Millaisista hiuksista et pidä?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Lonka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1132
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:19

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Lonka »

Juu en mä tiedä varmaksi miten hän päänsä värjäsi. Tietääkseni vaan juuret, mutta meneehän sitä väkisin siltikin muuallekin hiuksiin. En tiiä. Mutta karsee oli :P
Lyx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1666
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:29

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Lyx »

Pahin yökötys taitaa olla kunnon takatukka...

[ylläpito on poistanut liitteen]
Liisukka

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Liisukka »

Eih Lyx! Nuo oli ihan hillittomiä  ;D

Oon ihan yllättynyt, että täällä on näin paljon muitakin rastojen vihailijoita. Mä ja poikaystävä usein kauhulla bongaillaan kamalia rastoja kaupungilla. Tummaihoisella rastat voi näyttää hyvältä, mutta useimmilla suomalaisilla ne on vain epäsiistit turjakkeet  :-X Etenkin mustat, joihin on laitettu jotain erivärisiä lisukkeita.

Muita inhokkeja:
- pikkuletit
- ihan tummaksi värjätty luonnonvaalea tukka (mun mielestä edes runsas meikki ei auta)
- superblondi hampputukka
- liian pitkä päätä pitkin valuva tukka
- punainen tukka, jos ei sovi yhtään. Punainen tuntuu olevan suomalaisnaisten suosiossa, vaikka harvalle sopii. Foorumin punapäät, Elisa ja muut, on kyllä upeita  8)
- maantienväri
- skunkkitukka! Aiiivan kamala...
rebecca

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja rebecca »

Lyx, aivan mielettömiä kuvia!  ;D 
Taas saivat mun olemattomat vatsalihakseni naurutreeniä!
Lonka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1132
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:19

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Lonka »

Noi kuvat oli kyllä aika buenot. Mutta aatelkaa, että noi on sentään 80-luvulta. Mutta kun esim. Ron Moss (tai mikä Forresterin Ridge on) pitää EDELLEEN tuollaisia hiuksia! Luulis nyt herranen aika kyllästyvän! Eikö kukaan ole sanonut sille, että se näyttää aikalailla hölmöltä...? ??? ::)
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Inhokkeja:
- Juurikasvu, oli värinä sitten mikä tahansa. (mie paraski puhumaan ku minun juurikasvu on tällä hetkellä oranssi :D)
- Harvalle sopii mustan mustat hiukset. (ja taas mie hyvänä esmerkkinä. Tosin tukka meni vahingossa mustaksi :'( Ei Onneksi kuitenkaan ole ihan mustan musta)
- Pikkuletit. Se alta paistava päänahka saa näyttään kaljulta. Tummaihoisille ja paksuille hiuksille sopii jotenki.
- Maantienvärinen tukka ei sovi minusta kenellekään.
- valkoset hiukset. Gwen ja Jeyzie on kuitenki sellaisa joille sopii
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
sweet jane
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3044
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 10:41

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja sweet jane »

Mä en tykkää

- pitkästä tasapitkästä tukasta, joka hautaa kantajansa naamasta liikaa ja näyttää kun olis spanielin korvat
- pitkästä mustasta tukasta pojalla, jos ei ole omaväri
- pikkuleteistä ja varsinkaan niistä nuudeleista
- musta-blondi ja vaalenpunainen-blondi yhdistelmistä
- täysin hoitamattomista rastoista, jotka ovat olleet jo kauan vetäen hiusrajan taakse
- teinipoikien geelillä limaamista hiuksista
- limaisista gootti-hiuksista, tyyliin Uniklubin laulaja. Rokkitukat on taas tosi hot
- ohuista otsahiuksista (sellainen ohennettu tasapitkä kasarimalli)
Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

Aika hassua muuten silleen, tuo Gwen Stefanikin.. Hän ei tunnu olevan mitään kaikista vaalempia noin luonnostaan, esimerkiksi tositositummat silmät ja kulmakarvat, mutta silti tuo vaalea sopii hyvin. Tai ehkä siihen on vaan tottunut Gwenin tavaramerkkinä. :)
En kyllä oikeasti tiedä tuosta Gwenin hiustenväristä. Koetin googlettaa kuvia, mutta oikein missään kuvassa ei ole juurikasvua.

