos on hyvä, mutta ei todellakaan hintansa arvoinen. Tuoksuu mielestäni puolukalle ja jollekin mummon hajuveden sekoitukselle.  ;D
- Alterna Hemp Oil Therapy -  en huomannut oikein mitään eroa tukassa, vaikka olen käyttänyt tätä pari kertaa. Sotkee, haisee kamalalta (yrttejä+mummohajuvettä). Onneksi en ostanut normaalihinnalla, koska tämä olisi silloin ollut aivan katastrofaalinen virheostos (normaali hinta siinä 40 euron kieppeillä  :o)
- Sleek Look muotoilutuotteet - haju on jotain niin käsittämättömän kamalaa, etten edes halua koskea näihin purkkeihin sen takia. Toimivuus on ok, mutta ei mitään erityisiä tuotteita. Haju on varmasti kamalimpia mitä on eteen tullut tässä purkkiviidakossa.  :-X
- SP System Professional Hyper Curl - olevinaan joku muotoilutuote kiharoille, mutta tahmaa tukan kamalaksi takkupalloksi, eikä meinaa lähteä pesussa.
- Sebastian Shaper Hand Press Flattening fluid - Aivan surkeaa kamaa. L'orealin markettisuoristusaine (Hot Straight) on parempaa kuin tämä. Tahmaa ja laatuunsa nähden liian kallista. Inci on täynnä alkoholia ja silikonia.
- Osis+ Curl Hydrating Spray - tekee kiharat koviksi ja natiseviksi. Kuivattaa.

Kiikun kaakun
- K-pak daily conditioner - periaatteessa tämä on ihan ok ja hintaansa nähden ihan kelpo kamaa, mutta ei selvitä tukkaa tarpeeksi, eikä ole tarpeeksi hoitavaa tukalleni. Jos löydän tarjouksesta, niin saatan ostaa, mutta ei tämä mitään ihmekamaa tukalleni ole.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 21 Tammi 2006, 17:30
Kirjoittaja si3nna
shampoot + hoitikset:

*Goldwell Color Glow-shampoo, Live Blonde: lätsäytti tukan, violettia pigmenttiä liian vähän
*Cutrin Keep the color-hoitoaine, Hopeanvaalea: liian vähän pigmenttiä tähän päähän, hoitoteho kyllä ok
*Joico K-Pak Reconstructor: ei toimi mun tukassa, en huomaa mitään vaikutusta

muotoilu:

*Goldwellin muotovaahdot: eivät markettikamaa kummempia
*Andrew Collinge-hiuslakka: ei pitoa

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 21 Tammi 2006, 17:31
Kirjoittaja Eläimellisyys
Penny kirjoitti: Hmm, paha kysymys... näitä on kyllä miljoona, mutta tässä ne mitkä tulevat ekaksi mieleen:


- Nexxus Nectaress-hoitoaine, inhottava ummehtunut "mudan" haju, eikä tehokaan päätä huimannut.
- Nexxus Luxxtress, ihana tulos, mutta nykyisin todella tökkivä haju.
Heh heh, ja juuri näitä meitsi himoitsisi kokeiltaviksi. Ilmota jos lähtee vaihtoon ;)

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 21 Tammi 2006, 18:35
Kirjoittaja emi
CUTRIN Aromagic cocos-Lime shampoo+hoitoaine: Hiukset jää rasvaiseksi/likaisiksi pesun jälkeen.

CUTRIN keep the color hoitoaine, ruskea: Hiukset näytti kuivuttuaan kuivalta harottavalta ja levinneeltä pehkolta, ei kosteuta juurikaan hiuksiani. Puhumattakaan pigmentistä, en huomannut eroa entiseen, kiiltoa muistaakseni toi mutten muuta hyötyä siitä irti saanut.

Erittäinen hieno suomalainen hiushoito: Tupla pörröönnyttää hiukset sekä normaali (shampoo+hoitoaine) pesussa, että co-pesussa.



 

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 21 Tammi 2006, 18:39
Kirjoittaja Tiukunen
Cutrin Aromagic Apricot-Orangea en ainakaan osta. Myöskään paljon kehuttu Redkenin All Soft Heavy Cream ei toimi tässä tukassa. :-\

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 21 Tammi 2006, 18:42
Kirjoittaja irvikissa
Shampoita joissa on silikonia heti INCIn alussa. Pitkään luulin (ennen hiushulluutta :D) että tukassa on hilsettä, mutta sitten selvisikin että silikoninen shampoo hiukan kerrostui hiuksiin...

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 21 Tammi 2006, 18:55
Kirjoittaja Mustikka
En osta mitään Bonacure/schwarzkopf tuotteita. Ehkä korkeintaan korjaavan tehiksen, jos ei parempaa ole tarjolla.
WWW:n tehohoito oli yhtä tyhjän kanssa, sen moni täällä varmasti jo tietääkin.
Redken all soft shampoo oli tosi lässäyttävä ja True calm-sahmpoo haisi ihan kauhealle.
Paul Mitchellit oat myös olleet pettymyksiä.


K-pakin korjaava tehis ja hoitoaine ovat heikoilla jäillä. Tehis nostaa joka ikisen hiuskarvan kohti taivasta ja tukka näyttää tosi pahalta. Hoitoaineen pH-arvo taas on liian korkea. Mulla on kuitenkin niin haaraset hiukset, että olis hyvä olla jokin sulkevampi hoitoaine.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 21 Tammi 2006, 18:56
Kirjoittaja Magdalena
Nyt tulee mieleen vain yksi tuote, mitä en ostaisi uudestaan: Joico Color Endurance Shampoo, koska se ei pese mun tukkaa riittävän hyvin. Niin, enkä ostaisi toista kertaa myöskään K-pak hoitovaahtoa, koska mun lyhyt tukka ei vaan tarvi sitä.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 21 Tammi 2006, 19:01
Kirjoittaja Zippo
Shampoista Redkenin All Soft, Nexxuksen Therappe, Lanzan BeLong plus kaikki silikonia sisältävät tai runsaasti kosteuttavat. Yleisesti en ole tykännyt BonaCuren mistään tuotteista, vaikka niitäkin on tullut kokeiltua. Myös hyvin runsaasti silikoniset hoitikset eivät sovi, usean käyttökerran jälkeen alkaa kerrostua tukkaan ja kuuluu rapinaa latvoista. Osiksen punainen hiuslakka on kammottavaa tavaraa, jos laittaa liikaa tai se pääsee vähän kostumaan päässä niin tuloksena on kivikovia soiroja, jotka eivät lähde syväputsarillakaan heti  :o.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 21 Tammi 2006, 19:16
Kirjoittaja Mustikka
Mieki olen koittanu Lanza Belongia ja oli ensimmäinen tökötti, josta sain allergisen reaktion. Ilmeisesti juuri tuon silikonin takia. Se oli kamalin shampoo, mitä olen koittanu. >:(

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 21 Tammi 2006, 19:22
Kirjoittaja muori Pippuri
Markettituotteista VO5 moisture soak-hoitoainetta. Ei kosteuta vaikka moista lupaakin.
Herbinan hajusteeton hiuslakka. Tahmaavaa ja koppuroittavaa köökköä.

Kampaamotuotteista uutta Kerasilkkiä, koska siihen uudistuneeseen sarjaan on lisätty silikonia. Sama koskee Lanzan be long-shampoota (be long -hoitoaine kyllä oli ihan mainiota).
Lanzan dry hair-shampoota. Pesee narskuvaksi.

Ei tässä muuta nyt mieleen juolahda....

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 21 Tammi 2006, 19:58
Kirjoittaja Minni
En osta toista kertaa joicon moisturizeria, koska joico k-pakin intense hydrating treatment tuntuu paljon paremmalta. En myöskään osta joicon ALTimaa, se tuppaa jotenkin tekemän leprut ja nopeasti likaisen tuntuiset hiukset. Joico k-pakin jätettävää vaahtoa en myöskään osta, koska se ei kosteuttanut tarpeeksi, vaan jätti latvat kuivan tuntuisiksi.

Nämä siis ovat sellaisia tuotteita mitkä ovat nyt viime aikoina olleet käytössäni. En jaksa luetella kaikkia mahdollisia käyttämiäni tuotteita, joita en ostaisi uudestaan, koska niitä on kuitenkin aika paljon. ;D

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 21 Tammi 2006, 20:28
Kirjoittaja Elisa
Suositelluista tuotteista ei ole osunut mitään mörköjä vastaan, mikään ei ole ollut käyttökelvoton.  Kiitos siitä, että olette oikeastaan suositelleet vain hyviä tuotteita  :) Tosin tietenkin on ihan muutamia tuotteita, joille löytyy parempia korvikkeita, joten sellaisia ostan vain jos on jokin supertarjous.


Mutta aivan käyttökelvottomia tuotteitakin on osunut kohdalla, silloin kun olen tehnyt impulssiostoksia tietämättä tuotteista sen enempää:

- Cutrin Oyster Color Booster latvasuoja - käyttäytyi hiuksissa kuin jokin paperiliima!
- Goldwell Elumen shampoo, sekä jätettävä "hoito"suihke
- Goldwell Color Glow-sarjan tuotteet kokonaisuudessaan


Käyttökelpoiset tuotteet, joita ei kuitenkaan kiinnosta välttämättä enää ostaa, ellei ole jokin tarjous tai hätätilanne:

- Redken All Soft Heavy Cream - liikaa silikonia, liian vähän hoitoa
- Joico Silk Result -hoitis ohuille hiuksille - ei anna hiuksille ollenkaan painoa (kaipaisin sitä!), tekee lättänän mutta lentelevän tukan
- Joico ALTima - mitään sanomaton, mutta ei huono, parempiakin löytyy huuhdeltavaksi hoitsikaksi, jätettävänä tahmaa

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 21 Tammi 2006, 22:06
Kirjoittaja Jonsu
Jos nyt mainitaan että en osta mitään Cutrinia, WWW:tä, Goldwelliä, Lifetexiä yms halpiskamoja niin mainittavia ei ostettavia ovat:
Nexxus Epitome (en huomannut mitään tehoa ja kamala haju)
Redken All Soft shampoo (päänahkaoireita)
Tigin Moisture Maniac shampoo (sisältää alkoa ja kamala lopputulos)
Joicon CE vaahto (korpputukka efekti)
Redken Smooth Down
Paulin Super skinny
Sebastian Laminates Detangling Milk
Tigin Health Goddess hoitosuihke (aivan turha)
Matrixin Sleek lookit

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 21 Tammi 2006, 23:17
Kirjoittaja tipitii
Joicon Biojoba-shampoota. Aiheuttaa kutinaa ja se kamala mummotuoksu...

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 21 Tammi 2006, 23:23
Kirjoittaja Manna
Joicon Color Endurance vaahto -> ihan kamala korpputukkavaikutus, ei saa levitettyä tasaisesti hiuksiin
Osiksen hiuslakat -> näillä saan taatusti karkoitettua viimeisetkin kiillot hiuksista

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 22 Tammi 2006, 00:10
Kirjoittaja RockQueen
Oikeastaan mikään minkä olen teidän suosituksien pohjalta ostanut ei ole ollut pettymys. Oikeastaan ainoa ehdoton never-again on

Goldwellin Stay Red-sarja
Ei vaan kovin kummoinen. Hoitis ehkä ylläpitäisi punaista hyvin mutta emmä siitäkään tiiä.. Jotenkin hankala.

Edit, unohtui tämä
Cutrin Aromagic Cocos-Lime-hoitsikka
En aio ostaa mitään tuota sarjaa, toi on niin kamalaa.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 22 Tammi 2006, 01:02
Kirjoittaja Vulpes
Redkenin All Soft-shampoota en enää ostaisi silikonisuutensa takia, alkoi ärsyttää päänahkaa.
Goldwell Stay Red sh & fluid, kuivatti päänahkaa ja tukkaa.
Bonacuren tuotteet, suihketta voisin ostaa jos halvalla saa.
Paul Mitchell Color Protect sh & hoitis, ei pese eikä hoida tarpeeksi.
Joico Color Endurance hoitis, ei hoida tarpeeksi.
Muumi-suihke oli pettymys, ei tehnyt mitään paitsi haisi ja tahmasi.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 22 Tammi 2006, 06:00
Kirjoittaja Lyx
Näitä löytyy... Vuosien varrella on tullut harhailtua pimeässä matkalla täydellisen hiushoidon kaidalle tielle. ;D

Sebastianin Laminates kiiltosuihke. Aivan kamalaa silikonista mömmöä, vaikka laittoi kuinka vähän hiukset olivat kuin rasvapannussa uitetun näköiset ja tuntuiset.

Tigin Moisture Maniac. Teki hiukset karheiksi ja takkuisiksi ja kosteutusteho oli nolla.

Phytologien shampoot. Pakattu lasipulloihin joista vaikea annostella, ja koostumus mielettömän juoksevaa...

L'anzan Magic Bullet. Ihan hyvä tuote, mutta järkyttävän hintainen hajuunsa nähden!! ;) Haisi ihan hiivalle... ::)

Lifetexit ja Bonacuret joita olen joskus tietämättömänä ja kampaajan tyrkytyksen seurauksena ostanut.


Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 22 Tammi 2006, 08:41
Kirjoittaja Jeyzie
KaroL kirjoitti: Lidlin hiustenhoitosuihke, sellaista kirkasta nestettä läpinäkyvässä purkissa. voiko mikään haista noin pahalle!! :-X
Toi muuten pitää ihan paikkansa! Se haju on kuin jostain teollisuusjätteestä  :-X Eikä se tehokaan niin päätä kyllä huimaa ;D

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 22 Tammi 2006, 14:10
Kirjoittaja EVS
Jos nyt puhutaan sellaisita tuotteista jota on paljon suositeltu ja hehkutettu, niin itse en enää ostaisi seuraavia:

-Nexxus Therappe ja Humectress: pahempaa länätukkaa ei ole saanut millään aineella! Tukka oli ihan kamalan veltto ja mahdoton muotoilla. Kosteuttivat kyllä tosi hyvin.
- Lanzan värisarjan hoitis ja suihke: Suihke oikeastaan aika hyvää kamaa, haju tökkii ja muutenkin suihkittavat aineet tuntuvat ihan turhilta muuhun paitsi selvittämiseen. Hoitsikka oli muuten ihan hyvää, mutta tukka tuntui tosi silikoniselta (muoviselta) ja oli aika hankala muotoilla.
- K-Pak-tehis: Haju on niin kuvottava :-X.
-Joico Moisturizer: Hajuon niin kuvottava ja tämä lätsäyttää liikaa.
-Joico IHT: Haju on niin kuvottava, eikä oikein ollut mun tukalle hyvä aine.
-K-Pak-vaahto: CE-vaahto on parempaa ja haisee paremmalle.
-All Soft-hoitis: jätti tukan ihmeen karheaksi

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 22 Tammi 2006, 15:31
Kirjoittaja Ishamael
Curtinin color boost vaaleanpunaiset shampoot, tehikset ja suihkittava jätettävä.
Eivät olleet mistään kotoisin ja hiukset olivat erinomaiset alihoidetut. kamalaa ainetta.
Sekä curtinin chooz smooth&straight balm, ei pahemmin siloittanut eikä suoristanut, mutta tahmasi ja teki hiuksita takkuisen oloiset.
Joten vastaisuudessa kaikki cutrinit saa kyllä jäädä rauhaan.

Wellan lifetexin kaikki aineet, niin shampoot, tehikset kuin vaahtohoidotkin. Sama juttu, tuntui lähinnä siltä kuin olisi tolulla hiuksensa pessyt.

Kerastasen oleo relax shampoo, pitäisi olla kosteuttava ja siloittava/pehmentävä karheille ja kiharille hiuksille.
Hiukset olivat vain entistä takkuisemmat ja kuivemmat tuon shampoon jäljiltä.  :-X


Mathew Jamesin rejuvenator leave in moiturizer.
Ei oikein tuntunut tekevän mitään muuta kuin tahmasi ja harja tuntui tahmovan hiukissa, tuon hintaluokan aineelta olisin odottanut enemän.
Myös Mathew Jamesin smoothing serum silikoniseerumi oli aika keskinkertaista, joillakin huomattavasti halvemmilla seerumeilla on tullut parempi, sileämpi ja kiiltävämpi lopputulos.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 22 Tammi 2006, 16:41
Kirjoittaja Hanna
En ostaisi:

-Joico k-pak daily conditioneria
Käytin tätä silloin, kun hiukset olivat rakennepaikkauksen tarpeessa. Kyllä se varmasti korjasi, mutta hiuksista ei tulleet mitkään hyväntuntuiset. Ei edes selvittänyt mitenkään hyvin. Tehohoidoista olen kyllä tykännyt paljon.

-K-pak shampoota
Tuntuu liian kuivattavalta.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 22 Tammi 2006, 17:06
Kirjoittaja Magdalena
RockQueenin viestistä muistinkin, että mä en myöskään ostaisi Goldwellin Stay Red- sarjaa, kun jätettävä hoitis oli niin surkea.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 22 Tammi 2006, 20:16
Kirjoittaja dhaniwali
Näitä en tällä hetkellä ostaisi uudestaan

-Lanzan protein plus sarja
-Bonacuren latvasuoja
-Joicon K- pak sarja, tällä hetkellä tuntuu että tekee jotenkin koppuraiseksi tukan
-Goldwellin stay red- sarja ei myöskään vakuuttanut minua
- Sitten on joitain marketin tuotteita, joiden nimiä en nyt muista, täytyy muistella ja kirjoitella sitten uudestaan!

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 22 Tammi 2006, 20:48
Kirjoittaja Memmu
En tule koskaan enää ostamaan:
Joico ALTima (klimppiinnyttää ja sähköistää)
Joico K-pak pikahoitis (korputtaa ja suoristaa)
Joico CE-vaahto (korputtaa)
Joico Volissima shampoo (sähköistää ja silarit kutittavat päänahkaa)
Wellan ainuttakaan tuotetta
Cutrin cocos-lime hoitis (voiko tämän hajuinen tuote olla ihmisille tarkoitettu :o)
Goldwellin muotoilutuotteet (yksikään ei ole sopinut luonnonkiharallen ja se haju :-X)

Edit: unohtui aivan kokonaan se KAIKKEIN YRKYIN, nimittäin Elnet hiuslakka! Miten tämä voi olla (ainakin mainosten mukaan oli joskus) maailman suosituin hiuskiinne :o. Haisee aivan käsittämättömänhirvittävänkammottavan pahalle ja tekee tukasta valkoisilla klimpeillä varustetun kypärän  >:(

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 22 Tammi 2006, 21:02
Kirjoittaja Penny
Memmu kirjoitti: Cutrin cocos-lime hoitis (voiko tämän hajuinen tuote olla ihmisille tarkoitettu :o)
Ei voi. :-X Pitääkin lisätä tuo listalle. Se haisi niin voimakkaasti vielä seuraavana päivänäkin hiuksissa, ja tukka jäi totaalisen takkuun.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 22 Tammi 2006, 21:36
Kirjoittaja Cherry
Penny kirjoitti:
Memmu kirjoitti: Cutrin cocos-lime hoitis (voiko tämän hajuinen tuote olla ihmisille tarkoitettu :o)
Ei voi. :-X Pitääkin lisätä tuo listalle. Se haisi niin voimakkaasti vielä seuraavana päivänäkin hiuksissa, ja tukka jäi totaalisen takkuun.
Minusta tuo on hyväntuoksuista :) Tosin HOITOaineeksi sitä ei voi sanoa. Jää siis jatkossa kaupan hyllylle tuo aine. Co-pesuun olen tosin kerran sitä vaniljasuklaaseen sekoitettuna kokeillut, ihan hyvin toimi tuo sekoitus :) WWWn histenhoitotuotteet jää myös jatkossa ostamatta, lakkaa tosin saattaa tulla vielä joskus hankittua.Uudistuneen bonacuren silottava pikahoitis oli uskomattoman huonoa...Lifetexin tuotteita en myöskään osta enää, värjättyjen hiusten hoitovaahtoa ja naamiota on tullut kokeiltua, ja niistä en saanut kyllä mitään tehoja irti :(

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 22 Tammi 2006, 21:40
Kirjoittaja stinttapo
Hebinan hoitoiaineita...Tehottomimpia mitä oon ikänä koittanu
Lidlin hiuslakka..tuhottoman huonoa ja haisee aurinkorasvalle

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 22 Tammi 2006, 22:38
Kirjoittaja Euphoria
Jep! Elnett. Miten se voi olla suosittu hiuslakka? Se haju on tosiaan kamala, eikä se pitokaan päätä huimaa. Vuosia sitten oli markkinoilla Cutrinin hajusteeton hiuslakka. Se on aivan kamalaa. Tekee hiukset aivan klimppisiksi ja koviksi.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 22 Tammi 2006, 23:35
Kirjoittaja Kerttu
Lanzan Remedy-shampoo. Tosi kallista tehoonsa verrattuna, rauhotti päänahkaa enkä jonkin verran huonommin kuin xz suklaavanilja hoitis.

Bonacure kosteuttava hoitosuihke. Tekee liian liukkaiksi hiukset.

Lähes kaikki markettikama muutamaa poikkeusta lukuunottamatta (xz suklaavanilja hoitis, xz normaali shampoo ja hoitis, Sunsilk rasvoittuvien hiuksien hoitosuihke) On kiva kokeilla aina uusia tuotteita, mutta ei siis kovin usein tuu sellasta fiilista että vois ostaa tän uudestaan.

Sellaista muotoilutuotetta en ookaan vielä löytänyt mitä ostaisin uudelleen, en kampaamosta enkä marketista. Etsintä jatkuu..ihan kivoja tuotteita on tullut vastaan, mutta ei vielä mitään, mikä sais ostaan uudestaan täysin uuden tuotteen hankkimisen sijaan.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 22 Tammi 2006, 23:45
Kirjoittaja Ani
Liitynpä minäkin taustalta mukaan...

En ostaisi uudestaan:

-Joico lite (muovisen tuntuiset hiukset).
-Goldwell stay red hoitoane (ei tee yhtään mitään).
-Redken vivagen shampoo (ärsytti päänahkaa).
-Paul Mitchell super-charged moisturizer ja hair repair treatment (kumpikaan ei hoida tarpeeksi, kamalasti silikoneja).
-Nexxus ensure (kamala tuoksu, jätti hiukset limaisiksi).

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 23 Tammi 2006, 00:53
Kirjoittaja Annika
Joico Intensive Moisture Treatment ei oikein sopinut mun tukalle, kosteuttamisen sijaan jätti hiukset karheiksi, ohuemman ja kuivemman oloisiksi. Tuli myös vähän muovimainen fiilis, josta en koskaan pidä.
Joicon CE:vaahto jää myös vastaisuudessa kauppaan, sillä sen rakennepaikkaavuus on aivan liian suurta luokkaa tälle päälle, ei monista yrityksistä huolimatta toimi, aina on enemmän tai vähemmän karhea tukka lopputuloksena.

Wellan auringonkukka (?)-sarjan hoitoaine oli aivan tappokamaa mulle. Lätsäytti ja teki todella ohuen ja huonontuntuisen tukan, silikonisen. Saman perheen shampoo ja selvityssuihke taas ihan kelpo tavaraa, vaikka shampoota en kovin montaa kertaa putkeen uskallakaan käyttää. Ei niitäkään kyllä uudestaan osta, suihkekin meni veden kanssa laimennettavaksi välipäivien hiustenkostuttajaksi.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 23 Tammi 2006, 01:48
Kirjoittaja Ice
en ostaisi enää neljättä pulloa redkenin syväputsaria, deep cleansing cremeä.

ei enää joico k-pak rekkua, joico ce-vaahtoa, k-pak shampoota, bonacurelta muuta kuin latvasuojaa, joico k-pak muotoiluaineita, joico IHTtä (turhan paljon silikonia loppuen lopuksi), www hoitosuihkeita saati shampoita/hoitoja, joico integrityä, goldwellin värisarjan aineita, enkä oikeastaan mitään paul mitchelliä

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 23 Tammi 2006, 02:47
Kirjoittaja Jessie
- Bonacuren kiiltohoito (poispestävä)
- L'oreal Professional hoitoaine värjätyille
- Joico K-Pak Daily Conditioner
- Goldwell Kerasilk ha
- Bonaure Moisture - suikutettava pikahoito

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 23 Tammi 2006, 13:13
Kirjoittaja Marielle
Wella Lifetex shampoot ja hoidot, sama kuin käyttäisi markettituotteita, ei tarpeeksi hoitavuutta
Tigi Control Freak shampoo ja hoito, jättivät hiukset kuiviksi ja karheiksi

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 23 Tammi 2006, 13:21
Kirjoittaja Essi
Ei enää (ainakaan) näitä:

- Joico K-pak Daily Conditioner
- Joico K-pak Reconstructor
- Tigi Self Absorbed shampoo
- Tigi Dumb Blonde shampoo
- Tigi Small Talk
- PM Seal and Shine suihke

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 23 Tammi 2006, 13:34
Kirjoittaja Eläimellisyys
Ice, saanko kysyä, mikset enää noita Joicon tuotteita halua hommata  ??? Ovatko muut vaan niin parempia, vai eivätkö tuotteet enää toimineet...

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 23 Tammi 2006, 13:35
Kirjoittaja Chaos
Kuukunen kirjoitti: Ice, saanko kysyä, mikset enää noita Joicon tuotteita halua hommata  ??? Ovatko muut vaan niin parempia, vai eivätkö tuotteet enää toimineet...
Mä ihmettelin ihan samaa :o

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 23 Tammi 2006, 13:50
Kirjoittaja deko
Ei enää ikinä Joicon k-pak rekkua, mitään fructista (vaikka se naamio on ihan kelpo pikakiillottaja) eikä vanhan sarjan (lilapullo) bonacurea eikä xz vaniljasuklaata. Kaikki edellämainitut hajun takia.

(joissakin toki muitakin selviä syitä...)

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 23 Tammi 2006, 15:20
Kirjoittaja PollyJean
Bonacuren Moisture Kick -hoitosuihketta yritän sinnillä suihkutella loppuun, ja uutta en taatusti hanki. Onneksi ostin vain sellaisen matkakokoisen pullon testattavaksi. Sinänsä tuo ei olisi ollenkaan hassumpi aine, mutta kun sen haju on minusta aivan järkyttävä - kuin hyttysmyrkkyä.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 23 Tammi 2006, 21:24
Kirjoittaja Neo
En VARMASTI osta...
Tigi Chocolate head
Tigi Health goddess
Redken All-soft shampoo + hoitis

Siinä ja siinä..
Joicon k-pakit
Joicon moisturizer
Lanzan dry hair sarja

Joicoissa tökkii se haju lähinnä, alkoi kuvottaa se k-pakkien banaanilöyhkä... Ihan ok-tuotteita mutta niistä puuttui se jokin  ;)

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 23 Tammi 2006, 21:32
Kirjoittaja Ice
kerronpas :)

joico k-pak rekkua - ei tee mitään niin hyvin kuin lanzan rekku

joico ce-vaahtoa - ei kosteuta minulla tarpeeksi, alussa toimi kuin unelma mutta nyt voi käyttää korkeintaan joka neljännellä pesulla

k-pak shampoota - pesee liian intensiivisesti, kuivattaakin :( paikkaa kyllä hyvin, mutta ei lyä lanza protein plussaa näinollen

joico k-pak muotoiluaineita - voiteet ovat liian kevyitä, muotovaahto jättää hiuksen ihan kuivan oloiseksi (on nytkin päässä), seerumi ei ole mitään kummoista jne.

joico IHTtä - tosiaan turhan paljon silareita, ei kunnolla paikkaava ja kosteuttavampiakin tuotteita löytyy, vielä suomestakin, esim o&h, ja silikonittomana :) tämä on hyvä, jos haluaa äkkiä hyvän yleiskivan helposti laitettavan tukan, mutta ei se siis juuri siksi oikein minuun iske

joico integrity - liian silikonista suihkeeksi, menee aina päänahkaan kuitenkin vähän. Silottaa kivasti mutta haisee aika ikävälle eikä paikkaa/hoida tarpeeksi

ja pauleja en siksi, että ne eivät vaan toimi niinkuin hinnasta voisi haluta ymmärtää. Juuri testasin super charged moisturizeria ja kosteuttavaa hoitoainetta taas, kahden vuoden tauon jälkeen ja nyt parempikuntoiseen hiukseen, mutta ei niin ei

ja samoin unohdan kaikki tigin shampoot, että wella lifetexit

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 23 Tammi 2006, 21:35
Kirjoittaja Penny
deko kirjoitti: Ei enää ikinä Joicon k-pak rekkua
Kaikki edellämainitut hajun takia.
deko, kokeilitko sekoittaa tuota K-pakia O&H:hon? Testaamisen arvoinen, jos sattuu omaan päähän sopimaan, banskunhajukin hälvenee kummasti...

