Kuivashampoo

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Kuivashampoo

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

^Onko Klippoteketin ja Rainbown kuivashampoissa voimakas tuoksu?

Minun suosikkini on Batisten Cherry, koska se toimii ja tuoksu on siedettävä. Batisten XXL volume sai ohuen tukkani tuuheaksi, mutta tuoksu on todella vahva, joten usein en sitä käytä. Sillä saa samanlaisen sotkutukan kuin hiuspuuterilla. Herbinan tuoksuttomasta kuivashampoosta minulla on ristiriitaisia kokemuksia. Jos tukka on rasvainen, niin ei se hyvin paljon sitä rasvaisuutta piilota. Ainakaan minulla. Kerran suihkutin sitä käteen, että näin tuotteen koostumuksen. Kädessä oli vaalea kerros. Harmi, ettei noita tuoksuttomia tuotteita ole markkinoilla enempää  :(.
Viimeksi muokannut Marie Corelli, 09 Kesä 2017, 22:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
Margot
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1383
Liittynyt: 23 Heinä 2007, 23:34

Vs: Kuivashampoo

Viesti Kirjoittaja Margot »

Kuivashampoiden kohdalla olen joutunut toteamaan, että hyvä maksaa. Sebastianin kuivashampoo on vaan paras enkä enää osaa olla ilman. Suihke on paljon miellyttävämpi kuin halpiksissa eikä tukasta tule omituisen korppuinen tai jauhoinen.
Mintsi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 128
Liittynyt: 06 Syys 2015, 13:18

Vs: Kuivashampoo

Viesti Kirjoittaja Mintsi »

Mä oon pitkään vannonut Biozellin kuivashampoon nimeen. Ei se tehokkainta mahdollista ole, mutta ei näy tummissa hiuksissa, tuoksu on siedettävä ja hinta hyvä. Sitä raaskii suihkia päähän kerralla vähän reilumminkin, kun ei ole kohtuuttoman kallista. Aina välillä olen kokeillut muuta, mutta aina palaan takaisin.

BetteBoxissa tullut got2b-kuivis on eka, joka varsinaisesti pystyy kilpailemaan tuon Biozellin kanssa. Sitä riittää pienempi määrä. Tuoksu jää kyllä hiuksiin melko vahvasti, mutta on melko miellyttävä ja käytän kuivashampoota yleensä ennen, kun laitan hiukset kiinni. Tämä saa nopeasti hiukset näyttämään freeseiltä ja on helppo harjata pois hiuksista. Ei jätä hiuksia harmaiksi, vaan lähtee helposti pois, vaikka suihkuttaessa tulisikin tehtyä laikkuja.

Vertailun vuoksi voin todeta, että Batistelta olen kokeillut vain XXL volumea ja se ei vaan toimi. Tai siis toimii liiankin hyvin. Sitä on mahdotonta saada harjattua hiuksista pois. Se jättää hiuksiin kyllä valtavasti rakennetta, kuten lupaa, mutta tummissa hiuksissa näkyy harmaana. Ei siis ole oikein millään mittapuulla sitä, mitä kuivashampoolta haluan.
ainokainen

Vs: Kuivashampoo

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Marie Corelli kirjoitti: ^Onko Klippoteketin ja Rainbown kuivashampoissa voimakas tuoksu?
Ei mikään järkyttävä, mun mielestä aika siedettävä kummassakin. Klippoteketissä ehkä vähän mummo, Rainbow'ssa sellainen terävämpi. En osaa oikein kuvailla. Mutta ei noi millään tavalla jä hiuksiin lehahtelemaan, vaan se haju kaikkoaa aika äkkiä.

Tuota Colabia pitääkin muuten kokeilla vielä. Niitä on siis useita erilaisia? 
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Kuivashampoo

Viesti Kirjoittaja Triina »

^^Jos haluat testata vielä Batistea, niin kokeile ihmeessä merkin tavallisia kuivashampoita. XXL Volume on melkeinpä puhdas muotoilutuote, ainakin se Oomph My Locks -versio. Vähän kuin vertaisi Biozellin kuivashampoota merkin tekstuurisuihkeeseen. Lisäksi löytyy vielä Heavenly Volume, joka sijoittuu tavallisen ja XXL:n väliin, itse tykkään siitä silloin kun hiuksiin kaipaa tekstuuria, mutta ne ovat myös pikkuisen rasvoittuneet eikä pelkkä rakennesuihke riitä tekemään nättiä jälkeä.

