Millaisista hiuksista et pidä?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
kemp
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 77
Liittynyt: 10 Loka 2012, 05:09

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja kemp »

liian pitkät hiukset jotka on harmaat ja ohuet , joista kuitenkin sais ihan tosi kivat jos vähän leikkais ja muuttais mallia.
catjuska
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2253
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 15:15

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja catjuska »

pojilla tullu jossain kohtaa muotiin takaisin semmoinen beatles-tukka, jonka alta näkyy hädin tuskin nenä ja suu. Samoin rasvaiset/rasvaisen näköiset moppitukat, jotka roikkuu silmillä.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett
nima
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 72
Liittynyt: 03 Loka 2013, 12:44

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja nima »

En pidä siilitukasta miehellä enkä naisella, piilokaljukin on jotenkin puistattava. En pidä myöskään liian pitkistä hiuksista, esim. jonnekin polvitaipeeseen ulottuva tukka on musta täysin turha ja hankala. "Muodikkaat" patamallin hiukset ovat mielestäni kamalat. Hamppukasan näköiset, kuivat ja kärähtäneet hiukset missä tahansa mitassa ovat rumat. Myös pelkästä laiskuudesta tullut piiiitkä tyvikasvu on inhottavan näköinen (oman värin kasvattajat aina erikseen, harmi ettei niitä tietämätön erota). Haalistunut punainen on jotain kauheaa (varmaan koska pelkään sitä itselleni niin paljon!). Anteeksi kamalasti kaikki joita olen loukannut! Olipas paljon valitettavaa :o Osa noista inhokeista tullut, kun olen itse niistä puolet läpi käynyt joskus.

edit. myös keskijakaus ihmisillä, joiden kasvojen muotoon/kampaukseen sellainen ei sovi, ärsyttää.
Viimeksi muokannut nima, 21 Loka 2013, 22:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1b M ii, punainen hurjasti ohentunut kuontalo, ikuisuuskasvattaja(ko).
Evakkosiili
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 76
Liittynyt: 12 Syys 2013, 21:19

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Evakkosiili »

Huonokuntoset ja/tai ohuet pitkät hiukset tekee eniten pahaa : 3 Ja selkeesti feikit pidennykset. Maailma ois pullollaan nättejä lyhkäsiä ja puolipitkiä malleja, en ihan hoksaa tätä "mitä pidempi, sitä parempi"-ajattelua.

Mutta on niissä lyhyissäkin kamalia! :D Fauxhawk sopii toooosi harvalle, takajeejee vielä harvemmalle, ja sivupiiska näyttää yheksällä kymmenestä vaan todella väärältä.

Muka-luonnolliset raidat, jotka kuitenkaan ei istu muuhun tukkaan, on myös sellanen mikä häiritsee. Puhkiblondaus samaten, ja halvan näkönen ihon sävyn kanssa riitelevä lämmin purkkiruskea.
Viimeksi muokannut Evakkosiili, 11 Marras 2013, 00:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ainokainen

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Heiii, mitä on fauxhawk, takajeejee ja sivupiiska?
Kuvia kehiin, kiitos!
Evakkosiili
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 76
Liittynyt: 12 Syys 2013, 21:19

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Evakkosiili »

^ Kauhean hankala löytää kuvia just semmosista parturialan taidonnäytteistä mitä oisin halunnu tähän lisätä :D

Fauxhawk markkeeraa sitä, kun suditaan hiustököttien voimalla lyhkänen tukka päälaelta pystyyn ja sivuilta littaan matkimaan keesiä (=moHAWK).

Kuva

Takajeejee on yhtä kun takatukka. Pahimmillaan se tapahtuu yhdessä ETUjeejeen kanssa, jolloin puhutaan tämmösestä kummallisuudesta, joka on sivuilta ja päältä lyhkäinen niskahiusten ja otsiksen rehottaessa vapaasti:

Kuva

Sivupiiska on takatukan sivuversio. Ei siis pelkkä sivusiili, vaan että niitä jäljelle jääneitä pitkiä hiuksia on oikein huolella ohennettu tommoseks, hmm, hännäksi:

Kuva

Kaikkihan noi menee jos on sopiva päänmuoto ja tyyli, mutta aika monella taviksella ei ole... Enkä tarkota ilkeillä, sillä mulla itelläni on ollut sivupiiska ja takajeejee lukioiässä kun fanitin glamrock-tyyliä  ::)
höpönasu

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja höpönasu »

Omat hiukseni on varmaankin tällä hetkellä aika inhottavat; etuhiukset tyhmän pituiset, liian ohuet ja menevät väkisin keskijakaukselle, väri on jostain syystä tosi epämääräisen tummentunut/kulahtanut (neitsythius), vaikka latvoissa olisi potentiaalista volyymia niin silti menebät päätä myöten.

En myöskään tykkää lettikiharoista. Aina kun näen jollakin lettikiharat niin mietin, että toikin ptää hiuksiaan letillä koska se on pitkätukkien juttu. Itsekin pidä, mutta mulle ei koskaan jää lettikiharat.