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 23 Tammi 2006, 21:42
Kirjoittaja Joanna
Jonkun WWW -shampoon ja hoitoaineen ostin muinoin kun en paremmasta tiennyt. Sellaiset takut saivat aikaan että tuntui lähtevän puolet hiuksista vaikka miten hellästi selvitteli. Sitä sarjaa ei enää ikuna.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 23 Tammi 2006, 21:54
Kirjoittaja Angus
En ostaisi enää

Kerasilkin shampoota eikä hoitista

Bonacuren volüümisarjaa (sekä pikahoitiksessa  :o että hoitosuihkeessä alko  jo toisena listassa, suihke ihan  lakkaa, kun sitä laittaa, niin kampa ei käy enää läpi)

Joico K-Pak vaahtoa sekä pikahoitista

Joico Silk Resulteja

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 23 Tammi 2006, 21:55
Kirjoittaja Emiliana
K-Pakit saa näillä näkymin jäädä hyllylle odottelemaan enemmän tarvitsevia. Mun hiukset huutaa kosteutta eikä niinkään kaipaa rakennepaikkausta. K-Pakien sisältämä keratiini saa ne pörrööntymään ja koppuroitumaan, ainakin jos usein käyttää. Silloin tällöin käytettynä ja kosteutuspommeihin yhdisteltynä ne on kyllä olleet ihan hyviä, mutta ei niin hyviä että haluaisin uudelleen hankkia.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 23 Tammi 2006, 22:00
Kirjoittaja Riia
Bonacuret saa kyllä mun puolesta jäädä kaupan kampaamon hyllylle. Latvasuoja oli ainoa kelvollinen tuote, mutta nyt sekin "pilattiin" uudistumisen myötä, lemuaa aivan kamalalle >:(. Harmikseni olen huomannut että Tigin Moisture&Shine on alkanut aiheuttamaan kamalaa päänahan kutkaa. Eihän mulla olekaan sitä kuin litraset pönikät odottamassa :(

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 24 Tammi 2006, 16:50
Kirjoittaja calypso
-Osis Session (Kuivattaa ja kutittaa päänahkaa. Kamalaa tököttiä, ja joka ikisen käyttökerran jälkeen menee suutin tukkoon.)

-Bonacure värinsuojashampoo (Sitä vanhaa sarjaa. Ei peseytynyt pois kunnolla ja jätti lismaisen kerrostuman ja kauhean hajun tukkaan.)

-Goldwell Color Glow, Stay Red fluid jätettävä hoito (Mikä ihmeen hoito?!??, olikohan heti toisena incis:ssä alcohol denat ja sen kyllä huomasi käytössä)

-WWW hoitava hiuslakka (No, koko sarja jää ostamatta mutta tuo lakka oli kaikkeista oksettavin, kirjaimellisesti. Haisi järkyttävälle ja tunkeutu nokkaan asti.Aina jos aamulla erehtyi laittamaan tuota niin heti kun lähti ulos liikeelle niin se alkoi "valumaan" pitkin limakalvoja aina nieluun asti, yöks  :-\

Tässä ainakin muutama mitä tulee heti mieleen. Varmasti on muitakin hutiostoja  ;D

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 24 Tammi 2006, 17:03
Kirjoittaja RockQueen
Penny kirjoitti:
Memmu kirjoitti: Cutrin cocos-lime hoitis (voiko tämän hajuinen tuote olla ihmisille tarkoitettu :o)
Ei voi. :-X Pitääkin lisätä tuo listalle. Se haisi niin voimakkaasti vielä seuraavana päivänäkin hiuksissa, ja tukka jäi totaalisen takkuun.
Ai niin, unohtui multakin. Eipä tosta oikeen mihinkään ole, sekä inhoan kookoksen tuoksua :-X

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 24 Tammi 2006, 17:53
Kirjoittaja Mustikka
Neo, mikä Tigin Chocolate headissa mättää? Olen meinannu jo kauan aikaa ostaa sen, joten kiinnostais kuulla kokemuksia. :)

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 24 Tammi 2006, 18:25
Kirjoittaja deko
Penny kirjoitti:
deko, kokeilitko sekoittaa tuota K-pakia O&H:hon? Testaamisen arvoinen, jos sattuu omaan päähän sopimaan, banskunhajukin hälvenee kummasti...
Pitääpäs ensi tehohoitoiltana testata, tosin rakennepaikkauksen tarve on melko vähäinen tässä päässä eli yleensä teen paikkauspesun värjäyksen jälkeen ja jatkan sitten kosteuttavammilla tehiksillä. Toki tuo tuubi pitää loppuun käyttää ;D mutta uutta en osta.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 25 Tammi 2006, 04:45
Kirjoittaja Ice
Mustikka kirjoitti: Neo, mikä Tigin Chocolate headissa mättää? Olen meinannu jo kauan aikaa ostaa sen, joten kiinnostais kuulla kokemuksia. :)
Se, että se ei tunnu tekevän yhtään mitään :-X

Cutrineista, vaikka pidänkin kookoksen tuoksusta, tuo cocos-lime sshampoo on aika ala-arvoista. Jättää hiukset rasvaisen tuntuiseksi, hoitoaine taas ei tee yhtään mitään. Mutta tuo värjättyjen hiusten hoitis, oranssietikettinen, siitä pidän :) hyvä appelsiininen pirteä tuoksu, sulkeekin aika kivasti ja jättää pehmeäksi. Toimisi varmaan loistavasti parempikuntoisilla hiuksilla

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 25 Tammi 2006, 09:44
Kirjoittaja Jeyzie
stinttapo kirjoitti: Lidlin hiuslakka..tuhottoman huonoa ja haisee aurinkorasvalle
Tämä pitää kyllä täysin paikkansa! Tuoksu ei ole mikään miellyttävin.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 25 Tammi 2006, 10:50
Kirjoittaja Serafi
En osta uudelleen:

-Mitään Wella Lifetexiä (  ;D )
-Joicon moisturizeria, IMT:a aion testata.
- Tigin shampoita

Aika jännä muuten tämä ketju: kun aloitin storeilun joskus lähes pari vuotta sitten lukijalinjalla, L'anza ja Redken olivat kuningatarsarjat. Tämän jälkeen alkoi molempien dissaaminen ja Joicon voittokulku sekä tietenkin Nexxuksen ylistys hieman myöhemmin. Ja nyt tämän ketjun perusteella näyttää siltä, että näitäkin on alettu kritisoimaan voimakkaasti- Joskus vuosi sitten aika harva esimerkiksi kritisoi K-pakia ja nyt tuntuu, että se on haukutuin sarja tämän otsikon alla. Kai näissä hiushärpätinpiireissäkin muodit vaihtuvat ja innostus laantuu tasaisin väliajoin. Mielenkiintoista nähdä, mistä tulee seuraavia suuria hittejä...  :)

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 25 Tammi 2006, 12:08
Kirjoittaja Eläimellisyys
Cemistra, tuo voi johtua siitä, että nyt kun kaikki ovat suunnilleen kokeilleet k-pakkia, ja osalle se ei ole tietenkään sopinut, ja he haukkuvat sitten niitä. Sama juttu muissa aineissa. Tuntuu myöskin siltä että pidempään henganneet vakkarit ovat löytäneet itselleen jo ne parhaat aineet, niin ei paljoa uutta hehkutettavaa löydy.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 25 Tammi 2006, 13:06
Kirjoittaja Serafi
Varmasti ihan totta tuokin, Kuukunen. Olen itse huomannut myös sen, että parempien tuotteiden kanssa ensimmäisiä kertoja seikkaillessani kokemukset olivat nykyistä mullistavampia: Ensimmäisten hyvien tuotteiden tuomalle ilolle ei mikään päähän tungettava enää vedä vertoja. Ja toisaalta olen itse huomannut myös sen, että toisiin tuotteisiin kyllästyy, vaikka alkuun tulisikin hyvä tulos.

Ehkäpä tuon edellisen viestin pointti olikin huomauttaa siitä, ettei kannata välttämättä niellä kaikkea hehkutusta sellaisenaan. Vaikka kaikilla mainituilla merkeillä on epäilemättä erinomaisia tuotteita, niin ne muotituotteet eivät sovi kaikille, eivätkä välttämättä kestä kriittistä tarkastelua pidemmän päälle. Hillitön hurmaantuminen ei ehkä ole aiheellista.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 25 Tammi 2006, 13:28
Kirjoittaja Penny
deko kirjoitti:
Penny kirjoitti:
deko, kokeilitko sekoittaa tuota K-pakia O&H:hon? Testaamisen arvoinen, jos sattuu omaan päähän sopimaan, banskunhajukin hälvenee kummasti...
Pitääpäs ensi tehohoitoiltana testata, tosin rakennepaikkauksen tarve on melko vähäinen tässä päässä eli yleensä teen paikkauspesun värjäyksen jälkeen ja jatkan sitten kosteuttavammilla tehiksillä. Toki tuo tuubi pitää loppuun käyttää ;D mutta uutta en osta.
Jeps, ajattelinkin, että jos sulla on tosiaan vaikeuksia käyttää K-pakia hajun takia, tuo on ollut ilmeisen monellakin testaamisen arvoinen. ;)

Mulla taas tuo Cemistran mainitsema Ensimmäisten hyvien tuotteiden tuomalle ilolle ei mikään päähän tungettava enää vedä vertoja - menee ihan toisin päin, aina tuntuu löytyvän parempia, ja parempia aineita tähän päähän - aita tosiaan on vihreämpää ruohon toisella puolella, tai toisinpäin. ;D Ensimmäinen oikeasti hyvä tulos tuli All Softin hoitiksella, mutta nyt se ei tunnu enää yksinään oikein miltään, kun on niin paljon parempiakin hoitiksia tälle tukalle. Mutta melkein kaikki foorumilla ahkeraan hehkutetut tuotteet on olleet tälle päälle loistavia (esim. O&H, K-pakit, Nexxut), harvassa on vikaostokset suositusten perusteella. Muita vikaostoja kyllä on kertynyt... ja ne tulikin lueteltua tuolla aiemmassa viestissä.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 25 Tammi 2006, 13:44
Kirjoittaja Eiffe
Mun kokemukset Paul Mitchell(kirjoitinkohan oikein  ::)) ovat olleet tosi huonoja, joten siihen merkkiin en varmaan tule enää kajoamaan. Heat Seal ei mun tukkaan toiminut yhtään, sama kun olisi vettä suihkutellut. Samoten the  detangler ei tuntunut tässä päässä missään. Minkäänlaista hoitavaa vaikutusta en havainnut. Käyttämäni PM:n shampoon nimeä en muista. Kyseinen tuote ei kuitenkaan vaahdonnut yhtään. Piti aina pestä  kahteen kertaan ja laittaa kaks ruokalusikallista kerralla.

Kaikista huonoimmat kokemukset mulle on kertynyt shampoista, kun tuntuu ettei monetkaan vaahtoa/pese kunnolla. Paras tähän mennessä kokeilemani on ollut ehdottomasti o&h-shampoo  :)

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 25 Tammi 2006, 13:50
Kirjoittaja Elisa
Ice kirjoitti: kerronpas :)

joico IHTtä - tosiaan turhan paljon silareita, ei kunnolla paikkaava ja kosteuttavampiakin tuotteita löytyy, vielä suomestakin, esim o&h, ja silikonittomana :) tämä on hyvä, jos haluaa äkkiä hyvän yleiskivan helposti laitettavan tukan, mutta ei se siis juuri siksi oikein minuun iske
Minä jo säikähdin, että pitäisikö jättää tuote ostamatta, mutta vilkaisin INCIä;
Eikä se minun mielestäni ole ollenkaan voimakkaan silikoninen! Ensin tulee hyvin PITKÄ liuta hoitavia ainesosia, ainut silikoni amodimethicone löytyy vasta loppupäästä näiden hyvien jälkeen. Eli eihän sitä ole tuotteessa varmaan paljon ollenkaan.  ???

Informoin nyt ihan sen takia, ettei kukaan INCEistä ymmärtämätön turhaan säikähdä tuota IHT:tä.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 25 Tammi 2006, 14:09
Kirjoittaja sipe
Minä myös ihmettelin tuota ICEn kommenttia, ensimmäinen silikonihan on kuitenkin vasta incissä sijalla 23. Ja sitä ennen on tosiaan paikkaavaa keratiinia, kosteutta sitovaa hyaluronaattia, pehmentäviä lipidejä jne.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 25 Tammi 2006, 14:13
Kirjoittaja Zessa
sipe kirjoitti: Minä myös ihmettelin tuota ICEn kommenttia, ensimmäinen silikonihan on kuitenkin vasta incissä sijalla 23. Ja sitä ennen on tosiaan paikkaavaa keratiinia, kosteutta sitovaa hyaluronaattia, pehmentäviä lipidejä jne.
Hmm..mistä mä olin juuri lukevinani, että se järjestys ei mitenkään kerro siitä, missä suhteessa aineita tavarassa on ja paljonko..ääk, kohta mun kaikelta tukkafilosofialtani viedään pohja!!  ;) Siis menee ihan OT: mutta miten tämä nyt oikein on?

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 25 Tammi 2006, 14:15
Kirjoittaja deko
Zessa kirjoitti: Hmm..mistä mä olin juuri lukevinani, että se järjestys ei mitenkään kerro siitä, missä suhteessa aineita tavarassa on ja paljonko..ääk, kohta mun kaikelta tukkafilosofialtani viedään pohja!!  ;)
Kyllä ne aineet inciccä on paljousjärjestyksessä eli ensimmäistä on eniten ja seuraavaa aina vähemmän. Mutta ei siitä tiedä onko veden jälkeen olevaa ainetta 2 vai 10 prosenttia.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 25 Tammi 2006, 14:16
Kirjoittaja Zessa
deko kirjoitti:
Zessa kirjoitti: Hmm..mistä mä olin juuri lukevinani, että se järjestys ei mitenkään kerro siitä, missä suhteessa aineita tavarassa on ja paljonko..ääk, kohta mun kaikelta tukkafilosofialtani viedään pohja!!  ;)
Kyllä ne aineet inciccä on paljousjärjestyksessä eli ensimmäistä on eniten ja seuraavaa aina vähemmän. Mutta ei siitä tiedä onko veden jälkeen olevaa ainetta 2 vai 10 prosenttia.
Noin mäkin aina olen ajatellut..no hyvä, jos se noin on..Täytyypä käyttää hakua ja katsoa miten se oli sanottu toisessa ketjussa, niin näen miten väärin olen taas lukenut... ;D

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 25 Tammi 2006, 14:21
Kirjoittaja sipe
Peesaan dekoa: aineet tulee inciin siinä järjestyksessä, miten suuri osuus niitä aineessa on (ekaa eniten, vipaa vähiten). Vaikka incisijoitus ei kerro määristä mitään, niin yleensä voi olla aika varma, ettei ainetta ole paljoakaan, jos se on listalla kymmenennen sijan huonommalla puolella. :-\ Tosin kannattaa muistaa sekin, että monia aineita tarvitaan ihan älyttömän vähän: esim. tuo hyaluronaatti pystyy sitomaan itseensä 500-kertaa oman painonsa verran vettä. Eli vaikka sitä (puhdasta hyaluronaattia) olisi esim. tuossa IHT:ssa vain 1-2 grammaa, niin käytännössä se pystyisi sitomaan vettä itseensä puolesta litrasta litraan... :o

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 25 Tammi 2006, 15:34
Kirjoittaja Serafi
Penny kirjoitti: Mulla taas tuo Cemistran mainitsema Ensimmäisten hyvien tuotteiden tuomalle ilolle ei mikään päähän tungettava enää vedä vertoja - menee ihan toisin päin, aina tuntuu löytyvän parempia, ja parempia aineita tähän päähän - aita tosiaan on vihreämpää ruohon toisella puolella, tai toisinpäin. ;D Ensimmäinen oikeasti hyvä tulos tuli All Softin hoitiksella, mutta nyt se ei tunnu enää yksinään oikein miltään, kun on niin paljon parempiakin hoitiksia tälle tukalle.
Täsmennetään ajatusta vielä eteenpäin... Oikeastaan mä olen sitä mieltä, että ne ekat aineet olivat ainakin mulla ne, jotka OIKEASTI saivat aikaan muutosta. Nykyäänkin joku voi tuntua lupaavalta, mutta pysyvä muutos on ohi. Nyt on hiuspessimismin aika :D

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 25 Tammi 2006, 19:52
Kirjoittaja Hipsu
Eli siis tämä puhuttu IHT, on joicon k-pak intense hydrating treatment? onko tuota kokeillut joku jolle nuo k-pakit ei muuten käy, rakennupaikkauksensa takia? Mun hiukset tulee kaikista rakennepaikkaavista tosi karheat..  :-\
mutta tuolta lookfantasticista lueskelin että tuo IHT olis "designed to give maximum moisture to your overly dry, damaged, chemically treated or frizzy hair." Eli olisko kosteuttava? Kokemuksia..  ::)

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 25 Tammi 2006, 21:58
Kirjoittaja Chili
L'orealin shine curl suihke ei sopinut minun hiuksilleni. Suihke teki hiuksistani tahmaiset, eikä luvattua keveyttä kiharalle tullut.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 25 Tammi 2006, 22:36
Kirjoittaja Ice
maya85 kirjoitti: Eli siis tämä puhuttu IHT, on joicon k-pak intense hydrating treatment? onko tuota kokeillut joku jolle nuo k-pakit ei muuten käy, rakennupaikkauksensa takia? Mun hiukset tulee kaikista rakennepaikkaavista tosi karheat..  :-\
mutta tuolta lookfantasticista lueskelin että tuo IHT olis "designed to give maximum moisture to your overly dry, damaged, chemically treated or frizzy hair." Eli olisko kosteuttava? Kokemuksia..  ::)
on, intsense hyd.. on IHT, otin lyhenteen käyttöön storen puolella neismmäisen kerran koko nimen kirjoitettuani  ;D iht ei paikkaa ollenkaan silla tavalla kuin nämä perinteiset pakit, ja se on siis pääasiassa kosteuttava hoito vaikka keratiinia sisäöltääkin (ja silikonia löytyy myös, aine siis silottaa mukavasti)

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 25 Tammi 2006, 23:04
Kirjoittaja Hipsu
Sitä täytyy sitten kokeilla! Pesin tänään kosteuttavilla tuotteilla ja ero on ku yöllä ja päivällä ku vertaa rakennepaikkaavalla pesun tuloksiin.. (tulipas pitkä ja epäselvä lause)  ;D

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 25 Tammi 2006, 23:49
Kirjoittaja maikku
Ketjussa muistaakseni jo mainittu Muumi-selvityssuihke saa jäädä kaupan hyllylle. Jätti tukkaan "kalvomaisen" tunnun, vaikka tuoksu olikin hyvä.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 26 Tammi 2006, 11:34
Kirjoittaja Viola
Mun mielestä Muumi-suihkeen tuoksu (tai haju) oli liian voimakas ja karkkimainen, siihen kyllästyi nopeasti. XZ tavallinen hoitosuihke on muutenkin mielestäni parempaa. Itse en ostaisi lisäksi Goldwellin Kerasilk tuotteita tai Wella Lifetexiä. Myös Redkeniä, Kerastasea ja muuta L'orealia yritän vältellä ihan sen firman takia.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 26 Tammi 2006, 13:41
Kirjoittaja Seela
- Redken CE -shampoo: teki hiuksista todella sähköiset
- Matrix Amplify tuuheuttava sh + hoitis: räjäytti hiukset harakanpesäksi
- Nexxus Therappe ja Humectress: täydellisiä tuotteita muuten mutta päänahka kutisee hillittömästi
- Tigi O&H shampoo: kuivattaa liikaa
- Lanza Urban Elements Shampoo Plus: kuivattaa liikaa
- Redken Full Frame 07 vaha, lakka ja muotovaahto: tehottomia, ylihinnoteltuja alkoholipommeja
- Wella SP Volumagic: ei tuuheuta vähääkään, yhdentekevä tuote
- Paul Mitchell Color Care shampoo: vaahtoaa huonosti ja hiukset on hetken päästä taas likaiset

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 26 Tammi 2006, 15:41
Kirjoittaja ilona
Kaikki markettien hoito- tai selvityssuihkeet saavat vastaisuudessa jäädä hyllylle. Niin xz, muumi, sunsilkit  kuin mistitkin kokeiltu, eikä mikääm niistä tunnu tekevän yhtään mitään tälle päälle. Kampaamotuotteissa ei täyttä floppia ole vielä tullut  vastaan. Onneksi.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 26 Tammi 2006, 17:28
Kirjoittaja Fry
Olettepas te hajuherkkiä  :D Itteeni ei haittaa vaikka tuote tuoksuisi pahalta, kunhan toimii  :)

Mutta.. Ite en ostaisi enää seuraavia tuotteita:
- Tigi Curls Rock Leave In Moisturiser (jättää hiukset aika tahmaisiksi ja saa ne näyttämään hamppuisilta)
- Joicon ALTima Moisturizing Conditioner (ihan liian kevyttä kamaa mulle)
- Sebastianin Body Double Thick-In Shampoo & hoitsikka (no okei, haisee pahalle, ei tunnu juuri hoitavan eikä saa hiuksia näyttämään tuuheammilta, mitä tuote lupaa)
- Redkenin All Soft shampoo (ei kosteuta tarpeeksi)

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 27 Tammi 2006, 08:33
Kirjoittaja Janda
Kamalimmasta päästä Redkenin Full Blast protective volymizing mousse: tahmaa, ei levity, föönauksen jälkeen tukka hapsottaa tosi pahasti! Toinen kammotus Cutrinin Anti Green wash. (käytin koska tämä vaalea tukka oli pikkasen vihertävä muutaman viikon mökkireissun jälkeen). Käytön jälkeen tukassa olikin selvä vihreä sävy  :o vai että _anti_ green.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 27 Tammi 2006, 09:31
Kirjoittaja tiinu
Kyllä nuo Nutri glossit lätsäytti (sekä teho- että pikahoito) mun hiukset aivan liikaa.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 27 Tammi 2006, 14:10
Kirjoittaja heijji
Minullakin taitaa jäädä Nutri Gloss kaupan hyllylle tstä lähtien, teki kyllä hiuksista hyvän tuntoiset, mutta sähköisti aivan älyttömästi.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 27 Tammi 2006, 15:25
Kirjoittaja Huuhkaja
Tigin Ego Boost jätettävä jää tästä lähtien kaupan hyllylle... Tekee hiuksistani liian liukkaat ja jäykät eikä se pelkästään latvoihinkaan käytettynä ole vakuuttanut.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 27 Tammi 2006, 16:03
Kirjoittaja Stationery
Paul Mitchelleitä en kyllä osta enää ikinä. Extra Bodyt eivät tehneet mitään, Tea Tree shampoo kuivatti tukkaa liikaa, kosteuttavat naamiot eivät kylläkään kosteuttaneet...

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 27 Tammi 2006, 23:21
Kirjoittaja Hipsu
Mulle ei kiitos enää näitä:

-l'anzan protein plus- sh. Kuivatti ja narskututti hiuksia kauheasti
-joicon k-pak vaahto. ks. ylempi
-Ei myöskään mitään muotoilutuotetta joka sisältää alc. denatia. esim. sunsilk hiuslakka, tuoksu on ihana, mutta lopputulos karmaiseva..  :o

Myöskään yleensä muutkaan rakennepaikkaavat ei tee mitään hyvää tähän pehkoon, eli tästä lähin vaan kosteuttavaa..  ::)
Jotenkin vaan tuo rakennepaikkaus kuullostaa niin kiehtovalta, että aina niitä tarttuu hihaan..  :P

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 28 Tammi 2006, 21:35
Kirjoittaja Viivi
Über-kauhistuksia ovat:

- Goldwell-sarja... ja päänahassa on ihan kauhia syyhy-hebis
- Cutrinin Kookos&joku-en-nyt-muista-mikä sh+hoitis, SIIS JAIKS!
- Bonacuren vaaleiden hiusten tehis, ikinä ei oo tukka ollut yhtä solmussa :-X
- Tälle päälle ei myöskään sovi Sunsilkin hiuslakat

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 28 Tammi 2006, 22:13
Kirjoittaja Gotcha
Paul Mitchellin vaahtoamaton shampoo, en muista tarkempaa nimeä edes, mutta ihan kamala. En tiedä miksi tollasta tököttiä ikinä edes ostin! Vaahtoamaton shampoo...Joo, olipa helppo pestä pitkät kiharat hiukset...
Sit en tosiaan edes vilkaise kaupan hyllyihin shampoitten, hoitojen ja muotoilutuotteiden puolella.

Mulla ei oo mitään silikonia vastaan, sillä saa ihanan kiillon tukkaan, eikä mulla ainakaan ole lässähtänyt. Silikonin saa pois, niinkuin kaiken muunkin ylimääräisen jäynän hiuksista, kun pesee silloin tällöin syväpuhdistavalla shampoolla. Sama kun kuorisit ihon...

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 29 Tammi 2006, 10:48
Kirjoittaja Ananas
Paul Mitchellin Intant moisture shampoo ja hoitoaine jäävät todellakin ostamatta. Shampoo kutittaa päänahkaa ja on muutenkin huonoa. Hoitoaine ei kosteuta ollenkaan eikä selvitä hiuksia. PM awapuhi moisture mist on myös kamalan tehotonta, tukka on kamala pörrö tuon laiton jälkeen.

PPS hydra lite sh ja hoitis eivät myöskään enää vakuuta. Shampoo on tosi pesevää ja hoitis todella silikonista. Tukasta tulee karhea ja takkuinen.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 31 Tammi 2006, 21:50
Kirjoittaja Sandaali
En varmaankaan osta enää XZ-vanilja-suklaata, koska haju oli mun mielestä ällöttävä... Ja muut XZ:t toimii yhtä hyvin.
Sanomattakin on selvää, etten osta enää ikinä mitään WWW:n tuotetta...
Myöskin yritän parhaani mukaan välttää silikonia ja alkloholia sisältäviä muotoilutuotteita.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 04 Helmi 2006, 00:49
Kirjoittaja Nadine
Bonacuren latvasuoja taitaa tästä lähtien jäädä kaupan hyllylle. Kai se tekee sen, mikä lupaakin (eli kuorruttaa latvat silikonilla...), mutta se haju on tosi kuvottava. Kaiken lisäksi tuntuu, että se lemppa jää hiuksiin tosi pitkäksi aikaa.  :-X
Myöskään Keunen Phyto Protein sprayta en osta enää koskaan. Se tekee hiukset öljyisen tuntuiseksi.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 04 Helmi 2006, 11:18
Kirjoittaja chac
Hyllylle jäävät markettituotteet, WWW:t ja Schwarzkopfin tuotteet yleensä, saavat hiukset karhean ja koppuraisen tuntuisiksi.

