Millaisista hiuksista et pidä?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
sipe
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 977
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 08:38

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja sipe »

Mulla ei ole oikeastaan kuin yksi inhokki. Ja se on ns. kananperse-malli... :-X

Ja pahimmillaan se on silloin, jos kananperse-mallin omistajan tukka on tosi ohut ja harva, jolloin takaraivo loistaa niiden vahalla/geelillä/tiesmillä harottujen kananpersauspörröjen lomasta.
Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.
Kia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 491
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 21:31

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Kia »

Euphoria kirjoitti: - Kuiva puudelipermanentti (tänään näin yhdellä vanhalla naisella kaupassa käydessäni)
- keltaiset tai vihertävät hiukset
Komppaan  ;)
Myöskin välillä puistattaa  (tai mikä minä olen arvostelemaan) Se että huomaa että henkilön hiuksissa on potentiaalia, mutta kampaukseen / väriin etc ei ole panostettu yhtään
En myöskään pidä keltasesksi menneistä blondatuista hiuksista, joissa tumma juurikasvu, yöks
Näillä mennään....
Syaani
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1259
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 18:46

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Syaani »

Alkuselostus: Värjäsin eilen neitseellisen, seiska-asteisen, maantienvärisen, tasapitkän  ;D tukkani Color Pulsen Säväyttävällä suklaalla. Tuli liian oranssi, joten iskin tänään lisäksi Huumaavan espresson. Ehdin ihastella tummia kutrejani muutaman tunnin, kunnes muistin, miksi luovuin värjäämisestä muutama vuosi sitten.

-Vaalea juurikasvu tummassa tukassa. *laittaisi tähän laattaavan hymiön*
1a F ii
maikku

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja maikku »

sipe kirjoitti: Mulla ei ole oikeastaan kuin yksi inhokki. Ja se on ns. kananperse-malli... :-X

Ja pahimmillaan se on silloin, jos kananperse-mallin omistajan tukka on tosi ohut ja harva, jolloin takaraivo loistaa niiden vahalla/geelillä/tiesmillä harottujen kananpersauspörröjen lomasta.
Todellakin!

Inhoan kyllä vielä ns. skunkkihiuksia, eli mustavalkoisia hiuksia. Vaaleassa tukassa mustia raitoja tai muita osioita. Plääh. En ole nähnyt yhtään ihmistä, jolle sellaiset sopisivat. Tai no joo, Cruella de Vil.
Kuva
Angus
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 186
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 15:10

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Angus »

Minäkään en pidä noist ns skunkkihiuksista, eli siis päälla vaalea ja alhalla tumma väri. Todellakin en pidä liian pitkistä hiuksista, mustaksi värjätyistä (sopii harvoille) sekä punaiseksi vaärjätystä hiuksista (luonnolisia punapäitä lukuun ottamatta, he ovat ihania :-*). Oranssista taas pidän kovasti.

Otta kovasti päähän, jos otetaan ihan väärä hiusväri, joka ei sitten sovi kasvojen muodon, värin, silmien eikä kulmavärin kanssa.
Hiukset: 2a M ii
Bambi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 659
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:29

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Bambi »

tiizku kirjoitti: Hiirenharmaa tasapitkä lehmän nuolema tukka ja siili(yök yök)
Joo mäkään en tykkää näistä yhtään. Samoin kaikki takatukat miehillä on jotain sanoinkuvaamattoman hirveää. Vihreää tai pinkkinä väriä en voisi itselleni kuvitella. Myös oranssit hiukset on jotain mitä en itselleni halua. Tosi paksut rastat on myös kuvottavia.

Joillekkin voi kaikki värit sopia, mutta itselleni en noita kyseisiä värejä laittaisi. Ohuet hyvin tehdyt rastat on hyvännköiset, mutta yleensä paksut rastat on musta vaan likaisen ja klimppisen näköisiä. Puhkiblondatut  hamppuhiukset on myös tosi karmeita.

Kaikkein rumin on kuitenkin tylsä oma väri, sellainen likaisen värinen maantie, siihen kun vielä päälle vaaleita raitoja niin lopputulos näyttää mun mielestä likaiselta, ei luonnolliselta mikä luultavasti on tavoite.
Viimeksi muokannut Bambi, 11 Maalis 2006, 09:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mirkka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 282
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 23:51

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Mirkka »

Dreadsit ei oo oikeen mun makuun, harvoille sopii. Aika yökyttäviä mun mielestä.

