Millaisista hiuksista et pidä?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
rhoda
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 614
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 09:07

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja rhoda »

Tuo Rihannan tukka on kieltämättä raffi ilmestys, en oikein ymmärrä mitä sillä ajetaan takaa. Mutta itseni tuntien varmaan kuolaan vuoden sisään juuri tuollaista, olen niin vaikutuksille altis. :)
Nakitar
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 233
Liittynyt: 03 Syys 2014, 16:28

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Nakitar »

Ääk, tuo Rihannan tukka on kyllä aika mitäshelkkaria -tasoa  ;D

Oon vissiin myös piilopervouksia näkevä, kun tuo oikeanpuolimmainen kuva (päälaeltä) näyttää jotenkin rivolta (noh, kirkkovene-vibat tulee). Kiva musteläikkätesti "mitä näet kuvassa?"  ::)
Tähkäpää

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Tähkäpää »

Pidennykset kaikissa muodoissaan. En tykkää feikeistä hiuksista. Sineteillä sidotut hiukset näyttää minusta vielä pahalle, kun semmoiset ihme pallerot hiusten alla... 0_0

Piilokalju on tulossa muotiin, mutta itse näin sellaista niskassa olevaa piilokaljua jo ihan tarpeeksi yläasteella 90-luvun loppupuolella ::) En muutenkaan tykkää trendeistä :P

Tätätkin tyyliä näkynyt kovasti lähipiirissä, monesti tuo sivu lyhenee ja lyhenee, ja lopulta menee kaljuksi.

Kuva
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

^Tuossa kuvassa olevalle naiselle tuo kampaus sopii, mutta minäkin olen nähnyt kuvia, joissa tulos on kaikkea muuta kuin kaunis. Omaan päähäni en noin lyhyttä sivua ottaisi, koska se näyttäisi varmasti lähes kaljulta ohuissa hiuksissa.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Triina »

Tuo Rihannan "juurikasvu" on tosi luonnottoman näköinen, mun silmiin se näyttää lähinnä päälelle läntätyltä kuolleelta marsulta :P

Itse laitan joskus saparot, jos haluan jättää niskatatuoinnin näkyviin tai hiukset ovat sellaiset, että ne eivät yllä kunnoööa niskaponnarille. Harvemmin kuitenkaan. Mun mielestä ihan kivan näköinen iästä riippumatta, jos sopii muuten tyyliin.
Lila
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4933
Liittynyt: 01 Huhti 2008, 11:07

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Lila »

Minulla on joskus löysät niskasaparot, mutta eipä tulisi mieleen sitoa niitä tuolla tavalla ylös ja vielä rustettinauhalla  :P.

Kuollut marsu osuu suoraan ytimeen! Voi miksi???
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.
ainokainen

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

"Kampaajalook" eli näitä tätimäisiä viritelmiä joita näki 2000-luvun alkuvuosina:

Kuva

Tekotaiteelliset potat á la Maria Veitola:

Kuva

Lesbotukka:

Kuva

Pääsiäistipu-blondi erityisesti kundeilla, Biiberin pöljäke näyttää mallia:

Kuva

Tämä vieläpä yhdistettynä paskoihin hiusjatkeisiin á la Britney:

Kuva
Tähkäpää

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Tähkäpää »

Bieberillä on kyllä tolloimmat hiustyylit, mm. tämä:

Kuva
Mimi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 301
Liittynyt: 14 Helmi 2013, 11:44

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Mimi »

Miulla tulee aina siitä Tulli ohjelman huumekoira ohjaajan kampauksesta sellanen "Miksi? "Siis oletettavasti yli 30v mutta aina sillä on sellaiset korkeat saparot päässä. Siis hänellä on nätti pitkä tukka mutta missä letit, pelkkä ponnari ym. Ei miusta se vaan hirveän hyvin hälle sovi. Ja se kampaus on joka jaksossa. Ja siis miusta niska saparot sopii kaikille ikään katsomatta.
1cMii oma väri: 5-6 tummuinen lämmin ruskea, nyt päässä lila punertava suoraväri omalla tyvellä ja pituus kainalossa
bubbs
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1504
Liittynyt: 20 Marras 2013, 02:48

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja bubbs »

^En tiedä tapausta, mutta arvataan, että saparokampaus on "nuorekas", "reipas" ja "pirtsakka"..