Bonacuren kosteuttava hoitosuihke kyllä auttaa hiusten selvittelyssä (ja saa lattiat liukkaiksi), mutta parempaakaan hoitosuihketta en ole vielä löytänyt.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 04 Helmi 2006, 11:59
Kirjoittaja Moonflower
Tässä taidan kuulua vähemmistöön, mutta Joicon Altiman jätän ostamatta kunhan edellinen loppuu. Liian kevyttä huuhdeltavaksi minun makuuni ja jätettävänä taas tahmaa. CO-pesussa antaa oikein kivan tuloksen, mutta siihen kelpuutan edullisemmat markettituotteetkin.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 05 Helmi 2006, 16:00
Kirjoittaja Shine
Redkenista melko huonoja kokemuksia. Esim. cat-suihke ja extreme 5kpl tehohoitis tuubit ovat järkyttävän kalliita ja siihen nähden ei kyllä kovin kummoisia aineita. Myöskin Tigin Chocolate head jää vastaisuudessa kaupan hyllylle, tukka jää todella koppuraksi ja ainoa positiivinen asia on tuo tuoksu.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 06 Helmi 2006, 16:36
Kirjoittaja Earlybird
Redkenin All Soft Heave Cream saa luvan jäädä hyllyyn seuraavalla kerralla.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 09 Helmi 2006, 15:04
Kirjoittaja Miracle
Minäkin olen tuota SEAHia kokeillut, enkä tykännyt.. Onneksi mulla oli vaan ne matkapakkaukset (maksoi muistaakseni 3 e kpl) niin ei sitten harmittanut, vaikka hukkaan meni. Tuo ei tuntuneet tekevät hiuksille juurikaan mitään ja silikonejakin oli.. Myös Bonacuret jätän ostamatta. Ja en ole ihan vakuuttunut tuósta Joicon K-pakin reconstructoristakaan  ::)

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 09 Helmi 2006, 17:04
Kirjoittaja Kikka
Ainakin nämä jäävät ostamatta:

- Cutrin Oyster Color Booster tehohoito värjätyille: Ei mitään vaikutusta hiuksiin. Haisee pahalle.
- VO5 Instant Rescue: Parempiakin on olemassa. Arvatkaa ostinko täpinöissäni tätä monta putelia varastoon silloin sen  IR-buumin aikaan :-X. Niiden tilalle on nyt hamstrattu Nutri-Glossia. Mitähän seuraavaksi?
- K-pak hoitovaahto: Takuttaa ja korputtaa hiukset. Yäks.
- K-pak Reconstructor: Ei vaan toimi tässä päässä. Saattaisi toimia jos hiukset oilsivat huonommassa kunnossa.
- K-pak daily conditioner: Ei selvitä tarpeeksi hiuksia.
- Kerasilk Instant Silk Fluid: Ei kaikkein huonoinkaan, mutta tuskin tulee ostettua toista kertaa.
- Kerastase protein conditioning milk: Ei selvitä tarpeeksi. Haisee pahalle.
-Tigi O&H-hoitis: Ei valitettavasti toimi mun hiuksiin selvittävästi tai pehmentävästi.

Tietysti kaikki WWW:t ja suurin osa markettisarjoista on jätetty laskuista aikapäiviä sitten.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 09 Helmi 2006, 18:12
Kirjoittaja Mariatar
The Body Shopin nokkoshampoo ja -hoitis jäävät kyllä jatkossa ostamatta. Tuntuivat vain rasvoittavan hiuksiani entistä enemmän.  :-X

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 11 Helmi 2006, 18:44
Kirjoittaja Ginia
WWW:t ehdottomasti  :o Samoin Fructikset ym

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 15 Helmi 2006, 23:08
Kirjoittaja Avena
Nutri Glossia (naamio) Huuhtelun jälkeen unelmanpehmeät hiukset, mutta vaikka laittaisin vielä pikahoitista päälle, hiukset ovat seuraavana aamuna sähköiset, ohuet (siis aina ovat ohuet, muuta sellaiset vielä luirummat) ja lätsähtäneet.

Small Talkia En oikein käsitä miten ja milloin tätä käyttäisin, vaikka ohjeessa kerrottiin käyvän vaikka mihin. Kun hiukset kastuvat, niissä oleva Small talk muuttuu limaiseksi silikonimössöksi. Ei ehkä tälläisen jo valmiiksi liukkaan hiustyypin tuote.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 16 Helmi 2006, 12:29
Kirjoittaja Mischa
Näitä ei enää uudestaan:
VO5 Instant Rescue, melko turha tuote mulle koska parempiakin löytyy!
Paul Mitchellin Extra Body sekä Instant Moisture shampoo, eivät olleet mitään erikoisia.
Joico K-pak daily condiotioner, liian lirua eikä selvitä hiuksia tarpeeksi (tehohoidon jälkeen sulkijana kyllä ihan ok).

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 24 Maalis 2006, 10:44
Kirjoittaja Koala
En osta enää XZ:n tuuheuttavaa shampoota ja tuskin värikäsitellyille hiuksille tarkoitettua shampootakaan. Molemmat olivat aluksi ihan ok, eli ekat pesukerrat meni, mutta jatkuvassa käytössä kutittavat ainakin minulla päänahkaa. Tosin voi johtua herkästä päänahastani...

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 24 Maalis 2006, 11:02
Kirjoittaja Gabrielle
- Bumble & Bumble Styling Creme. Tekee hiuksista likaisen tuntuiset/näköiset. Tai sitten en vain osaa käyttää ko. tuotetta oikein.

- XZ Vanilja-suklaa. Haju ällöttää minuakin.

- Elnett hiuslakka. En käsitä miksi tätä on hehkutettu ulkomaisissa lehdissä! Tuote tuo mieleen kärpäsmyrkyn...  :)

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 24 Maalis 2006, 11:41
Kirjoittaja Humppasusi
Tigin control freak shampoo ja hoitoaine (Kuivatti tukan täysin)
Tigin chocolate head (ihana tuoksu, mutta ei hoida tippaakaan)
Elvital NG jätettävä (ne hileet, tulen hulluksi!)

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 25 Maalis 2006, 22:37
Kirjoittaja Gotcha
Humppasusi kirjoitti: Tigin control freak shampoo ja hoitoaine (Kuivatti tukan täysin)
Ai? Mulla on todella kuivat hiukset runsaiden käsittelyjen ansiosta, ja musta noi toimii tosi hienosti, varsinkin jos pesee näillä hiukset kun on lähdössä esim.bilettämään ja haluaa laittaa hiukset! En ole huomannut, että kuivattaisi lisää, päinvastoin, tuo jotenkin sellaista kivaa notkeutta hiuksiin.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 27 Maalis 2006, 14:48
Kirjoittaja Rory
En ostaisi Fructista, Sunsilkiä yms. marketsarjoja. En kyllä muista että olisin koskaan ostanutkaan, mutta olen näytepusseista kokeillut. En myöskään osta rasvoittuvan päänahan kalliita shampoita esim. apteekista, eivät auta.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 04 Huhti 2006, 22:10
Kirjoittaja Chronos
Hyllyyn jäävät Tigin treat me right naamio,koska siitä jää ihan ihmeellinen tunne hiuksiin.Rasvoittuvat nopeasti vaikka olisivatkin ilmavat.Samoin Joicon reconstructor sekä K-pakin sampoo.Takuttavat hiuksia eivätkä oikein vaikuta muuten mitenkään.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 07 Huhti 2006, 22:33
Kirjoittaja Minni
Enpä taida enää toistamiseen hankkia Nexxuksen therappea ja humectressia. Hiukset on täytynyt pestä jo seuraavana päivänä, kun ovat jotenkin lähmäiset. Sama juttu nutri glossista, ja joicon ce-shampookaan ei tunnu tarpeeksi pesevältä... :-\

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 08 Huhti 2006, 18:04
Kirjoittaja Euphoria
Hiusgeeli ei oikein sovi minulle. Ei ainakaan näin talvella. Sitten on pää ihan limainen, kun vähän hikoaa.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 13 Huhti 2006, 19:46
Kirjoittaja michelangelo
Mietin pitkään tätä ja tulin tulokseen, etten ostaisi uudestaan XZ:n muumisuihketta. Se ei tee hirviästi hiuksilleni mitään ja mielestäni hiukset rasvottuu nipeammin, tai sitten kuvittelen. Enkä tartte takkuihin suihkeita, koskei niitä ole kovinkaan paljon. Tuoksu on todella makea, joka alkaa jossain määrin enempi tai vähempi ärsyttämään ja tulee tunne että on laittanut pikkulasten shampoota tms. niissä haju on yhtä vahvan makea.  Näin olen aatellu.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 15 Huhti 2006, 23:58
Kirjoittaja calypso
Tigi Catwalk Fashionista Spritz & Shine, kerran kokeilin muutaman suihkauksen ja takutti tukan niin pahasti ettei mikään. Huhhuh, millonhan  on ollut viimeksi niin järkyttävässä kuosissa hiukset  :-X Olisi ehkä vaatinut Smooth & Shinen alle, ei sopinut tukalleni tai en osannut käyttää sitä. Epäilen kahta jälkimmäistä vaihtoehtoa  :D

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 16 Huhti 2006, 12:00
Kirjoittaja Jennie
-Elvitalit, Pantenet, Fructikset
-K-pakit
-Bonacuret
-Wellat

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 16 Huhti 2006, 15:30
Kirjoittaja Saheli
Värinpoistopaketin jätän hyllyyn - oikeastaan kaikenlaiset väripaketit saavat jäädä. Muumi xz-suihke ei ollut hyvä. Goldwellin tehohoito erittäin käsitellyille hiuksille jää myös vastedes kauppaan.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 16 Huhti 2006, 18:02
Kirjoittaja Todia
eipä muistu miellen mitään kampaamotuotteita, jotka olisivat toimineet täysin huonosti tässä päässä. lähinnä piti vaan kommentoida, että jostain ihmeen syystä mun nenä ei ole yliherkkä millekään härpätintuoksulle! eli ei ainakaan jäisi loistava tuote tuoksunsa takia hyllyyn; haju ei voisi minua itse asiassa vähempää hetkauttaa...

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 20 Huhti 2006, 22:47
Kirjoittaja Sanguine
Sunsilkin liila jätettävä toimii, jos haluaa harjan hiuksista läpi pesun jälkeen, mutta muuten jätti tukan veltoksi ja rasvaisen tuntuiseksi, vaikka laitoin sitä vähän.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 25 Huhti 2006, 14:04
Kirjoittaja Marielle
En ostaisi markettisarjoja (paitsi Elvital Nutri Gloss, XZ Vanilja-suklaa) enkä ostaisi Tigin Control Freak shampoota joka on myrkkyä hiuksille pidempään käytettynä.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 27 Huhti 2006, 12:43
Kirjoittaja rolla
bc latvahoito

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 29 Huhti 2006, 06:05
Kirjoittaja Lucine
LIVEn väriä. Ensinnäkin se jauhe ( blondaus-aineessa ) ei sekoittunut sinne kunnolla, vaan jäi kaikki siihen levitysnokkaan ja tukki sen. Sitten kun huuhdeltiin väriä pois niin oletin että se olis hyvä, huuhteluvesi oli kirkasta ja oltiin huuhdeltu pitkän aikaa. Sitten hoitoainetta levittäessä huomasin et hiukset oli ihan täys jotain jauhetta/rakeita, jota en käsisuihkulla saanut pois vaan piti ihan suihkuun mennä. Ja oli kyllä sitkeessä se jauhe. Tosi huono kuva jäi tosta väristä, ens kerta kyllä ehdottomasti jotain muuta.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 30 Huhti 2006, 19:31
Kirjoittaja Triina
Varmuudella voin sanoa, että O&H shampoota en ainakaan, myöskään Paul Mitchellit eivät tunnu sopivan (ainoat tuotteet, msitä päänahkani ei ole tykännyt, meni suorastaan verille. En siis uskalla kokeilla enää, kolme PM-tuotetta nyt tehnyt saman).

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 30 Huhti 2006, 20:18
Kirjoittaja Mustikka
Tigi treat me right- tehistä en enää halua. Tuoksuu ja tuntuu kyllä raikkaalta, mutta siitä jää sellainen kalvo iholle ja lattiaan (tiedä sitten mitä tekee hiuksille). Ja sen purkin kanssa lähtee järki! Siinä on tavallaan kaksi kantta. Se oikea kansi on vääntyny jengoilta ja se sisempi suojakansi tippuu sinne purkin pohjalle. Purkin suuaukko on ilmeisesti jotenki  venyny (?) ja se sisäkansi tippuu sisään (hyvin selitetty). >:(

En myöskään osta Joicon k-pak hoitoainetta enkä tehohoitoa. Hoitoaine ei sulje yhtään hiusta ja tehohoito aiheuttaa kauhean karvat pystyyn- efektin. En mie viitti aina ostaa kahta tehistä (k-pakia ja o&h:ta), että saa kunnollisen lopputuloksen.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 01 Touko 2006, 05:34
Kirjoittaja Annika
Joicon Intensive Moisture Treatmentia en tule ostamaan enää uudelleen, ei ollut kovin hyvä ostos silloin aikoinaan. Sen ostamisesta on jo reippaasti aikaa, mutta tuolla kaapissa se edelleen lojuu, joskus harvoin käytän sitä kun tarvitsen suojaa saunaan pyyhkeen alle. Ei se varsinaisesti huonoa tulosta tee, mitä vähän saattaa saada aikaan muovisen tunnun hiuksiin, mutta ei kyllä positiviisestikaan vaikuta tähän päähän millään.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 06 Touko 2006, 00:27
Kirjoittaja rolla
En ostaisi uudelleen:

- bc latvasuoja, ei tee yhtään mitään
- muumisuihke, xz suihke, miracle mist, eivät tee yhtään mitään
- vo5 ir, ei tee yhtään mitään
- xz suklaavanilja shampoo, kyllästynyt läträämiseen ja tuoksuun
- gliss liquid shampoo, aiheuttaa kutinaa, tuoksu kummallinen, ei tuo luvattua kiiltoa
- fructis tuotteet
- elvitalin shampoot ja hoitoaineet (ei koske ng:tä)
- ehs hoitoaineet, yhtä tyhjän kanssa
- rosmariini hiusvesi weledalta, ei jaksa hieroa sitä päähän eikä oikein teekään mitään
- joico biojoba, ei poista kutinaa
- www tuotteet, eivät tee mitään
- vo5 ja xz öljyt, ei mitään vaikutusta
- goldwell piece palavaha, ei saa ainetta edes saippuasta irti
- goldwell vaahtosävytteet/live toner/wella suoraväri, ei värjää
- lanzat, ei näilläkään vaikutuksia, etenkään dry hairilla

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 08 Touko 2006, 22:51
Kirjoittaja irso
Goldwell Color Glow Stay Red, Lähtee järki sen hoitoaineen ja jätettävän hoitoaineen kanssa, väri jää ihoon ja käsiin kiinni ja se jätettävä haisee ihan kirkkaalle viinalle

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 08 Touko 2006, 23:03
Kirjoittaja rolla
irso kirjoitti: Goldwell Color Glow Stay Red, Lähtee järki sen hoitoaineen ja jätettävän hoitoaineen kanssa, väri jää ihoon ja käsiin kiinni ja se jätettävä haisee ihan kirkkaalle viinalle
Peesi! Aivan kamala aine. Tuli testattua silloin kun tuli markkinoille eikä mitään vaikutusta ollut.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 09 Touko 2006, 10:54
Kirjoittaja calypso
Rolla kirjoitti:
irso kirjoitti: Goldwell Color Glow Stay Red, Lähtee järki sen hoitoaineen ja jätettävän hoitoaineen kanssa, väri jää ihoon ja käsiin kiinni ja se jätettävä haisee ihan kirkkaalle viinalle
Peesi! Aivan kamala aine. Tuli testattua silloin kun tuli markkinoille eikä mitään vaikutusta ollut.
Siinä jätettävässähän on alcohol denat heti ekana tai tokana incissä. Lensi pullo roskiin samantien itselläni kun tuon tajusin, nimittäin käytin sitä pitkän aikaa jätettävänä "hoitona" ja ihmettelin kun tukka vain kuivuu ja kuivuu  ::)

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 09 Touko 2006, 12:21
Kirjoittaja Jessie
Rolla kirjoitti:
irso kirjoitti: Goldwell Color Glow Stay Red, Lähtee järki sen hoitoaineen ja jätettävän hoitoaineen kanssa, väri jää ihoon ja käsiin kiinni ja se jätettävä haisee ihan kirkkaalle viinalle
Peesi! Aivan kamala aine. Tuli testattua silloin kun tuli markkinoille eikä mitään vaikutusta ollut.
Oliko tuo se jätettävä vai poispestävä?

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 09 Touko 2006, 14:05
Kirjoittaja rolla
Tuo aine on hyvä esimerkki siitä, että kannattaa mielummin panostaa hoitaviin tuotteisiin eikä ostella mitään väriä ylläpitäviä shampoita tai hoitoaineita.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 10 Touko 2006, 09:40
Kirjoittaja pinkfrank
XZ suklaa-vanilijaa, koska sen haju on vaan niiin kuvottava. Haisee samalta kuin se taannoinen kookoskerma...  ::)
Suklaa-vanilijan tilalle kokeilen seuraavaksi ehs hunajahoitoa...

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 10 Touko 2006, 10:05
Kirjoittaja Lilly Missy
pinkfrank kirjoitti: XZ suklaa-vanilijaa, koska sen haju on vaan niiin kuvottava. Haisee samalta kuin se taannoinen kookoskerma...  ::)
Suklaa-vanilijan tilalle kokeilen seuraavaksi ehs hunajahoitoa...
Mulla etoo se hunajahoitokin, se on jotenkin ällömakea tai jotain. Ja se jää hiuksiin, ainakin mulla.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 10 Touko 2006, 13:08
Kirjoittaja pinkfrank
Lilly Missy kirjoitti:
pinkfrank kirjoitti: XZ suklaa-vanilijaa, koska sen haju on vaan niiin kuvottava. Haisee samalta kuin se taannoinen kookoskerma...  ::)
Suklaa-vanilijan tilalle kokeilen seuraavaksi ehs hunajahoitoa...
Mulla etoo se hunajahoitokin, se on jotenkin ällömakea tai jotain. Ja se jää hiuksiin, ainakin mulla.
Aih, no pitää mennä kauppaan vielä nuuskuttelemaan lisää... Toinen vaihtoehto olis sit se Pirkan hoitoaine. Suuria päätöksiä nämä  ;D

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 10 Touko 2006, 18:11
Kirjoittaja Humppasusi
Joicon color endurance shampoo ja hoitoaine. Suuri pettymys. K-pakit ovat suosikkituotteet, ja harmittaa kun nämä eivät sopineetkaan. Haisevat kamalan pistävälle, shampoo takuttaa, eikä hoitoaine selvitä. Harmi.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 10 Touko 2006, 18:24
Kirjoittaja RockQueen
Lilly Missy kirjoitti:
pinkfrank kirjoitti: XZ suklaa-vanilijaa, koska sen haju on vaan niiin kuvottava. Haisee samalta kuin se taannoinen kookoskerma...  ::)
Suklaa-vanilijan tilalle kokeilen seuraavaksi ehs hunajahoitoa...
Mulla etoo se hunajahoitokin, se on jotenkin ällömakea tai jotain. Ja se jää hiuksiin, ainakin mulla.
Mun mielestä se tuoksu on ihana, ei oo liian kova et olis ällö vaan just sopivan pehmoinen ja kiva :-* Ja kyllähän tuo vähän jää tukkaan, mutta ei enempää kun muissakaan aineissa.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 12 Touko 2006, 11:38
Kirjoittaja Silver
RockQueen kirjoitti:
Lilly Missy kirjoitti:
pinkfrank kirjoitti: XZ suklaa-vanilijaa, koska sen haju on vaan niiin kuvottava. Haisee samalta kuin se taannoinen kookoskerma...  ::)
Suklaa-vanilijan tilalle kokeilen seuraavaksi ehs hunajahoitoa...
Mulla etoo se hunajahoitokin, se on jotenkin ällömakea tai jotain. Ja se jää hiuksiin, ainakin mulla.
Mun mielestä se tuoksu on ihana, ei oo liian kova et olis ällö vaan just sopivan pehmoinen ja kiva :-* Ja kyllähän tuo vähän jää tukkaan, mutta ei enempää kun muissakaan aineissa.
Äh,hyvähän tuo on  :D
S & V hoitsikkaa tulee jatkossa vielä käytettyä.
Nämä on näitä makuasioita toinen tykkää toinen ei,toiselle sopii ja tehoaa toiselle ei.
Hunajahoitsikkaa testaan varmaan tänään.  :D *saas nähä*

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 12 Touko 2006, 17:32
Kirjoittaja Kerttu
Erisan hoitoainetta en ostaisi uudelleen. Tuntuu että jää sellainen kerros hiuksiin, eikä ihmekään, kun kattelin että incissa on Paraffinium liquid.. whatever..miten nyt kirjoitetaankaan, en jaksa tarkistaa  :P Siis jotain vaseliinintyyppistä tahnaa. Epäilyttikin kun ostin, mutta kun hoitsikka piti saada kiireesti.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 13 Touko 2006, 19:07
Kirjoittaja Iina-
K-pak shampoo ja daily conditioner, koska eivät tehneet mitään hyvää hiuksilleni, ainoastaan takuttivat ja tekivät hiuksista karheat. K-pak vaahtoa sen sijaan ostan varmaan uudemmankin kerran. Myöskään XZ suklaa-vaniljaa en enää osta hajun takia.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 16 Touko 2006, 20:02
Kirjoittaja Maria

Trendlinen kiiltosuihketta!
Seuraavana päivänä hiukset hirveen kuivat käppyrät. :-[

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 16 Touko 2006, 21:56
Kirjoittaja Mindela
Tigi Control Freak shampoo+hoitoaine: shampoossa ällö haju, hoitoaine lirua.
Tigi O&H Hoitoaine: oksennan tästä hajusta, lätistää.
K-pak shampoo+tehohoito: Ällö haju, huono teho.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 18 Touko 2006, 13:09
Kirjoittaja Gotcha
Mun mielestä toi Tigin control freak sh ja hoito tuoksuu ihan samalle kuin ananas breezer!  :P Ja mä kyllä tykkäilen noista kaikista...

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 22 Touko 2006, 13:22
Kirjoittaja Pipsa
-markettikamoja (+WWW) en enää osta, poikkeuksena VO5 Silky smooth sh + ha, jotka toimii tässä päässä tosi hyvin  :-*
-Joicon K-Pakit, saa tukan ihan hirveäksi kiillottomaksi hamppukasaksi, koiran turkkiin vois viä kokeilla  ::)

Nämä tuli ensiks mieleen, jatkan listaa myöhemmin.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 19 Heinä 2006, 14:20
Kirjoittaja Mustikka
Joico k-pakin tehohoito ja hoitoaine ovat kyllä huonoja. Haju ja teho molemmat mättää. Shampooki haisee, mutta pesuteho on kiitettävä ja sitä aion ostaa jatkossakin.
Eilen laitoin tukkaani joicon hoitoainetta ja jätettäväksi mistiä. Kampa ei meninannu mennä läpi tukasta ja mistiä saikin suihkia reilusti, että sain tukan selväksi. Pidin eilen hiukset kiinni ja yleensä tukka on melko selvä kiinnipidon jälkeen, mutta tänään tukka on taas kauhea takkukasa. :(

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 21 Heinä 2006, 13:30
Kirjoittaja Mii-
XZ Suklaa & Vanilja hoitis (lässäyttää)
Cutrin Sensitive hoitis (ei mitään vaikutusta)
Oriflame kookoshoitoaine (ihana tuoksu, mutta ei kyllä takkuja selvitä)
Loreal Nutri Gloss shampoo (päänahka ei tykkää)
Schwartzkoph Taft hiuskiinne värjätyt hiukset vaal.pun. purkki (ai mikä kypärä?  ;D)
Sunsilk jätettävä hoitis lila purkki (hiuksista tulee "klimpit")

Nyt ei tule muita mieleen  ;D

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 22 Heinä 2006, 15:39
Kirjoittaja kosmetiikkafriikki
Mä en keksi tähän muuta, kuin www-tuotteet ( mun ekat "kampaamotuotteet")...

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 22 Heinä 2006, 17:00
Kirjoittaja stinttapo
Goldwell ColorGlow Stay Red- tuotteita! Ikinä en oo mihkään tuotteeseen ollut pettyneempi....Ei todellakaan sopineet mun hiukselle ollenkaan...
No okei, sinänsä oma moka, kun ois vaan pitäny ottaa kuparin värisille tarkotetut tuotteet, mutta aattelin ettei noi olis ollenkaan noin värjääviä..Veti latvat tosi semmosiks haalistuneiks vaaleenpunasiks, eikä lähteny pesemällä pois >:(


EDIT: Nyt oon jo kaks kertaa pessyt hiuksen ton jälkeen, eikä vieläkään oo väri lähteny!!Ilmeisesti auringon polttamiin imeytyny oikein kunnolla...Enkä antanu ees ton ColorGlow hoitoaineen vaikuttaa putelissa mainittua 10 minsaa pitempään :o


Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 22 Heinä 2006, 22:14
Kirjoittaja Maria
 
En osta Lorealin liss extremen jätettävää hoitoainetta enään,ei tee hiuksilleni mitään eli ei oikeen voi sano tuotteesta juuta tai jaata..  :-\
Pullo ei kyllä lopu ikinä :)

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 22 Heinä 2006, 22:34
Kirjoittaja RockQueen
stinttapo kirjoitti: Goldwell ColorGlow Stay Red- tuotteita! Ikinä en oo mihkään tuotteeseen ollut pettyneempi....Ei todellakaan sopineet mun hiukselle ollenkaan...
No okei, sinänsä oma moka, kun ois vaan pitäny ottaa kuparin värisille tarkotetut tuotteet, mutta aattelin ettei noi olis ollenkaan noin värjääviä..Veti latvat tosi semmosiks haalistuneiks vaaleenpunasiks, eikä lähteny pesemällä pois >:(
Mut nehän on sit tehonneet jos kerran tukkaan jäi väriä? Moni punatukkainen on moisesta efektistä ihan onnessaan vaan ;)

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 22 Heinä 2006, 23:19
Kirjoittaja stinttapo
Niin no joo, siis todellakin toimivat, paremmin kun uskoin... :)  ois vaan pitäny ottaa se kupari-setti... ::)

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 23 Heinä 2006, 21:24
Kirjoittaja Armada
Erehdyin ostamaan Oysterin Sun protector spayta joskus talvella, kun halvalla sain ja nyt yhden käyttökerran jälkeen mietin, että mitäköhän tuolla lopulla tekisi.  ::) Se tekee hiuksista lähmäiset, sisältää alkoholia ja ruikkii liian isoja pisaroita. Pakko varmaan viskata roskiin, kun ei tuollaiselle mitään uusiokäyttöäkään keksi.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 30 Heinä 2006, 20:53
Kirjoittaja Mustikka
Pakko sanoa, että Lanzan Repair shampoota en enää osta, vaikka hyvää onkin. Se kookoksen haju tekee niin pahaa. :-\

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 30 Heinä 2006, 21:14
Kirjoittaja Lapanen
Mä en osta Joicon Color endurance hoitista uudestaan. Sitä saa laittaa reippaasti eikä silti oikeen selvitä hiuksia. Enkä kyllä Tigin Control freak-hoitistakaan osta, ei selvitä oikeen sekään. Molempia on vielä jäljellä, koitan kovasti kulutella...

