Lyhyitä hiusmalleja

Leikkaukset sekä kampaukset
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

^ Katsoin samaa, että upea malli, vaikka nyt olenkin vakaasti päättänyt edelleen kasvattaa ja mun pitäis pysyä poissa täältä... ::)
Mä just pohdin että toi tukka ei todellakaan kävis mulle, koska mun tukkani on tuossa mitassa hirveä jokasuuntaan sojottava karvapallo, oli sitä kampaaja ohentanut kuinka paljon tahansa... Eli ilmeisesti sopisi paremminkin ohuelle kuin paksulle tukalle.
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
arkkibakteeri

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja arkkibakteeri »

http://www.short-hairstyles.com/zoom/s108.jpg

Uskaltaisinko vetää hiukseni noin lyhyeksi? Vaikuttaa sen verran lyhyeltä, ettei hiukseni pääsisi kihartumaan, mutta sitten kun ne kasvaa, niin pitää alkaa leikkiä suoristusraudan kanssa. Toisaalta voihan sitä käytä leikkauttamassa ja tosta voisi alkaa paljon paremmin kasvattamaan hiuksia kun tästä mallista. Joskin se melkein varmaan vaatisi värjäyksen, tietty voisihan se sitten tollaseksi värjätäkin. ;) Tai tietty mulla on tän pehkon seassa jossain punertavia raitoja, ne voi tulla oikein kivasti esiin tuon leikkauksen ansiosta.

Mun varmaan kannattaa mennä samalle kampaajalle, jolla normaalistikin käyn; se kyllä sanoo, jos toi ei oo hyvä idea ja osaa ehdottaa jotain muuta, mikä mulle sopisi.:)
Salamanteri
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 330
Liittynyt: 07 Elo 2008, 14:00

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Salamanteri »

Viimeksi muokannut Salamanteri, 07 Huhti 2011, 18:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Luonnonkihara 7-8-asteinen käsittelemätön hiuksisto, kasvatus käynnissä. Nyt lyhyt polkka, tavoitteena solisluumitta. Pääasiassa käytössä luonnonkosmetiikkaa.
scarface

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja scarface »

Henrietta kirjoitti: ^
Älysöpis toi ylempi :-*
Todellakin!&nbsp; <3 Mulla on siistintäaika tälle mun avatarlookilleni 26.pvä, laitetaan samalla tukkaa vaaleemmaksi.. nyt kun on pietty 5 vkoa väliä siistimisen kanssa, tuntuu et toi tukka kasvaa taas ihan supernopiaa - ja se ei ole kivaa..
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja zubi »

Oo, mä haluan tällaiset hiukset! Ei tietysti kropassakaan ole mitään vikaa...
Kuva
catjuska
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2253
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 15:15

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja catjuska »

^Pisteet siitä, et kuvaa ei ole muokattu ainakaan huomattavissa määrin, esimerkiksi käsivarren ihokarvat on jätetty näkyviin.


..joo kampauskin on kiva&nbsp; ;D
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett
Heidijohanna
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 163
Liittynyt: 15 Joulu 2008, 22:51

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Heidijohanna »

Rintoja on kyllä muokattu ja muutenkin iholle annettu peruskäsittelysettiä :D Kiva tukka kyllä, olen jotain samankaltaista itsekin ajatellut seuraavaksi (kasvattelen otsista) mutta ehkä lyhempi leikkaus sivuilta ja takaa. Kuva
Maria
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 378
Liittynyt: 13 Helmi 2006, 00:48

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Maria »


Onko suositella silottavaa ainetta lyhyelle hiukselle? Ärsyttää tollanen "pintapörrö"... Haluisin paljon kiiltoa eikä tukeakaan tarvi paljon olla! Silikonitipat? öljyt? saa olla wähän wetlook :)
pikkudevil
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 58
Liittynyt: 20 Loka 2006, 04:36

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja pikkudevil »

Kuva

Aivan ihana malli. Tuon oranssin haluisin itselleni vähän kirkkaampana.

Ja toinen olis tämä, oranssilla värillä.
Kuva
Etsii omaa lookkian, blondista punaiseen - lopulta tummaan. Ja sama rumba alusta :D
vainottu

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja vainottu »

Kuva

Itse olen rakastunut tälläisiin hiuksiin ja seuraavaksi aionkin leikata tälläiset. Sillä ne ovat lyhyet, mutta kuitenkin tuollainen otsis, jottei aivan alaston olo päälle tule. :D
scarface

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja scarface »

^joo ja aina kun jättää himppasen pituutta, se on sillai naisellisempi (ja heti perään: juu ihan siilikin voi olla naisellinen, mutta you know what I mean ;) )
Keiju

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Keiju »

Pitäisi pätkäistä hennat pois päästä, mutta pähkäilen, että kuinka pian uskaltaisin sen tehdä, jotta ei jää pelkkä sänki päähän. Tällä hetkellä oman värin mitta on n. 2-2,5 senttiä ja pakosta joudun kasvattelemaan vielä ainakin puolisen senttiä. Osaisiko joku sanoa, miltä näyttää kolmen tai neljän sentin tukka? Paljonkohan noissa Emman hiuksissa on pisimmillään mittaa?

http://3.bp.blogspot.com/_-knQcvB6hEw/TMGJhskR7tI/AAAAAAAAJXg/QoMtEzbYE0M/s1600/Emma+Watson+-+Cut+magazine2.jpg

Varis

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Varis »

Tuo vainotun laittama malli on hyvä, mutta itse ajelisin sivut lyhyiksi, jolloin se olisi vielä parempi.
Belle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2117
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 14:02

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Belle »

Keiju kirjoitti: Pitäisi pätkäistä hennat pois päästä, mutta pähkäilen, että kuinka pian uskaltaisin sen tehdä, jotta ei jää pelkkä sänki päähän. Tällä hetkellä oman värin mitta on n. 2-2,5 senttiä ja pakosta joudun kasvattelemaan vielä ainakin puolisen senttiä. Osaisiko joku sanoa, miltä näyttää kolmen tai neljän sentin tukka? Paljonkohan noissa Emman hiuksissa on pisimmillään mittaa?
Mulla on ollut tuollainen pixie joskus kymmenen vuotta sitten, ja sanoisin että tuo Emma Watsonin pituus voisi hyvinkin olla se 3-4cm. Voi olla enemmänkin senttejä päälikerroksissa, vaikka sivut ja niska ovat tosi lyhyet.

Vaikka vetäisit hiukset lyhyeksi jo nyt, niin kyllä 2,5cm on jo pitempi kuin pelkkä sänki ja noin lyhyessä kasvu näkyy huikean nopeaa :). (Mun miesystävän päätä vedellään kaljuksi viikon välein ja jos on joku edustusmeno, niin useamminkin. Tursahtaa siiliksi yllättävän äkkiä.)
Keiju

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Keiju »

Belle kirjoitti:
Vaikka vetäisit hiukset lyhyeksi jo nyt, niin kyllä 2,5cm on jo pitempi kuin pelkkä sänki ja noin lyhyessä kasvu näkyy huikean nopeaa :). (Mun miesystävän päätä vedellään kaljuksi viikon välein ja jos on joku edustusmeno, niin useamminkin. Tursahtaa siiliksi yllättävän äkkiä.)
Tottahan se on, että kasvavat sitten liiankin nopeasti pitkiksi, mutta haluan selkeän eron miehen hiuksiin, joka juuri veti hartiapituisen lettinsä ihan siiliksi (ja sillä kyllä kasvaa alla kuukaudessa sentin sänki). Haluan olla meidän perheen pitkätukka&nbsp; ;)
Vastaa Viestiin