Mä luin Sokoksen mainoslehteä ja Cutrinin mainoksessa oli kampaus, joka on mun mielestä ihan kamala, ja ihan siksi, että siitä näkee, että se on pinnoitettu järkyttävällä kerroksella hiuslakkaa. Inhokkilistaan siis ihan tukka kuin tukka, joka näyttää kiinteältä, liikkumattomalta, kovalta esineeltä lakkapintansa kanssa.

Kuva

Olen aikamoinen korppulakka-kammoaja myös tuntuman takia, en kestä tymäköiden hiuslakkojen tuntua omassa päässä yhtän ja varmaan sen takia etoo ja ahdistaa edes nähdä hiuslakkakampauksia. Toisaalta tuntuisi, että joku on varmaan pielessä, jos hiuslakan näkee.

Sori järjettömän muotoisesta, isosta kuvasta, en löytänyt yhtään muuta versiota ja halusin laittaa sen alkuperäisen ahdistuskuvan.
ainokainen

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Pöhkö kasarityyli tosiaan. Kasa tukkaa tupeerattuna ja kovitettuna lakalla ylöspäin, ja kuvassa vieläpä näköjään sataa, millä luodaan mielikuvaa siitä että edes sadesäällä tämä kampaus EI romahda.  :P
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja wilma »

Tuollainen pystyyn lakattu ja korputettu kivikova tukka on kyllä inhottavan näköinen. Siihen päälle vielä tuo ainokaisen mainitsema vesisade niin lopputulos on samaan aikaan korppu ja limainen.  :-X

Joskus muodin huipulle ohjelmassa muuten tupeerattiin mallien hiukset ihan käsittämättömäksi käkkäräksi, ja tuli siinä vain mieleen, että mahtaa olla kiva kotona selvittää sitä sotkua. Tukka katkeilee harjatessa auki ja muutenkin nuo kampaukset on välillä niin epähiusystävällisiä, että ihmetyttää kuinka malleilla voi olla niin hyväkuntoiset hiukset.  0_0
Aridith
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2767
Liittynyt: 04 Heinä 2012, 16:23

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Aridith »

Mikä mun visuaalista vaihdelaatikkoa sorvaa ihan kunnolla on ihmiset jotka on liian laiskoja värjäämään hiuksiaan tarpeeksi usein, mutta silti pitää saada joku ihan täysin omaa väriä päinvastainen väri ja sitä sitten värjäillään 6kk välein kun juurikasvu on leukaan saakka. Useimmiten värinä on sellainen pääsiäistipublondi. Miksi pitää värjätä, jos sitä väriä ei jaksa ylläpitää. Edes kerran 5kk. :D
Luonnonvaalea pellavapää - Pääosin omaa väriä ja muutamia raitoja - BSL mittainen (leikattu 08/21), lasimainen hiustyyppi - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.
bubbs
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1504
Liittynyt: 20 Marras 2013, 02:48

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja bubbs »

^Mä mietin aina ihan samaa.. Tipublondin toinen vaihtoehto on joku räikeä punainen, joka sitten roikkuu kulahtaneenhaaleana juurikasvun toisessa päässä, yleensä sellaisessa muutenkin laittamattomassa tukassa, jonka mallikin on luultavasti yhtä ylikasvanut.

Oon vahvasti sitä mieltä, että oma väri on lähes poikkeuksetta parempi, kuin laiskasti ylläpidetty värjäys.
palekastro
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 571
Liittynyt: 15 Marras 2006, 01:37

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja palekastro »

- Rasvaiset hiukset

- Ohuet, pitkät hiukset (parhaita lyhyinä)

- Oudot värit (pitäisi sopia muuhun habitukseen)

Rakastan noin yleensä kaikkea ja kaikkia, ei siinä mitään.
Vastaa Viestiin