Tuosta punaisen sopimisesta: kyllä mun mielestä aika monellekin suomalaiselle voisi punertava silleen sopia. Kysehän on vaan sävystä ja tummuudesta. :)
Tosin ne noin viisikymppiset naiset jotka värjää hiuksensa ja tuloksena on a) punainen b) tummanpunainen c) liila ovat useimmiten järkyttäviä. :p
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
Tiukunen
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 259
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:57

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Tiukunen »

Tässä mun lista inhokkihiuksista:

- shokkivärit
- siniseksi värjätty mummopermis
- rastat (joskus erittäin harvoin olen nähnyt ihan kivojakin rastoja...  ::)
- "nuudelitukka" (vai miksi sitä sanoisi)
- maantienharmaa ylipitkä, pitkin päätä menevä 1800-luku tukka
- likaiset hiukset
- puhkiblondattu tukka
- takatukka
- musta tukka joka ei sovi kantajalleen ja lisänä vielä vaalea juurikasvu :o
Hiukset: puolipitkät,tummanruskeat,värjätyt,melko hyväkuntoiset, luonnonkiharat, hennot ja kuivat. 2c-3bFi/ii.
Lonka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1132
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:19

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Lonka »

Mun mielestä taas Gwenille ei sovi valkoinen tukka. Tosin nyt vähän paremmin, kun on vaalentanut myös kulmakarvansa. Toisaalta onhan se semmonen kivan erikoinen, mutta varsinaisesti ihonväriin jne ei sovi. Varmaan on oikeasti aikalailla maantienvärinen. Mutta jotenkin tämäkin http://www.gwenstefaniwebsite.com/images/gwen_stefani_001.jpg sopii paremmin, vaikka onkin tosi oudon värinen. Mutta joku normaali, vähän tummempi kuin toi ihan blondi voisi olla parempi mun makuun.
Viimeksi muokannut Lonka, 14 Maalis 2006, 14:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eiffe
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:27

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Eiffe »

Paras tukka mun mielestä Gwenillä on ollut sellainen keskiruskea jollain hänen videollaan. En ole ennen pitänyt Gweniä mitenkään kauniina, mutta siinä tukassa hän näytti kyllä oikein kauniilta. Samaisen videon tyyli ja vaatetus oli myös mieleen  :)
Angus
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 186
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 15:10

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Angus »

Niin minustakin Gwen näyttää keskiruskeassa viehättävälta. En ole ikinä tykännyt sen blondista, ei sovi yhtään kasvojen tai silmien kanssa.  Myös hänen ikipunainen huuliväri väsyttää.

Vaikka tärkeä onkin, että ihminen itse tykkää ulkonäöstään ja käyttää värejä, joita rakastaa.
Hiukset: 2a M ii
Neulanen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 511
Liittynyt: 04 Maalis 2006, 17:40

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Neulanen »

pipari kirjoitti:En ole ennen pitänyt Gweniä mitenkään kauniina, mutta siinä tukassa hän näytti kyllä oikein kauniilta. Samaisen videon tyyli ja vaatetus oli myös mieleen  :)
Tarkoitatkohan Cool-videota?

Kuva

Mustakin Gwen on brunettena paljon kauniimpi kuin koskaan blondina. Ja tykkään myös tuosta tyylistä ja vaatetuksesta, ihanan tyttömäinen ja suloinen.
Eiffe
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:27

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Eiffe »

Just tuota videota tarkoitin  :)
Lonka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1132
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:19

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Lonka »

En olekaan koskaan nähnyt sitä ruskeahiuksisena! Ihoon ja silmiin menee älyttömän hyvin! Tosi kiva, sehän on jopa kaunis tuossa!
Vastaa Viestiin