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 30 Heinä 2006, 23:49
Kirjoittaja Nala
K-pak shampoota, tuntuu jotenkin rasvoittavan mun hiukset nopeammin...

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 31 Heinä 2006, 11:03
Kirjoittaja olivia
XZ kosteuttava hoitosuihke (Ei tee mitään, epämiellyttävä tuoksu)
Goldwell Color Definition tuotteet (Huonompia kuin markettikamat)
Cutrinin latvasuoja (Liimasi latvat yhteen)

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 31 Heinä 2006, 11:46
Kirjoittaja Puggie
Ihan täysin surkeita tuotteita on onneksi aika vähän tullut vastaan, mutta uusimpina Sebastianin Evokativ Moist -shampoo ja hoitoaine siirsivät omistajaa. Lopputulos oli hamppuinen, mutta silti muovisen oloinen, vaikka eivät nuo nyt niin kovasti esim. silikonia sisältäneet. Myös MOPin Leave-in Conditioner ei oikein sopinut mulle (ei siloittanut ja kosteuttanut tarpeeksi), vaikka muuten MOPista tykkäänkin...

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 10 Elo 2006, 13:06
Kirjoittaja Mii-
Nutriglossin shampoo vaihtoi eilen omistajaa  ::) Mulla on tapana nykyään tyrkätä jollekki kaverille noita mitkä ei mulle sovi.. Pitävät mua pimeenä kun en käytä loppuun noita mitkä ei mun päälle sovi.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 10 Elo 2006, 15:00
Kirjoittaja -kata-
Onhan noita tuotteita varmaan ties kuinka monia, mutta ehdottomasti järkyttävin, hirvein, kamalin tuote johon en koskis enää pitkällä tikullakaan on Daniellan halpis shampoot ja hoidot  ;D !!! Monella tuotteella voi saada tukan kyllä tuntumaan huonolta, mutta mun tukka ainakin meni noilla tuotteilla ihan järkyttäväksi, niin omituiseksi ja kamalaksi, ettei mikään tuote koskaan ole sellasta järkytystä saanut aikaseksi, enkä usko että ihan äkkiä yhtä huonoa tuotetta mistään löytyiskään.  :-X

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 10 Elo 2006, 15:46
Kirjoittaja maxfactor
Mä en ostaisi Tigin Dumb Blondea. Takutti vaan tukan.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 10 Elo 2006, 16:47
Kirjoittaja Mii-
kata82 kirjoitti: Onhan noita tuotteita varmaan ties kuinka monia, mutta ehdottomasti järkyttävin, hirvein, kamalin tuote johon en koskis enää pitkällä tikullakaan on Daniellan halpis shampoot ja hoidot  ;D !!! Monella tuotteella voi saada tukan kyllä tuntumaan huonolta, mutta mun tukka ainakin meni noilla tuotteilla ihan järkyttäväksi, niin omituiseksi ja kamalaksi, ettei mikään tuote koskaan ole sellasta järkytystä saanut aikaseksi, enkä usko että ihan äkkiä yhtä huonoa tuotetta mistään löytyiskään.  :-X
Mä käytän säärien sheivaamiseen huonot hoitikset ja shampoot  ;D liukuu höylä paremmin. Ne siis, joita en raaski lahjoittaa eteenpäin..

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 10 Elo 2006, 17:55
Kirjoittaja Euphoria
Silikoniset hoitoaineet ovat hyviä shievaamiseen. Itse käytän Aloe-hoitoainetta siihen.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 10 Elo 2006, 19:41
Kirjoittaja MerGirl
Sunsilkin tuotteita, ainakin hoitoaine vaaleille hiuksille on pannassa. Täysin hyödytöntä tököttiä joka ei edes selvittänyt hiuksia.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 12 Elo 2006, 11:03
Kirjoittaja deko
Elea kestoväriä.

Juuri sitä älyttömän halpaa. Uskomattoman huonosti levittyvää tahmaa, yleensä saan venytettyä vielä tämän mittaisiin hiuksiinkin yhden paketillisen koska värjään periaatteessa tyven ja sitten levittelen pituuksiin vain hetkeksi, mutta tämän kanssa sai taistella oikein huolella ettei jäisi läikkiä. Väri sinänsä ihan ok, mutta levittyvyys ja jälkihoito puosta.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 12 Elo 2006, 17:24
Kirjoittaja aubergine
Sim Profuse Revival Balm- hoitoaine pumppupullossa
Tekee hiukset todella raskaiksi ja likaisen tuntuisiksi. Aiheuttaa mielestäni myös hilsettä. En tosin ole 100-varma, että tulee tästä, mutta luulen niin.

Sim Profuse Hydro Shine Leave in Detangler- jätettävä hoitosuihke
Rasvoittaa hiuksia ihan älyttömästi

L'Oréal  série expert hydra repair -jätettävä hoitosuihke
Ei tee hiuksille yhtään mitään, aivan kuin vettä suihkuttaisi

Schwarzkopf Bonacure Moisture Kick conditioner- jätettävä hoitosuihke
Tämänkään tehot eivät riitä nyt aika huonossa kunnossa olevalle vaalennetulle pehkolleni. Kuin vettä.

L'Oréal  tecni.art gloss wax -kiiltovaha
Takertuu todella tiukasti hiuksiin, eikä lähde edes pesulla pois. Laitoin eilen muutamiin suortuviin ja hapsottaviin latvoihin. Nyt tukka on kokonaan kuin liimassa. Olen pessyt jo kaksi kertaa.




Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 12 Elo 2006, 22:44
Kirjoittaja Helleka
Markettituotteiden lisäksi ei ikinä enää WWW:tä. Vielä yksi proteiininaamio tuijottaa syyttävästi hyllyllä. Eikä American Crew:n tuotteista ole toiminut mikään. Täältä muuten opin mkä on vikana Sebastianin Potion 9:ssä! Ostin viime vuonna kun muistikuvat viime vuosisadan puolelta oli hyviä, ja sitten ihmettelin että mitä ihmeen mömmöä tää on. Hyvä tietää ettei muisti pätkinyt vaan että koostumus oli vaihtunut.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 10 Syys 2006, 12:31
Kirjoittaja Selena
WWW-sarjaa  :D. En lisäksi juuri muita markettituotteita kuin Liquid Silkia, Freemaneja ja XZ-sarjaa (muotoilutuotteita sitten muiltakin sarjoilta). Myöskään vahvin Wellan High Hair-lakka ei enää pääse kotiini.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 10 Syys 2006, 17:55
Kirjoittaja Jadey
Harvemmin tullut pettymyksiä eteen. Tigi Catwalkin Thickening cream voidaan kuitenkin laskea sellaiseksi. Ei tuuheuttanut näitä hiuksia yhtään, vaikka föönasinkin >:( Sebastianin Body double shampoo ei myöskään vakuuttanut, ainakaan ensimmäisen käyttökerran perusteella.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 02 Loka 2006, 14:51
Kirjoittaja Tarabel
Monien foorumilaisten suosikkituotteet O&H, Joicon K-Pakit ja NG-naamio eivät mun hiuksille sopineet ollenkaan.
Viime talvena täältä luin hehkutuksia kys. tuotteista ja pitihän niitä hankkia.
No, kokeiltu on eikä enää tarvi ostaa.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 02 Loka 2006, 16:06
Kirjoittaja petomaani
WWW-sarja on sieltä ja poikittain. Eli en ostais ittelleni sitä.  ::)

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 03 Loka 2006, 15:19
Kirjoittaja Annie
K-pak rekku, ei toimi yksinään varsinkaan, kosteuttavaan hoitikseen sekoitettuna jotenkuten. Muu tukka ei reagoi tuohon aineeseen mitenkään, ainoastaan latvoissa roikkuvat vaaleat raitakohdat korppuuntuvat. En tiedä mitä tuosta pitäisi päätellä, muutakun että ehkä hiukseni vaan huutavat kosteutta.Tuoksu tökkii pahasti :(

Tigin O&H:sta tykkään mutta siinäkin tuoksu on aika voimakas, ja vaikka sen jättämästä jäljestä pidänkin, saattaa tuo budjetin tiukentumisen jälkeen jäädä jatkossa ostamatta.

Kuten moni on maininnutkin jo, WWW-tuotteisiin en koske pitkällä tikullakaan. Minunkin isäni tosin pitää siitä pikashampoosta ;)

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 04 Loka 2006, 21:06
Kirjoittaja Jadey
Tbs:n hiustenhoitotuotteita. Ihan yhtä tyhjän kanssa.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 08 Loka 2006, 00:12
Kirjoittaja petomaani
Tartti vielä tulla lisäämään notta mun ostoslistalleni eivät kuulu enää Cutrin Oysterin tuotteet. Ei vaan passaa mulle.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 08 Loka 2006, 19:52
Kirjoittaja Mariatar
Erittäin hienoa suomalaista hiushoitoa en kyllä enää osta. Korputti ja takutti hiukset ihan hirveiksi.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 08 Loka 2006, 22:52
Kirjoittaja Maria

Cutrinin  Oysterin  tuotteet myös täällä,takutti hiukset ihan hirveään kuntoon pesun jälkeen. :(

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 08 Loka 2006, 23:10
Kirjoittaja Tristy
Tigi Fashionista Smooth&Shine - aivan kamala haju, alle puoli pulloa kun olin käyttänyt niin haju alkoi etoa todella paljon. Muuten ihan toimivaa ainetta.

Wellan Shockwaves oranssipurkkista vahaa - Margariinin lätkiminen päähän ajaa saman asian.

XZ Kosteuttava shampoo vetää hiukseni ihan kauheaksi takkupesäksi, eli ei sitäkään enää.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 10 Loka 2006, 15:43
Kirjoittaja -j-
Mitä en ostaisi uudelleen:

Wellan Lifetex-sarjan auringonsuoja-geeli-vaahto-tököttiä, tahmasi ja takutti hiukset.
Body Shopin mustikka-detangler-jätettävää hoitosuihketta. Kuiviin hiuksiin ei toimi ollenkaan, tahmaa ja takuttaa, eikä kosteitakaan hiuksia selvitä hyvin.

Sen sijaan kovasti parjatun WWW-sarjan intensive mask-tehohoito on mun hiuksille aivan unelma! Kosteuttaa hyvin ja silloin kun mulla vielä oli kiharat (aika ennen chi:tä), ne kihartui kivan jäntevästi tän jälkeen. Olenko ainoa, joka on löytänyt jotain hyvää WWW:stä??

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 10 Loka 2006, 17:56
Kirjoittaja Sanguine
En ainakaan WWW-tuotteita. Ihan kamalia.  :D

Sunsilkin liila jätettävä, teki hiuksista tosi rasvaisen ja älkön tuntuiset, vaikka laitoin pienen määrän. Doven mitään hoitiksia tai shampoita, ei sopinut päänahalle yhtään, aina oli märkää hilsettä pää täynnä.

Cutrinin kookosshampoo, liian hoitava tälle paanahalle, taas oli koko tukka hilseessä.  :-X




Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 17 Loka 2006, 19:13
Kirjoittaja Chili
Toista kertaa en ostaisi TIGIn Curls Rock shamppoota, hoitoainetta ja jätettävää. Shamppoo kuivatti hiuksia todella paljon, hoitoaineella ja jätettävällä ei ollut ainakaan minun hiuksilleni mitään hoitavaa vaikutusta.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 18 Loka 2006, 12:50
Kirjoittaja irvikissa
Joicon Altimaa. Oli ensin ihan huippua ja tykkäsin tosi paljon, mutta kesällä loppuaine muuttui kummalisen liruksi ja tuntuu että sitä saa laittaa hiuksiin ihan urakalla kun alkuun riitti kohtuullinen määrä. Loput yritän käyttää jonkun toisen hoitoaineen kanssa yhdessä.

Myöskään K-Pakia en usko ostavani uudelleen, ellei tapahdu jotain tosi omituista. Niistäkin (shampoo, hoitis, rekku) pidin ensin tosi paljon, mutta mitä vähemmän aineita oli pulloissa jäljellä, sitä vähemmän ne tukassa toimivat. Ja niissäkin oli huomattavissa koostumuksen muutosta, varsinkin rekussa niin kuin moni muukin on huomannut. Kummallista.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 18 Loka 2006, 13:13
Kirjoittaja tnn
MOPin hydrating ja Tigin Moisture Maniac -hoitoaineet jäävät kaupan hyllylle tästä lähtien. Eivät tee tukalleni oikein mitään, karheuttavat korkeintaan. :-\ Myöskään Tigin O&H shampoo ei sovi minulle, tukka menee takkuun ja aivan karheaksi. Andrew Collingen Perfect Endsin hoitoaineen hajua en voi sietää, eikä se kyllä teekään oikein mitään. Lanzan Colorcare suihke oli alussa oikein mainiota, mutta nykyään se vain lähmää tukan.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 19 Loka 2006, 00:47
Kirjoittaja Humppasusi
Joicon colour endurance shampoo ja hoitsikka. Shampoo tuntui kuivattavalta ja hoitoaine ei selvittänyt, ei sitten yhtään! Ja tuotteiden hajusta tuli mieleen kissanpissa  :-X

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 19 Loka 2006, 12:26
Kirjoittaja Crysania
K-pak rekku minulla myös jää tulevaisuudessa ostamatta. Kovasti yritin käyttää vaikka miten, mutta ei tuo vain minun päähän sovi. Pitäisi varmaan laittaa myyntiin ne pari purkkia mitä varmuuden vuoksi hamstrasin. Hassua kyllä kuitenkin, että shampoo toimii kuin unelma.
Ja silloin kun juurikasvua ei viellä ollut niin Hairstoren puolella oli kovakin villitys koskien VO5 Instant Rescueta joka oli myös kyllä ihan yhtä tyhjän kanssa tähän päähän. Redkenin All soft heavy cream taas oli kyllä myös kirjaimellisesti aikamoinen kammotus.

Melkein aina minulla ovat tulleet pahimmat pettymykset koskien kalliimpia tuotteita. Luultavasti se kait johtuu siitä, että kalliimman tuotteen toivoo toimivan täydellisimmiten mitä vain voi... Halvemmista sitä automaattisesti odottaa, että laatu on samaa luokkaa kuin hintakin ja jos laatu sattuukin olemaan korkeammalla kuin hinta niin...

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 19 Loka 2006, 12:43
Kirjoittaja nanai
- K-pak sh, hoitis ja rekku -> pettymyksiä kaikki, tuloksena takkutukka
- Altima -> liian kevyttä
- L'anzan kosteuttava shampoo -> liian pesevää
- Vo5 IR -> ei tee yhtään mitään tukalleni
- kaikki uudet TBS:n huistuotteet -> huono hinta-laatusuhde, vanhoista pidin taas erittäin paljon

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 19 Loka 2006, 20:43
Kirjoittaja Merial
XZ Vaniljasuklaita ei tule enää ostettua eikä sen koommin varmasti muitakaan XZ:n tuotteita. Lisäksi ostamatta jää tulevaisuudessa Joicon K-pakit sekä Resolve, Vo5 Miracle Mist ja Instant Rescue vaikka hyviä ovatkin olleet ja toimineet aikansa, mutta halvemmalla olen löytänyt omalle tukkalaadulleni sopivampia tuotteita ja muutenkin: mitä vähemmän puteleita, sen parempi. :)

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 11 Marras 2006, 19:32
Kirjoittaja Sheppa
*Paul Mitchell Instant Moisture Daily Treatment -hoitoaine. Ei tehoa yhtään.
*Cutrin Oyster vitamin(?) -shampoo (vaaleanpunaiset purkit). Ei tehnyt ihmeitä tukalle.
*Cutrin Oyster vitamin -hoitoaine. Sama kuin yllä.
*Cutrin Oyster vitamin -tehohoito. Sama kuin yllä.
*Cutrin Oyster vitamin -suihke. Sama kuin yllä.
*Cutrin Hedit kiiltosuihke. Aivan surkea sumutin, kusaisee puolet suuttimen välistä, alcohol denat ensimmäisenä listassa ja sen myös haistaa.
*Sim Dermasyd Optimumrepair Energymask. Ei tehoja mun tukassa.
*Tigi Bed Head Health Goddess -suihke. Eipä tunnu tekevän mitään.

En onneksi ole kokeillut mitään tukantappotuotteita, yleensä on vain ollut se että tuotteet ovat vähän tehottomia. Kiitos teidän olen löytänyt myös niitä helmituotteita :)

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 11 Marras 2006, 20:16
Kirjoittaja Viivi
Minäkään en oikein lämmennyt XZ vanilja-suklaalle. En myöskään ikinä enää osta Redkenin uuden aurinkosarjan jätettävää suihketta, joka tahmasi tukan ihan kamalaksi.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 11 Marras 2006, 21:16
Kirjoittaja Aura
Decubalin hoitoainetta kuivalle hiuspohjalle. Olisi muuten ihan hyvä tuote, mutta kuka on keksinyt, että mentoli tuntuu hyvältä kuivassa ja ärtyneessä hiuspohjassa... Kun laitoin ensimmäistä kertaa tuotetta koko päänahkaan, tuntui siltä, että päänahka olisi ollut tulessa. Nykyään käytän hoitoainetta vain pieniin osioihin kerrallaan, jolloin tuo efekti ei tunnu niin voimakkaana.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 18 Marras 2006, 20:27
Kirjoittaja Opossumi
Ei Doven eikä sunsilkin voidemaisia jätettäviä enää ikinä, aivan käsittämätröntä liisteriä. Sopisivat paremmin tapettien liimaamiseen. ;D Muutenkin markettien voidemaiset jätettävät ovat aika kehnoja, tahmaavat vain ja saavat tukan likasen näköseksi, ainakin tähän astisen kokomuksen perusteella.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 18 Marras 2006, 20:35
Kirjoittaja Hunajapupu
En osta uudelleen ainakaan
Tigin O&H hoitista, vaikka se jättääkin hiukset ihanan pehmeiksi ja sileiksi. Haju on niin yököttävä etten todellakaan osta tuota lisää kun tuo loppuu.  :-X
Muumi-suihketta ei myöskään varmaan tule ostettua lisää, plussaa kivasta tuoksusta mutta miinusta siitä etten ole oikein huomannut että mitä hyötyä siitä olisi.
StudioLinen tuuheuttava muotovaahto jää myös kaupan hyllylle, ei mitään erityistä positiivista sanottavaa. Ei tuuheuta eikä muutenkaan tee mitään huomattavaa hiuksille.
Näitä en ainakaan osta uudelleen huonouden takia, mutta suurta osaa tuotteista ei tule ostettua muutenkaan uudestaan vaikka olisivatkin ihan hyviä - tekee mieli aina kokeilla jotain uutta ja etsiä jotain vielä parempaa.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 19 Marras 2006, 17:05
Kirjoittaja doomsower
- Sunsilkin ja Pantenen juttuja. Ylläri.  ;D
- Wella Lifetexiä
- Joico K-Pak shampoota ja rekkua, ei ne todellakaan ole (normaalin) hintansa arvoisia. Noita alle 5e rekkuja olisin voinut ostaa.
- Itselleni EHS:n shampoita ja tuskin hoitiksiakaan.
- Joico Altima, ei sekään tee oikein mitään.
- Lorealin kampaamosarjan jätettäviä
- XZ Muumi- suihke, käytän kyllä loppuun noi pari jemmaamaani, mutta sen jälkeen haluan jonkun hoitavan selvityssuihkeen.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 23 Marras 2006, 12:53
Kirjoittaja Inotti
Glissin "hoitosuihketta". Se sai hiukset tuntumaan korpuilta ja mikä parasta, mies sai kauheat allergia oireet, kun olin laittanut sitä tukkaani. Niin näppäränä tyttönä kaadoin loput sisällöstä viemäriin.  ;D

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 23 Marras 2006, 19:13
Kirjoittaja Elliotta
- k-pakit, pörröönnyttävät ja takuttavat liian helposti taipuisaa tukkaani
- paul mitchell colorprotect shampoo ja hoitsikka, jostain syystä eivät aikoinaan toimineet yhtään, tukkaan jäi vain likainen fiilis
- saman valmistajan super skinny, ei vakuuttanut viime talvena. pitää vielä kokeilla, mutta melkein jätän ostamatta uudestaan
- xz vaniljasuklaat, haju on vaan vähän liikaa... muuten kyllä oikein ihanaa co-pesuun

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 23 Marras 2006, 19:28
Kirjoittaja Neo
TIGI: Fast-fixx, Chocolate Head, Dum Blonde ha, Serious Conditioner, Manipulator-vaha, Ego Boost, Health Goddess, Control freak sh ja ha
JOICO: k-pak vaahto, rekku, shampoo ja pikahoitis, Integrity-suihke, Kerapro-shampoo
REDKEN: All soft shampoo ja pikahoitis

Muitakin on ihan varmasti mutta nämä tuli ensimmäiseksi mieleen.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 25 Marras 2006, 18:33
Kirjoittaja Cerise
Sunsilkin ja Pantenen shampoita ja hoitoaineita, joskus niitäkin autuaasti käytellyt kun en
vielä ollut niin hiusintoilija. Ei enää koskaan ;D

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 27 Marras 2006, 17:23
Kirjoittaja Piitu
Mitään Sunsilk-juttuja (nykyään jo pelkästään niiden ärsyttävien tv-mainosten takia) enkä myöskään Swartzkopf Gliss Silk Repair-hoitosuihketta. Varsinkaan jälkimmäistä en ottas vaikka maksettas!

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 27 Marras 2006, 20:46
Kirjoittaja iines
Toivottavasti en ole listannut tähän aikasemmin. Ainakaan näitä en osta uudelleen:

- Tigi Fashionista hoitis. Ei tarpeeksi hoitavaa ainakaan nyt, pystyy käyttämään vaan kosteuttavan tehiksen jälkeen. Toisaalta oikein hyvä jos ei halua lätsäyttää hiusta, esim. muotoilua ajatellen.
- NG. Alussa vaikutti ok:lta, mutta jättää muovifiiliksen käyttipä lyhyella tai pitkällä vaikutusajalla. Miehen kuivahkoon luonnonkiharaan tukkaan taas toimii. Miinusta myös "tuoksusta".
- Miracle Mist. Ei tee oikein mitään, paitsi rasvoittaa. Iso miinus tällekin tuoksun osalta.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 28 Marras 2006, 22:56
Kirjoittaja naanna
- Lifetexin värjättyjen hiusten shampoo + tehohoito (pikahoito taas on loistava CO-pesuihin)
- Joicon värjättyjen hiusten shampoo + ha
- Trendlinen mitään muotoilutuotteita (useampi purkki vahoja/muotoiluvoiteita kaapissa pölyttymässä)
- Wellan Shockwaves vahoja (oranssi ja sininen purkki testattu)
- Bonacuren sävyttävä hoitoaine
- L'Orealin sävyttävä shampoo
- VO5:n syväpuhdistava shampoo
- Goldwellin sävyttävä hoitoneste
- Muumi-suihke
- Markettisarjojen voidemaiset jätettävät (tai kaikki muutkin VO5 Miracle Mistiä lukuunottamatta)

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 08 Joulu 2006, 18:05
Kirjoittaja Mariatar
OT, mutta pelkkien listojen sijaan olisi mukava kuulla myös perusteluja, että miksi ette ostaisi noita tuotteita. :)

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 10 Joulu 2006, 17:25
Kirjoittaja Fii
Tigin oh sarjaa en osta ellei siitä maksettaisi sairasta rahakönttiä.. haju on niin kauhia että

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 10 Joulu 2006, 21:26
Kirjoittaja Amanda
Mulle tulee ensimmäiseksi mieleen ainakin Goldwellin Color Glow- sarjan shampoo ja hoitoaine (ruskeille hiuksille), jotka olivat aivan kamalia. Haisivat kummalle, shampoo ei pessyt kunnolla eikä hoitainekaan tehnyt mun hiuksille yhtään mitään.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 10 Joulu 2006, 22:39
Kirjoittaja Magda
Amanda kirjoitti: Mulle tulee ensimmäiseksi mieleen ainakin Goldwellin Color Glow- sarjan shampoo ja hoitoaine (ruskeille hiuksille), jotka olivat aivan kamalia. Haisivat kummalle, shampoo ei pessyt kunnolla eikä hoitainekaan tehnyt mun hiuksille yhtään mitään.
Pitää yhtyä tuohon. Mulle kaupattiin aikanaan tästä sarjasta punaistenhiusten tuotteet, kun valitin, että se punainen väri on hävinnyt hiuksista kahdessa viikossa värjäyksestä. Eivät auttaneet värin pysyvyyteen, sen sijaan päänahka ja kädet oli kirkuvan punaiset aina käytön jälkeen. Eipä tullut koskaan käytettyä loppuun puteleita vaan lahjoitin eteenpäin.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 10 Joulu 2006, 23:04
Kirjoittaja Nuppu
^ Minä taas tykkään noista, tai siis siitä hoitoaineesta. Hamstrasin sitä ruskeiden hiusten hoitista Hairstorelta tuossa kesällä, kun myivät niitä pieniä pulloja eurolla. Tuolla hoitiksella tulee ainakin mulle aina sileät ja jämäkät hiukset, ja vieläpä täysin ilman silikonia!

Sitä shampoota en kyllä ostaisi minäkään  ;)

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 11 Joulu 2006, 15:32
Kirjoittaja petomaani
Inotti kirjoitti: Glissin "hoitosuihketta". Se sai hiukset tuntumaan korpuilta ja mikä parasta, mies sai kauheat allergia oireet, kun olin laittanut sitä tukkaani. Niin näppäränä tyttönä kaadoin loput sisällöstä viemäriin.  ;D
Ja haju oli ihan karsee. Pisti mun hiukset tuntumaan ja näyttämään HETKESSÄ rasvaisilta, likaisilta yhh.  >:(

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 11 Joulu 2006, 16:02
Kirjoittaja lizki85
Lanzan Be Long hoitis jää tulevaisuudessa ostamatta. Haju olisi voinut olla parempikin  :-\

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 11 Joulu 2006, 16:25
Kirjoittaja Cerise
Pantenen Ice Shine-shampoon ja hoitiksen ostin koska shampoo on silikooniton ja se 'jäänhohde'
houkutteli, mutta ne mulle mitään jäänhohdetta antanu vaikka vähän lisäkiiltoa toikin. Joten ei
uudestaan  ;D

edit:// kokeilin tänään uudestaan ja nyt toimi loistavasti, taidan sittenkin ostaa  :D

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 12 Joulu 2006, 10:54
Kirjoittaja sininen kissa
Tällä hetkellä tuntuu että Bonacuren hopeahoitoainetta en osta uudestaan. Mielestäni ei tuo mitään hopean sävähdystä hiuksiin, eikä sisällä minkäänlaisia hoitotehoja! Tukka on käytön jälkeen karhea ja takkuinen. Ja haiseekin ihan järkylle.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 12 Joulu 2006, 11:23
Kirjoittaja olivia
Petyin Joicon K-pak shampooseen, ilmeisesti mun hiukset tarvitsee kosteutta eikä keratiinia. Mutta hairstoren sivuilla ainakin mainittiin että K-pak olisi kosteuttava shampoo mutta mulla ainakin hiukset tuntuu kuivemmilta kuin pitkään aikaan.
Toinen mitä en varmaan enää hanki on Bonacuren latvasuoja. Se vanha versio toimi joskus tosi hyvin mutta tämä tekee latvoista hamput  :P

Tuntuu ettei mun hiuksille sovi nykyään enää mikään, sama käyttääkö laadukkaita sarjoja vai pantenea niin yhtä paska tulos.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 12 Joulu 2006, 11:39
Kirjoittaja Natalija
Lorealin Vitamino Color sh ja ha - shampoon silikonisuus saa päänahan kutiamaan, haju ärsyttää muuten vaan. Hoitis kyllä selvittää hiukset, mutta muuten ei mitään erikoista.