En myöskään tykkää väkisin kasvatetuista lirulatvoista. "Jee, ylettyy peppuun" -pituinen hius on kamala jos se ylettyy peppuun vain toiselta puolelta toisen puolen ollessa 10cm jäljessä ja siitä näkee läpi.

Pdennykset, blondaukset, päältä-blondi-alta-tumma nelikymppisillä naisilla.

Käräytetyt hiukset.
ainokainen

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Kiitos Evakkosiili noista esimerkeistä!

Mä muistan 80-luvulta klassisen mullet-takatukan, ilmiön, jolla on vuodesta toiseen oma asiaan lähes pakkomielteisesti suhtautuva fanikuntansa... (tjeu: http://www.mulletjunky.com/picfix1.htm)

Nää uudemmat jutut on menneet multa vähän ohi.  ;D
Kalevalatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1477
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 11:24

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Kalevalatar »

Fauxhawk on aika hieno termi :D Vielä muutama vuosi sitten tuo hiustyyli oli suosittu lähinnä homojen keskuudessa ja ainakin mun kaveripiirissä sitä kutsuttiin homotöyhdöksi.

Eikä taida olla ihan vain hesalainen/suomalainen ajatus yhdistää tuo kampaustyyli homoihin. Kun ehdotin mun siipalle tuota hiustyyliä kerran, hän sanoi ettei todellakaan halua näyttää homolta. Ja hän on ameriikoista.

ps. ei siis mitään negatiivista homoja vastaan, mun lähipiirissä on monta ja voisin melkein sanoa että he olivat uraauurtajia tämän hiustyylin kanssa n. 10 vuotta sitten.
ainokainen

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Eikös David Beckhamilla ollut tuollainen, ja sitä myöten kyseinen tyyli tuli muotiin Suomessakin?
Katzenparade
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 850
Liittynyt: 26 Heinä 2012, 14:43

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Katzenparade »

Mä taas tykkään miehillä fauxhawkista, mutta tietysti se täytyy sopia tyypille ja pään muodolle. Sellainen väkisin väännetty geelihirviö tai liian pitkällä tukalla tehty fauxhawk ovat kyllä aika kauheita hiustyylejä.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers
Evakkosiili
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 76
Liittynyt: 12 Syys 2013, 21:19

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Evakkosiili »

Oi perus-mulletti <3

Mulla oli eräässä kesätyöpaikassa KOLME vanhempaa kolleegaa joiden niskahiukset lepatti semmosena hämmentävänä majavanhäntä-mattona. Grrrr.

Ja komppaan että fauxhawkia näkee homopiireissä, naisilla myös, mutta sen lisäks jotkut eteläeurooppalaiset gigolot tuntuu tykkäävän ko. tukkatyylistä.
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

Minä tykkään fauxhawk-tyylistä ja muotoilin itsekin hiukseni sillä tavalla, kun minulla oli oikein lyhyet hiukset. Jos tuo on homomiesten tyyli, niin miten miesten pitäisi sitten muotoilla hiuksensa? Skin head-tyyliinkö?
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
Kalevalatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1477
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 11:24

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Kalevalatar »

Marie Corelli kirjoitti: Minä tykkään fauxhawk-tyylistä ja muotoilin itsekin hiukseni sillä tavalla, kun minulla oli oikein lyhyet hiukset. Jos tuo on homomiesten tyyli, niin miten miesten pitäisi sitten muotoilla hiuksensa? Skin head-tyyliinkö?
Eiköhän erilaisia tyylejä löydy vaikka minkälaisia&nbsp; ;D Mutta siis, omastakin mielestäni fauxhawk sopii oikein hyvin niin homoille kuin heteroillekin. Kerroin vain miten asia oli hyvin yleisesti homopiireissä vuosikymmen sitten. En ole ihan varma milloin David Beckham alkoi käyttämään tuota hiustyyliä, mutta oman muistini mukaan tämä tyyli levisi anime-tyylistä homopiireihin. Mitään faktaa tämä ei toki ole ja kysymys on kuitenkin vain omasta kaveripiiristäni :)
tragedia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 687
Liittynyt: 13 Heinä 2009, 22:56

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja tragedia »

^^Siten, että näyttää siistiltä, muttei liian ilmeisen laitetulta. Homoilla nyt vielä menee, mutta heteroilla juuri fauxhawk kuin myös överit skenetukat sekä iäkkäämmillä kaikenlaiset kaljunpiilotteluviritelmät antaa mun mielestä lipevän ja liian itsetietoisen pelimies-vaikutelman, joka usein myös osoittautuu oikeaksi eli vähän kärjistäen: kampauksia, joitten eteen on näkyvästi nähty vaivaa kohtaa (hetero-)miehillä yleensä vain itserakkailla kusipäillä tai epävarmoilla ja heikkoitsetuntoisilla liikaayrittäjillä. Se ei välttämättä ole kampauksen vika, mutta sitä lookiakin alkaa ehdollistumisen kautta vierastaa kun riittävän usein juttu todistaa itsensä.

Viimeksi muokannut tragedia, 24 Loka 2013, 22:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1cFii
Sikses iha nätti naine.
Vastaa Viestiin