Itse olen todellinen kuiviksen suurkuluttaja, se on täydellinen pelastus veltolle ja erittäin nopeasti rasvoittuvalle hiukselle. Juuri tilasin muutaman pullon lisää LuxPlussalta, josta onneksi saa Batistea 2,95 € pullo. Harmittaa vaan noiden epäekologisuus, pullo kuluu niin nopeasti  :-\ Tilasin samalla entuudestaan täysin vieraan merkin, Girlz Onlyn kuivashampoon testiin, hinta sama kuin Batistella.
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Kuivashampoo

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

^Täytyy joskus kokeilla noita muitakin Batisten kuivashampoita. Varmaan tulee käytettyä niitä tähän lyhyeen tukkaan ahkerasti, jos ei jaksa föönin kanssa laittaa. Jännä juttu, miten ne tuntuvat välillä toimivan hyvin ja välillä huonommin. Eilen ja tänään laitoin Herbinaa ja tukka on kuin unelma, vaikkei föönausta ollut alla. Tukka olikin eilen aamulla melko puhdas, joten sekin varmaan vaikutti.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Kuivashampoo

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Parempi tulos kuivashampoolla tuleekin mielestäni kun laittaa jo ihan puhtaaseen tukkaan ennaltaehkäisevästi. Ei jää niin helposti jauhoiseksi eikä hiukset rasvoitu niin nopeasti.
3b F ii
naapio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1381
Liittynyt: 02 Syys 2009, 20:39

Vs: Kuivashampoo

Viesti Kirjoittaja naapio »

^ Ehdottomasti, mä käytän kuivashampoota mun pääasiallisena muotoilutuotteena, joka myös bonuksena pidentää pesuväliä ihanasti. Laitan sen yleensä vielä hiukan kosteaan tukkaan.
Raitoja käpälään!
ainokainen

Vs: Kuivashampoo

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Nyt löytyi huippu!

Kuva

Sunsilk Thickening Volume. Aivan ihanan hedelmäinen tuoksu, joka kuitenkin haihtuu pian. Upea tuuheus takuttamatta, juuri sopivasti pitoa ja puuterisuutta, ilman, että jää jauhoinen tunne. Tässä on kaikki kohdallaan!

Sitten viikon rimanalitus:

Kuva

Got2Be Fresh It Up. Aivan hirveää moskaa, menee jaetulle pommisijalle L'Orealin Extraordinary Clay-kuivashampoon kanssa. Vaikka pulloa kuinka ravistaa, mitään jauhetta ei tule pullosta ulos, vaan pelkkää alkoholisuihketta joka lähmää hiukset aivan oksettavan rasvaisen näköisiksi. Roskiin lensi parin kokeilun jälkeen!

MerGirl
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2819
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 22:33

Vs: Kuivashampoo

Viesti Kirjoittaja MerGirl »

^ Mää tykkäsin Got2Bestä, välillä vähän liiankin kanssa tuli jauhoa, mutta harjaantui helposti pois. Se Lorkku oli tosiaan kuraa.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”
ainokainen

Vs: Kuivashampoo

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Olikohan tuo mun ostama Got2Be sitten joku maanantaikappale, kun jauhoa ei tullut yhtään? Saattoihan se ollakin.  :(
MerGirl
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2819
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 22:33

Vs: Kuivashampoo

Viesti Kirjoittaja MerGirl »

^ Mun pullo oli semmoinen 100 ml kokeilupakkaus. 
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”
Kauris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2846
Liittynyt: 24 Syys 2011, 16:47

Vs: Kuivashampoo

Viesti Kirjoittaja Kauris »

ainokainen, toi Sunsilk ei ilmeisesti jättänyt harmautta hiuksiin? Toi ei taida olla kamalan kallis, joten ehkä sitä voisi kokeilla. Pohdin tota tuoksua, mutta jos tosiaan haihtuu pian eikä ole liian esanssinen, niin ehkä se toimis mullakin.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.
ainokainen

Vs: Kuivashampoo

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

On se vähän esanssinen, mutta ei pahalla tavalla. Sellainen karkkituoksu. Ja tosiaan ei ainakaan mulla jää harmaina raitoina hiuksiin, vaan levittyy todella tasaisesti ja antaa hiuksiin hyvin pitoa ja tuuheutta! Tykkään tosi paljon tästä.&nbsp; :l
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Kuivashampoo

Viesti Kirjoittaja Triina »

Mulla on tuosta got2be:sta se sininen Volume-versio (tuli Bette Boxista)&nbsp; ja siitä ei tänä aamuna kokeillessa myöskään tullut mitään muuta kuin alkoholipitoista nestettä ulos, ei yhtään jauhetta. Ruiskutin lopulta reilusti kämmeneen ja kuivuttua siihen jäi hyvin himmeän hento jälki puuteria. Siinä on varmaan pakko olla joku vika?
Vastaa Viestiin