Tigin Headbanger -vaha - en osaa käyttää tai hiukset ovat liian pitkät ja painavat, mutta tämä ei kyllä tee hiuksilleni mitään, ei minkäänlaista kohotusta tai pitoa. Lisäksi meni tukkoon ja suutin irtosi. Jos jaksaisin korjata joskus, voisi yrittää vielä kehitellä parempaa tulosta.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 12 Joulu 2006, 14:13
Kirjoittaja Eläimellisyys
Kuukunen kirjoitti: Aika monia markettituotteita, mm. fructista, jota on joskus tullut käytettyä, samoin halvempia kampaamosarjoja, kuten wellaa ja bonacurea. Nämä nyt varmaan ovat kaikille itsestään selvyyksiä.

Paremmista tuotteista en osta uudelleen luultavasti seuraavia:
-Joicon Moisturizer, Koska IHT on parempaa
-K-pak-vaahto, koska Color Endurance on parempaa
-MOP C- system  reconstructing treatment, koska saman sarjan Hydrating conditioner on parempaa

Muuta nyt ei tämän hetkisistä käyttötuotteista tule mieleen mitä en ostaisi uudestaan. 
Juups - sama listä pitää. Lisää on tullut seuraavat:

Lanza Dry Hair tehis. Vaikka tämä yhdistettynä Joicon moisturizeriin on yhtä hyvää kuin IHT niin turha vaiva ostaa kahta eri putiloa yhteen tehohoitoon - kun on ihan korvaavakin tuote. Muutenhan tässä ja Moisturizerissa ei sinänsä ole mitään vikaa. :)

Joicon Color Endurance-vaahtoa ja -pikahoitista en voi enää ostaa uudelleen vaikka haluaisinkin. Sarjan uudistuttua näiden tuotteiden inci muuttui rutkasti silikonisempaan suuntaan :/ Noh, ehkä joskus kokeilen sitä uutta jätettävää - mutta vakkaria siitä ei tule, ehkä takku/aurinkosuojasuihke.

Lanzan Healing Colorcare-suihketta en osta uudestaan, ellei ole joku megahyvä tarjous (millaisesta nykyisenkin sain...) Hyvää se kyllä on, tulee kiilto ja sileä tukka, mutta aika silikonista. Nexxuksen Luxxtress tuntuu ihan samalta, mutta ei sisällä silikonia juuri lainkaan ja on litrahinnaltaan aika paljon halvempaa...

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 12 Joulu 2006, 15:30
Kirjoittaja Anissa
Tässä mun listaa:

Tigin OH shampoo,pesi narskuvaksi ja aiheutti ennen näkemättömän hilseilyn mun päähän
Tigin OH hoitsikka, vaikka hehtukettu ihan älyttömästi ja on unelmatuote monen päähän,niin mulla tuntui vaan tavalliselta perushoitikselta,ei tehnyt ihmeitä.CO:hon voisin käyttää,mutta siihen se on turhan kallista.

Joicon CE shampoo,säännöllisessä käytössä aiheuttaa uskomatonta päänahan kutinaa.

Lanzan Be long shampoo ja hoitis,haju ällö,perustavaraa,ei nyt suoranaisesti huonoa,mutta hintaansa nähden täysin yliarvostettua.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 12 Joulu 2006, 18:51
Kirjoittaja salute
Paljon kehuttua Nutri Glossia. Ei se tukkaa kamalaksikaan tee, mutta eroa NG:llä pestyn  ja normaalin tukkani välillä ei oikeasti ole ollenkaan. ;D Voin toki laittaa tuotetta huvikseni shampoon jälkeen, mutta mielummin jätän hoitsikan käytön kokonaan. Mainittavan edullista aine ei kuitenkaan ole.  Ehkä lasimaisessa hiuksessani on NG-pinnoite jo luonnostaan? ::)

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 12 Joulu 2006, 20:35
Kirjoittaja Paulina
Tigiltä en mitään, paitsi ehkä Body-sarjan suihkugeelejä. Kokeilemani shampoot (Self absorbed/Control freak) eivät sopineet, muotoilut... naah, eivät missään nimessä sen 25-30 e (Superstar, Girltoys, After party, Maxxed out) arvoisia ainakaan, mitä ne täällä maksavat. Imago on toki loistava, onhan ne hauskan värisiä purkkeja.. mutta mitään korvaamattomia eivät ainakaan minulle ole. Niin ja Paul Mitchellit sama juttu, mitään Sunsilkejä en edes mainitse  ;).

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 20 Joulu 2006, 12:49
Kirjoittaja suhina
Elnetin hiuslakkaa en osta uudelleen. Tai tulihan tuota varmaan käytettyä joskus vuosina ammoisina, mutta nyt erehdyin ostamaan matkakoon ja jesus sitä hajua, voin pahoin seuraavat neljä tuntia.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 22 Joulu 2006, 16:58
Kirjoittaja Mella
Lorealin nutri-gloss shampoota ja hoitoainetta, ei minkäänlaista vaikutusta.
VO5 Fade Defy, ei sovi vaalealle tukalle.
Fructisin shampoisiin ja hoittareihin en ole koskenut viiteen vuoteen, vaikka kuinka olisi tukkaa pessyt niin shampoota jäi aina hiusrajaan ja tukka näytti rasvaläntiltä päässä.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 23 Joulu 2006, 16:42
Kirjoittaja calypso
Magda kirjoitti:
Amanda kirjoitti: Mulle tulee ensimmäiseksi mieleen ainakin Goldwellin Color Glow- sarjan shampoo ja hoitoaine (ruskeille hiuksille), jotka olivat aivan kamalia. Haisivat kummalle, shampoo ei pessyt kunnolla eikä hoitainekaan tehnyt mun hiuksille yhtään mitään.
Pitää yhtyä tuohon. Mulle kaupattiin aikanaan tästä sarjasta punaistenhiusten tuotteet, kun valitin, että se punainen väri on hävinnyt hiuksista kahdessa viikossa värjäyksestä. Eivät auttaneet värin pysyvyyteen, sen sijaan päänahka ja kädet oli kirkuvan punaiset aina käytön jälkeen. Eipä tullut koskaan käytettyä loppuun puteleita vaan lahjoitin eteenpäin.
Minä pidän tuon sarjan värjäävistä hoitoaineista. Etenkin siitä punaisesta (olen kokeillut vain punaista ja kuparia) mutta sekoitan toisinaan siihen sitä kuparin sävyistä hoitista sekaan. Auttaa kivasti pidentämään värjäysväliä, suoraväreillä siis muutenkin värjäilen. Ainoa "vika" noissa on että kädetkin värjäytyy mutta kyllä se tarttuu tukkaankin kivasti.
Voi tosin olla että kovin lasimaiseen hiukseen noilla ei ole mitään vaikutusta mutta ainakin omaa melko karheaa tukkaa noilla saa värjäysten välillä paljon paremman näköiseksi  :)
Sarjan shampoota ja jätettävää fluidia en kyllä ikinä enää tukkaani laita, kuivattavat tosi paljon ja näin ollen syövät väriloistoa.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 23 Joulu 2006, 16:45
Kirjoittaja Ilyasviel
WWW:tä. Vai pitääkö sitä edes mainita? ;) myöskään Doven jätettäviä en osta, ostin sen latvasuojaksi kun aika silikonipommi, mutta lähmää hiukset todella pahasti, joten ei kiitos.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 23 Joulu 2006, 17:04
Kirjoittaja Mischa
Gliss liquid silk -shampoo, takuttaa vain ja tuoksu on sietämätön :-X
Myös Joicon CE shampoo takuttaa liikaa ja Lanzan Protein Plus...

Myös Tigin Fashionistat olivat pieni pettymys, odotin kenties jotain O&H:n tyyppistä varsinkin hoitoaineelta, mutta nuo ovat selkeästi tietty silikonisempia ja siksi shampoo aiheuttaa kutinaa :-\ Mutta tulee ne silti käytettyä, en raaski myydä :D

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 23 Joulu 2006, 20:27
Kirjoittaja Prisku
Tigin Maxxed out-lakka. Pullo on jatkuvasti tukossa,suihkii epämääräisesti minne sattuu sitä nestettä märiksi läikiksi,mitkä  sitten kuivuu ihan kivikovaksi.
Tigin small talk. Ei tällä ainakaan muotoilla voi,käy ainoastaan latvasuojana.Tulee ällöttävän tuntuset hiukset eikä meinaa lähteä pesussa.
Bonacuren hoitsikka värjätylle tukalle.Haju on ällö.


Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 26 Joulu 2006, 20:08
Kirjoittaja Kemuli
Sunsilkien ja Doven lisäksi en sorru enää koskaan Glissin Care & Repair -tuotteisiin, enkä mihinkään Glissin "hoito"suihkeista. >:(  Myöskään PM:n Awapuhi Moisture Mist -suihke ei tuottanut minkäänlaista tulosta, en osta.

Edit. Myöskään Kerastasen Bain Antigras -shampoota en ostaisi enää kuuna päivänä! Sain sen ansiosta hirvittävän hiuspohjan kutinan ja "silariallergian".

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 16 Tammi 2007, 14:27
Kirjoittaja marketta
Ehkä Tigin Dumb Blonde -shampoo joka kutittaa mun päänahkaa.  :-\

Edit. Ostinpa silti DB-Tweenin ;D En vaan aio todellakaan tätä shampoota käyttää useita kertoja peräkkäin vaan vaihtelen hellempien kanssa. Jos siltikin alkaa taas kutittaa niin vaikka annan sen jollekin.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 16 Tammi 2007, 14:52
Kirjoittaja Husky
Taitaa jäädä XZn vihreä savi-sarja ostamatta kunhan nyt noista pulloista pääsen eroon. Ei oikein tuntunut hyvältä mun päässä. CO -pesussa hoitis toimii jotenkin.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 16 Tammi 2007, 20:40
Kirjoittaja hilma3
Korresin hiustenhoitotuotteet.. kamalia mun tukkaan :-X

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 16 Tammi 2007, 21:58
Kirjoittaja LaMaariah
Kampaamotuotteita en valitettavasti oo käyttäny hirveen kauan, mutta en oo törmänny mihinkään huonoon tuotteeseen. Markettituotteista ne löytyy.  >:( >:( Enää ikinä en mitään Panthenea tms osta. Hiukset oli niin hirveet sillon kun niitä käytin.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 16 Tammi 2007, 22:07
Kirjoittaja Bamboo
Nexxus Therappe shampoota. Hiukset rasvaantuivat nopeasti, ei puhdistanut tarpeeksi hiuksia ja vähän turhan kallista.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 17 Tammi 2007, 02:14
Kirjoittaja Shi Shi
- Markettituotteita en varmaankaan tule enää ostamaan. Liikaa vettä ja silikonia mun makuun.
- Tigin shampoita, ihan liian peseviä mun tarpeisiin.
- Tigin hoitoaineita, liian kevyitä mun tarpeisiin ainakin näillä näkymin.
- Bonacurea, ihan kuraa kautta linjan mielestäni.
- L'Oréalin Professionnel (vai onko se nykyään Série Expert?) -sarjan tuotteita, aika paljon kokemuksia menneiltä vuosilta, eikä juurikaan positiivista sanottavaa.
- L'anzaa, INCI:ensä ja Dry Hair -kokemusteni perusteella ylihinnoiteltua kuraa. Ainakaan mun tukalle näistä ei ole mitään iloa.
- Redkeniä, sillä sarjan hoitotehot tuntuu perustuvan pitkälti silikoniin, eikä siitä ole mun tukalle ja päänahalle muuta kuin harmia. Sama vika Kérastasessa mielestäni.
- Schwarzkopfin muotoilutuotteita, ei tee mun tukalle yhtään mitään.
- Joicoa, uusituissa tuotteissa aika reippaasti silikonia enkä juuri kerennyt vanhoja kokeilemaan.
- Cutrinia, kaikissa kokeilemissani tuotteissa, niin hoitavissa kuin muotoiluissakin on tehot nollilla.

Loputon listahan tästä tulee. Oon lievästi sanoen nirso.  :P

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 17 Tammi 2007, 08:55
Kirjoittaja Elliotta
PM:n värisarjan shampoota ja hoitoainetta. Itse asiassa taidan jatkossa vältellä Paulia ainakin pesutuotteissa, koska Super Skinnykin (ha) osoittautui silikoniseksi ja teki oudon tunteen tukkaan.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 17 Tammi 2007, 09:33
Kirjoittaja Lauris
Tigin shampoita: saan niistä hilsettä ja järkyttävän kutinan päänahkaani.
Tigin Manipulator-vahaa: siinä kookoksen tuoksu on aivan liian voimakas.
PM:n värisarjan shampoota: ei pese puhtaaksi, ei ainakaan jos on käyttänyt muotoilutuotteita.
PM:n Quick Slip -muotoiluvoidetta: tekee yliliukkaaksi ja lättänäksi eikä anna mitään tukea.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 17 Tammi 2007, 12:42
Kirjoittaja sininen kissa
- GLISS:in vaaleille hiuksille tarkoitettu "korjaava" shampoo: Haisee pahalle, kuivattaa hiuksia, takuttaa, ei todellakaan mitään hoitavaa tai korjaavaa vaikutusta. Tätä kun käytin viikon putkeen, niin päänahasta alkoi irrota sellaisia "levyjä", vähän kuin vauvan päästä sitä kehnää. Incin puolessavälissä silikonia, olisiko siis ollut sitä. Ainut hyvä puoli on hyvä pesuteho - rasvaisen tukan saa taatusti puhtaaksi, mutta tähän kykenee esim. XZ -shampootkin yhtä hyvin, ja ilman silikonia

- Nutri Glossin hiuksiin jätettävä hoitoaine: ei hoitotehoa, ärsyttävät hileet joita on sitten joka paikassa

- Pro Vitamin Systeme -halpistehis marketista: inci vaikuttaa hyvältä, mutta ei tunnu hoitavan tarpeeksi, vaan jättää likaisen ja lähmäisen tunteen päänahkaan ja hiuksiin, latvat jää kuiviksi koppuroiksi

- Silikoniset markettishampoot ja hoitikset, esim. Pantene ja Sunsilk: täyttä kakkaa, ei mitään hoitotehoa

- Joico Altima: liian lirua, haisee mitäänsanomattomalle, ei ole riittoisaa, poishuuhdeltavana ei hoida/kosteuta/selvitä tarpeeksi, tulos on melkein kuin ei olisi hoitoainetta käyttänytkään. Jätettävänä vain lähmää ja vie kaiken kiillon, vaikka laittaisi kuinka vähän.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 17 Tammi 2007, 21:42
Kirjoittaja Fii
paul Mitchellin the creamia... aivan järkyttävää ainetta eikä tee yhtään mitään... pullo seisoo kaapissa, en meinaa ainakaan päähän laittaa  :P

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 17 Huhti 2007, 12:38
Kirjoittaja Luscious
- Loreal Elvital anti-dandruff hilsehoito -tekee kalvon päänahkaan
- Pantene ICE shine pikahoitis  -turhaa silikonimönjää
- NG kiiltohoito - samat perustelut kuin muilla: ei tee mitään. Hileet näyttää hilseeltä.
- Sunsilk jätettävät: huonot incit, ei tehoa

Nää kaikki olen jostain syystä saanut ilmaiseks. Mutta näitä En ostaisi itse.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 17 Huhti 2007, 18:46
Kirjoittaja Euphoria
Minusta tuntuu, että jätän tästä lähtien kalliimmat hiuksiin jätettävät hoitoaineet hankkimatta. Lyhyeen tukkaan välttää ihan hyvin joku VO 5. Suihkittavaa Joicoa on kuitenkin vielä iso pullo jäljellä, mutta uutta en aio hankkia tilalle, kun se loppuu.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 18 Huhti 2007, 20:35
Kirjoittaja Säde
En osta uudelleen ainakaan Mitchellin Instant Moisture -shampoota ja Awapuhi-suihketta. Shampoo ei tuntunut kosteuttavalta, takutti eikä vaahdonnut. Suihkeesta ei oikein tuntunut olevan mitään hyötyä.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 18 Huhti 2007, 23:30
Kirjoittaja Crysania
- Sunsilkin rasvaisen tukan shampoo: Jos joskus haluan rastat muutamalla eurolla niin voishan tuon ostaa.
- Bonacuren latvasuoja: Haisee nenään liian pahalle eikä tee mitään ihmeitä.
- Wellan High Hair Ocean Mist: Pitäisi tehdä tukasta karhea, mutta mulla tuo tekee vain lähmäisen ja samean tukan. Lisäksi suihke ei tule sellaisena hyvänä sumuna vaan se vain lorisee tukkaan kuin hanasta.
- Andrew Collinge Perfect Endings-suihke: Tosi hyvää tukalle, mutta alkaa vain aina aivastuttamaan kun tuota laittaa. :(

Lisäksi myös Paul Mitchellin kostettava shampoo ja Awapuhi-suihke jää luultavammin ostamatta ellen saa sitä sitten ihan jollakin parilla eurolla.


Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 23 Huhti 2007, 14:58
Kirjoittaja JulianaVonBella
-Lorealin gloss control-kiiltosuihke. Kiiltoa tulee mutta jättää kovaksi tukan tai sitten likaisen tuntuiseksi kun hiukan yrittää kammata tai harjata sitä.
-Bonacuren latvasuoja. Haju hirveä eikä ainakaan minulla toimi ollenkaan.
- Tigin Dumb Blonde shampoo. Jättää tukan "narskuvaksi".
-Goldwell. "color definition Treatment Intense"-naamio. Jättää tukan likaisen oloiseksi.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 24 Huhti 2007, 23:00
Kirjoittaja FairyTale
-Mitään markettituotteita ainakaan toistaiseksi
-WWW tuotteita

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 24 Huhti 2007, 23:25
Kirjoittaja Bembo
Simin dermasydin shampoita. Oon käyttäny niitä vanhana sarjan poistuvia tuotteita putkeen jo ties kuinka kauan ja onnistunut pilaannuttamaankin niitä hurjalla varastoinnilla. Nyt alkaa pursua jo korvista ulos nuo tuotteet. Eli niitä en enää osta.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 25 Huhti 2007, 11:45
Kirjoittaja Nemain
Schwarzkopf Gliss -shampoota; aivan järkyttävä haju, joka ei lähde hiuksista pariin päivään
WWW:t
Goldwellin tehikset; eivät tee hiuksille juuri mitään

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 25 Huhti 2007, 12:18
Kirjoittaja Hunajapupu
Muutama viimeaikainen kokeilu, joita en enää ostaisi:

-Elvital Nutri Gloss kiiltohoito. Hippuset eivät saa aikaan kivaa kiiltoa hiuksiin vaan sen sijaan leviävät ympäri naamaa eivätkä irtoa käsistä millään. Ei tunnu myöskään hoitavalta. Turha tuote.

-Fructiksen shampoot ja hoitoaineet. Jotkin ihan ok tuotteita mutta haju tökkii niin pahasti etten enää kestä sitä.

-XZ Vanilja&Suklaa hoitosuihke. Herbinan jätettävä suihke kosteuttaa paremmin, tuoksuu paremmalta ja sisältää UV-suojan.

-XZ kosteuttava shampoo ja hoitoaine. Eivät toimi minun päässäni, shampoo ei tunnu pesevän kunnolla ja hoitiksen tehot surkeat.

-Elvital Anti Breakage shampoo ja hoitoaine. Shampoo jättää hiukset likaisen ja lähmäisen näköisiksi eikä hoitis selvitä hiuksia. Hiukset ovat likaisen näköiset lähes heti kuivuttuaan.

-Erittäin Hieno Suomalainen Hunajahoitoaine. Ei toiminut CO-pesuissa eikä normaalihoitiksenakaan tehot riittäneet tekemään hiuksista hoidetun tuntuisia, vaan jäivät takkuisen oloisiksi.

-Sunsilkin hiuslakka sumuttimella. Haisi myrkylle, ei voinut käyttää hajun takia.

-Tigi S-factor shampoo. Takutti hiukset kauheaan kuntoon. Saman sarjan tehis oli erinomainen ja pikahoitiskin hyvää, mutta shampoo ihan susi minun hiuksilleni.

-Wella SP Tuuheuttava shampoo. Takutti hiukset kauheaan kuntoon.

-Wella SP tuuheuttava jätettävä hoitovaahto. Ei hoitanut hiuksia vaan pikemminkin tuntui kuivattavan niitä. Ei tuuheuttanut.

-Andrew Collinge perfect endings shampoo ja hoitis. Eivät vakuuttaneet, koska eivät toimineet mitenkään erityisen hyvin.

-Fudge Oomf hoitoaine. Ihan kauheaa kuraa.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 25 Huhti 2007, 19:57
Kirjoittaja Elluli
Sunsilkin tuotteita, WWW-tuotteita. molempia vielä jäljellä ja käyttämättä  :-\ mutta poiskaan en raaski heittää. Mitähän hittoa näille tekis??  ::)

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 25 Huhti 2007, 19:59
Kirjoittaja Hunajapupu
^Minä käytän surkeat tuotteet sheivausgeelinä säärikarvoja sheivatessa. Shampoot ja hoitikset sopivat yleensä hyvin tuohon.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 25 Huhti 2007, 20:01
Kirjoittaja Vivi
^Ja shampoot menee myös suihku- tai käsisaippuana.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 25 Huhti 2007, 22:01
Kirjoittaja Magia
Tigi Big&bigger: jää hilseen näköisiä hippuja hiuksiin, vaikka kuohkeutta tuokin
Gliss hair repair: mainostetaan hoitavaksi, sisältää alcohol denatia..
Osis Slick: Inhottavan liru koostumus, ei suorista kunnolla
WWW-tuotteet: muka kampaamosarja, huonompia kuin markettituotteet

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 26 Huhti 2007, 22:14
Kirjoittaja Babooshka
Bonacuren kosteuttava suihke: tekee hiukset limaisiksi ja haisee kammottavalle, inci kauhistus
Bonacuren tuuheuttava sh ja hoitis: kuivattavat, karheuttavat, vievät kiillon eivätkä tuuheuta tippaakaan
WWW -tuotteet: ush


Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 26 Huhti 2007, 22:33
Kirjoittaja Viivi
Tästä lähtien mä jätän Tigin Fashionistat kaupan hyllylle. Kamala tuoksu ja hoitotehot nolla. Bonacuren Moisture Kick-suihke tuoksuu kans ihan järkyttävälle, en osta sitäkään enää koskaan.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 26 Huhti 2007, 23:48
Kirjoittaja Mariia
Elluli kirjoitti: Sunsilkin tuotteita, WWW-tuotteita. molempia vielä jäljellä ja käyttämättä  :-\ mutta poiskaan en raaski heittää. Mitähän hittoa näille tekis??  ::)
Mä sain appivanhemmilta Sunsilkiä joululahjaks  ::) oon tässä miettinyt et miten ne käyttäs mut pitänee ottaa Vivin neuvosta vaari ja käyttää vaikka käsisaippuana.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 27 Huhti 2007, 10:03
Kirjoittaja Lilly Missy
Mariia kirjoitti:
Elluli kirjoitti: Sunsilkin tuotteita, WWW-tuotteita. molempia vielä jäljellä ja käyttämättä  :-\ mutta poiskaan en raaski heittää. Mitähän hittoa näille tekis??  ::)
Mä sain appivanhemmilta Sunsilkiä joululahjaks  ::) oon tässä miettinyt et miten ne käyttäs mut pitänee ottaa Vivin neuvosta vaari ja käyttää vaikka käsisaippuana.
Sheivaukseen, WWW:t toimii ainakin loistavasti ;) Sh:lla voi pestä vaikka lavuaarin, miksei käsisaippuanakin(voi ehkä kuivattaa enemmän, riippuu mihin on tottunut)

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 28 Huhti 2007, 10:30
Kirjoittaja Tuu
Minä en osta mitään markettituotteita toistaiseksi! Nyt olen onneksi saanut kaikki markettikamat käytettyä loppuun, vaikka kyllähän siinä kestikin ihan liian kauan. Kaikkea piti tottakai kokeilla, joten markettituotteita oli helppo ja halpa ostella kauppareissulla, mutta nyt ne ovat ehdottomasti pannassa.
Tuolla on vielä pari purkkia Doven hoitoainetta värjätyille hiuksille, mitkä aion säästössä pitää, jos joskus kiharakampauksen jälkeen satun tarvimaan selvitystä tukkaan.
Nutrigloss olisi ainoa markettituote, mitä voisin ostaa, mutta en muuta (voisin sekoitella siihen Color Pulsea tukkaa värjäillessäni ;)).

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 28 Huhti 2007, 14:19
Kirjoittaja Vera
-Markettituotteet. En vaan jotenkin luota niihin, vaikka helmiäkin varmaan löytyy.
-Redkenin All soft-sarjasta mitään. Pistävä haju eikä tehnyt hiuksille mitään.
-Wella SP:n kiiltovoide. Haisi pistävän voimakkaalta, eikä tuonut mitenkään erityisesti kiiltoa.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 28 Huhti 2007, 16:35
Kirjoittaja jeppu
- WWW
- Loreal tecni.art Full Volume Extra -muotovaahto - Korputtaa, hamputtaa, tekee hiukset sameiksi
- Matrix Glow Trix -kiiltovoide - Täysin turhake. Hilseilee hiuksissa
- K-pak muotovaahto - Tekee hiukset sameiksi, ei tue
- Sunsilk & useat muut markettituotteet (Fructis, Elvital ym..)
- Bonacure Moisture Kick -hoitonaamio - Hiukset tuntuivat ja näyttivät naamion jälkeen todella huonoilta. (Käyttö on siis jäänyt siihen yhteen kertaan, ja purkki pöllyttyy kaapin perällä)
- Tigi Small Talk - En ymmärrä tämän hehkutusta, kamalaa kuraa. Haisee aivan kamalalle, kuin kirsikkapurkalle. Tuntuu hiuksissa tahmealle vaikka laittaisi kuinka vähän. Ja käsiäkin saa kunnolla hangata pestessä ennen kuin lähtee käsistä.
- Wellan, Goldwellin ym. "huonompien" kampaamosarjojen hoitotuotteet - INCIt yleensä varsin köyhiä, mieluummin ostan marketista vaikka EHS:n tai XZ:n tuotteita
- Alkoholia paljon sisältävät "hoito"suihkeet

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 20 Kesä 2007, 17:49
Kirjoittaja Peachtwist
XZ tyrnihoitis: Haju oli outo, eikä tehnyt mun hiuksille oikein mitään.
Tigi Sexed up hoitis: Ei tuuheuttanut erityisemmin ja Tigin Thickening on paljon tehokkaampaa.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 21 Kesä 2007, 19:31
Kirjoittaja Hilippa
Paul Mitchell Super skinny serum: loisto tuoksu, muuten ei mitään vaikutusta
www-tuotteet: Tuotteita vielä kehdataan mainostaa sanoilla: "sisältävät vain tarkoin tutkittuja, maailman parhaita ainesosia". Pyh, sanon minä!