Ja sitten; blondi päältä, alta ruskeat, punaiset, oranssit. En tykkää. harvoille sopii. Itse asiassa oon tavannut ehkä pari-kolme jolla on ollut blondit päältä ja tosi tummanruskeat/mustat alta, ja niille on sopinut tosi hyvin. Mutta muuten, peukku alas.

on niitä muitakin mistä en pidä, mutta lisäilen listaan kun jaksan.
Merial
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 662
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 09:07

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Merial »

Hihi, taidan olla ainut joka täällä tykkää rastoista. ;D

Omalla inhokkilistallani ensimmäisenä on ns. "Kauniit ja rohkeat"-tukka, eli tällainen:

Kuva

En ala tätä selittelemään, kukin näkeköön kuvasta. ::)
Tukka hyvin, kaikki hyvin!
Angus
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 186
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 15:10

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Angus »

Minä tykkään rastoista kovasti! Pikkuleteistä taas ei niin paljon. Oikeasti en ollenkaan.

Mer: minä kyllä ymmärrän, pitä tarkoitat "kauniidella & rohkeilla" ;). Katoin pari päivää sitten vanhoja valokuvia ja katos vaan, itselläkin oli tämmöinen vähän "överi" tukka.
Hiukset: 2a M ii
Merial
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 662
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 09:07

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Merial »

Angus kirjoitti: Minä tykkään rastoista kovasti! Pikkuleteistä taas ei niin paljon. Oikeasti en ollenkaan.

Mer: minä kyllä ymmärrän, pitä tarkoitat "kauniidella & rohkeilla" ;). Katoin pari päivää sitten vanhoja valokuvia ja katos vaan, itselläkin oli tämmöinen vähän "överi" tukka.
Vihdoinkin joku ymmärtäkää minuakin. ;D Minulla kanssa menee etuhiukset vapaasti kuivuen sen näköisiksi, että niitä olisi föönattu ja puunattu johonkin saippuaoopperaan. ::)
Tukka hyvin, kaikki hyvin!
Stationery
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3902
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:48

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Stationery »

Tuo Merin postaama tukka oli mielestäni aivan ihana.  ;D

Minulle on muuten viimeiaikoina tullut hirveä mieltymys pitkään ja tasapitkään tukkaan, jota useat täällä pitävät tylsänä. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.
Withering
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 915
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:46

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Withering »

En pidä hiuksista, jossa ei ole mitään mallia (esim. kun kasvatetaan kyhyestä pitkäksi.). Kauhulla muistelen omia kasvatusaikojani...

Muita ei-niin-kivoja: kulahtanut väri, epäsiistit rastat ja vaalea juurikasvu
Eiffe
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:27

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Eiffe »

En pysty luokittelemaan mitään tiettyä hiusmallia, väriä tms., josta en pidä. Kunhan hiukset sopivat kantajansa persoonaan ja parhaimmassa tapauksessa vielä korostavat sitä, ovat ne mitä todennäköisimmin ihan hienot.

Mitä tulee miesten hiuksiin olen paljon krantumpi. Yli olkapäämittaiset hiukset miehellä kaipaavat mielestäni kiperästi saksia  ;D
Janda
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 328
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 12:17

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Janda »

Vaalea juurikasvu tummassa tukassa, harmaa/maantienväriset hiukset, shokkivärit... Johtuu varmaan siitä että olen itse joutunut nämä kokemaan  :P Yleensäkin epäsopivat hiukset henkilön tyyliin/olemukseen nähden eivät ole mieleen. Joku piiiitkä todella huonokuntoinen hiirenläntä tukkakaan ei ole kovin esteettinen, tai kärsineet hiukset noin muutenkaan, esim vaalea hamppu. Eräs kaveri kasvatti oman värinsä, maantien, takaisin ja nyt sitten sillä on sellainen maantienharmaa tukka. Luonnollisuus on toki jees mutta väri tekee vain muuten tosi nätistä tytöstä tosi harmaan näköiseksi  :-X Itse meinaan ryhtyä harmaaksi vasta sitten mummona jos sillonkaan ;)
Hiukset: 1b, F, ii. Vaalennetut, olkapäälle asti. Suosikkeihin kuuluu L'anza ja Tigi.
~vail~

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja ~vail~ »

Eilisiltana pisti American Idolissa silmään muutaman tytön kampaus: hiukset oli sivuilta ja muualtakin kiharrettu ja pöyhitty kuohkeiksi, mutta päälaelta laitettu lättään ???

Heather Coxilla ja Ayla Brownilla silmiinpistävimmin näin...

Muutoin olen samaa mieltä monien muiden kanssa, että hiusmalli voi sopia kantajalleen vaikka jollain toisella se olisi outo ilmestys eikä sopisi persoonaan. Yhtään huonoa hiusväriä en osaa sanoa, enkä hiusmalliakaan (ellei takkutukkaa lasketa kampaukseksi ::) ).
Vastaa Viestiin