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 13 Heinä 2007, 20:01
Kirjoittaja meriucha
Hömhöm...

WWW:n tuotteet jäävät ostamatta koska ne vaan eivät ole vettä kummempaa.
MOP C-system clean, koska se jättää hiukset ihan pörröisiksi ja kuiviksi, hydrating on hyvä.
Joicon k-pak shampoo, siinä on silikonia ja hajukin on vähän ällöttävä.
Lorealin tuotteet, ne eivät herätä kiinnostusta kokeilla.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 13 Heinä 2007, 20:37
Kirjoittaja -Iina
Bonacure latvasuoja: Haisee hirveälle, kutittaa päänahkaa vaikka yritän varovasti laittaa vain latvoihin.
Sunsilk

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 14 Heinä 2007, 15:37
Kirjoittaja *sade*
- Joicon K-pakin shampoo ja hoitis saavat jäädä kauppaan. Sen sijaan K-pakin rekkua ja jätettävää  ostan varmasti  lisää, toimivat hyvin aina silloin tällöin käytettynä. Mutta sh tosiaan takuttaa tosi pahasti, eikä hoitiskaan tunnu tekevän ihmeitä.

- Sebastianin sh + hoitis värjätyille hiuksille - eivät tee sitten yhtikäs mitään.

- www, tottakai.

- XZ:n vaniljasuklaa shampoo: liian pesevää, takuttaa pahasti.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 15 Heinä 2007, 02:11
Kirjoittaja Roksane
Cutrin-hiustuotteet, erityisesti Chooz-muotoilutuotteet - eivät tee tälle päälle juuri mitään
L'Oreal Kérastase -sarja - huono hinta-laatusuhde, kova hinta, markettisarjojen taso
Sunsilk -sarjan hiustenhoitotuotteet (muotoilutuotteet ok)
Bonacuren Moisture Kick treatment - kuivattaa, takuttaa
Osis+ Freeze-hiuslakka (sarjan Elastic-lakka on parempaa)
MOP Shaping Serum - ei tee oikein mitään, vähän ehkä kuivattaa jopa

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 15 Heinä 2007, 16:28
Kirjoittaja Mella
Sunsilkin tuotteita, eivät vaikuta mitenkään tukkaan.
Lorealin tuuheuttavat hiustenhoitotuotteet, ei mitään mainittavaa jälkeä...

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 17 Heinä 2007, 10:02
Kirjoittaja Hentoinen
- Markettituotteita. Aina välillä on tullut ostettua jotain uutta ja aina ne päätyy roskiin parin käytön jalkeen koska ne ei vaan toimi.
- Bonacure. Haisee hassulle eikä toimi.
- WWW ja L'Oreal ( + muut HS:n "hiustenhoitobestsellerit") Need I say more? ::)
- Fudge. Haisee hirveälle ja teki tukasta ihan hamppua. Latvat näytti 15 vuotta vanhan terveyskeskuksen odotushuonekäytössä olleen barbien pehkolta.
-Kerastase Bain Miroir sh + Chroma Reflect ha. Heikkoa keskitasoa ja hinta laatuun nähden liian rasvainen.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 23 Heinä 2007, 21:26
Kirjoittaja Sylver
En mitään markettituotteita, enkä mitään tuuheuttavia mistään sarjoista.
Shampoot jotka väittävät tuuheuttavan, eivät vielä koskaan ole sitä tehneet..
Kalleimmat kampaamotuotteet jätän myös ostamatta, koska ne halvemmat (wella, goldwell jne..) toimivat tukassani yhtä hyvin.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 26 Heinä 2007, 14:47
Kirjoittaja Mariatar
Pakko mainita, etten ostaisi uudelleen MOPin Mixed Greens -shampoota. Periaatteessa siinä ei ole mitään vikaa, muttei se kyllä toisaalta tunnu tekevänkään mitään ihmeellistä, eikä edes pesuteho eroa mitenkään muista "perusshampoista". Tuolla hinnalla ostan mieluummin vaikka jojobaöljyä ja XZ:n jonkun shampoon (jotka tuntuvat olevan melkein samaa kamaa tälle päälle kuin MG.)

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 28 Heinä 2007, 17:55
Kirjoittaja Chaos
En osta enää shampoota, jossa on silikonia. Kutittaa päänahkaa. Hoitoaineessa sitä saa olla.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 18 Elo 2007, 10:44
Kirjoittaja naanna
-L'Orealin värisarja jää tästä eteenpäin ostamatta. Pikatehis on kamalan vetistä litkua, joka ei edes selvittäny mun tukkaa, vaikka sillä silikonimäärällä pitäisi. Shampoo ja hoitis on ihan peruskamaa silikonilla terästettynä ja jätettäväkin on aika turhaa tavaraa. Absolut Repair -sarjaa tosin voin ostella edelleenkin. Toimii tässä päässä paljon paremmin.

-Joicon K-Pakit jää myös kauppaan. Tarjouksesta hamstrasin vanhaa sarjaa, enkä saanut aineilla minkäänlaista tulosta aikaiseksi. Haju on myös niin kammottava, etten pysty näitä käyttämään. Myyntiin taitaapi mennä kaikki pullot.

-AC-suihke jää myös kauppaan. Pilaantuneen salmiakin haju etoo ja Miracle Mist toimii mun tukassa erinomaisesti. Turha siis mennä vaihtamaan hyvää tuotetta huonompaan.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 19 Elo 2007, 19:22
Kirjoittaja petomaani
Glissin värjätyille hiuksille tarkoitettua tehohoitoa. Ei vaan tehoa mun hiuksiini, jättää ihmeellisen "vesisateen kasteleman oloiseksi", semmoseksi likasen tuntuiseksi.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 19 Elo 2007, 23:42
Kirjoittaja Lizine
Osis + volume shot (vaahto). Ei todellakaan tuo mitään tuuheutta tai volyymiä hiuksiin, suutin ei toimi kunnolla ja menee jatkuvasti tukkoon. Hiuksista tulee likaiset ja inhottavan tuntuiset. Inhokkituote.

Sunsilkin hiuslakat Ei vaan toimi

Sunsilkin tuuheuttava hoitovoide Ei todellakaan tuuheuta sen enempää kuin margariini, tunne hiuksissa tosin sama kuin olisi paketin voimariinia hiuksiinsa lätkinyt  :P

Muumisuihke Jossai tätäkin kehuttiin mutta tekee hiukset välittömästi todella likaisen tuntoisiksi, ei edes juuri selvitä.




Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 29 Syys 2007, 21:25
Kirjoittaja Tiitunen
Seah-sarjan yöksi jätettävää naamiota en enää ostaisi enkä mitään muutakaan, missä on paljon kuivattavia alkoholeja. Sunsilkit ja monet muutkin markettituotteet jäisi ostamatta, Kerasilkin tehis ei myöskään ole omille hiuksilleni paras mahdollinen. Parempia löytyy halvemmallakin.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 11 Loka 2007, 19:23
Kirjoittaja meriucha
Oon jo aiemmin vastannut tähän, mutta tuli yksi ehdoton kammotus vastaan.

Nimittäin XZ tyrniöljyhoito. Silloin muutama vuosi sitten kun blondasin, se tuntui tekevän ihmeitä pönsälle, mutta nyt kun hiuskuontalo on kunnossa ja hyvin hoidettu, niin se litku kuivatti hiukset aivan totaalisesti eikä millään selviksi.

Ja sitten ehkä Avedan Shampure hoitis jää tästä lähin kauppaan. Hirveän voimakas tuoksu, eikä tehokaan lopuksi päätä huimaa.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 11 Loka 2007, 20:51
Kirjoittaja Minla
Redkenin Smooth Down Butter Treatia en varmaan kyllä osta enää. Ei tee tälle karvastolle kyllä niin yhtään mitään minkäänlaisilla vaikutusajoillakaan.
Muihin tehiksiin sekoiteltuna menee, niin varmaan tulee käyteltyä tuo purkillinen loppuun.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 11 Loka 2007, 21:36
Kirjoittaja Margot
Mitään missä on silikonia. Olen vaan huomannut olevani sen verran kammoinen, et ne jää käyttämättä. Onneksi ne voi käyttää sheivailuun ja meikkivälineiden pesuun.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 12 Loka 2007, 10:07
Kirjoittaja Kemuli
XZ:n Suklaa&vanilja -shampoota. Ei ollu paha vikaostos, kun ei kauhean kallis, mutta se pesevyys! En saa hiuksia noin takkuun edes syväputsarilla :o Tuoksuki tökkii, jää jatkossa ostamatta.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 12 Loka 2007, 16:43
Kirjoittaja Angie
- Osiksen muotoilutuotteita. Eivät toimineet halutulla tavalla, enkä voi sietää sitä hajua  :-X
- Fructiksen tai Pantenen tuotteita. Täyttä silikonia.
- Redkeniä, Kerastaséa tai muitakaan L'oréalin merkkejä. Ns. hoitoteho perustuu silikoneihin eikä oikeasti hoitaviin aineisiin. Myös eettisyys on näistä kaukana.
- L'oréal Elnett Satin -hiuslakkaa. Haju on hirvittävä.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 13 Loka 2007, 19:31
Kirjoittaja anskuu
-Tigi Dumb blonde shampoo päänahka kutisi tajuttomasti, ei enää koskaan
-Tigi Moisture maniac shampoo sama tässä, päänahkaa rupesi kutittamaan
-www kosteuttava tehohoito perus www:tä, sama kuin vettä laittaisi
-Xz tyrnimuotovaahto haju tökkii, muuten ihan ok pito

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 16 Loka 2007, 18:58
Kirjoittaja Lizine
täytyy tulla haukkumaan vielä Tigin Maxxed-out -hiuslakka. Aivan kamalaa ainetta. Yritin muutaman kerran käyttää, sitten luovutin. Teki hiuksista koppuraiset, likaisen näköiset ja tuntuiset ja oli vaikea käyttää koska oli pumppulakka. Tuoksukin oli järkyttävä Viinalta haiseva mustikka tms..

Elnetin hiuslakkaa en myöskään enää ikinä osta. Haju on jotain aivan järkyttävää ja tehoa ei vaan ole.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 19 Loka 2007, 13:08
Kirjoittaja chiliad
En kyl enää osta niitä Glissin värjätyille hiuksille tarkotettuja sh, ha tai jätettävää. Sh ja Ha jätti hiukset inhottavan limasiksi ja sit jätettävä kans. Tuoksu oli jotenki tosi tunkkane :/ Sit en myöskään osta enää noita Andrew Collingen tuuheuttavaa sh ja ha, ei minkäälaista tehoa kummassakaan

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 02 Marras 2007, 14:29
Kirjoittaja Euphoria
- Andrew Collingen hiuslakkaa. Tuntuu, ettei pidä kunnolla, mutta on kuitenkin parempaa kuin Elnett ja L'orealin valkoisessa pullossa oleva lakka.
- WWW:n tuotteita
- Cutrinin Chooz-muotovaahto, jossa alkoholia  :-X.
- Lórealin Shine Blonde-hoitovaahto on aivan turha tuote. Eihän siinä ole edes mitään hoitavaa ainetta!
- Joicon Volissima-muotoilunestettä. Ei tuuheuttanut vaan lähmäsi.
- Scandinavian Formula Spray Balsam. Ei tee tukalle yhtään mitään, kuivatti korkeintaan.
- John Friedan Sheer Blonde shampoota, hoitoainetta enkä kampaussuihketta. Shampoo on voimakkaasti pesevää ja silikonista. Hoitoaine on silikonista. Muotoiluneste sisältää alkoholia. Eivätkä kirkasta vaaleita hiuksia. Halvemmalla löytää parempaa.
- Tigin Manipulator
- Tigin Superstar -föönausneste
- Toni&Guy:n Boost-It-Moussea
- Trendline Jelly Mousse. Ei tehnyt mitään, lähmäsi. Tätä ei taida enää olla olemassakaan.
- Wella High Hair Crackle Wax. Pelkkää mineraaliöljyä, lähmäsi.
- L'orealin tecni.art muotoilutuotteita en osta enää ikinä. Ostin niitä vanhoja versioita (volume ja volume +) kerran tarjouksesta ja toisella sain kunnon tahmatukan ja toinen ei tee oikeastaan mitään minun hiuksilleni. Eilen käytin tätä, joka ei tahmaa, muttei se mitään tehnytkään. Hajukin on sieltä pahimmasta päästä.

Yhdistelin nimeltä mainitsemiani tuotteita samaan viestiin  ;).

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 02 Marras 2007, 20:25
Kirjoittaja Sway
Näitä purnukoita löytyy kaapit täydeltä, joita en enää ostaisi edes aseella uhaten..Muutenkin sitä on kasvattajana alkanut vaatimaan tukkatuotteiltaan enemmän ja mieluummin satsaa laadultaan parempiin, oli kyse sitten markettisarjasta tai kampaamosta ostettavilta tuotteilta. Eli en oikein enää viitsi edes sinnillä käyttää loppuun huonosti toimivia tuotteita, vaan etsin jatkuvasti niitä oikeita mulle :-* Tässä joitain mieleen tulevia:

- XZ suklaa&vanilja tuotteet. Ihan ok muuten mutta haju :-X
- Lanza Leave-in protector. Sain tällä aikaan sellaisen takkukasan etten tähän enää koske!
- Wella Lifetex extra rich self warming mask. Tuntui, että tämä enemmänkin kuivatti tukkaa kuin hoiti. Lisäksi
  en tykännyt yhtään tästä käsissä lämpenevästä efektistä.
- Ac Perfect endings suihke. Muuten ihan kiva mutta lähmää hieman liikaa vaikka miten vähän suihkisi.
- Tigi O&H shapoo. Jättää hiukset liian takkuisiksi huuhtelun jälkeen.
- Tigi Fashionista hoitoaine. Tykkäsin muuten kovasti mutta tän haju laukaisi mulla elämäni ensimmäisen
  migreenikohtauksen!
- MOP Clean shampoo. Tykkään juu, mutta ei kuitenkaan mun päässä eroa mistään edullisemmasta shampoosta.


Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 24 Joulu 2007, 21:35
Kirjoittaja Denial
Mulla suht vähän kokemusta on kampaamotuotteista mutta...

- Lorkun absolut repair sarja jää kokonaan ostamatta tästä lähtien
- marketista en osta saletisti enää yhtäkään 2 in 1 tuotetta
- ..enkä tietenkään mitään tosihalpista litratavaraa
- myöskään GLISSin keltainen hiuksissa muhitettava purnukka ei vakuuttanut tippaakaan, sitä en enää osta
- mikä tahansa elvital jää myös kauppaan :-X

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 25 Joulu 2007, 23:54
Kirjoittaja Ilyasviel
- xz tyrniöljyhoito. Oksetus! Se alkoholin haju ja tunne päässä.. Never again.
- VO5 syväpuhdistava shampoo. Olen herkistynyt tälle, alkaa polttelemaan päässä pahemmin kuin blondausaine :/

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 26 Joulu 2007, 16:11
Kirjoittaja Valentine
xz:in suklaa vanilia joku suihkutettava hoitojuttu... Oli tosi järkyttävää, kovetti hiukset ihan koppuraisiksi ja liimas ne jotenkin yhteen  :-\

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 06 Tammi 2008, 14:10
Kirjoittaja Tepa
Body Shopin oliivihoitoainetta en enää osta. Ei tee mun tukalle yhtään mitään. Onneks ei oo kuin se pikkupullo (tosin siitäkin on reilusti yli puolet käyttämättä...).

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 06 Tammi 2008, 15:17
Kirjoittaja -Ansku-
En osta mitään Lorealin, Wellan tai muitten "halpojen" kampaamomerkkien tuotteita.. Joutunut vaan pettymään liian monta kertaa  :( Enkä tietysti mitään markettituotteita  :-X

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 06 Tammi 2008, 15:41
Kirjoittaja elisaveta
Miullakin on pitkä lista tuotteita, joihin en enää kajoa. Kun kokeilee paljon niin tielle sattuu myös runsaasti huonoja tuotteita. Tässä osa miun inhokeista, jotka ei enää miun ostoskoriin kyllä pääse:

-Lanzan Kukui nut hoitoaine: Liian kallista. Oli miusta ihan ok tuote, mutta neljänkympin hintaan tuotteen tulee olla miusta enemmän kuin vain "ihan ok". En vakuuttunut.
-XZ sarjan suklaa-vanilja tuotteet: Nää vissiin jakavat muutenkin mielipiteet täällä aikalailla kahtia. Mie kuulun kanssa ei-kannattajiin. Haju tökkii ja pahasti ja miun tukassa toimivuus ei ollut mitä kehujen jälkeen odotin... Ei tätä enää.
-Bonacuren hopeahohtoshampoo: Kamalaa kuivattavaa töhnää. En tykännyt ollenkaan, lensi kahden kokeilun jälkeen suoraan roskikseen.
-Tigin Control freak shampoo: Jäi aina käyttämättä kun hyllyssä oli parempiakin.
-Markettituotteet: Saa olla todellatodella paljon kehuttu ja ylistettu markettituote ja ihana inci että lähden ostamaan muuta kuin kampaamokamaa... Mutta ihaniakin markettituotteita tiedän tällä hetkellä yhden (Lorkun Nutrigloss naamio) ja sitä aion ostaa vastakin. Jos muita yhtä hyviä löytyy silloin teen tässä säännössä kanssa poikkeuksen :)
-Sebastianin kampaamotuotteet: En ole tältä merkiltä löytänyt vielä yhtäkän tuotetta, johon olisin rakastunut. Jätän siksi kokeilut jatkossa iha suosiolla väliin.
-Tigi Chocolate hair: Ei kolahtanut, vaikka kokeilin käyttää tätä vaikka millä tavalla.
-Tigin Moisture maniac shampoo+hoitsikka: Tämäkään ei miulla jostain syystä toiminut niin hyvin kuin odotin. Siispä jää jatkossa hyllyyn.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 13 Helmi 2008, 17:45
Kirjoittaja Herya
Tigin O&H hoitoaine ei tehoa mun tukkaan muutakun tehiksenä mutta uskon että siihen tarkotukseen löytyy parempiakin.
XZ vanilja&suklaa suihke tekee mun tukasta kuivan ja kovan.
Alonzo luminescence creme reconstruct hoitoaine ei ollut tarpeeksi hoitavaa. Pikahoitsikkana tehiksen jälkeen toimii, muuten ei.
Grazette xclusive come alive treatment tehohoitoaine tuoksuu aivan ihanalle ja kosteutti hyvin kuivia latvoja, mutta en osta uudestaan koska teki niskaan kipeitä paiseita mikä ei ole kovin kivaa :-\.
Graham Webb silk repair silk protein leave-in conditioner tekee latvoista kovan ja karhean tuntuiset.
Cutrin sensitive color shampoo kauheen kallis vaikka on samaa tasoa kun lv shampoo. En tykännyt. Puhdisti hyvin mutta ei juurikaan hoitanut.
Goldwell double boost rootlift spray plääähhh en vakuuttunut tästä. Kokeilen ensi kerralla jotain toista tyvikohottajaa.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 14 Helmi 2008, 23:43
Kirjoittaja Valentine
^Yhdyn edelliseen, en ostaisi itsekkään uudestaan Graham Webb silk repair silk protein leave-in conditioneria.  Tekee hiukset todellakin kuivan tuntuisiksi, ei hoida juuri lainakaan, jos ollenkaan... Tarvitsen jonkun tehokkaamman, nyt kuitenkin käytän tuon ensin loppuun... kai.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 26 Helmi 2008, 19:44
Kirjoittaja Hallonnikas
Enpä ostanut näitäkään, mutta eräältä kampaajalta sain näytteet Rene Furtererin shampoosta ja hoitoaineesta, taisivat olla Fioravanti tai jotain sellaista malliltaan.
En katsonut putkilon taakse ennenkuin suihkussa shampoo päässä, kun ihmettelin kirvelyä ja viileää tunnetta.. No alkomahoolihan se siellä heti toisena oli incissä.. Sama juttu hoitoaineessa, joka kylläkin sai shampoon takuttaman kuolleen rotan näköisen tukan auki. Kärsinyt päänahka ei vaan tykännyt alkoholia pursuavista tuotteista ja nakkasin putkilot samantien roskiin.. Hienon ensikokemuksen jälkeen päätin että kierrän moisen nimen alla olevat tuotteet kaukaa.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 26 Helmi 2008, 20:48
Kirjoittaja Anniza
Sunsilkin kaikki tuotteet.  :-X Muotoilusta shamppoisiin, kamalaa tavaraa.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 08 Huhti 2008, 07:02
Kirjoittaja Neriana
Älkää nyt hyvät ihmiset pahastuko mutta:

Itse en missään nimessä ostaisi uudestaan enää ikinä

XZ tuotteita. Niitä on nyt kokeiltu kaikkia ja vaikka päällä seisoen ja hiukset on kuin huopalakki XZ jäljiltä.

Tigiä - Tigin tuotteet saavat jäädä nyt tauolle.. Niistäkään ei ole löytynyt sellaista jossa hinta laatu täsmäisi.

Loreal Kerastase - maksaa hunajaa mutta NutriGloss naamiollakin saa parempaa jälkeä.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 08 Huhti 2008, 14:34
Kirjoittaja eejo
Annizan tavoin sunsilkit voi kyllä jäädä kauppaan odottamaan ostajaansa

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 08 Huhti 2008, 16:45
Kirjoittaja Tanya
XZ tyrnihoitoa. Jätti hiukset kuiviksi korpuiksi. Samoin XZ tyrniöljyhoito oli aivan kaameeta.  :-X Myös kaikki kokeilemani Sunsilkin muotoilutuotteet ovat olleet aivan surkeita eli ne jäävät kaupan hyllylle. Muitakaan Sunsilkin tuotteita en kyllä ostaisi...

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 08 Huhti 2008, 18:33
Kirjoittaja Kähmäräpälä
Andrew Collinge-hiuslakka ja moni muu markettilakka ovat ei-ostettavien listalla. Lisäksi joku Wellan suihkevaha (jonka nimeä en enää muista kun olen viskannut purkin menemään) oli ihan karsea - hiukset näyttivät karsean rasvaisilta, vaikka sitä olisi laittanut miten vähän tahansa.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 08 Huhti 2008, 18:39
Kirjoittaja Carietta
- Tigin O&h Shampoo, Kuivatti hiuksia ikävästi
- Tigin Control freak shampoo Tämäkin oli aivan liian pesevää
- Ac:n perfect endigs suihke Ei tehnyt mitään tälle tukalle, käytän mielummin miracle mistiä  :)

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 08 Huhti 2008, 19:51
Kirjoittaja tiita
- Urban Culture Straight As suoristusvoide. Kamalaa mönjää, aivan kuin teollisuussilikonia tuubissa. Ei tuntunut suojaavan ollenkaan, koska koostumus oli sellainen, ettei sitä saanut levitettyä kunnolla hiuksiin.
- Oyster fixing hair spray strong. Liian voimakas tuoksu, jäi leijumaan koko päiväksi ja tuntui ettei lähtenyt pesussakaan. Tuote pumppupullossa, vaikea suihkia tasaisesti päähän.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 09 Huhti 2008, 01:51
Kirjoittaja jean
- O&H sh. Räjäyttää hiukset. Toisaalta vois käyttää syväputsarina.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 12 Huhti 2008, 19:54
Kirjoittaja kiwi
Tigi O&H shampoo - Takuttaa liikaa, tuntuu myös että pesee liikaa.

Tigi Fashionista Spritz and Shine - Päänahka alkaa kutiamaan, muuten hyvä.

Sunsilk-tuotteet - Ei näitä enää. Silikoni.

Pantene-tuotteet - Ei näitäkään enää! ^^

Fructis-tuotteet - Ei, kiitos. Sama syy kuin kahdessa edellisessä.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 13 Huhti 2008, 11:54
Kirjoittaja Valentine
Graham webb silk repair jätettävä hoitoaine, kovettaa hiuksia
BC tyvikohottaja, kutittaa päänahkaa
Loreal prefessionel värjättyjen hiusten shampoo, liian pesevää silikoni mömmöä

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 14 Huhti 2008, 09:57
Kirjoittaja Teresa_82
En aio ostaa mitään Paul Mitchellin tuotteita, ne eivät vain toimi minulla. Hiukset jäävät jotenkin rasvaisiksi shampoosta eivätkä hoitoaineet tunnu kovin tehokkailta.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 18 Huhti 2008, 13:52
Kirjoittaja Mollamaija
Biozellin kampaus- ja muotoiluneste ei ollut hyvää, ja sen hajukin on ikävä. Jos päätä ei föönaa nesteen laiton jälkeen, niin hiukset alkavat nopeasti näyttää ikävän rasvaisilta ja likaisilta, mikä ei kauheasti miellytä tällaista helposti rasvoittuvan tukan omistajaa. No, onneksi tuote oli sen verran halpa, että kovin montaa euroa ei mennyt hukkaan.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 19 Huhti 2008, 18:56
Kirjoittaja Vanilla
Minulla ei ole mitään yksittäistä tuotetta, mitä en ostaisi uudelleen, mutta nyt kun olen viisastunut, niin en ostaisi enää ikinä mitään shampoota tai hoitoainetta, mikä sisältää silikonia.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 28 Kesä 2008, 10:54
Kirjoittaja Cadsuane
Biozell Original- hiuskiinnettä. Pitävyys ja kiilto on kyllä jonkinlaiset, mutta se haju... päätä alkaa särkeä vähemmästäkin... :P

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 28 Kesä 2008, 19:53
Kirjoittaja Natsu
Paul Mitchellin värjätyille hiuksille tarkoitetut shampoo, hoitsikka ja hoitosuihke eivät tehneet tukalle yhtään mitään.... shampoo ei pessyt kunnolla, hoitsikasta ja suihkeesta olivat hoitotehot kaukana....
Ja lisäksi tuotteet ovat ylihinnoiteltuja :o noh eipä tarvitse ostaa tuotteita enää toista kertaa..

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 03 Elo 2008, 19:19
Kirjoittaja Lauretta
En ostaisi uudelleen esim. Garnier Fructista tai jotain vastaavaa silikonimömmöistä shampoota. Yksi Fructisin pullo mulla tuolla kaapin pohjalla on, ja sitä on ihan oikeasti käytetty. Kaikki karvatpa mulla sillä päästä lähtikin...

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 03 Elo 2008, 23:18
Kirjoittaja nuuki
Tigin Brunette Goddessia. Shampoo on liian pesevää ja hoitoaine ei alkuunkaan tarpeeksi hoitavaa.  :-\ Ja se tuoksu on huumaava, eikä suinkaan hyvässä mielessä.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 04 Elo 2008, 10:46
Kirjoittaja stylist
EN ostaisi mitään perusmarketti tuotteita. Kampaamotuotteista ehdoton ei  on
WWW-sarja
Wellan Lifetex
Kaduksen slalom muotoilutuotteet
TIGIN controll freak
Constian shampoot ja hoidot
Bonacuretkin alkaa tökkiä suurimmalta osin

Nuo nyt äkkiseltään tuli mieleen.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 04 Elo 2008, 21:56
Kirjoittaja Aleese
En ostaisi enää silikonia sisältäviä shampoita, päänahkani ei vain yksinkertaisesti siedä silikonia.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 09 Tammi 2009, 18:10
Kirjoittaja Lemmy
Lanzan protein plus -shampoo saa meikäläisen tukan tuhannelle takulle, ei toiminut yhtään ja hajukin karmea.
Kaikki markettishampoot ja hoidot, aina tukka takussa ja pörhöllä.
Korresin shea butter -maski karmiva haju, muuten hyvä.
www-tuotteet saa mun hiukset pahoinvoimaan, eivät toimineet niinku yhtään.
Lorealin tuotteet saa myöskin letin takkuun ja muutenkin yliarvostettu merkki (hyvä perustelu). ::)
Wellan Lifetex -sarja ei vaan toimi.
Oatmeal & Honey -shampoo jättää mun letin tyvestä rasvaiseksi ja joskus muualtakin  >:( :o, ihme shampoo ja sitä on 750 milliä ammeen reunalla, kun LF laittoi mun pakettiin 750 ml:n hoidon lisäksi ton shampoonkin ilmatteeks  :P

Ei nyt tule muita mieleen.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 12 Elo 2009, 08:18
Kirjoittaja -kata-
Onhan näitä varmaan paljonkin, mutta päällimmäisenä tulee mieleen TIGIT. Näistä tuli aikoinaan innostuttua ja kokeilin tosi montaa sarjaa. Muistaakseni osa niistä ensin toimikin, mutta nykyään ne on mun tukalle aivan täyttä kuraa ja ovat vaan seisoneet kaapin perällä.
Sainkin vihdoinkin aikaiseksi kerättyä kaikki ylimääräiset putelit koriin jemmaan odottamaan sitä kunnes keksin mihin pistän ne kiertoon. Ikinä en enää kyseiseltä sarjalta osta mitään shampoita ja hoitiksia, en vaikka tulis mitä uutuuksia niin ei kiinnosta! Poikkeuksena Tigin muotoilutuotteet joista löytyy edelleenkin muutama luottotuote; hard head ja masterpiece -hiuslakat, sekä After Party -siloittava voide.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 12 Elo 2009, 11:06
Kirjoittaja pitkätukka
Hehkutin ensimmäisen käytön jälkeen Herbinan biohajoavaa hoitoainetta (CO-pesuissa). Pidempi käyttö kuitenkin näytti, että tuote ei sovellukaan minulle kovin hyvin. Se kuivattaa useamman käytön jälkeen. Käytän tämän yhden pullon loppuun enkä osta sitä enää. LV:tä sen olla pitää jatkossakin  ;D.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 13 Elo 2009, 00:04
Kirjoittaja Painted Lady
En osta ikinä mitään
Redkenin tuotteita. Kokemusta kolmsta tai neljästä muotoilutuotteesta ja All Soft ja Extreme sarjoista (shampoo, hoitoaine + jätettävä/tehohoito). Muotoilutuotteet ei vaan toimineet. All Soft jätti hiukset karheiksi ja Extremellä ei ollut mitään hiusten kuntoa parantaa vaikutusta.

Wellan System Professional tuotteita, koska ne on tylsiä.

Cutrin Nordic Balance värjättyjen hiusten shampoo ja hoito jätti hiukset karheiksi ja hoitamattoman oloisiksi. Ei kiinnosta kokeilla onko tässä sarjassa mitään toimivia tuotteita.

Tigi Masterpiecella tuloksena kiiltävä kypärä (Siuhku tuli liian märkänä, liian suurella paineella pienelle alueelle). Jätettävät hoitoaineet Superstar ja S-Factor papaya leave-in moisture spray jätän jatkossa kaupan hyllylle. (Hoitoteho nolla, haisee pahakke). Shampoot ja hoitoaineet jää myös ostamatta (jos edes kaikkia omistamiani tuotteita ehdin edes ikinä käyttää loppuun). Erityismaininnat "Serious" Conditionerille (lainausmerkkien oikea paikka olisi ollut sanan Conditioner ympärillä) ja Treat Me Rightille (lakkautettu ja syystä. Sain tästä päänahkaan niin hirveät paiseet, että vieläkin puistattaa)  Tigin muotoilutuotteista jää uudelleenostamatta myös Enviro Shape (haisee lonkerolta), Superficial (kiilto ei kestä), After Party (minulle aivan turha tuote), Mastermind ja Manipulator (molemmat liimaa hiukset tehokkaasti käsiin. Ei mainittavaa muotoiluvaikutusta) ja Hard to get (Haisee pahalle).

En aio myöskään edes katsella ostomielessä Bonacure, Lifetex tai Seah tuotteita. Kaupan hyllylle jää myös XZ (suklaa vanilja shampoo haisee tolulle).

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 13 Elo 2009, 09:10
Kirjoittaja kleio
En osta enää ikinä XZ:n Xylitol-hoitista. Se ohensi mun hiukset puoleen ja teki niistä leijailevia haituvaisia ilman mitään kiiltoa ja ryhtiä. Ihan tyhmä tuote, epäonnistunein ostos ikinä.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 13 Elo 2009, 09:12
Kirjoittaja pitkätukka
^XZ-ksylitolihoitis on mullakin pannassa. Melkein sama tulos kuin kleiolla: ylipehmeä, lentävä, kiilloton ja yleensäkin vaikeast hallittava "hahtuva". Onneksi äitini  otti sen ja hän myös tykkäsi siitä.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 13 Elo 2009, 11:24
Kirjoittaja Antur
Rainbown hiuslakkaa... ::) Joskus hätätilanteessa reissun päällä piti saada halpislakka ja tuo sattui ensimmäisenä käteen. Ei tsiisus mikä lähmäletti  :-X Yhdessä tarkoituksessa tuo toimii sen sijaan hyvin, fiksatiivina hiilipiirrosten kanssa! :D Jokin käyttökohde siis sillekin löytyi, onpahan halvempaa kuin taiteilijakauppojen vastaavat.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 13 Elo 2009, 13:39
Kirjoittaja Cecilia
L'Oréal Professional Vitamino Color -shampoo - Hyi, hyi, hyi. Käytin tätä aivan liian pitkään, ennen kuin tajusin, mitä kuraa tämä on. Kampaajani kaupitteli tätä minulle, ja koska en tiennyt silloin hiusasioista juuri mitään, uskoin kaiken kuin mikäkin lammas. Shampoo ei pessyt kunnolla, vaan tukkani pysyi puhtaana maksimissaan päivän pesun jälkeen. INCI:ssä on Dimethicone neöjäntenä, mikä on shampoolta mielestäni melkoisen paljon. Sain lisäksi ensimmäistä kertaa elämässäni ikävän hilseen, mistä kampaaja syytti minua ("Peset hiukset huonosti!"), koska eihän tässä täydellisessä shampoossa voinut olla yhtikäs mitään vikaa. Vaihdoin sitten jossain vaiheessa Tigin shampoihin, ja hilse hävisi täysin. Nyt on iso pullo L'Oréalia vielä kaapissa, mutta itse en kyllä aio sitä käyttää.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 13 Elo 2009, 23:10
Kirjoittaja Riina
En osta enää ikinä Nivean Gold explosion hoitoainetta vaaleille hiuksille. Haju on niin kamala, että en pysty käyttämään pullollista loppuun. Hajusta tulee oikeasti paha olo minullekin, vaikka en todellakaan ole tuoksuherkkä.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 01 Helmi 2010, 13:46
Kirjoittaja BlueBerry
En osta enää ikinä Goldwell stay red -jätettävää "hoitoa" Siitä sai vain kamalan korpputukan, eikä punaista pigmenttiä näkynyt yhtään.  Tämän perusteella en pahemmin taida ostaa mitään muutakaan Goldwellia, ainakaan shampoita tai hoitoja.

Eclipsen tuotteita en myöskään aio enää ikinä ostaa. Olen siis kokeillut tuolta sarjalta moisture kick jätettävää suihketta ja latvasuojaa. Haju on ihan karmea, ylimakea mummo. Enkä huomannut juurikaan mitään hoitavaa vaikutusta. Tuli joskus tilattua noita storelta ihan kokeilu mielessä. Onneksi kaverini otti ne vapaaehtoisesti käyttöönsä.

XZ tyrniöljy tehohoito - ei enää ikinä. korputti ja kuivatti koko tukan ihan pilalle, eikä tuo korppuisuus lähtenyt tavallisessa shampoo pesussa millään pois, vaikka pesin jotain viisi kertaa ja käytin hyvää hoitista. Tuolloin ei tietenkään sattunut kaapissa olemaan syväputsaria, ja sain sellaista käsiini vasta parin viikon päästä..

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 02 Helmi 2010, 20:51
Kirjoittaja taitu
Nivean shampoot ja hoitoaineet  :# Niitä käyttäessä hiuksia lähti tupoittain joka pesun yhteydessä, samoin harjatessa. Hiuksia tuntu lähtevän tupoittain jopa silloin kun ne oli letillä! Ei enää ikinä mun tukalle tuota!  :#

Erittäin Hieno Suomalainen mustikkashampoo takutti tukan ihan huolella :( Sai tosi pitkään availla niitä takkuja :(

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 02 Helmi 2010, 21:54
Kirjoittaja imaria
Bonacuren Color Save-sarjan sh&ha
Njoo, kyllähän näitä päähänsä vetää, jos on hätä. En menettänyt paljoa, vain neljä euroa pullo, mutta olisi senkin voinut sijoittaa vaikka XZ-sarjaan. Järkyttävää talmaa ja jankkia, joka ei tee yhtään mitään -paitsi lähmää.

L'oreal professional hopeashampoo
Aion käyttää pullollisen loppuun, mutta mitään muuta hyvää tuossa ei ole kuin tuoksu. :D Ensinnäkin se sisältää silikonia, ja taittaa mielestäni vähän epämääräisesti. Olin Bonacuren hopeashampooseen paljon, paljon tyytyväisempi.

Tigin Self Absorbed -hoitoaine
Ihmeellistä lirua. Tuoksuu kyllä hyvältä, mutta ei tee mun tukalle oikeastaan mitään. Latvasuojana olen välillä käyttänyt, siinä se menettelee. Muhittanut en ole, saattaisi kyllä vaikka NG:n kanssa toimiakin; mene ja tiedä. Eikä ole riittoisaa nähnytkään.

Sitten nämä klassiset markettimokat, kuten Fructis ja Pantene; niihin en usko koskevani pitkällä tikullakaan enää ikinä. En myöskään edes kiireessä enää ikinä osta Rainbow'n muotoilutuotteita...

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 03 Helmi 2010, 15:24
Kirjoittaja nelma
Panteneja
Ennen juurikasvua  kyseinen oli luottomerkkini. Päänahka rasvoittui/kutisi/hilseili niiin ettei sitä enää osaa oikein kuvitellakaan.


Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 03 Helmi 2010, 18:49
Kirjoittaja EllaBella
En osta

- Kaduksen shampoota ja hoitoainetta, sitä kuiville hiuksille tarkoitettua. Siinä oli sittenkin silikonia. Ja syyhy iskee päänahkaan, puhumattakaan polttelusta, hilseestä ja kivusta.

- Silikonisia shampoita

- Tigejä. Ei siis niin mikään ole toiminut. Nyt tosin olen miettinyt tilaanko O&H sarjan. Olisi tarjouksessa sellaiset isot pullot. No, jos päätän ostaa eikä se toimikaan, myyn sen. Perun sanani näin jälkeenpäin. O&H on ollut loistava, samaten MM. Eco Awesome ja Let It Be on yllättänyt positiivisesti. Tigit on siis uudelleen kokeilussa.

- Bonacurelta mitään. Olen hampaat irvessä suihkinut Moisture Kickiä, se haju on minusta ihan kamala. Samaten latvasuoja oli kamalan hajuinen.

Lista varmaan tässä pitenee, näin oletan.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 03 Helmi 2010, 20:47
Kirjoittaja sommarsnö
Kaupan hyllylle jäävät takuulla jatkossa:

Glissin mikä lie Liquid Silk -"hoito"suihke, jota löysin melkein täyden putelin varastoja siivotessani. Haju oli jotain ihan järkyttävää ja incin kaksi ensimmäistä ainesosaa olivat alcohol denat ja dimethicone. Siinäpä vasta hoitoa kerrakseen, lensi kaaressa roskiin.

Tigin Treat Me Right -naamio. Siis mitä ihmettä, ehkä maailmankaikkeuden surkein naamio (ja vielä kallis!). Käytön jälkeen hiukset olivat yksi iso takkupallo ja päänahkaa poltteli. Eräällä tutullani tämä naamio tosin toimii kuulemma kuin unelma, kyllä vaan ihmisten päät ovat erilaisia.

XZ:n tyrniöljyhoito, kuivatti ihan tajuttomasti.

Kaikki överisilikoniset shampoot. Ällöä, kun tuntuu ettei hiukset puhdistu kunnolla.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 08 Helmi 2010, 11:10
Kirjoittaja Morfina
TIGI Catwalk Your Highness Volume Collection Root Boost Pullossa on mielestäni huonosti toimiva suutin ja aine tulee pullosta ulos jotenkin epämääräisesti. Jättää lisäksi hiukset tahmaisiksi.

TIGI Catwalk Fashionista Smooth & Shine Niin kamala tuoksu, että en pysty enää käyttämään tätä. Harmi sinänsä, koska tuote on kuitenkin ihan hyvä muuten.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 08 Maalis 2010, 19:42
Kirjoittaja pitkätukka
Schwarzkopfin Liquid Silk Gloss -hoitoainetta. Se ei tee hiuksilleni mitään positiivista. Olen kokeillut sitä a) CWC-pesussa latvoja suojaavana aineena, b) pikahoitiksena yksinään ja c) pikahoitiksena Tigin O&H:hon ja MM:ään sekoitettuna.

Tulos on aina samanlainen: tavallista kuivemman ja karheamman tuntuiset hiukset, hiusten rasittava lentävyys ja sähköistyminen. Tämä hoitis pilaa pienenäkin määränä hyvän hoitiksen vaikutuksen, jos niitä sekoitetaan yhteen. Sarjan shampoo on loistava tuote, mutta hoitis ei toimi ainakaan minulla.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 08 Maalis 2010, 19:51
Kirjoittaja Sinimusta
Dove Smooth Therapy hoitoaine Selvitti, mutta mitään muuta ei tehnytkään. Tukka oli karhea ja pörröinen.

Tigi Dumb Blonde sh ja ha Shampoo kuivatti todella paljon ja oli pakko kiskasta se viemäriin. Hoitoaine ei ole mikään erikoinen. Suurin ongelma on kuitenkin tuoksu, sitä ei vaan kestä  :-X

Cutrin Colorish shampoo Hirveää lirua. Ei pysy käsissä vaan juoksee sormien välistä karkuun ennen kuin sen saa päähän...

Tigi Bed Head Self Absorbed sh ja ha Kummassakin on huono koostumus. Shampoo ei vaahtoa ja on hyllyvää hyytelöä. Hoitoaine on taas lirua ja sitä saa lätkiä paljon päähän. Tuoksukin on esanssinen.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 15 Kesä 2010, 11:31
Kirjoittaja Herya
EHS mustikkashampoo - Jostain kumman syystä pesun jälkeen päänahka kutisee ja kun rapsuttaa niin irtoaa valkeaa köhnää.. Muitten käyttämieni shamppoitten kanssa ei ole ollut tälläistä.

Cutrin Nordic Balance Energy Care hoitoaine - Ostin jättikoon kun sai niin halvalla. Ei minkäänlaista vaikutusta hiuksiini. Miehen normaaliin tukkaan ihan ok.

Goldwell Dualsenses Rich Repair hiuksiin jätettävä hoitoaine - Tekee tukasta ihan kuivan ja koppuran.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 18 Kesä 2010, 11:13
Kirjoittaja wilma
schwartzkopf taft sensitive hiuslakka
En oo ikinä käyttänyt näin huonoa hiuslakkaa ::) euron hinta alekorista ei huimannut ja se taitaakin olla tän lakan ainut positiivinen asia. Tahmaa ihan järkyttävän paljon ja kun hiuksia yrittää varovasti harjata auki niin ei toivoakaan! Aivan kuin laittaisi tukkaan liimaa, pitoa lakalla ei ollut yhtään.

Herbina marjaspa kosteuttava hoitosuihke
Turha tuote, ei vaikuttanut millään tavalla tukkaan. Tuoksui kyllä hyvälle, ja tuoksun takia sitä välillä laitoinkin tukkaan. Mitään hoitavaa vaikutusta ei mun hiuksissa tuntunut, vaikka välillä yritinkin niin kuvitella ja antaa uutta mahdollisuutta suihkeelle. Käytän tämän purkin kyllä loppuun, mutta uutta en osta.

Elvital total repair 5 hoitiainesuihke
Siloitti/meikkasi latvoja sileiksi, mutta tätä oli vaikea annostella niin ettei sitä tulisi liikaa. Tukka näytti jokakerran jälkeen rasvaiselta, ja silikonit tai hajusteet sai aikaan mulla lievää kutinaa kaulassa ja niskassa. Lattia tuli myös vaarallisen liukkaaksi tämän jälkeen.  ;D

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 01 Syys 2010, 15:57
Kirjoittaja salute
Urtekramin aloe veraa (?) sisältävä, valkovihreässä purkissa oleva hoitis. En ole koskaan ollut mikään luomun fani ruuassa enkä kosmetiikassa, mutta tämä oli kyllä piste kaikelle. Ei enää "luonnonmukaisia" (hah) tuotteita, eikä varsinkaan tuota hoitoainetta. Tuote on pönöttänyt kylppärissä jo puolisen vuotta, ja mieskään ei tykkää siitä. Hassua sinänsä, koska meillä on vielä erilaiset hiuslaadut pitkissä tukissamme. Noh, ehkä tuo kuluu sekoitettuna 1/1000-suhteella johonkin muuhun hoitikseen, roskiinkaan ei tuotetta raaski heittää. Jäljellä on vielä reilusti yli puolet. ::)

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 01 Syys 2010, 22:35
Kirjoittaja Bamboo
^ Tuo ei kyllä yksinään käytettynä tunnu missään, mutta muihin hoitiksiin sekoittamalla olen käytellyt. Kuluu varsin äkkiä, jos ottaa vakiokäyttöön.

EHS:n Mustikka-shampoo on liian pesevä makuuni, mutta harvemmin käytettynä saan tuon varmaan loppumaan. Hoitis on ihan ok, peruskäyttöön.

XZ:n Vanilla cafe, Suklaa-vanilja hoitis ja shampoo eivät toimi tässä päässä. Etenkin shampoosta jää hieman tahmean kuivat hiukset.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 01 Syys 2010, 22:46
Kirjoittaja salute
Aluksi kuvittelinkin tuon kuluvan nopeasti lirun koostumuksensa vuoksi. Mutta tuo ei tunnu myöskään edistävän "varsinaisen" hoitoaineen toimintaa sekoituksissa, kaikkea kylppäristä tällä hetkellä löytyvää on kokeiltu. Usein jopa päinvastoin, jos Urtekramia on paljon .Mitä Bamboo käytät omaan cocktailiisi?

Mulla taas tuo Suklaa-Vanilja, etenkin hoitis, toimii kivasti lasimaisessa hiuksessani. Tukasta tulee jotenkin käsiteltävämpi sen avulla.

Edit. Okeih, kiitos vinkistä. Jospa joku Nexxuksen tuotteista toimisi tän hetkistä kylppärin purkkisekamelskaa paremmin.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 01 Syys 2010, 22:54
Kirjoittaja Bamboo
^ Sekoittelen sitä ihan mihin vaan, vaikkapa johonkin XZ tai EHS-hoitikseen. En tiedä onko siitä mitään apua, mutta saa ainakin pullon tyhjäksi. Ei se haittaakaan tee minulla. Aika usein käytän kahta hoitista, kuten XZ Xylitolia ja Nexxus Humectinia ajatellen, että Nexxus parantaa lopputulosta hoitavammaksi.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 02 Syys 2011, 14:54
Kirjoittaja Horros
XZ Vanilla Cafe-hoitosuihke, tuntuu vain karheuttavan hiuksiani, vaikka en olisi uskonut hoitosuihkeen niin tekevän (Shampoon ja hoitoaineen tuuheuttavista ominaisuuksista olin kyllä tietoinen ja sen takia pysyinkin ko. sarjasta kaukana). Eipä tuosta muuta iloa ole kuin hyvä tuoksu.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 02 Syys 2011, 21:52
Kirjoittaja kaksisarvi
Frank provost hoitoaine. Hiukset on vaan kerta kaikkiaan liian lättänät ja narumaiset.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 03 Syys 2011, 22:38
Kirjoittaja miolla
Vastaan tylsästi, että ainoat tuotteet mitä ostan uudestaan on PHC-merkkinen Repair-hoitoaine ja BIO+ Dry Scalp-shampoon (+ Nivean cream-suihkusaippuat), kaikissa muissa tuotteissa on aina jotain toivomisen varaa.

Sunsilk kiiltohoitoaine (liila/ tumma pinkki purkki)
- halusin jonkun silaripommin hoitavamman hoitsikan välipäiville, toiveena takuttomat hiukset. Tuloksena vissiin silikoniyliannostus ja jo seuraavana päivänä inhoittavan tahmaiset, mutta samalla kuivat, likaisen näköiset takkuiset hiukset.

XZ Aito-shampoo:
- halusin pesevämmän shampoon, jotta hiukset eivät latistuisi. Pesee kyllä natisevan puhtaiksi, mutta hiukset olivat likaiset tuntuiset aika pian pesun jälkeen. Taisi siis pestä liiankin puhtaiksi, joten päänahka alkoi erittää talkkia enemmän?

Kookosöljy:
- ei ollut hiuslaadulleni sopiva öljy. Ei pitkänkään muhituksen jälkeen pehmittänyt hiuksia, vaan tavallaan kuivatti. Muut öljyt ovat toimineet paremmin.

jnejne

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 06 Syys 2011, 23:05
Kirjoittaja Kathy
Got2Be-kuivashampoo: Kuvottava haju, jauhe tulee kuin painepesurista. Never again!

Osis Session -hiuslakka: Ei vaan toimi omassa tukassani, käytän siis jatkossakin wanhaa kunnon Schwarzkopfin mustaa Silhouettea.

BC Moisture Kick -suihke ja lähes kaikki muutkin BC:n tuotteet, paitsi hopeashampoo:
Moisture Kick teki sähköiset hiukset 10 vuotta sitten ja tekee sitä vieläkin. Muutenkin tuotteet ovat sellaista peruskamaa, josta en halua maksaa yli 10 euroa, kun kaupasta saa yhtä hyvää XZ:aa. Hopeashampoo tosin on hyvä!

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 16 Loka 2011, 21:06
Kirjoittaja Horros
Mill Creekin rekku. Ainetta saa läträtä hiuksiin kourakaupalla ja hiuksista tulee vähän "olkisen" tuntuiset. Ei mikään kamaluus, mutta rekuista esim. Giovannin Nutrafix on paljon parempi tähän päähän.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 16 Loka 2011, 21:12
Kirjoittaja Sundance
Tigin Superstar -jätettävä suihkehoitoainetuuheuttajamikälie. Haisee niin ällöttävälle muovimansikalle, etten varmaan pysty käyttämään koko tuotetta loppuun  >:(

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 16 Loka 2011, 22:17
Kirjoittaja Kunis
Herbina- ja XZ jätettävät. Pehmeyttivät ihan kivasti kyllä, mutten kestä tollaista imelää tuoksua. En ole 10v. tai asu karkkikaupassa.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 25 Loka 2011, 14:42
Kirjoittaja Kodira
-Herbina Marjaspa shampoo ja hoitoaine
Eivät vain yksinkertaisesti tehneet mitään tukalle.

-Garnier Bamboo Flexihold Spray Extreme Strong -hiuskiinne.
Kun tätä laittaa päähän niin tuntuu siltä ettei olisi laittautkaan mitään hiuskiinnettä. Ei toimi ollenkaan. EI mitään pitoa.

-Pantene ja Sunsilk shampoot.
Ovat täynnä silikonia. En tykkää purkeista ja lähmäyttävät vain hiuksia.

-Herbina  Marjaspa muotovaahto.
Ei toimi. EI riittäväää pitoa. Hiukset näyttää heti siltä kuin olisivat likaiset vaikka kuinka vähän laittaa.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 25 Loka 2011, 16:03
Kirjoittaja Takiainen
Miksi luen koko ajan ketjun nimen merkityksessä "Mitä E.T. ostaisi uudestaan?  ::) Joka tapauksessa. Tämänhetkinen lista:

Mitään muotovaahtoa. En ole vielä yhteenkään törmännyt, joka olisi tehnyt mitään näille taipuisille paksuille hiuksille. Pahimmillaan hiukset näyttävät vain vielä lätymmiltä ja rasvaisilta. Kyllä, olen föönannut pää alaspäin ja tehnyt vaikka mitä.

Urtekramin shampoo. Hoitoaine oli aika ihanaa ainetta näille hiuksile, joten halusin kokeilla myös shampoota. No, tuloksena nihkeän nahkeat, likaiselta tuntuvat hiukset, vaikka kuinka vaahdotti. Kolme viikkoa kestin sitä tunnetta, sitten ostin tavallisen shampoon ja ah sitä tunnetta!

Yritän myös vältellä mututuntumalla silikonia shampoossa, joissa muutenkin pyrin lähinnä aika lyhyeen inciin.

Fructisin tuotteet. Ah miten ihanat hiukset sainkaan Pure & Shine hoitoaineella.... noin puoleksi päiväksi. Öljyinen koostumus rasvoitti hiuspohjan salamana. Tuoksukaan ei Fructistuoksuksi ollut paha.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 21 Huhti 2012, 00:32
Kirjoittaja Varjotar
Bonacure Moisture Kick- tuotteet
- Silikonia, yäk yäk yäk!
Markettishampoot, hoitarit ja muotoilutuotteet
- Mun hiukset tarvitsee jotain mitä nää ei voi tarjota

KC Professional Four Reasons Repair- tuotteet
- Ei soveltuneet mun päälle alkuunkaan silikoniensa takia.

Kadus Sleek Smoother- tuotteet
- Pantenea eri purkissa, valtavasti silikoneja, yäk!

Goldwell DualSenses Green Real Moisture
- Ei mitään kosteutusta, shampoo takutti...

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 21 Touko 2013, 10:36
Kirjoittaja Mimiya
Urtekramin ruusuhoitoaine ei sopinut mulle sitten ollenkaan. Se jotenkin lähmäsi tukkaa, vaikka hoitava/silottava vaikutus oli mitätön. Täysi floppi mulle. En edes pitänyt tuoksusta, se oli mielestäni tunkkainen eikä muistuttanut juurikaan oikeaa ruusua. Harmi, olisin halunnut pitää tuotteesta.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 21 Touko 2013, 12:43
Kirjoittaja catjuska
wilma kirjoitti: Herbina marjaspa kosteuttava hoitosuihke
Turha tuote, ei vaikuttanut millään tavalla tukkaan. Tuoksui kyllä hyvälle, ja tuoksun takia sitä välillä laitoinkin tukkaan. Mitään hoitavaa vaikutusta ei mun hiuksissa tuntunut, vaikka välillä yritinkin niin kuvitella ja antaa uutta mahdollisuutta suihkeelle. Käytän tämän purkin kyllä loppuun, mutta uutta en osta.
Täsmälleen sama kokemus. Kiva tuoksu, hyöty nolla.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 03 Loka 2013, 09:58
Kirjoittaja wilma
KCn let me be- sarjan tuotteita

Repair hoitoaine tuli loppujenlopuksi sekoitettua toiseen hoitoaineeseen, koska yksistään laitettuna tuoksu alkoi tökkimään niin pahasti. Tuoksu oli sellainen tunkkainen ja vahamainen, ei mikään hyvä. Hoitoaineen koostumus on paksua ja tekee tukasta sileän mutta hieman raskaanoloisen. Periaatteessa eri tuoksuisena tuotteena voisin käyttää tätä, hoitoaine ihan ok. Hinta aivan liian kallis ottaen huomioon ominaisuudet ja tuon hajun, en osta enää uudestaan.

Color shampoo haisi tismalleen samalta kuin tuo repair hoitoaine, tuoksu ei ehkä ollut niin voimakas kuin hoitoaineessa. Shampoo vaahtosi hyvin ja jätti tukan puhtaaksi, eli sama tuomio kuin hoitoaineella: erituoksuisena voisin käyttää tätä. Hinta aivan liian kallis perusshampooksi joka lisäksi haisi tunkkaiselle. En osta enää uudestaan.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 01 Joulu 2013, 17:46
Kirjoittaja versicolori
Four Reasons Moisture Mist jätettävän hoitoaineen kohdalla odotukset oli korkealla, sen verran paljon sen puolesta liputettiin jätettävien ketjussa. En vaan saanut toimimaan omissa hiuksissa. Kokeilin käyttää kosteisiin ja kuiviin hiuksiin, mutta tulos oli aina sama: karhea ja kuivakka. Haju ei ollut paha, mutta ehkä vähän miesmäinen (tai pesuainemainen? Sitä tuoksua on tosi vaikea kuvailla).
Herbina Marja Spa balsam/hoitoaineen tuoksu oli niin ihana ja olisin hirveästi halunnut tykätä, mutta ei tehnyt hiuksille mitään positiivista. Latvat jäi käytön jälkeen kumman nahkean nihkeiksi ja raskaiksi.
XZ Vanilla Café hoitosuihke on kivan tuoksuinen, mutta ei tee kummoisia hiuksille. Hiusten pehmeys ja selvitettävyys ei pysy hetkeä pitempään.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 05 Maalis 2014, 12:32
Kirjoittaja wilma
KMS california curl up bounce back spray.

Hetken mielijohteesta tuli ostettua, ajattelin että nyt tällä tukan pituudella voisi taas alkaa käyttämään kiharanvirkistäjää korostamaan tukan laineita niin ei tarvitsisi aina käyttää muotoiluun rautaa jne. Myyjä myös suositteli tätä, ja koska tykkään käyttää suihkittavia tuotteita niin lähti ostoskoriin.

Suihketta tulee yhdellä painalluksella melko vähän, mutta huonosti. Pullo ruikkaa tuotteen eikä se tule sellaisena tasaisena leveänä sumuna. Kaikista isoin miinus tulee kammottavasta alkoholin hajusta, tuotteessa ei tuoksu mikään muu kuin tuo alkoholi (joka on ensimmäisenä incissä.. ).
Tässä sprayssa on kyllä pitoa todella hyvin ja toimii hyvin siihen mihin on tarkoitettu. Mä en kuitenkaan tykkää käyttää tuon ruikkivan annostuksen ja kamalan alkoholin hajun takia tätä. Hinta oli mun mielestä melko suolainen,  vajaa kolmekymppiä oli tämän suihkeen hinta.

Periaatteessa tää tuote toimii hyvin, mutta en vaan tykkää käyttää. Eipä tule ostettua uudestaan mutta käyttelen loppuun kun en raaski heittää poiskaan tämän hintaista tuotetta.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 08 Maalis 2014, 16:23
Kirjoittaja Punatulkku
Tigin Dumb blonde - ha:ta. Tekee hiuksista jotenkin latteat ja lähmäiset mutta ei kuitenkaan erityisen hoidetun tuntuisia. Tuoksu tökkii ja pahasti, inhottavan tunkkainen. Tein vielä aikanaan sen virheen, että ostin tätä jättipullon, kun muista Tigin tuotteista niin tykkäsin. Jotenkin oletin, että tottakai tämäkin olisi hyvää.  ::)

Redken Diamond oil - hiusöljy on toinen. Lähmää niin pahasti ettei voi kuin ihan pienissä määrissä käyttää. Luin tästä kehuja eräästä blogista, ja ajattelin että ihanaa läträtä kunnolla öljyllä - ei kyllä onnistu tämän kanssa  ;D

Bonacuren Moisture Kick ei oikein tuntunut tekevän mitään. Ei silottanut, ei antanut kiiltoa, ei mitään. Ei kyllä lähmännytkään vaikka reilummin olisi laittanut, mutta tulos on aika plusmiinusnolla.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 09 Maalis 2014, 13:28
Kirjoittaja ainokainen
Punatulkku kirjoitti: Tigin Dumb blonde - ha:ta. Tekee hiuksista jotenkin latteat ja lähmäiset mutta ei kuitenkaan erityisen hoidetun tuntuisia. Tuoksu tökkii ja pahasti, inhottavan tunkkainen. Tein vielä aikanaan sen virheen, että ostin tätä jättipullon, kun muista Tigin tuotteista niin tykkäsin. Jotenkin oletin, että tottakai tämäkin olisi hyvää.  ::)
Tätä hoitista on haukuttu viestikaupalla tuolla uudistuvat Tigin tuotteet -ketjussa.
Se vanha Bumb Blonde oli aivan ihanaa, mutta uudistumisen jälkeen tuotteet muuttuivat aivan totaalisesti ja se uusi Dumb Blonde hoitoaine on ehkä paskinta ikinä.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 15 Maalis 2014, 22:39
Kirjoittaja Saranna
Lorkun Absolute repair jätettävä hoitsikka lupaa paljon, ja  fluidimaisen koostumuksensa ansioista vaikutti hyvältä. Kuitenkin hoitsikka ei vaikuta millään tapaa hiusten käsiteltävyyteen tai tee niistä hoidetun tuntuisia. Käytin koko pullon kuuliaisesti, mutten huomannut mitään vaikutusta. Hiukset olivat käytön jälkeen karheat ja lähmäiset.

Myöskään Goldwell rich repair- tuotteet eivät saaneet minua vakuuttuneeksi. Ihan ok perusshaampoo ja hoitis, mutta sillä hinnalla löytyy myös paljon parempia vaihtoehtoja.

Syoss hiuksiin jätettävä hoitoöljy taas ei tuntunut ollenkaan kosteuttavalta. Kovin sähköisistä hiuksista vei toki pahimman  lennon (kuten aivan mikä tahansa muukin jätettävä) mutta hoitotehoja en tässäkään huomannut. Inciä en muista, mutta varmaan aika silaripitoista koska lähti huonosti käsistä pestäessä. Yleensä tosin mikä vaan silari siloittaa kutrini, mutta tällä kertaa niin ei käynyt.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 18 Maalis 2014, 15:35
Kirjoittaja sv1
Punatulkku kirjoitti: Bonacuren Moisture Kick ei oikein tuntunut tekevän mitään. Ei silottanut, ei antanut kiiltoa, ei mitään. Ei kyllä lähmännytkään vaikka reilummin olisi laittanut, mutta tulos on aika plusmiinusnolla.
Sama täällä.

Elvitalin Color Vive shampoo+ha, ihan kuraa mun hiuksille. Lähmäytti hiukset, mutta ei pehmentänyt/siloittanut.

Herbina MarjaSpa jätettävä hoitoaine ei myöskään jättäny yhtään mitään muuta kuin imelän hajun vessaan leijailemaan..

Tigi Sugardust ylihintaisin ja turhin hiuspuuteri, ei toimi ja on äärettömän tahmaista.

Tigi Foxy Curls yök yök yök, niiiiiin koppuroivaa suihketta en oo ennen käyttäny, niin luonnoton lopputulos ettei tosikaan, vaikkei laittais kun aavistuksen verran.

KC Color Mask silver ei mun hiuksessa toimi ollenkaan, en tiedä mistä johtuu. Jättää kyllä pehmeäksi hiukset, mutta keltaisuutta ei taita yhtään. Hopeashampoot kyllä vörkkii tehokkaasti.




Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 28 Huhti 2014, 14:47
Kirjoittaja olivia
Uudistunutta Four Reasons sarjaa,ostin jo vahingossa ton Moisture Mistin mut pilattu on.

Herbinan Marja Spa shampoota..lähmää ja haju tökkii.

Glissin mitään tuotteita..ei toimi mun päähän, (esim. se vaaleanpunaisessa purkissa shampoo kuivattaa mut ei pese kunnolla)..hajut myös järkkyjä.

XZ tuotteita..täysi kyllästyminen tullut.

Syoss tuotteita.

Garnier Olia hiusvärejä, teki hiukset sameiksi ja kuivemmiksi kuin muut markettivärit.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 28 Huhti 2014, 14:50
Kirjoittaja Tintu
Klippoteketin kuivashampoo. Tästä jo kuivashampoo-ketjussa avauduinkin, eli keuhkot syövyttävä pistävä lemu, joka jää tuntikausiksi hiuksiin ja huoneeseen leijumaan :-X Ei tee kummempia tukalle, hieman raikastaa mutta ei kohota tai vaikuta muuten. Kamalaa hölynpölyä, kiertoon menee!

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 16 Heinä 2014, 12:45
Kirjoittaja Virus
En osta uudestaan semmoista tuotetta, jonka pakkaus on mahdoton. >:( Semmoinen, joka on niin tiukka, että kun se hartiavoimin väännettynä vihdoin pompsahtaa auki, se kuorii kynsinauhat mukanaan (mm. Avonin suihkugeelit). Tai josta ei saa märillä käsillä minkäänlaista otetta ja se on avattava hampailla (mm. Fructis-pallokorkkihirvitys). Tai jonka korkki putoaa laatteelle joka ikinen kerta (mm. Erittäin hieno suomalainen, tuubeihin pakatut kampaamotuotteet).

Joten kunniaa ja ylistystä lempimerkilleni XZ:lle ja miksei myös esim. mömmö-Pantenelle loistavasti toimivista puteleista!

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 07 Elo 2014, 09:50
Kirjoittaja Monty
Multa kans ääni 4 Reasons Moisture Mistille, muuten ihan kiva kevyt suihke mutta pumpun korkki hajosi, ja painellessa aine valuu pitkin käsiä... Miksi, oi miksi kaikki noi suihkeet pitää pakata jäykkäkorkkiseen suihkepulloon, jota mä en ainakaan jaksa painella yhdellä kädellä niin että voisin suihkutella sitä myös hiusten takaosaan ilman hirveetä ranne/sormitreeniä. Mm. Vihreä Choozism volume suihke puteli.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 07 Elo 2014, 15:52
Kirjoittaja ÄiskäVärjääTaas
Mitään Lildistä tai mitään Rainbow-merkkisiä. Ei vaan toimi ei... Ainakin näiden kahden esimerkin kohdalla allekirjoitan väitteen että halpa ei ole hyvää  ;D

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 05 Maalis 2015, 00:08
Kirjoittaja Triina
Ostin Prismasta itselleni tuntemattoman Recipes-merkin halvan shampoon. Ihan järkkyä. Hius oli karhea ja takkuinen pallo pesun jälkeen, ja mun lyhyt, hento ja liukas hius ei ihan helpolla tuollaiseksi mene. Heitin tehiksen ensiavuksi muhimaan ja silti hius on kuivuttuaan kuivan ja höttöisen oloinen ja samalla ryhditön.

Käyttö jäi yhteen kertaan, lahjoitan jollekin pahaa-aavistamattomalle  ;D

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 07 Maalis 2015, 08:22
Kirjoittaja ainokainen
John Friedan tuotteita. Nämä on kaikki halpaa silikonimössöä joka vaan lätistää hiukset. Hitto kun tuli ostettua näitä varastoon kun halvalla lähti... mulla oli jotenkin sellainen mielikuva että tämä olisi laadukas sarja. Ja paskat!  :-X

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 17 Maalis 2015, 00:50
Kirjoittaja Triina
XZ Teepuu-shampoo toimi suurimman osan elinajastaan vessanpesuaineena. Se ärsytti päänahan ruvelle asti ja jatkuva kutina oli kiusallista. Olin aika yllättynyt, koska harvoin tulee tällaista reaktiota vastaan, varsinkin kun merkki muuten on hyvin sopinut. Incissä toki on joitakin ärsyttäviä aineita, mutta iho ei ole niistä yleensä ollut millänsäkään. Päänahkanikin on helposti rasvoittuva.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 18 Kesä 2015, 22:19
Kirjoittaja Shirley
Garnier Respons 5 Plants -hoitis. Aivan onnetonta lirua koostumukseltaan, minkä vuoksi tätä saa laittaa kerralla valtavasti. Ja tuoksu on aika kamala ja se jää hiuksiin myös pesun jälkeen. Olen käyttänytkin enimmäkseen CWC-pesussa ekana hoitiksena, siinä menettelee. Muut Respons-tuotteet kiinnostavat silti ja taitavat koostumukseltaankin olla paksumpia.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 18 Kesä 2015, 22:53
Kirjoittaja Aivina
XZ Vanilja-suklaa hoitoaine.

Teki hiuksista pehmeät ja oli CO-pesussa oikein mainio, mutta haju pisti mut yökkimään moneen kertaan. Ei siitä kyllä vaniljaa tai suklaata saa tekemälläkään.
Jollekin ei-hajuyliherkälle varmaan ihan jees, mutta itse en kestä.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 26 Heinä 2015, 15:09
Kirjoittaja ainokainen
Schwartzkopfin Got2Be -sarjan Rise & Shine hiuslakkaa.

Kuva

Tää haisee niin järkyttävälle, että tätä ei voi käyttää. Toimisi korkeintaan ehkä landella puuceessä kärpästen tappamiseen.  :-X

Mikähän siinä on, että nykyään lennetän kuuhun, mutta ei osata tehdä hiuslakkaa, joka ei saisi käyttäjää tukehtumaan omaan oksennukseensa?

All time Hall of Fame -surkeimmat hiustuotteet -gaalassa mun äänen saisi tämä tuote:

Kuva

Elnett. Hirveää kuraa sukupolvesta toiseen. Ja se haju... Kuva

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 27 Heinä 2015, 21:43
Kirjoittaja Marie Corelli
^Minä ihmettelenkin tuon Elnett-lakan suosiota. Yhden kerran olen sitä ostanut, enkä muistaakseni käyttänyt puolloa loppuun. Halu oli tyrmäävä, eikä pitokaan mielestäni mikään loistava ollut.

Minä en aio ostaa Nivean Volume-lakkaa, koska minulla se ei toimi. Ei pidä kampausta kovin kauaa. Eipä tätä onneksi Suomesta saakaan enää.

Olen muuten harkinnut muutaman kerran tuon Rise & Shine-muotovaahdon ostamista, mutta jos se haisee hirveälle, niin ei kiitos. Mille se muuten haisee? Onko kamalampi haju kuin niissä pinkeissä Volume-tuotteissa?

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 28 Heinä 2015, 15:27
Kirjoittaja ainokainen
Mä en osaa edes kuvailla. Joku tosi pahanhajuinen, halpa miesten partavesi tuosta lemusta tuli mieleen. Myski?

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 24 Elo 2015, 16:04
Kirjoittaja evergreen
Valitan aina Lumenesta ja vannon kyllä nyt taas kerran, että en enää tuhlaa ropoakaan Cutrineihin. >:( Uusien moisture-ismien tuoksu tuntui alkuun sentään edellistä, virtsaista "mustikkaa" siedettävämmältä, mutta ei siihen kauan mennyt, että uuden tuoksun sai todeta allergisoivaksi ja tuhdisti käytön myötä hiuksiin kertyväksi. Tuoksu jää myös tuntuvasti pintoihin/tiloihin. Hoitoainetta inhosin heti ensikokeilusta, ja shampookin päätyi hajun takia pian miehen käyttöön, mutta tämänkin heivasin äskettäin kaapin perukoille, koska en vain kestä tuoksua miehenkään hiuksissa. Ei siitä alati voimistuvasta tuoksusta kyllä tykännyt mies itsekään. Kun yksittäinen tuotesarja feilaa joka uudistuksen myötä vain entistä pahemmin, niin pitänee jo ottaa opiksi...

Samalla täytynee yleistää ostolakko ainakin joksikin aikaa ylipäätään kaikkiin synteettisiä hajusteita sisältäviin hiustuotteisiin. Lähes kaikki viimeaikaiset kokeilut ovat allergisoineet ja/tai haisseet muutenkin vain aivan liian vahvasti ja pitkään. Myöskään mitään isothiazolinoneja sisältävää en enää osta. Esimerkiksi Tresemmen Perfectly Undone -hoitis sai co-pesukokeilussa päänahan araksi ja kuumottavaksi. En halunnut jatkaa käyttöä tavallisena hoitiksenakaan, vaikka tämän tuoksu sattuikin olemaan mulle ihan ok. Sääli että nämä säilöntäaineet ovat tulleet ihan älyttömän yleisiksi.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 30 Syys 2015, 11:30
Kirjoittaja Nakitar
Herbinan MarjaSpa-hiuslakkaa, tosin nyt ovat vissiin uudistaneet sarjaa joksikin Gloss-nimiseksi. (edit. eipä ookaan, on tullut Gloss -tuotteet vaan rinnalle).
Mutta siis hiuslakka oli sen verran äklön hajuista ja pito aika lailla olematon. Muutenkin tykkään nykyään enemmän hajustamattomista hiuslakoista, ei jää hajupilveä pyörimään pään ympärille.
(Herbinan hajustamaton sensitive-lakka taas on pidoltaankin ihan ok kamaa! Ja ha, pitipä Herbinan sivuilta tarkistaa: Sensitive lakka on pitotasoltaan 2, MarjaSpa muka 3  :o mun kokemus ihan päinvastainen).


Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 30 Marras 2015, 21:11
Kirjoittaja SC
Biozell hoitava sävyte cappuccino
Ajattelin, että taitan hieman oranssisia kohtia tuolla kun en jaksanut laittaa hopeashampoota, mutta tämä sitten veti koko tukan oranssihtavaan beigeen ja näin ollen jo vaaleat kohdat sävyttyivät myös aivan väärään suuntaan. Tuote toimii hyvin, mutta värivalinta oli täysi pohjanoteeraus.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 11 Joulu 2015, 19:47
Kirjoittaja Nakitar
Biozellin Color Maskeja on mulla ollut kahta eri sävyä samaan aikaan käytössä: black ja cappuccino. Yleensä olen sekoitellut puolet ja puolet. Mutta kun...ei nämä tee hiuksilleni oikeastaan mitään?!  ???  Mulla on tummanruskeiksi (melkein mustiksi) värjätyt hiukset, että en odota mitään mullistavaa värin syvenemistä tapahtuvan, mutta kun tuntuu että ihan hoitoaineenakin nämä ovat melkoiset onnettomat. Eivät tosiaan tuo mitään kiiltoa (kuten lupaavat), eivät pehmeyttä, eivät kammattavuutta. Tuntuu melkein kuin olisi lorauttanut jotakin...jotakin...noh, jotakin halvinta mahdollista hoitoainetta, joka ei tee hiuksille yhtään mitään.

En osta uudelleen.  :(

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 17 Helmi 2016, 19:32
Kirjoittaja Midnight
En ostaisi uudelleen Faith In Nature Choco shampoota. Aivan liian voimakkaasti pesevä kun sisältää sulfaatteja heti toisena veden jälkeen.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 17 Helmi 2016, 20:19
Kirjoittaja ainokainen
SC kirjoitti: Biozell hoitava sävyte cappuccino
Ajattelin, että taitan hieman oranssisia kohtia tuolla kun en jaksanut laittaa hopeashampoota, mutta tämä sitten veti koko tukan oranssihtavaan beigeen ja näin ollen jo vaaleat kohdat sävyttyivät myös aivan väärään suuntaan. Tuote toimii hyvin, mutta värivalinta oli täysi pohjanoteeraus.
Haha, mulle kävi tämän tuotteen kanssa jetsulleen samoin! Biozellin Color Maskien värit on ihan päin persettä, taisin valittaa aiheesta jo tuonne Biozell -ketjuunkin.

KC Color Maskit on paljon parempia, niissä on juuri sellainen väri mitä annetaan ymmärtää eikä ikäviä yllätyksiä tule. Mä en uskalla näitä Biozelleja enää kokeilla.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 17 Helmi 2016, 22:39
Kirjoittaja bubbs
^Mä oon kyllä eri mieltä noista kc color mask -sävyistä, että olisivat sellaisia, mitä annetaan ymmärtää. Ajattelin, että violettipurkkisella voisi taittaa keltaisuutta hiuksista, mutta se on ihan punaista ja värjää hiukset kylmänpunaisiksi, ei violetiksi. Myös oranssipurkkinen on erittäin punainen, ei mitenkäänpäin oranssi (eikä haalitukaan oranssiksi, vaan haaleanpunaiseksi).

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 18 Helmi 2016, 12:39
Kirjoittaja ainokainen
Tarkoititko violettipurkkisella sävyä Plum? Sehän on tosi tumma violetti jota ei todellakaan ole tarkoitettu vaaleille hiuksille vaan jos haluaa violettia hohdetta esim. punaisiin hiuksiin.
Sävyt Pearl, Silver ja Platinum on tarkoitettu taittamaan keltaista pois vaaleissa hiuksissa.

Kuva

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 18 Helmi 2016, 14:03
Kirjoittaja bubbs
^Mun hiukseni oli niin tummat, että niiden keltaisutta oli ihan turha yrittää taitella hopeashampoolla tms. Silloin kun omani ostin, ei noita vaaleiden sävyjä muistaakseni edes ollut. Ajattelin sen toimivan taittosävynä kuten muidenkin violettien suoravärien, hoitoaineeseen blandattuna, mutta kun se ei ole violetti vaan punainen.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 18 Helmi 2016, 15:07
Kirjoittaja Yayah
ainokainen kirjoitti: Haha, mulle kävi tämän tuotteen kanssa jetsulleen samoin! Biozellin Color Maskien värit on ihan päin persettä, taisin valittaa aiheesta jo tuonne Biozell -ketjuunkin.
Sama kokemus Biozellin sävytteistä. Vetää väriä väärään suuntaan ja hiukset jäävät mattapintaisiksi ja likaisen tuntuisiksi. Heitin lähes täyden purkin roskiin eli voisi sanoa, että en osta uudelleen.
bubbs kirjoitti: ^Mä oon kyllä eri mieltä noista kc color mask -sävyistä, että olisivat sellaisia, mitä annetaan ymmärtää. Ajattelin, että violettipurkkisella voisi taittaa keltaisuutta hiuksista, mutta se on ihan punaista ja värjää hiukset kylmänpunaisiksi, ei violetiksi. Myös oranssipurkkinen on erittäin punainen, ei mitenkäänpäin oranssi (eikä haalitukaan oranssiksi, vaan haaleanpunaiseksi).
KC Color maskit ovat juuri oikean sävyisiä, jos käyttää niitä siihen tarkoitukseen mihin ne on tarkoitettu eli värjättyjen hiusten alkuperäisen värin ylläpitoon. Liila Plum- väri on tarkoitettu liilahiuksisille. KC Colormaskit ovat kylmän sävyisiä, koska niillä on tarkoitus kompensoida hiusvärin tyypillistä kulumista, ei värjätä hiuksia. Sen sijaan Biozellit on tehty väärin. Värjätyistä hiuksista kuluu yleensä ensin pois tuhkaisuus tai kirkkaus. Kulunut hiustenväri on kellertävä, oranssihtava tai hailakka. Biozell Chocolate oli oranssihtavaa ja vain pahensi hiusten väriä, kun taas KC Color mask Cacao on väriltään tumman viinin väristä ja palauttaa väritasapainon. Sävytteillä on tarkoitus vähentää "brassy tones" (onko tuolle joku nimitys suomeksi?). Lähes valkoisten hiusten sävyä voi taittaa laimennetuilla perusväreillä, mutta jo 8-9 asteisten hiusten sävytteen on parempi olla jonkinasteinen beige, ruskea tai harmaa, jos haluaa välttää epätasaisia ja epäluonnollisia sävyjä.

Edit. Kirjoitin KC Color Mask Chocolate kun tarkoitin Cacaota. Asia korjattu.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 07 Maalis 2016, 16:17
Kirjoittaja olivia
Lorealin Smooth&Polish shampoo..En tätäkään itse ostanu vaan mies mulle lahjaksi mut ei nää silariset shampoot vaan toimi kun päänahka ja hiukset tuntuu rasvasilta pesun jälkeen.

Cameleon värjäävää "shampoota". Helpommalla pääsee värjäämällä ihan kestovärillä, aikaa ton kanssa sottaamisessa menee kuitenkin yhtä kauan ja hiukset pitää pestäkin ennen "shampoon" laittoa..en ymmärrä tän ideaa..Sotkee helposti ja lähti ekassa pesussa pois, toi kai vähän kiiltoa mut turha tuote.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 02 Touko 2016, 17:25
Kirjoittaja Sinimusta
Garnier Respons Marvellous Nectar tuotteet
Nämä haisee aivan järkyttävän pahalle. Muuten ihan perus ok-tuotteita. Muilta sarjoilta onneksi löytyy vastaavaa paremman tuoksuisena.


Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 17 Syys 2016, 09:15
Kirjoittaja ainokainen
Dermosilin Structure & volume hiuslakkaa.

Aiemmin tää oli mun luottotuote, ja nytkin tilasin viisi pulloa kerralla. Hitto mikä pettymys, koostumusta tai sumutinta on jollain tavalla muutettu, koska ei tää ole samaa tavaraa kuin ennen. Hirveää märkää roiskivaa liisteriä, aine lentää pitkänä nauhana sumuttimesta, tuloksena epätasainen kova lakkakypärä.

Kokeilin kaikkia viittä, kaikissa sama vika. Roskiin lensivät. Uskomatonta! Älkää vaan ostako tätä!  0_0

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 18 Syys 2016, 19:22
Kirjoittaja ainokainen
Heitin jo. Ihan sama, eipä tuo kallis huti ollut.

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 21 Loka 2016, 19:59
Kirjoittaja ZombieQueen
Cutrin Careism Conditioner Special Care For Color Treated And Demanding Hair
Pitäisi olla tehokkaimmasta päästä Cutrinin hoitiksia mutta ei kyllä vakuuttanut. Ihana karpalon tuoksu ja hoitoaine tuntuu levitysvaiheessa mukavan täyteläiseltä mutta siihen hyvät puolet jääkin. Hiukset on hoitsikan runsaasta silikonisuudesta huolimatta takkuiset jo huuhteluvaiheessa ja tuntuvat likaisilta jo toisena päivänä pesun jälkeen. Onneksi 950 ml jättiputeli loppuu kohta (ja onneksi oli halpa)...

Vs: Mitä ET ostaisi uudestaan?

Lähetetty: 17 Marras 2016, 12:30
Kirjoittaja Marie Corelli
Batiste big & bouncy xxl volume -kuivashampoo
Tuotteen imelän karkkimainen tuoksu on liian voimakas, enkä pidä muutenkaan tuosta tuoksusta. Tuolla sai myös samanlaisen tuloksen kuin tavallisella hiuspuuterilla, eivätkä sormet meinanneet kulkea hiusten läpi. Tuon jälkeen hankin kirsikkaversion, sillä se oli hyvä. Talvella tämäntyyppiset tuotteet eivät muutenkaan tunnu minulla toimivan, sillä saan sähköisen tukan.

Tämä taisi myös saada silmät vuotamaan.

En myöskään aio ostaa näitä:

Biozell volyymisuihke
Tuoksu on aivan kamala ja jää leijumaan hiuksiin. Tuoksu se on hypotuoksukin ja olen aivan yhtä herkkä niille kuin tavallisillekin tuoksuille.

Biozell syväpuhdistava shampoo
Tämäkin haisee ällöttävälle. Muuten on ollut kiva tuote, mutta tuoksun takia en edes harkitse hankkivani uutta. Pitää varmaan käyttää tätä myös vessan pesuun, että saa käytettyä tämän pois.